Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 10:11
soulcrusher schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Ja dat is logisch maar hij kan natuurlijk ook nog even doorschieten. Of na een serieuze dip weer op een hoger ATH komen. Ik zou mijn winst nemen.
Gewoon Ether laten omzetten naar Euro en withdrawen?
Persoonlijk geloof ik echt wel in het Ethereum project en sta niet echt te springen om hierin uit te stappen .
Winst nemen en terug inkopen op een serieuze dip zou dan wel weer een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buyandhold273
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
dotacom schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Ik zit op Coinbase dus kan daar rechtstreeks Eth<->BTC omruilen.

Sinds vanmorgen zit ik ook op GDAX dat de Exchange is voor Coinbase als ik het goed gelezen heb.
Is het interessanter om daar te traden i.p.v. op Coinbase of maakt dit niet uit?
Coinbase fees zijn significant hoger dan op GDAX. Ik gebruik Coinbase alleen maar SEPA betalingen te doen. Daarna transfer ik alles direct naar GDAX om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
dotacom schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Gewoon Ether laten omzetten naar Euro en withdrawen?
Persoonlijk geloof ik echt wel in het Ethereum project en sta niet echt te springen om hierin uit te stappen .
Winst nemen en terug inkopen op een serieuze dip zou dan wel weer een optie zijn.
Nee ik bedoel omzetten naar BTC of USD/EUR om vervolgens in iets anders te stoppen :) De meeste koersen staan laag nu, dus er zijn genoeg kansen. Maar ik zou niet te blind uitgaan van advies van een willekeurige Tweaker/persoon :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
I-King schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:36:
TRX ingewisseld voor VEN. Ik heb het gevoel dat de hype van TRX wel afneemt, en de realisatie boven komt drijven dat 't allemaal nog dure lucht is. Dat 't veel kan worden later mag duidelijk zijn, maar nu is er nog wat teveel twijfel.

VEN lijkt wat afgeremd te worden door de vele sell walls, maar daardoor ook weinig gezakt. Ik kies deze dan ook met het oog op gestage groei en niet paniekvoetbal die nu om TRX hangt.

We zullen zien hoe zich dat uitpakt!
Vannacht is m'n tron voor 959 satoshi verkocht, ben blij dat ik het verlies zoveel mogelijk heb kunnen inperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Typhone schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb vandaag al 1000 XRP gekocht op 1.31 en weer op 1.66 weggedaan. Compensatie voor de zware dagen.
Cardano en XLM zijn ook absoluut aan te raden om te buyen nu!
Ik wil XRP op 0.000130 kopen.
Ik zal me verdiepen in jou aanwijzingen. Dank je voor de tips. Maar meestal stap ik in na een paar dagen bekijken en als ik er een goed gevoel bij heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kx22 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:27:
TRX is down.....
De grote announcement is Baofeng. Ken ik niet, maar volgens hun de netflix van China.
TRX is weer een beetje hersteld, na een dieptepunt richting de 700sat nu redelijk steady rond of iets boven de 800 sat. Dat komt wel weer goed. Al dat gepaniek om me heen, echt ongelofelijk, en maar ongefundeerd roepen dat dit een shitcoin is en dat onderuit gaat. Als iedereen iedere keer verkoopt als de koers heel ietsjes zakt wordt de koersval een self fulfilling prophecy. Je ziet dat ook heel duidelijk terug in de koersen: diepe vallen worden gevolgd door sterke stijgingen. Zo kun je veel geld kwijtraken, maar ook weer terugverdienen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:09:
[...]

TRX is weer een beetje hersteld, na een dieptepunt richting de 700sat nu redelijk steady rond of iets boven de 800 sat. Dat komt wel weer goed. Al dat gepaniek om me heen, echt ongelofelijk, en maar ongefundeerd roepen dat dit een shitcoin is en dat onderuit gaat. Als iedereen iedere keer verkoopt als de koers heel ietsjes zakt wordt de koersval een self fulfilling prophecy. Je ziet dat ook heel duidelijk terug in de koersen: diepe vallen worden gevolgd door sterke stijgingen. Zo kun je veel geld kwijtraken, maar ook weer terugverdienen.
Ben ik het mee eens, maar al dat gehype zit me niet, ik heb m'n tron op 5.5btc zien staan waar nu nog maar 2.7 van over is. Dat is toch een substantieel bedrag om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Ben ik het mee eens, maar al dat gehype zit me niet, ik heb m'n tron op 5.5btc zien staan waar nu nog maar 2.7 van over is. Dat is toch een substantieel bedrag om eerlijk te zijn.
Ja, dat is het ook, maar zolang iedereen zo actief op paniek reageert blijft het zo. Ik zit vaak met interesse te kijken naar de orderboeken en hoe de verkopers elkaar onderbieden als de koers valt, complete paniek. Iedere keer 1 sat lager dan de laagste prijs om maar zo snel mogelijk de munten kwijt te raken. Datzelfde gebeurt bij een overhypete munt: kopers overbieden elkaar om maar vooral niets te missen van de koersstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:12:
[...]
Ik ken dit wel. Helaas heb ik ook de neiging om coins te lang vast te houden.. voorbeelden zijn XVG, XRP en nu TRX :|
Overigens jij hebt het wel over hele serieuze bedragen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Let maar eens op wat er nu met VIBE gebeurt. Enige die hard stijgt, net gekocht voor 19500 sat, nu alweer 20700sat waard en ik kan het qua typen niet eens bijhouden, want dat is nu al 20800 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 23:13
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Ja, dat is het ook, maar zolang iedereen zo actief op paniek reageert blijft het zo. Ik zit vaak met interesse te kijken naar de orderboeken en hoe de verkopers elkaar onderbieden als de koers valt, complete paniek. Iedere keer 1 sat lager dan de laagste prijs om maar zo snel mogelijk de munten kwijt te raken. Datzelfde gebeurt bij een overhypete munt: kopers overbieden elkaar om maar vooral niets te missen van de koersstijging.
Zo is dat, paniek om niks eigenlijk.
Je ziet enorme correcties maar deze worden ook weer opgevolgd door flinke stijgingen naar boven.
Neem de ETH, sterk gestegen maar nu weer aan het dalen de piek lag tegen de 1200 wat betekent dat er mensen zijn die voor 1199 of 1200 gekocht hebben en nu al op verlies staan.
Andersom kan ook gekocht voor 700 en op 1100 verkocht.
Zo gaat dat.
Het is net als met het weer de ene dag is het koud en regent het en is iedereen in mineur de andere dag schijnt de zon en eet iedereen een ijsje op een terras.
De crypto markt is nogal onstabiel en dat is nu juist wat het ook interessant maakt alleen niet voor paniekhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:41
BillMcNeal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:25:
[...]

Ik ken dit wel. Helaas heb ik ook de neiging om coins te lang vast te houden.. voorbeelden zijn XVG, XRP en nu TRX :|
Overigens jij hebt het wel over hele serieuze bedragen _/-\o_
Wat is de definitie van " te lang " ; in mijn optiek is dat wanneer je het vastgehouden hebt tot de coin niet meer bestaat... totdat dat het geval is, is er altijd een kans dat de koers weer omhoog gaat omdat mensen de munt weer weten te vinden om wat voor een reden dan ook.

TRX heb ik ook nog steeds in m'n portfolio en aangezien holden voor mij waarschijnlijk beter werkt dan verkopen en herinvesteren houd ik nog steeds de hoop hoog dat ook Justin Sun partnerships en producten zal gaan leveren op wat voor een manier dan ook.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NAV is ook een mooi kansje nu, grote buy support op Binance en weinig sell volume. Dit heeft ook te maken met het feit dat je NAV in "staking mode" kan hebben in je eigen wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
kodak stapt ook in de cryptocurrency:
http://datanews.knack.be/...ANNL&&M_BT=21607794659494

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diabolica
Ja hoorde het vanmorgen op het nieuws, maar naar alle waarschijlijkheid is het meer een stunt om de koers van kodak op te drijven dan iets waar werkelijk potentie in zit. (Mening op BNR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:24
Lekker rooie dag weer. Spijtig genoeg had ik geen fiat meer staan om aan te kopen tijdens deze dip, had ideaal geweest om wat ven in te kopen. Ik denk dat het daarom wel handig is dat je altijd wat fiat vrij houdt om in te spelen op dalingen zoals we deze vanmorgen hebben gekend.

Gisteren heb ik een sepa overschrijving uitgevoerd naar bitstamp maar dit komt wellicht pas donderdag of vrijdag pas aan. Maw alweer te laat om te genieten van rooie cijfers..

Hopelijk is het tegen dan nog de moeite mo in te stappen in ven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubberen schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:10:
Gisteren heb ik een sepa overschrijving uitgevoerd naar bitstamp maar dit komt wellicht pas donderdag of vrijdag pas aan. Maw alweer te laat om te genieten van rooie cijfers..
Waarom zou dat zo zijn, Is nu al 2-3 dagen zo. Kan zo maar zijn dat het precies hetzelfde is vrijdag.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
Ik heb op dit moment mijn bitcoins vanuit de blockchain.com wallet overgezet naar Poloniex en met een gedeelte hiervan Ripple gekocht.

Nu wil ik VeChain (VEN) gaan kopen met het restje bitcoin wat er nog op de exchange staat.
Echter kan dit niet op Poloniex dus wou ik gebruik maken van Binance.

Hoe kan ik dit het beste doen, rekening houdend met transactiekosten en fees?

Gaat om 0.003 btc dus geen grote bedragen :P

Ps. Hoop dat het in het goede forum staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:24
FrankGuthrie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Waarom zou dat zo zijn, Is nu al 2-3 dagen zo. Kan zo maar zijn dat het precies hetzelfde is vrijdag.
Maanden rebranding evenement. Ik verwacht extra fomo rond dat evenenement.

Neo heeft ook een rebranding gehad, en als ven een copy paste zou zijn van wat er is gebeurd met neo rond dat evenement zou het donderdag al een sterke stijging moeten vertonen. Gevolgd door een uiteindelijk een sterke dip na het evenement.

Puur theorie natuurlijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Zat op 850% winst en dat slinkt nu per minuut.. Ach hodl nog wel even, een wijze les! Had net als bij Verge mijn winst moeten pakken op een hoogt punt.
Mijn strategie is. Koop op het dieptepunt. En verkoop op het hoogtepunt.
Wacht daarna tot het dieptepunt om weer te kopen. En verkoop op het hoogtepunt.
Zo ben ik in drie dagen aan die 1 miljoen ripples gekomen die ik straks in Korea verkoop als ik zo land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:15:
[...]

Zo ben ik in drie dagen aan die 1 miljoen ripples gekomen die ik straks in Korea verkoop als ik zo land.
Hoe weet je wat het dieptepunt en hoogtepunt is?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:21:
[...]

Dat is een gave die je krijgt als je als troll geboren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:25:
Het is altijd fijn om wat btc paraat te hebben op een exchange. Twee voordelen: Je kan een onrealistisch lage buy order zetten op een coin die je graag wilt hebben. Heel soms maakt iemand een typo, bijv een decimaal ernaast zitten bij een sell order met een groot volume. Of een serie stop losses die afgaan. Dan heb je kans dat je buy alsnog aangeraakt wordt. Instant profit.

Ten tweede, wanneer de hele markt in een heftige dip zit, heb je meteen funds paraat om in te kopen.
Klopt, maar als je die “goedkope” coin dan koopt, vergeet niet dat je overige portefeuille ook met 30 procent is gekelderd. Of je koopt natuurlijk net die ene coin die flink daalt terwijl de markt up gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:21:
[...]

Als we dat nou zouden weten.
Ik gebruik mijn gevoel. en kijk naar het verloop. bedenk waar een "breekpunt" kan zijn door naar volumes te kijken van aangevraagde aankopen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wtf zijn dat voor giga giga sellwalls bij Vechain, wie heeft er in godsnaam zoveel tokens ? slaat echt helemaal nergens op.. dit gaat al dagen zo.. met 120 BTC gemiddeld.
je zou zeggen dat ze hier wel een keer doorheen zijn, ongeloofelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:25:
wtf zijn dat voor giga giga sellwalls bij Vechain, wie heeft er in godsnaam zoveel tokens ? slaat echt helemaal nergens op.. dit gaat al dagen zo.. met 120 BTC gemiddeld.
Je snapt dat je ook met 1000 man dezelfde prijs kunt vragen voor je coins en zo dus dat volume kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:34
mark-k schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Je snapt dat je ook met 1000 man dezelfde prijs kunt vragen voor je coins en zo dus dat volume kunt krijgen?
Kunstmatige sell walls om de prijs enigszins stabiel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
[...]

ja kan maar lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:25:
En het stomme is, als ze die weghalen staat ie zo op 8 dollar en kunnen ze daar hun walls weer opbouwen. Ik denk dat ze niet willen dat ie teveel doorstijgt voor de rebranding en dat ze hem dan weghalen zodat hij dan dubbel succes heeft. Nu dus nog even goedkoop instappen voor iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
boddieh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Kunstmatige sell walls om de prijs enigszins stabiel te houden.
kunstmatig ? ze worden allemaal verkocht.... opgegeten.

[ Voor 3% gewijzigd door shakespeare op 10-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:16
[...]

klopt, maar als je wilt verkopen ga je net onder die sell wall zitten, dus die sell wall is meestal wel afkomstig van 1 en dezelfde whale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:15:
[...]

Wat is jou inleg dan? 1 miljoen ripples in drie dagen is wel erg veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Wat is jou inleg dan? 1 miljoen ripples in drie dagen is wel erg veel.
2 miljoen dollar dus |:( |:( |:( |:(

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:17

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:27:
[...]

En het stomme is, als ze die weghalen staat ie zo op 8 dollar en kunnen ze daar hun walls weer opbouwen. Ik denk dat ze niet willen dat ie teveel doorstijgt voor de rebranding en dat ze hem dan weghalen zodat hij dan dubbel succes heeft. Nu dus nog even goedkoop instappen voor iedereen!
Ze willen dat ie na zo'n stijging juist niet weer hard inelkaar mietert, als de 'hype' er eenmaal af is. Dat is slecht voor de reputatie. En dat het kunstmatige walls zijn zie je wel aan het gelijkmatige 'blok' patroon als je die depth chart uitzoomt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel een trend dat als het bij ons middag is en Amerika en Azië slapen de prijzen sterk naar beneden gaan. En meestal in de nacht bij ons een flinke prijs stijging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:37:
Ik zie wel een trend dat als het bij ons middag is en Amerika en Azië slapen de prijzen sterk naar beneden gaan. En meestal in de nacht bij ons een flinke prijs stijging.
klopt niks van. Vannacht is het juist gedaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:37:
Dat zijn leuke analyses. Ik ga die meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:25:
[...]

Ik gebruik mijn gevoel. en kijk naar het verloop. bedenk waar een "breekpunt" kan zijn door naar volumes te kijken van aangevraagde aankopen en verkopen.
Het was dan ook meer cynisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kloppen mijn gedachten dat als ik zeg dat als ETH/BTC stijgt de Altcoins met welke deze zijn gepaired dalen? Of moet ik dit los zien.

Zijn nu mensen puur naar ETH gevlucht waardoor de koers daarvan omhoog gaat en daarom niet durven te investen in de Altcoins?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Dat zijn leuke analyses. Ik ga die meenemen ;)
Gisteravond stond de gehele marketcap zo'n 50 miljard hoger dan vanmorgen.. Om een trend te bepalen moet je toch even wat langere periode analyseren dan een week..

En VEN wordt wel heel hard geshilled, lijkt op XVG en TRX hier voorheen, hoop voor jullie dat deze niet dezelfde lijn gaat volgen. En mensen die spaargeld investeren in een coin zonder zich ook maar in te lezen, welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Check-mate schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Gisteravond stond de gehele marketcap zo'n 50 miljard hoger dan vanmorgen.. Om een trend te bepalen moet je toch een wat langere periode analyseren dan een week..

En VEN wordt wel heel hard geshilled, lijkt op XVG en TRX hier voorheen, hoop voor jullie dat deze niet dezelfde lijn gaat volgen. En mensen die spaargeld investeren in een coin zonder zich ook maar in te lezen, welkom!
Al meermaals hier ter sprake gekomen. Van XVG en TRX zijn er serieus wat tegenstanders die het regelrechte rommel noemen. VEN is volgens mij hier iedereen enthousiast over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
[...]

Gisteravond stond de gehele marketcap zo'n 50 miljard hoger dan vanmorgen.. Om een trend te bepalen moet je toch even wat langere periode analyseren dan een week..

Ben hier wel een beetje bang voor, Ven is echt zo'n coin die de status too good to be true heeft gekregen, iedereen zit te wachten op de neo rebrand explosie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:57:
Kloppen mijn gedachten dat als ik zeg dat als ETH/BTC stijgt de Altcoins met welke deze zijn gepaired dalen? Of moet ik dit los zien.

Zijn nu mensen puur naar ETH gevlucht waardoor de koers daarvan omhoog gaat en daarom niet durven te investen in de Altcoins?
Nu ik zou het geen vlucht willen noemen, maar eerder een kans.

Een aantal dagen ben ik begonnen met het omruilen van BTC naar ETH en daar heb ik voorlopig geen spijt van.

Voorlopig blijven die ethers dan ook staan zolang de rest in het rood blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
[...]

Gisteravond stond de gehele marketcap zo'n 50 miljard hoger dan vanmorgen.. Om een trend te bepalen moet je toch een wat langere periode analyseren dan een week..

Je hebt meerdere trends die je kan volgen.
op dagbasis, weekbasis, maar ook de lange termijn trend.
Ik ben meer een korte termijn handelaar.
Als er dan trends zijn die veel voorkomen op dag of week basis is dat is om mee te nemen.
Dag trends kunnen zelfs per dag van de week verschillen.
Denk aan weekend/ vakantie/ feestdagen/ maandag en vrijdag invloeden.

Oh en net 1700 Xrp ingekocht op 0,0001292

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor de mensen die NEO willen kopen doe dat niet bij Bittrex.
Ze geven geen GAS en withdraw wallet staat al dagen op Wallet Disabled - Pending developer code updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rebbelx schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Al meermaals hier ter sprake gekomen. Van XVG en TRX zijn er serieus wat tegenstanders die het regelrechte rommel noemen. VEN is volgens mij hier iedereen enthousiast over
Umm, tja, als ik op jou naam zoek in dit topic zie ik dat je in VET/VEN zit, dus je reactie is dan ook niet raar dat je VEN/VET plugged. Iedereen zal achter zijn coins/token/ investering staan.

Laat mensen lekker geloven in hun munt/coin/token/whatever

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Je hebt meerdere trends die je kan volgen.
op dagbasis, weekbasis, maar ook de lange termijn trend.
Ik ben meer een korte termijn handelaar.
Als er dan trends zijn die veel voorkomen op dag of week basis is dat is om mee te nemen.
Dag trends kunnen zelfs per dag van de week verschillen.
Denk aan weekend/ vakantie/ feestdagen/ maandag en vrijdag invloeden.

Oh en net 1700 Xrp ingekocht op 0,0001292
Maar juist op die korte termijn klopt je constatering al niet, zie afgelopen nacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:56
Nou mijn XRP ook van de hand gedaan, heb er weinig vertrouwen in de komende dagen. Zonder winst of verlies verkocht op dit moment, maar denk dat het nog verder zal gaan zakken als de trend doorzet. Maar nu zal die de komende tijd wel weer stijgen :/

Misschien op een laag punt maar weer wat van inkopen voor het lange termijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 10-01-2018 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diabolica
Check-mate schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Maar juist op die korte termijn klopt je constatering al niet, zie afgelopen nacht ;)
Als een trend altijd een vast patroon heeft is het niet langer speculatief ;)
Zoek de verklaringen er zet die op de koerslijn. zo zie je de uitschieters en kan je trends wel of niet bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Okee het was dus een troll.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wil je gehypte shitcoins als verge en tron , beiden “coin of the week”, enough said , niet met een echte serieuze coin als VeChain vergelijken?

