[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.928 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
The Redman schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:20:
ETH ook weer dalende na een ATH op ~998$. Zat al klaar voor het 4 digits screenshot.
ETH is al over de 1k gegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 18:01
GENETX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:19:
[...]

Keert terug naar aarde. Had je echt verwacht dat hij in één keer naar de maan gaat. Elon laat hem gewoon mooi op een platform landen zodat hij morgen weer gewoon de lucht in kan :*)
Ik hoop wel dat er weer brandstof bij komt, bij 0.00091000 ETH bijgekocht 8)7
Op 1 of andere manier koop ik altijd te hoog in, en verkoop ik niet hoog genoeg.

Verlies er vaak niets op, maar ik heb nog nooit echt een succesvolle buy gedaan op een low....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:21:
Ripple aka the BanksterCoin:

[...]

Hele artikel staat hier, engelstalig:

https://www.zerohedge.com...ceo-now-richer-zuckerberg
Mijn bankrekening is idd aardig blij geworden van Ripple. Doet de naam bankstercoin eer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Danny.G schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:23:
[...]

ETH is al over de 1k gegaan. ;)
Met name in KRW-pairs zag ik op coinmarketcap ja. Op de grote usd exchanges (e.g. GDAX) net niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 12:52
Ik wacht even af en HODL, zojuist in 2 uur 1 BTC zien verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:26:
Ik wacht even af en HODL, zojuist in 2 uur 1 BTC zien verdampen.
Komt in of na het weekend weer goed. Drinken we een biertje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Komt in of na het weekend weer goed. Drinken we een biertje op
Nee joh, vannacht! Morgenvroeg lachen we erom :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Is een gok maar daar gok ik inderdaad op :P

Ik sta alsnog in de plus dus ik maak me nog geen grote zorgen + het is speelgeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Ik heb vannacht geen tijd om bier te drinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Wat verwachten jullie dan?

Denk dat TRX weer gaat stijgen ivm de hype en de aankondiging van 8 januari.

XML en STN stonden flink in de min ivm een koerscorrectie, verwacht dat deze twee ook flink gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Saturnus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Yes.
Voor deze maand onder andere BEE vanwege de vele partnerships. Universa en Request Network staan er tussen, 2 partijen waarvan ik ook aan de ICO heb deelgenomen.
WePower ben ik vandaag relatief groot in gestapt via een pool.
Daarnaast tot nu toe nog 4 mogelijke ICO's voor deze maand die ik eerst verder ga onderzoeken.
Nice! Zoals iemand anders ook al aangaf ben ik ook van plan me meer met ICO’s bezig te gaan houden. Heb je nog tips die je kunt delen? Misschien een ICO topic aanmaken waar men elkaar opweg kan helpen? Zo te lezen ben je er al een stuk verder mee dan ik d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
lazrambo schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:34:
Wat verwachten jullie dan?

Denk dat TRX weer gaat stijgen ivm de hype en de aankondiging van 8 januari.

XML en STN stonden flink in de min ivm een koerscorrectie, verwacht dat deze twee ook flink gaan stijgen.
Was te verwachten, maar nooit leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Snap niet echt wat er gaande is, Binance lijkt veel moeite te hebben met refreshen en de $ value lijkt per refresh met 10% a 15% te fluctueren (zowel omhoog als omlaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:17
Junia schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:35:
Snap niet echt wat er gaande is, Binance lijkt veel moeite te hebben met refreshen en de $ value lijkt per refresh met 20% te fluctueren (zowel omhoog als omlaag).
Site zal het wel zwaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

ze hebben ook een stop op nieuwe inschrijvingen gezet.
ook niet voor niets

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:35:
Snap niet echt wat er gaande is, Binance lijkt veel moeite te hebben met refreshen en de $ value lijkt per refresh met 10% a 15% te fluctueren (zowel omhoog als omlaag).
Iedereen dumpt z'n coins op 't moment dus het is druk daar.
Even afwachten hoe Azie hierop reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:13
Er gaat ook het gerucht dat de grote Exchanges wat in de problemen zitten door de 2 grote Bugs die gevonden werden: reviews: Meltdown en Spectre: vraag-en-antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Dan gaat het hard met je centjes.
Toch maar verkocht met een grote dikke baal dat ik niet vanmiddag had verkocht zoals ik wilde.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Nice! Zoals iemand anders ook al aangaf ben ik ook van plan me meer met ICO’s bezig te gaan houden. Heb je nog tips die je kunt delen? Misschien een ICO topic aanmaken waar men elkaar opweg kan helpen? Zo te lezen ben je er al een stuk verder mee dan ik d:)b
Yes please! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik ga weer TRX kopen zodra die onder de 7/800SAT dipt, ik heb voorlopig al wat BTC klaar liggen. Hogere SATwaarde is de moeite niet. XLM holden, is een lange termijn munt. Ik zag dat die vandaag niet zo goed deed, maar niet onverwachts.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:25
hanzer schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:01:
Het zal wel weer verdwijnen in de hoop, maar hier sprak ik over CND toen het op 600 satoshi stond.
hanzer in "Bitcoin en overige cryptocurrencies #3"

Inmiddels is de koers bijna verdubbeld, net zoals het volume.
Nog steeds peanuts volgens mij.

Volume op 3 januari:
1,038.39 BTC
1,990.55 btc
Interessante coin! Ik heb vandaag een ritje gemaakt op funfair en deze redelijk op tijd verkocht. Heb een deel in CND gestopt nu.. buy the dip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Wat is voor de mensen hier de safecoin? Als je nu weet dat crypto een slag gaat krijgen, trek je je dan toch terug in bitcoin of Tether of andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Iedereen dumpt z'n coins op 't moment dus het is druk daar.
Even afwachten hoe Azie hierop reageert...
Pfff durfde het niet aan, even safe in BTC. Koop m'n positie wel terug maar zat op 0.45 BTC verlies (en nog eens 0.7 winst die verdampte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

anessie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:44:
Wat is voor de mensen hier de safecoin? Als je nu weet dat crypto een slag gaat krijgen, trek je je dan toch terug in bitcoin of Tether of andere?
Ik gebruik BTC. Ether is meer snellere transactiemunt voor als je tussen exchanges zit te sturen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraco
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 22:39
DRuw schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:37:
ze hebben ook een stop op nieuwe inschrijvingen gezet.
ook niet voor niets
Inloggen lukt al niet eens meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ohhh shit oh shit oh shit, TRX op 1012 sats verkocht, direct daarna stijging waarna het pas lukte om terug te kopen op 1190.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Wilde vanmiddag ook al mijn tron verkopen en laag inkopen.
Helft verkocht iets lagere order geplaatst, ging maar niet. En nu dikke dip.

Zijn er hier mensen die alles op usdt zetten als jouw coin heel hoog staat.
Of, net zoals ik, bang om te verliezen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bedankt voor de 100 extra XRP allemaal ;) Precies op het (althans voorlopige) dieptepunt teruggekocht. Gebeurt me niet vaak dat zoiets lukt :P

Nu weer to the moon graag! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 04-01-2018 21:55 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:54:
Bedankt voor de 100 extra XRP allemaal ;) Precies op het (althans voorlopige) dieptepunt teruggekocht. Gebeurt me niet vaak dat zoiets lukt :P
I panicked :X Toen ik 'm onder de 1000 zag gaan... Winst van de afgelopen dagen is compleet verdampt + nog wat extra erbij. Dure les.

[ Voor 17% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 16:08

Een bedankje (geuit in ripple's) is altijd welkom :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 05-09 16:14

Ik ben rustig blijven zitten en weer terug op niveau met mijn xrp en trx... HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hotzenwalder schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik ben rustig blijven zitten en weer terug op niveau met mijn xrp en trx... HODL!
HODL is leuk, verkopen en goedkoper terugkopen nog leuker. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit ook wel eens mis gegaan is. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:58:
[...]

HODL is leuk, verkopen en goedkoper terugkopen nog leuker. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit ook wel eens mis gegaan is. ;)
Jep dat was mijn plan dus ook. Gaat goed mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 05-09 16:14
FaceDown schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:58:
[...]

achteraf had ik inderdaad mijn xrp beter op de high kunnen sellen en even geleden op de dip weer moeten inslaan, maar ach... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 06:39
Zat de hele dag naar die candlesticks te kijken, maar moest vanavond een paar uurtjes de deur uit. En ja hoor, de dip begint zodra ik een stap buiten zet. Maar goed, uiteindelijk zal je zien dat de weg naar boven zo snel ingezet wordt dat je binnen no time op het oude niveau zit. En wie weet kom je er alleen maar sterker uit! Ben benieuwd als ik morgen wakker wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:59:
[...]

Jep dat was mijn plan dus ook. Gaat goed mis!
Of je moet snel zijn en bij het begin van een massale dip meteen verkopen, maar nooit halverwege om je loss te proberen te beperken. Je zult zien dat dit vrijwel altijd resulteert dat je weer te laat gaat instappen en eigenlijk dus dubbel verlies maakt...

Heel zuur, maar is vrijwel iedereen wel (meerdere) keren overkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 04-01-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
Door mn gespreide portfolio merk is steeds minder van dipjes, tuurlijk zijn ze er. Maar door de spreiding wordt de dip vd ander vaak wel opgevangen door de ander. Waar ik voorheen maar 1 of 2 coins had, heb ik er nu 6. Dat verschil merk ik al wel.
Nu raak ik niet in paniek bij een dip, aangezien ik mijn coins minstens voor een jaar HODL.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:56:
[...]

I panicked :X Toen ik 'm onder de 1000 zag gaan... Winst van de afgelopen dagen is compleet verdampt + nog wat extra erbij. Dure les.
Zonde man! Misschien moeten wij met wat meer ervaring vaker herhalen dat je je coins moet holden en niet moet panic sellen, dat gebeurt nu véél te weinig.... :+

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
MacorgaZ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Zonde man! Misschien moeten wij met wat meer ervaring vaker herhalen dat je je coins moet holden en niet moet panic sellen, dat gebeurt nu véél te weinig.... :+
Ik zit nu jaartje in cryptos traden, maar speel teveel met mijn gevoel vaak en dat moet ik nog steeds afleren |:(
Wilde juist een leuke winst maken door hoger in te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Ik zit nu jaartje in cryptos traden, maar speel teveel met mijn gevoel vaak en dat moet ik nog steeds afleren |:(
Heel herkenbaar. Wat voor mij goed helpt is gewoon lekker wat anders gaan doen.... tenzij je echt heel snel bij de dip bent kun je nadenken om te sellen, maar in de regel is het gewoon lekker houden en even gaan sporten/gamen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Heel herkenbaar. Wat voor mij goed helpt is gewoon lekker wat anders gaan doen.... tenzij je echt heel snel bij de dip bent kun je nadenken om te sellen, maar in de regel is het gewoon lekker houden en even gaan sporten/gamen of wat dan ook.
Klopt, dat probeerde ik ook, totdat alle alarmbellen afgingen >:) Ik zei twee pagina's terug nog: ik HODL gewoon even...

Heb m'n verlies al klein beetje goed kunnen maken omdat ik nu wel een paar keer van de kleinere dipjes heb kunnen genieten. En m'n POE is nauwelijks gedaald

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 17:39

RyuuPro

That Damn Fly

Beuh, ik wou nog ff snel wat Ripple proberen te scoren in deze dip.
Maar in dit tempo gaat de dip alweer over zijn met het tempo waarin Kraken bezig is mijn ETH te ontvangen.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Gaat trx vannacht ook weer verdubbelen?
Wordt weer slecht slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Korkss schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:12:
Door mn gespreide portfolio merk is steeds minder van dipjes, tuurlijk zijn ze er. Maar door de spreiding wordt de dip vd ander vaak wel opgevangen door de ander. Waar ik voorheen maar 1 of 2 coins had, heb ik er nu 6. Dat verschil merk ik al wel.
Nu raak ik niet in paniek bij een dip, aangezien ik mijn coins minstens voor een jaar HODL.
Deze strategie zou een voordeel kunnen zijn. Als de 'high potential' munten een dikke daling vertonen zou je ervoor kunnen kiezen om één van je minder boeiende munten te verkopen (mits je daar niet al te veel verlies op heb gedraaid) en de BTC/ETH die je daarvoor krijgt te gebruiken om de high potential coin te 'kopen'.
Je verkleind zo wel je spreiding, maar je zou later een deel van die high potential coin kunnen verkopen en er weer een andere munt voor kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
blijf het apart vinden dat als bitcoin stijgt dat veel altcoins redelijk drop krijgen. of komt dat omdat veel mensen altcoin -> btc omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Een ding weet ik wel wanneer ik die orderboeken van binance zie exploderen qua transacties. Bij Binance zie ik dan de kassa rinkelen met 0,1% transactiefee.
Zeer benieuwd wat Q4 report gaat brengen. Ze zijn nu nummer 1 by far met 8,7mrd volume. De groei is exponentieel. Heb het hier al eerder gepost maar gebaseerd op daadwerkelijke omzet en winst waardeer ik Binance op minimaal 10mrd. Zie: https://imgur.com/a/hbflx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
RyuuPro schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:21:
Beuh, ik wou nog ff snel wat Ripple proberen te scoren in deze dip.
Maar in dit tempo gaat de dip alweer over zijn met het tempo waarin Kraken bezig is mijn ETH te ontvangen.
Mensen als jij zijn de reden dat Ripple (of andere coins) sterker uit de daling komen. Je zal altijd mensen hebben die extra inkopen en in de dip Ripple of andere munten willen nemen. Daarnaast wordt al het geld dat eruit gaat in de dip toch wel weer opnieuw erin gestoken, en dat samen met de nieuwe inleg zorgt voor nog meer stijging.
Kan best even duren, want tijdens de stijging na een grote dip zullen er weer meerdere dalingen voorkomen.

Mensen die in de top hebben verkocht en in het dal hebben gekocht maken veel extra coins / winst.
Mensen die niks doen komen vaak ook goed uit de bus. Want de koers gaat de ATH toch wel weer voorbij.
Mensen die extra inkopen zullen ook wel winst kunnen draaien, maar zorgen er juist voor dat er extra kapitaal in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:27:
blijf het apart vinden dat als bitcoin stijgt dat veel altcoins redelijk drop krijgen. of komt dat omdat veel mensen altcoin -> btc omzetten?
Precies, omzetten van je alts gaat bijna altijd in BTC. Wat op dat moment de vraag naar BTC verhoogt. Echter zal de eur/usd BTC ook moeten stijgen om BTC daadwerkelijk te moeten doen laten stijgen. Hoe het hele spelletje precies zijn gang gaat weet ik ook nog niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Timberly2 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Precies, omzetten van je alts gaat bijna altijd in BTC. Wat op dat moment de vraag naar BTC verhoogt. Echter zal de eur/usd BTC ook moeten stijgen om BTC daadwerkelijk te moeten doen laten stijgen. Hoe het hele spelletje precies zijn gang gaat weet ik ook nog niet 100%.
ja ik snap wel dat mensen graag btc willen hebben omdat het het main ruil middel is en relatief het meeste waard. maar uiteindelijk blijft het een achterhaalde technologie die uiteindelijk vast wel zal verdwijnen omdat transacties veel te traag zijn. 3-7 transacties per seconde is best een joke als alt coins het 100x of meer sneller kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:19
https://coinranking.com/coin/spankchain-spank

Pr0n doesnt sell yet, maar een g***b*** pump en dump is momenteel prima 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
nemesis2212 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:31:
[...]

ja ik snap wel dat mensen graag btc willen hebben omdat het het main ruil middel is en relatief het meeste waard. maar uiteindelijk blijft het een achterhaalde technologie die uiteindelijk vast wel zal verdwijnen omdat transacties veel te traag zijn. 3-7 transacties per seconde is best een joke als alt coins het 100x of meer sneller kunnen
https://twitter.com/lopp/status/948937437157445633

Denk dat Lightning network nog wel eens kan verbazen. Zoals crypto ons altijd verbaast.
Wat ik me nog wel steeds afvraag: hoe kunnen die bitcoin developers, (waar ik überhaupt weinig over kan vinden of over hoor terwijl andere teams volle bak marketing doen), de druk weerstaan vanuit alle FUD en eventueel hackers, banken, criminelen etc. die proberen de boel te saboteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 17:39

RyuuPro

That Damn Fly

technoaddict schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:28:
[...]
Mensen als jij zijn de reden dat Ripple (of andere coins) sterker uit de daling komen. Je zal altijd mensen hebben die extra inkopen en in de dip Ripple of andere munten willen nemen.
Ik zat nog niet in Ripple, ik wou instappen.
Maar tja, ik laat de ETH ff staan als het eindelijk binnen is en dan kijk ik van het weekend wel weer.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Er vallen prima winsten te maken met Ripple denk ik, maar er bestaat ook een keerzijde van de medaille zoals waarschijnlijk wel bij de meesten bekend is. Dit artikel somt het mooi op: https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
madmaus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Dan gaat het hard met je centjes.
Toch maar verkocht met een grote dikke baal dat ik niet vanmiddag had verkocht zoals ik wilde.
Weer duidelijk dat je niet moet panic sellen.
Had het nog zo lang uitgehouden tot ik niet meer kon en verkocht. Bam meteen daarna ging die weer omhoog. Naja meteen ingekocht dus in totaal iets minder winst.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Timberly2 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:40:
[...]

https://twitter.com/lopp/status/948937437157445633

Denk dat Lightning network nog wel eens kan verbazen. Zoals crypto ons altijd verbaast.
Wat ik me nog wel steeds afvraag: hoe kunnen die bitcoin developers, (waar ik überhaupt weinig over kan vinden of over hoor terwijl andere teams volle bak marketing doen), de druk weerstaan vanuit alle FUD en eventueel hackers, banken, criminelen etc. die proberen de boel te saboteren.
k tnx. Maar dan nog vraag ik mij af of je dan eigelijk niet gewoon een een mooi schil om "troep" heen aan het bouwen bent?

zie het als een lambourgini met een motor van een auto uit 1950. ik ben er ook niet 100% in thuis dus mogelijk zit ik er naast en dan hoor ik het graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
madmaus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:49:
[...]

Had het nog zo lang uitgehouden tot ik niet meer kon en verkocht. Bam meteen daarna ging die weer omhoog. Naja meteen ingekocht dus in totaal iets minder winst.
Ik voel je pijn :'( Precies wat mij overkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
madmaus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:49:
[...]

à hoeveel satoshi heb je ze verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:37
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:26:
[...]

Heb je een bron? Misschien dat ik m'n Ripple verkoop en in ADA ga voor maximum profit
Nog 1u en 55 minuten.

https://cardanoroadmap.com/
ADA is al lekker aan het klimmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 14:24
ADA geeft weer gas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Korkss schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:12:
Maar natuurlijk ook minder van pieken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSs71oaWkAAdtS3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 04-01-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
0xygen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Nog 1u en 55 minuten.

0.015 BTC in ADA gestoken, houd nog even flinke sloot BTC achter de hand in TRX mocht ie exploderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Geeft niets hoor, heb ik ook last van.
Afgelopen week weer eens day-traden geprobeerd, op zich niet eens zonder succes, maar ik wordt hier dermate onrustig van dat ik er weer mee stop. Laat mij maar lekker minen en bijkopen. Volgend jaar kijk ik wel of het iets geworden is ...zo ja, mooi ..indien niet, dan komt er vanzelf een moment dat ik wel kan cashen en noem ik "alternatief sparen". O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
0xygen schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Nog 1u en 55 minuten.

Welk speciaal nieuws moet ik zien in de roadmap dat ie zal gaan moonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Matadores schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Dat is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 21:55
Turbo-Puppy schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:19:
[...]

Geeft niets hoor, heb ik ook last van.
Afgelopen week weer eens day-traden geprobeerd, op zich niet eens zonder succes, maar ik wordt hier dermate onrustig van dat ik er weer mee stop.
Klinkt erg bekend :) Heb vandaag alles behalve 1 coin op mn ledger gezet om te hodlen want ik wordt er ook helemaal gek van. Ga verder daytraden met alleen deze coin, met relatief laag bedrag. Toch de fun en niet de zorgen mocht het mis gaan, en misschien ga ik kleine winstjes dan ook weer wat meer waarderen want ik keek er niet meer van op als mijn portfolio toenam met een bedrag waar ik normaal gesproken een gat van in de lucht zou springen |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Mnup_1 op 04-01-2018 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
De ADA Roadmap was al gelekt, fyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
OK, maar hoe kom je erbij dat er over 1,5 uur iets te gebeuren staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:37
Matadores schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Zie de counter "Next Update in"

en deze tweet: https://twitter.com/cardanocom/status/948968493344591874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Als ik nu een leuke altcoin moet toevoegen aan mijn portefeuille (en ja ik heb zelf een mening na me te hebben ingelezen) moet ik dan nu kopen volgens jullie?

Gaat om investeren van een paar 100 euro die ik nu in BTC heb staan...

Thanks!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 12:11
PiRiVi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:27:
Als ik nu een leuke altcoin moet toevoegen aan mijn portefeuille (en ja ik heb zelf een mening na me te hebben ingelezen) moet ik dan nu kopen volgens jullie?

Thanks!
Modum; werkend product. komen in Q1 met 4 partners, waaronder:

the market leader in parcel services in Switzerland
the owner of Europe’s leading mail order pharmacy
two leading pharma wholesaler

Ik zit er in sinds de ICO en verwacht er veel van

[ Voor 25% gewijzigd door SleepTwitch op 04-01-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn

Thanks!
Ikzelf zou ETN zeggen, dit is de enige coin die ik ook echt kan HODLen zonder zorgen te maken. Miner komt binnenkort uit en verwacht dat ze dit samen doen met uitbreiding naar een grotere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Kan ik er maar 50 voor kopen, dan verwacht ik geen exponentiele stijging... ik wil in een paar weken flink winst pakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53

Thanks!
Maakt niks uit, volgens mijn glazen bol gaat alles sky high.
Remember, buy high, sell low..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucel55
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 12:04

Thanks!
Ik heb onlangs FUN, POE en MANA ingekocht, ook ongeveer voor hetzelfde geld. Daarnaast kan je altijd nogsteeds voor TRX gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
PiRiVi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:31:
[...]

Kan ik er maar 50 voor kopen, dan verwacht ik geen exponentiele stijging... ik wil in een paar weken flink winst pakken...
Dan zou ik niet voor crypto's gaan en je inlezen in goede ICO's.
Daarmee vallen de beste winsten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Mmmm.... Zit sinds een week met 500 coins in Cardano en is al goed gestegen naar ca 1 euro nu. Ben geneigd om ook met mijn 1500 Ripples over te stappen in Cardano en zo van deze mogelijke extra pump max voordeel te behalen. Het is altijd de vraag hoe de update van deze roadmap ontvangen wordt in de crypto wereld... vragen..vragen, zoveel vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

yucel55 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Ik heb onlangs FUN, POE en MANA ingekocht, ook ongeveer voor hetzelfde geld. Daarnaast kan je altijd nogsteeds voor TRX gaan.
Ik heb 11K TRX, dat vind ik wel even genoeg...
Ik verwacht vannacht weer een stijging van TRX trouwens... Azie wordt wakker, of een daling maar dan koop ik morgen lekker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 12:11
PiRiVi schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:31:
[...]

Tja, dat is dan aan jou natuurlijk. Ik verwacht van Modum, en nu ik er over nadenk ook van Ethos in Q1 wel wat grote berichten. Ethos komt met hun wallet en modum zoals ik in de 1e post al zei met partnerships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ik probeer nu snel in te schatten wat TRX gaat doen. Zodoende kan ik of meer inkopen, of alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:27
haha laat je het ff weten :) ik laat hem lekker staan over de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
yucel55 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:33:
[...]

POE gaat goed. Kun je wat meer over deze munt vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
vanisher schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:37:
haha laat je het ff weten :) ik laat hem lekker staan over de nacht.
Ik heb een verlies goed te maken, door wat slimme trades al bijna goedgemaakt :9 Wel avondje voor achter de computer zitten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
net mijn funfair weer verkocht zodat ik met BTC de nacht in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Trx gaat alweer prima, wat ik om 20:04 heb aangekocht staat ook alweer in de +5%.

Hopen dat het vannacht natuurlijk lekker doorloopt al had ik vanmiddag de grootse stijgen opeens.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Orange_Dirk schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:41:
net mijn funfair weer verkocht zodat ik met BTC de nacht in kan
Of ruil ze voor TRX. Korea wordt wakker en ik zie TRX weer lekker moonen.
Ik gok rond de 1700 - 1900 sats morgenvroeg, aan de trend te zijn op Binance.

Helaas dat ik er flink pak minder heb :(

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:43:
[...]

Of ruil ze voor TRX. Korea wordt wakker en ik zie TRX weer lekker moonen.
hmm nee mij te volatiel. Zie weinig in het product zelf en dan geen risico. Wel leuk om te daytraden maar als ik ga slapen dan houd ik dat liever niet aan daarom ook net funfair verkocht. Ik weet natuurlijk nu al dat TRX gaat moonen en morgen met spijt wakker word 8)7

Mijn holdcoins zijn NAV, WABI, ICX, Strat en VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Wat denken jullie van Waves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Orange_Dirk schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:46:
[...]

hmm nee mij te volatiel. Zie weinig in het product zelf en dan geen risico. Wel leuk om te daytraden maar als ik ga slapen dan houd ik dat liever niet aan daarom ook net funfair verkocht. Ik weet natuurlijk nu al dat TRX gaat moonen en morgen met spijt wakker word 8)7

Ik heb mijn NAV verkocht gisteren en volledig in TRX gestopt, in 22 uur 128% gedaan.

Vanavond de DGB ook maar voor TRX ingewisseld :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Orange_Dirk schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:46:
[...]

POE is ook leuke coin, met groot en goed team erachter, die hold ik sinds maandje of twee/drie nu.
Heeft de 50 euro die ik erin had gestopt allang terugbetaald. Heeft ook mijn verlies van vandaag goedgemaakt door er daar enkele van te sellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 04-01-2018 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Verwachten jullie echt dat Tron nog veel verder omhoog gaat vannacht? Na de afgelopen dagen/weken heb ik het idee dat alles kan in crypto, maar hij staat nog altijd ruim 100% hoger dan gisteren. Een correctie zou niet helemaal onverwachts zijn, dus lijkt mij best een hoog risico op de korte termijn, ook al wordt dat verlies bij een eventuele correctie in een paar dagen wel weer goedgemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Tips ja. Zoek naar reviewers en die volgen. Combineer hun informatie zodat je meerdere bronnen hebt. Gezond verstand ook gebruiken. Als er redelijke hype is maar ik vind het idee niets dan doe ik gewoon niet mee. White papers zijn de kern van informatie, die moet je dan ook zeker gebruiken om de reviewers te verifieren. Als je technische kennis in het betreffende gebied niet sterk is dan is het lezen er van al snel lastig en onduidelijk, dat hoort bij het spelletje. Teamleden zijn makkelijk te controleren. Check hun LinkedIn, zoals je reviewers ook vaak ziet doen. Kijk naar hun werkervaring en professionaliteit.

