Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
TRON wordt beschuldigd van plagiaat.

"TRON Accused of Plagiarizing Filecoin, IPFS Whitepapers"

"The charge was brought to light on Sunday, when Protocol Labs founder Juan Benet tweeted out a picture alleging that at least 9 pages of TRON’s English language version whitepaper were copied from either the IPFS or Filecoin papers, both of which Benet had co-written with other members of Protocol Labs."

"TRON Removes Whitepapers From Site But Does Not Admit to Plagiarism"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 07:27

BPP

robino007 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Tuurlijk niet, Trx heeft de meeste potentie, in zowel visie als dev team, deze week nasdaq partnership. Ideaal koopmoment.
Heb sowieso het idee dat iedereen elkaar maar napraat omtrent trx. Over de hele gezien heeft die gewoon een hele mooie groei meegemaakt. Maar omdat velen vorige week toen die abnormaal snel groeide een graantje wilde meepikken op zijn hoogtepunt en uiteindelijk van een koude kermis thuis lijken te komen is het opeens een shitcoin. Het kan best zijn dat het uiteindelijk niets wordt, maar volgens mij presteert die op dit moment gewoon bovenverwachting.

Maar ok, ik ben ook niet helemaal bevooroordeeld, want ik heb op 6 cent 15000 stuks gekocht. Stond binnen 1,5 dag op 2500 euro winst :P en is nu geslonken naar zo'n 900 euro. Maar nog steeds een mooi bedragje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Grrrrrene schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:54:
Damn, wat zakt TRX onderuit ineens. Vanochtend nog verkocht voor 1200, nu voor ~75% daarvan te koop :o
Ik heb de afgelopen dagen 75% van mijn TRX verkocht (VEN/ETH) en sta nu op het punt de resterende 1.636 stuks te verkopen. Ik weet uit het verleden dat als ik dat doe, dat hij binnen 13 seconden daarna weer de lucht in schiet, ik weer baal en toch weer terugkoop. Ik doe dat deze keer niet en hoop dat door dit bericht die stijging alsnog wordt getriggered... Hopelijk zijn jullie mij dankbaar :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
Tim de Jong schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:57:
[...]

"TRON Accused of Plagiarizing Filecoin, IPFS Whitepapers"
"The charge was brought to light on Sunday, when Protocol Labs founder Juan Benet tweeted out a picture alleging that at least 9 pages of TRON’s English language version whitepaper were copied from either the IPFS or Filecoin papers, both of which Benet had co-written with other members of Protocol Labs."

"TRON Removes Whitepapers From Site But Does Not Admit to Plagiarism"
Maar ze hebben nog 10jaar om een werkend product op te leveren. Misschien in het 2de jaar hun eigen white paper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:20:
ik pomp nog ff wat in 3 coins op kucoin.. REQ/DBC nog 1 mensen tips... ? ? ? power ?
DENT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimvdgulik
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-05 20:08
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:20:
ik pomp nog ff wat in 3 coins op kucoin.. REQ/DBC nog 1 mensen tips... ? ? ? power ?
Oyster Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025735

Mijn excuses.. de regels duidelijk niet goed doorlezen..
Wilde het alleen als tip meegeven, maar blijkbaar had ik de link dan even weg moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tim de Jong schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Juan Benet vergeet even te melden dat Justin toch echt een key-position had bij Ripple... Maar ja, het is makkelijker om iemand af te zeiken dan om credits te geven, toch?

Ik kan er geen seconde wakker van liggen van plagiaat; no offense maar ongeveer half China draait op plagiaat, copyright en ander geneuzel; het is niet of er geen kapitaal zit en/of een grote mogendheid is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
ja ik weet niet man.. met die app enzo.. heb er niet zo'n hoge pet van op.. ik wacht even een dag af. laat mn btc even staan op kucoin.
Nu hopen dat als morgen DCB live gaat op die exchange.. de prijs nog verder omhoog schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

170074

Ik heb vrij stevig ingezet op Vertcoin/VTC. Deze coin is al enige tijd stabiel qua koers en is flink gezakt relatief van andere coins. Inmiddels weer buiten de top 100 gevallen. Wanneer de negatieve posts in de reddits de overhand beginnen te krijgen, is het een mooi moment om goedkoop coins binnen te harken.

https://coinmarketcap.com/currencies/vertcoin/
https://www.reddit.com/r/vertcoin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Wat een kracht zit er het moment achter de IPX zeg. Hij blijft stuwen.
*op binance dan.

[ Voor 11% gewijzigd door c0ne op 09-01-2018 22:16 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:10:
[...]

ja ik weet niet man.. met die app enzo.. heb er niet zo'n hoge pet van op.. ik wacht even een dag af. laat mn btc even staan op kucoin.
Nu hopen dat als morgen DCB live gaat op die exchange.. de prijs nog verder omhoog schiet.
Ik ben zelf zeer positief over DENT en aangezien het nog erg laag staat qua prijs in vergelijking met andere coins die nog geen 'product' hebben de gok wel waard.

Hier nog wat informatie over DENT;

https://www.reddit.com/r/...lease_read_this_prior_to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Substratum beta release lijkt er in korte tijd aan te komen en gaat denk ik mede daardoor goed. Qlink gaat ook goed op Kucoin

Daarnaast lijkt ook SONM de weg omhoog te hebben gevonden.(Cup and handle pattern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-07 20:51
c0ne schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:16:
Wat een kracht zit er het moment achter de IPX zeg. Hij blijft stuwen.
*op binance dan.
Had deze 1 januari gekocht om iig een tijdje te hodlen, maar misschien dat ik er toch maar wat uithaal. Het kan niet eeuwig blijven stijgen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Dat hoog verkopen, en vervolgens iets later (lager) weer terugkopen lukt mij helaas nog niet goed. Ik kan nog niet bepaald de trends spotten. Voor de veiligheid speel ik hier met kleine bedragen mee (+/- 1 LTC/coin).

