Toon posts:

China-shopping levertijdentopic

Pagina: 1 ... 59 60 61 Laatste
Acties:

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:52
De laatste tijd wegens verbouwing flink wat besteld bij Ali. Het meeste wordt verstuurd via Postnl en dat gaat wel rap. Nu heb ik twee bestellingen waarmee wat vreemd is:

Ik kreeg al snel een T&T code, maar na weken krijg ik nog steeds geen update, Het betreffende artikel bestaat niet meer en de shops zijn zelfs weg van AliExpress. Ik krijg mede hierdoor geen enkel contact met de verkoper, En ALI zelf heeft geen klachtenloket, althans die heb ik niet kunnen vinden.

Is dit een gevalletje pech, jammer?

Ben ik een unicum, of komt dit vaker voor?

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:33

Rouwette

Rouwette.com

pandit schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:14:
De laatste tijd wegens verbouwing flink wat besteld bij Ali. Het meeste wordt verstuurd via Postnl en dat gaat wel rap. Nu heb ik twee bestellingen waarmee wat vreemd is:

Ik kreeg al snel een T&T code, maar na weken krijg ik nog steeds geen update, Het betreffende artikel bestaat niet meer en de shops zijn zelfs weg van AliExpress. Ik krijg mede hierdoor geen enkel contact met de verkoper, En ALI zelf heeft geen klachtenloket, althans die heb ik niet kunnen vinden.

Is dit een gevalletje pech, jammer?

Ben ik een unicum, of komt dit vaker voor?
Je kunt zeker een dispute aanmaken (als de verzend periode is afgelopen), de verkoper zal dan niet reageren, na een aantal dagen stapt Ali dan in en keurt het dan goed of niet :)

https://www.rouwette.com/

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 00:28
Volgens mij is de vertalingssoftware van AliExpress zwaar knudde. Dit staat te lezen bij twee van mijn recente bestellingen:
Deze bestelling wordt verzonden over 22 dagen . Zo niet, dan wordt uw geld automatisch teruggestort.
Over? Gaat men echt 22 dagen wachten voordat het verstuurd wordt of is dit een vertalingsfout? ;)

Wust um yn de moele ha? :p

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:55
John Stopman schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:04:
Volgens mij is de vertalingssoftware van AliExpress zwaar knudde. Dit staat te lezen bij twee van mijn recente bestellingen:
[...]
Over? Gaat men echt 22 dagen wachten voordat het verstuurd wordt of is dit een vertalingsfout? ;)
Dat moet denk ik 'binnen' zijn. Het verschilt per shop, normaal is dit een kortere tijd. 22 dagen is wel heel lang.
Het heeft misschien te maken met Chinees Nieuwjaar. Veel mensen hebben al vrij en veel shops zijn waarschijnlijk daarom dicht.

[Voor 12% gewijzigd door Jimster op 17-01-2023 22:17]

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 00:28
Aha, ik had even geen rekening gehouden met Chinees Nieuwjaar: normaal wordt een bestelling dezelfde dag of binnen 2 à 3 dagen verzonden :)

Wust um yn de moele ha? :p

Pagina: 1 ... 59 60 61 Laatste

Let op:
Discussie over BTW na 1 juli mag in Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU worden gevoerd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee