Toon posts:

China-shopping levertijdentopic

Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste
Acties:

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
In juli had ik iets besteld met Aliexpress standard shipping. Product werd verzonden en de laatste update was “inbound in sorting center”. Pakketje was dus ergens in een sorteercentrum in China. Bijna 2 maanden verder en geen update van de tracking meer gehad. Dus ik beschouwde het al als verloren.

Vandaag kwam de pakketbezorger een ander pakketje brengen maar ipv van 1 pakketje gaf hij mij 2 pakketjes. Blijkt het 2de pakketje mijn “verloren” pakketje te zijn die opeens uit het niets opduikt :')

Tot op heden is de Aliexpress tracking nog steeds “inbound in sorting center”. Het pakketje staat blijkbaar wel in het PostNL systeem nu ik er op zoek.

• Aviv1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:51
PostNL gaat een onderzoek instellen nu het meer dan 30 dagen duurt

• NoInput
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 19:50
Volgens mij heb je twee scenarios. Komt het op Liege binnen dan ben je de sigaar. Anders kan het verassend snel in huis zijn.

Iemand al erachter of er een manier is om Liege te vermijden?

• Aviv1
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:51
NoInput schreef op donderdag 16 september 2021 @ 12:50:
Volgens mij heb je twee scenarios. Komt het op Liege binnen dan ben je de sigaar. Anders kan het verassend snel in huis zijn.

Eisen dat de verzender via DHL verzendt. #boycotpostnl

• Fettel
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:19

AliExpress Saver Shipping gaat via Budapest.

Yaha!

• -Bas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19:32

Luik hoeft niet altijd slecht te zijn. Ik heb laatst in 6 dagen mijn pakket binnen gekregen, vanuit China naar Luik naar Arnhem. (7 dagen vanaf bestellen). (aliexpress standard shipping)

https://global.cainiao.co...&mailNoList=LT848258317NL

[Voor 12% gewijzigd door -Bas op 17-09-2021 10:30]

• JohnBlutarski
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 17:01

Ali Standaard Shipping gaat toch (vrijwel) altijd via Luik?
Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee