[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.928 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:48
Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:09:
Heb geen Poloniex. Over hoeveel fee sprayen we denk je?
Bij BTC al gauw over 23 - 26 euro
borbit schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:08:
[...]
Ik dacht zelf eigenlijk meer aan wiet/proefwerkantwoorden/sigaretten/drank verkopende tieners. Maar voor een kind van 12 vind ik het wel dubbel. Leren ze goed met geld omgaan of laat je ze gokken?
Leren met geld omgaan, en nieuwe technologie. Beleggen, de toekomst. Gokken is het niet echt want hij weet hoe de markt ongeveer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zijn er hier trouwens mensen met blockchain ervaring, als in, het kunnen opzetten van een chain voor projecten zoals orderverwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:11:
[...]

Bij BTC al gauw over 23 - 26 euro

[...]

Leren met geld omgaan, en nieuwe technologie. Beleggen, de toekomst. Gokken is het niet echt want hij weet hoe de markt ongeveer werkt.
Naast de fees, hoe lang duurt zoiets?

Als dit lang duurt om van Bittrex naar Binance te gaan om in TRX te stoppen heeft het misschien geen zin.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:26:
[...]

Als dit lang duurt om van Bittrex naar Binance te gaan om in TRX te stoppen heeft het misschien geen zin.
hier al een uur bezig om van exodus naar binance te krijgen (btc) :/

(begin o.a. hierom met de dag een grotere hekel te krijgen aan btc overigens)

[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-01-2018 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:26:
[...]

Paar uur toch wel, vooral met BTC. Met digibytes is het afhankelijk van de exchange. Reken sowieso maar op een uur of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Saturnus schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:52:
[...]

[...]

Tips ja. Zoek naar reviewers en die volgen. Combineer hun informatie zodat je meerdere bronnen hebt. Gezond verstand ook gebruiken. Als er redelijke hype is maar ik vind het idee niets dan doe ik gewoon niet mee. Daarom ga ik bijvoorbeeld Theta Token overslaan. White papers zijn de kern van informatie, die moet je dan ook zeker gebruiken om de reviewers te verifieren. Als je technische kennis in het betreffende gebied niet sterk is dan is het lezen er van al snel lastig en onduidelijk, dat hoort bij het spelletje. Teamleden zijn makkelijk te controleren. Check hun LinkedIn, zoals je reviewers ook vaak ziet doen. Kijk naar hun werkervaring en professionaliteit.

Een ICO-topic is een idee inderdaad. Ik ga er over nadenken en daarna eventueel overleg met moderator(s). Wat naar mijn mening een probleem zal zijn is dat nu crypto populair aan het worden is iedereen ICO's gaat roepen zonder onderbouwing.
Fijn advies, dank _/-\o_ Zelf investeer ik ook alleen in coins/teams waar ik persoonlijk achter sta.. Natuurlijk zie ik het als handel maar wel handel waar ik ‘in geloof’. Liever dus geen ‘snelle handel’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Je moet ook gewoon lekker LTC gebruiken voor transacties, lage fee en sneller :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:53:
Je moet ook gewoon lekker LTC gebruiken voor transacties, lage fee en sneller :9.
Deze komt met een reden uit Exodus en niet vanuit een spontane aankoop/voorraad elders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

*Ik post dit even in de main crypto topics, gewoon voor visibility*

Goed, op vraag van een bepaald persoon (die zelf urenlang vroeg erachter, maar niet de welgeteld 5 minuten die ik nodig heb gehad dit aan te maken eraan wou spenderen).

Een basic poll met de vraag welke 5 coins uit de huidige top-50 jij het ziet maken in 2018:
We kijken hier naar de volledige jaar qua rendement, dus het is niet de bedoeling om een coin waarvan je NU verwacht dat deze stijgt in op te nemen, maar diegenen waar je op het einde van het jaar het meeste rendement mee uit je portfolio haalt.

Op een later moment zullen we iets vergelijkbaar doen voor lager geklasseerde coins, maar dit leek me een mooi begin:

http://www.easypolls.net/...=5a4ebe08e4b03cba2c91fcd1

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 05-01-2018 00:57 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Voor de mensen die niet vies zijn van wat IOTA speculaties: https://medium.com/@iotas...gger-picture-eb7092835dfc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heh heh ... eindelijk wat BTC omgezet in TRX. Nou ... uh, to the moon dan maar? 8)7
(dit is echt niets voor mij, maar goed ... ik moet wachten op de de CPX inschrijving, zo houden we het spannend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 12:53
Voor de mensen die Blockfolio gebruiken: de waarde van de Ripple wordt niet correct weergegeven en is een stuk lager dan in werkelijkheid is. Ook als ik switch in Exchange. Herkent iemand dit en wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
ADA gaat naar de maan na roadmap update. In seconden van 1.12$ naar 1.30$ en toenemende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

The Redman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:08:
ADA gaat naar de maan na roadmap update. In seconden van 1.12$ naar 1.30$ en toenemende.
Staat/stond een aardige wall van 700-800.000 Ada op 00.00127600ETH...

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
The Redman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:08:
Op Binance daalt ie juist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:08:
Heh heh ... eindelijk wat BTC omgezet in TRX. Nou ... uh, to the moon dan maar? 8)7
(dit is echt niets voor mij, maar goed ... ik moet wachten op de de CPX inschrijving, zo houden we het spannend)
Sta al op de maan. Fijn dat je met eigen vervoer hierheen bent gekomen. Hou je goed vast, next stop is Mars 🚀🚀 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tremio schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:17:
[...]

Sta al op de maan. Fijn dat je met eigen vervoer hierheen bent gekomen. Hou je goed vast, next stop is Mars 🚀🚀 😜
Zet een limit-buy op 1290 satoshi en ga slapen, Heb je ze goedkoper + rustig slapen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tremio schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:17:
[...]

De vorige keer met XVG kwam ik er (relatief gezien) niet echt goed vanaf ... hopelijk kan ik het nu goedmaken. Point me to to Mars please. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakter1
  • Laatst online: 20-01 21:14
Ik ben een voorstander van desktop wallets en geïnteresseerd in Tron. Is hiervan een desktop wallet?
Voor zover ik kan vinden niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Karakter1 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:23:
Ik ben een voorstander van desktop wallets en geïnteresseerd in Tron. Is hiervan een desktop wallet?
MEW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Karakter1 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:23:
Desktop wallets zijn leuk en aardig, maar wat wil je er precies mee doen?
Ik heb zelf een (werk)deel op exchanges staan en de grote sommen in desktop wallets (ledger comp.)

Als je geld wil verdienen dan ben je op een exchange stallen het beste af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik vraag me iets af: sommige mensen zeggen "ik heb dit en dat order voor zoveel satoshi". Waarom satoshi? Of "ik heb dit en dat gekocht voor zoveel satoshi". Waarom geen euro's? Onderaan de streep is dat wat telt?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sig69 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:44:
Ik vraag me iets af: sommige mensen zeggen "ik heb dit en dat order voor zoveel satoshi". Waarom satoshi? Of "ik heb dit en dat gekocht voor zoveel satoshi". Waarom geen euro's? Onderaan de streep is dat wat telt?
Omdat dat een nauwkeurigere weergave is per coin. simple as that.
Daarnaast zitten hier veel btc houders uit een ver verleden denk ik, dan rekent het een stuk eenvoudiger, althans ... in mijn optiek.

Koop je in met euro's of usd dan moet je het even omzetten en er aan wennen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Omdat het cool is, dan ben je een echte, euro's is voor noobs. Satoshi is zoals gulden en euro, wie denkt nu nog in het laatste! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Is er hier überhaupt nog iemand die in gaat stappen op de CPX?
Zit hier braaf te wachten, maar vooralsnog lijk ik hier alleen in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
anessie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:56:
[...]

Omdat het cool is, dan ben je een echte, euro's is voor noobs. Satoshi is zoals gulden en euro, wie denkt nu nog in het laatste! :)
Ik zal dan wel "old school" zijn, uiteindelijk zijn het de knaken die tellen. :)
Ik ben zelfs zo old school dat ik 0.0 geloof heb in al die crypto currencies, maar ja er valt geld te verdienen dus ik doe mee >:) Alles wat op de beurs verboden is mag hier! Fantastisch toch?
Voor nu, want zodra de echt grote beurs traders hier in stappen wordt het net zo dood als daar.

