Zit al een tijdje te prutsen met het aankrijgen van de Toon plugin maar kom niet echt verder.
Heb een consumer-key weten te pakken, een plugin van Hommiepeter via Homebridge erop gezet en weet dat je nu de code moet aanpassen, met die key er in.
Echter lees ik her en der over codes en zie er meerdere voorbij komen.
"platform": "Toon",
"name": "<NAME>",
"apiToken": "123"
}
Zoals deze... maar is dit voldoende? en waar moet het precies in geplaatst worden? Als er eventuele duidelijke gebruiksaanwijzingen zijn lees ik deze ook graag om het zelf te kunnen doen, maar helaas kom ik hoe ik nu aan het klooien ben niet echt verder....
heb inmiddels de meeste errors er uit gekregen, maar kom niet verder met dit;
Error: Incorrect agreementIndex selected, is your config valid?
at ToonConnection.getAgreementData (/usr/local/lib/node_modules/@hommiepeter73/homebridge-toon-platform/src/ToonConnection.ts:132:15)
at processTicksAndRejections (node:internal/process/task_queues:95:5)
at ToonConnection.initialize (/usr/local/lib/node_modules/@hommiepeter73/homebridge-toon-platform/src/ToonConnection.ts:34:26)
code:
1
2
3
4
5
6
| {
"platform": "Toon-Platform",
"name": "knakker2",
"apiToken": "https://api.toon.eu/toonapi-accesstoken?tenant_id=eneco&client_id=<keyhier>",
"agreementIndex": 0
} |
agreementindex zit fout, heb deze ergens anders op 0 gezien, zou niet weten of dit anders moet zijn, of dat deze uberhaupt nodig is. Error log laat zien van wel.. maar hoe verder. Hoe diep ik google, ik kan nergens een antwoord vinden...
Op een dev website staat wel
"Agreement Selection
The plugin automatically selects the first agreement in the list, however if agreement selection is necessary, add the following config parameter. "agreementIndex": <NUMBER>
The plugin automatically lists the available options in the Homebridge log."
Helaas geen available options in de log te vinden...
[
Voor 67% gewijzigd door
knakker2 op 16-11-2023 08:49
]