[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.928 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
errrrrnie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:36:
Is er ergens binance nieuws? BNB gaat door het dak
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Zal er meer mee te maken hebben dat het wordt gebruikt voor transacties en meer mensen hebben het dus nodig. Niemand zal dit echt actief gaan HODLEN toch?
Coinburn van 25% hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Gisteren geprobeerd om laatste restje ETH vanuit mijn freewallet ETH wallet te versturen naar Binance. Nu is deze transactie mislukt omdat ETH wallet in onderhoud is. Als reactie geeft het Freewallet team aan dat je een flash transfer kan gebruiken. Iemand enig idee wat dit is en hoe dit werkt? Ik zie bij de verzend opties van de ETH naast verzenden naar ander wallet de mogelijkheid van verzenden naar e-mail. Is dit wat met een flash transfer wordt bedoeld? Zo ja, hoe werkt dit precies? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:04
Mijn paccoin gaat ook hard... 150 euro waard nu, heb ik paar weken geleden voor 10 euro gekocht...

EDIT: 168 euro inmiddels..

[ Voor 13% gewijzigd door dicee op 05-01-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Zal er meer mee te maken hebben dat het wordt gebruikt voor transacties en meer mensen hebben het dus nodig. Niemand zal dit echt actief gaan HODLEN toch?
ALs je nu een voorraad aanlegt (dus vasthouden in de toekomst) kun je in ieder geval vooruit..
Prijs schoot net 15% in een klein kwartier omhoog..
Binance is nogal groeiende, zal dat de enige verklaring zijn?
Saturnus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:48:
[...]

[...]

Coinburn van 25% hoorde ik.
25%?! Lijkt me nogal overdreven veel! Vorige keer was het 1% ofzo..
Waar heb je dat vandaan?

[ Voor 21% gewijzigd door errrrrnie op 05-01-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:45

Oekol

waka waka hey hey

Oké het mag dus nu... TO THE MOON

Stellar die loopt de afgelopen dagen bij mij te rammen. Ere gisteren op 330 procent. Nu nog 250 maar hey. Like I care. HODLen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20

Snippertje

Light up your life

Ik ben erg benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan. Ik ben vorige maand ingestapt en alles wat je aanraakt verandert op dit moment in goud. Ik heb nu 300% rendement en een dikke winst.

Coins waar ik in zit zijn:

Modum, Vechain, Cardano, Ripple en Tron.

Het blijft super verleidelijk om er steeds meer in te stoppen, omdat het gewoon gratis geld lijkt. Ik wil er echter dit weekend voor het eerst wat uit gaan halen, omdat mijn gevoel zegt dat dit niet heel lang zo goed kan blijven gaan en ik het gewoon veel te verslavend voor mezelf vind.

Wat ik in ieder geval bij elke coin heb gedaan is wat research. Op die manier ben ik bij Vechain beland en daar ben ik toen op 30 cent ingestapt, die staat nu boven de 4 dollar. Leuk om alle ervaringen hier ook te lezen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:55
Snippertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:52:
Ik ben erg benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan. Ik ben vorige maand ingestapt en alles wat je aanraakt verandert op dit moment in goud. Ik heb nu 300% rendement en een dikke winst.

Coins waar ik in zit zijn:

Modum, Vechain, Cardano, Ripple en Tron.

Het blijft super verleidelijk om er steeds meer in te stoppen, omdat het gewoon gratis geld lijkt. Ik wil er echter dit weekend voor het eerst wat uit gaan halen, omdat mijn gevoel zegt dat dit niet heel lang zo goed kan blijven gaan en ik het gewoon veel te verslavend voor mezelf vind.

Wat ik in ieder geval bij elke coin heb gedaan is wat research. Op die manier ben ik bij Vechain beland en daar ben ik toen op 30 cent ingestapt, die staat nu boven de 4 dollar. Leuk om alle ervaringen hier ook te lezen.
Eruit stappen en zien dat het daarna nog verder stijgt? En dan omdat je het niet laten kunt instappen op hogere koersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Sunri5e schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Eruit stappen en zien dat het daarna nog verder stijgt? En dan omdat je het niet laten kunt instappen op hogere koersen?
Wachten met verkopen omdat je denkt dat het alleen maar hoger kan gaan totdat het op een moment instort en je zelfs verlies hebt omdat je te hebberig bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Sunri5e schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Nee ik wil niet alles eruit halen. Maar ik heb mezelf ook wat meer verdiept in beleggen en dergelijke. Daarin wordt gesteld dat winst eruit halen ook part of the deal is. Dus ik ga zeker niet alles eruit halen, maar kleine beetjes elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Tron aan het inkakken? Toch misschien verkeerd moment ingestapt?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:51
Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:59:
Bijna alles op moment naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:50
Er vind weer een kleine correctie plaats heb ik het idee, diverse Alts zijn redelijk aan het "zakken"
Niet dat het erg is, nog steeds dik in de plus :>

[ Voor 20% gewijzigd door Tribunus op 05-01-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
oldgrumpy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Bijna alles op moment naar beneden
omdat BTC weer omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Hij staat op Binance op ongeveer 1300 sat, dat kostte hij 8u geleden ook.
Met de grafieken op een interval van 1 minuut lijkt alles op een crash ;) Het stijgt en daalt steeds vanaf ongeveer dezelfde basislijn, even wachten en hij gaat weer richting 1500 sat.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:54
Tribunus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:03:
Er vind weer een kleine correctie plaats heb ik het idee, diverse Alts zijn redelijk aan het "zaken"
Zetten zich direct na de explosieve stijging van tron Vannacht in. Gelukkig dikke vette winst op m'n tron kunnen pakken en de auto-sell heeft z'n werk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Tranzy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:06:
Vannacht voor elkaar gekregen om binnen relatief korte tijd mijn BTC van Bittrex naar Binance over te gooien. Heb daar voor 1411 TRX gekocht. Niet veel wil sowieso geld hebben op Binance en waarom niet in een coin stoppen die in de lift zit.

Was nog relatief snel. 45 min dacht ik.
Vind ik nog enigzins lang.
Gisteren mijn DGB op Polo verkocht, BTC naar Binance gestuurd.

Dit duurde in totaal nog geen 15 minuten.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Laatst online: 10:42
c0ne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Met de grafieken op een interval van 1 minuut lijkt alles op een crash ;) Het stijgt en daalt steeds vanaf ongeveer dezelfde basislijn, even wachten en hij gaat weer richting 1500 sat.
Hij zakt nu naar 1200. Bijna onder het punt waar ik gister ingestapt ben :X

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Zetten zich direct na de explosieve stijging van tron Vannacht in. Gelukkig dikke vette winst op m'n tron kunnen pakken en de auto-sell heeft z'n werk gedaan :)
Goed moment om te kopen weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Famous schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:06:
[...]

Vind ik nog enigzins lang.
Gisteren mijn DGB op Polo verkocht, BTC naar Binance gestuurd.

Dit duurde in totaal nog geen 15 minuten.
Heb geen Polo account (nog). Dus dit wilde ik snel doen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht rustig af, deze tendens als 4 dagen gaande bij tron.
Leuke voor de daghandel op het moment, qua holden wel een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
c0ne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Inderdaad. Inkakken / droppen etc. word bij elke 0.001 sat al geroepen hier. Over een uur staat hij weer ATH en dan is het weer: "had ik maar ingekocht, Tron to the moon etc. etc."

Gewoon per uren / dag(en) kijken ipv elke 2 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
LTTFF schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Ik ben ook echt nieuw in deze wereld, maar het valt mij vooral op dat iedereen met zoveel verbazing de verhouding van BTC en altcoins aanziet; altcoint daal, BTC stijgt. Wat is daar niet logisch aan? Als ik de winst van een altcoin er even af snoep / veilig wil stellen dan verhuis ik die ook naar BTC.

Nu kan het dus zijn, omdat ik nieuw ben, het verkeerd zie; maar Altcoins dalen en BTC stijgt WANT iedereen verkoopt zijn Altcoins voor BTC. Dan is die verhouding toch heel erg logisch te verklaren? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
LTTFF schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Ik ben juist aan het overwegen om BTC te dumpen ... keuzes ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:08:
[...]

Ik ben ook echt nieuw in deze wereld, maar het valt mij vooral op dat iedereen met zoveel verbazing de verhouding van BTC en altcoins aanziet; altcoint daal, BTC stijgt. Wat is daar niet logisch aan? Als ik de winst van een altcoin er even af snoep / veilig wil stellen dan verhuis ik die ook naar BTC.

Nu kan het dus zijn, omdat ik nieuw ben, het verkeerd zie; maar Altcoins dalen en BTC stijgt WANT iedereen verkoopt zijn Altcoins voor BTC. Dan is die verhouding toch heel erg logisch te verklaren? :-)
Ik verkies op dit moment ETH boven BTC, waarom weet ik niet, vind het een "fijner" gevoel. Mocht ik de ETH willen verhuizen gaat dat een stuk goedkoper dan BTC, en als ik BTC moet omzetten naar ETH kost het ook weer extra.

Op zich wel een leuke vraag: Welke trading pairs zijn het meest voorkomend? Ik neem aan BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:49:
Mijn paccoin gaat ook hard... 150 euro waard nu, heb ik paar weken geleden voor 10 euro gekocht...

EDIT: 168 euro inmiddels..
Die gaat wel lekker ja. heb er afgelopen week nog wat verkocht. Iedereen hoopt dat het na de swap nog meer gaat moonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Die doe bijna alle handel met eth als 'store of value' . Die schommelt ook wel wat maar is redelijk stabiel te noemen, en snel als je wil verhuizen naar eigen wallet/andere exchange.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Die gaat wel lekker ja. heb er afgelopen week nog wat verkocht. Iedereen hoopt dat het na de swap nog meer gaat moonen.
Ik HODL ze voorlopig ook nog inderdaad. Volgende maand komt er ook nog een roadmap/whitepapers uit begreep ik. En de maand daarop gaan ze swappen inderdaad. Ik hou het lekker vast met zo'n lage investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

3dmaster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Ik heb er toenstraks nog 100 gekocht voor 1409. Die raak ik vandaag nog wel met winst kwijt hoor :)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bij Binance heb ik nog een restje NULS staan: 0,99 coin. Die krijg ik er dus niet weg ... en ik krijg steeds vaker van dit soort restjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:28
pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:19:
Bij Binance heb ik nog een restje NULS staan: 0,99 coin. Die krijg ik er dus niet weg ... en ik krijg steeds vaker van dit soort restjes.
Zelf even zoeken en je weet waar dit door komt ;) En hoe je dit kan voorkomen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
sjorremans schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Zelf even zoeken en je weet waar dit door komt ;) En hoe je dit kan voorkomen
Iets met BNB toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 12:15
pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:19:
Ga traden met de bnb coin, staat wel meer uitleg in dit topic en anders een korte zoektocht op bnb coin + fee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon 1 a 2 bnb kopen en dan traden. Waarde van BNB is ook redelijk waardevast, dus hier iets van laten staan is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
VEN gaat ook weer lekker omhoog, dikke pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
3dmaster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Zojuist op 1156 weer ingestapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BertP schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Ga traden met de bnb coin, staat wel meer uitleg in dit topic en anders een korte zoektocht op bnb coin + fee :)
Ik doe nu op Binance alles via BTC, die zou ik dus door BNB moeten vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:28:
[...]

Nee, je koopt 1 of 2 BNB zodat je daarmee de fee's betaalt tegen 50% korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

[...]

Nee, je koopt enkele BNB's. Deze worden automatisch gebruikt voor je Fees, waardoor je handelsbedragen in bijv. XRP/BTC niet afgeroomd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 12:15
[...]

BTC is niet echt een gunstige coin om te traden inderdaad. Ik doe dat met ETH (en anderen met LTC). Echter als je veel trade op Binance kan je ook de BNB coin kopen, deze is speciaal voor de fees op binance (en je krijgt korting als je trade met die fee via binance).

Hoe het exact werkt weet ik niet, maar google is je vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

Nou, door de nieuwe ADA roadmap dacht ik dat die wel wat ging doen. Doet ie ook, alleen de verkeerde kant op 8)7

*insert signature here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:32:
[...]