Deze hebben geen scammer die zijn eigen coins verkoopt en dat ontkent en whitepapers kopieert (hello mr Sun) of een developer die op oudjaarsdag nog ff een scriptje in elkaar knutselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Wil je gehypte shitcoins als verge en tron , beiden “coin of the week”, enough said , niet met een echte serieuze coin als VeChain vergelijken?

Deze hebben geen scammer die zijn eigen coins verkoopt en dat ontkent en whitepapers kopieert (hello mr Sun) of een developer die op oudjaarsdag nog ff een scriptje in elkaar knutselen.
En coins benoemen als "shitcoins" is ook niet echt nodig? Het zijn coins en ze hebben een koers en de developer van Verge heeft gewoon gedaan wat hij gezegd heeft te zullen doen, enkel meer dan een week te laat. En als altijd: beter laat dan nooit toch? Als jij het geen serieuze coins vindt, dat mag, maar om het meteen een dergelijke term mee te geven is nou ook weer niet nodig toch? Laat mensen lekker in hun waarde en geld besteden aan coins waar ze wel heil in zien.

PS. ik word er gewoon een beetje moe van dat iedereen wat te zeggen heeft over coins en het meteen een negatieve lading meegeeft door er een term aan de hangen... why? echt nergens voor nodig als je het mij vraagt.

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 10-01-2018 14:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
RustStorm schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:36:
[...]

En coins benoemen als "shitcoins" is ook niet echt nodig? Het zijn coins en ze hebben een koers en de developer van Verge heeft gewoon gedaan wat hij gezegd heeft te zullen doen, enkel meer dan een week te laat. En als altijd: beter laat dan nooit toch? Als jij het geen serieuze coins vindt, dat mag, maar om het meteen een dergelijke term mee te geven is nou ook weer niet nodig toch? Laat mensen lekker in hun waarde en geld besteden aan coins waar ze wel heil in zien.
hahaha... hij liet de hype gewoon bestaan rond nieuwjaar.. had gewoon een tweet kunnen sturen toch ? dat geloof je toch zelf niet.. dikke vette scam coin is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TropischFruit
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
RustStorm schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Jij bent ook zo'n typisch iemand die hype boven tech verkiest of heb ik dat mis?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RustStorm
TropischFruit schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Jij bent ook zo'n typisch iemand die hype boven tech verkiest of heb ik dat mis?
Ik heb geen preferentie als het gaat om hype of tech. Ik vind het gewoon jammer te lezen dat mensen zo gemakkelijk bepaalde termen gebruiken terwijl men het lekker zelf moet weten of ze ergens wel of niet in stappen om wat voor een reden dan ook. Houd het lekker neutraal, daar kan men het meeste mee. FUD creeeren of FOMO berichten (net zo goed) is nergens goed voor.

@shakespeare Als het een scam zou zijn, waarom zou hij dan moeite gedaan hebben om überhaupt Wraith wel te releasen? Dan was hij toch allang met noorderzon vertrokken?

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 10-01-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
Slowchat, lees topicwarning

[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Ik heb geen preferentie als het gaat om hype of tech. Ik vind het gewoon jammer te lezen dat mensen zo gemakkelijk bepaalde termen gebruiken terwijl men het lekker zelf moet weten of ze ergens wel of niet in stappen om wat voor een reden dan ook. Houd het lekker neutraal, daar kan men het meeste mee. FUD creeeren of FOMO berichten (net zo goed) is nergens goed voor.

@shakespeare Als het een scam zou zijn, waarom zou hij dan moeite gedaan hebben om überhaupt Wraith wel te releasen? Dan was hij toch allang met noorderzon vertrokken?
Omdat zijn portefeuille plotseling 20 keer zoveel waard was dankzijn John McAfee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 23:13
Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:42:
Ooow Lucky!

net XRP weer verkocht voor 0,00013796
Top was 0,00013797
Heeft het zin dat je hier iedere keer je aankopen en verkopen met koerswaarde laat weten? :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Omdat zijn portefeuille plotseling 20 keer zoveel waard was dankzijn John McAfee?
Het kan meer waard zijn geworden (good for him!), maar als het een scam zou zijn geweest was hij, nogmaals, gewoon keurig vertrokken met de noorderzon en had hij de rest van de wereld achter zich gelaten met de term " i don't give a shit about you all " . En dat is (tot dusverre) niet gebeurd, dus er kan gewoon (nog) niet gesproken worden van een scam.

Dat je dat gevoel er bij hebt dat snap ik, want het was een rare gewaarwording wat er einde vorig jaar allemaal gebeurde omtrent Verge.

