Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickjehh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:40:
Wat is jullie gevoel bij de koers van APPC op dit moment? Het lijkt een gunstig moment te zijn om te kopen nu. Ik heb net een beetje winst gepakt op VEN die ik in iets anders kan investeren. Hier overigens een mooie analyse op tradingview.
Goed instapmoment lijkt me, lage marktwaarde heeft hij nog. Ik ben vanmorgen ingestapt, iets te hoog weer zal je zien, maar goed, we gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickjehh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:40:
Wat is jullie gevoel bij de koers van APPC op dit moment? Het lijkt een gunstig moment te zijn om te kopen nu. Ik heb net een beetje winst gepakt op VEN die ik in iets anders kan investeren. Hier overigens een mooie analyse op tradingview.
Heel goed. Had vannacht een uitschieter naar 4.45. Denk zodra de coin burn op coinmarketcap komt de prijs alleen maar zal toenemen. Goed project en idee zit er achter ook. Mooi instap moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrr_1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-01-2021
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:20:
[...]

Wacht maar even af met die coin. Binance heeft registratie gesloten, Iedere 3 maanden een coinburn en nog eens nodig om goedkoop te traden... Die dipt even maar is bijna onmogelijk dat die op z'n gat gaat lijkt me zo.

Denk trouwens dat VEN zo ook gaat dippen, afgaande op de analyses op Tradingview. Ik heb iig een sell order op 38619 gezet.

https://www.tradingview.c...mming-Rebrand-THOR-POWER/

Edit: die is zojuist tijdens het typen afgegaan, uur geleden op 34219 ingestapt _/-\o_

Even uitzoeken waar ik nu de buy ga zetten :P
Ben benieuwd waar je de buy op gaat zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
En EOS schiet ook omhoog plotseling. Geen idee waarom maar ik wordt er blij van. EOS is ook zon munt die hooguit een paar procentpunten in de min ging tijdens de daling vannacht en vanochtend.

Misschien is dat ook wel een goede peiler om de betere crypto's eruit te pikken; welke houden hun koers stabiel tijdens een (grote) dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
marrr_1 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:50:
[...]

Ben benieuwd waar je de buy op gaat zetten :9
36471 op 't moment, ik ga even eten en stel zo nodig bij. Zit nu af te vlakken en verwacht na deze stijging echt wel een correctie, onderbuikgevoel en inzichten van anderen spelen hier erg in mee :+

4e stijging kan er nog wel aankomen maar ik speel liever even op safe en koop in een dip.

[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18:16
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:55:
[...]

36471 op 't moment, ik ga even eten en stel zo nodig bij. Zit nu af te vlakken en verwacht na deze stijging echt wel een correctie, onderbuikgevoel en inzichten van anderen spelen hier erg in mee :+

4e stijging kan er nog wel aankomen maar ik speel liever even op safe en koop in een dip.
deze stijging is een reactie op het nieuws van Breyercapitel.
https://www.reddit.com/r/...reyercapitalcomportfolio/
en azie ,moet nog wakker worden. denk en hoop dat hij nog niet veel gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dazzling Dwild schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:54:
En EOS schiet ook omhoog plotseling. Geen idee waarom maar ik wordt er blij van. EOS is ook zon munt die hooguit een paar procentpunten in de min ging tijdens de daling vannacht en vanochtend.

Misschien is dat ook wel een goede peiler om de betere crypto's eruit te pikken; welke houden hun koers stabiel tijdens een (grote) dip
Ik heb vanuit de ICO ongeveer 270 EOS gekocht en per ongeluk foutief naar Bittrex gestuurd. Die heeft (nog) geen EOS dus ik kan er ook niet bij. Ik heb een support ticket gestuurd, echter druk druk druk.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
LTTFF schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:02:
[...]

deze stijging is een reactie op het nieuws van Breyercapitel.
https://www.reddit.com/r/...reyercapitalcomportfolio/
en azie ,moet nog wakker worden. denk en hoop dat hij nog niet veel gaat zakken.
Een munt zakt vaak terug na zo'n pump. Ik verwacht dat ie komende dagen de USD 5.20 nog aantikt en hopelijk daar stabiliseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:07:
[...]

Een munt zakt vaak terug na zo'n pump. Ik verwacht dat ie komende dagen de USD 5.20 nog aantikt en hopelijk daar stabiliseert.
$5.20 zegt niks met de huidige volatiliteit van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Rookert25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:07:
[...]

Staat nu al op 5,88. En ik was even snel weg om te eten en alweer 50 cent hoger, mijn onderbuikgevoel is dus niet goed :o

4000 satoshi erbij in 30 min 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Staat nu al op 5,88. En ik was even snel weg om te eten en alweer 50 cent hoger, mijn onderbuikgevoel is dus niet goed :o

4000 satoshi erbij in 30 min 8)7
Ach ja, ik ben er ook uitgestapt op 39k, maar het gaat maar door. Hoe harder hij omhoog schiet, hoe groter de paniek onder de #FOMO-investeerders zometeen als er een dipje komt ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ik zit dus in WTC en VEN, Gaan vandaag wel erg lekker. Nu is de vraag dus wanneer we het moeten verkopen en waar we het in moeten gaan stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Ach ja, ik ben er ook uitgestapt op 39k, maar het gaat maar door. Hoe harder hij omhoog schiet, hoe groter de paniek onder de #FOMO-investeerders zometeen als er een dipje komt ;)
Wel weer flinke winst die wegvloeit :( Zojuist toch even 250 bijgekocht op market price en alweer 400 satoshi winst, nu wel even goed in de gaten houden voordat ik dik verlies draai. >:) inkoop: 41900 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer Bitcoin stijgt zie je de altcoins veelal dalen.
Maar waarom dalen de altcoins ook heel vaak wanneer Bitcoin daalt? Hoe zit dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
assn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:27:
Ik zit dus in WTC en VEN, Gaan vandaag wel erg lekker. Nu is de vraag dus wanneer we het moeten verkopen en waar we het in moeten gaan stoppen
Net ook uitgestapt in VEN, wachten op een dipje en dan weer terug in VEN.

