China-shopping levertijdentopic

Pagina: 1 ... 41 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
$27 is meer dan 22 euro. De douane gebruikt een eigen koerslijst: https://www.belastingdien.../hulpmiddel-wisselkoersen

Ik heb het voor je nagerekend, als het exact $25 was, was het in de maanden april juni en juli onder de 23 euro. Alleen in mei is het met 6 cent over het limiet gegaan...

Vraag me af welke maand ze gebruikt hebben en welke maand ze horen te gebruiken.

Edit: even een foutje gemaakt, je zat er elke keer met 0.2 - 1 euro overheen, niet vlak eronder.

[ Voor 10% gewijzigd door Joesv op 14-07-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Bedrag waar belasting over berekend wordt uit de US is het artikel+verzendkosten. Vreemd overigens want aankopen via Ebay uit de US waar invoerrechten etc over betaald dient te worden, wordt meteen in de betaling verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
poema schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:47:
Bedrag waar belasting over berekend wordt uit de US is het artikel+verzendkosten. Vreemd overigens want aankopen via Ebay uit de US waar invoerrechten etc over betaald dient te worden, wordt meteen in de betaling verwerkt.
Als de aankoopprijs onder de 22 is betaal je niks. Als het erboven is betaal je belasting over het aankoopbedrag + verzendkosten + eventuele verzekering.

https://www.belastingdien...tingen_bij_invoer_betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Grappig...

Een viertal AE bestellingen van halverwege juni. Lagen al ruim 2 weken in Luik (volgens de tracking). En nu ineens 'kent' PostNL ze. En geeft https://jouw.postnl.nl aan dat:
Verwacht: morgen tussen 08:00 en 18:00

We gaan het zien... we wachten geduldig af... :+

Blijkbaar waren er weer handjes beschikbaar om al die grijze plastieken zakjes en geel/bruine envelopjes weer eens in een vragtwaggel richting NL te stoppen. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Joesv schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:51:
[...]

Als de aankoopprijs onder de 22 is betaal je niks. Als het erboven is betaal je belasting over het aankoopbedrag + verzendkosten + eventuele verzekering.

https://www.belastingdien...tingen_bij_invoer_betalen
Weer wat geleerd :) Wel precies een grensgevalletje dit.

Mijn Ali pakketje heeft de status:

Zending in het lokale distributiecentrum

2020-07-01 16:21:00

Verzending met lokaal transportbedrijf

2020-07-01 16:21:00 [GMT+1]

Aangekomen in het land van bestemming

2020-06-22 03:31:00 [GMT+1]

Vraag me af wat met "lokaal distributiecentrum" bedoelt wordt. Nederland?

Zit er eigenlijk wel op te wachten :'(

AliExpress en PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

poema schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 18:08:
Vraag me af wat met "lokaal distributiecentrum" bedoelt wordt. Nederland?
Klik eens op "Bekijk de originele traceringsinformatie" ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Raven schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 18:28:
[...]
Klik eens op "Bekijk de originele traceringsinformatie" ;)
nog nikszeggender:

NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

Arrive at local delivery office

Liege-Linehaul Arrival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

poema schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 18:33:
[...]

nog nikszeggender:

NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

Liege-Linehaul Arrival

Pakketje is in Luik dus, wat volgens Ali Nederland is, nu maar hopen dat ie daar snel weer weg is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-07-2020 18:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinkymen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-07-2024
Ja, ze trekken Luik leeg.
4 van de 5 pakketjes in 1,5 dag stap verder. Nu maar hopen dat alles in 1x in mijn brievenbus past.
Natuurlijk het duurste pakketje (net onder 22 euro) ligt nog in Luik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
Ik had het al eerder gevraagd maar de track&trace van mijn packetjes zijn veranderd en zijn allemaal naar hetzelfde nummer gegaan. Betekent dit dat de douane het ook als 1 pakket ziet of nog steeds als meerdere? Ze komen van verschillende verkopers en op verschillende dagen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarwo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Wat zouden jullie doen? De bestelling (betaald in april) nog afhalen of maar laten liggen. Bijna het dubbele van de waarde komt er nog bovenop, en ik had er toch al zo lang op zitten wachten. Ik heb geruchten gehoord dat het wordt weggegooid of anders verloot onder de medewerkers. Ook al zou postnl geen dertien Euro's van me kunnen vangen, het zou ook een slecht gevoel geven als straks iemand hier mee wegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaskoel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-08 11:46
Joesv schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:13:
Ik had het al eerder gevraagd maar de track&trace van mijn packetjes zijn veranderd en zijn allemaal naar hetzelfde nummer gegaan. Betekent dit dat de douane het ook als 1 pakket ziet of nog steeds als meerdere? Ze komen van verschillende verkopers en op verschillende dagen besteld.
Al geprobeerd de verkopers een bericht te sturen? Dat is altijd je eerste stap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
thomaskoel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:58:
[...]

Al geprobeerd de verkopers een bericht te sturen? Dat is altijd je eerste stap..
Het is verzonden, naar een ander warenhuis gebracht, en op het moment dat het aan de maatschappij is overhandigd is het veranderd.

Zal misschien vanavond wel een berichtje tikken, vermoed dat het wel goed komt. Het totaal ligt iets onder de 23 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Joesv schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:05:
[...]

Het is verzonden, naar een ander warenhuis gebracht, en op het moment dat het aan de maatschappij is overhandigd is het veranderd.

Zal misschien vanavond wel een berichtje tikken, vermoed dat het wel goed komt. Het totaal ligt iets onder de 23 euro.
Misschien hebben ze in dat andere magazijn alle pakketten gericht aan jouw samengevoegd in 1 doos. Anders zou ik het ook niet weten. 2 pakketten kunnen nooit dezelfde barcode hebben. Collega van mij had dat ooit eens gedaan met GLS, gewoon het verzendlabel gekopieerd in plaats van aan te geven in het labelprogramma dat de levering uit 2 colli bestond. Volgende dag stond GLS weer voor de deur met de 2 dozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
In deze tijden van pandemie mag de douane best wat coulanter zijn naar de consumenten vind ik. Pakketten vanuit China niet groter dan circa 40x25 cm gewoon doorgeven aan de koerier. Scheelt ze zelf ook werk. Tjeetjes. Of willen ze de burger pakken om voor de coronakosten op te draaien zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:14
Jarwo schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:55:
Wat zouden jullie doen? De bestelling (betaald in april) nog afhalen of maar laten liggen. Bijna het dubbele van de waarde komt er nog bovenop, en ik had er toch al zo lang op zitten wachten. Ik heb geruchten gehoord dat het wordt weggegooid of anders verloot onder de medewerkers. Ook al zou postnl geen dertien Euro's van me kunnen vangen, het zou ook een slecht gevoel geven als straks iemand hier mee wegloopt.
Ik zou het pakketje lekker laten liggen! Hoe durven ze wel niet! Ze volgen gewoon de regels zijn ze nou helemaal gek geworden :X
SoundByte schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:25:
In deze tijden van pandemie mag de douane best wat coulanter zijn naar de consumenten vind ik. Pakketten vanuit China niet groter dan circa 30x14 cm gewoon doorgeven aan de koerier. Scheelt ze zelf ook werk. Tjeetjes. Of willen ze de burger pakken om voor de coronakosten op te draaien zeker.
Want je besteld allemaal dingen om de crisis te bestrijden ofzo? :?
Links of rechtsom betalen we de crisis toch zelf. Maar wel fijn dat je de Chinezen er weer bovenop helpt d:)b

[ Voor 31% gewijzigd door LordSinclair op 14-07-2020 21:27 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Jarwo schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:55:
Als je een pakket weigert dan gaat het retour afzender neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
LordSinclair schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:25:
[...]