Anyways, dit is niet de plek om dit te bespreken. Laten we weer terug gaan naar de handel. :)

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 10-01-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Sorry hoor, maar de prijzen worden bepaald door de markt en ik snap werkelijk niet wat je wil bereiken door dit soort bagger over bepaalde coins uit te storten. Gebeurde met XVG ook een tijd terug en de hodlers hebben daar toch mooi aan verdiend. Alles behalve VIBE doet het vandaag ruk, hoe betrouwbaar het team erachter ook is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Sorry hoor, maar de prijzen worden bepaald door de markt en ik snap werkelijk niet wat je wil bereiken door dit soort bagger over bepaalde coins uit te storten. Gebeurde met XVG ook een tijd terug en de hodlers hebben daar toch mooi aan verdiend. Alles behalve VIBE doet het vandaag ruk, hoe betrouwbaar het team erachter ook is.
VEN doet het prima.. groeit gestaag door. zo zijn er nog wel een aantal te noemen. degene die jij noemt zijn pump&dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
OST? Simpe token? Echt waar?.... Hoop dat er niet teveel mensen in stappen/trappen🤔

[ Voor 10% gewijzigd door jorisdeket op 10-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Ik ben voornemens om wat in Cardano te investeren, echter kan ik geen website vinden waar ik die kan kopen. Binance.com en Bittrex.com laten beide geen nieuwe members meer toe. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:53:
Ik ben voornemens om wat in Cardano te investeren, echter kan ik geen website vinden waar ik die kan kopen. Binance.com en Kucoin.com laten beide geen nieuwe members meer toe. Iemand nog tips?
Bittrex wellicht? Alhoewel ik geen idee heb of daar nieuwe members worden toegelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Evil_Teddy
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:43
Binance new member policy is net een knipperlicht, gewoon af en toe blijven checken en je bent er zo in imo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
[...]

Veel mensen zeggen inderdaad dat Vechain hard wordt geshilled zoals XVG en TRX maar vergelijk het nou eens.. Wat voor team zit er achter XVG en TRX? Het Vechain team komt bij mij (en veel andere) zeer professioneel over.
Bekijk deze video maar eens van het Vechain kantoor in Shanghai:

YouTube: VeChain Shanghai Office Tour

https://twitter.com/vecha...status/922350498614689792

Als ik dit vergelijk met andere munten waar miljoenen in omgaan per dag die aan komen zetten met een goedkope powerpoint presentatie of office tour wat lijkt op een huiskamer zet ik liever mijn geld in op een zeer professioneel uitziend bedrijf zoals Vechain. Dus shills ofniet, ze brengen wel wat ze beloven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Bittrex wellicht? Alhoewel ik geen idee heb of daar nieuwe members worden toegelaten
Dear new users:

We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.

To our new users, we will keep you posted on when we open up registration. We apologize for the inconvenience!

The Bittrex Team
Evil_Teddy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:55:
Binance new member policy is net een knipperlicht, gewoon af en toe blijven checken en je bent er zo in imo ;)
Oké, ik hou hem in de gaten.

Even iets anders, ik ga vanavond zelf ook research doen, maar van een goede maat heb ik enkele munten met potentie voor de lange termijn doorgekregen: Cardano, Dent, Dragonchain, Utrust en Deepbrainchain. Van die eerste ben ik zelf ook wel overtuigd, van die andere weet ik te weinig af. Hoe kijken jullie naar deze munten en zijn er nog munten die ik mis? Het mag gerust geruime tijd (jaar+) vaststaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44
o-TANK-o schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Veel mensen zeggen inderdaad dat Vechain hard wordt geshilled zoals XVG en TRX maar vergelijk het nou eens.. Wat voor team zit er achter XVG en TRX? Het Vechain team komt bij mij (en veel andere) zeer professioneel over.

Als ik dit vergelijk met andere munten waar miljoenen in omgaan per dag die aan komen zetten met een goedkope powerpoint presentatie of office tour wat lijkt op een huiskamer zet ik liever mijn geld in op een zeer professioneel uitziend bedrijf zoals Vechain. Dus shills ofniet, ze brengen wel wat ze beloven! _/-\o_
Voor die rebranding, moet je dan nog wat doen? Of gaat dat automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolica schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:25:
[...]

Domme vraag, maar hoe en waar kan je dat het beste doen?
Thanks,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:58
outlandos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:04:

Hoe kijken jullie naar deze munten en zijn er nog munten die ik mis? Het mag gerust geruime tijd (jaar+) vaststaan.
Magic 8 ball says: Don't count on it.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Domme vraag, maar hoe en waar kan je dat het beste doen?
Thanks,
Op de Exchange waar je je muntje wilt kopen. Zo heb ik nu op Binance een buy order voor 150 VEN staan voor 31315 Satoshi. Prijs zit momenteel tegen de 24h high aan. Dan ga je natuurlijk niet kopen.
Dit heb ik gekozen door naar de 30 min grafiek te kijken + het laagste punt van de 24 uur. Daar ga ik een klein beetje boven zitten en wacht ik. Kan soms wel paar uur duren maar 75% van de tijd lukt het wel. Meestal daalt de munt als een werelddeel gaat slapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
o-TANK-o schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Ik ben ook niet inhoudelijk er op in gegaan, ging me meer over de hype, en de mensen die op basis daarvan investeren zonder zich in te lezen.

En qua inhoudelijke voor-argumenten was iedereen bij XVG ook overtuigd van het wraight protocol, en bij Tron van de kunde van Justin Sun. Dat de whitepaper van Tron deels gekopieerd was kwam men ook pas een paar dagen geleden achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SniperEye
  • Laatst online: 15-09 18:39
Rebbelx schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Probleem daaraan is dat velen achter de kudde aanrennen. Vertraging in de lancering van Wraith leidde direct tot ongefundeerde speculaties. Vreemd eigenlijk. Zo reageert de markt toch ook niet bij uitstel van een film of game? Ook McAffee zijn rol is een beetje vaag.

Dit soort gedonder zorgt wel voor schade aan een crypto. In dit geval Verge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Volgens mij is het een ordinaire trol en heeft zelf nog €0,00 geïnvesteerd (of heel veel verlies geleden en komt hier zijn ongenoegen en frustratie uiten..)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@verwijderde posts: We zitten nog steeds niet in het slowchat topic.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 10-01-2018 16:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Simpel vraagje tussendoor.

Wie van jullie heeft er een abonnement op Hacked.com én heeft zijn investering ($39 p.m. of $399 p.j.) eruit gehaald? Zit zelf te twijfelen om me te abonneren, maar ik wil éérst wat ervaringen van jullie horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben op zoek naar een chart/graph website waarbij ik een account kan aanmaken, mijn eigen coins kan aangeven, en deze vervolgens in een dashboard view kan bekijken. Wie heeft een goede tip voor een (gratis) website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:26
Ik vind het project Oyster Pearl (PRL) rete interessant. Het zou een oplossing voor veel websites tegen de adblockers zijn. Ik wilde instappen toen deze nog op €1,19 stond, maar stond toen op ATH. Ik heb met verge maar een hele kleine winst gemaakt, maar meer stress omdat ik in de hype meeging.

Ik was dus bang dat me hetzelfde zou gebeuren bij PRL als ik in zou stappen. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar had ik maar ingelegd.

Nu kies ik er toch voor om eens even de kat uit de boom te kijken totdat de koers op een voor mij acceptabel niveau staat. Onderbuikgevoelens dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:00
Hoe zit het als je bijvoorbeeld 100 euro op je marketplace hebt staan en vervolgens 2 verschillende limit orders voor 100 euro aanmaakt.

Als de eerst wordt gehaald vervalt dan automatisch de 2de omdat je hier te weinig geld voor hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conundrum51 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:20:
Hoe zit het als je bijvoorbeeld 100 euro op je marketplace hebt staan en vervolgens 2 verschillende limit orders voor 100 euro aanmaakt.

Als de eerst wordt gehaald vervalt dan automatisch de 2de omdat je hier te weinig geld voor hebt staan.
Kun je die 2de wel invoeren dan? Denk dat je dan al een foutmelding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:30

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Conundrum51 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:20:

Dit kan niet.
De eerste order voor 100 euro, daarvan word gelijk 100 euro "gereserveerd" om die order evt te kunnen uitvoeren. Er blijft dan dus 0 euro "over" om wat anders mee te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Guus Leeuwis schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:15:
Simpel vraagje tussendoor.

Wie van jullie heeft er een abonnement op Hacked.com én heeft zijn investering ($39 p.m. of $399 p.j.) eruit gehaald? Zit zelf te twijfelen om me te abonneren, maar ik wil éérst wat ervaringen van jullie horen.
Weekje trial genomen. Het zijn vooral TA chart analyses wat boeiend is voor de daytrader. Hun ICO-recensies zijn best aardig, maar kan je ook zelf doen als je uurtje over hebt. Hun community is vele malen slechter dan Reddit, veel mensen die mazzel willen kopen en dat kan niet in deze markt. Ik zou het dus zelf niet doen, af en toe hun voorpagina lezen met wat ze hebben uitgelicht (kan zonder trial) en dan zelf onderzoeken werkt net zo goed.

VeChain: https://breyercapital.com/portfolio/ Officieel belang in Vechain genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rookert25 op 10-01-2018 16:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
rsmits007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:32:
[...]

doe maar. dan stijgt de waarde van mijn VEN coins ook. _/-\o_
Mooi inkijkje in hoe dit paniekvoetbal werkt :) Andere coins zwartmaken (ik beschuldig jou niet hoor :* ) en je eigen coins hypen. Er zijn genoeg mensen die er zonder enig onderzoek in stappen, alleen omdat blijkbaar iedereen die coin heeft. Ik vraag me soms af of de koersen van de altcoins niet net zo goed wordt gemanipuleerd als de Amerikaanse presidentsverkiezingen :D Volgens mij is er met succesvolle manipulatie een hoop geld te verdienen :)

Goed, ik heb ook VEN, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik zit nu ongeveer 6 maanden in de crypto wereld. Dipjes en correcties meegemaakt maar die van de afgelopen dagen voel ik wel wat harder (wellicht omdat mijn portfolio inmiddels wat groter is :)).

Wat ik nog niet heb meegemaakt is een langdurige (3+ dagen) correctie. Morgen gaat dus Interessant worden als dit zo aanhoud en zal voor veel mensen onbekend water zijn. Spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:39
Theniers schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:41:
Ik zit nu ongeveer 6 maanden in de crypto wereld. Dipjes en correcties meegemaakt maar die van de afgelopen dagen voel ik wel wat harder (wellicht omdat mijn portfolio inmiddels wat groter is :)).

Wat ik nog niet heb meegemaakt is een langdurige (3+ dagen) correctie. Morgen gaat dus Interessant worden als dit zo aanhoud en zal voor veel mensen onbekend water zijn. Spannend.
Ik volg niet alles op de voet, wat is er morgen dan zo interessant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

appelflap1992 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:43:
[...]

Ik volg niet alles op de voet, wat is er morgen dan zo interessant?
niks. maar een extra dag met dalende koersen zou raar zijn. Vorige week was dan wel weer een extreme stijgende lijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

HaTe

haat niet

Dacide schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:17:
Ik ben op zoek naar een chart/graph website waarbij ik een account kan aanmaken, mijn eigen coins kan aangeven, en deze vervolgens in een dashboard view kan bekijken. Wie heeft een goede tip voor een (gratis) website?
Volgens mij kan dat bij livecoinwatch.com
Als je een app wilt kan ik Delta aanraden

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:47:
[...]

Lol. Dat gaat nu als een maile. Achja als je er niet al inzit heb je wel erg geslapen:p.
Ben zelf echt heel benieuwd naar maandag. Neo ging x8 met wat er nu met ven gaat gebeuren. Zou heerlijk zijn als dat gebeurd, dan wordt mijn Ven geduld eindelijk beloond.

Verder moet ik zeggen dat mijn portfolio niet eens heel erg dipt afgelopen dagen. Voor mij een teken dat ik in de juiste coins zit te klooien 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Ben zelf echt heel benieuwd naar maandag. Neo ging x8 met wat er nu met ven gaat gebeuren. Zou heerlijk zijn als dat gebeurd, dan wordt mijn Ven geduld eindelijk beloond.

Verder moet ik zeggen dat mijn portfolio niet eens heel erg dipt afgelopen dagen. Voor mij een teken dat ik in de juiste coins zit te klooien 8)
Ik teken voor 3x over de kop:p.
Met de marketcap die ze nu hebben is alles mogelijk met een beteje hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
[...]

alleen er is nog geen officieel bericht dat het maandag is?

deze groeit gewoon lekker door.. op het moment dat btc stijgt pak ik ook nog wat mee in dollarkoers.. VEN blijft meestal stabiel dus.. maak je dubbel winst aangezien ik vanochtend toen btc laag stond heb btc/ven heb ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:57:
Ik zie de hype van VEN opkomen, gaat hier hetzelfde gebeuren als bij Verge en Tron? :)
Kan niet wachten op alle FUD over VEN binnenkort...
lol. hype? Dit is een terechte hype. Laten we het daar op houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:55:
[...]

alleen er is nog geen officieel bericht dat het maandag is?
Klopt, mid-januari staat er in de announcement, waardoor de 15e is gekozen op coinmarketcal.com, maar het zou ook de 16e of 19e kunnen zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Kan het verdomme nou eens afgelopen zijn met die slowchat?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
[...]

Ik geloof er niks van die 8x. Juni 2018 is pas release mainnet. Ze moeten echt met volledig nieuwe info komen om een pump te regelen, waar ik bovendien niet op zit te wachten. NEO ging na rebranding 3 maanden volledig op zijn gat, dus liever vergelijk ik daar niet mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Investeer gewoon in coins die ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden. Kijk naar Ripple. De banken nemen het protocol misschien over maar doen helemaal niks met de Ripple coin zelf. Binnen de kortste keren is die munt geen drol meer waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:14:
Investeer gewoon in coins die ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden. Kijk naar Ripple. De banken nemen het protocol misschien over maar doen helemaal niks met de Ripple coin zelf. Binnen de kortste keren is die munt geen drol meer waard.
Zoals de Binance coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Wacht maar even af met die coin. Binance heeft registratie gesloten, Iedere 3 maanden een coinburn en nog eens nodig om goedkoop te traden... Die dipt even maar is bijna onmogelijk dat die op z'n gat gaat lijkt me zo.

Denk trouwens dat VEN zo ook gaat dippen, afgaande op de analyses op Tradingview. Ik heb iig een sell order op 38619 gezet.

https://www.tradingview.c...mming-Rebrand-THOR-POWER/

Edit: die is zojuist tijdens het typen afgegaan, uur geleden op 34219 ingestapt _/-\o_

Even uitzoeken waar ik nu de buy ga zetten :P

[ Voor 31% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hoezo is die geen drol meer waard? Wordt volgens mij nog altijd gebruikt om fees mee te betalen op de grootste crypto exchange. Daarnaast worden er af en toe ICO's gedaan, waarbij BNB kan worden gebruikt om te betalen. Helaas dat er problemen met Visa optraden, want BNB was ook toegevoegd als coin aan die pasjes om mee te betalen. En inderdaad worden er geburned, dus zou de waarde alleen maar moeten stijgen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Wat is jullie gevoel bij de koers van APPC op dit moment? Het lijkt een gunstig moment te zijn om te kopen nu. Ik heb net een beetje winst gepakt op VEN die ik in iets anders kan investeren. Hier overigens een mooie analyse op tradingview.

[ Voor 28% gewijzigd door rickjehh op 10-01-2018 17:42 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).