Wil trouwens rookert25 bedanken voor zijn tip mbt VEN.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
Dextourius schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:30:
[...]

Waar ga je dan in de tussentijd heen met de coins van VEN? Er zijn veel dalingen dus als ik nu in een andere coin ga die daalt dan heb ik er precies niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Htmlcoin staat op dit moment erg laag, ik heb nog een halve bitcoin over voor een redelijke risicovolle investering, iemand nog advies om hierin te stappen of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
assn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:31:
[...]

Waar ga je dan in de tussentijd heen met de coins van VEN? Er zijn veel dalingen dus als ik nu in een andere coin ga die daalt dan heb ik er precies niks aan..
BTC, Je hoeveelheid blijft gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat de paniek bij de VEN-eigenaren precies nu toeslaat. De koers gaat heel hard onderuit :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 10-01-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:34:
Ik denk dat de paniek precies nu toeslaat. De koers gaat heel hard onderuit :)
Koers van..? Hoort dit niet bij de slowchat thuis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:44
Momenteel dus niet instappen op VEN is de boodschap??

Ik was van het idee door de negatieve FOMO rond ICX even voor een deel uit te stappen en op VEN in te zetten.

Paar % pakken op VEN tot de FOMO rond ICX is gepasseerd, en dan terug inkopen op ICX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Rubberen schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:35:
Momenteel dus niet instappen op VEN is de boodschap??

Ik was van het idee door de negatieve FOMO rond ICX even voor een deel uit te stappen en op VEN in te zetten.

Paar % pakken op VEN tot de FOMO rond ICX is gepasseerd, en dan terug inkopen op ICX.
VEN heeft zojuist gepiekt op 47.5k sat en is nu tot 42.5k sat gezakt. Die zou ik pas rond de 30-35k sat weer terugkopen om eerlijk te zijn. En ik heb me denk ik net toch laten verleiden tot slowchat, mijn excuses :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Hier ook bezig met ruilhandel tussen ICX en VEN. Heb m'n positie in ICXverkocht om even de FUD af te wachten de komende dagen. Nu nog wachten op een mooi instapmoment om mn voorraad VEN te vergroten.

[ Voor 7% gewijzigd door Joostw24 op 10-01-2018 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Mensen die nu uit VEN stappen zijn echt gevaarlijk bezig hoor, dit is echt een coin die je moet holden.
De huidige stijging is idd veroorzaakt door 1 media bericht maar dit is een stijging die er al lang aan zat te komen. De enige reden dat de prijs nog redelijk laag stond was door bizarre sellwalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
VEN op 44 verkocht. Even wachten tot de rust weer weder keert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ik denk dat de paniek bij de VEN-eigenaren precies nu toeslaat. De koers gaat heel hard onderuit :)
Precies, ik plaats net een market-order koopt ie op 45k schiet weer omhoog, dus ik snel limit order op 45750 aanmaken, 5 min later koers op 44k, Nu ga ik weer wachten met inkopen want Het wordt mij te risicovol. wel grappig dat ik met 250 VEN begon voor deze rollercoaster en er nog maar 221 overhad zojuist. Alles wel boven de 550 satoshi winst verkocht :) Dus transactiekosten zijn eruit.

Twijfel heel hard waar ik nu moet inkopen (of de dip moet afwachten) |:( Lastig bij zo'n rollercoaster

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 18:16
Dit is niet het slowchat-topic

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 23:07
100% vertrouwen in VEN, maar zojuist alles verkocht op 45k om (hopelijk) later weer in te kopen. Zo'n snelle groei lijkt me niet gezond. Niet geheel zonder risico's maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
tanh92 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:52:
100% vertrouwen in VEN, maar zojuist alles verkocht op 45k om (hopelijk) later weer in te kopen. Zo'n snelle groei lijkt me niet gezond. Niet geheel zonder risico's maar goed.
Ik heb hetzelfde gedaan. Het is een gok die je neemt en dat hoort erbij, Ik verwacht dat die nu wel weer gaat zakken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een handeltopic en mensen stappen uit op 5 , 6 dollar.
Kijk even wat Neo in 6 maanden heeft gedaan.
Die potentie heeft VEN. Die Beyer gasten stappen niet zomaar in een munt.
Denk je dat die ook al op zes dollar hebben verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:
Snelle winst halen + HODL winst = meer winst. Als de mogelijkheid er is, waarom niet nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Snelle winst halen + HODL winst = meer winst. Als de mogelijkheid er is, waarom niet nemen?
Ik heb in VeChain erg veel vertrouwen... maar zit er al in sinds 8k sat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er met net aan wat je wensen zijn en hoe hoog je inleg is.. Vraag me af wat voor bedrag nodig is om snel 50-100 euro te pakken op een dag met zo'n stijging net als VEN zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deragger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 20:48
Ff een vraag, welke koersen houden jullie nu in de gaten? BTC? ETH? USD?