Zoals net met ICX. Ik verwachtte een daling vanaf 8200, dus verkocht. Steeg gewoon door (nieuwe ATH), uit paniek toch maar weer gekocht op 8560, om vervolgens te zien dat hij toch weer zakt richting de 8300.

Wel maak ik op dit moment goed gebruik van de schommelingen van ITC op huobi. Een zeer klein volume, dus er zijn snel grote schommelingen.

ICX ga ik gewoon lekker laten staan (iig tot na 24 januari). Deze lijkt alleen nog maar omhoog te gaan.

Vanavond deep brain chain aangekocht, maar ook deze heeft (nu nog) een zeer laag volume, dus weinig actie. Deze gaat morgen naar Huobi, dus wellicht zorgt dat voor wat actie (neg/pos).

Ik ben met 500 euro ingestapt, en heb begin december 400 ingezet op raiblocks. Dit zorgt ervoor dat ik nu redelijk veilig kan gaan spelen, en vooral kan leren. Ik vind dit een onwijs gave hobby. Elke dag leer ik weer wat nieuws. En gelukkig gaat mijn "winst" ook gestaag omhoog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 494069

Nogmaals tip: APPC. Stijgt aardig en zou me niet verbazen of hij tikt $10 aan in de nabije toekomst. Project zit een goed team en plan achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356248

Ripple zakt wel erg ver terug. Wat zou hier de reden van kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 356248 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:48:
Een normale correctie na een extreme stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Heb je de stijging gezien die hij doorgemaakt heeft? Dit is een redelijk normale correctie na al die hype. Dat en natuurlijk het coinbase/gdax gerucht waar iedereen van uitging en nu toch uitblijft :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Mensen komen er achter dat het een shitcoin is waar je niks te maken mee moet hebben. Lekker de bankiers spekken, mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentvdh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Mooi moment om bij te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 630140

Sanalologo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Mensen komen er achter dat het een shitcoin is waar je niks te maken mee moet hebben. Lekker de bankiers spekken, mij niet gezien.
Haal al je geld dan maar van je rekening en steek het onder je matras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Dan kijk maar eens naar TRX.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 20:17
Sanalologo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Goed verhaal, lekker kort.. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ripple heeft geen echte waarde, naast het financieren van het bedrijf. Alle activiteiten die het bedrijf 'verkoopt' aan instellingen werken met private blockchains. Er zit niet echt meer waarde in dus mensen hebben hun winst gehaald en stappen over naar de volgende munt.

Vervolgens stappen vele twijfelaars ook uit, omdat de mensen die aan het eind van de rit nog Ripple in het bezit hebben bagholders zijn.

Dit was een dramatisatie. In werkelijkheid zal Ripple vast nog wel een paar keer op en neer golven,
net zoals vele andere munten die weinig toevoegen en in schril contrast staan met bijvoorbeeld Ethereum en New Economy Model. Hoewel ik ook dat niet zeker weet. [Insert glazen bol]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Check-mate schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Substratum beta release lijkt er in korte tijd aan te komen en gaat denk ik mede daardoor goed. Qlink gaat ook goed op Kucoin

Daarnaast lijkt ook SONM de weg omhoog te hebben gevonden.(Cup and handle pattern)
Zit nu op kucoin in dbc.. even kijken wat er morgen gaat gebeuren. Had ook snovio.. maar dat is gewoon een emailgrabber zonder blockchain. Ik investeer enkel alleen in coins waar ik in geloof.

Ik hou dent in de gaten. Op binance zit in in lend/ven, echter van ven heb ik te weinig miss bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-11-2021
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:26:

Vanavond deep brain chain aangekocht, maar ook deze heeft (nu nog) een zeer laag volume, dus weinig actie. Deze gaat morgen naar Huobi, dus wellicht zorgt dat voor wat actie (neg/pos).
350 procent in de plus de afgelopen week, ik ben best blij met die actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:43
Check-mate schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Sonm en fun zijn mijn positieve punten van de afgelopen dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Er lijkt geen einde e te komen aan de daling van TRX en XRP.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356248

Sando schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Ripple heeft geen echte waarde, naast het financieren van het bedrijf. Alle activiteiten die het bedrijf 'verkoopt' aan instellingen werken met private blockchains. Er zit niet echt meer waarde in dus mensen hebben hun winst gehaald en stappen over naar de volgende munt.

Vervolgens stappen vele twijfelaars ook uit, omdat de mensen die aan het eind van de rit nog Ripple in het bezit hebben bagholders zijn.

Dit was een dramatisatie. In werkelijkheid zal Ripple vast nog wel een paar keer op en neer golven,
net zoals vele andere munten die weinig toevoegen en in schril contrast staan met bijvoorbeeld Ethereum en New Economy Model. Hoewel ik ook dat niet zeker weet. [Insert glazen bol]
Ok, blijft dan toch opmerkelijk dat hij gewoon op nummer 2 stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:00
Appcoin blijft mij verbazen. Elke keer als hij terugvalt en wil gaan verkopen stijgt hij. In een paar dagen bijna verdubbeling van inleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:13
Inderdaad. Zeker omdat morgen in Japan de nieuwe exchange van de DMM group opent, een bedrijf dat op het moment 27 miljoen klanten heeft (en dus veel potentiële nieuwe traders). Er wordt in ieder geval gehandeld in XRP (en NEM), mogelijk zelfs met XRP als trade pair. De handel start overigens 11 januari onze tijd. Ik verwacht dat XRP hierdoor weer een impuls krijgt.
Reddit: https://www.reddit.com/r/...up_launching_on_10th_jan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
FrankGuthrie schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:02:
Er lijkt geen einde e te komen aan de daling van TRX en XRP.
Rond de 11k sat is de 50% daling geweest en zullen er weer een boel mensen instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630140

"XRP is een bankcoin!!!!"

"Geen enkele bank gaat XRP gebruiken!!!"

:-)

De stellingen zijn allemaal heel erg goed onderbouwd als het om Ripple gaat.
De daling komt vooral door de snelle stijging van XRP, die gevolgd werd door een shitload of FUD via twitter en andere kanalen. Feit is dat Ripple één van de weinige coins is die een effectief werkend product hebben en die effectief onderhandelen met partners voor toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

monofear schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Ik heb destijds deze coin gepost. Helaas reageerde er niemand, gemiste kans met een x3 de dag erna. Ik wil jullie nogmaals op de hoogte brengen van Zclassic. Eind januari een hardfork naar BTCP, potentieel van ruim 300-500 dollar. https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

Daarnaast zie ik potentie in EBST, met aardig wat in het vooruitzicht deze maand. Als hoogtepunt een airdrop en een hardfork. https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=
Ik moet jou nog bedanken voor ZClassic. Helaas had ik toen nog geen speelgeld wegens het hodlen van BTC.
Dus heb ik er forkgeld van BTG ingestopt :). De laatste dagen daalt deze helaas maar ik houd hem vast tot na de fork.

Ik heb even gekeken naar EBST maar op Bitcointalk zijn meerdere geluiden dat dit een scam zou zijn die met de opgebouwde waarde aan de haal zou gaan en dat men enige jaren geleden dezelfde strategie heeft toegepast. Hoe zie jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

mathijsv schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Inderdaad. Zeker omdat morgen in Japan de nieuwe exchange van de DMM group opent, een bedrijf dat op het moment 27 miljoen klanten heeft (en dus veel potentiële nieuwe traders). Er wordt in ieder geval gehandeld in XRP (en NEM), mogelijk zelfs met XRP als trade pair. De handel start overigens 11 januari onze tijd. Ik verwacht dat XRP hierdoor weer een impuls krijgt.
DMM is een media conglomeraat met 27 miljoen klanten. Maar dat betekent niet dat iedereen gaat traden op hun exchange. Ik denk echt dat er teveel waarde aan word gehecht en voor misinformatie door niet goed te lezen en na te denken wat het betekent..

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
mathijsv schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Ah thanks wist ik niet 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

CoinMarketCap wordt als basis gebruikt om de koersen van cryptocoins te bepalen. Het bedrijf neemt het gemiddelde van grote exchanges, om zo een soort definitieve koers te berekenen. De koersdaling is het resultaat van een verandering in die formule: XRP-prijzen van Koreaanse beurzen zijn eruit geschrapt. Simpel gezegd: Zuid-Korea wordt niet meer meegeteld. Poef, daar gaat 20 miljard aan marktaandeel. Meteen zakte Ripple van 3,19 dollar naar 2,67 dollar.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Anoniem: 356248 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:03:
[...]

Ok, blijft dan toch opmerkelijk dat hij gewoon op nummer 2 stond.
Nee hoor, als je 100 miljard coins in circulatie brengt (volgens mij is er geen serieuze coin die er nog meer heeft), en een paar mensen verkopen het aan elkaar, en de laatste verkoopt een coin voor 3 dollar, dan is de fictieve waarde al snel 300 miljard. Dan sta je al snel in de top van zo'n fictief lijstje.

Het zou me niets verbasen als een pumpgroup diezelfde redenatie had, omdat een plaats in de top 10 al snel een aanzuigende werking heeft voor nieuwkomers die zonder veel onderzoek denken te kunnen vertrouwen dat in de top 10 staan betekent dat 'de markt' al heeft onderzocht en geconcludeerd dat het een goede investering is.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:32
En toch blijf ik hopen op een boost van TRX om m'n coins te kunnen sellen zonder verlies, ga niet met -450 satoshi verlies verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
freestyler2 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:08:
[...]

CoinMarketCap wordt als basis gebruikt om de koersen van cryptocoins te bepalen. Het bedrijf neemt het gemiddelde van grote exchanges, om zo een soort definitieve koers te berekenen. De koersdaling is het resultaat van een verandering in die formule: XRP-prijzen van Koreaanse beurzen zijn eruit geschrapt. Simpel gezegd: Zuid-Korea wordt niet meer meegeteld. Poef, daar gaat 20 miljard aan marktaandeel. Meteen zakte Ripple van 3,19 dollar naar 2,67 dollar.
Alle coins zijn allang weer terug gebounced sindsdien, alleen ripple had een sterke daling en is die na de herstelling van de dip deze blijven doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drusloos schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:05:
Appcoin blijft mij verbazen. Elke keer als hij terugvalt en wil gaan verkopen stijgt hij. In een paar dagen bijna verdubbeling van inleg
Bizar. En dan staat de coin burn die geweest is nog niet eens op coinmarketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 10:19
Lucky0wn schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:11:
En toch blijf ik hopen op een boost van TRX om m'n coins te kunnen sellen zonder verlies, ga niet met -450 satoshi verlies verkopen :'(
Ik heb de helft van mijn trx vanmiddag ingeruild voor Vechain, de andere helft laat ik er in en hoop op een wondertje :X

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
Blik1984 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Sonm en fun zijn mijn positieve punten van de afgelopen dagen...
FUN gaat deze maand een poging doen om een goklicentie te krijgen in Engeland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Anoniem: 630140 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:06:
"XRP is een bankcoin!!!!"

"Geen enkele bank gaat XRP gebruiken!!!"

:-)

De stellingen zijn allemaal heel erg goed onderbouwd als het om Ripple gaat.
De daling komt vooral door de snelle stijging van XRP, die gevolgd werd door een shitload of FUD via twitter en andere kanalen. Feit is dat Ripple één van de weinige coins is die een effectief werkend product hebben en die effectief onderhandelen met partners voor toepassingen.
Verdiep je eens in Ripple, dit heb je duidelijk niet gedaan.

Is het vreemd als ik nu zeg dat Ripples verdwijnen bij elke transactie en dat deze, als eenmaal alle Ripples zijn uitgegeven dat deze niet opnieuw 'bijgedrukt' kunnen worden?
Dit kan natuurlijk een goed teken zijn, maar kan uiteraard ook in het nadeel werken. De tijd zal het leren...

Edit: ik zie nu pas dat het niet je eigen quotes zijn :X

[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 09-01-2018 23:14 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Zit nu op kucoin in dbc.. even kijken wat er morgen gaat gebeuren. Had ook snovio.. maar dat is gewoon een emailgrabber zonder blockchain. Ik investeer enkel alleen in coins waar ik in geloof.

Ik hou dent in de gaten. Op binance zit in in lend/ven, echter van ven heb ik te weinig miss bijkopen.
Zit ook sinds de ICO in DBC, ook benieuwd wat het effect van de listing zelf op Huobi is. Sinds het nieuws van de listing wel weer een flinke boost gekregen. Wel lijkt de algehele tendens van de meeste coins op het moment niet heel erg stijgend (marketcap). Hoop dat dit de prijs niet drukt. Ook wel jammer dat Kucoin geen stop loss feature heeft, verder wel best een fijne exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
3dmaster schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:12:
[...]

Ik heb de helft van mijn trx vanmiddag ingeruild voor Vechain, de andere helft laat ik er in en hoop op een wondertje :X
Ik heb er ook nog maar 768 gelukkig, was bij aankoop nog een leuke 160 dollar, nu 60% minder.

De rest vandaag nog net voor 1111 satoshi kunnen sellen.

Probeer nu APPC al de hele dag te kopen, niemand wil 'm verkopen onder de 22300 ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Lucky0wn op 09-01-2018 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Check-mate schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:18:
[...]

Zit ook sinds de ICO in DBC, ook benieuwd wat het effect van de listing zelf op Huobi is. Sinds het nieuws van de listing wel weer een flinke boost gekregen. Wel lijkt de algehele tendens van de meeste coins op het moment niet heel erg stijgend (marketcap). Hoop dat dit de prijs niet drukt. Ook wel jammer dat Kucoin geen stop loss feature heeft, verder wel best een fijne exchange.
Helaas niet sinds de ico... hij blijft gaan. Tegen de dollar verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Toch zojuist besloten XRP te verkopen (nog steeds met een flinke winst), maar ik zie meer heil in andere coins. Ik zie een coin als DENT eerder 50% stijgen dan XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:49:
Er zijn hier toch nog veel mensen die niet echt veel gewoon zijn.

Krijg je nu een daling van TRX deze week van 50% en zou de coin opeens "dood" moeten zijn.
Dat de coin nog maar, wat, 4 maand oud is, en dat die sinds 1 maand terug tot aan z'n ATH vorige week zomaar even 5720% in BTC is gestegen, zijn we blijkbaar alweer vergeten.... 8)7
Idd! Voor een appel en een ei had ik zo'n 40K TRX.. meer dan de helft verkocht afgelopen weekend om even wat 'rust' te creëren en geld naar mijn rekening te storten.. Zojuist weer redelijk wat bijgekocht (mijn duurste TRON aankoop tot heden :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 17:55
Precies moeten er eens een aantal wat video'tjes zien over hoe je je winsten kan kapot traden. HODL zeg ik !

Dent zou ik geen cent in steken, is op niks gebaseerd.

Heeft er niemand zo'n lijstje met coins met echte potentie en support en een lijstje met dwaze hype pumpcoins?

[ Voor 46% gewijzigd door anessie op 09-01-2018 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 08:10
Gokje gewaagd met PAC, zo komen op 2 nieuwe exchanges dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Laatst online: 27-08-2021
Het goede oude KODAK gaat ook een bitcoin lanceren.
Misschien iets voor mensen die ook nog in aandelen doen,aardige stijging vandaag op de nasdaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Intelcore schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:47:
Gokje gewaagd met PAC, zo komen op 2 nieuwe exchanges dus ben benieuwd.
Op welke exchange zit PAC nu?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:18

paradoXical

The ParadoX

MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Strat even in een aardig dipje momenteel ....
Dip? Alles staat laag, maak me eigenlijk geen zorgen. Strat is voor mij lange termijn :-)

En staan nog ver boven gemiddelde van afgelopen tijd!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
Mensen die PAC hebben, trap hier niet in:
https://twitter.com/paccoindevs/status/950872882145644544
Je bent anders alles kwijt.

Dit is de uitleg van PAC op Telegram:
https://t.me/paccoin_net/21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 999021

Eergisteren ook wat APPC gekocht met de winst van een trade, puur omdat deze twee dagen daarvoor uit was gekomen op Binance. Bij de vorige twee coins die ik gelijk op de releasedag zelf kocht was het immers ook goed uitgepakt, maar had ik er wél wat over gelezen (ICX en AION). Inmiddels sta ik op +33% met APPC en heb ik er ook wat meer over gelezen. Als hij dipt ben ik van plan er wat meer van te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:53
spacer schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Ik moet jou nog bedanken voor ZClassic. Helaas had ik toen nog geen speelgeld wegens het hodlen van BTC.
Dus heb ik er forkgeld van BTG ingestopt :). De laatste dagen daalt deze helaas maar ik houd hem vast tot na de fork.

