Had je ze niet beter vanmiddag kunnen verkopenWorstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:17:
Vanmorgen voor 19K euro's aan TRX verkocht via Binance.
Deposit naar Kraken en Withdraw naar de Rabobank.
Stond net op mijn rekening.....toppie
2 maal. Ik zag toch een aardige dip naar beneden gaan, met een stijle lijn, ik denk voor die optrekt dan ben je wel weer ff verder, maar even veiligstellen in BTC die nu wat meer stabiel ligt. Half uur later: "Oh kut! Hij stijgt weer". Gelijk ook maar XVG verkocht en alles maar op TRX gezet."
Dat kan je van elke alt zeggen op dit momentHotzenwalder schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:20:
[...]
Had je ze niet beter vanmiddag kunnen verkopen
Hier nog VeChain aanhangers?
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 04-01-2018 16:24 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Soms is het beter om je winst veilig te stellen. Vergeet niet dat de boel na zo'n stijging ook zo hard kan klappen. Ik snap het dan wel. Liever wat minder winst dan dat de helft van je winst verdampt omdat je te gierig werd.Hotzenwalder schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:20:
[...]
Had je ze niet beter vanmiddag kunnen verkopen
net even een snelle daytrade rondgemaakt met TRX.
gekocht op 1700, verkocht op 2025
0.24375 ETH winst op een enkele trade... das 200 euro:)
doel weer gehaald, hij ging ook gelijk weer naar beneden dus mooie piekorder.
Kijken of het nog een keer lukt voor de correctie;)
@Danny.G Daar heb ik toch zon hekel aan... dat "had ik maar" gevoel
gekocht op 1700, verkocht op 2025
0.24375 ETH winst op een enkele trade... das 200 euro:)
doel weer gehaald, hij ging ook gelijk weer naar beneden dus mooie piekorder.
Kijken of het nog een keer lukt voor de correctie;)
@Danny.G Daar heb ik toch zon hekel aan... dat "had ik maar" gevoel

[ Voor 12% gewijzigd door DRuw op 04-01-2018 16:28 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ben je al op de slack geweest? Zit er vol met dat gespuis (incl ikzelf)spartacusNLD schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:23:
[...]
Dat kan je van elke alt zeggen op dit moment
Het blijft een gok denk ik... ik heb sowieso geen tijd om de hele dag naar grafieken te kijken dus kan beter een HODL doen... nu alleen kijken hoe ik mijn inzet goed spreid... xrp, trx... een andere... of gewoon even in btc zetten en in de kluis laten liggen. Keuzes....
Heel snel de link naar de slack in de topicwaarschuwing danGustavSan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Ben je al op de slack geweest? Zit er vol met dat gespuis (incl ikzelf)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik kom met geen mogelijkheid in Binance momenteel, nog meer mensen problemen?
Zeker. Hebben mensen hier voldoende voor een masternode vanaf 10,000 VET? Waar zou dat heengaan qua rewards?spartacusNLD schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:23:
[...]
Het hapert flink momenteel dus ja... hier ook problemen zeker met de desktop appblackwidow998 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:29:
Nee. Kom er gewoon in.blackwidow998 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:29:
ff browser killen en opnieuw proberen did the trick bij mij
trx wordt massaal gedumpt
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Verwijderd
Ik ook nog steeds niet via de appblackwidow998 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:29:
Zijn gewoon stop orders die allemaal afgaan. Ging misschien toch te hard voor 1 dag, anders was het zo de hele week. Is in ieder geval een mooie test om te zien hoeveel volume erin kon.
Nee, TRX wordt niet gedumpt. Dat heet een welverdiende correctie na een stijging van 250% in 3 dagen. Come on guys.
Ik kom er ook niet in. Zowel via browser als de app niet.
Ik heb toevallig 255XLM en wil die wel ruilen voor je BTC als het niet lukt via Kraken.Thompson7 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:16:
Ik wil graag wat XLM kopen via kraken.. Heb daarvoor 0.017 BTC gekocht.
Als ik er nu 250 wil kopen kost 0.015 BTC.. Krijg ik de melding: Amount too low..
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?
Idd, niks aan de hand hier.Danny.G schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:34:
Nee, TRX wordt niet gedumpt. Dat heet een welverdiende correctie na een stijging van 250% in 3 dagen. Come on guys.
Ik ben van mening dat we nog aardig wat gaan stijgen vanmiddag / vanavond!

Ik zei de gekRookert25 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Zeker. Hebben mensen hier voldoende voor een masternode vanaf 10,000 VET? Waar zou dat heengaan qua rewards?
TRX verkocht voor 10.000 VET
ik had hem gekocht op 1700 en verkocht op 2025 (ETH)seadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Idd, niks aan de hand hier.
Ik ben van mening dat we nog aardig wat gaan stijgen vanmiddag / vanavond!Ik heb op 0.17 bijgekocht (weer) dus ik mag hopen dat ik nu mijn winst niet ga verliezen na een flinke dump.
hij zakt nu iets maar komt wel weer op straks.
Kleine correctie en dan weer omhoog, let maar op
Tof. Ben benieuwd naar de prijzen van Thor PowerWorstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Ik zei de gek
TRX verkocht voor 10.000 VET
Hier exact hetzelfde. Kom er niet in via de website en via de app (android).blackwidow998 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:29:
Zojuist de TRX weer verkocht. Even afwachten of er nog een goede stijging komt, koop ik dan wel weer. Voor nu lijkt het feestje voorbij.
Dat denk ik ook, wel even m'n aantal flink uit kunnen breiden van 12k naar 16k TRX.DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:39:
[...]
ik had hem gekocht op 1700 en verkocht op 2025 (ETH)
hij zakt nu iets maar komt wel weer op straks.
Kleine correctie en dan weer omhoog, let maar op
Edit: lijkt weer op te krabbelen nu
Auto-sell op 1275 (die ik er voor de zekerheid op had staan)
Weer gekocht voor 1181
[ Voor 18% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 16:50 ]
Goh, ben gelukkig niet de enige dus... schaam me kapot met maar 60% winst sinds m'n instapmoment (1 December) terwijl er zoveel munten x 5, x 10 of zelfs x 100 (TRON) zijn gegaan..Anton.net schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:14:
Ik ben een paar weken terug, net voor de ATH van BTC, begonnen met traden. Helemaal op het verkeerde moment dus. Tot nu toe eigenlijk altijd ter plaatse blijven spartelen, met regelmatig zelfs in de min.
Ik heb nu besloten om te stoppen met het echte daytraden, en mijn pot voor iets langere termijn te spreiden over een grotere groep coins. Deze pot kan altijd aangepast worden, maar ik ben niet van plan om constant te gaan meeliften op heel kleine coins.
Mijn pot bestaat uit: XRP, TRX, XVG, ADA, XLM, SUB, VEN, ICX, ARK, NEO, LTC en good old Ether.
En omdat het slowchat is: Mensen, als het even niet meezit met je coin, denk dan aan wat XVG WHALE zei op Twitter. IT WILL BOUNCE BACK. Ik vond het wel grappig toen ik het las op twitter![]()
[video]
In een maand verdiend wat ik normaal gesproken in een jaar spaar, maar toch voelt het als een bittere teleurstelling en voel ik eigenlijk alleen maar spijt van de gemiste kansen. Want de meeste idiote uitschieters heb ik overwogen te kopen. #crypto
Mijn vriendin is op 16 oktober begonnen met de ICO van ETN voor 50 euro. Niets aan gedaan en staat nu pas op 450€ Terwijl ETN toch al met 11x winst verkocht kon worden.Wouter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Goh, ben gelukkig niet de enige dus... schaam me kapot met maar 60% winst sinds m'n instapmoment (1 December) terwijl er zoveel munten x 5, x 10 of zelfs x 100 (TRON) zijn gegaan..