Zelf op Binance hou ik altijd de ETH koers in de gaten, maar die is de afgelopen dagen als een gek gedaald dus het word nu een beetje onduidelijk. Alle charts zijn daar ook op gebaseerd dus daar heb ik ook weinig meer aan.

Hoe doen jullie dat om toch een beetje overzicht te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
RedHat schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:03:
[...]

Ik heb in VeChain erg veel vertrouwen... maar zit er al in sinds 8k sat.
Ik ben net na de jaarwisseling ingestapt,
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:
Het ligt er met net aan wat je wensen zijn en hoe hoog je inleg is.. Vraag me af wat voor bedrag nodig is om snel 50-100 euro te pakken op een dag met zo'n stijging net als VEN zojuist.
voor 50 euro heb je ongeveer 150 euro nodig en voor 100 heb je 300 nodig ongeveer als je op 30% winst gemiddeld verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:
Ongeveer €300 bij 25% he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
deragger schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:16:
Ff een vraag, welke koersen houden jullie nu in de gaten? BTC? ETH? USD?

Zelf op Binance hou ik altijd de ETH koers in de gaten, maar die is de afgelopen dagen als een gek gedaald dus het word nu een beetje onduidelijk. Alle charts zijn daar ook op gebaseerd dus daar heb ik ook weinig meer aan.

Hoe doen jullie dat om toch een beetje overzicht te bewaren?
Kijk alleen naar BTC volume. USD word pas interessant als je wilt cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:01:
Dacht ik ook bij xlm, van 6700 naar 3700 gedaald nu. Dat is best wel zuur. Beter winst ff veilig stellen en niet te greedy doen.

Nu maar hopen dat het goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
tanh92 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:52:
Waarom heb je alles vekocht? Ik probeer zelf altijd een gedeelte te houden, want anders ben ik bang dat het niet meer lukt om later terug te kopen. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen strategie.

Zelf heb ik niet heel veel VEN, maar ik blijf deze voorlopig vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 12:26
Grrrrrene schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:40:
[...]

Mooi inkijkje in hoe dit paniekvoetbal werkt :) Andere coins zwartmaken (ik beschuldig jou niet hoor :* ) en je eigen coins hypen. Er zijn genoeg mensen die er zonder enig onderzoek in stappen, alleen omdat blijkbaar iedereen die coin heeft. Ik vraag me soms af of de koersen van de altcoins niet net zo goed wordt gemanipuleerd als de Amerikaanse presidentsverkiezingen :D Volgens mij is er met succesvolle manipulatie een hoop geld te verdienen :)

Goed, ik heb ook VEN, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel :)
VEN had net een flinke stijging achter de rug. Helaas is hij alweer een beetje gedaald. Maar hopelijk ben je nog steeds tevreden met je VEN investering.

Ik snap precies wat je bedoeld. Soms denk ik ook dat hier alleen maar sommige zitten om hun eigen coins te hypen. Het is ook lastig om je in elke coin in te lezen. 'You lose some you win some'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tim de Jong schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Waarom heb je alles vekocht? Ik probeer zelf altijd een gedeelte te houden, want anders ben ik bang dat het niet meer lukt om later terug te kopen. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen strategie.

Zelf heb ik niet heel veel VEN, maar ik blijf deze voorlopig vasthouden.
Dan zou ik aan inkopen gaan denken, heb al enkele sell-walls zien sneuvelen weer. Vraag me af wat er gaat gebeuren als dadelijk Azie wakker wordt. Volgens Tradingview analyses zou hij bij 41k een keerpunt hebben, uiteindelijk doorgeschoten naar 47,5k. Hierop afgaande is het nu dus lastig een voorspelling te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:20:
[...]

Dacht ik ook bij xml, van 6700 naar 3700 gedaald nu. Dat is best wel zuur. Beter winst ff veilig stellen en niet te greedy doen.

Nu maar hopen dat het goed uitpakt.
Xml gaat nog wel omhoog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
rsmits007 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:22:
[...]

VEN had net een flinke stijging achter de rug. Helaas is hij alweer een beetje gedaald. Maar hopelijk ben je nog steeds tevreden met je VEN investering.

Ik snap precies wat je bedoeld. Soms denk ik ook dat hier alleen maar sommige zitten om hun eigen coins te hypen. Het is ook lastig om je in elke coin in te lezen. 'You lose some you win some'
Ja hoor, ben erg tevreden met VEN, maar ben er wel uitgestapt (veel te vroeg, maar ik was tevreden met de winst). Als de correctie volgt stap ik wel weer laag in, het klinkt als een goed project, hoewel ik geen expert ben en niet op gelikte presentaties wil afgaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
Kleine tip van mij, kijk even naar het laatste nieuws van Digibyte....

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
~10% gedaald vanaf zijn peak noem ik niet bepaald hard onderuit gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een handelstip van een early investor in Facebook en Ethereum

https://www.quora.com/Whi...018-Why/answer/Jim-Breyer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Daacuso schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:28:
Of je doet er meteen even een linkje bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist.. dat is hoe ik ga rollen de komende tijd :) Al pak ik maar 2 x maal per week 75, lijkt me toch lekker. Heb alleen niet helemaal door hoe ik erop tijd bij kan zijn.. wanneer de stijging nog aan het begin is.
Helaas geen geld om te investeren Inn HODl muntjes, maar ben ook te ongeduldig daarvoor denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Dextourius schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:30:
[...]

Graag gedaan :)

Goed om te zien dat smart money nu ook deze kant op komt. Bovendien laat Breyer Capital zien dat er ruimte is om ook in crypto-assets te stappen. Dat neemt een barrière weg voor andere beleggers met een hoger risicoprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:49
mark-k schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:39:
[...]

Of je doet er meteen even een linkje bij....
Goed nieuws voor DGB Digibyte: " Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers " https://twitter.com/DigiByteCoin

Tada :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Daacuso schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Goed nieuws voor DGB Digibyte: " Best birthday gift ever! @Apple has approved the #DigiByte #iOS wallet for beta testing! Help us test today! Join the $DGB developer chat for more information on Telegram: @DigiByteDevelopers " https://twitter.com/DigiByteCoin

Ik had hun twitter open mr dat bericht stond er nog niet, beetje vreemd, mr thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:48
Ik heb nu op binance wat ether staan die lekker stijgt, maar wat ik mij afvraag is of het niet beter is dit om te zetten in BTC. ik vind de vergelijking van waarde van ether / btc lastig.
omdat ik ze ook niet gekocht heb met ether / btc zie ik ook niet een oude order prijs waar ik dan wat op of af kan trekken. Hoe doen jullie dit of hoe zou je het kunnen doen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucky0wn
Blij dat ik zojuist geen VEN heb teruggekocht, dan was mijn winst verdampt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:08:
Blij dat ik zojuist geen VEN heb teruggekocht, dan was mijn winst verdampt :)
Je ziet dat er altijd dips komen, hopelijk stabiliseert zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daacuso schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:28:
-Niet meer van toepassing-

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Modbreak:Kan de slowchat weer wat minder? Daarvoor kunnen jullie hier terecht: [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Malawolar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:49:
Dankzij Crypto love (m'n favoriete Youtuber, heeft al menig maal gelijk gehad als je z'n video's terugkijkt (early adopter van ADA, NEO, Navcoin en TRX) ben ik op een erg interessant concept gekomen; Nebulas (NAS). Geloof ik beschikbaar op Huobi (zit op een exchange of 20 dus vergeet het nog wel eens). Was zelfs zo overtuigd dat ik het voor zo een kleine coin 10% van m'n portfolio uit heb laten maken. Nebulas wil een zoekmachine voor blockchains starten. Als het ware de Google van de blockchain. Het team is meer dan aardig (geen ADA/Tron, maar zeer zeker boven gemiddeld), de whitepaper, partners en roadmap zien er zeer goed uit, ze vragen constant naar extra developers, de marketcap is nog laag, hij is nog op weinig exchanges te verkrijgen en vliegt nog erg under the radar. In zijn soort is het de enige! En dat is waar je naar op zoek wilt in deze crypto madness.

Mocht het concept niet goed uitgewerkt worden, is alleen al bij het idee een enorme stijging te verwachten. (en moet je er gewoon op tijd uit zijn) Mocht het idee wel goed uitgewerkt worden, dan wordt dit de knaller van 2018/2019. Tuurlijk, er zijn wat beren op de weg, maar welke kleine coin heeft dat niet. Als dit idee een beetje aandacht krijgt, weet ik zeker dat het de top 50 op CMC gaat halen.
Vind het ook een erg gaaf idee dat je kan zoeken binnen de blockchain, heb zojuist Nebulas (NAS) gekocht. De whitepapers (meervoud!) zagen er erg goed uit, al kon ik niet alles helemaal begrijpen. De ontwikkeling is erg actief, het team ziet er goed uit en er zijn nog veel vacatures ;) Lijkt een soort deepbrainchain 2 te worden, want hij zit nu nog erg onder de radar. Op CMC is bijv. de circulating supply nog niet eens ingevuld, waardoor de rank nu >1000 aangeeft.

De circulating supply is nu 30 mil tokens, waardoor de market cap nu eigenlijk ongeveer $450 mil is (coinmarketcap rank ongeveer 85). Dit is al tamelijk veel, maar ik verwacht dat er nog veel ruimte is voor groei.

Hier een video review met meer uitleg waarom deze coin wel of geen goeie buy is :)

[ Voor 13% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-01-2018 21:34 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
even paar uur niet gekeken, en veeeeeels te laat voor instappen in VEN. Jammer dat ik deze vlucht mis.
Overigens gaat APPC ook goed, dus mochten mensen nog willen meedoen, afgelopen dagen telkens in de nacht een goede vlucht omhoog gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

Jebus4life

BE User

Ken Nebulas niet, maar zit toch nog met wat spare change op huobi in een coin dat ik min of meer als verloren beschouw dus heb die ingewisseld, net genoeg voor 25 coins. Doe dat normaal niet zonder me in te lezen, maar fuckit. Oftewel is het verloren oftewel gaat die x10.

Bij deze, 2 dark horses nu, als die beiden x20 gaan kan ik me best een leuke auto kopen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 10-01-2018 22:15 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
drusloos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:06:
even paar uur niet gekeken, en veeeeeels te laat voor instappen in VEN. Jammer dat ik deze vlucht mis.
Overigens gaat APPC ook goed, dus mochten mensen nog willen meedoen, afgelopen dagen telkens in de nacht een goede vlucht omhoog gemaakt
Slowchat... kom op zeg jongens..

