China-shopping levertijdentopic

Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:32
J.E. Weinor schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:24:
Vind ook de track info bij post.nl belabberd er zijn wel tal van verschillende uitvoering in website waarom geen algemene website ontwikkelen zowel voor binnen als buitenlandse zendingen met gedetailleerde overzicht en inzicht track, hoe het er nu uitziet rommelig.
mijn ervaring is geheel anders? Via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/overzicht staan alle zendingen in één overzicht. Status van PostNL is wat mij betreft betrouwbaar en ervaar ik als het meest betrouwbare stukje in de AliExpress tracking.
Wat ik niet begrijp bij PostNL is dat de tracking website niet 1:1 dezelfde functionaliteit heeft als de App. In de App kan ik AliExpress zendingen opslaan die nog niet te volgen zijn. Die komen daarna dan ook in het overzicht van de webpagina. Wanneer je dat rommelig noemt ben ik dat met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 16:38
BartNL schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:53:
[...]

mijn ervaring is geheel anders? Via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/overzicht staan alle zendingen in één overzicht. Status van PostNL is wat mij betreft betrouwbaar en ervaar ik als het meest betrouwbare stukje in de AliExpress tracking.
Wat ik niet begrijp bij PostNL is dat de tracking website niet 1:1 dezelfde functionaliteit heeft als de App. In de App kan ik AliExpress zendingen opslaan die nog niet te volgen zijn. Die komen daarna dan ook in het overzicht van de webpagina. Wanneer je dat rommelig noemt ben ik dat met je eens.
Jouw post.nl geeft ook geen volg track vanuit China naar Nederland daar ben je op aangewezen op andere tracksites maar alleen pas als het land is gearriveerd en ingecheckt dan is jouw pakket bekend douane en tussentijdse handelingen ook niet vermeld alleen als het bij het postsorteercentrum wat naar je toe wordt verzonden en track via Luik line Haul is ook niet helemaal te volgen dan als je pakket via Amsterdam binnen komt
het zal wel anders werken.

De info track post nl is niet uitgebreid en gedetailleerd maar oppervlakkige info.
Een App werk ik niet mee op de mobiel vindt het onhandige dingen de helft zie je niet dan in vergelijkbaar op je beeldscherm naar een website staat veel meer info en overzichtelijker maar dat heb je met een app en niet alleen van post.nl

Al met al post.nl is slecht in informatie doorgeven via hun eigen track systeem je komt vaak voor verrassingen te staan.bent vaak afhankelijk van andere track sites waar je pakketje volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
J.E. Weinor schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:36:
[...]
Al met al post.nl is slecht in informatie doorgeven via hun eigen track systeem je komt vaak voor verrassingen te staan.bent vaak afhankelijk van andere track sites waar je pakketje volgt.
dit laatste is niet waar d.w.z. het PostNL deel is wat mij betreft het meest betrouwbare deel. Wanneer een AliExpress zending pas in Nederland aan PostNL wordt overgedragen kan PostNL track en trace zinvolle informatie geven. Het lijkt het mij ook logisch dat je pas vanaf het moment van overdracht door PostNL wordt geïnformeerd.
Wanneer je dit topic een beetje volgt zou je wel mee gekregen moeten hebben dat AliExpress zendingen onvoorspelbaar zijn. Ik snap wel dat PostNL dat deel niet in haar systeem gaat weergeven. Overigens geldt dat voor alle vervoerders.
Betrouwbare Track & Trace van leverancier tot jouw deur werkt alleen wanneer je wilt betalen voor verzending. Bij AliExpress mag het allemaal niets kosten en komt toch 99%(?) van de pakketjes aan. Nadeel is o.a. dat je dan wel een actief "China-shopping levertijdentopic" houdt.

[ Voor 13% gewijzigd door BartNL op 01-11-2020 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 16:38
BartNL schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:59:
[...]

dit laatste is niet waar d.w.z. het PostNL deel is wat mij betreft het meest betrouwbare deel. Wanneer een AliExpress zending pas in Nederland aan PostNL wordt overgedragen kan PostNL track en trace zinvolle informatie geven. Het lijkt het mij ook logisch dat je pas vanaf het moment van overdracht door PostNL wordt geïnformeerd.
Wanneer je dit topic een beetje volgt zou je wel mee gekregen moeten hebben dat AliExpress zendingen onvoorspelbaar zijn. Ik snap wel dat PostNL dat deel niet in haar systeem gaat weergeven. Overigens geldt dat voor alle vervoerders.
Betrouwbare Track & Trace van leverancier tot jouw deur werkt alleen wanneer je wilt betalen voor verzending. Bij AliExpress mag het allemaal niets kosten en komt toch 99%(?) van de pakketjes aan. Nadeel is o.a. dat je dan wel een actief "China-shopping levertijdentopic" houdt.
Mijn ervaringen zijn toch wel anders en betrouwbaar zet ik maar tussen aanhaligs tekens de info is oppervlakkig heb meerdere pakketten misgelopen de afgelopen jaren wegens geen info track van post.nl je pakket wordt niet geleverd op huisadres maar is geleverd aan een ophaalpunt deze info ontbreekt bij post.nl ligt het langer dan 2 weken gaat het automatisch retour afzender pas geleden nog gehad track info gaf nog steeds arival land van bestemming en ligt op het sorteerafdeling om te worden te worden verzonden 4 weken lang zelfde melding wat daarna gebeurde geen info track gebeld bleek dat pakket al op zijn retour te wezen.

Ander verhaal was geen adres bekend je pakket wordt automatisch in het retour proces gezet post.nl gaf deze informatie niet via hun eigen track site want pakket onbekend via een ander trackingsite kunnen achterhalen en gedetailleerde informatie gaf waar mijn pakket zich op dat moment bevond van aankomst tijd vluchthaven verwerking douane tijd hoe lang wanneer het uitging van en naar het post sorteercentrum klaar om te verzenden toen weer douane tijd sorteercentrum uitzending land afzender vertrek vliegtuig aankomst China tussentijdse stoppen tot aan de deur afzender met volledige tijdstip.
Een adres niet bekend kan wel eens gebeuren op pakket niet leesbaar maar hun digitale systemen geeft toch wel het juiste adres dat kun je ook zien aan je track info staat net vermeld je adres en woonplaats maar krijg de indruk dat post.nl geen moeite voor doet om je adres te achterhalen en maar afschepen zoek het lekker zelf uit met de afzender of ze werken in het sorteercentrum uit de prehistorie kan ook nog.
De track info van post.nl hapert vaak van alle kanten of je krijgt je pakket onverwachts aan de deur zonder enige track info die je niet kunt volgen.
En ja er gaat ook wel eens wat goed. en natuurlijk kan er wat fout gaan.

De track info post.nl gebruik ik maar heel weinig als je pakket te lang blijft liggen ga ik bellen naar post.nl want het kan wel zo wezen dat je pakket op een afhaal adres ligt te wachten al dan niet retour is gegaan afzender op deze werkwijze ben ik al pakketten misgelopen te danken aan post.nl wegens geen track info

[ Voor 7% gewijzigd door J.E. Weinor op 01-11-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
J.E. Weinor schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:15:
[...]
Mijn ervaringen zijn toch wel anders en betrouwbaar zet ik maar tussen aanhaligs tekens de info is oppervlakkig heb meerdere pakketten misgelopen de afgelopen jaren wegens geen info track van post.nl....
mijn ervaring is anders en misschien heb ik gewoon veel geluk of misschien verschilt het per regio / postbezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:12

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb een track and trace met NL00000 op het begin en dan stuk of 5 a 6 cijfers. Kan wel tracken maar het stopt bij 'verzending met lokale vervoerder'. Hoe kan ik nu verder tracken? Welke vervoerder is dit?.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
je zou een algemene traceer informatie kunnen proberen zoals https://www.17track.net/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Oekol schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:24:
Ik heb een track and trace met NL00000 op het begin en dan stuk of 5 a 6 cijfers. Kan wel tracken maar het stopt bij 'verzending met lokale vervoerder'. Hoe kan ik nu verder tracken? Welke vervoerder is dit?.
Deze code zie ik altijd bij de Cainiao verzendmethode, AliExpress' eigen goedkope tegenhanger van AliExpress Standard Shipping. De laatste status die ik meestal zie is "Arrive at destination country" en daarna zie ik het vanzelf verschijnen bij de brievenbuspost in de PostNL app.

Toevallig vannacht om 00:15 uur weer een foto van zo'n Cainiao zending in de PostNL app zien staan en die werd inderdaad vandaag bezorgd. De laatste officiële status voor dit pakketje was dus wederom "Arrive at destination country" en dat was deze keer op 30 oktober.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
Vandaag voor het eerst meegemaakt dat ik 3 bestellingen van dezelfde dag via Cainiao als 1 pakket binnenkreeg. In de Ali app zie je naast het Cainiao tracking nummer ook een AliExpress standard shipping nummer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWeKyfd6ITcjX9NE3hD7fkobr1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENEaMrEntVmtGRUSfH7rT9GD.jpg?f=fotoalbum_large

Alle 3 besteld op 16 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 18:43
Jimster schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
Vandaag voor het eerst meegemaakt dat ik 3 bestellingen van dezelfde dag via Cainiao als 1 pakket binnenkreeg. In de Ali app zie je naast het Cainiao tracking nummer ook een AliExpress standard shipping nummer.
[Afbeelding]

Dat samenvoegen lijkt vooral te gebeuren met pakketten die via Shenzhen worden verzonden, ongeacht of het om AliExpress Standard Shipping of Cainiao Super Economy zendingen gaat. Met pakketten die vanuit Peking, Shanghai of Guangzhou richting Europa vertrekken heb ik het zelf nog niet meegemaakt.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de eerste keer echt goed mis gegaan met een pakket. Dat nu retour is, naar god knows where.

Begin september verstuurd, eind september in Nederland aangekomen. Half oktober eerste melding dat het bij PostNL was, 21 oktober eerste melding van 'Failed Delivery'. Maar eens achteraan gebeld wat er aan de hand was, en het zou nog bezorgd moeten worden.

Dus rustig afgewacht. zag 29 oktober, in de tracking dat er weer 'Failed Delivery' was en het bij een pick up point was. Maar niets van een briefje, of iets in de postnl app.
Was toevallig bij het afhaalpunt voor een ander pakketje, eenmaal ophalen, en eenmaal brengen. Tweemaal gevraagd of het daar voor mij lag. Tweemaal nee.

Afgelopen maandag nog maar eens gevraagd. En contact met PostNL gezocht met wat er met mijn pakketje aan de hand is.
Maar er is inmiddels een week voorbij, dus het is nu definitief weg.
Had nog in mijn hoofd zitten, dat het minstens twee weken bij het punt zou liggen.

Echt alles werkte hier tegen, pakket met flinke vertragingen, tracking die vreemd doet, geen meldingen van PostNL via hun app, of de brievenbus, en onvindbaar bij het PostNL punt, en ik had vorige week even andere dingen aan mijn hoofd, dan nog harder achter dit pakketje aanzitten.

Hebben ze bij PostNL trouwens een callcenter op de Antillen of Suriname? Ik had de afgelopen weken alleen maar medewerkers aan de lijn met een heel dik accent.

[ Voor 3% gewijzigd door sugarlevi01 op 10-11-2020 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jimster schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]

Wel vervelend is dat het nu niet meer door de brievenbus kan. Had 3 kleine items besteld en bij mij is het ook repacked zoals bij jou, dat gaat dus niet meer via de brievenbus passen.. Dus zul je gewoon goed de tracking in de gaten moeten houden wanneer de pakketbezorger langs gaat komen.

Ik vraag me nu trouwens ook wel af of de douane hier dan de waarde van al die pakketjes gaat optellen en dat je dan invoerrechten mag gaan aftikken.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
Arsenius schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:00:
[...]
Wel vervelend is dat het nu niet meer door de brievenbus kan. Had 3 kleine items besteld en bij mij is het ook repacked zoals bij jou, dat gaat dus niet meer via de brievenbus passen.. Dus zul je gewoon goed de tracking in de gaten moeten houden wanneer de pakketbezorger langs gaat komen.

Ik vraag me nu trouwens ook wel af of de douane hier dan de waarde van al die pakketjes gaat optellen en dat je dan invoerrechten mag gaan aftikken.. :/
Inderdaad.. voordeel is wel dat het sneller binnen is dan Cainiao.
Voortaan maar opletten hoeveel waarde ik kort achter elkaar bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:17
Mmmm vreemd , krijg een LBxxxxxxxxNL tracking ipv een LBxxxxxxxxxBE voor een ali standaard pakje naar Belgie...

Bpost app zegt ook dat het met PostNL komt ipv hun en PostNL website vind ik het ook terug als ''aangemeld''
Ligt van Zaterdag in Liege.

Wel apart, gaat dit nu eerst door naar NL vanuit Liege en dan terug naar BE of komt dat toch nog met Bpost als ze zien dat het een adres in BE is ?

Lijkt me een ''fuckup'' van de seller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
17 oktober een bestelling gedaan met leveringen uit 3 verschillende distributie centra. Alle 3 de pakketjes zijn retour gegaan vanwege verkeerd adres. Eentje is via DHL gegaan, daar kan ik zien wat er op het pakket staat:
1111AA < goede postcode(deze is fictief)
00 <hier gaat het fout

Voor de rest niks. Dat werkt natuurlijk niet. Geen idee wat er bij banggood mis is gegaan. Een paar dagen later heb ik weer iets besteld waarbij het adres wel goed stond.

Banggood doet in dit geval trouwens echt helemaal niks. DHL hadden ze kunnen contacten om het adres aan te passen, maar daar hadden ze echt geen zin in. Ze kijken er pas weer naar als het terug in hun magazijn is.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
Katmi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:11:
Lijkt me een ''fuckup'' van de seller te zijn.
als Nederlander krijg ik regelmatig LBxxxxxxxxxBE tracking nummers maar er is bij mij nog nooit een pakketje door de Belgische post bezorgd. BE trackingnummer zie ik als slecht nieuws omdat het pakket dan via Luik gaat en daarmee dan onvoorspelbaar is qua levertijd. Uiteindelijk wordt het in mijn geval dan gewoon door een Nederlandse pakketbezorger afgeleverd. Verwacht dat het andersom net zo werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door BartNL op 11-11-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 14:54
Eerste ali pakketje. Jullie raden het al, toen ik met iDeal wilde gaan afrekenen was PayPal knop wel kleurrijk en selecteerbaar. Twee weken eerder moest ik bestlling nog annuleren vanwege ontbrekende mogelijkheid tot betalen.

Blijkbaar bestaat de Klarna afterpay mogelijkheid wel, want ik sprak iemand die enkel via Klarna afrekende op Aliexpress,omdat het een buitenlandse webshop betreft.

Anyway betaling via iDeal vrijdag bevestigd door AE en net emailtje u pakketje is in uw land aangekomen en pakketje komt zo. Hoe lang duurt het dan meestal voordat het komt? Postbode of de postnl pakketbezorger? Ik neem aan de laatste.

Is het uberhaupt fysiek al in NL,of is dat een losstaand administratief process bij Ali?

2020.11.10 12:30 (GMT-7): Aangekomen in het land van bestemming
2020.11.09 22:00 (GMT-7): Vertrokken vanuit het land van herkomst
2020.11.08 08:46 (GMT-7): Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij
2020.11.08 06:44 (GMT-7): Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten
2020.11.08 02:28 (GMT-7): Zending bij het magazijn in het land van herkomst
2020.11.08 01:58 (GMT-7): Zending verzonden

Ik heb extra betaald voor AE standard shipping, dan zou het de 1-12 bezorgd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door donaldk op 11-11-2020 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
donaldk schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:26:
Is het uberhaupt fysiek al in NL,of is dat een losstaand administratief process bij Ali?

2020.11.10 12:30 (GMT-7): Aangekomen in het land van bestemming
2020.11.09 22:00 (GMT-7): Vertrokken vanuit het land van herkomst
2020.11.08 08:46 (GMT-7): Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij

Ik heb extra betaald voor AE standard shipping, dan zou het de 1-12 bezorgd worden.
het pakketje is niet noodzakelijkerwijs in Nederland maar in het bestemmingsland van het vliegtuig dat 10 november is geland. Wanneer je geluk heb is dat Nederland, met iets minder geluk Luik en met wat pech nog verder weg. Positieve is dat je pakketje in ieder geval verzonden is en dan waarschijnlijk wel voor 1 december bij je zal zijn. Via https://global.cainiao.co...860690.0.0.16a73b27Klh2Lk zie je soms iets meer detail zoals bijvoorbeeld dat land van bestemming "Liege-Linehaul Arrival" is.
Meer zekerheid qua leverdatum heb je pas wanneer het pakket via een lokale bezorgdienst te traceren is (PostNL, DHL, DPD, FedEx, etc....).

[ Voor 8% gewijzigd door BartNL op 12-11-2020 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 90 dagen geleden 1 (één) mondkapje besteld van 30 hele cent. Nog steeds niet aangekomen. Ik heb zoiets van laat maar zitten, teveel moeite :+

• donaldk
BartNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:56:
[...]

het pakketje is niet noodzakelijkerwijs in Nederland maar in het bestemmingsland van het vliegtuig dat 10 november is geland. Wanneer je geluk heb is dat Nederland, met iets minder geluk Luik en met wat pech nog verder weg. Positieve is dat je pakketje in ieder geval verzonden is en dan waarschijnlijk wel voor 1 december bij je zal zijn. Via https://global.cainiao.co...860690.0.0.16a73b27Klh2Lk zie je soms iets meer detail zoals bijvoorbeeld dat land van bestemming "Liege-Linehaul Arrival" is.
Meer zekerheid qua leverdatum heb je pas wanneer het pakket via een lokale bezorgdienst te traceren is (PostNL, DHL, DPD, FedEx, etc....).
Tweede pakketje ook in uw land. Ik had al de link naar de uitgebreidere tracking gevolgd, maar deze versie van jou biedt inderdaad meer info, tweede pakketje is inderdaad in Luik. Maar toch verwachte bezorging 19-22 November, net als het eerste pakketje van een paar dagen geleden.

Beide in Liege en Delivering Time 4day(s)

Liege-Linehaul Arrival

2020-11-10 12:30:00

NANCHANG-Hand over to airline:Hand over to airline

2020-11-09 22:00:00

Liege-Linehaul Arrival

2020-11-11 11:57:00 [GMT+1]

NANCHANG-Hand over to airline:Hand over to airline

2020-11-10 22:00:00 [GMT+8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercury42
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb het pakketje 24-10 besteld en het is verzonden met cainiao super economy global. Volgens mij is het aardig op weg, het pakketje is al voorbij de douane van Luik. Nu nog wachten wanneer het pakketje op de mat valt.

Arrive at destination country
2020-11-10 16:10:29
-Liege-Import Customs Clearance Success
2020-11-08 16:40:00
-Liege-Customs Clearance Start
2020-11-08 15:40:00
-Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege
2020-11-06 21:41:00
-zhengzhou-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-11-05 17:00:00
Received by line-haul
2020-10-28 22:01:12
Outbound in sorting center
2020-10-28 11:31:07
Inbound in sorting center
2020-10-26 21:04:48
Accepted by carrier
2020-10-26 16:20:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 08:38
Op 27-7 bij Aliexpress een pakketje besteld t.w.v. 37 euro. Pakketje ligt al sinds 3 augustus in Luik. Dat is de laatste tracking informatie. Ik denk niet dat het nog aankomt. Inmiddels waren de 90 dagen verstreken en heb ik een dispute opgestart. Binnen 3 dagen werd het bedrag terug gestort. Wel netjes maar wie weet komt het alsnog aan.

[ Voor 8% gewijzigd door vweereld op 15-11-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:38

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Weet iemand wie in Nederland Chinapost (epacket) pakjes bezorgd? Is dat Postnl? De bezorger heeft met geweld mijn pakketje door de brievenbus gerost totdat die klem zat. Ik moest de verpakking openmaken en de inhoud (PCB en plate voor keyboard) er uit halen voordat ik het pakketje uit de brievenbus kon te krijgen. Plate totaal verbogen en de PCB ook in de hoek en zelfs een stukje kapot. Belachelijk echt.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
Dwarlorf schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:54:
Weet iemand wie in Nederland Chinapost (epacket) pakjes bezorgd? Is dat Postnl? De bezorger heeft met geweld mijn pakketje door de brievenbus gerost totdat die klem zat. Ik moest de verpakking openmaken en de inhoud (PCB en plate voor keyboard) er uit halen voordat ik het pakketje uit de brievenbus kon te krijgen. Plate totaal verbogen en de PCB ook in de hoek en zelfs een stukje kapot. Belachelijk echt.
ik zou foto's maken en melden bij de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:38

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

BartNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:29:
[...]

ik zou foto's maken en melden bij de verkoper.
Yup, Heb ik zonet gedaan. Ook net iemand van postnl aan de lijn waar ik een mail van krijg zodat ik ook daar foto's heen kan sturen. Binnen 7 werkdagen wordt er contact met me opgenomen (hoop ik dan maar).

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sinds lange tijd weer iets besteld uit China, omdat de vorige keer zo lang duurde (mei 2020). Tot mijn verbazing, 2 verschillende bestellingen op verschillende dagen, zijn binnen 13 en 15 dagen bezorgd. Gelukkig geen opstopping meer in Luik blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Us3rNaMeD
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-02-2023
Mercury42 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:23:
Ik heb het pakketje 24-10 besteld en het is verzonden met cainiao super economy global. Volgens mij is het aardig op weg, het pakketje is al voorbij de douane van Luik. Nu nog wachten wanneer het pakketje op de mat valt.

Arrive at destination country
2020-11-10 16:10:29
-Liege-Import Customs Clearance Success
2020-11-08 16:40:00
-Liege-Customs Clearance Start
2020-11-08 15:40:00
-Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege
2020-11-06 21:41:00
-zhengzhou-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-11-05 17:00:00
Received by line-haul
2020-10-28 22:01:12
2020-10-28 11:31:07
2020-10-26 21:04:48
Accepted by carrier
2020-10-26 16:20:45
Grappig, ik heb een 3 tal artikelen die geconsolideerd zijn in 1 pakket en dat ligt al sinds 31-10 in Luik.
Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege
2020-10-31 14:47:00 [GMT+1]
Shanghai-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-10-28 21:00:00 [GMT+8]
Received by line-haul
2020-10-24 15:43:20 [GMT+8]
2020-10-24 04:57:52 [GMT+8]
Oubound success in consolidated warehouse
2020-10-24 02:08:05 [GMT+8]
Welke website gebruik jij om te traceren?