In een maand verdiend wat ik normaal gesproken in een jaar spaar, maar toch voelt het als een bittere teleurstelling en voel ik eigenlijk alleen maar spijt van de gemiste kansen. Want de meeste idiote uitschieters heb ik overwogen te kopen. #crypto
Nah, maak je niet druk. Mensen delen hun succes veel vaker dan falen. Zojuist TRX gekocht op een ATH, ik zie m'n inzet letterlijk verdampen maar het gaat de ene keer goed en de andere keer slechtWouter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Goh, ben gelukkig niet de enige dus... schaam me kapot met maar 60% winst sinds m'n instapmoment (1 December) terwijl er zoveel munten x 5, x 10 of zelfs x 100 (TRON) zijn gegaan..
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Precies dat. Ik heb al vaker 30-40% van m'n bitcoins zien verdampen in digitale rook. Is er telkens weer bovenop gekomen en sta deze maand alweer 230% in de plus. Wacht even af tot Azie wakker wordt en je TRX wordt opeens heel veel meer waard.AceAlpha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:53:
[...]
Nah, maak je niet druk. Mensen delen hun succes veel vaker dan falen. Zojuist TRX gekocht op een ATH, ik zie m'n inzet letterlijk verdampen maar het gaat de ene keer goed en de andere keer slecht
Momenteel wel verlies aan het pakken op Ripple helaas
Edit: WTF door de lag van Binance is m'n buy order niet uitgevoerd op 1181, maar een sell order op 1211 wel (handelde met 50% limits). Daardoor is zojuist m'n auto-buy niet af kunnen gaan...
[ Voor 26% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 17:09 ]
Gewoon je TRX holden. Ik heb vandaag al 2 keer bij gekocht, ook zien dalen maar voornamelijk zien stijgen.AceAlpha schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:53:
[...]
Nah, maak je niet druk. Mensen delen hun succes veel vaker dan falen. Zojuist TRX gekocht op een ATH, ik zie m'n inzet letterlijk verdampen maar het gaat de ene keer goed en de andere keer slecht
Deze gaat sowieso nog omhoog vandaag!
Wat is precies het verschil tussen deze slowchat en het handelstopic (behalve dat opmerkingen als "ETH gaat to the moon")?
Tijd geleden ingestapt met 100,- op ETH, deeltje opgesplitst naar Verge en inmiddels 200,- portfolio.
Next stap: exchanges bezoeken en handelen!
Next stap: exchanges bezoeken en handelen!
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
Vanaf afgelopen middag zijn er flinke dips te zien bij TRX maar ik verwacht de komende week nog wel een stijging ivm de nieuwe game en aankondiging dat ze partnership hebben met een “prestigieus” groot bedrijf en binnenkort toevoeging op een grote exchange. Veel goed nieuws dus de komende wekenseadogg schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:57:
[...]
Gewoon je TRX holden. Ik heb vandaag al 2 keer bij gekocht, ook zien dalen maar voornamelijk zien stijgen.
Deze gaat sowieso nog omhoog vandaag!(Teminsten, daar hoop ik op haha)
Hmz, eth transfer van gdax naar binance duurt lang
nu al 3 uur onderweg
Hier al 7 uur op pending.vanisher schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:03:
Hmz, eth transfer van gdax naar binance duurt langnu al 3 uur onderweg
gadver.. naja zolang het maar een keer aankomt
+1D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:02:
[...]
Vanaf afgelopen middag zijn er flinke dips te zien bij TRX maar ik verwacht de komende week nog wel een stijging ivm de nieuwe game en aankondiging dat ze partnership hebben met een “prestigieus” groot bedrijf en binnenkort toevoeging op een grote exchange. Veel goed nieuws dus de komende weken
Er was een paar posts terug een mooi linkje geplaatst over deze plannen. Dit word een mooie om te holden voor een tijdje.
Alhoewel ik wel een sell order heb geplaatst voor 50% van mijn aantallen.
Verwijderd
Handelen en spijt:Wouter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:50:
[...]
- Je verkoopt en na je verkoop stijgt hij nog een stuk door
- Je koopt en daarna daalt het nog -> je baalt dat je niet later hebt gekocht
- Je doet een stilliggende coin er uit en de coin waar je uit bent gestapt begint opeens sterk te stijgen
- Je dacht er over coin x te kopen maar deed het maar niet en een paar maanden later zie je dat je de boot hebt gemist
- En als je dan uiteindelijk een coin houdt die 50x of meer over de kop is gegaan heb je spijt dat je toendertijd niet meer van hebt gekocht
fear of missing out, belangrijk onderdeel van het wereldje. Lekker links laten liggen die emotie en doorgaan, je hebt geen idee wat er de komende tijd gaat gebeuren.Wouter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:50:
[...]
[ Voor 48% gewijzigd door DeKoetsier op 04-01-2018 17:08 ]
Iemand nog tips voor altcoins tussen de 20 - 200 sat met potentieel op lange termijn ? Heb er nu al een paar gekocht en ben die aan het hodlen.
Ik heb berekend dat ik mijn huidige rendement in half jaar tijd ook bij de bank had kunnen halen met de huidige rente...Wouter schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:50:
[...]
In 3325 jaar

Geniet hiervan, het zal niet altijd zo zijn.
wat is een goed alternatief voor litebit?
Is er nog 1 waar je met ideal ripple kan kopen?
Is er nog 1 waar je met ideal ripple kan kopen?
Die je dan het totaal iedere keer? Met een beetje kan wel maar levert niet heel veel op...Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:47:
[...]
Dat denk ik ook, wel even m'n aantal flink uit kunnen breiden van 12k naar 16k TRX.
Edit: lijkt weer op te krabbelen nu
Auto-sell op 1275 (die ik er voor de zekerheid op had staan)
Weer gekocht voor 1181met een auto buy-order
Ik zag vandaag toevallig dat ik ooit was geregistreerd hitbtc.com. Even mijn gegevens opgezocht en aangemeld. Bleek dat er nog BCH, TRON (airdorp) en 0x in m'n portefeuille had ten waarde van 4000 euro. Mijn tip: Meld je even aan op oude account(s). Wie weet zijn je restjes nu ineens veel waard.
Laatste met OKCoin gehad. Beste verrassingen zijn dat

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Binance ook gestopt met nieuwe gebruikers!
Net te laat maar https://coinmarketcap.com/currencies/experience-points/Yarisken schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:09:
Iemand nog tips voor altcoins tussen de 20 - 200 sat met potentieel op lange termijn ? Heb er nu al een paar gekocht en ben die aan het hodlen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja ik heb die nog op mijn radar gehad maar heb een andere coin gekocht :-)MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:38:
[...]
Net te laat maar https://coinmarketcap.com/currencies/experience-points/700% winst in 2 dagen.
XVG lijkt weer op slot te zitten maar het zal me niks verbazen als rond een uurtje of 6 a 7 er ineens weer een groene/rode spike optreedt.
Je mag best delen wat je koopt. Tenminste, zolang het niet tegen de forumregels is... Die paar Hollanders die hier meelezen hebben amper/geen directe invloed op de koers van jouw coinsYarisken schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:41:
[...]
Ja ik heb die nog op mijn radar gehad maar heb een andere coin gekocht :-)
Als je vaak meemaakt dat je een munt verkoopt omdat de munt behoorlijk piekt, en na verkoop stijgt die #$%% munt nog veel verder, dan kan je beter 25% of 50% verkopen ipv 100%. Als de munt verder piekt pak je dat nog steeds mee met 50% of 75%. Daalt de munt zoals je had verwacht, dan koop je in het dal in met die 25% of 50%. Oke, natuurlijk beperk je de groei op die manier. Maar je houdt er sneller een goed gevoel bij na, of de munt nou groeit of daalt. Het mag beide kanten op gaan.
Steeds met 50% alleen uur geleden met die daling voor de volle 100%, door lag uiteindelijk hoger moeten inkopen omdat de auto-limits niet werkten...DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Die je dan het totaal iedere keer? Met een beetje kan wel maar levert niet heel veel op...
Deze heb ik laatst gekocht aan gemiddeld 50 sat. Heb er 400.000 van voor rond 300 euro.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2619178.0
Ik koop beginnende coins omdat ik merk, zelf al is het een shitcoin , dat die snel naar 2-4000 sat gaan.
Deze koop ik binnenkort als die op een exchange staat
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2659018.0
Ga hier ook rond de 300 euro kopen
Ik kijk ook of de dev actief is.
Ik ga een stuk of 8-10 van die beginnende coins kopen voor rond de 300 euro en dan hodlen.
Yenten heb ik ook https://bitcointalk.org/index.php?topic=2329470.0;all
Deze heb ik gekocht en ben ik aan het minen. Hier verwacht ik heel veel van. Grote community al en cpu only coin. Hier heb ik er ook een pak van. Deze verkoop ik niet. Op deze coin heb ik al 2k winst maar dit gaat veel veel meer worden.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2619178.0
Ik koop beginnende coins omdat ik merk, zelf al is het een shitcoin , dat die snel naar 2-4000 sat gaan.
Deze koop ik binnenkort als die op een exchange staat
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2659018.0
Ga hier ook rond de 300 euro kopen
Ik kijk ook of de dev actief is.
Ik ga een stuk of 8-10 van die beginnende coins kopen voor rond de 300 euro en dan hodlen.
Yenten heb ik ook https://bitcointalk.org/index.php?topic=2329470.0;all
Deze heb ik gekocht en ben ik aan het minen. Hier verwacht ik heel veel van. Grote community al en cpu only coin. Hier heb ik er ook een pak van. Deze verkoop ik niet. Op deze coin heb ik al 2k winst maar dit gaat veel veel meer worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Yarisken op 04-01-2018 17:52 ]
Het zal wel weer verdwijnen in de hoop, maar hier sprak ik over CND toen het op 600 satoshi stond.
hanzer in "Bitcoin en overige cryptocurrencies #3"
Inmiddels is de koers bijna verdubbeld, net zoals het volume.
Nog steeds peanuts volgens mij.
Volume op 3 januari:
1,038.39 BTC
1,990.55 btc
Volume op 3 januari:
1,038.39 BTC
1,990.55 btc
Ja cnd wilde ik ook kopen. Geen grote cap. Maar coinmarkts is down.hanzer schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:01:
Het zal wel weer verdwijnen in de hoop, maar hier sprak ik over CND toen het op 600 satoshi stond.
Volume op 3 januari:
1,038.39 BTC
1,990.55 btc
Inderdaad, het is net dat 'klein' volume, waardoor ik weet dat de grote massa dit nog niet heeft ontdekt. Nog veel marge volgens mij.
Heeft iemand hier ook Lomocoin (LMC)?
https://coinmarketcap.com/currencies/lomocoin/
Heeft 7 januari een grote partner announcement in Japan waardoor de koers waarschijnlijk nog wel flink omhoog gaat en binnenkort ook een update voor de app
Heeft 7 januari een grote partner announcement in Japan waardoor de koers waarschijnlijk nog wel flink omhoog gaat en binnenkort ook een update voor de app
Nee en zou ik ook niet willen. Net als de ITC coin, ook overhyped. Als je daar geinvesteerd had eergister kwam je bedrogen uit. Ik ga vanavond nog wat ATX en POE bijkopen. Just my 2 bitcoin cents.giganielsie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:08:
Heeft iemand hier ook Lomocoin (LMC)?
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
POE vind ik zelf ook erg interessant, vooral naar de marketcap kijkende kan daar veel groei in zitten.Adamoland schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:14:
[...]
Nee en zou ik ook niet willen. Net als de ITC coin, ook overhyped. Als je daar geinvesteerd had eergister kwam je bedrogen uit. Ik ga vanavond nog wat ATX en POE bijkopen. Just my 2 bitcoin cents.
Kan je me eens vertellen wat je uit de marketcap kan halen om te zien dat er potentie in zit?Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:16:
[...]
POE vind ik zelf ook erg interessant, vooral naar de marketcap kijkende kan daar veel groei in zitten.
I don't have dreams, I have goals!!
OMFG, even een 7dubbele hartaanval net.
Doe de Binance app hier op pc open na de issues namiddag. Ik doe m'n funds open en wat staat daar: 0.001 BTC. Om ongeveer anderhalve seconde later te updaten en de correcte values weer te geven.
Man man, ik werd even gek ^^
Doe de Binance app hier op pc open na de issues namiddag. Ik doe m'n funds open en wat staat daar: 0.001 BTC. Om ongeveer anderhalve seconde later te updaten en de correcte values weer te geven.
Man man, ik werd even gek ^^
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Puur kijkende naar hoeveel ervan zijn, nieuws en lage cap op het moment. Team is niet erg actief maar gedachte achter de coin is goed.Redondo1982 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:19:
[...]
Kan je me eens vertellen wat je uit de marketcap kan halen om te zien dat er potentie in zit?
Oke, dus de marketcap is niet volledig leidend voor je mening. Meer factoren zijn aanwezig om te slagen. Ik ben al weken bezig om info te halen uit de marketcap, maar ik kan het maar niet omzetten naar juiste bevindingen om zo tot een goed besluit te komen.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:22:
[...]
Puur kijkende naar hoeveel ervan zijn, nieuws en lage cap op het moment. Team is niet erg actief maar gedachte achter de coin is goed.
I don't have dreams, I have goals!!
Fucktieduck, ging even weg om een extra monitor te kopen, kom ik terug zijn al mijn sells op die van xvg na vervuld. Etc, trx, ltc en zo goed als tegen de hoogste prijs ook nog eens. 
Dat is leuk thuiskomen, die extra monitor had ik er blijkbaar al uit voor ik uberhaubt bij de kassa was.
Dat is leuk thuiskomen, die extra monitor had ik er blijkbaar al uit voor ik uberhaubt bij de kassa was.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wel leuk die themaforum maar best wel verwarend alle topics nu bij te houden
jaja tis ook nooit goed
jaja tis ook nooit goed
POE heeft gigantisch potentieel, iets waar stichting Brein volledig achter kan staan en je weet hoe machtig die is als het gaat om licensing. Nu die gedachte en dan internationaal met diverse media gebruikmakend van blockchain technologie. Heb zelf geen glazenbol, maar hij doet het ook erg goed op de marketcap en zeker geen pump en dump project.Redondo1982 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:26:
[...]
Oke, dus de marketcap is niet volledig leidend voor je mening. Meer factoren zijn aanwezig om te slagen. Ik ben al weken bezig om info te halen uit de marketcap, maar ik kan het maar niet omzetten naar juiste bevindingen om zo tot een goed besluit te komen.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Snap t gevoel, had zo per ongeluk 100k TRX verkocht (niet stop limit bijgewerkt), toen maar aangekocht op 545sat want zou toch omhoog gaan gezien de hype van komende week.Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:40:
Fucktieduck, ging even weg om een extra monitor te kopen, kom ik terug zijn al mijn sells op die van xvg na vervuld. Etc, trx, ltc en zo goed als tegen de hoogste prijs ook nog eens.
Nou ik had alles wel bijgewerkt alleen nooit verwacht dat heel snel te gaan halen. Moet alleen nog van xvg af en jammer dat ltc weer gedropt is want daar moet ik ook nog eea van omzetten, die was ik wel vergeten.Jaïr.exe schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:43:
[...]
Snap t gevoel, had zo per ongeluk 100k TRX verkocht (niet stop limit bijgewerkt), toen maar aangekocht op 545sat want zou toch omhoog gaan gezien de hype van komende week.

Soms is het best verwarrend om te handelen cross en over zoveel exchanges...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier veel Vechain. WhyspartacusNLD schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:23:
[...]
Welke coin is het nu nog laag instappen met hoog risico maar potentie?Lumics schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:27:
[...]
TRX was een leuke gok. Ingestapt op 0,001 cent in een zeer groot aantal. Kleine investering, mooi resultaat. Hoor alle collega's nog roepen dat het niets zou worden met die shitcoin. Stiekem balen ze nu een beetje.
Po.et dusMaStar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Welke coin is het nu nog laag instappen met hoog risico maar potentie?
https://coinmarketcap.com/currencies/poet/
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Hier ben ik dus eigenlijk ook naar op zoek. Momenteel TRX dan gelukkig de stijging mee kunnen pakken. Persoonlijk voel ik veel meer voor een aantal beginnende coins met potentie in hele grote getallen te kunnen aanschaffen en dan maar te kijken of er wat van terecht komt.MaStar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Welke coin is het nu nog laag instappen met hoog risico maar potentie?
IOTA ontploft momenteel trouwens? +20% op een uur?
In de buurt van de bottom gekocht vandaag, dus gaan met die banaan!
*Het was maar een pump precies, de boel normaliseert terug lijkt het
*Het was maar een pump precies, de boel normaliseert terug lijkt het
[ Voor 25% gewijzigd door Jebus4life op 04-01-2018 19:02 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
IOTO heeft nieuws over partnership. VandaarJebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:58:
IOTA ontploft momenteel trouwens? +20% op een uur?
Vanmiddag 10k ingekocht voor 800 satoshi, is bijna op 100% winstMaStar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:04:
[...]
Po.et is al ontploft - niet meer voor zeer laag in te kopen.
Dat zeg ikLucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:07:
[...]
Vanmiddag 10k ingekocht voor 800 satoshi, is bijna op 100% winst
Vandaag ETP gekocht voor 3.62, verkocht op 4.18. Stijgt hij net naar 5.14 
Ik hoop dat hij keihard crashed
Ik hoop dat hij keihard crashed
[ Voor 19% gewijzigd door LED-Maniak op 04-01-2018 19:14 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het lijkt er op alsof kraken eth withdrawals heeft uitgezet voor tier 2.. Meer mensen last van? Of gewoon een bugje?
Zo moet je er nooit naar kijken niemand koopt of verkoopt op het juiste moment, wees blij met de winst die je hebtLED-Maniak schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:13:
Vandaag ETP gekocht voor 3.62, verkocht op 4.18. Stijgt hij net naar 5.14
Nee is een bug. Uitloggen en inloggen helpt meestal wel.BertP schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:14:
Het lijkt er op alsof kraken eth withdrawals heeft uitgezet voor tier 2.. Meer mensen last van? Of gewoon een bugje?
Is er een specifieke reden waarom icon(icx) opeens zo hard gaat? Je hoort mij niet klagen want de winsten gaan prima.
Helaas zojuist wel even een misstap gemaakt: tijdens een dip in POE druk bezig om daar winst op te maken, heb ik opeens 0.7 BTC erbij. Bleek de limit-order op TRX te zijn

Edit: zie net dat het gelukkig een 75% order was, wist niet dat ik zoveel winst had
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 19:25 ]
Cardano heeft over 5,5 uur een volgende aankondiging. Gaan jullie wat extra ADA kopen?
Heb je een bron? Misschien dat ik m'n Ripple verkoop en in ADA ga voor maximum profitAnton.net schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:25:
Cardano heeft over 5,5 uur een volgende aankondiging. Gaan jullie wat extra ADA kopen?
KlikLucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:26:
[...]
Heb je een bron? Misschien dat ik m'n Ripple verkoop en in ADA ga voor maximum profit
Ja hoor dacht vanavond maak ik een Binance account zijn ze ook gestopt met nieuwe gebruikers
Verwijderd
Hier ook, had er nog 4040 staan maar nooit meer naar omgekeken.Thy... schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:
[...]
Blijkbaar staat er een nieuwe IOS wallet op het punt van releasen. Het was voor mij een ondergeschoven kindje in mijn porfolio, weet niet eens meer waarom ik ze gekocht had, maar gaat nu toch lekker
Zelfde hier.Andyk125 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:28:
Ja hoor dacht vanavond maak ik een Binance account zijn ze ook gestopt met nieuwe gebruikers
Iemand nog een goed alternatief voor een exchange die nog nieuwe registraties accepteert?
Kraken kan ik atm niet eens op de Activate Account pagina komen.
Kaze Ni Nare
En ondertussen wordt Ripple echt heel erg hard gedumpt...
Man man ... dag van gemengde gevoelens.
3 weken geleden begonnen met 200 euro en ongeveer 10k op XVG gezet. Deze begon te stijgen en heb dit laten staan. Had ook wat andere coins in mindere mate maar die heb ik verdeeld. Doordat ik berichten had gelezen over ander coins besloten om nog eens 200 euro via bitonic te storten en daar heb ik nu na een tijd het volgende.
XVG 9k
RDD 20k
DGB 3k
XDN 4500
2100 euro is alles nu waard.
Omdat ik absoluut niet meer wilde inleggen en ook geen coins wil verkopen vanwege goede vooruitzichten is het toch frustrerend te zien dat de coins waar ik in wilde stappen vandaag gelanceerd zijn!
Blij met mijn winst maar blijf erbij... met geld maak je geld.... Ik moet eerst geld maken. patience is a virtue! ....althans houd ik mezelf voor.
Misschien toch maar mijn XVG laten gaan.. om zo weer in te stappen in andere. ...
..
3 weken geleden begonnen met 200 euro en ongeveer 10k op XVG gezet. Deze begon te stijgen en heb dit laten staan. Had ook wat andere coins in mindere mate maar die heb ik verdeeld. Doordat ik berichten had gelezen over ander coins besloten om nog eens 200 euro via bitonic te storten en daar heb ik nu na een tijd het volgende.
XVG 9k
RDD 20k
DGB 3k
XDN 4500
2100 euro is alles nu waard.
Omdat ik absoluut niet meer wilde inleggen en ook geen coins wil verkopen vanwege goede vooruitzichten is het toch frustrerend te zien dat de coins waar ik in wilde stappen vandaag gelanceerd zijn!
Blij met mijn winst maar blijf erbij... met geld maak je geld.... Ik moet eerst geld maken. patience is a virtue! ....althans houd ik mezelf voor.
Misschien toch maar mijn XVG laten gaan.. om zo weer in te stappen in andere. ...

[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 04-01-2018 19:33 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Dan was ik vanochtend gelukkig nog net op tijdRyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:29:
[...]
Zelfde hier.
Iemand nog een goed alternatief voor een exchange die nog nieuwe registraties accepteert?
Kraken kan ik atm niet eens op de Activate Account pagina komen.
Toch maar een poging gaan doen in 2018 met traden, die Bytecoins die ik de afgelopen half jaar heb lopen minen hebben ook zijn beste tijd wel gehad... Wel een leuk centje aan overgehouden, maar nu wordt het toch tijd voor meer spanning en sensatie
Oef, dat is inderdaad een goede tip. Wellicht een deel van de TRX winst van vandaag tijdelijk maar even omzetten in dat geval.Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:26:
[...]
Heb je een bron? Misschien dat ik m'n Ripple verkoop en in ADA ga voor maximum profit
Verwijderd
Elke avond zo met ripple lijkt het. Vanavond om +-23:00 staat ie weer terugLucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:29:
[...]
En ondertussen wordt Ripple echt heel erg hard gedumpt...
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:37:
Iemand enig idee waarom ripple gedumpt wordt?

Als echt elke poep & scheet van rode candles een "dump" wordt genoemd, kan de helft van de crypto-traders hier wel inpakken en gewoon het geld naar de Robeco brengen voor een 4% beleggingsportfolio.

Vertel het me maar; afgezien van het dipje gisteren, staat 'ie nog even hoog als 7 dagen geleden.
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2018 19:42 ]
"gedumpt", kijk eens waar we vandaan komen...

Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)