There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Kun je vaak een euro claimenLordSinclair schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:01:
[...]
Ik ook, maar halen doen ze het niet. Het is er wel vlot, maar niet in het beloofde aantal dagen.
26 april besteld, 7 dagen levertijd, vandaag binnen. Dat is toch 7+3 dagen levertijd.
https://www.rouwette.com/
En als je kijkt naar werkdagen?LordSinclair schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:01:
[...]
Ik ook, maar halen doen ze het niet. Het is er wel vlot, maar niet in het beloofde aantal dagen.
26 april besteld, 7 dagen levertijd, vandaag binnen. Dat is toch 7+3 dagen levertijd.
Want volgens mij telt een weekend (en feestdagen) niet mee.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Ik had recht op m'n euro, met dank voor de tip hierboven. Dus ome Ali was met mij eens dat het te laat was.magic_nl schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 08:58:
[...]
En als je kijkt naar werkdagen?
Want volgens mij telt een weekend (en feestdagen) niet mee.
Ik adviseer mensen om te klagen bij AliExpress zowel op de tracking page als bij de helpdesk.
Ook op Trustpilot bij AliExpress.com onder vermelding van je ordernr.
Choice items worden wel gewoon door PostNL bezorgt.Woon je in Amsterdam beperk je dan tot deze items.
[ Voor 7% gewijzigd door bohey op 30-05-2024 19:44 ]
Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? En heb je alleen daarvoor een account aangemaakt?
BTW: je hoeft toch nooit thuis te zijn als iets bezorgd gaat worden? Dan gaat het alsnog naar een pakket-/servicepunt van de betreffende logistieke toko...
[ Voor 36% gewijzigd door ehtweak op 29-05-2024 22:35 ]
Sorry frustratie moest er even uit.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Ja, Peddler is echt erg. Bij mij nemen ze tenminste nog de moeite om 3 minuten voor de bezorging een mailtje te sturen dat de bezorger onderweg is. Al maakt dat ook niet uit omdat de Peddler bezorger hier gewoon alles op hetzelfde adres in de straat dumpt en dan mijn eigen huisnummer invult zodat ik de hele straat af mag bellen waar het dan bezorgd is. Volgende week komt er weer een Peddler pakket van Ali, als ik op tijd ben ga ik hem voor de deur opwachten zodat ie dat geintje niet voor de derde keer uit kan halen. Hun support reageert met standaardmailtjes en beloftes om het met de bezorger te bespreken, maar daarna blijft het stil.bohey schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 20:29:
Tracking bij Peddler werkt omgekeerd eerst komt de bezorger daarna krijg je een mail met het bezorgmoment.😂😂😂. Contact opnemen met de helpdesk om duidelijkheid over het bezorgmoment te krijgen is zinloos.Je moet dus eigenlijk de hele dag thuis zijn van 09:00-21:00
Ik adviseer mensen om te klagen bij AliExpress zowel op de tracking page als bij de helpdesk.
Ook op Trustpilot bij AliExpress.com onder vermelding van je ordernr.
Choice items worden wel gewoon door PostNL bezorgt.Woon je in Amsterdam beperk je dan tot deze items.
Dat is juist het probleem, Peddler heeft geen service of ophaalpunten. Dus het is elke keer raden waar het nu weer heen gegaan is. Ik zou heel graag mijn Peddler bezorgingen ergens ophalen, al is het aan de andere kant van de stad. Maar als ze het niet ergens in de buurt dumpen, gaat het rechtstreeks terug naar China (of het wordt vernietigd) en is het nog erger.ehtweak schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 22:34:
@bohey Beetje onsamenhangend geheel.
Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken? En heb je alleen daarvoor een account aangemaakt?
BTW: je hoeft toch nooit thuis te zijn als iets bezorgd gaat worden? Dan gaat het alsnog naar een pakket-/servicepunt van de betreffende logistieke toko...
[ Voor 22% gewijzigd door venomcs op 09-06-2024 21:07 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
https://www.peddler.com/nl/same-day-bezorgservice/
Wij bezorgen alles binnen Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam en Groningen. Onze bakfietsen zijn dagelijks gevuld met bloemen, boodschappen, cadeaus, boeken, alcohol (levering met leeftijdsverificatie) en b2b leveringen.
Ben ik toch nog blij dat ik in een dorp woon. Lekker af en toe klagen over PostNL en DHL. Want AE schijnt tegenwoordig beiden te gebruiken. Maar dat spul komt tenminste wel hier thuis.
[ Voor 25% gewijzigd door Dwarlorf op 09-06-2024 22:25 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
[ Voor 12% gewijzigd door venomcs op 12-06-2024 18:52 ]
Hopelijk levert me dat geen douane issues op omdat het door Rusland gekomen is.
Door Rusland is vrijVulcanRaven schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:05:
Er is vanuit Ali een pakketje onderweg naar mij. Volgens de tracking zat het eerst in Kazachstan en nu in Rusland. Denk dan dat het per trein komt.
Hopelijk levert me dat geen douane issues op omdat het door Rusland gekomen is.
Ja, een vriendin van me ook, ze woont in Rotterdam, nooit besteld bij AliExpress, op aanraden van mij ook eens iets besteld daar. Kreeg niks van track & trace, alleen was op een gegeven moment in de status te zien dat het niet afgeleverd kon worden en retour is gestuurdehtweak schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:53:
Gelukkig, die bakfiets cowboys komen voorlopig niet in onze buurt:
https://www.peddler.com/nl/same-day-bezorgservice/
Wij bezorgen alles binnen Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam en Groningen. Onze bakfietsen zijn dagelijks gevuld met bloemen, boodschappen, cadeaus, boeken, alcohol (levering met leeftijdsverificatie) en b2b leveringen.
Ben ik toch nog blij dat ik in een dorp woon. Lekker af en toe klagen over PostNL en DHL. Want AE schijnt tegenwoordig beiden te gebruiken. Maar dat spul komt tenminste wel hier thuis.

Godzijdank redden dat soort kansloze hipsterrandstadbedrijfjes het nooit tot in Limburg

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
/f/image/kHixO5mb3SM1Uo90uEzO7jHb.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door venomcs op 23-06-2024 17:29 ]
Pakketje uit China naar NL is onderweg, volgens de tracking pagina zou er 2e tracking code van UPS in Duitsland aan gekoppeld zitten. Die code bestaat, verwijst ook naar mijn adres en geeft aan nog niet ontvangen.
Volgens de tracking pagina is het pakketje via Kazachstan, Rusland, Belarus, Litouwen naar Polen gegaan. Vandaaruit naar customs en huidige status is customs cleared.
In welk land is het pakketje nu? Mag Polen namens NL de customs afhandelen?
Verzendstatus staat op:
--
In transit
Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
THE NETHERLANDS · PostNL International
--
Is in dit geval het Acceptance Centre ook gelijk het douanepunt van PostNL, of is dit weer iets anders?
Via de chat van PostNL gevraagd of het pakket voor mij te traceren was. Volgens hen kon dat niet, maar ze konden wel zien wanneer het pakket bij mij bezorgd ging worden.
Kreeg ik notabene de dag nadat het pakket bezorgd was in de PostNL app de melding dat er de volgende dag een pakket met hetzelfde T&T nummer bezorgd zou gaan worden.
Status: Pakket nog niet ontvangen door PostNL...

Wordt een beetje lang wachten op iets wat al binnen gekomen is dan...
Ach, die app is niet helemaal real time. Ik had ook een pakket met een 3SAL trackingcode maar er kwam een pakket met een heel andere trackingcode in de app. Die was ook niet te herleiden naar een trackingcode in de AliExpress app. Maar het pakket kwam wel gewoon aan.JorisM schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 12:23:
Inmiddels ontvangen en geen importkosten hoeven te betalen![]()
Via de chat van PostNL gevraagd of het pakket voor mij te traceren was. Volgens hen kon dat niet, maar ze konden wel zien wanneer het pakket bij mij bezorgd ging worden.
Kreeg ik notabene de dag nadat het pakket bezorgd was in de PostNL app de melding dat er de volgende dag een pakket met hetzelfde T&T nummer bezorgd zou gaan worden.
Status: Pakket nog niet ontvangen door PostNL...![]()
Wordt een beetje lang wachten op iets wat al binnen gekomen is dan...