Ik zou het pakketje lekker laten liggen! Hoe durven ze wel niet! Ze volgen gewoon de regels zijn ze nou helemaal gek geworden :X

[...]

Want je besteld allemaal dingen om de crisis te bestrijden ofzo? :?
Links of rechtsom betalen we de crisis toch zelf. Maar wel fijn dat je de Chinezen er weer bovenop helpt d:)b
De overheid compenseert oa. KLM en NS met gemiste inkomsten door de Corona'19 lockdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

SoundByte schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:28:
[...]

De overheid compenseert oa. KLM en NS met gemiste inkomsten door de Corona'19 lockdown.
De overheid? Waar haalt de overheid z'n pecunia vandaan? Juist ja, de belastingbetaler! Jij en ik dus. M.a.w. we betalen ALTIJD de rekening... :|

@Jarwo : je beseft toch wel dat het amper een week bij het PostNL servicepunt blijft liggen? Daarna verdwijnt het 'ergens' naar toe.

@kinkymen Idd; het lijkt wel alsof het grote opruiming is, daar in Luik. Vanochtend waren 4 van m'n AE bestellingen 'ineens' in Nederland en zichtbaar bij https://jouw.postnl.nl/.
Inmiddels zijn al 6 bestellingen eindelijk vanuit Luik onderweg naar ehtweak. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 06:27
17 april besteld. Sinds 22 april in Den Haag. Daarna geen updates meer. 3 Juli Dispuut aangemaakt. Oordeel 10 dagen extra wachten. 10 dagen zijn voorbij (inmiddels ook email ontvangen dat buyer protection over is en er 15 dagen zijn om een dispuut te openen) 14 juli opnieuw gevraagd om geld terug te geven.
Oordeel Ali: nog weer 8 dagen wachten.
Dus een order die 20 dagen levertijd had en de buyer protection ten tijde van bestellen 60 dagen was wordt zo opgerekt tot 100 dagen.
Ik snap dat er dingen mis kunnen gaan maar ze komen hun beloftes mbt bescherming niet na. Ze noemen het kopersbescherming maar het is kopers-misleiding.
Het zijn oplichters en vuile leugenaars daar bij Ali. Ik ga er nooit meer iets bestellen.
Voorheen ook wel eens een probleem gehad maar dat was voor orders tot 5 euro, dat gaf geen probleem en werd terugbetaald. Nu een order van 35 euro en daar wordt erg moeilijk over gedaan.
Ik raad niemand aan om nog spullen van meer dan 5 euro te bestellen bij Ali want als het misgaat dan is de kopersbescherming weining/niets waard. Ik ben inmiddels niet meer zo vriendelijk in mijn opmerkingen in het dispuut maar nu ga ze ook lastig blijven vallen tot ik het geld terug heb. We zullen zien hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
ehtweak schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:36:
[...]

De overheid? Waar haalt de overheid z'n pecunia vandaan? Juist ja, de belastingbetaler! Jij en ik dus. M.a.w. we betalen ALTIJD de rekening... :|

@Jarwo : je beseft toch wel dat het amper een week bij het PostNL servicepunt blijft liggen? Daarna verdwijnt het 'ergens' naar toe.

@kinkymen Idd; het lijkt wel alsof het grote opruiming is, daar in Luik. Vanochtend waren 4 van m'n AE bestellingen 'ineens' in Nederland en zichtbaar bij https://jouw.postnl.nl/.
Inmiddels zijn al 6 bestellingen eindelijk vanuit Luik onderweg naar ehtweak. :)
Er zijn veel zaken die de overheid kan aanwenden om extra 'caching' binnen te halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:De discussie over de overheid mag stoppen hier. Die is net iets té offtopic om nog nuttig te zijn in een topic over levertijden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Lrod schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 05:02:
[...]

Zelfde verhaal met mijn LTxxxNL (Ali standard shipping) pakketje. 4 juni verzonden, sinds 10 juni in Luik en sinds 29 juni zichtbaar op PostNL site. De bezorgdatum schoof toen de eerste paar dagen steeds een dag op, en nu staat het al een tijdje op "Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL".

Geen idee waar het pakketje nu is of dat ik het uberhaupt nog ga krijgen.Om moedeloos van te worden.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook mijn AE pakketje is eindelijk, na meer dan een maand in Luik vast te hebben gezeten, in handen van PostNL en ik krijg het vandaag geleverd. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKTtyadykt9siPMd3LwOkwWSHss=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jcs7HByiLUx2tcQ1gnDFvINz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit heeft niets met levertijden te maken.

[ Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2020 10:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:57
*knip* Zie modbreak hierboven.

Hier druppelen de laatste tijd ook weer wat pakketjes binnen. Maar er is totaal geen pijl op te trekken. Vorige week een klein brievenbus pakketje ruim binnen 2 weken! Met Yanwen economic mail geloof ik.
Maar ook andere die al tijden in Luik liggen.
Ik wacht gewoon rustig af....

[ Voor 59% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2020 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarwo
nklaver234 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:17:
17 april besteld. Sinds 22 april in Den Haag. Daarna geen updates meer. 3 Juli Dispuut aangemaakt.

Het zijn oplichters en vuile leugenaars daar bij Ali. Ik ga er nooit meer iets bestellen.
Ik begrijp wat je bedoelt. Toch heb ik vreselijk goede ervaringen met verkopers die me razend snel te woord staan, behulpzaam zijn, kortingen aanbieden of zonder toestemming al vervanging hebben opgestuurd. Het is spijtig dat een van mijn favoriete verkopers alleen tuinartikelen verkoopt, al weet ik zo nog wel vijf favoriete verkopers waar ik graag van koop en die klantgericht denken.

Om rustig te kunnen slapen bestel ik altijd onder de 22 EUR, maar soms is het 23.61 en dan por ik gewoon eerst om een korting. Dat wordt tot mijn verbazing vaak toegekend. Onderhandelen zijn zij daar gewend, er kan altijd iets van de prijs af en als ik een duurdere bestelling niet dreig te ontvangen, na tig verlenging van de kopersbescherming, dan probeer ik eerst of er met een (gedeeltelijke) terugbetaling korting verkregen kan worden op een nieuwe aankoop.

dit soort fijne verkopers zullen dan vaak niet bij de kabeltjes en telefoonhoesjes zitten. Ik zie wel eens gemiddelden van 97% waarin in de negatieve beoordelingen beschreven wordt dat de verkoper niet antwoordt op klachten en geen geld teruggeeft en weer gemiddelden van 90% van nette verkopers die recensies krijgen als: 1 ster - ik heb mijn bestelling niet ontvangen, additional feedback: het geld werd door de verkoper teruggegeven / een nieuw exemplaar werd opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

Gister in de postnl app een pakketje zichtbaar en zou ook gister geleverd worden. geen postbode aan de deur gehad, en vandaag is het uit de app verdwenen...