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Ik heb juist de dip rond de 41k sats gemist om terug te kopen, zit nu al 30 min te staren voor het goede moment 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

Ben nu zelf een kleine twee maanden ingestapt in crypto's, eerst btc maar kon er niet echt vanaf blijven, en nu dus voornamelijk alts (FOMO). Veel hier gelezen en geleerd door te doen, hoog kopen, laag panic sell, veel te vroeg uitstappen (xrp). Volgens mij begin ik inmiddels het geduld te krijgen om echt rendement te gaan make, dipjes vind ik mooie koopjesdagen :) Afgelopen anderhalve maand ook wel een fors rendement gehad, ondanks mijn handelen ;)

Mijn portfolio is enorm verspreidt op dit moment, 19 coins, overal een beetje van. Van xlm, dbc en ada heb ik een groter aandeel, die drie zijn samen 50% van het totaal. Volgens mij tijd om dit te verkleinen en naar projecten op zoek te gaan waar ik warm van wordt. Wil dan 60% te gaan hodlen. 40% overhouden om mee te spelen.

Vanuit mijn professie zie ik vooral toepassing van blockchain in logistieke processen (controle en inzicht van bron tot klant, efficiëntie transport) en decentrale medische dataopslag. Voor die onderwerpen zoek ik projecten om me in te verdiepen, en waar ik ook iets over kan vinden vanuit mijn achtergrond. Natuurlijk zijn er talloze andere toepassingen van bc, maar mij ontbreekt de kennis om die echt op waarde te schatten.

Voor het logistieke stuk, denk ik aan de ico voor shipchain, zal m'n eerste ico worden. Hier ben ik nog op zoek naar alternatieven om een goede keuze te maken.
Voor de medische dataopslag ben ik voor een klein beetje in ptoy gestapt, hiervoor heb ik nog geen echt alternatief kunnen vinden.
Wat zijn jullie favo projecten voor deze twee vakgebieden?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
<knip>

[ Voor 33% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
drusloos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:06:
APPC had ik nog staan, vergeten te verkopen ergens een keer. Ik ga ze maar hodlen, is een interessante munt :) VEN heb ik verkocht omdat ik een flinke dip had verwacht, maar die laat nog even op zich wachten? Als die niet komt is het "my loss". Je gokt en verliest soms wat, ook al heb ik er leuk aan verdiend.
Danny.G schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:30:
[...]

~10% gedaald vanaf zijn peak noem ik niet bepaald hard onderuit gaan. :P
Ja, kijk even wanneer jij reageert en wanneer ik het heb gepost 8)7 In een uur (!) tijd kan er heel veel veranderen op de altcoinmarkt. Op het moment dat ik het postte vloog er 10% van de piek af in luttele seconden. Je zag de sellers elkaar onderbieden om maar van hun coins af te komen. Als die paniek door zet heb je wel degelijk een fikse spike omlaag.

Wat voor VEN spreekt is dat die piek niet kwam, blijkbaar zitten er relatief weinig FOMO-daytraders in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

Jebus4life

BE User

raq schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:18:
Ben nu zelf een kleine twee maanden ingestapt in crypto's, eerst btc maar kon er niet echt vanaf blijven, en nu dus voornamelijk alts (FOMO). Veel hier gelezen en geleerd door te doen, hoog kopen, laag panic sell, veel te vroeg uitstappen (xrp). Volgens mij begin ik inmiddels het geduld te krijgen om echt rendement te gaan make, dipjes vind ik mooie koopjesdagen :) Afgelopen anderhalve maand ook wel een fors rendement gehad, ondanks mijn handelen ;)

Mijn portfolio is enorm verspreidt op dit moment, 19 coins, overal een beetje van. Van xlm, dbc en ada heb ik een groter aandeel, die drie zijn samen 50% van het totaal. Volgens mij tijd om dit te verkleinen en naar projecten op zoek te gaan waar ik warm van wordt. Wil dan 60% te gaan hodlen. 40% overhouden om mee te spelen.

Vanuit mijn professie zie ik vooral toepassing van blockchain in logistieke processen (controle en inzicht van bron tot klant, efficiëntie transport) en decentrale medische dataopslag. Voor die onderwerpen zoek ik projecten om me in te verdiepen, en waar ik ook iets over kan vinden vanuit mijn achtergrond. Natuurlijk zijn er talloze andere toepassingen van bc, maar mij ontbreekt de kennis om die echt op waarde te schatten.

Voor het logistieke stuk, denk ik aan de ico voor shipchain, zal m'n eerste ico worden. Hier ben ik nog op zoek naar alternatieven om een goede keuze te maken.
Voor de medische dataopslag ben ik voor een klein beetje in ptoy gestapt, hiervoor heb ik nog geen echt alternatief kunnen vinden.
Shipchain krijgt helaas geen publieke sale; hadden al genoeg binnen gehaald bij de presale. Was ook van plan dit mijn eerste ICO te maken want dit is echt een sector waarin BlockChain fantatisch doeltreffend kan zijn

Bron: https://www.reddit.com/r/...e_and_main_sale_sold_out/

Voor de medische/onderzoek kant ben ik een zéér grote believer in DNA (Encrypgen)
*Mensen hier zullen dat ongetwijfeld al doorhebben, ik zwijg er niet over :+

WP: https://encrypgen.com/wp-...ds/2017/05/gene-chain.pdf

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet goed inschatten wat nu te doen met Ven, hoever loopt de koers terug of blijft hij nog doorstijgen. Te laat opgemerkt vandaag anders had ik tijdelijk mijn hele voorraad LTC er in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:59
Daacuso schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Wat is hier nou zo bijzonder? ze hebben een app gesubmit en deze mag via testflight getest worden? Nog ff gaan we ook hypen dat er iemand van het DGB team een regeltje script zonder fouten heeft geschreven. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:27:
Kan niet goed inschatten wat nu te doen met Ven, hoever loopt de koers terug of blijft hij nog doorstijgen. Te laat opgemerkt vandaag anders had ik tijdelijk mijn hele voorraad LTC er in gezet.
Als je voor snelle winst gaat ligt dat eraan wat je inkoopprijs was, maar als je voor ~40k sat hebt gekocht zou ik het lekker vasthouden. Het lijkt een erg stabiele munt te zijn, niet zo gevoelig voor paniek, dus dat zou mij wel wat nachtrust waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:38
*knip*
Kijk eens naar modum (https://modum.io/) de enige ICO waar ik ooit aan mee heb gedaan. Ik vond ze in ieder geval blockchain ergens voor gebruiken wat nut kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
In reactie op de eerdere berichten rondom Korea / ICX...

https://www.reddit.com/r/...n_blockchain_association/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik kocht gistermiddag VEN op tijdens de piek op 3100sat en bijgekocht op 3300sat.... en toen kwam direct de start van die dip of correctie. Gelukkig vastgehouden en zojuist zelfs nog bijgekocht op 4100sat. Benieuwd wat het gaat doen vanavond/vannacht.
Beetje aan het twijfelen of ik niet een deel verkoop voor t slapen gaan. Maar ik geloof ook echt in de toepassing van deze munt. Dus waarom niet holden voor lange tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Dacide op 10-01-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Slimmer om nu juist wat Icon bij te kopen dus.
Nouja, dat is een conclusie die je voor jezelf moet formuleren, maar om maar aan te tonen hoe makkelijk de markt beinvloedbaar is met een nieuwsbericht, terwijl het wellicht niet zo'n vaart loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:44:
[...]

Nouja, dat is een conclusie die je voor jezelf moet formuleren, maar om maar aan te tonen hoe makkelijk de markt beinvloedbaar is met een nieuwsbericht, terwijl het wellicht niet zo'n vaart loopt.
Stijgen blijft ICX toch wel, redelijk stabiel net zoals Ven trouwens. Heb ze voor de lange termijn. Klein beetje toevoegen nu hij blijft hangen rond dezelfde prijs kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Stijgen blijft ICX toch wel, redelijk stabiel net zoals Ven trouwens. Heb ze voor de lange termijn. Klein beetje toevoegen nu hij blijft hangen rond dezelfde prijs kan geen kwaad.
Ik deel je mening, en hoop het voor ons beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirodr01 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:49:
[...]

Ik deel je mening, en hoop het voor ons beide :)
Je moet toch wat. LTC heeft mij tot nu toe het meeste verlies gegeven maar blijf erin geloven dat hij sterk zal groeien. Gaan wat verhalen dat er rond Februari mogelijk iets meer bekend is. ICX en Ven zijn de twee munten momenteel die mijn verlies op LTC iets compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:44

Wellicht is 300cubits / TEU token iets voor je? Ik kan echter niet zeggen of de ICO al afgelopen is. Op de website hebben ze het wel over een succesvolle per-ico, maar weet niet of er nog een ICO ronde komt.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Modbreak:Berichten als 'Goh, ik had wel coin X voor bedrag Y willen kopen maar was te laat' en 'Nu is het moment om Z te kopen denk ik' zijn niet inhoudelijk maar slowchat.
Dat is namelijk allemaal informatie wat verder niemand echt interesseert en wat al helemaal geen onderdeel van een inhoudelijke discussie kan zijn. Daarvoor hebben we het slowchat topic, om dit topic te ontzien van berichten die je ook zo in je dagboek had kunnen schrijven. Er is in principe niks mis mee, maar het leidt heel erg af en dus houden we dat zo veel mogelijk gescheiden.

Help ons een beetje door zelf wat scherper daarop te zijn, want er is soms niet tegenaan te modereren en er zijn terecht veel klachten over.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
ik zie de APPC echt nog eind januari de 15dollar aan tikken. Voor de lange termijn echt een goede. Dat ze op het gebied van android veel kunnen gaan betekenen is mooi, maar als de verhalen waar zijn dat google play ermee wilt gaan samen werken is dit een rijkmakertje.

Jammer dat tron na een piekje weer wat inkachelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:21
drusloos schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:10:
ik zie de APPC echt nog eind januari de 15dollar aan tikken. Voor de lange termijn echt een goede. Dat ze op het gebied van android veel kunnen gaan betekenen is mooi, maar als de verhalen waar zijn dat google play ermee wilt gaan samen werken is dit een rijkmakertje.

Jammer dat tron na een piekje weer wat inkachelt
Ben al lang tevreden als TRX stabiliseert tussen de 850 en 900 voor nu.. Dat die terugval komt is geen verrassing voor me verder, heeft hij tot nu toe elke keer gedaan. Ook weer niet gek denk ik, zat mensen die veel twijfels hebben en verkopen als hij boven de x komt... En dan daalt de munt weer.

