https://blog.ethlend.io/e...ized-lending-f665fa24c7e4
Eens kijken wat het met de koers van beide gaat doen
Verwijderd
Hoe lang heb je al LEND?Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:38:
https://blog.ethlend.io/e...ized-lending-f665fa24c7e4
Ik een uurtje of 2 maar bevalt goed vooralsnog
Wat? Een correctie? Niks mis mee toch?Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:45:
Wat gebeurd er met TRX wat is dit voor onzin allemaal
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er gebeurt niets.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:45:
Wat gebeurd er met TRX wat is dit voor onzin allemaal
Volgens de ceo bestaat het netwerk zonder de xrp niet. Als in, dan functioneert het niet. De xrp op het ripple netwerk zorgt juistem ervoor dat ze die transacties zo snel kunnen afhandelen.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:36:
[...]
De banken gaan ripple dus niet gebruiken, alleen het netwerk, dit wist je toch wel?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Exact. Hij mag dan wel heel intelligent zijn maar echte leiderschap kwaliteiten heeft ie denk niet. Toen ik die livestream zag dacht ik dumpen die handel. Als je op twitter op TRX zoekt dan gaat iedereen helemaal wild. Daarom staat de koers ook nog op wat hij nu staat. Social media hype niks meer niks minder. Helaas ging ik er ook even in mee.shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:01:
trx investeer ik niks meer in.. justin wat een pauper is dat zeg.. heb je die livestream gezien ? ff serieus...
Verwijderd
Bedankt voor je waardevolle toevoeging. Ik weet inderdaad dat zij bezig zijn met een roadshow maar dat dit ook nog weer invloed zou hebben had ik alleen maar gehoopt. Neo is 50% van mijn portfolio (komt door de prijs) dus dat is mooi meegenomen.Rookert25 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:49:
[...]
Veel ICO's van goede tot hoge kwaliteit. Geen onduidelijkheid over developers, andere FUD, zeer actieve community en ze houden nu een roadshow in Europe. Zaterdag is NEO in Amsterdam in de Rode Hoed, samen met afgevaardigden van hun ICO's (oa NEX, VDT.Network, Qlink, Deepbrain, Zeepin, Moonlight, en QRC). Event is uitverkocht, maar er volgt een livestream vanaf uurtje of 15:00 begreep ik.
http://amsterdam.neonewstoday.com/
Sterker nog, de CEO van Red Pulse zal er ook zijn, mooie dingen
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 18:35 ]
Sorry hoor, maar volg je altijd blind het advies van anderen?
[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 18:35 ]
Verwijderd
Ik zit er ook mee. Heb voor 0.22 gekocht en weg gedaan voor 0.17. Maar goed ik denk dat het niet veel gaat worden na de hype of er moet echt een grote partner uit de hoge hoed komen. Kan ook helemaal anders zijn natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Waarom zeg je dat nu pas? Had je ook wel eerder mogen zeggen man nu zit ik er mee.
Verwijderd
Grapje op zn tijd. Maar waar ik slecht tegen kan is dat iedereen eerst TRX de hemel in prijst. En nu het vervolgens slecht gaat je er niks meer over hoort en iedereen de zijne al heeft verkocht etc. Dit moet verboden zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:18:
[...]
Kan je stoppen met het doelloze getrol in het handelstopic? Neem die onzin maar mee naar de slowchat waar het ook niet thuishoort maar evt nog geaccepteerd wordt.
Niemand is je iets verplicht. Je bent er zelf bij. Dus zelf doen zelf beslissingen nemen en zelf onderzoek doen. Ik zit nog wel in TRX want ik kijk voor de lange termijn. Mensen die er uit gaan hadden vast wat willen daytraden maar dat lukt idd niet met coin die stil staat he. Lees je dus gewoon in.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:20:
[...]
Grapje op zn tijd. Maar waar ik slecht tegen kan is dat iedereen eerst TRX de hemel in prijst. En nu het vervolgens slecht gaat je er niks meer over hoort en iedereen de zijne al heeft verkocht etc. Dit moet verboden zijn.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Je maakt er af en toe zo veel achter elkaar dat het een grijs gebied wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:20:
[...]
Grapje op zn tijd. Maar waar ik slecht tegen kan is dat iedereen eerst TRX de hemel in prijst. En nu het vervolgens slecht gaat je er niks meer over hoort en iedereen de zijne al heeft verkocht etc. Dit moet verboden zijn.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik handel nog steeds met een BTC pair. Ik heb er wel vertrouwen in dat die niet instort en uitcashen hoef ik nog niet.Johan9711 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:32:
Ik zit nu sinds kort op binance (registraties werken weer), maar vanuit welke coin traden jullie? Ethereum vind ik wat aan de hoge kant staan. Laten jullie alles in USDT staan en nemen jullie de 0.1% fee voor omzetten naar btc/eth voor lief?
Interessante curve van NEO/GAS eind juli 2017, ten tijde van hun rebranding. De prijs schiet 7x omhoog, waarna de whales hun NEO’s gaan dumpen, om deze weer op te kopen van de “weak hands” als de prijs op zijn laagst is. Zo maken whales hun winst. NEO gaat daarna geleidelijk omhoog tot $100 eind 2017. Het beste is dus om je Vechain (VET) te HODL’en. Deze curve voorspelt wat er met VEN/VET gaat gebeuren de komende tijd.Korkss schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Belijk eens wat er met NEO/ANT gebeurde na die rebrand. Ik zegt HODL VEN nog maar even
[ Voor 5% gewijzigd door wim007 op 09-01-2018 18:39 ]
Wat is sinds kort? Ik heb nog steeds de 'Fellow Binancians,Due to the overwhelming surge in popularity, Binance will have to temporarily disable new user registrations to allow for an infrastructure upgrade. We apologize for any inconvenience caused.' melding.Johan9711 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:32:
Ik zit nu sinds kort op binance (registraties werken weer), maar vanuit welke coin traden jullie? Ethereum vind ik wat aan de hoge kant staan. Laten jullie alles in USDT staan en nemen jullie de 0.1% fee voor omzetten naar btc/eth voor lief?
Vanochtend. Registratie was open, heb ook netjes 2fa in kunnen stellen. ID verificatie ga ik vanavond doen.Awoodentree schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:37:
[...]
Wat is sinds kort? Ik heb nog steeds de 'Fellow Binancians,Due to the overwhelming surge in popularity, Binance will have to temporarily disable new user registrations to allow for an infrastructure upgrade. We apologize for any inconvenience caused.' melding.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Waar ik slecht tegen kan is jouw regelmatige geslowchat hier. Daar is een ander topic voorVerwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:20:
[...]
Grapje op zn tijd. Maar waar ik slecht tegen kan is dat iedereen eerst TRX de hemel in prijst.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik heb vandaag in de pauze van mijn werk een account gemaakt. Het is naar mijn idee puur willekeurig op welk moment de registratie open staat. Nu heb ik er alleen nog niks op staan maar toch..Awoodentree schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:37:
[...]
Wat is sinds kort? Ik heb nog steeds de 'Fellow Binancians,Due to the overwhelming surge in popularity, Binance will have to temporarily disable new user registrations to allow for an infrastructure upgrade. We apologize for any inconvenience caused.' melding.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Tuurlijk wel, je moet de andere pil nemenLegeBoekenkast schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:04:
[...]
Haha. Nu gaan we wel erg ver hoor. Maar dat zou wel een theoretische limiet zijn. Als al het geld in de wereld in BTC geïnvesteerd zou zijn, zou er verder geen economie meer bestaan. Dus ook geen ander vermogen. Vraag en aanbod ligt dan ook compleet plat aangezien niemand (liquide) geld heeft. Je kunt dan wel aanbieden, maar niemand heeft geld om dat te betalen. Je kunt dan wel vragen, maar je hebt geen geld om aan de vraag te voldoen.
Theoretisch geneuzel lijkt me. Maar dat zou een limiet kunnen zijn. Is natuurlijk wel complete onzin.
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 09-01-2018 18:59 ]
Ik heb 30 VEN voor een prikkie kunnen kopen dus dat zou mooi zijn. Ik hoorde iets over 15 januari? Kan alleen nog niet vinden of Binance automatisch THOR op je account er bij zet.wim007 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:36:
[...]
Interessante curve van NEO/GAS eind juli 2017, ten tijde van hun rebranding. De prijs schiet 7x omhoog, waarna de whales hun NEO’s gaan dumpen, om deze weer op te kopen van de “weak hands” als de prijs op zijn laagst is. Zo maken whales hun winst. NEO gaat daarna geleidelijk omhoog tot $100 eind 2017. Het beste is dus om je Vechain (VET) te HODL’en. Deze curve voorspelt wat er met VEN/VET gaat gebeuren de komende tijd.
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Ja, zit er ook een beetje verwonderd naar te kijken. Toch 1 van de coins waar je wat meer van zou verwachten en tegelijkertijd zie je coins die een stuk minder interessant zijn +60% per dag doen.mrbombastic schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:58:
Pfff POE weer omlaag vandaag, voor de vierde dag op rij.
Heb er nu al 50% verlies op
Tot 4 dagen geleden ging ie toch heel lekker. Maar ik zou hem nu niet verkopen. Kan geen reden bedenken waarom deze niet alweer gaat plussen. Het is een behoorlijk volwassen concept en dito team. Komt wel goed joh. Ik hou hem zelf ook vast.mrbombastic schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:58:
Pfff POE weer omlaag vandaag, voor de vierde dag op rij.
Heb er nu al 50% verlies op
Jij was toch ook al met XVG het schip in gegaan?shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:01:
trx investeer ik niks meer in.. justin wat een pauper is dat zeg.. heb je die livestream gezien ? ff serieus...
NAV lijkt mij nog een prima investering, deze is de afgelopen periode vrijwell stil blijven staan in vergelijking met de overige coins, terwijl NAV het eigenlijk goed zou moeten doen op dit moment.vaagisdenaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:03:
Is het nog de moeite denken jullie om in VEN en NAV te stappen, of boot gemist?
[ Voor 37% gewijzigd door Junia op 09-01-2018 19:04 ]
Je kunt ook delen verkopen, hoeft niet altijd direct 100% te zijn. Ik zou ze echter houden, er zal vast later vandaag of later deze week weer een (kleine) daling komen, maar op de lange termijn is NEO gewoon een goede investering.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:48:
NEO gaat wel hard zeg! Best blij mee. Opzich was/ben ik niet van plan om te verkopen. Maar als hij eind van de week zal crashen heb ik weer spijt. Keuzes..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nav is prima om te holden. Staat al een tijdje vrij stabiel en is een goed product en goed team (dus geen pump en dump munt maar eentje die steady omhoog gaat).vaagisdenaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:03:
NOSIG
VEN staat 10% hoger dan gisteravond rond dit tijd (in US$ gerekend). Dus doe ermee wat je wil.vaagisdenaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:03:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Waarom zou je er meer van verwachten? De devs waren tot aan de pump doodstil, en voor de kerst stond ie op 0.03$Junia schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:00:
[...]
Ja, zit er ook een beetje verwonderd naar te kijken. Toch 1 van de coins waar je wat meer van zou verwachten en tegelijkertijd zie je coins die een stuk minder interessant zijn +60% per dag doen.
nee, allebei winst. 2k op TRX. XVG minder...akaQ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:01:
[...]
Jij was toch ook al met XVG het schip in gegaan?
Bedankt!MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:05:
[...]
VEN staat 10% hoger dan gisteravond rond dit tijd (in US$ gerekend). Dus doe ermee wat je wil.
Niet naar jou bedoeld hoor maar is het een idee dat we voortaan ook posten of we "SHT" of "LHT" gaan traden? Oftwel, shortterm of longterm waarbij short alles < 2 weken doorlooptijd is?
Dan is het makkelijker inschatten / grafieken lezen of ik jou wel een advies moet geven voor VEN bijvoorbeeld.
Kijk naar de curve van NEO rond juli 2017 op coinmarket. Het geeft een indicatie wat er met VEN gaat gebeuren en trek je eigen conclusies. Vechain heeft een jonge, slimme CEO met een brede visie op technologie (niet alleen maar Blockchain). Verder heeft hij een uitgebreid B2B netwerk en contacten bij de Chinese overheid.vaagisdenaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:03:
Helemaal mee eens, kijk ook eens naar de koers van VEN sinds het laatste nieuws, wat enkel komt door diverse sell walls van 100BTC, waarvan er op dit moment nog maar een paar lijken te staan op Binance.wim007 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:19:
[...]
Kijk naar de curve van NEO rond juli 2017. Het geeft een indicatie wat er met VEN gaat gebeuren en trek je eigen conclusies. Vechain heeft een jonge, slimme CEO met een brede visie op technologie (niet alleen maar Blockchain). Verder heeft hij een uitgebreid B2B netwerk en contacten bij de Chinese overheid.
Dit is transcript van een lezing van Sunny Lu (CEO Vechain):
https://medium.com/@vecha...t-in-english-b598a7836371
Ik ben geen mooner, maar een sterke startup en charismatisch leider als deze zie je zelden in de crypto wereld.