[ Voor 8% gewijzigd door sig69 op 05-01-2018 02:15 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De beurs is ook fantastisch, alleen daar ben ik ooit voor veel geld de boot in gegaan door onkunde. Ik mocht bij hoge uitzondering voor een acceptabel aantal werknemers zgn. "spaarloonregelingen" afkopen. Er leeft dus veel wantrouwen. Daarbij, met het aantal miners in mijn rug kan ik nu verliezen ondervangen hetgeen ik bedrijfsmatig niet kan...althans, ik kan geen staarten van 20% "even" ergens opzetten omdat ik een verlies te boeken heb.

Dit begrijp ik tenminste... ;)

edit

TRX to the moon !!! JEUH !! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-01-2018 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:17:
De beurs is ook fantastisch, alleen daar ben ik ooit voor veel geld de boot in gegaan door onkunde. Ik mocht bij hoge uitzondering voor een acceptabel aantal werknemers zgn. "spaarloonregelingen" afkopen. Er leeft dus veel wantrouwen. Daarbij, met het aantal miners in mijn rug kan ik nu verliezen ondervangen hetgeen ik bedrijfsmatig niet kan...althans, ik kan geen staarten van 20% "even" ergens opzetten omdat ik een verlies te boeken heb.

Dit begrijp ik tenminste... ;)

edit

TRX to the moon !!! JEUH !! _/-\o_
Gaat idd weer hard! zojuist even uitgestapt op 1671 satoshi!!! _/-\o_
Correctiebuy op 1481 en slapen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Op de beurs handelen alleen computers nog tegen elkaar en vechten om marges van centen, wie de snelste computer heeft en het kortste kabeltje naar de server van de exchange wint. Daar valt echt weinig te halen (heb er 10 jaar gewerkt dus weet ongeveer waar het over gaat). Ik verbaas me er daarom over dat ze hier nog niet vol in zitten, want dit is alles wat je wil als handelsbedrijf: volatiliteit en volume (en ongestraft de markt manipuleren). Er zullen vast wel wat partijen in zitten al, maar laat ze nog maar even weg

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
sig69 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:12:
[...]
Voor nu, want zodra de echt grote beurs traders hier in stappen wordt het net zo dood als daar.
Perf Year 59.75%

Doods, nou :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Ik zeg niet dat aandelen dood zijn, ik zeg dat de handel dood is gemaakt. Groot verschil.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat TRX aan het doen is, is echt best wel bizar. Ik ging voor het eerst volledig yolo op de all-time high erin en heb in 15 minuten al 11% winst.. :P

En rond deze tijd zijn de Aziaten weer wakker, dus dat kan nog eens erg leuk worden.

In een ~30 minuten tijd van #8 naar #6 gegaan. Wauw.

[ Voor 37% gewijzigd door Luca op 05-01-2018 02:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Danny.G schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:34:
Wat TRX aan het doen is, is echt best wel bizar. Ik ging voor het eerst volledig yolo op de all-time high erin en heb in 15 minuten al 11% winst.. :P

En rond deze tijd zijn de Aziaten en Koreanen weer wakker, dus dat kan nog eens erg leuk worden.
Sowieso doen die Aziaten meer all-in en yolo dan wij. Alsof ze allemaal hun volledige hypotheek erdoor rossen...

Zo'n sprongen maakt een currency overdag niet bij ons. Helemaal gestoord. 8)7
sig69 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:33:
[...]

Ik zeg niet dat aandelen dood zijn, ik zeg dat de handel dood is gemaakt. Groot verschil.
Offtopic: wat doen die beurshandelaren dan nog op de beurs? Dat van de kortste lijntjes wist ik, zelfs 0.000001 seconde kan op de echte beurs al verschillen.

[ Voor 43% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Nu mag de koers van TRX wel weer even naar beneden... mijn nagels zijn op:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:35:
[...]

Offtopic: wat doen die beurshandelaren dan nog op de beurs? Dat van de kortste lijntjes wist ik, zelfs 0.000001 seconde kan op de echte beurs al verschillen.
Dat hangt er een beetje vanaf welke rol ze hebben maar simpel gezegd de computer vertellen welke prijzen ze in de markt moeten zetten en dat waar nodig bijsturen.
Heel simpel gezegd hoor want er komt natuurlijk wel iets meer bij kijken. Maar veel is vergelijkbaar: nieuws volgen, sentiment meten bij collega's/bekenden/concurrenten. Geen makkelijke baan.

[ Voor 17% gewijzigd door sig69 op 05-01-2018 02:48 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

0xygen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:36:
Nu mag de koers van TRX wel weer even naar beneden... mijn nagels zijn op:P
verkocht op 24,59% :D .. mijn Verge verlies is back!

btw, website werkt dus niet tijdens hoge drukte, de windows app is dan echt perfect!

[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-01-2018 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
sig69 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:39:
[...]

Dat hangt er een beetje vanaf welke rol ze hebben maar simpel gezegd de computer vertellen welke prijzen ze in de markt moeten zetten en dat waar nodig bijsturen.
Heel simpel gezegd hoor want er komt natuurlijk wel iets meer bij kijken. Maar veel is vergelijkbaar: nieuws volgen, sentiment meten bij collega's/bekenden/concurrenten. Geen makkelijke baan.
Dus ICT'ers die software instellen en socializen?

Maar vraag me ook af waarom deze jongens niet op de cryptomarkt zitten. Ik denk zelf vanwege het feit dat ze het als een zeepbel zien die uit elkaar spat. En handelen op de beurs is een vak, verwacht niet dat een professioneel beurshandelaar bij zijn baas kan uitleggen waarom er opeens 60% van zijn portfolio in rook is opgegaan in 5 minuten :P
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:54:
[...]

verkocht op 24,59% :D .. mijn Verge verlies is back!

btw, website werkt dus niet tijdens hoge drukte, de windows app is dan echt perfect!
Ik heb 50% verkocht op 1671 en teruggekocht op 1656.

Nu wacht ik het heel even af want mn hoge sell order is alweer overschreden 8)7 Ik probeer een grens in te stellen zodat ik kan slapen :z

[ Voor 21% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bizar om na te gaan: 3 weken geleden verkocht ik mijn TRX op 174 sats, huidige prijs is nu 1900 sats.

Je kan zo enorm verdienen als je geluk hebt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Danny.G schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:05:
Bizar om na te gaan: 3 weken geleden verkocht ik mijn TRX op 174 sats, huidige prijs is nu 1900 sats.

Daarom zegt iedereen HODL, maar dan moet je wel maar net geluk hebben. En dat heb ik pas 1x gehad: met ETN is mn inleg x7 gegaan.

Daarom dat veel mensen meespringen met dit soort coins om toch een hele leuke winst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 02:56:
[...]

Dus ICT'ers die software instellen en socializen?

Maar vraag me ook af waarom deze jongens niet op de cryptomarkt zitten. Ik denk zelf vanwege het feit dat ze het als een zeepbel zien die uit elkaar spat. En handelen op de beurs is een vak, verwacht niet dat een professioneel beurshandelaar bij zijn baas kan uitleggen waarom er opeens 60% van zijn portfolio in rook is opgegaan in 5 minuten :P
Zeker niet, zeer hoog opgeleide mensen (universitair wiskunde meestal), ik wil ze zeker niet te kort doen!
En de beurs WAS ook een zeepbel en die is op een moment ook gespat, of ben je dat vergeten?
En ja ik heb mensen zien kotsen omdat hun portfio ineens 50% verlies had. Heb ook iemand flauw zien vallen omdat hij van de een op de andere dag een miljoen winst had. Zwetend, kijken naar het scherm en het niet kunnen geloven, plof daar lag ie. Mooie tijden :)
Maar goed zal jullie verder niet vervelen met mijn oude beurs verhalen, dit is een nieuwe wereld! Lekker crypto kopen gratis geld! :)

[ Voor 6% gewijzigd door sig69 op 05-01-2018 03:16 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
sig69 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:13:
[...]

