[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.925 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:06
Rookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:53:
Toch jammer dat NEO geen total supply van 20 miljard heeft, zou nog veel harder gaan dan TRON. Prijs per token boeit toch voor veel mensen helaas.
NEO blijft toch nr 1 in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
atvokado schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:52:
Ik zie veel voorbij komen over DGB. Zou XRP achterna kunnen gaan!
Ik zie eigenlijk opvallend weinig over DGB voorbij komen. Ik heb 3300 DGB in mijn portfolio.

Waarop baseer je dat het XRP achterna zou kunnen gaan?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ergens baal je toch wel als je coins als TRX zo ziet gaan. Ik zie trades staan in Binance dat hij nog op 181 sats stond, waar het nu richting 1500 gaat.

Een vreemd wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:55:
[...]

hoezo?

Heb er gelukkig veel, maar meer omdat ik toen ik begon dacht dat het handig was om veel coins te hebben:p. De community is wel heel actief merk ik wel.
Kijk naar de daily charts van ripple vs digibyte. Vorige keer gebeurde precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atvokado schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:59:
[...]

Kijk naar de daily charts van ripple vs digibyte. Vorige keer gebeurde precies hetzelfde!
Wat concludeer je hier uit dan?

of gewoon vergelijkbare opgaande lijn?

Het stijgt wel echt mooi. Alleen McAfee heeft het beetje verpest. Voor daytraders was dat mooi, maar voor Holders was het wel even irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

Danny.G schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:57:
Ergens baal je toch wel als je coins als TRX zo ziet gaan. Ik zie trades staan in Binance dat hij nog op 181 sats stond, waar het nu richting 1500 gaat.

Een vreemd wereldje.
Het zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk, al tijden positieve berichten en zo'n beetje het goedkoopste muntje op Binance.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Hotzenwalder schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:32:
TRX gaat inderdaad als een dolle... de vraag is nu.... wanneer is de top bereikt en cash je of is het HODL?
Ik heb trix op 9280 (ETH) verkocht. Ik heb ongeveer 66% van de hand gedaan. Achteraf "stom" blij met de winst die ik gepakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:15
Ben sinds vandaag aan het verdiepen om wat Ripple's te kopen.
Nu wilde ik via kraken.com maar na het openen van een account kan ik niets kopen omdat ik niet van tier 0 naar tier 1 kan (schijnt een probleem te zijn).

Hebben jullie een alternatief voor kraken.com?
Zoek een site waar ik makkelijk geld kan inleggen (rond de 100 euro) en eventueel weer terugstorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
ChiMan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:03:
Ben sinds vandaag aan het verdiepen om wat Ripple's te kopen.
Nu wilde ik via kraken.com maar na het openen van een account kan ik niets kopen omdat ik niet van tier 0 naar tier 1 kan (schijnt een probleem te zijn).

Hebben jullie een alternatief voor kraken.com?
Zoek een site waar ik makkelijk geld kan inleggen (rond de 100 euro) en eventueel weer terugstorten.
Kijk even op het exchange topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Het zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk, al tijden positieve berichten en zo'n beetje het goedkoopste muntje op Binance.
Yep, het was dan ook gedaan met het geld waarmee ik handelde i.p.v. hodl. Hoe graag ik het dan ook wil vasthouden, op zulke momenten wil ik dat liever niet omdat ik weer door wil naar een andere munt.

En zo mis je dus mooie dingen soms. Misschien de tactiek toch eens gaan aanpassen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Danny.G schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Yep, het was dan ook gedaan met het geld waarmee ik handelde i.p.v. hodl. Hoe graag ik het dan ook wil vasthouden, op zulke momenten wil ik dat liever niet omdat ik weer door wil naar een andere munt.

En zo mis je dus mooie dingen soms. Misschien de tactiek toch eens gaan aanpassen. :P
Hier net zo, handelen tussen munten levert je nauwelijks meer op dan gewoon de goede coins vasthouden. Tenzij je echt de hele dag naar grafieken wil kijken..

Ik stort gewoon maandelijks wat bij en vul m'n coins aan, dan zie ik 31 december wel waar ik op sta.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

meer mensen die binance niet op komen?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 07:27
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:12:
Ja.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:12:
Ja, lijken weer problemen te zijn momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 07:43
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Hier net zo, handelen tussen munten levert je nauwelijks meer op dan gewoon de goede coins vasthouden. Tenzij je echt de hele dag naar grafieken wil kijken..

Ik stort gewoon maandelijks wat bij en vul m'n coins aan, dan zie ik 31 december wel waar ik op sta.
Ik heb momenteel in een week meer verdient met handelen dan een half jaar coins vasthouden. Goed inlezen over handelen :9

Ik kots op het HODL toverwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 04-01-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

eerste keer dat die issues heeft voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

JorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Ik heb momenteel in een week meer verdient met handelen dan een half jaar coins vasthouden. Goed inlezen over handelen :9

Dat hangt natuurlijk af van wat je HODL't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 07:27
Binance werkt weer.

-update-
toch niet. :(

[ Voor 42% gewijzigd door themikes op 04-01-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 22-09 07:05
Nog niet helemaal...

Spuit 11

[ Voor 23% gewijzigd door GENETX op 04-01-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

app werkt weer lijkt het..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
NeoflexNL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Dat hangt natuurlijk af van wat je HODL't
Als je TRX op 1 cent had ingekocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Wel in grote hoeveelheden dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

De PC app werkt momenteel ook niet, plus dat je daar niet meerdere schermen kunt openen (en als je een 21:9 scherm als main hebt en 2 16:9 schermen erbij hebt en je wilt maximaliseren op een 16:9 dan maakt hij toch gewoon 21:9 van je venster...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:20
Begin van deze week toch ook maar ingestapt in een paar muntjes met het idee om over een jaar eens te kijken wat het dan waard is, maar man man wat krijg je hier goudkoorts van... Heb een coin portfolio app op m'n telefoon gezet en elke ochtend als ik 'm open ben ik weer stomverbaasd :X

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Fijn, slowchat, heuh!

Ik ben ergens in december ingestapt toen BTC €16.000 aantikte. Ooit in augustus €20,- aan BTC gekocht wat op dat moment circa €150,- waard was geworden. Maar eigenlijk snapte ik er continu de ballen van om het 'echt' te gaan kopen want absoluut geen tijd (net vader geworden).

Ik keek dagelijks naar de BTC koers en het nieuws en kwam toen een artikel tegen over 'Revolut', een bank waar je ook BTC kan kopen en verkopen en ik dacht 'Ah, dat is lekker makkelijk geen gezeur met wallets etc". Ik zet €250,- op dat bankaccount en wissel ze in voor BTC met het vertrouwen dat die stijging van €16.000, hoe bizar het ook al was, lekker door zou gaan.

Enfin, enkele minuten na mijn "investering" zakte BTC naar €13500,-. Voor mij genoeg reden om meer te kopen! Dus weer €250,- in het zwarte gat. Hij zakte verder naar €11500 en weer €250,- eruit. Verlies op verlies op verlies en dan bleek het verkopen van de BTC via Revolut echt niet goedkoop te en de BTC was nergens naar toe te zetten i.v.m. gebrek aan wallet. Superslim!

Maar ik gaf niet op, ik moest en zou mijn verlies terug winnen en ik las altijd al uitvoerig mee op Tweakers. Iedereen had het over Verge. Opzich, als ik op dat moment ook direct had gekocht dan was het best goed gekomen, maar ik besloot pas op oudjaarsdag Verge te kopen via Litebit. Ik allemaal goede verhalen over de wraith protocol en och, ik werd ook nog lid van een Telegram group waar iedereen al een Tesla aan het uitzoeken was want ohw ohw ohw wat een winst zat er toch aan te komen! En inderdaad, ik heb een stijging van maar liefst 15% gehad rond 04:00AM op 1 januari. En daarna kakte die volledig in. Weer verlies. Maar ik ging bij kopen want die Wraith kwam er aan en ik geloofde er wel in (zonder enige onderbouwing haha). Je snapt wel; dat werd dus helemaal niks. Nog meer verlies! Whoeeii!

En dan sinds 2 januari heb ik eindelijk tijd. Eindelijk tijd om er echt voor te gaan zitten.

Ik verkocht Verge, ik verkocht BTC. Allemaal met aardig verlies. Ik ging (eindelijk) echt wat verdiepen, een vriend hielp me nog wat op weg en vervolgens kocht ik TRX, XRP, XLM, BCH, LTC, VEN en ETH. Totale investering liep uit op €1500,- En ik vond het prima, het is geld waarvan ik had besloten dat dat mijn speelgeld is en op = op. Niet dat ik nou graag €1500,- wil missen maar goed, ik hoef geen droog brood te eten als ik het zou verliezen zegmaar :-).

Verhaal kort te houden: sinds gisteren ben ik €800,- gestegen, verlies is eruit en circa €500,- winst atm. Portfolio is nu TRX, XLM, XRP en VEN en naarstig op zoek naar een andere coin om nog wat meer te spreiden :-).

En wat is nou het verhaal wat ik wil vertellen; ik lees al vrij lang mee, post nooit wat, maar heb mede dankzij JULLIE pro cryptocurrency mensen een aantal goede coins gekocht en op dit moment werpt dat zijn vruchten af, dank daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
JorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Maar het heeft je meer tijd, energie en waarschijnlijk stress gekost ;)

Ik denk dat er veel mensen waren die graag paar jaar langer hun bitcoin hadden gehouden. Het is en blijft gokken, ook met handelen. Daarnaast zul je wel met een groter start kapitaal beginnen zijn met handelen dan toen je in het begin hebt hodl.

Edit: Ook is sinds December alles massaal toegenomen en er wachten nog veel mensen om er in te springen. Dus het kan alleen maar meer worden. Ik ben pas een week geleden begonnen, maar mijn investering is al bijna verdubbelt.

[ Voor 15% gewijzigd door Andyk125 op 04-01-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Andyk125 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Maar het heeft je meer tijd, energie en waarschijnlijk stress gekost ;)
Klopt, het kost tijd en stress. Dat neem ik nu voor lief en ben ik mij van bewust. Ik ben gewoon heel erg benieuwd waar dit allemaal heen gaat :)

[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 04-01-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik was er verdomme 2 seconden op en dan weer die 500 error... dammit
voelt toch vervelend als je niet bij je geld kunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

JorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Klopt, het kost tijd en stress. Dat neem ik nu voor lief en ben ik mij van bewust. Ik ben gewoon heel erg benieuwd waar dit allemaal heen gaat :)
Vertel, wat heb je geleerd en doe je nu anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met DigiByte aan de hand en de plotselinge stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:37
[...]

TRX was een leuke gok. Ingestapt op 0,001 cent in een zeer groot aantal. Kleine investering, mooi resultaat. Hoor alle collega's nog roepen dat het niets zou worden met die shitcoin. Stiekem balen ze nu een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 14:17
[...]

ik kocht 2000 TRX op 2 ct. ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Vertel, wat heb je geleerd en doe je nu anders?
Buy low, sell high :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
De definitie van alle handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Ik ben uitgelogd uit de Binance app... Altijd scary als dat soort dingen gebeuren :o

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
xoniq schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:28:
[...]

De definitie van alle handel.
Juist. Maar niet de definitie van HODL met de magische hoop dat het eindeloos door blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik had maar voor 15 euro op 3ct TRX gekocht. Achteraf altijd "had ik maar meer gekocht" haha.

Maar ik zit sinds 29 Dec een beetje in de crypto en heb met mijn 150 euro inleg al virtueel 108 euro winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

behalve Hodl... dat is buy and just sell higher after an extended period of time....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:17
Aha, werkt dat zó! Ik draai die 2 vaak om 8)7
klein uurtje terug trx verkocht voor o.0001088 btc en gisteren voor 0.00005....

Goeie les en nu hopen dat hij even gaat dippen omdat binance even bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 10:48
Stevie_ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:21:
Fijn, slowchat, heuh!

Ik ben ergens in december ingestapt toen BTC €16.000 aantikte. Ooit in augustus €20,- aan BTC gekocht wat op dat moment circa €150,- waard was geworden. Maar eigenlijk snapte ik er continu de ballen van om het 'echt' te gaan kopen want absoluut geen tijd (net vader geworden).

Ik keek dagelijks naar de BTC koers en het nieuws en kwam toen een artikel tegen over 'Revolut', een bank waar je ook BTC kan kopen en verkopen en ik dacht 'Ah, dat is lekker makkelijk geen gezeur met wallets etc". Ik zet €250,- op dat bankaccount en wissel ze in voor BTC met het vertrouwen dat die stijging van €16.000, hoe bizar het ook al was, lekker door zou gaan.

Enfin, enkele minuten na mijn "investering" zakte BTC naar €13500,-. Voor mij genoeg reden om meer te kopen! Dus weer €250,- in het zwarte gat. Hij zakte verder naar €11500 en weer €250,- eruit. Verlies op verlies op verlies en dan bleek het verkopen van de BTC via Revolut echt niet goedkoop te en de BTC was nergens naar toe te zetten i.v.m. gebrek aan wallet. Superslim!

Maar ik gaf niet op, ik moest en zou mijn verlies terug winnen en ik las altijd al uitvoerig mee op Tweakers. Iedereen had het over Verge. Opzich, als ik op dat moment ook direct had gekocht dan was het best goed gekomen, maar ik besloot pas op oudjaarsdag Verge te kopen via Litebit. Ik allemaal goede verhalen over de wraith protocol en och, ik werd ook nog lid van een Telegram group waar iedereen al een Tesla aan het uitzoeken was want ohw ohw ohw wat een winst zat er toch aan te komen! En inderdaad, ik heb een stijging van maar liefst 15% gehad rond 04:00AM op 1 januari. En daarna kakte die volledig in. Weer verlies. Maar ik ging bij kopen want die Wraith kwam er aan en ik geloofde er wel in (zonder enige onderbouwing haha). Je snapt wel; dat werd dus helemaal niks. Nog meer verlies! Whoeeii!

En dan sinds 2 januari heb ik eindelijk tijd. Eindelijk tijd om er echt voor te gaan zitten.

Ik verkocht Verge, ik verkocht BTC. Allemaal met aardig verlies. Ik ging (eindelijk) echt wat verdiepen, een vriend hielp me nog wat op weg en vervolgens kocht ik TRX, XRP, XLM, BCH, LTC, VEN en ETH. Totale investering liep uit op €1500,- En ik vond het prima, het is geld waarvan ik had besloten dat dat mijn speelgeld is en op = op. Niet dat ik nou graag €1500,- wil missen maar goed, ik hoef geen droog brood te eten als ik het zou verliezen zegmaar :-).

Verhaal kort te houden: sinds gisteren ben ik €800,- gestegen, verlies is eruit en circa €500,- winst atm. Portfolio is nu TRX, XLM, XRP en VEN en naarstig op zoek naar een andere coin om nog wat meer te spreiden :-).

En wat is nou het verhaal wat ik wil vertellen; ik lees al vrij lang mee, post nooit wat, maar heb mede dankzij JULLIE pro cryptocurrency mensen een aantal goede coins gekocht en op dit moment werpt dat zijn vruchten af, dank daarvoor!
Zou deze plaatsen in het handseltopic. Ik had toevallig wat mazzel met een REQ [Request Network]

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
0xygen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Aha, werkt dat zó! Ik draai die 2 vaak om 8)7
klein uurtje terug trx verkocht voor o.0001088 btc en gisteren voor 0.00005....

Goeie les en nu hopen dat hij even gaat dippen omdat binance even bagger is.
Staat nu op 0.00001369 BTC. Dus nu zelfs hoger dan wat jij ervoor kreeg. Heb een paar uurtjes geleden voor een dip verkocht, en bij het stijgen andere munten verkocht en alles op TRX gezet om de stijging nog even mee te pakken, prima hoor, instant 100 euro winst in een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

netjes!
ik kom nog steeds binance niet op.
Wel gek, ik ben ingelogd lijkt het en ik zie exchanges maar niet mijn funds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
Fijn zo dat binance.. via app en website niet bereikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:21
Het hele bedrijf praat hier de hele dag over cryptocurrency.. Snel rijk worden enzo. 5 tot 10 euro in de week leggen ze in.

Ik wens ze succes. :Y

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:58
binance app werkt hier weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
xoniq schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Staat nu op 0.00001369 BTC. Dus nu zelfs hoger dan wat jij ervoor kreeg. Heb een paar uurtjes geleden voor een dip verkocht, en bij het stijgen andere munten verkocht en alles op TRX gezet om de stijging nog even mee te pakken, prima hoor, instant 100 euro winst in een uurtje.
Ik heb vandaag al enkele sprongen kunnen maken met TRX.

Wat ik doe:

Eerst de candlesticks bekijken en vooral de high en low.
Daarna limit-sell aanmaken op 45 satoshi boven 24h high
Als die verkocht wordt een limit buy aanmaken op +100 satoshi van de 24h low
rinse and repeat > heeft me vandaag al +25% in coins op TRX opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

LED-Maniak schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:39:
Het hele bedrijf praat hier de hele dag over cryptocurrency.. Snel rijk worden enzo. 5 tot 10 euro in de week leggen ze in.

Ik wens ze succes. :Y
Ik zie het probleem niet. Mijn eerste investering (in de ICO van ETN) heeft mij voor 50 euro een return van 400 euro opgeleverd, met nog 1000ETN in de wallet voor de langere termijn. Paar slimme investeringen en het kan hard gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ice T schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:39:
Fijn zo dat binance.. via app en website niet bereikbaar
Desktop versie hier werkt prima maar ik ga toch maar wat voorzorgsmaatregelen nemen, zo even een monitor erbij halen en mijn tweede laptop daaraan knopen. Ben er serieus genoeg mee bezig dat ik een backup nodig heb voor het geval dat het er weer uitklapt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-O- Kan niet meer inloggen op binance. Blauwe Chinese tekens. Krijg het toch wel benauwd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 16:14
Jaja er zijn problemen met Binance... Aantal keer refreshen doet meestal wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
-O- Kan niet meer inloggen op binance. Blauwe Chinese tekens. Krijg het toch wel benauwd ..
Hier doet Binance het prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Wat ik doe:

Gaat vandaag niet heel nuttig meer worden, inkoop inzetten op 100 sats van de 24h low, aangezien hij bijna x3 gegaan is vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Point.Flare schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Ik zie het probleem niet. Mijn eerste investering (in de ICO van ETN) heeft mij voor 50 euro een return van 400 euro opgeleverd, met nog 1000ETN in de wallet voor de langere termijn. Paar slimme investeringen en het kan hard gaan. :)
Ik zie het *probleem* dat er het doen ook niet, maar dit kan natuurlijk niet eeuwig doorgaan en dan zouden ze wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen.

(Daarnaast, zodra iedereen iets doet is het minder leuk en speciaal :+ )

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
KMD werd net heel hard gepumpt, ik heb een bag en ik zat te kijken maar ik wist niet wat ik moest doen! Echt jammer want nu staat die alweer een stuk lager dus ik had gewoon moeten verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:37
Goudstalen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
Jaja er zijn problemen met Binance... Aantal keer refreshen doet meestal wonderen.
Of even minder vaak refreshen..geeft de servers weer wat lucht. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
weet iemand hier of je bij binance ook coins met euro's kan kopen? ik wil wat trx halen maar nog niet een snelle optie gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n exchange verdiend goud geld deze tijden. Die doen er alles aan om up and running te blijven. Ze hebben er alle belang bij om te blijven werken, die gaan er niet zomaar zelf met je geld vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:45:
weet iemand hier of je bij binance ook coins met euro's kan kopen? ik wil wat trx halen maar nog niet een snelle optie gevonden
Nee geen fiat op Binance helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:45:
Nee. Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Goudstalen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Nee geen fiat op Binance helaas.
i guess dat het deposit op kraken wordt -> sturen naar binance en andersom voor withdrawal...of weet iemand een snellere optie?