Zojuist ETH gekocht via btcdirect en met 20 minuutjes stond deze op binance.... viel me ook mee aangezien ik een waarschuwing kreeg met mogelijk vertragingen van uren.

(Kwam erachter dat er wel een heel groot deel van mn portfolio in alts zit/zat... Dus wat ETH bijgekocht om te holden, wilde wat btc nemen nog maar die is net gestegen dus wacht liever een wat handiger moment af, en LTC heb ik ook wat van nog maar die heeft tot nu toe alleen maar verlies opgeleverd... Maar heb vertrouwen in de toekomst.

Nu dus wat meer gaan balanceren die portfolio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vandaag in de dip nog wat TRX bijgekocht. Leek mij wel een mooi moment. Zie veel FUD de laatste dagen omtrent TRX maar ook een boel is alweer recht gezet. Ik denk en hoop dat we straks weer in een opwaartse trend terecht komen. TRX heeft al eerder laten zien waar het toe in staat is. Ook hier veel negatieve berichten over TRX gelezen. Is de mening al wat bijgedraaid? Was wel een zure dag voor heel veel alts. Gister ook al. Weet zeker dat er weer mooiere dagen aan komen! Wel een mooie deal trouwens. Had 31 december ETH hiervoor gekocht (om te investeren in alts) waar ik nu toch een mooie winst over had en bijna verdubbeld is. Mag niet klagen! Toch weer wat gratis muntjes in de tas.

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 11-01-2018 01:49 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
Vandaag ook Vechain aangeschaft. Het "dividend" idee spreekt mij wel erg aan moet ik zeggen. Bij de reguliere beurs zie je ook dat dividendaandelen het gewoon ontzettend goed doen bij de langetermijnbeleggers. Het enige wat mij op korte termijn zorgen baart is dat nagenoeg de halve cryptowereld op VEN springt. Sowieso is dat wat je wel snel ziet, de winner-takes-all mentaliteit. Terecht werd eerder opgemerkt dat het eerst Verge was, daarna Tron en nu Vechain.

We zullen het zien, ik heb in elk geval mijn portefeuille met grotendeels XRB, ICX en ITC een beetje herverdeeld met een gelijk aandeel VEN.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:47:
Vandaag in de dip nog wat TRX bijgekocht. Leek mij wel een mooi moment. Zie veel FUD de laatste dagen omtrent TRX maar ook een boel is alweer recht gezet. Ik denk en hoop dat we straks weer in een opwaartse trend terecht komen. TRX heeft al eerder laten zien waar het toe in staat is. Ook hier veel negatieve berichten over TRX gelezen. Is de mening al wat bijgedraaid? Was wel een zure dag voor heel veel alts. Gister ook al. Weet zeker dat er weer mooiere dagen aan komen! Wel een mooie deal trouwens. Had 31 december ETH hiervoor gekocht (om te investeren in alts) waar ik nu toch een mooie winst over had en bijna verdubbeld is. Mag niet klagen! Toch weer wat gratis muntjes in de tas.
Als je Haejin Lee op youtube moet geloven dan staat ons nog wat te wachten wat TRX betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 02:21:
[...]

Als je Haejin Lee op youtube moet geloven dan staat ons nog wat te wachten wat TRX betreft.
Exact! En hij gaf ook aan dat XVG/Verge nog een stuk moet knallen. Dat is toch een meneer met ongeveer 20 jaar ervaring met dit soort charts. Niet alleen op crypto gebied. Daarom, er zijn mensen die zeggen dat bijvoorbeeld Verge door de support heen kan gaan en dan kapot gaat. Maar Haejin heeft hele andere ideeën hierover. Met andere woorden, mocht Verge door de support heen gaan en inderdaad klappen kunnen wij dan Haejin niet meer serieus nemen? Is hij dan klaar? Ik geloof dat niet. Ik verwacht wel dat die man het bij het juiste eind heeft.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 02:24:
[...]

Exact! En hij gaf ook aan dat XVG/Verge nog een stuk moet knallen. Dat is toch een meneer met ongeveer 20 jaar ervaring met dit soort charts. Niet alleen op crypto gebied. Daarom, er zijn mensen die zeggen dat bijvoorbeeld Verge door de support heen kan gaan en dan kapot gaat. Maar Haejin heeft hele andere ideeën hierover. Met andere woorden, mocht Verge door de support heen gaan en inderdaad klappen kunnen wij dan Haejin niet meer serieus nemen? Is hij dan klaar? Ik geloof dat niet. Ik verwacht wel dat die man het bij het juiste eind heeft.
Iemand anders die ik volg met TA ervaring zegt precies hetzelfde over Verge dus houd ik mijn positie in Verge aan en we zien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
Paquito schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:59:
Iemand al LTO tokens van https://www.livecontracts.io/ aangeschaft? Support van Ahold en Ministerie van Justitie en Veiligheid. Recent uitgebreid naar Brazilie. Pre-sale tot 20 jan, in februari publiek.
Heb je hier nog iets mee gedaan? Heb gisteren de whitepaper gelezen en op basis daarvan een klein aandeel gekocht. Even samengevat voor geinteresseerden: LTO stelt voor om een publieke blockchain te combineren met een tussen 2 of meer partijen opgezette chain (endnodes). De 2 partijen onderhandelen (over een contract) en leggen gedurende deze onderhandelingen alle handelingen en communicaties vast in de eigen chain en het eindresultaat en alle toekomstige wijzigingen worden uiteindelijk in de publieke blockchain weggeschreven. Voordeel volgens LTO is dat je achteraf bij een conflict heel snel kan komen tot de feiten en dat je niet kan 'tamperen' met contracten.