Zeker niet, zeer hoog opgeleide mensen (universitair wiskunde meestal), ik wil ze zeker niet te kort doen!
En de beurs WAS ook een zeepbel en die is op een moment ook gespat, of ben je dat vergeten?
En ja ik heb mensen zien kotsen omdat hun portfio ineens 50% verlies had. Heb ook iemand flauw zien vallen omdat hij van de een op de andere dag een miljoen winst had. Zwetend, kijken naar het scherm en het niet kunnen geloven, plof daar lag ie. Mooie tijden :)
Op de crash van 2008 doelde ik inderdaad. Vermoed jij niet dat ze daarom voorzichtiger zijn?

Mooie verhalen, dat soort dingen zou ik graag in 't echt hebben willen zien. Geweldig! Zou zelf m'n baas niet durven vertellen als ik zoveel verloren zou hebben, het is immers niet mijn eigen geld waar die mensen mee spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:18:
[...]

Op de crash van 2008 doelde ik inderdaad. Vermoed jij niet dat ze daarom voorzichtiger zijn?

Mooie verhalen, dat soort dingen zou ik graag in 't echt hebben willen zien. Geweldig! Zou zelf m'n baas niet durven vertellen als ik zoveel verloren zou hebben, het is immers niet mijn eigen geld waar die mensen mee spelen...
Daarna was het over inderdaad. Ze zijn niet voorzichtiger denk ik, maar het spel is veranderd.
Na de "crash" was het volume er simpelweg niet meer voor het spelletje wat wij speelden.
Er waren inderdaad mensen die hun resultaten wat "bijstuurden" in de hoop dat het later wel bijtrok. Je kan wel raden hoe dat is afgelopen.
Maar ik heb het staartje van de hausse meegemaakt, dat was echt idioot >:)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Het voordeel van vroeg wakker zijn: goedkoop TRX in kunnen slaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Gister mijn eerste €350 euro omgezet in TRX. Toen ik ging slapen had deze een waarde van $425. Nu kijk ik vanmorgen zie ik een waarde van $525. Op zich niet verkeerd. Maar goed, wat nu? Laten staan of investeren in iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er tijdens mijn slaap metARN gebeurd, bijna 300% omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:41
Tweakarim schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 06:36:
Gister mijn eerste €350 euro omgezet in TRX. Toen ik ging slapen had deze een waarde van $425. Nu kijk ik vanmorgen zie ik een waarde van $525. Op zich niet verkeerd. Maar goed, wat nu? Laten staan of investeren in iets anders.
Hodl, TRX gaat nog veel verder. Justin Sun hyped dat als de beste, morgen live uitzending met uitleg over de roadmap.
Dit moet je gewoon hodlen en over een jaar of 2 naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 15:52
Gisteren om 13:18 ETH van Coinbase naar Binance getransferred.
Nog steeds in behandeling. Ze geven aan dat ze het druk op hebben op de website. Maar duurt dit altijd zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:23:
Gisteren om 13:18 ETH van Coinbase naar Binance getransferred.
Nog steeds in behandeling. Ze geven aan dat ze het druk op hebben op de website. Maar duurt dit altijd zo lang?
Aangezien 10% van de posts hierover zeuren, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-09 13:03

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

TTX gaat door... Maar ARN gaat daar nog eens overheen met 300% plus in de afgelopen 24 uur. Dit kan zo toch niet blijven duren lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Ik betaal met Bitcoin. Dan wil ik weten of dat een goede keuze was (kan je terugwisselen naar meer BTC?).

ETH onderweg naar de maan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Danny.G schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 03:05:

Zag in mn historie dat ik ooit 500 ripple verkocht a $0,16. Ik kon niet weten dat troep ook naar de maan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:16
mijn DENT op kucoin ook lekker :) dinsdag gekocht. heb iets van 4200 voor een schamele €60.
waarde nu: €261

ik denk echt dat dit weleens een klapper kan worden in 2018.
Net ff wat anders dan de gemiddelde coin waar ze mee bezig zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:27:
[...]

Aangezien 10% van de posts hierover zeuren, ja
Bedankt voor je reactie. Ik heb in het hele topic 3 berichten gelezen die hier overgaan.
Waarvan er 1 aangeeft dat het gelukt is in +- 4 uur. Ik wacht al 18 uur.