[ Voor 6% gewijzigd door nemesis2212 op 04-01-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik kan wel de exchange zien inmiddels maar zodra ik naar mijn account ga knippert het scherm een paar keer en crashed hij... ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Wat ik doe:

Gaat bij mij dan toch iets simpeler :+ heb Binance er naast staan op een scherm, zodra die dipt gooi in mn TRX weg en als ie stijgt koop ik weer. Als je er dan vlot bij bent wil dat prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
mark-k schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:44:
[...]

Gaat vandaag niet heel nuttig meer worden, inkoop inzetten op 100 sats van de 24h low, aangezien hij bijna x3 gegaan is vandaag.
Excuses ik doe het steeds weer op +100 van het laatste dal met candlesticks op 30m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:
[...]

i guess dat het deposit op kraken wordt -> sturen naar binance en andersom voor withdrawal...of weet iemand een snellere optie?
Zo doe ik het inderdaad, maar Kraken is wel frustrerend de afgelopen tijd. Maar moet zeggen dat een SEPA deposit wel erg rap gaat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:26:
Wat is er met DigiByte aan de hand en de plotselinge stijging?
Blijkbaar staat er een nieuwe IOS wallet op het punt van releasen. Het was voor mij een ondergeschoven kindje in mijn porfolio, weet niet eens meer waarom ik ze gekocht had, maar gaat nu toch lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Goudstalen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Zo doe ik het inderdaad, maar Kraken is wel frustrerend de afgelopen tijd. Maar moet zeggen dat een SEPA deposit wel erg rap gaat daar.
ok thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:
[...]

LTC kopen en dat sturen naar Biance?
Nadeel is dat er weinig litecoins beschikbaar zijn.
Goudstalen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Binnen 24 uur heb ik mijn geld.

[ Voor 30% gewijzigd door Ranora op 04-01-2018 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
TRX is een coin die ik HODL, omdat de CEO met enkel een paar Tweets het doet moonen. Als ze op andere exchanges zitten heb je enorm veel meer volume en meer vraag. Als die nog 1x 100% stijgt dan verkoop ik mn coins wel, voor een heerlijke heerlijke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:48:
[...]

LTC kopen en dat sturen naar Biance?
Nadeel is dat er weinig litecoins beschikbaar zijn.

[...]

Binnen 24 uur heb ik mijn geld.
valt wel wat te regelen via litebit en dat ik het vanuit daar verstuur naar binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Crypto is ballen van graniet hebben vriend, en als de boel weg zou zijn, tsja. Helaas is dat de business |:(

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:49:
[...]

valt wel wat te regelen via litebit en dat ik het vanuit daar verstuur naar binance.
Ja Binance accepteert veel verschillende coins, dus dat kan je ook doen.
alleen even opletten bij Binance dat ze momenteel pref. issues hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Laatst had ik een SEPA deposit binnen 4 a 5 uur op Kraken staan. Dat werkt wel lekker. Vervolgens een ETH order plaatsen en withdrawen duurde bijna nog even lang. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Thy... schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Blijkbaar staat er een nieuwe IOS wallet op het punt van releasen. Het was voor mij een ondergeschoven kindje in mijn porfolio, weet niet eens meer waarom ik ze gekocht had, maar gaat nu toch lekker :)
Ja ik ook... 400 eurotjes erin en nu 2.5k waard.... verrek, gaat dat dingetje toch nog meedoen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keel85
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 12:25
Bitstamp werkt ook perfect met SEPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Heeft iemand nog XLM? Stabiliseert intussen rond 5600sat, na heftig volatiele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Ja Binance accepteert veel verschillende coins, dus dat kan je ook doen.
alleen even opletten bij Binance dat ze momenteel pref. issues hebben ;)
pref issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:20
Keel85 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:53:
Bitstamp werkt ook perfect met SEPA.
Ik wacht al 25 dagen op een Sepa withdrawal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keel85
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 12:25
performance issues gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Preformance. Er zijn mensen die er niet op komen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 12:19
The Redman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:53:
Heeft iemand nog XLM? Stabiliseert intussen rond 5600sat, na heftig volatiele dagen.
ja hier vol in XLM, ik hoop dat hij terug wat gaat stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Vanmorgen de deur uitgedaan voor 6211 en TRX voor gekocht.
Toch nog leuke flip mee gemaakt en gisteren nog een keer 600satoshi per stuk gehaald bij een crash.

