EDIT: What @TiezZ_BE said (niet gezien dat er al een nieuwe pagina was).
[ Voor 17% gewijzigd door Card Nox op 25-11-2025 19:37 ]
Ja, je hebt gelijk hoor. De 5Nm is in de Black Friday aanbieding, de 8Nm niet. De adapter is het verschil.j.f.otten schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:37:
Ik ben ook aan het kijken voor een stuur van Fanatec, ik heb nu een Thrustmaster T300 op een playstation 5. Nu zit ik op de pagina van Fanatec te kijken en ik zie de GRAN TURISMO® DD PRO bundel in twee versies staan. De 5 nm voor 599 euro en de 8 nm voor 799. Het enige verschil is toch alleen de adapter? of mis ik iets. Want de adapter staat los voor nog geen 100 euro te koop. Dan kan ik beter de 5mn kopen en de adapter er los bij kopen. of denk ik nu te simpel?
Grappig, ik ben recent overgestapt, ik heb/had exact dezelfde configuratie. Zie mijn post een een paar dagen terug.j.f.otten schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:37:
Ik ben ook aan het kijken voor een stuur van Fanatec, ik heb nu een Thrustmaster T300 op een playstation 5. Nu zit ik op de pagina van Fanatec te kijken en ik zie de GRAN TURISMO® DD PRO bundel in twee versies staan. De 5 nm voor 599 euro en de 8 nm voor 799. Het enige verschil is toch alleen de adapter? of mis ik iets. Want de adapter staat los voor nog geen 100 euro te koop. Dan kan ik beter de 5mn kopen en de adapter er los bij kopen. of denk ik nu te simpel?
Als je het geld over hebt; DOEN!
Het is zeker een beter stuur, betere kwaliteit, snellere reactie, meer gevoel.
Maar.. het is geen wereld van verschil!
De T300 is in basis al echt een prima stuur. Bij een overstap naar de Fanatec Gran Turismo zul je echt geen enorm verschil merken zoals tussen een goedkoop flutstuur en de T300. Of zoals van de controller naar een stuur.
Dus verwacht er geen gigantische stappen van.
NB: Misschien is dat verschil er wel bij de echt dure setups van €1200+ ? Maar dan is het prijsverschil ook al veel groter natuurlijk.
[ Voor 36% gewijzigd door bord4kop op 26-11-2025 09:58 ]
| Security Management |
- Simagic Alpha Neo Pro
- Simagic GT Neo
- Simagic P1000
Kan niet wachten
Ik ben van een T300 naar een Fanatec CSW v2.5 gegaan (belt drive) en dat vond ik echt een wereld van verschil (in ACC). Ik reed dat seizoen in de onmogelijke Porsche GT3 en die auto overstuurde altijd en overal en kon met de CSW dit veel beter aanvoelen en counteren.bord4kop schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:54:
[...]Maar.. het is geen wereld van verschil!
Daarna een upgrade gedaan naar de DD1 en daar merkte ik amper verschil (helaas).
Ik rijd echt zo weinig de laatste maanden / jaar. Wellicht 1x a 2x avonden per maand oid...
[ Voor 8% gewijzigd door Card Nox op 26-11-2025 13:49 ]
TMX (oftewel T150 maar dan de xbox versie), zelfde belt motor meen ik als de T300 en ben overgegaan naar een 2ehandse Fanatec CSL DD 8NM met formula stuur en ik vind het ook een wereld van verschil met F1 25.Card Nox schreef op woensdag 26 november 2025 @ 13:47:
[...]
Ik ben van een T300 naar een Fanatec CSW v2.5 gegaan (belt drive) en dat vond ik echt een wereld van verschil (in ACC). Ik reed dat seizoen in de onmogelijke Porsche GT3 en die auto overstuurde altijd en overal en kon met de CSW dit veel beter aanvoelen en counteren.
Daarna een upgrade gedaan naar de DD1 en daar merkte ik amper verschil (helaas).
Ik rijd echt zo weinig de laatste maanden / jaar. Wellicht 1x a 2x avonden per maand oid...
ACC moet ik nog ontdekken. Wel aangeschaft.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dan begint de zoektocht naar een leuke geschikte racegame, wordt het F1 25. Of zal ik zelf meer richting iracing/assetto bewegen. Genoeg te doen komende kerstvakantie!
Ik hoop dus snel wat ervaringen te kunnen delen, thx voor het kunnen lurken tot heden.
Met AC kun je icm mods al best een eind komen natuurlijk als het gaat om puur rijden of evt open lobbies.Bartvw schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:54:
Oef, na de gratis raceweekend van F1 25 (aantal weken terug) was mijn zoontje into "racen". Dus ik heb de oude Logitech Momo van zolder gehaald. En ben zelf ook wat aan het rijden geslagen. Nu met de feestdagen in aantocht een mooie upgrade op zijn verlanglijstje gezet ;-) Dus deze week wordt de Moza R3 geleverd en een relatief goedkope Wheelstand erbij gekocht.
Dan begint de zoektocht naar een leuke geschikte racegame, wordt het F1 25. Of zal ik zelf meer richting iracing/assetto bewegen. Genoeg te doen komende kerstvakantie!
Ik hoop dus snel wat ervaringen te kunnen delen, thx voor het kunnen lurken tot heden.
Uplay: Red--Death
Vraag & Aanbod in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.