Meestal gaat het gewoon goed. AliExpress levert tegenwoordig vaak binnen de gesteld termijn die ze opgeven bij het product.
"When you grow up your heart dies"
De verkoper verstuurd het vanuit Polen. Het pakket heeft de status verzonden, maar als je op de tracking link (cainiao.com) in de Ali app klikt, dan is de status: "Awaiting Seller Dispatch". Er staat bij dat DPD de vervoerder is, maar op de website van DPD Polen of Nederland wordt het tracking nummer niet herkend. Ook op websites als 17track wordt het tracking nummer niet herkend.
De verkoper reageert niet. AliExpress wijst mijn claim (ondanks escalatie) nu al 2x af. Zij zeggen dat uit de tracking blijkt dat het pakket bezorgd is, maar onderbouwen dat niet. Ik heb screenshots toegevoegd van de tracking pagina's van Ciaoniao en DPD, maar kennelijk negeren ze dit.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen om AliExpress te overtuigen?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik heb nu voor t eerst sinds jaren weer meerdere bestellingen geplaatst op AliExpress nadat ik hier en elders had gelezen dat t eigenlijk allemaal prima verloopt sinds de nieuwe EU invoerregels. Ik woon in Groningen. Bij mij alles probleemloos bezorgd via voornamelijk PostNL en tweemaal DHL. Allemaal afgegeven bij Pakketpunt nadat ik daarvoor had gekozen. Nul problemen ervaren met t hele proces, beter als vroeger nog, en nog net zo goedkoop ook. Verslavend zelfs met die Bundle Deals en Choice -70% 😅 Had weer wat besteld in eerste instantie omdat m'n KZ oordopjes waar ik jaren van had genoten de geest hadden gegeven. Op AliExpress veel goedkoper als zelfde item op Amazon of elders NL/EU. Oordopjes inmiddels ontvangen en weer enorm blij mee. Genieten voor €15 😁Metalfreak schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:56:
[...]
Ja, een vriendin van me ook, ze woont in Rotterdam, nooit besteld bij AliExpress, op aanraden van mij ook eens iets besteld daar. Kreeg niks van track & trace, alleen was op een gegeven moment in de status te zien dat het niet afgeleverd kon worden en retour is gestuurd![]()
Godzijdank redden dat soort kansloze hipsterrandstadbedrijfjes het nooit tot in Limburg
Wie herkent dit en heeft wel een eerlijuke uitleg gekregen ???
Ik denk dat Ali door de concurrentie van Temu de levertijden flink heeft ingekort. Op 9 januari om 00:39 3 verschillende items besteld, gistermiddag 13 januari bezorgd. 4,5 dag later! Bizar snel.
Zeker wel, en ik let er op bij Ali dat het product een 7-10 dagen levertijd heeft en dan is er weinig te klagen. Behalve in het PostNL topic misschien. Maar over het algemeen is het erg vlot in huis dan.Jimster schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:47:
Shoppen we niet meer in China?
Ik denk dat Ali door de concurrentie van Temu de levertijden flink heeft ingekort. Op 9 januari om 00:39 3 verschillende items besteld, gistermiddag 13 januari bezorgd. 4,5 dag later! Bizar snel.
Ja hoor, nog steeds. Wel veel selectiever. Vaak zijn precies dezelfde producten, voor een bescheiden meerprijs via amazon.de te bestellen.Jimster schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:47:
Maar is het wel al ergens in een EU Warehouse. En heb je het snel in huis. En de zekerheid van het Amazon bestel/betaal/service platform.
Laatst wat knutselspullen rechtstreeks bij AE besteld. Ook dat was er allemaal binnen 10 dagen.
Wel wat geks, op 31 december 2024 een speciale knoopcel van Panasonic (Citizen condensator-accu) besteld. Is op 2 januari verstuurd, was op 8 januari in Luik.
En vervolgens heeft PostNL nog ruim een week nodig om het naar een of 't ander afhaalpunt te brengen, 7km verderop! (terwijl de pakketautomaat van PostNL hier om de hoek is)
Daarnaast had dat bubbeltjesenvelopje ook gewoon door de brienvenbus gepast.

