[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.928 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:39:
[...]

:F :F Hoezo gedumpt; hij staat nu 20% hoger dan vanochtend vroeg en staat niet lager dan 36 uur geleden...

Als echt elke poep & scheet van rode candles een "dump" wordt genoemd, kan de helft van de crypto-traders hier wel inpakken en gewoon het geld naar de Robeco brengen voor een 4% beleggingsportfolio.
DIT

Alsof elke coin alleen maar kan blijven stijgen, dan was het wel erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 20:23
Ik ken het gevoel, heb er nu 600 euro in en had veel meer kunnen hebben als ik er meer had ingestoken. Alleen mijn vrouw wil niet mee ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:42:
Ik ken het gevoel, heb er nu 600 euro in en had veel meer kunnen hebben als ik er meer had ingestoken. Alleen mijn vrouw wil niet mee ....
Vrouw pumpen en dumpen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:41:
[...]

Alsof elke coin alleen maar kan blijven stijgen, dan was het wel erg makkelijk
Tja, als dat inderdaad zo was geweest of als we elke mega-bull kunnen voorspellen, dan moet je maar even een gil geven. Trap ik morgen 25K fiat naar een paar exchanges en stop ik eind van de maand met werken en ga ik met pensioen :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
RyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:29:
[...]

Zelfde hier.

Iemand nog een goed alternatief voor een exchange die nog nieuwe registraties accepteert?
Kraken kan ik atm niet eens op de Activate Account pagina komen.
Heb net Kraken geprobeerd maar daar kom ik meteen op de registreer pagina. Al is alles wel heel traag.
Maar alvast een Kraken account aangemaakt, al gaat mijn voorkeur eigenlijk naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Trx verkocht. Waar gaan we nu in zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:37:
Iemand enig idee waarom ripple gedumpt wordt?
Omdat het lijntje een beetje naar beneden gaat? |:(

On-topic; hallo allemaal! Na wekenlang meegelezen te hebben, heb ik besloten ook maar eens actief te worden wb. reageren. Heb veel gehad aan tips en tricks die door jullie zijn gedeeld, waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:21
Worstkaas schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:45:
VEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Voor welke termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:05
Waarom verkoop je trx? Denk je dat hij niet op korte termijn naar 1usd gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 13:53
Heeft er ook nog iemand goede gedachten bij ETN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Tja, als dat inderdaad zo was geweest of als we elke mega-bull kunnen voorspellen, dan moet je maar even een gil geven. Trap ik morgen 25K fiat naar een paar exchanges en stop ik eind van de maand met werken en ga ik met pensioen :)
Heb hier hetzelfde doel, lekker vroeg met pensioen gaan en het schiet al aardig op :)
Dankzij HODLen van oa BTC en LTC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:27
Welke coin kun je het beste HODL in doen? Ik handel met ETH. Dan ook gewoon in ETH laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 00:26
BurnerT schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
Heeft er ook nog iemand goede gedachten bij ETN ?
Ik hoop op de mobile miner binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:39:
[...]

:F :F Hoezo gedumpt; hij staat nu 20% hoger dan vanochtend vroeg en staat niet lager dan 36 uur geleden...

Als echt elke poep & scheet van rode candles een "dump" wordt genoemd, kan de helft van de crypto-traders hier wel inpakken en gewoon het geld naar de Robeco brengen voor een 4% beleggingsportfolio.

[afbeelding]
Vertel het me maar; afgezien van het dipje gisteren, staat 'ie nog even hoog als 7 dagen geleden.
Wakker blijven Maxxie een verge screenshot bij een rippledump helpt niemand. Niet dat het een dump is maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Strak plan; die zit 20% boven MACD dus kan nu elk moment instorten... Tenminste, op basis van de wet van grote getallen en algemeen gedrag... Heb je de bid/sell gezien? Er is maar 0.04% bid in de orderbooks dus 99.96% wil verkopen.

Just saying; een depth van die afmetingen wil je niet induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:27

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vanisher schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
Welke coin kun je het beste HODL in doen? Ik handel met ETH. Dan ook gewoon in ETH laten staan?
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Strak plan; die zit 20% boven MACD dus kan nu elk moment instorten... Tenminste, op basis van de wet van grote getallen en algemeen gedrag... Heb je de bid/sell gezien? Er is maar 0.04% bid in de orderbooks dus 99.96% wil verkopen.

StochRSI zegt voorlopig toch holden hoor O-)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Voor de korte termijn wellicht XLM? Vandaag gedaald na extreme stijging afgelopen dagen, wellicht op korte termijn een kleine winst in te behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 12:52
Empirical2159 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Ik hoop op de mobile miner binnenkort
Heb er ongeveer 10k gemined en nog 5k staan op cryptopia, ik HODL die tot de miner komt en dan eens kijken wat die doet. Ze zijn ook bezig met andere exchanges dus ik verwacht hier nog wel iets leuks van ;)
Heb meegedaan aan de ICO en toen 100 euro erin gezet. Redelijk wat op leuke prijzen kunnen verkopen zelfs.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

vanisher schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
Ik zou gaan voor de HODL COIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Wakker blijven Maxxie een verge screenshot bij een rippledump helpt niemand. Niet dat het een dump is maar toch.
Sorry!!!! ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/24Tf7jBLkiKTafzUsmCGbHHI/full.jpg
Wordt dus nog minder gedump over 7 dagen... Het is een afvlakking; waarschijnlijk omdat er een aantal mensen naar bed gaan een paar tijdzones terug...
Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:50:
[...]

StochRSI zegt voorlopig toch holden hoor O-)
Eens, maar holden is wat anderrs dan nu instappen in een coin. En dat was de vraag ongeveer...

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 08:21
MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
[...]

:9~ :9~ misschien toch eens iets verder kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Heb er ongeveer 10k gemined en nog 5k staan op cryptopia, ik HODL die tot de miner komt en dan eens kijken wat die doet. Ze zijn ook bezig met andere exchanges dus ik verwacht hier nog wel iets leuks van ;)
Ik denk alleen dat die miner niet heel veel brengt. Andere exchanges wel die zullen hem meer bekendheid gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:45:
[...]

Nou ik had alles wel bijgewerkt alleen nooit verwacht dat heel snel te gaan halen. Moet alleen nog van xvg af en jammer dat ltc weer gedropt is want daar moet ik ook nog eea van omzetten, die was ik wel vergeten. |:(

Soms is het best verwarrend om te handelen cross en over zoveel exchanges...
Ik heb account bij vier Exchanges maar gebruik eigenlijk alleen Binance actief, juist om die reden. Zo mis ik wel eens een interessante munt maar ‘voelt’ fijn en overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Sorry!!!! ;)
[afbeelding]
Wordt dus nog minder gedump over 7 dagen... Het is een afvlakking; waarschijnlijk omdat er een aantal mensen naar bed gaan een paar tijdzones terug...
Klopt. Je kan de klok er op gelijk zetten (met azie) de laatste dagen.

Overdag verkopen en snachts terugkopen legt geen windeieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Zo, ook maar eens voor €350,- aan bitcoin via litebit gekocht en doorgestort naar binance. Onder het mom niet geschoten is altijd mis. Zit te denken alles op 1 coin te zetten en dan paar weken vast te houden. Advies iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

MAX3400 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:

[...]

Eens, maar holden is wat anderrs dan nu instappen in een coin. En dat was de vraag ongeveer...
True, bovendien moet ik al bijsturen want Stoch is als een steen naar beneden gegaan :+
Nog wel net boven de 80, maar toch

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 04-01-2018 19:54 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
nu
Korte termijn, heb enorm veel winst gemaakt met day traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
BurnerT schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:53:
[...]

Ik denk alleen dat die miner niet heel veel brengt. Andere exchanges wel die zullen hem meer bekendheid gaan geven.
Ben wel ingeschreven voor de beta test. Heb 6 devices die deze mogen gaan minen dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
De mobile miner van ETN is een soort simulatie miner dus ben wel erg benieuwd naar wat het nou precies gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:53:
[...]

Ik heb account bij vier Exchanges maar gebruik eigenlijk alleen Binance actief, juist om die reden. Zo mis ik wel eens een interessante munt maar ‘voelt’ fijn en overzichtelijk.
Nou ja ik doe arbitrage met name dus dan moet je wel, lastige is alleen dat ik mijn nieuwe tactiek nu ook aan het uitrollen ben en nog even moet kijken hoe ik dat praktisch in ga richten. Alles loopt nu een beetje door elkaar en aparte accounts aanmaken doe ik liever niet maar als dat de enige manier is dan moet dat wel. Heb iig mijn setup net uitgebreid met een tweede laptop en extra monitor mocht dat nodig zijn en zo heb ik ook altijd een backup.

Ik ben nog een beetje zoekende naar een bepaalde vorm zeg maar. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:56:
[...]

De beste vorm voor jou is een geografische trap...

Vandaag weer suiker in de oven... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Nou ja ik doe arbitrage met name dus dan moet je wel, lastige is alleen dat ik mijn nieuwe tactiek nu ook aan het uitrollen ben en nog even moet kijken hoe ik dat praktisch in ga richten. Alles loopt nu een beetje door elkaar en aparte accounts aanmaken doe ik liever niet maar als dat de enige manier is dan moet dat wel. Heb iig mijn setup net uitgebreid met een tweede laptop en extra monitor mocht dat nodig zijn en zo heb ik ook altijd een backup.

Goed bezig! Benieuwd naar de uiteindelijke vorm, keep us posted oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
kx22 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
Waarom verkoop je trx? Denk je dat hij niet op korte termijn naar 1usd gaat?
Trx gaat een paar dagen zakken denk ik. Komt wel nieuws aan volgende week. Dus op tijd weer instappen.
Nu een paar dagen om andere ritjes te maken.

Heb nog steeds gedeelte trx , maar 60% verkocht vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
BurnerT schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:55:
De mobile miner van ETN is een soort simulatie miner dus ben wel erg benieuwd naar wat het nou precies gaat doen.
Sorrt van Airdrop structuur. Er wordt gekeken naar je processor en daarop krijg je coins zolang je connected bent met de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Binance app is nu echt in de war. Geen id waar Ripple op staat. Mijn app schommelt tussen 21ksat en 18ksat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:00:
Mijn Binance app is nu echt in de war. Geen id waar Ripple op staat. Mijn app schommelt tussen 21ksat en 18ksat
19300 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat VEN verkocht en bij in ICX gestoken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Goed bezig! Benieuwd naar de uiteindelijke vorm, keep us posted oOo
Post wel een plaatje binnenkort van mijn setup, die vorm komt wel goed maar ik ga geen bedragen noemen in het openbaar online. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Iemand een idee hoe lang de registratie bij Binance uitgeschakeld zal zijn? Heb namelijk geen twitter en kan jammer genoeg geen reacties zien op hun post.

Had ik toch maar vanmorgen op mijn werk een account aangemaakt, zat nog te twijfelen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wow een nieuw subforum. Vet cool.

Hoewel het weinig mensen zal boeien ga ik stoppen met het handelen in 'oude munten' en mij concentreren op ICO's. Het verpletterende succes daarvan in de afgelopen maanden heeft mij overtuigd. Natuurlijk ligt er een veel groter gevaar dan bij de munten die reeds lopen maar ik merk dat je met goede research en het integreren in de community veel aan goede informatie mee krijgt.
yinx84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:04:
https://dragonchain.com

Projectje van ex-Disney mensen. Staan ook nog een zooitje grote bedrijven in de rest van de cv's... waard om in de gaten te houden. Ziet er legit uit allemaal!
Bij dezen ook een publieke dank. Deze post, die om een of andere reden mijn aandacht pakte heeft mij en een aantal vrienden behoorlijk wat cryptokapitaal opgeleverd. Bedankt @yinx84. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben me al weken aan het inlezen over de hele crypto munt hype, helaas kan ik er geen touw aan vastknopen! Ja, ik weet dat je een wallet moet hebben, maar veel verder is het me niet echt duidelijk.
Niet dat ik in een maand miljonair denk te worden, maar een beetje spanning met het geld ontwikkelen is wel leuk!

Iemand een Jip- en Janneke site voor uitleg waar/wat en hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ja, kijk youtube.
In een uurtje ben je aardig bijgespijkerd en heb je ook nog screens gezien hoe het er echt uit ziet:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb aardig wat winst gemaakt op Ripple, Cardana en Stellar. Nu gaan ze flink de min in. Ik twijfel om te verkopen of toch aanhouden.
Zou het een kleine dip zijn of toch maar verkopen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 10:48
pilskes schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:16:
Ik ben me al weken aan het inlezen over de hele crypto munt hype, helaas kan ik er geen touw aan vastknopen! Ja, ik weet dat je een wallet moet hebben, maar veel verder is het me niet echt duidelijk.
Niet dat ik in een maand miljonair denk te worden, maar een beetje spanning met het geld ontwikkelen is wel leuk!

Iemand een Jip- en Janneke site voor uitleg waar/wat en hoe??
Het grote cryptocurrency handelstopic (#6) - topic start post - goede basis!

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Is het geen goed idee om een newbie-topic te openen met daarin uitleg over hoe blockchain en cryptovaluta werken, hoe je een wallet opent en andere zaken waar je aan moet denken voordat je begint (do’s en dont’s, beveiliging, etc.)? Dan is er gelijk een centrale plek waar nieuwelingen terecht kunnen met hun vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:19:
Is het geen goed idee om een newbie-topic te openen met daarin uitleg over hoe blockchain en cryptovaluta werken, hoe je een wallet opent en andere zaken waar je aan moet denken voordat je begint (do’s en dont’s, beveiliging, etc.)? Dan is er gelijk een centrale plek waar nieuwelingen terecht kunnen met hun vragen :)
JAAAAA!!!! Een heel goed idee zelfs!! ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
pilskes schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:20:
[...]

JAAAAA!!!! Een heel goed idee zelfs!! ;) ;)
Met een aanmeldings procedure voor de serieuzere topics en een verplicht alleen lezen account voor een maand oid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
https://twitter.com/brian...status/948996330952654848
Verklaart het 'dipje' nu wel even. Achja, lekker alles op week niveau blijven bekijken he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Met een aanmeldings procedure voor de serieuzere topics en een verplicht alleen lezen account voor een maand oid. :+
Prima! Ben al jaren een "tweaker" dus een beetje lezen is me echt niet te veel gevraagd. Als het maar wel nuttig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ff voor de daytraders: op hoeveel winst haken jullie af normaal gesproken?
Hebben jullie een bepaald percentage wat jullie gebruiken als limit direct na aankoop bijvoorbeeld?
Ben benieuwd hoe jullie daar mee omgaan.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Het ligt er natuurlijk aan welk moment je referentie is. Ik ben de laatste paar uur flink naar beneden gegaan (van 1300 naar 1100 dollar). Als dat doorzet in de nacht is de winst snel weg :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:25
Saturnus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:14:
Wow een nieuw subforum. Vet cool.

Hoewel het weinig mensen zal boeien ga ik stoppen met het handelen in 'oude munten' en mij concentreren op ICO's. Het verpletterende succes daarvan in de afgelopen maanden heeft mij overtuigd. Natuurlijk ligt er een veel groter gevaar dan bij de munten die reeds lopen maar ik merk dat je met goede research en het integreren in de community veel aan goede informatie mee krijgt.

[...]

Bij dezen ook een publieke dank. Deze post, die om een of andere reden mijn aandacht pakte heeft mij en een aantal vrienden behoorlijk wat cryptokapitaal opgeleverd. Bedankt @yinx84. _/-\o_
Goed initiatief. Ga me ook meer op ICO's richten, blijft interessant.
Heb je zelf al wat op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:18:
Ik heb aardig wat winst gemaakt op Ripple, Cardana en Stellar. Nu gaan ze flink de min in. Ik twijfel om te verkopen of toch aanhouden.
Zou het een kleine dip zijn of toch maar verkopen?
min tov wat? een half uur geleden?

kijk eens waar ze 24 uur geleden stonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:24:
Hebben jullie een bepaald percentage wat jullie gebruiken als limit direct na aankoop bijvoorbeeld?
Alles boven de 0 na aftrek van (transfer) fees. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

madmaus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan welk moment je referentie is. Ik ben de laatste paar uur flink naar beneden gegaan (van 1300 naar 1100 dollar). Als dat doorzet in de nacht is de winst snel weg :)
Mijn referentie is meer dat elke ochtend tussen 05:00 en 08:00 NL-tijd, er een sterke stijging te detecteren is. Misschien slecht te zien in mijn plaatje in dit topic maar ze gebeuren wel.

Je kan idd 2 dingen doen; nu je positie sluiten en elders kijken met je geld of toch de 1300 tot 1380 van morgenochtend afwachten en nu vast een stop-limit sell inleggen.
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:24:
Ergens tusen 2 en 5% per trade. Zoals we gisteren besproken (ongeveer); als ik 1000 coins koop voor totaal 0.01BTC, leg ik meteen een verkoop in op "gevoel". Veilig order ik dan 0.0102BTC, minder veilig (of bij stijgende markt) dus 0.0104BTC.

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2018 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 17:16
Iemand enig idee wat de reden van harde stijging DigiByte is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MaStar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Goed initiatief. Ga me ook meer op ICO's richten, blijft interessant.
Heb je zelf al wat op het oog?
Yes.
Voor deze maand onder andere BEE vanwege de vele partnerships. Universa en Request Network staan er tussen, 2 partijen waarvan ik ook aan de ICO heb deelgenomen.
WePower ben ik vandaag relatief groot in gestapt via een pool.
Daarnaast tot nu toe nog 4 mogelijke ICO's voor deze maand die ik eerst verder ga onderzoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Voor wie het interessant vinden...
Handig om te zien welke coins wat en waneer gaan announcen / events:

http://coinmarketcal.com

Heeft vaak invloed op de koers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Mijn DGB op een hoger punt nu toch maar verkocht en in de 'dip' van TRX zojuist BTC er in gestoken.
Die ga ik maar mooi even hodlen.

Wel leuk wat het kan doen..
Twee maanden terug had ik nog geen 10% van wat ik nu had door aardige verliezen :+
As we speak staat ik op 260% van mij eerste inleg 7 maanden terug.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAlpha
Mark_1987 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:34:

TNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Mark_1987 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:34:

Nice! Even kijken of de dingen echt uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Post wel een plaatje binnenkort van mijn setup, die vorm komt wel goed maar ik ga geen bedragen noemen in het openbaar online. :+
Ook zeker niet doen, met de vorm bedoel ik meer hoe je stappenplan eruit gaat zien met het traden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
ICO: https://crypterium.io/

<knip> Referrals zijn niet toegestaan op Tweakers

Had niet verwacht dat ze de hardcap gingen halen eigenlijk en ben benieuwd, roepen hard maar lijken een goed netwerk te hebben gebouwd voor zaken doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 04-01-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Zo, helemaal doorgespit! Wel jammer dat het vooral over exchanges gaat, iets wat ik (nog) niet zo zie zitten als rookie.

Verder nog tips? Goede wallet etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Tweakarim schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:53:
Zo, ook maar eens voor €350,- aan bitcoin via litebit gekocht en doorgestort naar binance. Onder het mom niet geschoten is altijd mis. Zit te denken alles op 1 coin te zetten en dan paar weken vast te houden. Advies iemand?
Ja lees je in en google....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Soms lijkt het net poker... Speel niet op limieten die niet passen bij je bankroll! Daar hou ik me hier ook een beetje aan.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAlpha
pilskes schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:46:
[...]

Zo, helemaal doorgespit! Wel jammer dat het vooral over exchanges gaat, iets wat ik (nog) niet zo zie zitten als rookie.

Verder nog tips? Goede wallet etc?
https://www.buybitcoinworldwide.com/#intro

https://www.buybitcoinworldwide.com/wallets/

https://99bitcoins.com/th...1-getting-bitcoin-wallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:15
Heb het idee dat RPX XRP flink onderuit gaat. Was ook niet echt gezond om zo snel te stijgen. Maar ja wie ben ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 04-01-2018 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Garret1410 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:51:
Heb het idee dat RPX flink onderuit gaat. Was ook niet echt gezond om zo snel te stijgen. Maar ja wie ben ik.
RPX??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Heb het idee dat RPX flink onderuit gaat. Was ook niet echt gezond om zo snel te stijgen. Maar ja wie ben ik.
Heb er net stuk of 70 bij kunnen kopen door even te verkopen en weer terug te kopen. :7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

You're kidding right? Lijkt me niet meer dan gezonde correctie. XPR en TRX zijn wel blijvertjes in de top 10.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Mmmm, Ripple zou toch op coinbase worden toegevoegd?
Volgens deze tweet niet dus.
https://twitter.com/coinbase/status/948995520973889536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QSP verkopen voor ADA?
Aangezien er een aankondiging aan komt zoals eerder hier gemeld.

En hoe denken jullie überhaupt over QSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Heb er net stuk of 70 bij kunnen kopen door even te verkopen en weer terug te kopen. :7
en hoeveel tijd zat er tussen die momenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 22:10
RaptorXS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:54:
Ripple zou helemaal niet perse toegevoegd worden. Volgens mij waren dit nog altijd geruchten, Coinbase heeft enkel aangegeven dat ze in 2018 (we zijn ook alweer 4 dagen onderweg 8)7 ) nog andere munten toe wou voegen. Maar het verklaart wel waarom het nu wat naar beneden gaat inderdaad. Alsnog zijn zulke correcties niet meer dan logisch als je naar het verloop per week / maand kijkt.

Edit: een half uur voor jou plaatste ik deze zelfde tweet in dit topic en geen enkele reactie :+

[ Voor 7% gewijzigd door Twijfels op 04-01-2018 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:24
:D

Hele pump voor niets _O-

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dat is ook niet waar. Ze bevestigen het niet, maar ontkennen het ook niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er vorige keer gebeurd ;-)
Denk dat ze dit vooral doen om vervolgens in de luwte toch te lanceren met XRP binnenkort, zonder al de heisa zoals vorige keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Is wel op 'iets' meer gebaseerd dan het Coinbase-gerucht alleen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Ja, of ze willen simpel weg gewoon geld pakken. Zou ook zomaar een motief kunnen zijn.

Dat is wel het mooie van een exchange hebben. Hoeveel coins zouden ze zelf bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 08:45
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Is wel op 'iets' meer gebaseerd dan het Coinbase-gerucht alleen.
wat dan?
Volgens mij las ik je bericht verkeerd.
Dacht dat je bedoelde dat kleine crash nu kwam door meer dan alleen die coinbase tweet.

[ Voor 25% gewijzigd door saveljos op 04-01-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:58:
Ja, of ze willen simpel weg gewoon geld pakken. Zou ook zomaar een motief kunnen zijn.

Dat is wel het mooie van een exchange hebben. Hoeveel coins zouden ze zelf bezitten?
Genoeg om binnen te lopen op het moment van bekend maken. Da's nou het 'mooie' van een ongereguleerde markt.
Als ze per se de geruchten wilden ontzenuwen omdat het niet waar was zouden ze keihard zeggen dat ze XRP niet gaan toevoegen om die en die reden. En dat doen ze duidelijk niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:02:
[...]

Genoeg om binnen te lopen op het moment van bekend maken. Da's nou het 'mooie' van een ongereguleerde markt.
Als ze per se de geruchten wilden ontzenuwen omdat het niet waar was zouden ze keihard zeggen dat ze XRP niet gaan toevoegen om die en die reden. En dat doen ze duidelijk niet.
Ze zitten natuurlijk met een stuk vertrouwen. Ze zouden ook kunnen hinten op toevoeging van XRP, om vervolgens te verkopen. Dan te "ontkennen" zonder het daadwerkelijk te doen en dan volgende week alsnog XRP lanceren. Pak je toch mooi geld tijdens de piek, stel je veilig na de piek en pak je volgende week bij lancering nog meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ranora schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Ze zitten natuurlijk met een stuk vertrouwen. Ze zouden ook kunnen hinten op toevoeging van XRP, om vervolgens te verkopen. Dan te "ontkennen" zonder het daadwerkelijk te doen en dan volgende week alsnog XRP lanceren. Pak je toch mooi geld tijdens de piek, stel je veilig na de piek en pak je volgende week bij lancering nog meer geld.
Ja maar dat is gewoon fraude. Nu blijven ze correct. Ze kunnen nog geen beslissing bekend maken. Later wel (verwacht ik). Zelfde reactie krijg je van een politicus of voetbalclub als er overleg is maar nog geen definitieve uitslag of men wil de uitslag nog niet bekend maken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Ja maar dat is gewoon fraude. Nu blijven ze correct. Ze kunnen nog geen beslissing bekend maken. Later wel (verwacht ik). Zelfde reactie krijg je van een politicus of voetbalclub als er overleg is maar nog geen definitieve uitslag of men wil de uitslag nog niet bekend maken.
Fraude wordt toch een lastig proces. En natuurlijk zal er eerder dan later een proces gestart worden tegen een exchange. Ach ze spelen er mooi op in en pakken zo hun geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Coinbase doet gewoon aan insider trading. Ze kopen nu de coins in die op coinbase komen. Andere exchanges moet je gewoon voten welke coin je toegevoegd wil hebben. Degene met de meeste votes wint.

Ver wegblijven bij die viezerikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
XLM beste correctie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Door de dips staat mijn portfolio binnen een uur gewoon 0.7 BTC lager. En dat is precies de winst die ik afgelopen 2 dagen heb gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 08:45
Bitcoin is ook lichtjes aan het stijgen op dit moment :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Zit nu de wallets een beetje na te gaan, maar moet je voor elke cryptomunt een andere wallet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 17:28
Wat gebeurde er met met tron :S

[ Voor 12% gewijzigd door 3dmaster op 04-01-2018 21:18 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 18:01
pilskes schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:17:
Zit nu de wallets een beetje na te gaan, maar moet je voor elke cryptomunt een andere wallet hebben?
Er zijn nu al meerdere suggesties gedaan omtrent het inlezen. Wellicht een idee om dat even te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen idee; hij staat nu op 150% winst t.o.v. 24 uur geleden... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:19
Keert terug naar aarde. Had je echt verwacht dat hij in één keer naar de maan gaat. Elon laat hem gewoon mooi op een platform landen zodat hij morgen weer gewoon de lucht in kan :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
ETH ook weer dalende na een ATH op ~998$. Zat al klaar voor het 4 digits screenshot.
pilskes schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:17:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "nieuwkomers gaan schrikken" dip waar ik het een uur of wat geleden over had kwam sneller dan ik dacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ripple aka the BanksterCoin:
Ripple, otherwise known as ‘BanksterCoin’ among we crypto-enthusiasts is the stalking horse of the cryptocurrency industry.
Hele artikel staat hier, engelstalig:

https://www.zerohedge.com...ceo-now-richer-zuckerberg
Pagina: 1 ... 4 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)