Dat hoog verkopen, en vervolgens iets later (lager) weer terugkopen lukt mij helaas nog niet goed. Ik kan nog niet bepaald de trends spotten. Voor de veiligheid speel ik hier met kleine bedragen mee (+/- 1 LTC/coin).
Zoals net met ICX. Ik verwachtte een daling vanaf 8200, dus verkocht. Steeg gewoon door (nieuwe ATH), uit paniek toch maar weer gekocht op 8560, om vervolgens te zien dat hij toch weer zakt richting de 8300.
Wel maak ik op dit moment goed gebruik van de schommelingen van ITC op huobi. Een zeer klein volume, dus er zijn snel grote schommelingen.
ICX ga ik gewoon lekker laten staan (iig tot na 24 januari). Deze lijkt alleen nog maar omhoog te gaan.
Vanavond deep brain chain aangekocht, maar ook deze heeft (nu nog) een zeer laag volume, dus weinig actie. Deze gaat morgen naar Huobi, dus wellicht zorgt dat voor wat actie (neg/pos).
Ik ben met 500 euro ingestapt, en heb begin december 400 ingezet op raiblocks. Dit zorgt ervoor dat ik nu redelijk veilig kan gaan spelen, en vooral kan leren. Ik vind dit een onwijs gave hobby. Elke dag leer ik weer wat nieuws. En gelukkig gaat mijn "winst" ook gestaag omhoog