Even wachten wat TRX gaat doen als Azie wakker wordt

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

xoniq schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Gaat bij mij dan toch iets simpeler :+ heb Binance er naast staan op een scherm, zodra die dipt gooi in mn TRX weg en als ie stijgt koop ik weer. Als je er dan vlot bij bent wil dat prima :+
tot je Binance niet op kunt.... geintje
maarre jij koopt verkoopt puur op het moment en dan vertrouwen houden dat bij de eerste indicatie omhoog hij ook daadwerkelijk omhoog gaat? en vise versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:55:
[...]

Even wachten wat TRX gaat doen als Azie wakker wordt
Dit is juist gunstig toch? Die gaan mee met de raket als ik mijn intuïtie volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Xrp doet ook weer een kleine schwalbe? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Preformance. Er zijn mensen die er niet op komen momenteel.
Vandaar dat niemand het begrijpt, het woord dat je zoekt is Performance en kort Perf. Issues :*) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
seadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Dit is juist gunstig toch? Die gaan mee met de raket als ik mijn intuïtie volg.
Denk je? Na zo'n enorme stijging vandaag lijkt mij dat ze wel een beetje terughoudend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:58:
Xrp doet ook weer een kleine schwalbe? :P
Voor nu voelt hij even wat zwaar. Lijken wat mensen winst te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 17:28
JorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Denk je? Na zo'n enorme stijging vandaag lijkt mij dat ze wel een beetje terughoudend zijn.
Ik vind het ook een beetje eng. Had vandaag verkocht op 0.0017 eth ( na eerder ingestapt te zijn op 0.0007 Eth ), achteraf spijt en nu maar teruggekocht op 0.0020 Eth

Hou het in de gaten en voor vannacht zet ik een stop limit op 0.17 om de schade te beperken mocht azie massaal dumpen, al verwacht ik dat niet.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
JorzoR schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Ah, dcaht dat julile dat wel bprgeeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik kan weer inloggen op de binance app iig...
nu de site nog

edit: die ook nu

[ Voor 14% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 16:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/2reqowy9mVGZvXLe_Z-5eKZn3X0BDEVizJPrmWgVcZQ.jpg?w=1024&s=25784f2164a9c789ee9aad0ac80f524b

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hahaha, net op de radio, lekker toepasselijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:14
Gaat nu weer lekker omhoog.. Werd tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
xoniq schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Vandaag niet zo vaak gedaan zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson7
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik wil graag wat XLM kopen via kraken.. Heb daarvoor 0.017 BTC gekocht.
Als ik er nu 250 wil kopen kost 0.015 BTC.. Krijg ik de melding: Amount too low..
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Vanmorgen voor 19K euro's aan TRX verkocht via Binance.
Deposit naar Kraken en Withdraw naar de Rabobank.

Stond net op mijn rekening.....toppie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Thompson7 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:16:
Ik wil graag wat XLM kopen via kraken.. Heb daarvoor 0.017 BTC gekocht.
Als ik er nu 250 wil kopen kost 0.015 BTC.. Krijg ik de melding: Amount too low..
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?
Minimum XLM order size is 300.

https://support.kraken.co...s-the-minimum-order-size-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Worstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:17:
Vanmorgen voor 19K euro's aan TRX verkocht via Binance.
Deposit naar Kraken en Withdraw naar de Rabobank.

Stond net op mijn rekening.....toppie
Dat zijn de mooie updates :)
Pagina: 1 2 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)