Ik shop ook nog steeds in China. De bezorgtijden zijn tegenwoordig ook behoorlijk goed, tenzij de verkoper een zeer trage Cainao verzending kiest want dan kun je een maand wachten op je pakketje. Ik shop trouwens alleen op AliExpress omdat Temu mij om de een of andere reden tegenstaat (iets met zeer agressieve marketingJimster schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:47:
"When you grow up your heart dies"
Ik zie wel bij jouw tracking info staan "oversized"!?Ashundi schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:30:
Nou zal ik dan maar even laten zien dat ellenlange wachttijden uit China nog steeds bestaat?
Is wellicht datgene wat jij besteld hebt nogal groot? Dat zou wellicht kunnen verklaren waarom het zo lang onderweg is...
Ja staat er inderdaad bij. Maar valt wel mee hoor, pakje van 3,5 kg 30cm x 25cm x 20cm. Ik ga echt geen motor proberen te bestellenehtweak schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:44:
[...]
Ik zie wel bij jouw tracking info staan "oversized"!?
Is wellicht datgene wat jij besteld hebt nogal groot? Dat zou wellicht kunnen verklaren waarom het zo lang onderweg is...

Ik heb zo'n idee dat dit voor China --> NL als AE pakje wel 'oversized' is. Dan weten ze geen gaatje meer te vinden ergens in de rolcontainers waar jouw 'oversized' package tussen past ...Ashundi schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 18:56:
[...]
Maar valt wel mee hoor, pakje van 3,5 kg 30cm x 25cm x 20cm.
Days in transit 20
:strip_exif()/f/image/dXHF85dkIiKkyDmAgeNutx7T.png?f=user_large)
Volgens Parcelsapp.com is mijn pakketje al iets verder:
7-1 verscheen er een pakketje in mijn PostNL app, met als status "Wachten op inklaring" en vorige week vrijdag was mijn pakketje ineens "Onderweg voor bezorging", en daar staat ie nu nog steeds op:The shipment has arrived and is waiting for the customer to pick it up
Maar dat is dan weer een hele andere T&T code... Maar ik heb niets anders besteld dat nog onderweg is.Bezorgtijd: vanaf afgelopen vrijdag om 15:00
Al het andere spul in dezelfde bestelling is al binnen, maar op dit pakketje zit ik echt op te wachten, en het duurt maar... Hier zit namelijk het laatste (en meest belangrijke) onderdeeltje in om een projectje af te ronden. Redelijk frustrerend
Ik heb 1 januari een pakket besteld bij AliExpress, alles leek goed te gaan tot 5 januari.
/f/image/gFavPimsbGthKpGKBnusiCsu.png?f=fotoalbum_large)
Hier zie je een melding dat PostNL mijn pakket fysiek niet heeft ontvangen. Hij staat al vast op deze status voor meer dan 2 weken. Ik heb ook contact opgenomen met PostNL en hun vertellen me dat ze echt nog niks binnen hebben gehad. Cainiao geeft aan dat het pakket bij PostNL is aangekomen en is overhandigd.
Moet ik me zorgen maken? En hebben mensen hier meer ervaring mee of kunnen mij hiermee helpen? Bedankt alvast.
Als voorbeeld het pakketje wat ik eerder postte:
Aliexpress: Douaneafhandeling afgerond - 18 januari 23:43 MET
Parcelsapp: Delivered - 25 Jan 2025 17:17
17track: Import customs clearance complete, Carrier note: Customs clearance is complete - 2025-01-19 06:43
PostNL kijkt in hun "waarheid" aka hun systeem, Cainiao kijkt in hun waarheid. en zij moeten uit gaan van wat hun eigen systemen zeggen.
Ik kan het verschil tussen de statussen niet verklaren...
In ieder geval bedankt voor je bericht.

Inmiddels heb ik wel een andere verkoper gevonden op Ali die hetzelfde product verkoopt. Die ga ik maar eens proberen.. In NL/EU is er geen bedrijf dat hetzelfde artikel verkoopt, alleen wat dropshippers op Amazon, en dat duurt net zo lang als bij Ali, maar dan 3x zo duur.