Dit pakketje en nog een aantal anderen zijn als wel bekend bij postnl (PostNL.post) maar blijven sinds 13/14-11 hangen op “ The item is ready for shipment“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:49

slaay

Natuurbeleven.com

Us3rNaMeD schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:07:
[...]

Grappig, ik heb een 3 tal artikelen die geconsolideerd zijn in 1 pakket en dat ligt al sinds 31-10 in Luik.
Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege
2020-10-31 14:47:00 [GMT+1]
Shanghai-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-10-28 21:00:00 [GMT+8]
Received by line-haul
2020-10-24 15:43:20 [GMT+8]
2020-10-24 04:57:52 [GMT+8]
Oubound success in consolidated warehouse
Welke website gebruik jij om te traceren?

Dit pakketje en nog een aantal anderen zijn als wel bekend bij postnl (PostNL.post) maar blijven sinds 13/14-11 hangen op “ The item is ready for shipment“
Mijn pakketje ligt ook al sinds 31 oktober in Luik. Gelukkig kreeg ik net in de PostNL app melding dat het pakket aangemeld is. Dus er lijkt schot in de zaak te zitten!
20-11-2020 08:51
The item has been processed in the country of destination

Liege-Linehaul Arrival
2020-10-31 04:41:00
ZHENGZHOU-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-10-30 12:00:00
The item is ready for shipment
2020-10-30 09:51:00
The item is pre-advised to PostNL
2020-10-30 09:50:00
Received by line-haul
2020-10-22 20:46:34
2020-10-22 15:02:47
2020-10-22 13:25:35
Accepted by carrier
2020-10-22 13:25:35

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Us3rNaMeD
slaay schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:13:
[...]

Mijn pakketje ligt ook al sinds 31 oktober in Luik. Gelukkig kreeg ik net in de PostNL app melding dat het pakket aangemeld is. Dus er lijkt schot in de zaak te zitten!

[...]
Even gecheckt en ja hoor, vandaag rond 13:00 nieuwe status, de zelfde als jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
Number: LT...
Package status: In transit
Country: Netherlands -> Unknown
Destination:

Origin:
2020-11-18 02:25, The item is ready for shipment
2020-11-18 02:24, The item is pre-advised to PostNL
======================================
Powered by www.17track.net

Ik zie dat postnl toch LT codes accepteert en hetzelfde zegt.

18-11-2020 02:25 The item is ready for shipment NETHERLANDS
18-11-2020 02:24 The item is pre-advised to PostNL

Welke stappen volgen er nog voordat ik iemsnd aan de deur krijg? Vorige pakjes was het ook onduidelijk wanneer ze zouden komen. Awaiting delivery stond er al dagenvoor eerste pakje, maar bij ontvangst bleek het pakje twee te zijn. Opeens stond twee dagen later weer een postnl onderaannemers werknemer vroeg voor de deur.

Cainoa komt niet verder dan aangekomen in Luik;
Destination
Netherlands
Origin
China
Liege-Linehaul Arrival

2020-11-19 02:30:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:02

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Goed dat je er naar vraagt: eventjes in dit topic opzoeken wat dat betekent en je weet een pak meer!

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakketjes123
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik plaats normaal gesproken niet snel iets op een forum, maar mijn pakketje lijkt al een dikke maand in Belgie/Nederland te zijn, maar nog altijd heb ik niks ontvangen. Ik kan geen 'dispute' openen op Aliexpress, en de code kan niet gevonden via de internationale Track and Trace via PostNL. De code die ik nu heb begint met 'NL'. Dit zijn alle gegevens die ik nu heb... De geschatte levertijd is al lang verstreken

Arrive at destination country 2020-10-19 18:32:37

-Liege-Import Customs Clearance Success 2020-10-16 13:50:00

-Liege-Customs Clearance Start 2020-10-16 12:50:00

-Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege 2020-10-16 03:30:00

-zhengzhou-Hand over to airline:Hand over to airline 2020-10-13 17:00:00

Received by line-haul 2020-10-08 22:19:29

Outbound in sorting center 2020-10-08 05:43:46

Inbound in sorting center 2020-10-07 21:49:48

Accepted by carrier 2020-10-07 12:43:28

Weet iemand wat ik kan doen of welke stappen ik het beste kan ondernemen? Het gaat maar om een pakketje van een paar euro, maar ik heb het het liefste toch voor de kerst nog binnen....

Als ik een dispute open, krijg ik dit 'na controle informatie, het pakket heeft aangekomen op bestemming land en het is in transit momenteel. bedankt voor uw geduld voor wachten voor de internationale pakket. omdat uw pakket nog in bescherming tijd, geduld wachten.'

[ Voor 11% gewijzigd door pakketjes123 op 23-11-2020 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aawe mwan

aawe mwan

Wat ook leuk is:

pakketjes123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:51:
Ik plaats normaal gesproken niet snel iets op een forum, maar mijn pakketje lijkt al een dikke maand in Belgie/Nederland te zijn,
Ik zie het, je hebt er zelfs een gloednieuw account voor aangemaakt op Tweakers.

Tip: gebruik even de zoekfunctie op dit topic en zoek bijvoorbeeld naar de woorden "Luik" of "Liege".
Lees en je wordt een stuk wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 11:27
Ik heb nu een pakketje wat volgens de T&T via het vliegtuig naar Europa via Duisburg komt. Eerste keer dat ik dat meemaak. Het gaat eigenlijk altijd via Luik als het met de airpost gaat

Het lijkt in ieder geval niet sneller dan Luik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
KNed schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
Ik heb nu een pakketje wat volgens de T&T via het vliegtuig naar Europa via Duisburg komt. Eerste keer dat ik dat meemaak. Het gaat eigenlijk altijd via Luik als het met de airpost gaat

Het lijkt in ieder geval niet sneller dan Luik :+
Ik heb er ook eentje via Duisburg. Gaat inderdaad niet sneller of zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Om de dingen wat beter in perspectief te zien twee cijfers die ik deze week tegenkwam:
  • PostNL bezorgt deze dagen meer dan anderhalf miljoen pakketten PER DAG;
  • Het aantal Aliexpress pakketjes dat via de luchthaven van Luik gaat, is ongeveer 6 miljoen PER JAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravikje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb op aliexpress een pakket besteld met Standard Shipping. Ik heb alleen een tracking code gekregen NL000000000000. Standard Shipping is normaal LT00000000NL. Klopt het dat ik hier word voorgelogen? Bezorging duurt erg lang. Weet iemand door welk bedrijf NL000000000000 word bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Us3rNaMeD
dravikje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:52:
Ik heb op aliexpress een pakket besteld met Standard Shipping. Ik heb alleen een tracking code gekregen NL000000000000. Standard Shipping is normaal LT00000000NL. Klopt het dat ik hier word voorgelogen? Bezorging duurt erg lang. Weet iemand door welk bedrijf NL000000000000 word bezorgd?
De NL code is volgens mij global cainiao, een van de standaard verzendmethoden via AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
dravikje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:52:
NLxxxxxxx is van de goedkope Cianiao verzendmethoden. Dit is ook van AliExpress zelf. Vaak net wat trager dan AliExpress Standard Shipping. Als je meerdere bestellingen tegelijk of vlak na elkaar hebt gedaan met als verzendmethode Cainiao en je hebt mazzel dan worden deze losse bestellingen in een distributiecentrum van AliExpress samengevoegd tot 1 groter pakket en voorzien van een LTxxxxxxNL code met AliExpress Standard Shipping. Iets wat bij mij net vandaag voor 5 bestellingen gebeurd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinkymen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-07-2024
Mijn laatste bestelling heeft een UGxxxxxxxxxBE gekregen bestemd voor een nederlands adres. Gaat dit goed komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theuser
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-01 19:20
kinkymen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:06:
Mijn laatste bestelling heeft een UGxxxxxxxxxBE gekregen bestemd voor een nederlands adres. Gaat dit goed komen?
Ja gaat vermoedelijk wel goed komen (ik heb er in de afgelopen tijd een stuk of 4 van binnen gekregen in Nederland ) !
Kan wel even duren gaan via luik (liege) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
KNed schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:35:
Dat pakketje is met de trein onderweg.

Doet er normaal gezien een twintigtal dagen over om in Duisburg aan te komen.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Beetje vergelijkbaar als hierboven: Een bestelling gedaan en gekozen voor de bij de verkoper standaard verzendwijze AliExpress Standard Shipping. Wordt ie verzonden, blijkt ie Cainiao Super Economy te gebruiken. Tracking begint met UG. Zeer veel verkopen en reviews, dus vind dit maar een rare streek. Op berichten reageert ie niet en een dispute kan pas geopend worden 10 dagen na verzending.

Iemand anders dit wel eens meegemaakt? Nu heb ik niet echt haast natuurlijk, maar vind dit meer een principe kwestie.

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 25-11-2020 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Laatst online: 05-09 11:27
Fettel schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:58:
[...]

Dat pakketje is met de trein onderweg.

Doet er normaal gezien een twintigtal dagen over om in Duisburg aan te komen.
In dit geval lijkt het volgens de track&trace toch echt luchtpost.
Via de trein heb ik weleens eerder meegemaakt, dat zie je dan ook in de T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Joen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:48:
[...]

NLxxxxxxx is van de goedkope Cianiao verzendmethoden. Dit is ook van AliExpress zelf. Vaak net wat trager dan AliExpress Standard Shipping. Als je meerdere bestellingen tegelijk of vlak na elkaar hebt gedaan met als verzendmethode Cainiao en je hebt mazzel dan worden deze losse bestellingen in een distributiecentrum van AliExpress samengevoegd tot 1 groter pakket en voorzien van een LTxxxxxxNL code met AliExpress Standard Shipping. Iets wat bij mij net vandaag voor 5 bestellingen gebeurd is. :)
'net wat trager ' is wel een understatement. Ik hou het bij in Excel en dit het eerste jaar waarin mijn 'gratis (Cianiao) verzonden' bestellingen gemiddeld 57 dagen onderweg zijn.
In 2018 waren mijn 'gratis verzonden' bestellingen gemiddeld 17 dagen onderweg.
(Deze verzendmethode gebruik ik meestal voor artikelen van een paar euro)

Bestellingen waarbij ik kies voor het betaalde 'aliexpress standard shipping' liggen steeds binnen 14 dagen op de deurmat, maar met een paar euro extra per bestelling wordt het dan steeds interessanter om diezelfde artikelen bij Amazon.de te bestellen. Dan heb je nóg snellere levering en nog 2 jaar garantie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
Medione1210 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:47:
steeds interessanter om diezelfde artikelen bij Amazon.de te bestellen. Dan heb je nóg snellere levering en nog 2 jaar garantie ook.
dat laatste betwijfel ik aangezien je dan niet bij Amazon maar bij hun Chinese partner besteld. Om diezelfde reden betaal je over die aankopen eventueel ook invoerrechten en belasting. Dat het sneller gaat is ook mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09 15:23

Metalfreak

Hoije woh!

Ik had onlangs het record qua verzendtijd tot nu toe. Op donderdag 12-11 besteld, op zaterdag 14-11 binnen. Zou volgens de verkoper uit Tsjechië komen, maar volgens de stickers kwam het uit Duitsland. Ik stond te kijken van die snelheid.

En gisteren kwam een pakketje binnen dat met de trein is gegaan, dat heeft er ongeveer 1,5 maand over gedaan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@BartNL en @Medione1210 : ehtweak in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3"

En begin deze maand heb ik toevallig, als proef/test, een titanium pincet, via Amazon.de, uit China besteld. Gewoon om weer eens te zien hoe dat gaat.
Qua prijs maakte het eigenlijk geen verschil; via Amazon.de moest ik 2,50 betalen. En datzelfde artikel (zelfde productfoto's zelfs) kost via AE rond de 2,35. En via BG zelfs het dubbele!
En nee, er kwamen er geen verzendkosten bij.

Levertijd staat via Amazon aangegeven als ergens eind december. Met daarbij wel de opmerking:
"Die Amazon A-bis-z-Garantie bietet Schutz, wenn Sie Artikel erwerben, die von einem Drittanbieter verkauft und versandt werden. Unsere Garantie deckt sowohl die pünktliche Lieferung als auch den Zustand Ihrer Artikel ab."
En in de klantenservice van Amazon heb toch nog iets meer vertrouwen dan in de chatbot van ome alie. ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
ehtweak schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:15:
En in de klantenservice van Amazon heb toch nog iets meer vertrouwen dan in de chatbot van ome alie. ;)
Qua klantenservice heb ik minder vertrouwen in Amazon. In de verkoopvoorwaarden van Amazon staat dat je een overeenkomst met de verkoper (uit China) aan gaat. Qua service zullen ze je dus net als AliExpress doorverwijzen naar de verkoper. Enige reden voor Amazon blijft voor mij de mogelijk snellere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@BartNL En toch, ik spreek uit ervaring, is dat niet het geval.

Heb wel eens een akkefietje gehad met tonercartridges, die door een derde verkocht en verstuurd worden (wel via Amazon.de besteld en betaald). En na geruime tijd bleken die dingen te lekken.
Contact opgenomen, in eerste instantie met de verkoper (want die is 1ste aanspreekpunt). Die reageerde niet. Vervolgens bij Amazon nagevraagd en die sprongen meteen in de bres. Boekten het gehele aankoopbedrag terug, terwijl ik de spullen mocht behouden. No questions asked. En enige tijd later was die verkoper foetsie van Amazon. Terwijl 'ie daarvoor al jaren lang spullen had verkocht.
M.a.w. het kan en is toch wel anders.

Maar in dit geval gaat het om een artikeltje van 2,50; dus veel risico loop ik niet... :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
ehtweak schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:35:
@BartNL En toch, ik spreek uit ervaring, is dat niet het geval.
...
ik spreek uit ervaring en ook bij AliExpress wordt je meestal ook prima geholpen. Ik zie op dit punt het verschil nog niet zo.
Mijn slechte ervaring met Amazon was dat ik dacht bij een Duits bedrijf te kopen. In werkelijkheid moest ik invoerrechten betalen omdat het artikel door Shenzhen Audio vanuit China geleverd werd. Wanneer je dan de kleine lettertjes leest staat Amazon in haar recht.
Op basis van jouw en mijn incidentele ervaringen zie ik geen verschil tussen Amazon en AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:22
Medione1210 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:47:
Bestellingen waarbij ik kies voor het betaalde 'aliexpress standard shipping' liggen steeds binnen 14 dagen op de deurmat, maar met een paar euro extra per bestelling wordt het dan steeds interessanter om diezelfde artikelen bij Amazon.de te bestellen. Dan heb je nóg snellere levering en nog 2 jaar garantie ook.
Dan heb jij meer geluk dan ik, sommige liggen nog altijd lang in Luik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6tRO9-rVhPWVFotSfYNTXwHswE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l1Mw6S0l9VghLkGhQsF3i1Ne.png?f=user_large

En een tweede ligt er al vanaf 11-11

Vandaag eindelijk bezorgd. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. :7

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fettel
KNed schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:27:
[...]

In dit geval lijkt het volgens de track&trace toch echt luchtpost.
Via de trein heb ik weleens eerder meegemaakt, dat zie je dan ook in de T&T
Dan ben ik toch wel benieuwd waar dat gaat landen.

Er is enkel een treinterminal in Duisburg.

[ Voor 9% gewijzigd door Fettel op 26-11-2020 08:27 ]

Yaha!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
BartNL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:36:
[...]

dat laatste betwijfel ik aangezien je dan niet bij Amazon maar bij hun Chinese partner besteld. Om diezelfde reden betaal je over die aankopen eventueel ook invoerrechten en belasting. Dat het sneller gaat is ook mijn ervaring.
@BartNL @ehtweak Even ter verduidelijking. Ik bedoel hier verkocht via derden en geleverd door Amazon of geleverd door de derde verkoper vanuit Europa. Hiervoor geldt 2jaar garantie en uiteraard snelle(re) levering.
Ik heb nog geen artikelen bij Amazon gekocht die uit China moeten komen.

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 21:29
Twee dingen: ik heb een aantal orders vanuit china lopen. het viel me op dat als ze arriveren in nederland in veel gevallen minimaal een week blijven liggen voordat ze verder behandeld worden.

2020-11-24 18:15
The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

2020-11-24 14:00
The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed

2020-11-16 09:21
The item is ready for shipment

2020-11-16 08:21
The item is pre-advised to PostNL

Deze zending is afgelopen maandag door postnl in de postnl app geladen, en voor bezorging gepland. tijdvak staat er 3 dagen in, vandaag is de bezorging weer uitgesteld. kan komen door de drukte natuurlijk, maar onhandig in het "verwachten" van een pakketje.

en heb nu ook een 2e bezorging lopen via orange connex:
2020-11-26 04:49
CN, Shenzhen, Departed from Processing Facility

2020-11-25 21:12
CN, Shenzhen, Package Processed in Facility

2020-11-25 13:08
CN, Shenzhen, Arrived at Processing Facility

2020-11-25 09:32
CN, Departed from Regional Distribution Center

2020-11-24 08:11
CN, DONGGUAN, Arrived at Regional Distribution Center

2020-11-24 00:59
CN, DONGGUAN, Arrived at Local Facility

2020-11-23 20:59
CN, SHENZHEN, Departed from Local Facility

2020-11-23 17:27
CN, SHENZHEN, Package Received (Customer Service Email: CS@orangeconnex.com)

2020-11-23 10:12
CN, BEIJING, Shipment Data Received

vraag me af of ze de eerste week december halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aawe mwan

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Fiekert schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:42:
Twee dingen: ik heb een aantal orders vanuit china lopen. het viel me op dat als ze arriveren in nederland in veel gevallen minimaal een week blijven liggen voordat ze verder behandeld worden.

2020-11-24 18:15
The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

2020-11-24 14:00
The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
Bij het vervoer van een Aliexpress pakketje zijn meerdere transportbedrijven betrokken, bijvoorbeeld:
  • De koerier in China die jouw pakketje van het magazijn naar het groupagebedrijf brengt
  • Het bedrijf dat meerdere pakketjes samen in 1 grote bruine kartonnen doos stopt met bestemming Luik
  • Het luchtvrachtbedrijf dat deze doos naar Luik vliegt ("country of destination" is Belgie)
  • Het bedrijf op de luchthaven dat al deze dozen open maakt en de individuele pakketjes scant
  • De vervoerder die de pakketjes vanuit de loods op Luik naar PostNL in Nederland brengt
  • PostNL
Als je de melding "The item is at the handover point from freight carrier to PostNL" goed leest, dan staat er letterlijk dat je pakketje nog NIET bij PostNL is en dus nog niet in Nederland is.

De melding "The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed" wil zeggen dat de bruine kartonnen doos uit het vliegtuig gekomen is, maar dat ze nog niet gekeken hebben of jouw pakketje er echt in zit. Dat doen ze een paar dagen later in Luik. Je pakketje is dus nog niet in Nederland.

Als het pakketje eenmaal bij PostNL is, hangt het een beetje af van hoe snel ze het douanewerk kunnen doen, maar bijna altijd is je pakketje dezelfde week nog bezorgd.

• kinkymen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-07-2024
[b]aawe mwan in "China-shopping levertijdentopic"
Als het pakketje eenmaal bij PostNL is, hangt het een beetje af van hoe snel ze het douanewerk kunnen doen, maar bijna altijd is je pakketje dezelfde week nog bezorgd.
We zitten momenteel weer vlak voor Sinterklaas, dus Postnl geeft momenteel zeer lage prio aan china-pakketjes. 1 pakketje staat al een week op 'ontvangen door Postnl, maar nog niet gesorteerd'.
Vorig jaar heeft postnl bijna 1,5 week geen pakketjes uit China bezorgd en de week na Sint kreeg ik opeens 5 pakketjes op 1 dag.

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 21:29
aawe mwan schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:39:
[...]

Bij het vervoer van een Aliexpress pakketje zijn meerdere transportbedrijven betrokken, bijvoorbeeld:
  • De koerier in China die jouw pakketje van het magazijn naar het groupagebedrijf brengt
  • Het bedrijf dat meerdere pakketjes samen in 1 grote bruine kartonnen doos stopt met bestemming Luik
  • Het luchtvrachtbedrijf dat deze doos naar Luik vliegt ("country of destination" is Belgie)
  • Het bedrijf op de luchthaven dat al deze dozen open maakt en de individuele pakketjes scant
  • De vervoerder die de pakketjes vanuit de loods op Luik naar PostNL in Nederland brengt
  • PostNL
Als je de melding "The item is at the handover point from freight carrier to PostNL" goed leest, dan staat er letterlijk dat je pakketje nog NIET bij PostNL is en dus nog niet in Nederland is.

De melding "The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed" wil zeggen dat de bruine kartonnen doos uit het vliegtuig gekomen is, maar dat ze nog niet gekeken hebben of jouw pakketje er echt in zit. Dat doen ze een paar dagen later in Luik. Je pakketje is dus nog niet in Nederland.

aah, dit verduidelijkt een hoop. bedankt!
8)7 die T&T pagina's maken het voor de gemiddelde persoon ook niet direct inzichtelijk.

Verwijderd

@aawe mwan waarom weet jij zo goed dat die doos bruin is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-09 21:38
kinkymen schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:57:
[...]

We zitten momenteel weer vlak voor Sinterklaas, dus Postnl geeft momenteel zeer lage prio aan china-pakketjes. 1 pakketje staat al een week op 'ontvangen door Postnl, maar nog niet gesorteerd'.
Vorig jaar heeft postnl bijna 1,5 week geen pakketjes uit China bezorgd en de week na Sint kreeg ik opeens 5 pakketjes op 1 dag.
Yes, ik heb ook al 2 Aliexpress standard shipping pakketjes bij PostNL aangemeld in de app sinds dinsdag en eentje sinds gisteren. Zit inderdaad geen voortgang in .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

dcell schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:31:
[...]

Yes, ik heb ook al 2 Aliexpress standard shipping pakketjes bij PostNL aangemeld in de app sinds dinsdag en eentje sinds gisteren. Zit inderdaad geen voortgang in .......
Hier hetzelfde en elke dag staat er weer bij het bezorgmoment "Morgen". Dat schuift elke dag gewoon door.
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:13:
@aawe mwan waarom weet jij zo goed dat die doos bruin is ;)
De verkoper had nog zo gezegd dat ze het "discreet zouden verpakken" ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Metalfreak op 27-11-2020 08:28 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
Metalfreak schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:24:
[...]
Hier hetzelfde en elke dag staat er weer bij het bezorgmoment "Morgen". Dat schuift elke dag gewoon door.
dat heeft zeker ook met de Sinterklaas drukte van PostNL te maken. Ook bij binnenlandse pakketjes komt dit nu voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donaldk
Mijn derde pakje een een lsa punch tool uit de officiele Chipal franchise store, duurde al wat langer om te gaan vliegen, maar licht nu al sinds Liege-Linehaul Arrival 2020-11-19 02:30:00 in Liege. En PostNL international parcel tracker kent hem niet meer, de Chinese trackers wel.

Die coupons is de grootste bagger bende, je wordt er mee doodgegooid, maar als je ze dan wilt selecteren zijn er geen.

Voor 11.11 gingen de verzendkosten (ik kiest altijd voor Aliexpress Standard Shipping) de lucht in zelfs voor Cainiao economy moest je bijbetalen. Nu kwam ik via de black friday email terecht bij een netwerk testertje van net geen drie euro, maar voor Aliexpress standard shipping voor slechts €0,76, totaal 3,54. Ding blijkt een paar euro goedkoper dan de rest van de aanbieders doordat volgens de feedback de opdruk Chinees is in plaats van Engels. Maar ja de cijfertjes zijn gewoon Arabisch;-).

Ik ben benieuwd de eerste twee pakjes kwamen voor de geschatte datum, voor nummer drie is die aanstaande, komende week. Voor #4, het testertje wordt 22 december opgegeven. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
donaldk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:55:
Mijn derde pakje een een lsa punch tool uit de officiele Chipal franchise store, duurde al wat langer om te gaan vliegen, maar licht nu al sinds Liege-Linehaul Arrival 2020-11-19 02:30:00 in Liege. En PostNL international parcel tracker kent hem niet meer, de Chinese trackers wel.
Ik heb 2 identieke bestellingen gedaan voor 2 verschillende NL adressen op hetzelfde moment in dezelfde store. De ene heb ik al een week binnen de andere niet en heeft nog steeds status Luik sinds 8-11. Alle 2 op hetzelfde moment in Luik aangekomen. Is geen peil op te trekken maar boeit me ook niet. Komen gaat het wel ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 10:46
jobr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:47:
[...]

Ik heb 2 identieke bestellingen gedaan voor 2 verschillende NL adressen op hetzelfde moment in dezelfde store. De ene heb ik al een week binnen de andere niet en heeft nog steeds status Luik sinds 8-11. Alle 2 op hetzelfde moment in Luik aangekomen. Is geen peil op te trekken maar boeit me ook niet. Komen gaat het wel ooit.
Heb precies hetzelfde op het moment. Allebei Donderdag in Luik, 1 ligt er nog en de ander heb ik al 4 dagen in huis. Zelfs pakjes die 4 dagen later besteld waren met tragere opties zijn al sneller en liggen nu samen in Luik. Ik zie ze wel verschijnen, zijn toch allemaal kleine dingetjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Hunterrnl op 27-11-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Bij Ali kreeg ik deze melding van mijn bestelling 2020.11.30 13:15 (GMT-7): Shipment cancelled.
Dus met andere woorden ik krijg niks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38
Theodor schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:41:
..... Shipment cancelled.
Grote kans dat je niks krijgt. Komt vaker voor met actie sales als single day of black friday.
Het hangt er vanaf waarom er gecanceld is.
Was de voorraad bij de toeleverancier op? Bleek de prijs die je hebt betaald (achteraf) te laag? Heeft de koerier de zending geweigerd?
Alleen in het laatste geval is er een kleine kans dat er nogmaals wordt verzonden, maar eerlijk gezegd denk ik dit niet.
Neem contact op met de verkoper hoe eea afgehandeld gaat worden, want de kans is er dat hij, ivm zijn reputatie, de order niet gaat annuleren.

[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 30-11-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Bij Ali kreeg ik deze melding van mijn bestelling 2020.11.30 13:15 (GMT-7): Shipment cancelled.
Correct. Kan zijn dat de seller niet snel genoeg verstuurd heeft en dan annuleert Ali de bestelling.
Hen ik ook gehad. 2x bestellen ging wel goed (dezelfde prijs).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Maak een dispute anders krijg je geld niet automatisch terug.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Kreeg dit als antwoord op mijn vraag bij de verkoper...

Dear friend, your parcel has not been cancelled. Due to the epidemic, the logistics has been restricted. We have replaced you with a new logistics method. Your parcel is waiting for distribution by the new logistics company. We will urge the post office to do it for you as soon as possible Send the package, thank you for your patience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Yorker schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:18:
[...]

Maak een dispute anders krijg je geld niet automatisch terug.
Kan je een dispute maken voordat de 90 dagen om zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:18
Meteen disputen dan krijg je het gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:15:
[...]

Kan je een dispute maken voordat de 90 dagen om zijn?
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Theodor schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:56:
Kreeg dit als antwoord op mijn vraag bij de verkoper...

Dear friend, your parcel has not been cancelled. Due to the epidemic, the logistics has been restricted. We have replaced you with a new logistics method. Your parcel is waiting for distribution by the new logistics company. We will urge the post office to do it for you as soon as possible Send the package, thank you for your patience
Kijk na of je nieuwe tracking code hebt gekregen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Laat PostNL nu de brievenbuspakketjes maar liggen of zo? Heb nu al twee keer China-pakketjes in de app gezien tussen de gewone post, maar ze worden maar niet afgeleverd terwijl de andere post wel is afgeleverd. Eentje zou vrijdag al komen, maar is er nog steeds niet, en vandaag zou er weer een komen, maar ook niets in de brievenbus terwijl de postbode wel is geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:30
Metalfreak schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:05:
Laat PostNL nu de brievenbuspakketjes maar liggen of zo? Heb nu al twee keer China-pakketjes in de app gezien tussen de gewone post, maar ze worden maar niet afgeleverd terwijl de andere post wel is afgeleverd. Eentje zou vrijdag al komen, maar is er nog steeds niet, en vandaag zou er weer een komen, maar ook niets in de brievenbus terwijl de postbode wel is geweest.
De postbode hier krijgt het in ieder geval niet mee, die krijgt elke dag drie tassen aan kleine pakketjes/brievenbuspakjes. Dan komt daar nog de "gewone" brieven + tijdschriften bij. Ik wacht geduldig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Bij Alie gaan al mijn pakketjes (behalve de DHL lijn) via Luik.
Dit duurt zo bizar lang allemaal. De DHL lijn (3SALX codes) is echt binnen 2 weken verzending binnen maar de postnl lijn duurt zo 4-8 weken.

Ik heb 2 weken terug iets bij Banggood besteld ook verzonden via postnl (priority) en die is nu al aangemeld bij postnl.
Komt dat door de priority die Banggood gebruikt of zijn de pakketten van Banggood zoveel sneller?
Meestsl is Banggood iets duurder maar ik vind Alieexpress echt te lang duren de laatste tijd.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
madmaus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:49:
Bij Alie gaan al mijn pakketjes (behalve de DHL lijn) via Luik.
Dit duurt zo bizar lang allemaal. De DHL lijn (3SALX codes) is echt binnen 2 weken verzending binnen maar de postnl lijn duurt zo 4-8 weken.

Ik heb 2 weken terug iets bij Banggood besteld ook verzonden via postnl (priority) en die is nu al aangemeld bij postnl.
Komt dat door de priority die Banggood gebruikt of zijn de pakketten van Banggood zoveel sneller?
Meestsl is Banggood iets duurder maar ik vind Alieexpress echt te lang duren de laatste tijd.
Ik wacht ook op pakketjes via Luik. Duurt allemal veel langer dan normaal. 11 november besteld en 18 november in luik aangekomen. Daarna niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
tommymeerNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:36:
[...]

Ik wacht ook op pakketjes via Luik. Duurt allemal veel langer dan normaal. 11 november besteld en 18 november in luik aangekomen. Daarna niks..
Grote kans dat tot ruim na kerst grote vertragingen zijn.
Was vorig jaar ook zo vanaf Black Friday tot nieuw jaar.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:44
Heb sinds lange tijd ook weer eens besteld op Ali.

Den pakketje via Luik binnen 7 dagen in de bus. Twee andere sinds zaterdag in Luik (7 dagen geleden besteld) en worden als het goed is morgen geleverd. Ik heb niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Extra betalen voor Ali standaard shipping heeft tegenwoordig ook niet veel zin meer (tenzij je de 3SALX DHL verzending krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 10:51
Ik heb een bestelling vanuit Polen met Cainiao warehouse express heeft iemand enig idee welke vervoeder dat zou kunnen zijn? Trackingnummer zijn 11 cijfers

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-09 21:38
Een week verder en 2 pakketjes zijn nog steeds tussen wal en schip. Ruim een week geleden vertrokken uit Luik en aangemeld in de PostNL app en totaal geen voortgang. Die liggen daar ergens in een hoekje in de bunker. 1 pakketje met Singapore Post die sinds vrijdag is aangemeld en ook daar geen voortgang, die ligt waarschijnlijk ook in dezelfde bunker ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
robbinonline schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:06:
Ik heb een bestelling vanuit Polen met Cainiao warehouse express heeft iemand enig idee welke vervoeder dat zou kunnen zijn? Trackingnummer zijn 11 cijfers
Die van mij vanuit België bleek GLS te zijn. Bij mij had het ook alleen cijfers.
Als dat het niet blijkt te zijn kun je er met www.17track.net of www.track24.net misschien wel achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 10:51
Joen schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:06:
[...]

Die van mij vanuit België bleek GLS te zijn. Bij mij had het ook alleen cijfers.
Als dat het niet blijkt te zijn kun je er met www.17track.net of www.track24.net misschien wel achter komen.
Daar kom ik helaas niet verder mee dan de tracking die Ali ook geeft. Laatste update: Leave the warehouse,

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-09 07:40
Heb sinds singles day 22 pakketjes onderweg en verwacht dat de helft niet meer gaat geleverd worden dit jaar.
Bpost zet alle chinese pakjes aan de kant als het druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Tec7lol schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:34:
Heb sinds singles day 22 pakketjes onderweg en verwacht dat de helft niet meer gaat geleverd worden dit jaar.
Bpost zet alle chinese pakjes aan de kant als het druk is.
Was vorig jaar ook idd.
Heb eigenlijk spijt dat ik nu zoveel pending pakketjes heb (18) en niet even gewacht tot na de kerst.

Ik ben ook bang dat er een aantal niet meer geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
robbinonline schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:06:
DHL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
New Yorker schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:56:
[...]

Kijk na of je nieuwe tracking code hebt gekregen.
Nee er gebeurt ook niks order is nog steeds cancelled. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Incognitum schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:57:
Heb sinds lange tijd ook weer eens besteld op Ali.

Den pakketje via Luik binnen 7 dagen in de bus. Twee andere sinds zaterdag in Luik (7 dagen geleden besteld) en worden als het goed is morgen geleverd. Ik heb niks te klagen.
Morgen komt de eerste, vanaf Schiedam. Ik vind 10 dagen een prima levertijd van Ali via Luik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-09 07:23
PostNL zit vol. AliExpress pakketten blijven voorlopig liggen, tenzij het pakket al onderweg is. Wacht al 1,5 week op een pakket die in NL ligt bij PostNL. (en dus niet luik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Hier ook hetzelfde, wat door de brievenbus past word geleverd maar de rest blijft hangen bij Postnl.

Ik zie in de Aliexpress app ook combi pakketten, iemand die kan uitleggen hoe ze dat doen? Zijn verschillende bestelling, verschillende leveranciers en op verschillende bestel dagen.

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Hier trouwens een bericht voor iedereen die gebruik maakt van Free Return met bijv. een verzendlabel van DHL: wees op tijd met het terugsturen, en bewaar de DHL verzending en ontvangstbewijs van return center in Zoetermeer aan de platinastraat 71.
Dit is bij mij mis gegaan, verkoper zegt niets gehad te hebben, dispute word gesloten want het pakketje is niet op tijd terug en je krijgt geen geld terug. Ben in bezwaar gegaan en heb meerdere malen contact op moeten nemen met Aliexpress support, allerlei bewijsstukken moeten aanleveren zoals foto's van de verzending, verzendlabel, verpakking etc. Ik had gelukkig foto's en een filmpje van het onbemande DHL punt op het moment dat ik mijn pakketje daar drop. Heb uiteindelijk na lange tijd mijn geld terug gekregen vanuit Aliexpress support, maar de verkoper heeft de return niet meer gehad.
Ging hier om een bestelling van paar honderd euro.
Op het moment dat het is afgeleverd in Zoetermeer is er geen enkel zicht meer op het pakket of de verwerking. Daar geven ze aan niets te kunnen nazoeken. Je kunt ze gerust bellen, maar gebruik dan het faxnummer die nemen ze wel op. +31 79 3460473

[ Voor 14% gewijzigd door CPM op 02-12-2020 19:13 ]

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 22:48

India Sierra

Learn by failure

Ook ik wacht al meer dan een week op mijn aliexpress pakjes. Elke dag staat er als afleverdatum "morgen" en "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". Hopelijk is het na 5 december beter ..

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

India Sierra schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:59:
Ook ik wacht al meer dan een week op mijn aliexpress pakjes. Elke dag staat er als afleverdatum "morgen" en "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". Hopelijk is het na 5 december beter ..
Ik las vanochtend dat PostNL het nog nooit zo druk heeft gehad met pakjes. Zal wel na nieuwjaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 22:48

India Sierra

Learn by failure

Ouch. Snap niet waarom ze je niet de optie geven om het zelf op te halen bij depot of te wachten tot thuis bezorging. Wacht nu al op 2 pakjes en het worden er zo alleen maar meer (singles day pakjes komen nu langzaamaan binnen ...)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

CPM schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:53:
Hier ook hetzelfde, wat door de brievenbus past word geleverd maar de rest blijft hangen bij Postnl.
Zelfs die brievenbuspakketjes komen bij mij al niet meer. Ik zie ze wel in de app staan, maar vervolgens niets in de brievenbus, ook een week later nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Metalfreak schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:48:
[...]

Zelfs die brievenbuspakketjes komen bij mij al niet meer. Ik zie ze wel in de app staan, maar vervolgens niets in de brievenbus, ook een week later nog steeds niets.
Datzelfde heb ik ook met binnenlandse zendingen, denk dat het momenteel gewoon een puinhoop is bij postnl.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 10:46
Het is gewoon Russisch roulette met pakjes op het moment. Hier ook wat pakjes staan en ook van naaste familie. Zo liggen er pakjes al 2 weken in Luik en sommige zijn via Luik al na 3 dagen in NL. Gelukkig zijn de Kerstkado`s aardig snel en de minder belangrijke langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik zit nog op pakketten uit september te wachten..

Lijkt wel of er bij mij echt niets door komt of heeeeeel traag.
Nou ja, niets belangrijks erbij zitten, dus wacht rustig af.
Binnen nu en 15 dagen lopen er 2 af, die kunnen snel een dispute van mij verwachten.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste

Let op:
Discussie over BTW na 1 juli 2021 mag in Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU worden gevoerd.