Een ICO-topic is een idee inderdaad. Ik ga er over nadenken en daarna eventueel overleg met moderator(s). Wat naar mijn mening een probleem zal zijn is dat nu crypto populair aan het worden is iedereen ICO's gaat roepen zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Bmfd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:50:
Verwachten jullie echt dat Tron nog veel verder omhoog gaat vannacht? Na de afgelopen dagen/weken heb ik het idee dat alles kan in crypto, maar hij staat nog altijd ruim 100% hoger dan gisteren. Een correctie zou niet helemaal onverwachts zijn, dus lijkt mij best een hoog risico op de korte termijn, ook al wordt dat verlies bij een eventuele correctie in een paar dagen wel weer goedgemaakt.
Algemene trend voor TRON is voor mij zonder overtuiging stijgen stijgen stijgen...
Paar piekjes en dalletjes onderweg heb je altijd...

Als straks de BTC boeren en Binance hun infrastructuur weer op orde hebben en het hek open zetten dan zullen er zoveel instappers zijn dat ik dan weer een verdubbeling verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Laatst online: 17-06 13:27
Gebruiken kinderen crypto? Ik had als tiener wel handeltjes waar mijn ouders beter niet op de hoogte waren via mijn bankrekening. Was toen natuurlijk in cash, magickaarten of wiet. Maar anno 2018 zullen ze net zo makkelijk crypto gebruiken zou ik denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
borbit schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:54:
Gebruiken kinderen crypto? Ik had als tiener wel handeltjes waar mijn ouders beter niet op de hoogte waren via mijn bankrekening. Was toen natuurlijk in cash, magickaarten of wiet. Maar anno 2018 zullen ze net zo makkelijk crypto gebruiken zou ik denken
Mijn neefje van 12 heeft de helft van mijn BTG gekregen omdat ie cryptos wilde uitproberen. Zit er nu vol in met een mooi portfolio. Zijn ouders weten hier uiteraard vanaf, en blijven (net zoals mijn ouders overigens) zeggen dat alles verkocht moet worden want risico hier, risico daar. Ook hijzelf weet van de risico's, heeft mooi verlies gehad. Terwijl ze wel staan te watertanden als ik m'n winstmarges laat zien en vragen of ik niet eens X duizend euro voor ze wil inleggen. (ik ga niet gokken/beleggen met geld van anderen)

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Kan iemand bevestigen of ik dit goed doe.

Ik wil mijn DGB verkopen op Bittrex voor BTC en naar mijn Binance account sturen om vervolgens in Tron te stoppen?

Het is niet veel maar heb voor 250 aan DGB. Dus hoop zo'n 1200 trx.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:05:
Kan iemand bevestigen of ik dit goed doe.

Ik wil mijn DGB verkopen op Bittrex voor BTC en naar mijn Binance account sturen om vervolgens in Tron te stoppen?

Het is niet veel maar heb voor 250 aan DGB. Dus hoop zo'n 1200 trx.
Waarom niet van Bittrex naar Poloniex zetten en vanaf daar direct richting Binance? Scheelt je veel fees! Ik heb Digibytes vaker gebruikt om coins over te zetten op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Laatst online: 17-06 13:27
Lucky0wn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:58:
[...]

Mijn neefje van 12 heeft de helft van mijn BTG gekregen omdat ie cryptos wilde uitproberen. Zit er nu vol in met een mooi portfolio. Zijn ouders weten hier uiteraard vanaf, en blijven (net zoals mijn ouders overigens) zeggen dat alles verkocht moet worden want risico hier, risico daar. Terwijl ze wel staan te watertanden als ik m'n winstmarges laat zien en vragen of ik niet eens X duizend euro voor ze wil inleggen. (ik ga niet gokken/beleggen met geld van anderen)
Ik dacht zelf eigenlijk meer aan wiet/proefwerkantwoorden/sigaretten/drank verkopende tieners. Maar voor een kind van 12 vind ik het wel dubbel. Leren ze goed met geld omgaan of laat je ze gokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb geen Poloniex. Over hoeveel fee sprayen we denk je?

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)