Nu staat er weer een andere in (beide hadden al maanden vertraging) dus hoop op een foutje en dat ze beide gewoon aankomen vandaag.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:41

Metalfreak

Hoije woh!

Iemand al eens ervaring gehad met het volgende: pakketje was in Nederland, was op een gegeven moment ook aangemeld in de PostNL app, alleen nog met onbekende levertijd en ineens veranderde de status in de tracking van AliExpress naar "Shipment undeliverable, returning to sender". Pakketje is nooit aangeleverd en ook in de PostNL app is er nooit een leverdatum aangegeven. Order staat nu bij AliExpress al op completed, maar de termijn van ontvangen is nog niet afgelopen, dus ik kan nog geen dispute openen.

(de PostNL plugin van mijn geroote Toon thermostaat kan met dit pakketje ook niet goed omgaan, die blijft continu in beeld ook al krijg ik die dag een ander pakketje)

Vorige week na ruim 4 maanden wel nog een pakketje gekregen dat via brievenbus geleverd was, had wel al het geld teruggevraagd omdat ik de hoop had opgegeven.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-11-2024
Metalfreak schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:14:
Iemand al eens ervaring gehad met het volgende: pakketje was in Nederland, was op een gegeven moment ook aangemeld in de PostNL app, alleen nog met onbekende levertijd en ineens veranderde de status in de tracking van AliExpress naar "Shipment undeliverable, returning to sender". Pakketje is nooit aangeleverd en ook in de PostNL app is er nooit een leverdatum aangegeven. Order staat nu bij AliExpress al op completed, maar de termijn van ontvangen is nog niet afgelopen, dus ik kan nog geen dispute openen.
Als jij kunt aantonen dat hij "undeliverable" is, kun je een dispute openen op basis van "Logistics error, returned to sender".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, ik heb hier een wat vage LP*********GB tracking van Seeed Studio. Stel ik op 17track 4PX als vervoerder in, dan zie ik dit:
2020-07-14 22:55 OFFICE UNKNOWN, departure from office of exchange
2020-07-10 00:34 OFFICE UNKNOWN, departure from office of exchange
2020-07-08 20:29 OFFICE UNKNOWN, departure from office of exchange
2020-07-08 00:00 OFFICE UNKNOWN, Departure from Outward Office of Exchange
2020-07-07 23:35 OFFICE UNKNOWN, Outward Collection
2020-07-07 05:35 LHR, Arrival of goods at destination airport
2020-07-07 05:35 LHR, Arrived at the destination airport
2020-07-06 23:33 HKG, shipment departed from airport of origin country
2020-07-04 23:32 HKG, Hand over to airline.
2020-07-03 15:46 HONG KONG - HONG KONG, Depart from facility to service provider.
2020-06-18 22:54 Shenzhen,China, 4PX picked up shipment.
2020-06-18 22:54 Shenzhen,China, Shipment arrived at facility and measured.
Zet ik de vervoerder op auto, dan wordt het Royal Mail en dan zie ik dit:
2020-07-14 22:58 NLAMSA, Arrived at Delivery Office
2020-07-14 22:57 NLAMSA, Netherlands, Item Despatched
2020-07-14 22:56 NLAMSA, Netherlands, Item received at Sorting Office
2020-07-14 22:55 AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Netherlands, Item has left the overseas International Processing Centre
2020-07-10 00:37 NLAMSA, Arrived at Delivery Office
2020-07-10 00:36 NLAMSA, Netherlands, Item Despatched
2020-07-10 00:35 NLAMSA, Netherlands, Item received at Sorting Office
2020-07-10 00:34 AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Netherlands, Item has left the overseas International Processing Centre
2020-07-08 20:29 Netherlands, Item has left the overseas International Processing Centre
2020-07-08 00:00 LANGLEY HWDCÂ (2), Item Leaving the UK
2020-07-07 23:35 LANGLEY HWDCÂ (2), Item Received by Royal Mail
Waarom de herhaling van tracking? :?

internationalparceltracking.com herkend de code overigens niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

mr_seeker schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Als jij kunt aantonen dat hij "undeliverable" is, kun je een dispute openen op basis van "Logistics error, returned to sender".
Tja, hoe kan ik dat als ik niets heb en niemand ooit iets heeft aangeleverd?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Metalfreak schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Tja, hoe kan ik dat als ik niets heb en niemand ooit iets heeft aangeleverd?
Je hebt toch die track&trace historie? Screenshot van maken en meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:54
Mijn experiment om naar een ander EU land te verzenden lijkt op een mislukking uit te lopen, zowel Ali Standard zendingen voor Luxemburg als Polen gaan, je raadt het, via Luik.

Wel pijlsnel in Luik overigens, 9-7 besteld 11-7 verzonden 14-7 Luik. Het wachten kan beginnen :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 22:04
Weet iemand toevallig welke vervoerder alle RV....CN pakketjes ontvangt in Nederland? PostNL herkent de code niet, en op 17track krijg je een heel verhaal in het chinees wat als je het vertaald wijst dat het pakket in rusland ligt.

Van zoekresultaten in dit topic, wordt ik ook niet wijzer.

[ Voor 17% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 15-07-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 21:33
Al mijn standard shipping (luik) pakjes zijn binnen. Nu nog mijn EMS e-pakket (LZxxxCN, maar daar is al 2 maanden niet meer veranderd. Dat gaat denk ik een dispute worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
BladeSlayer1000 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:51:
Weet iemand toevallig welke vervoerder alle RV....CN pakketjes ontvangt in Nederland? PostNL herkent de code niet, en op 17track krijg je een heel verhaal in het chinees wat als je het vertaald wijst dat het pakket in rusland ligt.

Van zoekresultaten in dit topic, wordt ik ook niet wijzer.
China post? R = registered mail, V= volume (groot pakket), CN = China.

EDIT: Alles wat GEEN DHL of UPS is gaat via PostNL (ook TNT).
EDIT2: "Sita verwerkingscentrum" is eigenlijk "Domestic sorting centre"

[ Voor 12% gewijzigd door mr_seeker op 15-07-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 20:23

J8S

Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Eind mei een pakketje besteld dat volgens Ali op 26 mei gearriveerd is in Luik. Daarna op 18 juni 'The item has been processed in the country of destination' en vervolgens geen enkele updates meer.

17Track geeft alleen maar aan dat het pakketje sinds 18 juni op het handover point is van carrier naar PostNL en verder niets.

Twee andere pakketjes op dezelfde dag besteld zijn al een aantal weken binnen. Wel bij andere shops vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Joesv schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Ik zat toevallig in de afgelopen dagen ook naar hun te kijken. Ze hebben ook een waarhuis in Spanje waarvandaan ze de strips kunnen versturen, kost wel meer aan verzendkosten maar het moet er ook sneller zijn. Helaas krijg ik ze niet zover dat ze bestellingen combineren en zal ik voor elk product verzendkosten moeten betalen.
Het gekke is dat ik bij BTF-lighting nu één bestelling heb geplaatst met vier producten. Bij twee daarvan kon ik Spanje kiezen (met €5 extra verzendkosten of iets dergelijks) en die heb ik ook bewust aangeklikt. Ik bestel deze producten voor de derde keer (!) en wil in ieder geval een deel van de bestelling wel eens snel in huis hebben. De twee andere producten werden alleen uit China verzonden.