En alweer de zoveelste die de naam Alibaba durft te gebruiken i.c.m. trx. Er is letterlijk geen enkele reden voor Ali om trx te gaan gebruiken, door dit soort berichten onstaan er weer bizarre verwachtingen die gaan tegenvallen.kx22 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:19:
Trx komt DEZE week nog met een announcement, een samenwerking met een BEURS genoteerd bedrijf. Dat kan goed zijn (bvb als het Alibaba of een andere reus is). Maar het kan ook enorm slecht zijn zoals afgelopen live stream.
Echter was afgelopen keer GEEN aankondiging. Alleen een live stream.
Ik heb me positie verstevigd in TRX. Als het deze week niks is, verkoop ik alles. Verlies is minimaal nu met 0,15c inkoop.
Ik hoor allemaal geluiden over ETN?!
Dat die vannacht gaat stijgen. Zit te twijfelen om funds te maken om in ETN te stoppen.
Verwijderd
Ik bezit zowel ICX, VEN als REQ en verwacht veel van alle coins. Echter denk ik persoonlijk dat het verstandiger is om te wachten met ICX verkopen na de maand januari. Op 24 januari staat de main net launch gepland en op 31 januari is er een summit. Bovendien zitten de mensen van de Koreaanse exchange Coinone ook in ICX. Wanneer ICX op die exchange verschijnt en Koreanen met hun eigen fiat ICX kunnen kopen, zou de prijs goed omhoog gaan. Echter is nog geen announcement geplaatst dat ICX binnenkort op Coinone zal verschijnen, dus het blijft het een gok.Rubberen schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:35:
Ik heb wel interesse in VEN voor een maand of 2 te holden.
Echter krabbelt de koers wat aan, stijgt of daalt niet bepaald de laatste dagen. Ik veronderstel dat deze binnenkort een kleine daling inzet aangezien de fomo momenteel even weg is rond deze coin. Ook zie ik dat er niet bepaald belangrijke evenementen in het vooruitzicht staan. Tenzij een ‘rebranding’ belangrijker is dan ik denk.
Verder denk ik eraan om binnenkort een deel van mijn icx winst eruit te halen, en in REQ te steken. Ik heb het gevoel dat REQ kwa stijging gelijkaardig zal zijn aan ICX (weinig pump and dump). Het team oogt professioneel, en ze hebben ook en mooie roadmovie uitgebouwd. Ze hebben ook al bewezen dat ze deadlines kunnen verwezenlijken.
Naar de koers kijkend van REQ, is het ook nog niet te laat om in te stappen. Momenteel dwaalt hij wat rond dezelfde prijs, en kun je nog inkopen voordat er een sterke stijging komt.
Meningen zijn altijd welkom!
Afgelopen maand is ICX 790% gestegen en REQ 650%Rubberen schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:35:
Verder denk ik eraan om binnenkort een deel van mijn icx winst eruit te halen, en in REQ te steken. Ik heb het gevoel dat REQ kwa stijging gelijkaardig zal zijn aan ICX (weinig pump and dump). Het team oogt professioneel, en ze hebben ook en mooie roadmovie uitgebouwd. Ze hebben ook al bewezen dat ze deadlines kunnen verwezenlijken.
Hoe bedoel je ?Junia schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:56:
Op het moment wordt er een leuk spelletje met VEN gespeeld, denk dat de weakhands boom flink wordt gerammeld
De rebrand van NEO was redelijk succesvol en heeft toen voor een flinke stijging gezorgd.Rubberen schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:35:
Ik heb wel interesse in VEN voor een maand of 2 te holden.
Echter krabbelt de koers wat aan, stijgt of daalt niet bepaald de laatste dagen. Ik veronderstel dat deze binnenkort een kleine daling inzet aangezien de fomo momenteel even weg is rond deze coin. Ook zie ik dat er niet bepaald belangrijke evenementen in het vooruitzicht staan. Tenzij een ‘rebranding’ belangrijker is dan ik denk.
Naar de koers kijkend van REQ, is het ook nog niet te laat om in te stappen. Momenteel dwaalt hij wat rond dezelfde prijs, en kun je nog inkopen voordat er een sterke stijging komt.
Meningen zijn altijd welkom!
Op Binance zie je flinke rode kaarsen komen op het moment.
Ik denk dat als mensen al ingekocht hebben t vandaag rond 29k was wat hij bijna de hele dag gestaan heeft dus ik snap het spel dan vast niet aangezien ie nu op 30700 staat.Junia schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:00:
[...]
Op Binance zie je flinke rode kaarsen komen op het moment.
[ Voor 10% gewijzigd door MaStar op 09-01-2018 20:07 ]
Mijn glazen bolt zegt dat dit een risicoloze portfolio is met enkel groeipotentieel.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:06:
1k - investering vraag
Als jullie een stabiele portefeuille willen maken met 1k investering in Crypto - welke coins zouden jullie dan investeren? Doel: niet teveel risico, stabiele munten met mooi groeipotentieel
Ik dacht aan:
20% ETH
20% VEN
20% NEO
10% RPX
10% BTC
10% REQ
10% ....
Welke keuze zouden jullie maken?
Lisk. Rebranding in Februari en ik verwacht nog wel wat van Lisk dit jaar qua potentieel.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:06:
1k - investering vraag
Als jullie een stabiele portefeuille willen maken met 1k investering in Crypto - welke coins zouden jullie dan investeren? Doel: niet teveel risico, stabiele munten met mooi groeipotentieel
Ik dacht aan:
20% ETH
20% VEN
20% NEO
10% RPX
10% BTC
10% REQ
10% ....
[ Voor 10% gewijzigd door wann0wfhc op 09-01-2018 20:10 ]
Met 1k zou ik gewoon alles in 1 coin stoppenMaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:06:
1k - investering vraag
Ik dacht aan:
20% ETH
20% VEN
20% NEO
10% RPX
10% BTC
10% REQ
10% ....
Daar valt op dit moment weinig van te zien.. ik heb in 24 uur zo'n 25% vermogen zien verdampenpimvdgulik schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:19:
Ik kwam dit tegen over Ripple, erg interessant artikel, en indien het waar is.. well..
Bear with me...this will be a long, but I think very interesting, post. I read the article that came out today from Google talking about Google Pay and how it's already available on Airbnb, so I went down a rabbit hole for about 8 hours and dug a hole to China. Literally. And it basically was facts that I've read before, but never connected them all together. Take a look:
The craziest thing to me is how everything is connected in terms of companies, investors, you name it. And I should start by saying that I'm assuming the investors I mention (big name investors) probably have some power behind them and obviously they want a great return on their investment.
So we start with Founder's Fund. Founder's Fund (owned by Peter Thiel) is an early investor in Ripple, and also Airbnb. Founder's Fund and CapitalG (Google) are early investors in Lyft. Lyft uses Cross River Bank to pay their driver's, and Cross River Bank has implemented Ripple's software. Lyft uses Stripe as their payment processor, and CapitalG and Founder's Fund are early investors in Stripe, which also had an early investment from American Express Business Travel - this was acquired by Standard Chartered Bank who also invested in Ripple. So right there you can see how using Ripple links a ton of people, and has the potential to save companies money, which makes the big investors in those companies happy.
Then we go a little deeper. A vc firm, 500 Startups, founded by ex Google and PayPal employees invested in WePay, which is considered a market leader among payment providers for crowdfunding site and small business tools. WePay already partnered with Apple Pay and Android Pay (now Google Play), and they were acquired by JP Morgan at the end of 2017. At the end of 2017 there were also 15 JP Morgan executives in Ripple's office one day.
Google Ventures is an early investor in Ripple and Uber. dLocal is a payment provider who integrated Ripple's software in the second half of 2017, and its customers include Uber, AliPay, WeChat Pay, and Union Pay, which are China's 3 major digital payment providers and they're ******* huge.
AliPay is part of Alibaba, Union Pay has a partnership with PayPal, and WeChat is part of Tencent Holdings, which is the world's biggest investment corporation. Tencent also has Tenpay, a payment system similar to PayPal. It was reported that Tencent was working closely with China's Central Bank in 2017 to develop a central payments clearing platform for online payments. In August 2017, key leaders from China's Central Bank met with Ripple at their HQ. AliPay and WeChat are the payment providers for DiDi Chuxing, which is bigger than Uber in China - in fact Uber sold their China operations to Didi for a minority stake in Didi. AliPay is also accepted by Uber and Airbnb. Remember - Alipay uses dLocal which integrated Ripple's software in 2017.
Alibaba and Union Pay also invested in Ucar, a rival to Didi.
Tencent invested in Uber and Lyft, Alibaba and Didi invested in Lyft, and Softbank Group invested in Uber. Softbank Group also has a 30% stake in Alibaba. So again, because of the savings, if Ripple is saving these companies money, I would imagine everybody wants Ripple to be used in the companies they've invested in, especially if they are already linked to Ripple in some way.
