Standaard smeekbede van sommige verkopers. Ik negeer het over het algemeen. Tenzij ik de verkoper een echt goede verkoper vind, ik mijn product alsnog ontvang en het de verkoper gun alsnog zijn geld te krijgen. Momenteel heb ik zo'n situatie lopende: dispuut afgehandeld en geld terug ontvangen nav niet ontvangen pakket en de vraag gekregen het alsnog te betalen als ik het wel binnen krijg.schumi2004 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:58:
Wat doen jullie met een verkoper die bijna een soort van smeekbede doet en zegt een eerlijke en betrouwbare verkoper te zijn en het pakketje toch echt verstuurd heeft maar ik heb nooit iets mogen ontvangen na nu bijna 10 weken. Status al weken nog steeds op handover to airline.
Ik had dus een dispute geopend omdat dit anders niet meer kan straks maar nu dus een heel verhaal van verkoper of ik alsnog het geld wil overmaken (hij zegt het te hebben teruggestort n.a.v. dispute) als ik het pakketje toch nog ontvang.
Stel dat ik het ontvang en ik wil de moeite nemen het alsnog te betalen, hoe doe je zoiets dan op AE?
Er zijn diverse manieren voor de verkoper om alsnog een betaling te ontvangen wanneer je daarmee instemt. Te denken valt aan een verborgen product in de shop van de verkoper ter waarde van het product dat je besteld had of aan een betaling aan het PayPal-adres van de verkoper.
Vorige week had ik ook zo'n pakketje: wel in de app, maar tot dusver nog niet bezorgd. Het gekke is dat ik van alle pakketjes keurig netjes de track&trace bijhoud, maar specifiek van dit pakketje nergens een spoor kan terugvinden. Dat maakt mij extra nieuwsgierig wat de inhoud van het pakketje is, maar ik vrees dat ik er niet achter zal komen.note: Ik heb overigens nu ook voor het eerst een pakketje dat zogenaamd kwijt is gemaakt door PostNL, zie het gewoon in MijnPost app staan met foto en al maar bezorgd is het nooit.
Openen jullie dan ook gewoon een dispute of zijn jullie wel zo eerlijk te erkennen dat het niet de verkoper is dier hier schuld aan heeft?