Op 9 juli besteld en ik krijg zojuist de melding dat het pakketje uit Shenzhen is aangekomen in Luik. Ik heb maar één trackingcode gekregen en de hele bestelling bestaat volgens AE uit één shipment.

Volgens mij zijn er nu twee mogelijkheden:
  1. Het deel van de bestelling uit Spanje is nog niet verstuurd / al kwijt / onderweg maar zonder enige tracking
  2. BTF-lighting heeft genegeerd dat ik bij de helft van de bestelling het Spanje warehouse heb aangeklikt (en extra voor de shipment heb betaald) en alles is alsnog in China in 1 doos geflikkerd en naar Luik gestuurd
Van beide opties word ik niet heel blij :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn pakketje uit Spanje binnen gekregen van BTF-Lightning.

Heb je al contact opgenomen? Ik heb bewust extra betaald zodat ik het vanuit Spanje krijgt (sneller en veel kleinere kans op douane gedoe) en ik heb het vermoeden dat jij het om dezelfde reden hebt gedaan.

Bij mij reageren ze redelijk snel op vragen en vermoed dat Ali het ook niet al te leuk zal vinden als ze niet leveren wat / waar ze vandaan moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Bestelling gedaan op 1 juli. Op 6 juli kwam het aan in Luik, en zojuist bezorgd. 2 weekjes, ik ben tevreden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
De laatste 2 pakketjes die sinds 29-06 in Luik lagen zijn ook in de brievenbus gearriveerd. Beide pakketjes waren 3,5 week onderweg. Gerekend vanaf de dag van gemarkeerd als verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:38
Het zelfde hier !! is toch om gek van te worden ! staat het al een tijdje op "Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL". 17 track geeft aan:
The item is at the handover point from freight carrier to PostNL .

2020-06-22 09:38
The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

2020-06-22 09:35

2020-06-02 09:21
The item is ready for shipment

2020-06-02 09:17
The item is pre-advised

dispute gestart gwn geweigerd! :-( :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ogt-H-Rryjmv0zXeekSfqmSfP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Qh9ImfVtWbobR20zcCwXmte.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door danielsondepina op 15-07-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
Het lijkt er inmiddels op dat ze de grote druk bij PostNL aan het wegwerken zijn:

22-06: Ready for shipment
09-07: Handed over in bulk
14-07: in domestic sorting centre
15-07: Out for delivery

EDIT: Iedereen die klaagt over "disputes" en dergelijke, helaas is de waarheid dat je moet wachten TOTDAT je pakket is teruggestuurd OF je pakket op "delivered" is gezet. Eerder kun je alleen wachten!

PostNL zal NIETS voor je kunnen betekenen, want jij bent de ONTVANGER, en je hebt PostNL 0 euro betaald voor VERZENDING.

EDIT2: Misschien heel frustrerend voor sommigen, maar een pakket duurt ongeveer 4-6 weken voor delivery momenteel...

[ Voor 55% gewijzigd door mr_seeker op 15-07-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
danielsondepina schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:39:
Het zelfde hier !! is toch om gek van te worden ! staat het al een tijdje op "Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL". 17 track geeft aan:

The item is pre-advised

[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde met de 22e al in Luik... vorigr week kreeg ik een status update en toen dacht ik yay! Stond er weer de 22e maar dan 3 minuten later dan de vorige en dan geen 8 juli in de postnl tracking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielsondepina
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:38
Precies hetzelfde hier! Kreeg van AE een mail met uw pakket is op het postkantoor ..ik helemaal gelukkig , ik open de Postnl app.. helemaal niks veranderd tot mijn verbazing !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinkymen
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-07-2024
Euhhhhhhhhhhh....

De tracking-information is van mijn bestellingen op de aliexpress-site verdwenen, evenals de order-nummers. Nu kan ik helemaal niets meer tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Ook hier iets verbetering. Vandaag twee bestellingen binnen via postnl. Maar het zijn pakketjes die door de brievenbus kunnen Twee bestellingen die sinds 24 en 25 Mei vast zitten n in Luik. Zitten nogsteeds vast in Luik. De besteldatum van deze items liggen tussen de andere items in die nu wel binnen komen. Waarde van de vastzittende items liggen onder de 22.

Nog weer een ander item ligt al sinds 22 juni bij de NL douane. De postnl app gaf aan dat deze bezorgd zou worden deze melding verdween na uitstel van de bezorgtijd. Heb natuurlijk geen idee wat daar gebeurt. Waarde ligt ook onder de 22.

[ Voor 33% gewijzigd door SoundByte op 15-07-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

En weer eentje in het kader van WTF-ervaringen met de T&T van PostNL. :+

Gisteren stonden een viertal AE pakjes gepland om vandaag afgeleverd te worden.
Met als status: Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00

Net check ik de status weer online, staat er dit:
Bezorger is onderweg

We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.

Stelletje 8)7 De pakjes ZIJN bezorgd, gewoon keurig door de brievenbuspostbode vandaag afgegeven. Omdat ik de beste mevrouw toevallig bij ons op de stoep tegenkwam.
Maar desalniettemin; @ PostNL: HET IS afgeleverd.
Dus hoezo, 'bezorgmoment niet gehaald'? Juist wel! :Y 7(8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
danielsondepina schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:39:

The item is pre-advised

Dat is niet meer dan normaal, het pakketje is nog steeds onderweg, en zolang je nog buyers protection hebt zullen ze de dispute weigeren daar het nog steeds kan arriveren. Mocht de status een keer in cancelled veranderen ( ie Shipment cancelled ) en de verkoper niks van zich laat horen willen ze em wel toekennen.

Ja het is nu ruk en je moet vies lang wachten, maar het is nu niet anders. Dat is shopping in china, goedkoop maar lang wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

danielsondepina schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 16:49:
Precies hetzelfde hier! Kreeg van AE een mail met uw pakket is op het postkantoor ..ik helemaal gelukkig , ik open de Postnl app.. helemaal niks veranderd tot mijn verbazing !!
Als AE dat zegt, is het volgens mij gewoon overgedragen aan PostNL. Dat noemen zij dan local post office, maar vervolgens moet PostNL het dan nog bij jou gaan afleveren en mijn ervaring de laatste tijd is dat dat wat langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent_1971
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:07
Na 39 dagen eindelijk een Nflixin converter binnen. Waarde €80 netjes bezorgd zonder extra douane kosten. Nu nog 4 meter kabelrupsen. Dag nummer 62. Ben benieuwd wanneer die van Luik vertrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
21 juni twee DIN fascia's en een Carlinkit Wireless CarPlay besteld.

13 juli kwamen de fascia's, 16 juli de Carlinkit gekregen. Beide waren 26 juni al in Luik ingescand.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hier wederom geen last van langere levertijden.

Tas van circa 40eu besteld.
- 25 juni besteld
- 4 juli in Luik
- 14 juli (gisteren) aangemeld bij Post NL
- 16 juli (vandaag) bezorgd

Ik zag bij de tracking gegevens nog wat "douane" meldingen, maar uiteindelijk heb ik niets hoeven betalen. Op het pakket stond "shoulder bag" met een waarde van $8.

Kortom, prima tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:54
-Liege-Import Customs Clearance Success

2020-07-15 17:41:00 [GMT+2]

-Liege-Customs Clearance Start

2020-07-15 17:11:00 [GMT+2]

Voor het eerst dat ik deze statussen zie. 1 dag na aankomst in Luik. Item van 7 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1997
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-07-2020
2020-07-05 12:10
Arriving at the land

2020-05-26 16:27
Jinhua City, has been delivered to the airline transport

2020-05-21 15:52

2020-05-21 15:52

2020-05-21 15:35
Jinhua City, arriving at Yiwu Exchange Station (via transfer)

2020-05-10 01:10
Suzhou City, leave the Suzhou International Exchange Bureau, the next stop ,Suzhou Express Processing Center( via transfer)

2020-05-09 09:52
Suzhou City, Suzhou International Swap Bureau has been exported to the direct seal

2020-05-09 04:21
Suzhou City, arrived at the Suzhou Mail Processing Branch (via transfer)

2020-05-09 03:03
Wuxi City, leave the Wuxi Mail Processing Center, next stop ,Suzhou Mail Processing Branch

2020-05-08 03:35
Wuxi City, arrived at the Jiangsu Jiangyin City Processing Center

2020-05-07 17:14
Wuxi City, leave the Jiangyin Bulk Mail Reception Center, next stop , Suzhou International

2020-05-07 10:31
Wuxi City, "Jiangyin bulk mail receiving center" has received, ranger: Mary

2020-05-03 11:40
Logistics order created

in totaal nu meer dan 2 maand onderweg helaas na de laatste update geen enkele teken er meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Hier weer last van PostNL.
Krijg netjes een bericht van ze dat ze een pakket hebben, vervolgens is deze volgens de App afgeleverd als brievenbuspakket, maar er is die dag geen bezorger geweest.
Klacht bij PostNL: ja meneer u hebt niet verzekerd verstuurd, kunnen niets doen.

Komen dergelijke pakketten met de brievenpost mee of komen die met de pakketdienst?

Erg toevallig dat het hier om een duurdere bestelling ging. Bij Alixpress een disputen aanmaken kan niet want die verwijzen naar PostNL.

Update: nogmaals gebeld met PostNL, geven aan dat er een fout gemaakt is met scannen. Pakket kan alsnog komen. Maar waar hij is geen idee.

Kortom: pakketdienstbezorger drukt op bezorgd in brievenbus. Hij levert niets af, en PostNL zegt: neem contact op met de verzender. Maarja die hebben de info ook dat het bezorgd is. Ik hoop dat de bezorger blij is met mijn pakket.
Schandalig dat het zo kan.

[ Voor 28% gewijzigd door CPM op 16-07-2020 17:21 ]

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Iets positiever dan de berichten van hierboven: pakketje die als laatste de statussen had.....

Liege-Linehaul Arrival

....is vandaag afgeleverd. Super blij want EN eindelijk binnen En ondanks dat de verkoper er "Phone $50,-" op had gezet (werkelijke waarde was....hmmmm...iets hoger) geen extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
Net even met postnl gechat over een pakket wat al tijden op 2 juli hangt.

postnl.post meldt:
02-07-2020 16:36 The item has been processed in the country of destination
02-07-2020 16:33 The item has been processed in the country of destination
02-07-2020 16:33 The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
02-07-2020 16:33 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
02-07-2020 16:33 The item has arrived in the transit location
02-07-2020 16:33 The item is pre-advised to PostNL
15-06-2020 09:56 The item is ready for shipment

Volgens de postnl chat ondersteunen ze hun eigen website niet 8)7 en verwijzen ze naar postnl.nl.

Anyway, volgens PostNL is het pakket niet bij hun, terwijl de niet ondersteunde postnl pagina zegt dat het is overgedragen. Interessant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 12:30
Unicron schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:37:

postnl.post meldt:
02-07-2020 16:33 The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
02-07-2020 16:33 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

Volgens de postnl chat ondersteunen ze hun eigen website niet 8)7 en verwijzen ze naar postnl.nl.

Anyway, volgens PostNL is het pakket niet bij hun, terwijl de niet ondersteunde postnl pagina zegt dat het is overgedragen. Interessant :?
Ik had het zelfde, duurde ongeveer twee weken en toen kwam hij wel:

02-07-2020 17:45 The item has been delivered successfully
02-07-2020 10:43 The item is out for delivery
02-07-2020 10:00 The item is out for delivery
01-07-2020 18:42 The item has arrived at the domestic sorting centre
30-06-2020 05:54 The item has been processed in the country of destination
18-06-2020 07:59 The item has been processed in the country of destination
18-06-2020 07:56 The item has been processed in the country of destination
05-06-2020 09:44 The item is ready for shipment
05-06-2020 09:41 The item is pre-advised to PostNL

Blijkbaar moeten de pakketten drie keer verwerkt worden, wat dus weken duurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
CPM schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:04:
Krijg netjes een bericht van ze dat ze een pakket hebben, vervolgens is deze volgens de App afgeleverd als brievenbuspakket, maar er is die dag geen bezorger geweest.
Klacht bij PostNL: ja meneer u hebt niet verzekerd verstuurd, kunnen niets doen.

Komen dergelijke pakketten met de brievenpost mee of komen die met de pakketdienst?

Erg toevallig dat het hier om een duurdere bestelling ging. Bij Alixpress een disputen aanmaken kan niet want die verwijzen naar PostNL.

Update: nogmaals gebeld met PostNL, geven aan dat er een fout gemaakt is met scannen. Pakket kan alsnog komen. Maar waar hij is geen idee.

Kortom: pakketdienstbezorger drukt op bezorgd in brievenbus. Hij levert niets af, en PostNL zegt: neem contact op met de verzender. Maarja die hebben de info ook dat het bezorgd is. Ik hoop dat de bezorger blij is met mijn pakket.
Ja, zodra het pakket door PostNL als "delivered" is aangevinkt, dan is het niet meer het probleem van PostNL en AliExpress. Dus wat je moet vragen is bij welk adres het pakket is bezorgd en hoe laat hij is bezorgd. Als het ergens buiten de "normale" bezorgtijden van PostNL is, dan kun je nagaan dat iemand te vroeg op de knop "bezorgen" heeft gedrukt...

Reken er in ieder geval op dat je pakket "ergens" in Kafka is blijven hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chento12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-04 05:06
1ste verzendingen lopend.
1ste pakje zou 13-23 juli moeten aankomen, op 11-7 laatste activiteit met 'dispatch from sorting center' in China. Zal dus wel niet gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
Unicron schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 19:37:

postnl.post meldt:

Ik had hetzelfde. Duurde bij mij (net als de post hierboven) zo'n 2 weken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgMid6CaXVKR1fbMjozIzW88QJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eseXg4ka8ZwBgWHPyBYQTW7r.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
is dit nieuw?

-Amsterdam-Linehaul Arrival:Arrived Amsterdam

2020-07-16 12:47:00 [GMT+1]

11 juli besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

CPM schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:04:

Mij is eens door klantenservice verteld dat als een pakketje in Nederland met de brievenbuspost mee kan hij als bezorgd wordt aangevinkt in het lokale depot zodra die daar is aangekomen. Daarna kan het (even) duren voordat hij daadwerkelijk met de brievenbuspost mee gaat ter bezorging. Hij wordt dan ook niet meer getrackt.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:53

Pinobigbird

doesn't share food!

cgok schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:10:
is dit nieuw?

-Amsterdam-Linehaul Arrival:Arrived Amsterdam

2020-07-16 12:47:00 [GMT+1]

11 juli besteld.
Zelfde hier, sterker nog, ook de tijd exact hetzelfde. Exact een week na bestellen.
Gelukkig niet Luik.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vandaag pakje binnen gekregen. Had een weekje in Luik gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dwarlorf schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:27:
[...]

Mij is eens door klantenservice verteld dat als een pakketje in Nederland met de brievenbuspost mee kan hij als bezorgd wordt aangevinkt in het lokale depot zodra die daar is aangekomen.
Da's dus ook klinklare onzin van PostNL. ;w

Want afgelopen week zijn 5 pakjes door de brievenbuspostbode bezorgd.
ehtweak in "China-shopping levertijdentopic"
Terwijl de status notabene nu veranderd is naar:

Bezorgtijd nog onbekend
Bezorger is onderweg

Terwijl op de dag van de daadwerkelijke bezorging (nu 2-3 dagen geleden) de status aangaf dat de bezorger onderweg | bezorging tussen 08:00 en 18:00 uur was... 8)7
... Hij wordt dan ook niet meer getrackt.
De hele tracking van PostNL m.b.t. ex-China pakketjes is gewoon een farce. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59
De bezorging zit weer tussen de twee en drie weken in, pakketje besteld op 26 juni.
Delivered
2020-07-16 12:54:00
The item has arrived at the domestic sorting centre
2020-07-15 16:20:00
The item has been processed in the country of destination
2020-07-13 17:15:00
Airline arrive at destination country
2020-07-03 09:05:00
The item is pre-advised to PostNL
2020-07-02 01:55:00
2020-07-02 01:55:00
Hand over to airline
2020-07-01 22:00:00
Received by line-haul
2020-06-30 09:32:52
Order information received by carrier
2020-06-29 14:42:10
Outbound in sorting center
2020-06-29 14:42:10
Inbound in sorting center
2020-06-28 22:04:33
Accepted by carrier
2020-06-28 22:01:33

Aliexpress standard shipping, data Provided by CAINIAO.

PostNL track and trace:
16-07-2020 12:54 The item has been delivered successfully NETHERLANDS
16-07-2020 09:47 The item is out for delivery
16-07-2020 08:55 The item is out for delivery
15-07-2020 16:20 The item has arrived at the domestic sorting centre
13-07-2020 17:15 The item has been processed in the country of destination
13-07-2020 16:20 The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
02-07-2020 01:55 The item is ready for shipment
02-07-2020 01:55 The item is pre-advised to PostNL

Ben ik ben dat de pakketjes die langer geleden besteld zijn ergens tussen wal en schip in zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
pep_82 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:50:
De bezorging zit weer tussen de twee en drie weken in, pakketje besteld op 26 juni.
Dat gevoel heb ik ook, krijg opeens weer een lading aan pakketten binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
Mijn pakketjes zijn zojuist 'pre-advised to PostNL', ik had veel hoop dat het snel hier zou zijn maar als ik het hier zo lees kan ik er vanuit gaan dat het nog minstens 2 week duurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_seeker
Joesv schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 17:46:
Mijn pakketjes zijn zojuist 'pre-advised to PostNL', ik had veel hoop dat het snel hier zou zijn maar als ik het hier zo lees kan ik er vanuit gaan dat het nog minstens 2 week duurt?
Momenteel lijkt het op 2 tot 4 weken vanaf het moment dat ze op het handover point zitten... Pre-advised wil zeggen dat ze je trackingnummer bij PostNL hebben aangemeld.

EDIT: Momenteel krijg ik pakketten bezorgd van 15 juli op de handover, en zijn vanaf 6 juli pre-advised.

[ Voor 11% gewijzigd door mr_seeker op 17-07-2020 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
mr_seeker schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 19:10:
[...]

Momenteel lijkt het op 2 tot 4 weken vanaf het moment dat ze op het handover point zitten... Pre-advised wil zeggen dat ze je trackingnummer bij PostNL hebben aangemeld.

EDIT: Momenteel krijg ik pakketten bezorgd van 15 juli op de handover, en zijn vanaf 6 juli pre-advised.
Als het zo'n 2 week duurt hebben mijn pakketjes er ongeveer een maand over gedaan, een stuk beter dan verwacht.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chento12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-04 05:06
1ste verzendingen lopend.
1ste pakje zou 13-23 juli moeten aankomen, op 11-7 laatste activiteit met 'dispatch from sorting center' in China. Zal dus wel niet gehaald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaXZ
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-08 02:11
Mijn laatste pakket is vandaag eindelijk geleverd.
Bestelling van 18 mei.

AE original tracking log:

NL-Successful delivered:The item has been delivered successfully
2020-07-17 15:33:00 [GMT+1]

The item has arrived at the domestic sorting centre
2020-07-16 19:43:00

The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
2020-06-26 14:00:00

2020-06-03 01:27:00

The item is pre-advised to PostNL
2020-06-03 01:25:00

Liege-Linehaul Arrival
2020-06-02 22:31:00 [GMT+1]

SHENZHEN-Hand over to airline:Hand over to airline
2020-06-01 20:00:00 [GMT+8]

Received by line-haul
2020-05-28 23:30:11 [GMT+8]

Order information received by carrier
2020-05-21 15:09:24

Outbound in sorting center
2020-05-21 15:09:23 [GMT+8]

Inbound in sorting center
2020-05-20 17:22:05 [GMT+8]

Accepted by carrier
2020-05-20 16:52:05 [GMT+8]
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

mr_seeker schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:24:
[...]

Ja, zodra het pakket door PostNL als "delivered" is aangevinkt, dan is het niet meer het probleem van PostNL en AliExpress. Dus wat je moet vragen is bij welk adres het pakket is bezorgd en hoe laat hij is bezorgd. Als het ergens buiten de "normale" bezorgtijden van PostNL is, dan kun je nagaan dat iemand te vroeg op de knop "bezorgen" heeft gedrukt...

Reken er in ieder geval op dat je pakket "ergens" in Kafka is blijven hangen...
Ze geven gewoon aan dat het op mijn adres is bezorgd incl. Bezorg tijd.
Heb permanente camera bewaking, er is die dag niemand van PostNL geweest.

Deze week wederom via de PostNL nieuwe pakketten incl. Bezorgdag en tijdstip gepresenteerd gekregen. Echter zijn de pakketten wederom niet afgeleverd. Ze blijven nu elke dag terug komen met de opmerking: Onderweg bezorgtijd tussen xx xx.
PostNL blijft aan het klooien, het is tenslotte vakantie tijd, elk jaar gezeur met andere bezorgers.

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-08 11:24

mwk

Mijn laatste pakje is er nog niet. Staat nog steeds op "in domestic sorting centre". Verkoper bericht gestuurd en die zegt dat het bezorgd is en ik contact met de bezorger moet opnemen. Toch maar gevraagd hoe hij aan die info kwam en met wie hij contact heeft gehad. Ik heb zo mijn twijfels. Overigens geeft PostNL aan de de verzender contact moet opnemen als iets zoek is.

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 23:06
De status van mijn qcy t5 oordopjes is nu al sinds 02-07 import clearance failed. Ga ik deze nog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaXZ
mwk schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 10:53:
Mijn laatste pakje is er nog niet. Staat nog steeds op "in domestic sorting centre". Verkoper bericht gestuurd en die zegt dat het bezorgd is en ik contact met de bezorger moet opnemen. Toch maar gevraagd hoe hij aan die info kwam en met wie hij contact heeft gehad. Ik heb zo mijn twijfels. Overigens geeft PostNL aan de de verzender contact moet opnemen als iets zoek is.
Wat de verkoper zegt dat het bezorgd is staat dat ook op de optimized info van AE?
De verkoper ziet waarschijnlijk op zijn scherm "Shipment arrived at country of origin post office" onder optimized info en leest niet country of origin in maar alleen arrived at post office. Laatste entry hoort te zijn "Delivery successful"

Uitgaande dat je pakket bij postnl sorteercentrum zit is het nog niet verder verwerkt in het process.
Heb je overigens ook een crosscheck gedaan met bijvoorbeeld 17track.net en internationalparceltracking.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:18

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Een paar weken geleden heb ik op een dag veel leuke dingen besteld bij verkopers in China. Alles is via "Aliexpress Standard" verstuurd dus ik heb extra betaald voor een snellere verwerking (±2 weken).

Mijn bestellingen zijn waarschijnlijk op volgorde van T&T nummer in China naar het vliegveld gebracht.
Ze zijn in 3 vluchten naar Luik gevlogen, er zat precies een week tussen de eerste en de laatste vlucht.

In Luik hebben daarna alle pakketjes 2 weken liggen koekeloeren.

Toen er in Luik beweging kwam in de pakketten, was de volgorde van oppakken: vlucht 2 - vlucht 1 - vlucht 3. Dit gebeurde op een vrijdag. De complete vracht van een hele week werd in een paar uur verwerkt.

Direct op de zaterdag en de zondag verschenen de eerste pakketten in de PostNL app.
Het eerste pakket dat verscheen, was er eentje met alleen het woord "Camera" als omschrijving -- een cameramodule met CSI interface voor de Raspberry Pi, dus ver onder belastinggrens. Dit pakket is direct op maandag bij mij bezorgd. Ook een ander pakket waar een Raspberry Pi camera in zit is er vorig weekend uitgepikt, maar dit is tot gisteren op "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL" blijven staan. Na de camera verschenen in de loop van de week de pakketten uit vlucht 1 en 2 bijna om en om in de app. Toen die gedaan waren, hebben ze de pakketten uit vlucht 3 verwerkt.

De meeste pakketten werden de volgende dag bezorgd, of 1 of 2 dagen later. Uiteindelijk is het daardoor zo dat de de pakketten weer bijna helemaal op volgorde van T&T code bij mij zijn bezorgd.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-08 11:24

mwk

DRaXZ schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:01:
[...]

Wat de verkoper zegt dat het bezorgd is staat dat ook op de optimized info van AE?
De verkoper ziet waarschijnlijk op zijn scherm "Shipment arrived at country of origin post office" onder optimized info en leest niet country of origin in maar alleen arrived at post office. Laatste entry hoort te zijn "Delivery successful"

Uitgaande dat je pakket bij postnl sorteercentrum zit is het nog niet verder verwerkt in het process.
Heb je overigens ook een crosscheck gedaan met bijvoorbeeld 17track.net en internationalparceltracking.com?
Ja allemaal gecheckt. Maar nu is opeens net de status veranderd in "out for delivery". En zou het vanmiddag moeten worden bezorgd. Toeval?

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 22:28
Bij mij gaat alles tot nu toe goed. Afgelopen week is een bestelling van 23 juni bezorgd en vandaag een bestelling van 22 mei. Een andere bestelling uit mei is nu wel echt bij PostNL maar kon om een of andere reden niet meer mee vandaag. En zojuist kreeg ik een push-melding dat een andere bestelling van 23 juni ook door PostNL verwacht wordt.

Dan mis ik nog een telefoonhoesje dat überhaupt niet te tracken is, en een kabeltje dat woensdag in Nederland aangekomen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaXZ
mwk schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:27:
[...]

Ja allemaal gecheckt. Maar nu is opeens net de status veranderd in "out for delivery". En zou het vanmiddag moeten worden bezorgd. Toeval?
Even vooropgesteld dat het goed nieuws is dat je het vandaag gaat ontvangen na dat het ook waarschijnlijk weken in Luik vast zat en gevoelsmatig naar achteren werd geduwd.

Maar nee geen toeval, meer slechte communicatie. Het feit dat postnl ook tegen jou zegt van "doen eens ff contacten met de verkoper" terwijl je notabene in hun eigen tracking ziet dat het in hun sorterings centrum zit is gewoon raar.

FYI, postnl.post en internationalparceltracking.com zijn domeinen van postnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
Zojuist een AE (standard shipping) pakketje ontvangen dat er in totaal 9 dagen over heeft gedaan! _/-\o_ Dat is voor mij een nieuw record. :P De problemen in Luik lijken volledig opgelost te zijn.

9 juli verzonden
14 juli luik
18 juli bezorgd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xl_B3TIutTYab4TuYdyPysIf6GY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O37MpKsAzlteo8cOVMtw0bjS.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Lrod op 18-07-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier wil het nog niet opschieten, van de 7 op 14-6 geplaatste Ali-bestellingen is er
- 1 binnen (LT*NL)
- 3 met NL*reeksnummers* sinds 12-7 op "import clearance success"
- 2 met NL*reeksnummers* sinds 24-6 en 27-6 op "hand over to airline"
- en een met LVS*reeksnummers* sinds een paar dagen op "arrive at destination country".

Een niet-Ali zending uit China, met LP*GB als code, zwerft sinds de 10e rond in NLAMSA.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
Lrod schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:24:
Zojuist een AE (standard shipping) pakketje ontvangen dat er in totaal 9 dagen over heeft gedaan! _/-\o_ Dat is voor mij een nieuw record. :P De problemen in Luik lijken volledig opgelost te zijn.

9 juli verzonden
14 juli luik
18 juli bezorgd

[Afbeelding]
Ik denk het niet. Alle pakketjes na zo'n 20 juni in Luik zijn laatste week verwerkt (en bezorgd) door PostNL.
Het is wss toeval dat jouw pakket nog zo snel meekon naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Laatst online: 07-09 18:28
Lekker dan. Pakketje na 4 maanden nog niet binnen en Buyer protection is eindelijk verlopen.

Dispute aangemaakt en aangegeven dat local shipping company het pakket niet heeft. Wordt dispute afgewezen omdat item beschikbaar zou moeten zijn om op te halen (status is "arrive in destination country").

Krijg ik te horen van customer dat ik een brief moet vragen van local shipping company waarin staat dat het item niet is gearriveerd. Hoezo? Tracking laat toch al ziet dat item niet de status "Delivered successful" heeft...

Recent bestelde pakketjes komen gelukkig wel weer vlot binnen. Vandaag weer een binnen twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine83
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik heb nu wat bijzonders. Een product besteld dat met AliExpress Standard Shipping zou worden verzonden, maar waar ik vervolgens een DHL trackingnummer krijg waar niets te zien is. Vervolgens contact opgenomen met de verkoper en het blijkt nu dat hij het met JCEX op de trein heeft gegooid. Het vreemde daarbij is dat het pakketje in eerste instantie naar Japan is gegaan en nu op St. Sayak (Filipijnen?) ligt. Inmiddels zijn we al bijna een maand verder en pakketje vertoond nog geen teken van dat het daadwerkelijk deze kant op aan het komen is.

Herkent iemand deze route? Want eigenlijk alle treinpakketjes die ik heb gezien gaan wel allemaal meteen vanaf China richting eindbestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Smoonshine83 Een pakketje dat met de trein gaat?
Van China naar Japan en dan de Filipijnen? :?

Goh, ik wist niet dat er al zulke lange treintunnels tussen het Aziatische continent en de eilandengroepen in de Stille Oceaan lagen... :+

Rare jongens, die Chinezen. >:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 13:13
Hierop 23 mei besteld en sinds 8 juli 'departed from country of origin'. Bijna 2 maanden verder en nog geen idee wanneer het aan gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 22:23
27 mei besteld, vrijdag 17 juli geleverd. Het kan :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJvOT7KWjD99orTyjJXFnIDzsSA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMKRq2QCQqcraaLnxx5aw3m0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Overigens valt het me op bij zogenaamd gratis levering van aliexpress dat de prijzen veel hoger zijn dan wanneer er geen gratis levering is. Die zogenaamde gratis levering is volgens mij vaak dus niet gratis, maar daar betaal je gewoon voor.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
Salvatron schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:39:
Overigens valt het me op bij zogenaamd gratis levering van aliexpress dat de prijzen veel hoger zijn dan wanneer er geen gratis levering is. Die zogenaamde gratis levering is volgens mij vaak dus niet gratis, maar daar betaal je gewoon voor.
:+

Dat is niet alleen in China zo, ook in Nederlandse webwinkels hoor ;) Vooral leuk als je meerdere producten met "gratis" verzendkosten in 1x besteld. Dan is de webwinkel de lachende derde.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_seeker
CPM schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:41:
[...]

Ze geven gewoon aan dat het op mijn adres is bezorgd incl. Bezorg tijd.
Heb permanente camera bewaking, er is die dag niemand van PostNL geweest.

Deze week wederom via de PostNL nieuwe pakketten incl. Bezorgdag en tijdstip gepresenteerd gekregen. Echter zijn de pakketten wederom niet afgeleverd. Ze blijven nu elke dag terug komen met de opmerking: Onderweg bezorgtijd tussen xx xx.
PostNL blijft aan het klooien, het is tenslotte vakantie tijd, elk jaar gezeur met andere bezorgers.
Dan heb jij een postbezorger die te lui is om te bezorgen... Klacht indienen bij PostNL dat het pakket niet is bezorgd, wachten op AliExpress totdat de "buyer protection" is verstreken en dan daar een klacht indienen dat de postbezorger nooit is langsgekomen. Wedden dat het pakket dan binnen 3 dagen op "magische" wijze weer verschijnt? Hebben ze hier ook soms wel eens last van, pakketbezorger met bezorgvrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 21:00
Heb nu toch eens iets aparts gehad, laatst wat besteld bij 3 verschillende sellers met de Canaio verzending. Na enige tijd kwam er in de app te staan dat er toch een ander T&T nummer aangewezen was voor deze 3 pakketjes, voor alle drie hetzelfde Ali standard shipping nummer.

Nu komt er een pakketje binnen, met daarin drie losse pakketjes. Overigens wel lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarwo
kijk hier hou ik nou niet zo van, hè? Weer wat besteld op Ali van winkeltjes met meer dan 98%, stond AE standard shipping bij. Afgerekend, en na een aantal dagen stond er een YP volgnummer. What the flying Bubsy the bobcat, man?! Dus lekker met de slome onnavolgbare Yanwen tot aan de grens, heerlijk drie maanden gespannen afwachten wat er gebeurt. Deze kado's voor mijn kleine neefjes en nichtjes zullen wel geschenken worden voor sinterklaasfeest.

ook nog drie LT volgnummers die sinds begin mei doodgelopen lijken. En een die al een maand tussen ophaaldienst en sorteercentrum van postnl zweefde is zomaar ineens aangekomen. Die was belangrijker, dus dat was een hele geruststelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarwo
Salvatron schreef op zondag 19 juli 2020 @ 21:39:
Sommige artikelen zijn 35 EUR bij de een, en 17 EUR bij de ander, met 15 EUR AE standard shipping. Het lijkt me dan de verzendkosten in de prijs zitten of er zit een aardige speling op. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd of je op deze manier onder de 22 EUR veilig blijft. De douane zou je niks kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CD9DRtaaYFNFoTgyXy-Pm0ApYQg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5BPqnLHkuAWgrfsAtrRAir3I.jpg?f=user_large

Mijn pakketje ligt al van 16 juni in Luik stof te happen. De waarde is 145 euro.

Ik vind het ook raar dat het pakket eerst "pre-advised to PostNL" is alvorens het in Luik terrecht komt :s

Kortom, al een dikke maand aan het wachten op beweging in Luik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjococo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 17:11
Jarwo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:12:
[...]

Sommige artikelen zijn 35 EUR bij de een, en 17 EUR bij de ander, met 15 EUR AE standard shipping. Het lijkt me dan de verzendkosten in de prijs zitten of er zit een aardige speling op. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd of je op deze manier onder de 22 EUR veilig blijft. De douane zou je niks kunnen maken.
Je weet dat de 22 euro grens over het product en eventuele verzendkosten gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17
2 pakketten besteld. 1 daarvan heb ik 10 juli besteld. 12 juli shipping en vandaag! al binnen.

China, via Luik, in 12 dagen!🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

LordSinclair schreef op maandag 20 juli 2020 @ 08:00:
[...]

:+

Dat is niet alleen in China zo, ook in Nederlandse webwinkels hoor ;) Vooral leuk als je meerdere producten met "gratis" verzendkosten in 1x besteld. Dan is de webwinkel de lachende derde.
Ze kunnen beter de verzendkosten apart rekenen want de waarde van een pakket gaat veel sneller over de 22 euro als het inclusief verzendkosten is. Je hoeft geen btw te betalen als de waarde van het pakket <22 euro is:

https://www.belastingdien...edrijven/rekenvoorbeelden

Maar misschien doen winkels op aliexpress het wel allebei, dus hebben ze een versie met gratis verzending, en een versie zonder gratis verzending, voor de verschillende regels van de landen waar het pakket naartoe gaat.
sjococo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Je weet dat de 22 euro grens over het product en eventuele verzendkosten gaat?
In dat rekenvoorbeeld 1 in de link is dat dus niet zo.

'U betaalt geen btw omdat de waarde niet meer is dan € 22.'

Het lijkt dus om de waarde van het pakket te gaan, exclusief verzendkosten.

[ Voor 17% gewijzigd door Salvatron op 20-07-2020 16:57 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Pagina: 1 ... 41 ... 64 Laatste

Let op:
Discussie over BTW na 1 juli 2021 mag in Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU worden gevoerd.