Ik heb even gekeken naar EBST maar op Bitcointalk zijn meerdere geluiden dat dit een scam zou zijn die met de opgebouwde waarde aan de haal zou gaan en dat men enige jaren geleden dezelfde strategie heeft toegepast. Hoe zie jij dit?
Dit was mij zover nog niet bekend. Ik heb deze coin enkele dagen geleden al gekocht op ongv €0,80. Mijn plan was puur een short term investment. 10 jan komen ze met een announcement, vanuit daar kijk ik of ik hold of sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:41
Met de sterk stijgende ETH heb ik een bescheiden plukje ingeruild voor IOTA op het laagste punt van 2018. Morgen maar weer zien wat deze mad world ons brengt.

[ Voor 4% gewijzigd door geelers op 10-01-2018 02:25 ]

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 17:55
intouss schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:55:
Het goede oude KODAK gaat ook een bitcoin lanceren.
Misschien iets voor mensen die ook nog in aandelen doen,aardige stijging vandaag op de nasdaq
150% in 1 tradedag op een Nasdaq aandeel een aardige stijging?

Ik denk dat de pump ook daar al klaar is. ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Vorige zondag me XRP op $2,64 en XRB op $28,- verkocht. En in projecten gestopt voor langer termijn. Gister nog een artikel gelezen over XRP, er begint veel FUD op die munt te komen met coinbase en kritiek dat de munt geen echte waarde heeft. Doe er mee wat je wilt. http://www.quotenet.nl/Ni...l-trap-er-niet-in!-209149

Wilde hierbij iExec RLC nog een hart onder de riem steken, dit pareltje verdiend wel wat aandacht. :*)

iExec RLC is een interessant project, ze staan op nr 156 en is eigelijk een slapende reus. Is concurrentie van GOLEM https://coinmarketcap.com/currencies/golem-network-tokens/
Het probleem met GOLOM heeft nog geen werkend product zo als vele beloofde projecten.
iExec is een gedecentraliseerde gedistribueerde cloud computing die is gebouwd met de Ethereum-blockchain. Het maakt bepaalde dingen mogelijk, zoals gedecentraliseerde cloudopslag en het verhuren van computerresources en applicaties. Hun verhandelde crypto-token is gemarkeerd als RLC. Dit een betaalde service aandeel dus een inkomsten bron. De koers van RLC is nog altijd heel stabiel zonder pump and dumps. Dit project kan alleen maar groeien op langer termijn. https://trello.com/c/IUx2SZJc/20-whats-the-roadmap
Telegram kanaal voor meer info: https://t.co/QnU4nFfw33?amp=1
18 maart staat release V2.0 op de planning.
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

[ Voor 65% gewijzigd door jorisdeket op 10-01-2018 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Voor degene die de dollar/euro waarde van BTC zien dalen is dit wellicht een interessant stuk: https://www.coindesk.com/...storm-investing-next-one/

Als ik mijn portfolio view switch van dollar waarde naar btc dan neemt de eerste op dit moment licht/matig af maar btc neemt toe.

Om wat makkelijker door de penny-coin hype heen te prikken raad ik aan om dit artikel te lezen:
https://news.bitcoin.com/...ocurrencies-really-worth/

En http://www.bpeindex.com/ te bezoeken. Ligt de huidge prijs ver af van de BPE dan is de coin wellicht geen verstandige keuze om te holden/investeren. Neemt niet weg dat je nog altijd kunt gokken en de snelle stijgingen mee pakt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow APPC heeft gevlogen vannacht. Gaf hem als tip maar had dit ook niet verwacht haha. Nog steeds een tip. Tikt binnen no time $10 aan denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Je gaat vandaag wel steeds meer zien wat de Pump & Dump projecten waren. ETH is een uitweg (basis) voor vele. 😁
Dat is alleen maar goed.

[ Voor 26% gewijzigd door jorisdeket op 10-01-2018 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:24
jorisdeket schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 05:56:
Je gaat vandaag wel steeds meer zien wat de Pump & Dump projecten waren. ETH is een uitweg (basis) voor vele. 😁
Dat is alleen maar goed.
Pump en dump verziekt de markt aardig...heb mijn plukje altcoins omgezet naar ETH om te profiteren van de stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

rsmits007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:29:
[...]

Pump en dump verziekt de markt aardig...heb mijn plukje altcoins omgezet naar ETH om te profiteren van de stijging.
Ik zie het als een evolutionaire filter. De shit coins die geen echte toegevoegde waarde hebben aan de maatschappij worden zo minder interessant.

De natuur regelt het wel. :D (Dit bericht is niet geschikt voor mensen met een religie)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:55
Ik moet zeggen dat het opvallend is dat er voorbamelijk positieve berichten te lezen zijn. Maar persoonlijk zit ik er helaas minder positief in. Onder de streep sta ik zeeeeer summier in de plus, maar als je dat zet tegenover de investering...

Ben ik nou echt de enige die coins koopt die vervolgens keihard onderuit gaan waardoor de keuze gemaakt moet worden om te holden of te verkopen en herinvesteren? Ik sta op het punt om de coins voor weken achter me te laten en te holden en dan weer eens een kijkje te nemen. Want het continu bijhouden werkt voor mij kennelijk niet goed? Zonde hoor... :) En lezen dat mensen ergens instappen welke vervolgens x keer over de kop gaat in een nachtje... Ik vind het maar 'jaloers makend' als ik het vergelijk met m'n eigen keuzes... Ik gun het iedereen overigens van harte! Laat dat duidelijk zijn. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 10-01-2018 06:56 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
dollar waarde aardig gezakken door de BTC.. die lijkt moeite te hebben om boven de 15k uit te komen de laatste tijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
RustStorm schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:54:
Ik moet zeggen dat het opvallend is dat er voorbamelijk positieve berichten te lezen zijn. Maar persoonlijk zit ik er helaas minder positief in. Onder de streep sta ik zeeeeer summier in de plus, maar als je dat zet tegenover de investering...

Ben ik nou echt de enige die coins koopt die vervolgens keihard onderuit gaan waardoor de keuze gemaakt moet worden om te holden of te verkopen en herinvesteren? Ik sta op het punt om de coins voor weken achter me te laten en te holden en dan weer eens een kijkje te nemen. Want het continu bijhouden werkt voor mij kennelijk niet goed? Zonde hoor... :) En lezen dat mensen ergens instappen welke vervolgens x keer over de kop gaat in een nachtje... Ik vind het maar 'jaloers makend' als ik het vergelijk met m'n eigen keuzes... Ik gun het iedereen overigens van harte! Laat dat duidelijk zijn. :)
Elk begin is lastig, en al doende leert men ;) De kunst is vooral om je niet te laten meeslepen in de hypes en FOMO en dus niet op een al te hoge koers coins/tokens in te kopen.

De kans dat iets dat al met 3000% is gestegen op een gegeven moment flink corrigeert is gewoon erg groot. Dat lijkt me basislogica. Toch zie ik veel mensen hier elke hype achterna rennen en op ATHs investeren in munten als XVG, TRX, XRP etc.

Mijn portfolio komt gelukkig met een overall plusje uit deze paar slechte dagen. Nu hopen dat de hele markt weer wat aantrekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:49:
Er zijn hier toch nog veel mensen die niet echt veel gewoon zijn.

Krijg je nu een daling van TRX deze week van 50% en zou de coin opeens "dood" moeten zijn.
Dat de coin nog maar, wat, 4 maand oud is, en dat die sinds 1 maand terug tot aan z'n ATH vorige week zomaar even 5720% in BTC is gestegen, zijn we blijkbaar alweer vergeten.... 8)7
Steeds meer goudvissen op de cryptomarkt.... ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 221517

Ik zal je uit de droom helpen. Dit had ik ook de eerste 2 weken, verkeerd inzetten op coins, meegaan met de hype zonder zelf onderzoek te hebben gedaan, verkopen bij een "correctie", te laat terugkopen... Ik heb ook moeten herinvesteren. Je moet proberen de rust te nemen en geen overhaaste keuzes te maken. Ik ben nu een maandje bezig en heb +40% op mijn gehele portfolio en ik ben daar onwijs blij mee. Hopen dat het aanhoudt, bij de bank krijg ik dit niet ;) Suc6 en russsstaaaaaaggh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07 14:29
Anoniem: 221517 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:53:
[...]

Ik zal je uit de droom helpen. Dit had ik ook de eerste 2 weken, verkeerd inzetten op coins, meegaan met de hype zonder zelf onderzoek te hebben gedaan, verkopen bij een "correctie", te laat terugkopen... Ik heb ook moeten herinvesteren. Je moet proberen de rust te nemen en geen overhaaste keuzes te maken. Ik ben nu een maandje bezig en heb +40% op mijn gehele portfolio en ik ben daar onwijs blij mee. Hopen dat het aanhoudt, bij de bank krijg ik dit niet ;) Suc6 en russsstaaaaaaggh ;)
verkeerde quote :F

[ Voor 30% gewijzigd door wann0wfhc op 10-01-2018 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07 14:29

Het is inderdaad altijd beter om rustig te blijven. Als de "trein" bij een bepaalde munt al vertrokken is voor je gevoel zou ik lekker je positie houden en je oriënteren op munten die in de nabije toekomst wat gaan doen.

Ik gebruik hiervoor de reddits van de coins, coinmarketcal voor de events en natuurlijk CMC om het verloop van de koers te bekijken.

Onthou echter wel altijd dat je zelf je conclusies moet trekken op basis van de informatie die je vergaart en laat je niet leiden door de FOMO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29

Ben ik nou echt de enige die coins koopt die vervolgens keihard onderuit gaan waardoor de keuze gemaakt moet worden om te holden of te verkopen en herinvesteren?
Dat is het psychologische spel, er zijn meer dan genoeg mensen die gaan uitstappen als iets naar beneden gaat, dat zie je op dit moment helemaal gebeuren, de kunst is om niet in paniek te raken en te blijven zitten of weloverwogen moves te maken die je geen verlies opleveren. Verkopen met verlies werkt uiteraard niet in je voordeel.

Alleen coins kopen waar je zelf in gelooft door eigen research en geduld kweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mertense
  • Laatst online: 09-04-2018
Even geduld tot alle sites weer mensen aannnemen dan zal de koers herstellen! Niks verkopen met verlies is mijn tip. Af en toe je winst pakken ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mertense schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:11:
Even geduld tot alle sites weer mensen aannnemen dan zal de koers herstellen! Niks verkopen met verlies is mijn tip. Af en toe je winst pakken ook niet.
Het is niet altijd winst hoe langer je in een downtrend blijft zitten hoe langer je bagholder bent, als je met een beetje verlies zou verkopen kan je weer handelen dat is beter dan weken wachten totdat de koers heel misschien weer omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:19:
[...]

Het is niet altijd winst hoe langer je in een downtrend blijft zitten hoe langer je bagholder bent, als je met een beetje verlies zou verkopen kan je weer handelen dat is beter dan weken wachten totdat de koers heel misschien weer omhoog gaat
Precies, dit dacht ik ook. Gister avond de. Xrp boot verlaten en omgezet naar eth, nu nog beslissen in welke coin op kucoin ik ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Dit is op zich niet slecht advies echter moet je dan wel de tijd hebben om er bovenop te zitten mocht de koers weer herstellen. Als je (zoals ik) geen tijd/zin hebt om elke 5s je exchange te refreshen is het beter om te holden en te wachten tot de koers hersteld. Je kan toch nooit snel genoeg reageren.

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkL
Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Dit is op zich niet slecht advies echter moet je dan wel de tijd hebben om er bovenop te zitten mocht de koers weer herstellen. Als je (zoals ik) geen tijd/zin hebt om elke 5s je exchange te refreshen is het beter om te holden en te wachten tot de koers hersteld. Je kan toch nooit snel genoeg reageren.
Ik kijk meer naar de koers van de dag dan echt per minuut. Het scheelt je misschien een paar procent als je vaker kijkt, maar het is niet dat je niet adequaat kan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:55
[...]

Dat is precies wat nou mijn " dilemma " is op het moment. Tuurlijk, bij het holden is de kans aanzienlijk dat aan het einde van het jaar je positie in de plus staat. Maar als je er eerder uitstapt en het op de - let wel - juiste manier herinvesteert, bent je eerder uit de rode cijfers en kan je verder gaan spelen en investeren en dingen oppakken... Voor beide is in mijn optiek wat te zeggen en er zal geen juiste keuze zijn. Bij mij moet ik concluderen dat ik zeer waarschijnlijk de holder moet zijn en niet de herinvesteerder met minder... want ervaring leert tot dusverre dat ik gemakkelijk de verkeerde keuzes maak (ondanks het nodige " onderzoek " alvorens in te stappen).

Ik ben me ook zeker bewust van het feit ik me zeker niet moet laten leiden door de FOMO (en ik ben daar tot op zekere hoogte gelukkig ook niet heel erg gevoelig voor), maar toch gaat het minder goed dan gehoopt. Nu maar duimen draaien dat het inderdaad zo zal zijn dat de koersen weer zullen bijtrekken wanneer exchanges en brokers etc weer leden aannemen...

Zoals altijd: toekomst zal het leren!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 21:45
sh4d0wman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 04:56:
Voor degene die de dollar/euro waarde van BTC zien dalen is dit wellicht een interessant stuk: https://www.coindesk.com/...storm-investing-next-one/

Als ik mijn portfolio view switch van dollar waarde naar btc dan neemt de eerste op dit moment licht/matig af maar btc neemt toe.

Om wat makkelijker door de penny-coin hype heen te prikken raad ik aan om dit artikel te lezen:
https://news.bitcoin.com/...ocurrencies-really-worth/

En http://www.bpeindex.com/ te bezoeken. Ligt de huidge prijs ver af van de BPE dan is de coin wellicht geen verstandige keuze om te holden/investeren. Neemt niet weg dat je nog altijd kunt gokken en de snelle stijgingen mee pakt.
En wat is dan 'ver af'? Ik zal me eens verder inlezen. Maar zo meteen zie ik niet de logica ervan in. Kan je dit misschien toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 11:48
Nieuwe TRON announcement is online, geen NASDAQ bedrijf maar wel grote Chinese partij :

https://twitter.com/justinsuntron/status/950992805932838913

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTKazg6VwAA-fYP.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Soundman12 op 10-01-2018 08:32 ]

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 18:00
Toevallig gisteren mijn portfolio uitgebreid door mijn voorraad XRP te halveren en een deel XVG te verkopen.

Dacht dat ik zo iets minder vatbaar was voor grote schommelingen maar alles op Wabi na staat in het rood :)

Ach ja, ben met alles vroeg ingestapt op wat we gisteren hebben geregeld na dan dus nog steeds prima potentiële winst.

Vind het echter vooral een interessante hobby, ben nu een beetje aan het inlezen over handelen op Binance en de verschillende orders/mogelijkheden maar er gaat stiekem veel tijd in zitten als je het nieuws over je portfolio probeert bij te houden, whitepapers wil lezen over nieuwe coins/tokens, wallets volgen, dit topic in de gaten houden. En dat allemaal naast je andere hobby's, je werk en je relatie.. Van dat daytraden zal wel weinig terecht komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:31:
Nieuwe TRON announcement is online, geen NASDAQ bedrijf maar wel grote Chinese partij :
Ik vraag mij af waarom ik geen PB zie TRON gaat samen werken met een game ontwikkelaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z1rconium
Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Als je (zoals ik) geen tijd/zin hebt om elke 5s je exchange te refreshen...
Ik heb het eerder al eens gepost, maar als je geen zin hebt om te refreshen;

Ik heb een tooltje geschreven (PHP) die werkt met API keys van de exchanges (kraken,bittrex,kucoin,binance,poloniex op dit moment), die haalt je balans op en rekent de boel om in euros met realtime updates, zodat je een overzicht hebt van al je coins (met gemiddelde markt prijs). Kan er ook een watchlijstje mee bijhouden en handmatig coins toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-07 15:43
Duidelijk dat we weer een zware correctie tegemoet gaan vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-04 00:29
Dan denk je de cryptomarkt een beetje te snappen en dan wordt je dinsdag en woensdag toch minder vrolijk wakker.. Maandag een belangrijke dag, want ik moest mijn onderzoeksplan inleveren voor mijn scriptie. Met mijn studieontwijkend gedrag toch de hele dag bezig met crypto en ja hoor het moment waarop ik heb gewacht, maandag middag eindelijk een goede correctie en ik ben is niet te laat!

Ik dacht dit is een mooi moment om bij te kopen maar mijn aangekochte btc via bitonic duurde natuurlijk veel te lang. 0,75 ETH verkocht, zakte minimaal naar 900 euro, om toch wat geld vrij te maken om te kunnen verhandelen. Alle haast en stress voor niks, want de prijzen zakken voor xrp, trx en iota nog een stukje verder. Ik zie het toch een beetje als karma, was ik maar gewoon braaf bezig met school :P Its all part of the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 21:35
Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:31:

https://twitter.com/justinsuntron/status/950992805932838913

[afbeelding]
Heeft nog weinig positieve invloed op de koers. Heb laatst wat tron teruggekocht op 0.16 usd. Sinds dien een dalende trend. Voorheen wel aardige winst op gepakt. Denk voorlopig even hodl. Maar samen met XRP in de portfolio wel een pijnlijke dag vandaag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

z1rconium schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:37:
[...]

Ik heb het eerder al eens gepost, maar als je geen zin hebt om te refreshen;

Ik heb een tooltje geschreven (PHP) die werkt met API keys van de exchanges (kraken,bittrex,kucoin,binance,poloniex op dit moment), die haalt je balans op en rekent de boel om in euros met realtime updates, zodat je een overzicht hebt van al je coins (met gemiddelde markt prijs). Kan er ook een watchlijstje mee bijhouden en handmatig coins toevoegen.
ik heb zo'n appie al :) (blockfolio) en ik heb gewoon niet de tijd/mogelijkheid om hier boven op te zitten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 11:48
deamz0r schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:45:
[...]

Heeft nog weinig positieve invloed op de koers. Heb laatst wat tron teruggekocht op 0.16 usd. Sinds dien een dalende trend. Voorheen wel aardige winst op gepakt. Denk voorlopig even hodl. Maar samen met XRP in de portfolio wel een pijnlijke dag vandaag :X
Had ik hier in het westen ook niet verwacht, aangezien het een Chinese partner is. Blijkbaar is het wel een bedrijf van formaat.

Nou is TRON de afgelopen dagen/weken natuurlijk wel "de hype van de dag" omdat er weer miljonairs bij zijn gekomen door TRON. :9

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik heb mn verlies gepakt op DeepChainBrain.. had het kunnen weten. deze was al x50 gegaan.. ik zet alles op Vechain op Binance.. dit lijkt me voor nu de stabielste en meest professionele munt.
Uiteraard zal hij weer iets op krabbelen maar daar ga ik niet op wachten.

De rest gaat fiat terug naar de rekening, de markt is op dit moment te volatiel met deze correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:46:
[...]

ik heb zo'n appie al :) (blockfolio) en ik heb gewoon niet de tijd/mogelijkheid om hier boven op te zitten.
Als je tijd hebt om op een forum te reageren heb je ook tijd om te handelen :+

Als je er LT inzit dan zou ik zo ie zo forums vermijden, kopen en niet meer naar omkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Als je tijd hebt om op een forum te reageren heb je ook tijd om te handelen :+

Als je er LT inzit dan zou ik zo ie zo forums vermijden, kopen en niet meer naar omkijken
een paar keer per dag een berichtje van 3 regels plaatsen is wel wat minder werk dan constant m'n exchange open hebben (en als ik het fatsoenlijk wil doen meerdere exchanges) om te gaan daytraden :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-04 22:59
Moet er wel om lachen, gisteren begonnen met crypto, o.a. in DENT, XVG geld gestoken, nog net niet op ATH en alles staat vandaag diep in het rood. Heb meteen prima voldaan aan het FOMO syndroom.

Waar ik echter ook wat van heb gekocht is EOS, vond het een goed geschreven whitepaper, geen scalability problemen en er is een test platform (EOS.io) welke eind deze maand al een upgrade gaat krijgen. Dat is twee maanden eerder dan op roadmap was aangegeven. Ik hoor hier echter niemand over. Mis ik iets?

[ Voor 8% gewijzigd door Dazzling Dwild op 10-01-2018 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
Bezulba schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Bij Blockfolio moet je alles zelf invullen, deze haalt gewoon je coin-balans (het aantal) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

z1rconium schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Bij Blockfolio moet je alles zelf invullen, deze haalt gewoon je coin-balans (het aantal) op.
ahhh op die bromfiets!

blup

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Moet wel lachen om al het gehype steeds. Inderdaad als je er heel vroeg bij bent kun je wel eens goed zitten. Maar er wordt zo weinig gekeken naar de potentie van een coin, of wat het al brengt, alles er omheen. Zit nu 1.5 maand op dit forum, in het begin kwam Ark vaak langs, Verge, Aion, Request Network, Salt. Nu zie ik ineens sinds een weekje Deepbrainchain (vgm wel aardig), Paccoin (lol, totaal geen meerwaarde in welk opzicht dan ook voor de markt) en Dentacoin (iets voor tandartsen dat niet eens werkt op de 30e plek, please....). Mijn gok is dat 95% niet eens weet waar die in investeert en totaal in paniek raakt als het wat minder gaat. Dit zijn ook de mensen die uiteindelijk voor een totale crash van de markt gaan zorgen (vroeg of laat). Probeer zelf alleen een beetje te timen wanneer dit is. Heb mijn winst er in ieder geval al lang en breed uit en zie wel waar het schip strandt. 7 december begonnen met 4000 euro inleg. Zit nu op 11.000 euro (4000 eruit gehaald, dus nog 7000 euro staan). Dit voornamelijk in Ark, ADA, Wabi, XRB, Nebulas, ETHlend, XLM, TRX, DNA, DRGN, ETN, NEO, Enigma, ICX en de topper: Vechain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Kan het volgende niet aan de hand zijn?
Heel veel bots hebben heel veel winst gemaakt de afgelopen weken.
Ik denk gewoon dat het mogelijk is dat de bots dit geld aan het verzilveren zijn, aangezien er iemand achter zit die nu heel veel geld heeft verdiend.

Waren het eerder nog verschuivingen naar ETH, BTC of USD ze gaan nu een stapje verder en halen het geld uit. oftewel je zult nergens veilig je geld even kunnen stallen behalve op je bankrekening. Dit zal een behoorlijk sneeuwbaleffect kunnen veroorzaken en als dit nog niet het begin is zal dit zeker een mogelijkheid zijn de komende tijd. Dat is een van de reden dat ik er alles af heb gehaald gisteren.

Het kan natuurlijk compleet anders zijn he, maar ik gooi het maar even in de groep....
Wat vinden jullie?
Pagina: 1 ... 22 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).