Ben zelf jurist en herken het door hen geschetste probleem goed. Veel rechtszaken gaan over feitenonderzoek en bewijsaanboden. Hiermee sla je 2 vliegen in 1 klap. Hoe het praktisch uit moet werken begrijp ik nog niet helemaal, maar het idee spreekt mij wel aan.

Wat mij zelf tot slot nog vertrouwen gaf in het project is dat deze jongens het gebruik van Ethereum als smart contract hebben onderzocht en vervolgens tegen beperkingen aan liepen. Daarom dit project opgestart. Voor wat het waard is, ze hebben de blockathon van Ministerie van V&J gewonnen. Ben benieuwd, als het niks wordt met de koers kan ik altijd proberen de software door te verkopen. Ze geven zelf aan dat dat gewoon mogelijk is omdat het gebruiksrecht is gekoppeld aan de munten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:38
Alles flink in het rood ineens. Vermoedelijke oorzaak: https://www.cnbc.com/2018...yptocurrency-trading.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt een verbod niet op één of andere manier te omzeilen voor Zuid-Koreaanse traders ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bloedbad... Iemand enig idee wat er met crypto gebeurd als er daar een ban komt op traden??

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
- Dit is niet het slowchat topic -

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 05-02-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
haha.. ik heb mn LEND maar even met verlies verkocht en VEN gehaald.. hopelijk krabbelt het weer op.. ik weet niet hoe groot aandeel zij hebben;) en of dit een permanente ban is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuid-Korea is toch redelijk big hoor ! ;(
shakespeare schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:40:
haha.. ik heb mn LEND maar even met verlies verkocht en VEN gehaald.. hopelijk krabbelt het weer op.. ik weet niet hoe groot aandeel zij hebben;) en of dit een permanente ban is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 05:42:
Zuid-Korea is toch redelijk big hoor ! ;(
[...]
klopt maar zij hanteren toch hogere/eigen KRW prijzen etc.. op bitthumb. ik zit er over te denken om wat BTC te halen. krabbelt meestal weer op.

Lijkt me een redelijk afgesloten markt voor hun.. wellicht kunnen ze er via omwegen nog aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij heeft het alleen invloed op het anoniem traden, niet op traden in het algemeen.
Bovendien doen exchanges als Bithumb e.d. al aan KYC.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Volgen mij wil Zuid Korea vooral meer reguleren dan volwaardig verbieden. De Zuid Koreaanse regering weet ook donders goed dat 'het volk' op een of andere manier nog wel aan crypto kan komen.

De media helpt nu ook absoluut niet, er staat een gigantisch vergrootglas op crypto de laatste maanden door de populariteit. Het enorme FUD spread gehalte in mainstream media is gigantisch vooral in de VS. Dit gecombineerd met alle nieuwkomers die dit nog niet gewend zijn heeft alle rode getallen als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijkopen is het devies. Had tijdens de daling van ICX tegen mijn gevoel in wat bijgekocht op 6500 sat, komt deze quote van de meester (Warren Buffett) toch van pas: "Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful”.

Op Reddit verschijnen trouwens berichten dat het verhaal van de Koreaanse crypto-ban niet meer dan FUD is. Wat ze wel willen doen is de cryptomarkt meer reguleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik had gisteravond, toen VEN nog steeds aan het stijgen was, tegen mijn gevoel een buy order geplaatst voor VEN tegen 42.5k sat. Blijkt dat dat dus veel te duur was, hij is (ruim?) onder de 40k gedipt vanochtend voor de wekker ging :D

Die bans zijn wel bijzonder irritant, maar ik vraag me tegelijkertijd af waar het op wereldwijd niveau heen gaat. Als je ziet dat Nederlandse overheidsinstanties eigen munten op de markt willen brengen, grote investeerders in de VS instappen en andere landen juist cryptovaluta in de ban doen... Dat klinkt erg als twee uitersten. Dat soort beslissingen kunnen die landen toch nooit volhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:10:
Op Reddit verschijnen trouwens berichten dat het verhaal van de Koreaanse crypto-ban niet meer dan FUD is. Wat ze wel willen doen is de cryptomarkt meer reguleren.
Het nieuws werd eerst naar buiten gebracht door CNBC. Dat zijn vriendjes van Wall Street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MaZo schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:56:
[...]
Het nieuws werd eerst naar buiten gebracht door CNBC. Dat zijn vriendjes van Wall Street.
Volgens CNBCs eigen artikel was BTC al gedaald na aanleiding van het nieuws. Dan kan het dus niet zijn dat ze het als eerst naar buiten hebben gebracht. Daarnaast schrijven ze dat het afkomstig is van het ministerie van Justitie uit Zuid Korea. Maar jij wil dus zeggen dat ze dit uit hun duim hebben gezogen bij CNBC omdat ze dat van 'Wall Street' moesten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
No panic, just yet!
Don't panic just yet, South Korean regulators are putting a stop to the rumours that the government is banning all crypto transactions.
https://www.forbes.com/si...gh-on-ramps/#3def79963f2b

edit: sowwy, oud bericht. :X :O

[ Voor 5% gewijzigd door DJTimo op 11-01-2018 08:24 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).