Ik heb vannacht een mail gekregen van Coinbase dat ik mijn telefoon moet verifiëren terwijl dat allang is gebeurd. Ik dacht misschien heeft het daarmee te maken.
Zal wel even geduld houden, terwijl ondertussen alle lol aan de gang is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:47:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb in het hele topic 3 berichten gelezen die hier overgaan.
Waarvan er 1 aangeeft dat het gelukt is in +- 4 uur. Ik wacht al 18 uur.

Ik heb vannacht een mail gekregen van Coinbase dat ik mijn telefoon moet verifiëren terwijl dat allang is gebeurd. Ik dacht misschien heeft het daarmee te maken.
Zal wel even geduld houden, terwijl ondertussen alle lol aan de gang is ;)
Maak je geen zorgen - het lijkt misschien alsof nu alle lol aan de gang is, maar vorige week was ook alle lol aan de gang, de week daarvoor ook, en volgende week ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:49:
[...]

Maak je geen zorgen - het lijkt misschien alsof nu alle lol aan de gang is, maar vorige week was ook alle lol aan de gang, de week daarvoor ook, en volgende week ook _/-\o_
Het is idd 1 grote ballenbak voor grote mensen. :D
Nu is bnb weer helemaal los. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:55:
[...]

Nu is bnb weer helemaal los. :+
Die had ik gisteren letterlijk onder mijn muisknop, maar vervolgens toch wat anders gedaan. -O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ripple krabbelt ook weer een beetje op. Ik heb toch een sterk gevoel bij ripple. De daling is nog best te overzien tegenover het volume wat er is weggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:57:
[...]

Die had ik gisteren letterlijk onder mijn muisknop, maar vervolgens toch wat anders gedaan. -O-
Whut?!? Bnb is nou iets dat vaak een aantal dagen stilstaat maar tegelijkertijd een sure bet is. Ik zt er overigens maar in op de helft van het verschil tussen gisteravond en nu maar toch leuk.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Nu TRX in de top 6 staat, gaat het echt pas beginnen. In de top 10 is het de ruim goedkoopste coin. Denk dat aankomende dagen het gaat schieten.

ARN?! 300% maar dat was echt onder de radar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:00:
Nu TRX in de top 6 staat, gaat het echt pas beginnen. In de top 10 is het de ruim goedkoopste coin. Denk dat aankomende dagen het gaat schieten.

ARN?! 300% maar dat was echt onder de radar!
ARN was ook even een verassing voor mij vanochted, die zag ik echt niet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:59:
[...]

Whut?!? Bnb is nou iets dat vaak een aantal dagen stilstaat maar tegelijkertijd een sure bet is. Ik zt er overigens maar in op de helft van het verschil tussen gisteravond en nu maar toch leuk.
Ik bedoel dat ik af werd geleid, en daarna heb ik er niet meer aan gedacht. :)

Vandaag nog maar eens naar kijken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 12:11
Niemand hier verbaasd over de stijging van Ethos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:59:
Ripple krabbelt ook weer een beetje op. Ik heb toch een sterk gevoel bij ripple. De daling is nog best te overzien tegenover het volume wat er is weggezet.
Je kan dit niet eens een daling noemen. Hij was afgelopen dagen zo hard naar boven gegaan dat er eindelijk eens een momentje moest komen dat de coin even rust nam. Ripple is heel stabiele coin, maar trek over 3 weken lang en het was de best groeiende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Mogguh. ik ben benieuwd wat vandaag ons gaat brengen :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
zomertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:26:
Mogguh. ik ben benieuwd wat vandaag ons gaat brengen :)
me2...vannacht was iig weer prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:27:
[...]

me2...vannacht was iig weer prima :Y
Alles pumpt behalve de coins waar deze maand nieuws van verwacht wordt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
zomertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:30:
[...]

Alles pumpt behalve de coins waar deze maand nieuws van verwacht wordt :o
Haha, nog steeds op zoek naar logica in deze markt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik vraag me af of het nog de laat is om in Ripple in te stappen, bestaat er zoiets als een koersdoel voor de Ripple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amirantha
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:38
Hoelang duurd de id verificatie eigenlijk bij coinbase, Hij staat sinds gisteravond op ïn behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
iemand die nu adviseert om in TRX, POE of FUN te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Ga instappen bij XLM nu hij gister 'gecorrigeerd' is met zo'n 15%. Best de gok waard, toch (HODL)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pff ..al 4 uur bezig om een partijtje CPX in te kopen in de pre-sale. Begint van op $0.25, met een 10% bonus, target voor eind deze maand $7 en begin mei as high as $70.

Als de aankoopellende een voorbode op is op de hoeveelheid handel, dan ben ik bij eind mei stik-stervens rijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:41
Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:35:
Ik vraag me af of het nog de laat is om in Ripple in te stappen, bestaat er zoiets als een koersdoel voor de Ripple?
Nee, er bestaat nergens een koersdoel voor. Liquiditeit is waar ze naar op zoek zijn. Maar lees je in een oordeel zelf of er nog groei in zit. xrpchat.com zit gek veel kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:37
Ik was net aan het twijfelen om van XLM over te stappen op ICONOMI, maar nu zijn ze beide lekker aan het stijgen dus ik hou mijn XLM nog lekker vast :).

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nondesju, net ook weer in trx gestapt voor een kort ritje maar het blijft ongelooflijk. Volume is hetzelfde als de hele top 2 t/m 10 tezamen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:40:
Pff ..al 4 uur bezig om een partijtje CPX in te kopen in de pre-sale. Begint van op $0.25, met een 10% bonus, target voor eind deze maand $7 en begin mei as high as $70.

Als de aankoopellende een voorbode op is op de hoeveelheid handel, dan ben ik bij eind mei stik-stervens rijk. 8)7
Ben gelijk aan het googelen gegaan maar kan het niet vinden, waar kan ik deze kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:32:
[...]

Haha, nog steeds op zoek naar logica in deze markt? ;)
tja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tweakarim schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:45:
[...]

Ben gelijk aan het googelen gegaan maar kan het niet vinden, waar kan ik deze kopen?
https://app.capitalexpanse.net/login

Deposit maken in eth duurt een eeuwigheid, website steeds down ... maar je geduld kan lonend zijn.
Ze pakken het allemaal wel goed op en communiceren. Ti's inmiddels gelukt bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emielos
  • Laatst online: 09-06-2022
Poeh wat is dit fijn wakker worden met icon en Trx wat keihard blijven gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:39

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:39:
Alle drie zie ik ze als hodl.
-TRX is net bezig en verwacht hier nog veel van, binnenkort (volgens mij morgen 10am Beijing time = GMT+8) wordt er een partnership met "A very prestigious public company" bekend gemaakt.

-FUN richt zich op het decentraliseren van de online gokwereld. Een miljarden business. En wat zou er nou mooier zijn dan bij vele online casino's een gokje te wagen zonder dat je overal een login aan moet maken en een aparte storting moet doen. Mensen houden van een gokje, ik zie toekomst.

-POE vind ik gewoon een mooi doel hebben. Een ideologisch doel waar ik wel in geloof.

Disclaimer: Dit zijn mijn persoonlijke meningen over de munten, ik bezit ze alle drie dus wellicht zie ik e.e.a. door een roze bril.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:42
Nu TRX flink heeft gestegen en ook weer terug is gezakt, zou nu nog een mooi moment om bij te kopen, hij gaat wel erg hard op en neer de laatste uren :+

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Vannacht voor elkaar gekregen om binnen relatief korte tijd mijn BTC van Bittrex naar Binance over te gooien. Heb daar voor 1411 TRX gekocht. Niet veel wil sowieso geld hebben op Binance en waarom niet in een coin stoppen die in de lift zit.

Was nog relatief snel. 45 min dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:14
paar dagen geleden 1,5 eth in Storm gestopt, nu al verdubbeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Accepteert de Delta app bij meer mensen geen nieuwe transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:39

OzzieMann

PSN: OzzieMann

pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:13:
Accepteert de Delta app bij meer mensen geen nieuwe transacties?
Geen last van. Net nog een paar Tronnetjes toegevoegd en Vergejes erafgehaald. En dan ook nog BNB verbrand voor de transactie kosten.

[ Voor 14% gewijzigd door OzzieMann op 05-01-2018 09:14 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 09:02
Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:06:
Vannacht voor elkaar gekregen om binnen relatief korte tijd mijn BTC van Bittrex naar Binance over te gooien. Heb daar voor 1411 TRX gekocht. Niet veel wil sowieso geld hebben op Binance en waarom niet in een coin stoppen die in de lift zit.

Was nog relatief snel. 45 min dacht ik.
Betaal je niet een behoorlijk hoge fee voor het overmaken van BTC? ik dacht 0.001, wat ongeveer 14 dollar is (of 15, of 12, of 18 :p )
De vorige keren dat ik inter-exchange heb overgemaakt heb ik dat met Ripple gedaan. Gaat meestal ook erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:51
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:48:
[...]

https://app.capitalexpanse.net/login

Deposit maken in eth duurt een eeuwigheid, website steeds down ... maar je geduld kan lonend zijn.
Ze pakken het allemaal wel goed op en communiceren. Ti's inmiddels gelukt bij mij.
je moet exact voor 13 NEO aankopen? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Iemand die hier toevallig de KIN al heeft gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
JakeOfOz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Betaal je niet een behoorlijk hoge fee voor het overmaken van BTC? ik dacht 0.001, wat ongeveer 14 dollar is (of 15, of 12, of 18 :p )
De vorige keren dat ik inter-exchange heb overgemaakt heb ik dat met Ripple gedaan. Gaat meestal ook erg snel
Dat had ik er voor over. Wist geen andere manier en wilde ook niet in de nacht nog even een ander account aanmaken. Zag ook dat TRX aan het stijgen was dus het was óf zoeken naar een alternatief en duurder TRX kopen of dit.

Schommelingen van 15 euro lig ik ook niet wakker van... ach soms kan je niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Goh, de hoogste stijgers van vandaag; Dent, Storm, Nexus, zijn allemaal x 4 gegaan deze week.
Bezoek een aantal sites en youtube kanalen met crypto advies, maar heb deze niet voorbij zien komen :o

Zou wel willen weten waar dit soort munten eventueel getipt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Myriad verkocht via Litebit, gekocht voor EUR 225, nu verkocht voor EUR 567. Wil in een courantere munt steken.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:39:
TRX zal nog wel even doorgaan. Nieuw komt pas volgende week. FUN heeft nog veel groeimogelijkheden, dus als HODLER prima lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Denk je nou echt dat die munt over enkele maanden de 70 dollar aantikt? :)
Anyway, ik heb net ook wat ETH naar Capital gestuurd om in te ruilen voor CPX. In Mei kijk ik wel naar de status :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Denk je nou echt dat die munt over enkele maanden de 70 dollar aantikt? :)
Anyway, ik heb net ook wat ETH naar Capital gestuurd om in te ruilen voor CPX. In Mei kijk ik wel naar de status :)
Nee ... ik ga er vanuit dat ze begin maart al over de kop zijn, kan het alleen maar meevallen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Iemand die HTML5 heeft? .. Ik heb XDN (DigiNote) en zag iemand op twitter die het had over HTML5. Deze zit flink in de lift.

https://coinmarketcap.com/currencies/htmlcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Is er ergens binance nieuws? BNB gaat door het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:09

Chiron

Moderator Discord

Ik probeer een account aan te maken en in te loggen, maar het werkt voor geen meter.. password resetten gaat ook niet echt van een leien dakje :( pakt 'm gewoon niet.

Die popup van "plese resubmit captcha" ook _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:29:
Iemand die HTML5 heeft? .. Ik heb XDN (DigiNote) en zag iemand op twitter die het had over HTML5. Deze zit flink in de lift.

https://coinmarketcap.com/currencies/htmlcoin/
Maar op 1 exchange met een heel klein volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errrrrnie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:36:
Is er ergens binance nieuws? BNB gaat door het dak
Zal er meer mee te maken hebben dat het wordt gebruikt voor transacties en meer mensen hebben het dus nodig. Niemand zal dit echt actief gaan HODLEN toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 14:24
Blik1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:35:
Het ligt eraan wat jij wil? Als je ze aankoopt voor de lange termijn lijkt het naar mijn idee nooit een slechte aankoop. Net zoals Cardano.
Pagina: 1 ... 6 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)