BTC is niet echt een gunstige coin om te traden inderdaad. Ik doe dat met ETH (en anderen met LTC). Echter als je veel trade op Binance kan je ook de BNB coin kopen, deze is speciaal voor de fees op binance (en je krijgt korting als je trade met die fee via binance).

Zolang je met BTC op de exchange trade maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Nu online
Tjark schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:32:
Nou, door de nieuwe ADA roadmap dacht ik dat die wel wat ging doen. Doet ie ook, alleen de verkeerde kant op 8)7
Bijkopen dus :9

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:08:
[...]

precies, en zo vergroten de whales hun vermogen continu. wij vissen steeds achter het net doordat er te laat in of uit stappen.
zij initiëren dit soort "golven" en verhogen met elke golf hun vermogen.
probeer gewoon zoveel mogelijk mee te gaan en winst te maken :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
litebit heeft weer steeds 0 beschikbaar; zijn er nog andere "snelle" wegen om mijn binance ETH wallet te spekken met wat euros :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:31
Hebben jullie ook vertrouwen in Electroneum (ETN)? Zelf heb ik er wel in geïnvesteerd maar wel redelijke twijfels. Vooral voor de middellange termijn heb ik er een redelijk gevoel over, bijvoorbeeld de mobile mining die ergens deze maand uitkomt. De prijs is nu al een tijdje redelijk stabiel op $0,08-$0,09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarton
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-08 23:28
Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:
litebit heeft weer steeds 0 beschikbaar; zijn er nog andere "snelle" wegen om mijn binance ETH wallet te spekken met wat euros :)?
https://anycoindirect.eu/nl is vaak ook nog eens goedkoper dan litebit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Maarten2212 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:43:
Hebben jullie ook vertrouwen in Electroneum (ETN)? Zelf heb ik er wel in geïnvesteerd maar wel redelijke twijfels. Vooral voor de middellange termijn heb ik er een redelijk gevoel over, bijvoorbeeld de mobile mining die ergens deze maand uitkomt. De prijs is nu al een tijdje redelijk stabiel op $0,08-$0,09.
Zoek eens door 't topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 18:05
Bitonic heeft laatste tijd veel BTC beschikbaar, nu BTC pumpt even wat minder maar als je regelmatig ververst komt er genoeg beschikbaar. Dat kan je dan naar Binance sturen en omzetten naar ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:49

GaMbiNo

1337

Zitten er nog mensen in de Gulden? De waarde lijkt zich de afgelopen dagen wat te stabiliseren en ik vraag mij af wat er nu gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 12:00

TRK

ETH overzetten naar Coinbase en via daar uitbetalen naar fiat. 15 cent fee. Kan hetzelfde via Kraken voor 9 cent fee, enkel is Kraken laatste tijd instabiel als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:26
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het actualiseren van de koersen in blockfolio?
In blockfolio is btc bij mij € 12346 en de koers is nu €13k +....
Als ik een crypto aantik staat er 'no data available'.

Ook bij diverse altcoins kloppen de koersen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:31
Ah top bedankt, heb het gevonden. Zocht op Electroneum ipv ETN, mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

rsmits007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:51:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het actualiseren van de koersen in blockfolio?

Tip, gebruik BitSnap, die kan je koppelen aan de API van bijna alle exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:52:
[...]

hebben die een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 20:25
Snippertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:52:
[...]

[ Voor 12% gewijzigd door Matadores op 05-01-2018 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:48:
Zitten er nog mensen in de Gulden? De waarde lijkt zich de afgelopen dagen wat te stabiliseren en ik vraag mij af wat er nu gaat gebeuren.
Volg de NLG gulden sinds begin december.
Sindsdien een gestage maar stabiele stijging.

De coin zelf, betreft een eenvoudig systeem (sommige noemen dat een shitcoin).
Zelf vind ik de potentie erachter redelijk daar Nederlanders redelijk chauvinistisch zijn.
Waar het aantal Nederlandse instappers stijgt, stijgt ook de NLG gulden is mijn (glazen bol) visie.

Gaat het team tzt internationaal (kuch kuch), is het knap als ze de vertrouwenswaarde van de vroegere gulden kunnen overdragen. De NLG gulden was (voorgaande eeuw alweer) een stabiele speler op de valuta markt.

Op heden zeer content met het rendement van 200% deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empirical2159
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-09 00:26
Maarton schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:47:
[...]

https://anycoindirect.eu/nl is vaak ook nog eens goedkoper dan litebit
Hoe dan? Die miner's fee van anycoin is echt belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
rsmits007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:51:

De koers van Ripple loopt al tijden helemaal uit koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik moet eigenlijk wel lachen ... sinds afgelopen maand is het overal in crypto wereld:
  • exchange werkt niet
  • exchange down
  • wij nemen geen klanten aan
  • registratie stop
  • welke wallet
  • welke coin vandaag
  • hoe aan te kopen
  • waar kan ik met iDeal ...
Crypto is BOOMING aan het worden, 2018 lijkt een mooi jaar te worden, zeker nu de belastingdienst ook duidelijk regels heeft gesteld die ik persoonlijk totaal niet ongunstig vind. (had zat erger gekund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Het is zeker booming, en echt ridicuul hoeveel rendement er gemaakt kan worden. Ik heb goede hoop voor dit jaar, ben erg benieuwd waar we in december weer staan..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:03:
Crypto is BOOMING aan het worden, 2018 lijkt een mooi jaar te worden, zeker nu de belastingdienst ook duidelijk regels heeft gesteld die ik persoonlijk totaal niet ongunstig vind. (had zat erger gekund)
Heb je toevallig een linkje naar die regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja, ik gebruik de app. Wist niet dat er ook iets anders was ;) Ziet er super slik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:03:
Dit bedoel je?
Tot en met 75.000 euro: 0,86 procent, waarvan 25.000 belastingvrij (met een fiscaal partner is dat 50.000 euro)
Vanaf 75.001 tot en met 975.000 euro: 1,38 procent
Vanaf 975.001 euro: 1,61 procent
Overigens vind ik die bedragen erg schappelijk. Ik vraag me wel af of de belastingdienst dit automatisch op je aangifte invult, of dat je het zelf bij moet houden. (Lees: heeft de belastingdienst connecties met bedrijven die coins omzetten naar cash?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 18:07
BertP schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Wat is het nadeel om met BTC alle paartjes te vormen op binance? Ik heb ook een aantal BNB voor de fees, maar verder heb ik alle altcoins vanuit BTC getrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empirical2159 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:01:
[...]

De ene site heeft een fee, de ander houd wat coins gereserveerd en er zijn sites welke in de aanschaf/verkoopwaarde wat marge gooien.
Al deze site's hebben echter een verdienmodel, het is nergens gratis handelen.
Wel kan je, door je kennis te vergroten en te vergelijken, "spelen" met de gunstigste deal op dat moment.

Er zijn zelfs momenten dat inkopen bij de ene en direct verkopen bij de ander al (marginaal) wat winst maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Dit bedoel je?

[...]

Overigens vind ik die bedragen erg schappelijk. Ik vraag me wel af of de belastingdienst dit automatisch op je aangifte invult, of dat je het zelf bij moet houden. (Lees: heeft de belastingdienst connecties met bedrijven die coins omzetten naar cash?)
Die bedoel ik ja, nou volgen die gewoon de vermogensrendementsheffing, maar het feit er duidelijkheid is en hoe(veel) aan te geven is een goede basis. Onzekerheid is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Ja, ik gebruik de app. Wist niet dat er ook iets anders was ;) Ziet er super slik uit.
ik vind niks in de apple app store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:08:
[...]

ik vind niks in de apple app store...
Je moet 'm downloaden via de site, staat idd niet in de app store. Na installeren nog trusten via de instellingen van je iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarton
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-08 23:28
Empirical2159 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Kijk maar zelf eens. Bij litebit ben je €874 kwijt voor 1 ethereum. Bij anycoin €854.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Pfffff duurt al een week dat de NEO wallet in Bittrex in onderhoud staat. Kan dus nog steeds niets overzetten naar mijn Ledger. Normaliter duurt een onderhoud toch niet zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
3dmaster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Je moet 'm downloaden via de site, staat idd niet in de app store. Na installeren nog trusten via de instellingen van je iphone.
linkje... ik vind hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
NeoflexNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:05:
Het is zeker booming, en echt ridicuul hoeveel rendement er gemaakt kan worden. Ik heb goede hoop voor dit jaar, ben erg benieuwd waar we in december weer staan..
Daar blijf ik me ook over verbazen, net weer xrp in 10 minuten ruim 5% op mijn inleg. Daar is gewoon absoluut niet tegenop te werken meer...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 10:57
Het lijkt wel alsof nieuwe aankondigingen steeds meer een negatief effect hebben op de koers.
VeChain en Cardano zakten na hun nieuwe update. Dat geldt eigenlijk ook voor Xvg, maar dat is weer een ander verhaal.
De dagen voor een aankondiging onstaat er telkens zo een hype, waardoor de prijs wat gaat stijgen. Iedereen gaat van tevoren geld bijpompen, waardoor er op het moment van de aankondiging zelf eigenlijk niets gebeurt, en de prijs inkakt.

Ik denk dat dat fenomeen alleen maar groter gaat worden zolang crypto bekender wordt.
Is het dan de beste strategie om net voor een update te verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Anton.net schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:14:
Het lijkt wel alsof nieuwe aankondigingen steeds meer een negatief effect hebben op de koers.
VeChain en Cardano zakten na hun nieuwe update. Dat geldt eigenlijk ook voor Xvg, maar dat is weer een ander verhaal.
De dagen voor een aankondiging onstaat er telkens zo een hype, waardoor de prijs wat gaat stijgen. Iedereen gaat van tevoren geld bijpompen, waardoor er op het moment van de aankondiging zelf eigenlijk niets gebeurt, en de prijs inkakt.

Ik denk dat dat fenomeen alleen maar groter gaat worden zolang crypto bekender wordt.
Buy the rumor, sell the news. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37

"Buy the rumor, sell the news"

Zolang de technologie achter de altcoins alleen nog maar een theoretische is is de prijs volledig gebaseerd op hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09

Sinds ik rond mei 2017 in crypto zit hoor ik al "Buy the rumour, sell the news". Apple aandelen schijnen ook vaak te dalen na aankondiging nieuwe iPhones et cetera.

Ik houd gewoon vast, ik heb geen zin om net wel te verkopen als de koers wel stijgt en mezelf voor mijn kop te slaan. Als je je goed hebt ingelezen maak je je veel minder druk over koersen.

Het is niet zo dat developers alleen werken als de prijs stijgt, ook bij dalingen wordt er gewoon doorgewerkt. Resultaten tellen op de lange termijn en daar heb ik bij VeChain meest vertrouwen in. In 9 maanden tijd nog weinig projecten gezien dat zoveel nuttige partners heeft en al hun product daarop heeft afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Sinds ik rond mei 2017 in crypto zit hoor ik al "Buy the rumour, sell the news". Apple aandelen schijnen ook vaak te dalen na aankondiging nieuwe iPhones et cetera.

Ik houd gewoon vast, ik heb geen zin om net wel te verkopen als de koers wel stijgt en mezelf voor mijn kop te slaan. Als je je goed hebt ingelezen maak je je veel minder druk over koersen.

Het is niet zo dat developers alleen werken als de prijs stijgt, ook bij dalingen wordt er gewoon doorgewerkt. Resultaten tellen op de lange termijn en daar heb ik bij VeChain meest vertrouwen in. In 9 maanden tijd nog weinig projecten gezien dat zoveel nuttige partners heeft en al hun product daarop heeft afgestemd.
Ik doe vrolijk mee met buy the rumour sell the news. Maar doe dit meestal met de helft van mijn coins. Voor de aankondiging de helft sellen, met de andere helft zie ik wel wat er gebeurd.

Over het algemeen beperk je eventueel verlies in door van te voren een deel te verkopen, maar houd je toch nog wat aan mocht het toch nog gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 20:47

GG85

.......

nvm wrong topic

[ Voor 97% gewijzigd door GG85 op 05-01-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Daar blijf ik me ook over verbazen, net weer xrp in 10 minuten ruim 5% op mijn inleg. Daar is gewoon absoluut niet tegenop te werken meer...
We staan werkelijk nog aan het begin van de ontwikkeling (qua instappers).
Denk aan de rendementen van andere producten en de voordelen van de transacties (snel/anoniem).
Houd hier politieke de internationale regels voor bankieren tegen aan poets je glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan wat je referentie is. Het zal na een piek altijd wel weer even inkakken. Als je het over een week bekijkt gaat de trend omhoog. Bij Vechain is dat mooi te zien.

Er is ook niet echt een stabiele haven. Misschien alleen ETH redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Ligt eraan wat je referentie is. Het zal na een piek altijd wel weer even inkakken. Als je het over een week bekijkt gaat de trend omhoog. Bij Vechain is dat mooi te zien.

Er is ook niet echt een stabiele haven. Misschien alleen ETH redelijk.
ETH zou ik niet stabiel durven noemen gezien de recente stijging. Lijkt mij dat de enige veilige haven BTC is als de alts zakken. Vandaar dat hij dan ook altijd even omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 17:43
Ik heb een vraag. Een paar keer heb ik gezien dat een munt op bijvoorbeeld Binance gereleased wordt. Direct na plaatsing op Binance daalt de waarde met 80%. Wat voor verklaring kan hiervoor gegeven worden? En wie verliezen op dat moment? Zijn dat de early investeerders die tijdens de ICO periode investeren?
Wat bepaald dan of een ICO na release succesvol is of juist niet? Want ik neem aan dat niet elke munt 80% daalt. Is dat het project dat er achter zit? Of zijn er meer afhankelijkheden op te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Goffer... Probeer mijn ltc te verzilveren voor euro's maar de markt is simpelweg niet groot genoeg. Niet dat ik nou zoveel probeer te dumpen maar ik heb er een bepaalde prijs voor in gedachten en elke keer haalt hij het net niet of druk ik die zelf. Het is behoorlijk irritant om met een andere 'grote' aanbieder te moeten concurreren. :X

Nou ja inmiddels bijna alles verkocht, nog 7 ltc te gaan. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:32:
Ik heb een vraag. Een paar keer heb ik gezien dat een munt op bijvoorbeeld Binance gereleased wordt. Direct na plaatsing op Binance daalt de waarde met 80%. Wat voor verklaring kan hiervoor gegeven worden? En wie verliezen op dat moment? Zijn dat de early investeerders die tijdens de ICO periode investeren?
Wat bepaald dan of een ICO na release succesvol is of juist niet? Want ik neem aan dat niet elke munt 80% daalt. Is dat het project dat er achter zit? Of zijn er meer afhankelijkheden op te noemen?
Ik vermoed meer de onvolwassenheid van de markt op dit moment, Binance koopt voor release een flinke voorraad van de munten in. Hypevolgers gaan naar een exchange waar de munt al eerder verhandelbaar op was en kopen daar een voorraad in waardoor de munt zo flink stijgt.
Alles met doel om te verkopen als die voor de massa beschikbaar wordt, ik zie laatste tijd vaak dat een grote exchange listing hetzelfde resultaat geeft als een Pump&Dump actie. Op de lange termijn hersteld het wel maar voor de korte termijn is er vaak een gigantische waardeschommeling, soms een daling van ~80% maar vaak ook een stijging van ~80%
Dankzij de hype valt er nu veel aan te verdienen maar het verpest tegelijkertijd ook de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
hoe kun je nu het beste coins omzetten naar euro's vanaf binance? waar "verlies" je het minst mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 17:43
TrustNobody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Ik vermoed meer de onvolwassenheid van de markt op dit moment, Binance koopt voor release een flinke voorraad van de munten in. Hypevolgers gaan naar een exchange waar de munt al eerder verhandelbaar op was en kopen daar een voorraad in waardoor de munt zo flink stijgt.
Alles met doel om te verkopen als die voor de massa beschikbaar wordt, ik zie laatste tijd vaak dat een grote exchange listing hetzelfde resultaat geeft als een Pump&Dump actie. Op de lange termijn hersteld het wel maar voor de korte termijn is er vaak een gigantische waardeschommeling, soms een daling van ~80% maar vaak ook een stijging van ~80%
Dankzij de hype valt er nu veel aan te verdienen maar het verpest tegelijkertijd ook de markt.
Thanks.
Maar je zou als early adaptor ook kunnen indenken dat als de massa instapt, de munt in korte tijd meerdere malen over de kop kan gaan. Dan is de winst bijvoorbeeld 3 x wat ze net na release hebben.
Blijft dus wel gokken als je mee wilt doen met de ICO fase. Kan rendabel zijn, of juist niet. Zal niet er tussenin zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seadogg
  • Nu online
Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:40:
hoe kun je nu het beste coins omzetten naar euro's vanaf binance? waar "verlies" je het minst mee?
start pagina even lezen of de zoekfunctie gebruiken
Slow chat topic, oke... maar deze vragen zie ik vaker voorbij komen dan mijn collaga's in de wandelgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stuur ze naar mij, ik reken geen fees en beloof plechtig ze heel verstandig en verantwoord uit te geven. :+

Voor de honderdduizendste keer, ltc->gdax/bitstamp/kraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:43:
[...]

Voor de honderdduizendste keer, ltc->gdax/bitstamp/kraken...
Hoe denk je over BTCdirect? (Die heb ik op het oog, maar ik heb me eerlijk gezegd nog niet in kosten verdiept.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Nu online
pven schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Hoe denk je over BTCdirect? (Die heb ik op het oog, maar ik heb me eerlijk gezegd nog niet in kosten verdiept.)
btcdirect / litebit / anycoindirect etc. zijn allemaal prima te gebruiken alleen betaal je daar ook flink voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
Ik heb gisteren nog via Bitonic gedaan.
Van Binance naar Bitonic sturen werkt niet, Binance verstuurt het niet snel genoeg waardoor Bitonic de transactie annuleert.
Mijn actie was als volgt:
Van Binance naar Electrum gestuurd (Electrum is een simpele software wallet) deze transactie duurde ~1 uur
Van Electrum naar Bitonic verstuurd, deze transactie duurde ~15 seconden

Of Bitonic het meeste geeft voor je BTC blijft altijd de vraag, dat wisselt zeer regelmatig (ongeveer elke 10 minuten) welke het meeste geeft voor je BTC.
Bitonic betaald tussen 12 en 1 uit, nu ga je dat niet redden dus krijg je het geld pas maandag. Tenzij je extra betaald voor een spoedtransactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Thanks.
Maar je zou als early adaptor ook kunnen indenken dat als de massa instapt, de munt in korte tijd meerdere malen over de kop kan gaan. Dan is de winst bijvoorbeeld 3 x wat ze net na release hebben.
Blijft dus wel gokken als je mee wilt doen met de ICO fase. Kan rendabel zijn, of juist niet. Zal niet er tussenin zitten.
Is het zo dat de degene die de aan de ICO meedoen ook de marktreleaseprijs betalen of kopen deze een pakket coins voor een bepaalde prijs en is de marktreleaseprijs al een speculatie op winst?
Is een ICO bijvoorbeeld gelijk aan een crowdfundings actie om startkapitaal te genereren voor de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Lisk over de 32 dollar nu, altijd al een mooie HODL coin gevonden. Nog meer mensen in Lisk?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Heel m'n winst op TRX sinds gisteravond zien verdampen tot een verlies inmiddels, welkom in de wereld van de crypto currency!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 21:28
Tweakarim schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:50:
Heel m'n winst op TRX sinds gisteravond zien verdampen tot een verlies inmiddels, welkom in de wereld van de crypto currency!
Je hebt pas echt verlies wanneer je nu TRX verkoopt.. wat er nu gebeurd komt puur door BTC zelf die gestaag aan het stijgen is. Lekker uitzitten, komt wel weer goed ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
NeoflexNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:49:
Lisk over de 32 dollar nu, altijd al een mooie HODL coin gevonden. Nog meer mensen in Lisk?
Yep :) Ik hodl deze al sinds juni 2017 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
jemig wat een bitcoins worden opgekocht op het moment...een sellwall van ruim 5 miljoen wordt hard weggewerkt, zijn mensen heel hard bezig om BTC boven de 16K te krijgen.
Pagina: 1 ... 7 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)