Deadly Knapsack schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:56:
[...]
In hoeverre is een handmatige 0-6% na ANY CHANGE anders dan een 0-6% vanaf het begin? Volgens mij is het probleem niet de range, maar dat de automation de actions niet uitvoert.
Edit: oh wacht, dus je laat 'm op any change staan in Smart Home en maakt een range aan in Hesperus? Waarom heb ik 3 apps nodig om 1 automation te maken?
Edit 2: Wonderbaarlijk genoeg doet hij het nu wel netjes.
Ik heb er mijn twijfels bij of de range als trigger wel geslikt wordt door het homekit ecosysteem.
Het werkt af en aan, maar waarom wel of niet weet ik niet.
Sowieso is het alleen een werkzame trigger bij het 'binnenkomen' van de range. Daarna niet meer.
Sja en die apps... Home smart is de enige die range triggers kan maken, hesperus de enige die range condities kan aanmaken.
Rgerr schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:12:
[...]
Dat kun je toch instellen in de Danalock app? Iets met de spring geloof ik. En anders zou je ook het slot opnieuw kunnen kalibreren, dicht wel helemaal dicht/op slot, en open laat je hem tot de veer komen. Dan valt ie niet open als je hem van het slot haalt. Heb zelf zo’n omhoog druk klink met van die haken eraan, dus moet sowieso die klink omlaag drukken voor ie open kan.

Jawel, maar dan is het het een of het ander.
Ik wil beide, net zoals in de danalock app.
De grote open knop gedraagt zich anders dan de kleine.
Edit:
probeer maar
de grote knop in de Danalock Duitsland app is of de deur in het slot is gedraaid, of niet in het slot is gedraaid (maar alleen dicht)
de kleine knop rood draait het slot op slot
de kleine knop groen trekt de veer naar achter
[
Voor 33% gewijzigd door
paQ op 15-09-2018 11:42
]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.