Als deze Peddler alleen bij pakketjes van AE rijdt dan kan ik daar rekening mee houden en grotere items bestel ik dan bv op Banggood, als het maar hier in NL met PostNL of DHL bezorgd wordt (dan kan ik voor een afhaalpunt kiezen).
Zou het komen omdat ik bij deze bestellingen de nieuwe "pay after delivery"-optie heb gebruikt?
Nee, ligt aan de vervoers wijze die ze gebruiken, hier in huis wordt er regelmatig iets besteld daar en de verzendsnelheid is wisselend.Wildfire schreef op maandag 17 maart 2025 @ 23:58:
AliExpress is tegenwoordig echt snel. Vroeger was het altijd al snel 1-2 maanden wachten, maar onlangs iets besteld en was een week later al binnen. Op 13 maart weer twee dingetjes besteld bij Ome Ali en PostNL geeft aan deze binnen te hebben en ze morgen te bezorgen. Dat zou zelfs maar vijf dagen zijn geweest, met een weekend er nog tussen zelfs!
Zou het komen omdat ik bij deze bestellingen de nieuwe "pay after delivery"-optie heb gebruikt?
als je de Aliexpress Standaard shipping gebruikt is het 5-10 werkdagen.Rouwette schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 00:54:
[...]
Nee, ligt aan de vervoers wijze die ze gebruiken, hier in huis wordt er regelmatig iets besteld daar en de verzendsnelheid is wisselend.
maar heb ook al meerdere keren 4 dagen gezien maar ook 15 dagen (douane)
overigens een record van 1.5 dagen met Fedex (China > NL)
Heb wat electronica besteld bij de officiële store van de fabrikant. (Via AliExpress). Waarde is boven de 150 euro met alle 4 de items bij elkaar, dus ben BTW en mogelijk invoerrechten verschuldigd. Dit is ook geen probleem en wil het graag betalen, echter lijkt de inklaring lang stil te liggen wat je ook kan zien aan de track en trace. ( 2 keer een scan dat het pakket wordt verwerkt door Customs, eerste keer was op 12-03. )
Dus ik vermoed dat er of een grote backlog is bij PostNL of de waarde/slecht niet bepaald kan worden. Verder nog geen bericht gehad van PostNL over dit pakketje en de status is volgens de standaard track en trace: "Fysiek niet aangeboden aan PostNL"
Contact opgenomen met de seller en die geeft aan dat ik hiervoor bij PostNL moet zijn, echter kan die over het algemeen weinig/niets meer vertellen dan de track en trace ook al aangeeft. Het is verstuurd met AliExpress standaard shipping, ofwel een LRxxxxNL code.
Kan ik nog iets extra's doen om te voorkomen dat het uiteindelijk wordt teruggestuurd/vernietigd?
/f/image/39YiW6GwKKNYggzekTajeZQx.png?f=fotoalbum_large)
Da's toch nog niet zo lang geleden?
Gewoon ff geduld hebben. Kan soms weken duren.
Enne, BTW heb je als het goed is al betaald via AE. Check je online invoice maar.
Dankjewel voor het antwoord, ik bestel regelmatig in het buitenland en heb hierom veel al gezien. Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij AliExpress wat boven de 150 euro was.ehtweak schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:56:
@leander-s De laatste tracking update is van 19 maart.
Da's toch nog niet zo lang geleden?
Gewoon ff geduld hebben. Kan soms weken duren.
Enne, BTW heb je als het goed is al betaald via AE. Check je online invoice maar.
Het lijkt nu goed te komen, vandaag een notificatie gehad dat de inklaring is voltooid en de factuur voor de kosten.
Zelfde probleem hier.leander-s schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 01:11:
Heeft toevallig iemand al vaker met dit bijltje gehakt?
Heb wat electronica besteld bij de officiële store van de fabrikant. (Via AliExpress). Waarde is boven de 150 euro met alle 4 de items bij elkaar, dus ben BTW en mogelijk invoerrechten verschuldigd. Dit is ook geen probleem en wil het graag betalen, echter lijkt de inklaring lang stil te liggen wat je ook kan zien aan de track en trace. ( 2 keer een scan dat het pakket wordt verwerkt door Customs, eerste keer was op 12-03. )
Dus ik vermoed dat er of een grote backlog is bij PostNL of de waarde/slecht niet bepaald kan worden. Verder nog geen bericht gehad van PostNL over dit pakketje en de status is volgens de standaard track en trace: "Fysiek niet aangeboden aan PostNL"
Contact opgenomen met de seller en die geeft aan dat ik hiervoor bij PostNL moet zijn, echter kan die over het algemeen weinig/niets meer vertellen dan de track en trace ook al aangeeft. Het is verstuurd met AliExpress standaard shipping, ofwel een LRxxxxNL code.
Kan ik nog iets extra's doen om te voorkomen dat het uiteindelijk wordt teruggestuurd/vernietigd?
[Afbeelding]
pakket 08-03 verzonden > 15-03 in NL > 25 kreeg ik pas een betaal link. daarbij ook nog dubbel aangeslagen.
lijkt erop dat ze grote vertraging hebben
Ja, dat vermoed ik ook. Vandaag mijn pakketje in ontvangst kunnen nemen gelukkig. Dus voor mij is het weer een leerzame les, daarnaast merk ik dat ik een beetje verwend ben geraakt met snelle verzending uit het buitenland. Het gaat hoe dan ook met eerdere en huidige pakketten altijd substantieel veel sneller dan een paar jaar geleden.Brentjuh2000 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:11:
[...]
Zelfde probleem hier.
pakket 08-03 verzonden > 15-03 in NL > 25 kreeg ik pas een betaal link. daarbij ook nog dubbel aangeslagen.
lijkt erop dat ze grote vertraging hebben
Je zal maar in Amerika wonen met dit in het verschiet.
https://archive.ph/btiqT
Eerst via eBay, en sinds 2015 via AE.
Al die jaren waren er wel eens hickups, (ver)late leveringen en soms disputes.
Maar het laatste half jaar gaat alles zo soepeltjes en snel.

Nu ook weer, op 13 april wat speciaal gereedschap en wat zaken voor een smartwatch besteld (schermprotector, laadkabel, ander armbandje, etc.). Gisteren al afgeleverd.
Ze doen het steeds beter, die Chinezen.
Lagen die spullen niet gewoon al in of nabij Nederland? Dat zie je volgens mij steeds vaker. Dat ook hier grote warenhuizen met spullen klaar staan voor levering.ehtweak schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 21:24:
Nu ook weer, op 13 april wat speciaal gereedschap en wat zaken voor een smartwatch besteld (schermprotector, laadkabel, ander armbandje, etc.). Gisteren al afgeleverd.En ondanks dat de spullen van 4 verschillende verkopers kwamen, alles in één verpakking en keurig afgeleverd door PostNL.
Ze doen het steeds beter, die Chinezen.
Gasloos sinds juli 2024. PV Growatt MOD5000TL3-XH + 13x Jinko 440Wp, WPB Atlantic Explorer v4 270LC, L/L WP Mitsubishi SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W
Vaak wel, maar daar ligt helaas niet alles. En als je iets retour moet sturen krijg je nu een Nederlands adres waar je het naar retour kunt sturen.Tanuki schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:34:
[...]
Lagen die spullen niet gewoon al in of nabij Nederland? Dat zie je volgens mij steeds vaker. Dat ook hier grote warenhuizen met spullen klaar staan voor levering.
Nope. Het is echt vanuit Shenzen verstuurd.Tanuki schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:34:
[...]
Lagen die spullen niet gewoon al in of nabij Nederland?
Veel van die AE producten zijn vaak wel via b.v. Amazon te leveren. En dan ligt het idd al in een warehouse van Amazon, meestal ergens in Duitsland.Tanuki schreef op zondag 20 april 2025 @ 13:34:
[...]
Dat ook hier grote warenhuizen met spullen klaar staan voor levering.
Maar dan betaal/bestel je ook via Amazon. Het is dan wel wat duurder, maar sneller in huis.
Een levering besteld op 14 april heb ik al op 19 april ontvangen.
Maar een andere bestelling van 27 maart staat al sinds 1 april 'stil'.... geen vooruitgang.
Al wel een tegoedbon ontvangen voor late bezorging. Ik heb het idee dat die bestelling niet meer gaat komen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Discussie over BTW na 1 juli 2021 mag in Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU worden gevoerd.