And now onto India. Alibaba and Ant Financial (affiliate of Alibaba, most valuable fintech company in the world, and operates AliPay) have a 62% holding in Paytm. They also have a majority share in the parent company, One97 Communications. Paytm is trying to become the Alibaba of India. They have Paytm Mall, which is a clone of TMall, online retail operated in China by Alibaba. They also have Paytm wallets - could they follow in the footsteps of Alipay? Alibaba and Ant Financial are literally copying what they did with Alibaba but in India. Softbank also has a 20% stake in Paytm...remember they have a 30% stake in Alibaba. You can also use Paytm to pay for Uber...It's all connected. Patym is becoming Alibaba's vehicle for their ecommerce play in India.
Alibaba has a laser focus on payments because it sees payments as a key strategic battle to winning ecommerce. Up until a couple of days ago they were going to acquire MoneyGram, a top 5 global money transfer firms, but that was blocked by the US government. Remember, Ripple stated 3 of the top 5 global money transfer firms are on board with Ripple, so this move would have made a lot of sense seeing as Alibaba is already connected with Ripple. Alibaba said they're still going to work with MoneyGram even though they can't acquire them.
Also in India - Flipkart has big investments from Tencen/Softbank/Axis Bank. Axis Bank started using Ripple's software in 2017, Tencen's WeChat Pay runs on dLocal which uses Ripple's software, and Softbank obviously has a huge stake in Alibaba, which has AliPay running on dLocal as well.
And then for ***** and gigs, Bezos has personally invested in Uber and Airbnb. Amazon has Instacart through their acquisition of Whole Foods, and Andreessen Horowitz is an investor in Instacart...and Ripple. If we want to dig a little deeper, Sequoia Capital, which may just be invested in every company ever, has invested in Airbnb, Google, Instacart, PayPal, Stripe, and Yahoo. If we really want to stretch it, the President of Sequoia Capital's wife worked at Yahoo at the same time Brad was an SVP at Yahoo...which happened to be the same time Yahoo invested in Alibaba.
And this honestly might just be the tip of the iceberg, I'm sure there are so many more dots to be connected and a ton that I missed. But, it makes you wonder. If the companies are saving a lot of money through using Ripple's software, and eventually XRP, I can only imagine that the big name investors behind these companies using Ripple could potentially be encouraging their other investments to start using Ripple as well, if they aren't already. Is Alibaba, with their majority ownership, steering Paytm in the Ripple direction?
Welp, my brain hurts. This was a fun project though. Crossing my fingers for an announcement that Alibaba is completely using XRP, and somehow all of these actually are connected because I can't wrap my head around just how massive that would be.
Net even de koers bekeken van neo rond de rebranding. Je kan indd wel zeggen dat dit een grote stijging heeft veroorzaaktwann0wfhc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:59:
[...]
De rebrand van NEO was redelijk succesvol en heeft toen voor een flinke stijging gezorgd.
Tevens zit dit gekkie VEN weer te FOMO-en met z'n cryptische geblaat: https://mobile.twitter.com/CocaColaKid_OG
Tot nu toe heeft ie wel elke keer een aantal uur voordat Vechain zelf iets bekend maakt gelijk gehad over zijn "whispers".
Ik hou ze in ieder geval vast!
Denk dat deze mensen, waaronder ik . Al een paar weken geleden hebben ingekocht.wann0wfhc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:05:
[...]
Ik denk dat als mensen al ingekocht hebben t vandaag rond 29k was wat hij bijna de hele dag gestaan heeft dus ik snap het spel dan vast niet aangezien ie nu op 30700 staat.
Geen, cryptos is risico.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:06:
1k - investering vraag
Ik dacht aan:
20% ETH
20% VEN
20% NEO
10% RPX
10% BTC
10% REQ
10% ....
Crypto en stabiel gaan niet samen. Voor langere termijn denk ik dat je met BTC, ETH en LTC het veiligste zit.MaStar schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:06:
stabiele portefeuille
Over welke coin twijfel je?shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:57:
[...]
hmm.. zit te twijfelen om in te stappen maar ben uiteraard al wat laat op SNOV/DBC
Dank voor deze lijst. Ben zelf net ingestapt op Nebuas. Mooie potentie.dChained schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:16:
Ik zie nu dat Deep Brain Chain (DBC) 0.52$ is. Ik zit er nu zelf in vanaf 0.13$ en heb dus een lekkere groei meegemaakt.
Zojuist zijn ze gelist op Huobi en morgen gaat het traden van start. Op dit moment al te verkrijgen op KuCoin.
Verder zijn ze opgenomen in de lijst 6 Undervalued Cryptocurrencies That Have the Potential to 100X > https://fynestuff.com/low...urrencies-potential-100x/
Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand zijn investering. Zelf ben ik fan van dit project
De hardfork gaat niet door. En je krijgt gewoon dezelfde amount als je ETH tot elk getal na de komma in geval van een fork.r0bb schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:24:
Wanneer de ETH een hard fork krijgt op 19 jan, krijg je dan ook gratis ETZ wanneer je bijv. 0.88 ETH hebt, of gaat dit per hele ETH?
Important notice:Owing to the lack of sufficient support from the community and the big trading platforms, we decided to cancel the hard fork.
The EtherZero will be converted into a new brand, and the new currency is issued in accordance with the private -ICO model.
Thanks to everyone's support, a certain amount of new coin will be obtained for the users joining our telegraph group as compensation.
[ Voor 60% gewijzigd door Jyskal op 09-01-2018 20:38 . Reden: ff de link erbij ]
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=Rubberen schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:13:
[...]
Net even de koers bekeken van neo rond de rebranding. Je kan indd wel zeggen dat dit een grote stijging heeft veroorzaakt![]()
Echter zie ik een evenement staat van ven over de rebranding , maar is er nog geen datum bekend. Er staat ‘during januari’.
Ik denk wel een gokje te wagen rond dit evenement. Ook al valt dit tegen, is dit een coin die zichzelf wel uit een dip trekt.
Thanks, deze hou ik zowiezo in het oog, maar de FUD slaat idd soms toe, zelfs op deze grote kanalen die vaak volzitten met fanboysD-Ed schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Twitter met hashtag #IOTA, Reddit (IOTAMarkets en gewone IOTA kanaal), Cryptocompare.. De hodl’rs hebben wel vertrouwen maar ook FUD over te vinden
Ik heb ook eerder ingekocht hoor. Maar ik denk niet dat weak hands bang worden van wat rode kaarsjes maar eerder van geen minimaal 25% stijging. Dat probeerde ik duidelijk te maken, we zitten op een lijn in ieder gevalakaQ schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Denk dat deze mensen, waaronder ik . Al een paar weken geleden hebben ingekocht.
Zou persoonlijk niet instappen op dit moment tenzij je van plan bent om het voor langere tijd te laten staan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste mensen binnen 24u resultaat willen zien voordat ze een coin tot shotcoin uitroepen omdat hij niet hard genoeg stijgt of zelfs een beetje daalt.
Heb DBC gekocht, nu al lichte stijging te zien...... heb het nog geen uurtje in mijn wallet....shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:50:
[...]
zit ook te dubben voor DBC.. staat wel ATH nu.. mischien wachten op dip ?
Wat gebeurd er normaliter (voor zover je over normaliter kan spreken bij crypto's) bij een hardfork?Jyskal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:29:
[...]
De hardfork gaat niet door. En je krijgt gewoon dezelfde amount als je ETH tot elk getal na de komma.
[...]
Er is geen enkele reden om voor welk andere bedrijf om TRX te gebruiken, want er is namelijk nog helemaal niks.En alweer de zoveelste die de naam Alibaba durft te gebruiken i.c.m. trx. Er is letterlijk geen enkele reden voor Ali om trx te gaan gebruiken, door dit soort berichten onstaan er weer bizarre verwachtingen die gaan tegenvallen.
Zoek anders even terug in dit topic, het vorige topic of op Google.The_Scarabial schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:38:
[...]
Wat gebeurd er normaliter (voor zover je over normaliter kan spreken bij crypto's) bij een hardfork?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Moet je nog iets speciaals doen met de VEN's voor die rebranding of kan je die gewoon laten staan op een exchange/wallet? Is er trouwens iets bekend over een wallet om Thor te claimen?wann0wfhc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:32:
[...]
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=
Maandag staat de rebranding op het programma! Daarnaast is dat een goede site voor events.
Nog niet in verdiept, dat staat voor later deze week op t programma.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:49:
[...]
Moet je nog iets speciaals doen met de VEN's voor die rebranding of kan je die gewoon laten staan op een exchange/wallet? Is er trouwens iets bekend over een wallet om Thor te claimen?
Nee voor de rebranding hoef je niks te doen net zoals bij antshares/neo. De wallet komt volgens mij pas Q2Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:49:
[...]
Moet je nog iets speciaals doen met de VEN's voor die rebranding of kan je die gewoon laten staan op een exchange/wallet? Is er trouwens iets bekend over een wallet om Thor te claimen?
Ik heb destijds deze coin gepost. Helaas reageerde er niemand, gemiste kans met een x3 de dag erna. Ik wil jullie nogmaals op de hoogte brengen van Zclassic. Eind januari een hardfork naar BTCP, potentieel van ruim 300-500 dollar. https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=monofear schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:01:
Hebben jullie ZCL als eens bekeken?
Deze coin betaald 31jan 1:1 btp (bitcoin private) uit
Verwacht dat die aardig zal gaan stijgen met 1,8mil supply en 70mil marketcap atm
[ Voor 8% gewijzigd door monofear op 09-01-2018 21:04 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 23:00 ]
Liever geen pump&dump-activiteiten hier bespreken.rsmits007 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:04:
DGD Pump? Schoot net ff flink omhoog op Binance....
[ Voor 42% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 23:01 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 23:11 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 23:11 ]
Wat betekend deze rebrand? Dat VeChain blijft bestaan en een nieuwe coint komt zoals IGNIS met NXT?wann0wfhc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:32:
[...]
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=
Maandag staat de rebranding op het programma! Daarnaast is dat een goede site voor events.
Strat even in een aardig dipje momenteel ....paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:15:
Portefeuille hier
XEM
BTC
XRP
Qtum (Nieuwe ico & aankondiging soon)
NEO (China!)
PIVX
STRAT (veel)
ARDR
Binnenkort: XVG - maar laat de prijs wat zakken, nog tijd genoeg volgens mij.
Hopelijk naar de maan
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 09-01-2018 22:56 ]
Tuurlijk niet, Trx heeft de meeste potentie, in zowel visie als dev team, deze week nasdaq partnership. Ideaal koopmoment.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door defiant op 09-01-2018 21:55 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 09-01-2018 21:53 ]
Nog een tip; haal je ***** referral-ID weg; wordt hier niet gewaardeerd.
Dat is nou net de hele reden dar hij t hier post, omdat hij dan zelf een deel van hun fees krijgt...MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:51:
[...]
mark-k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Dat is nou net de hele reden dar hij t hier post, omdat hij dan zelf een deel van hun fees krijgt...
Gewoon rapporteren en verder niet op reageren.MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:51:
[...]
Ja, dat snap ik. Dan had ik mijn referral wel in mijn sig gezet; huppa, 25.500 posts ineens voorzien van een referral. En ja, gratis geld is leuk. Maar volgens mij halen we allemaal gratis geld uit het traden en niet het "opdringen" van referrals?mark-k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Dat is nou net de hele reden dar hij t hier post, omdat hij dan zelf een deel van hun fees krijgt...
Recht boven het veld waarin je dit hebt getypt:Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:46:
Voor degene die interesse hebben;
Aangezien er een algemene registratiestop is op de meest bekende exchange sites..
Er gaat begin maart een nieuwe exchange site open ( UPcoin )
Bij pre-registratie krijg je $500 waar je fees mee worden betaald en er kan met Paypal betaald worden.
https://www.upcoin.com/ .. kleine tip =]
gr
Ontopic: Damn, wat zakt TRX onderuit ineens. Vanochtend nog verkocht voor 1200, nu voor ~75% daarvan te koopWat willen we hier niet zien?
[...]
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lees het grote rode kader eens onderaan de pagina of voor je post plaatst.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:46:
Voor degene die interesse hebben;
Aangezien er een algemene registratiestop is op de meest bekende exchange sites..
Er gaat begin maart een nieuwe exchange site open ( UPcoin )
Bij pre-registratie krijg je $500 waar je fees mee worden betaald en er kan met Paypal betaald worden.
https://www.upcoin.com/ .. kleine tip =]
gr
Lees dit topic op reddit eens. en vooral ook zeker de bovenste reactie: https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7p7n30/trons_whitepaper_is_copied_plagiarized/Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:49:
Er zijn hier toch nog veel mensen die niet echt veel gewoon zijn.
Krijg je nu een daling van TRX deze week van 50% en zou de coin opeens "dood" moeten zijn.
Dat de coin nog maar, wat, 4 maand oud is, en dat die sinds 1 maand terug tot aan z'n ATH vorige week zomaar even 5720% in BTC is gestegen, zijn we blijkbaar alweer vergeten....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq