Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Racesturen, servo's en pedalen

Pagina: 1 ... 139 140 Laatste
Acties:

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:47
@Rvde Als de 8Nm DD wheelbase je niet het nodige speelplezier bezorgde, dan zal de DD+ dat ook niet doen :Y

[ Voor 6% gewijzigd door TiezZ_BE op 25-11-2025 17:41 ]

https://www.techpowerup.com/review/

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:04
@Rvde, lekker niet kopen als je twijfelt door te gaan, deze andere base zal echt geen wereldschokkend verschil gaan maken waardoor je gevoel over de hobby plots om zal slaan (verwacht ik).

EDIT: What @TiezZ_BE said (niet gezien dat er al een nieuwe pagina was).

[ Voor 17% gewijzigd door Card Nox op 25-11-2025 19:37 ]

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-11 14:14
Ik ben ook aan het kijken voor een stuur van Fanatec, ik heb nu een Thrustmaster T300 op een playstation 5. Nu zit ik op de pagina van Fanatec te kijken en ik zie de GRAN TURISMO® DD PRO bundel in twee versies staan. De 5 nm voor 599 euro en de 8 nm voor 799. Het enige verschil is toch alleen de adapter? of mis ik iets. Want de adapter staat los voor nog geen 100 euro te koop. Dan kan ik beter de 5mn kopen en de adapter er los bij kopen. of denk ik nu te simpel?

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:46
j.f.otten schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:37:
Ik ben ook aan het kijken voor een stuur van Fanatec, ik heb nu een Thrustmaster T300 op een playstation 5. Nu zit ik op de pagina van Fanatec te kijken en ik zie de GRAN TURISMO® DD PRO bundel in twee versies staan. De 5 nm voor 599 euro en de 8 nm voor 799. Het enige verschil is toch alleen de adapter? of mis ik iets. Want de adapter staat los voor nog geen 100 euro te koop. Dan kan ik beter de 5mn kopen en de adapter er los bij kopen. of denk ik nu te simpel?
Ja, je hebt gelijk hoor. De 5Nm is in de Black Friday aanbieding, de 8Nm niet. De adapter is het verschil.

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32

bord4kop

maximaal 100KB!

j.f.otten schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:37:
Grappig, ik ben recent overgestapt, ik heb/had exact dezelfde configuratie. Zie mijn post een een paar dagen terug. :*)

Als je het geld over hebt; DOEN!

Het is zeker een beter stuur, betere kwaliteit, snellere reactie, meer gevoel.

Maar.. het is geen wereld van verschil!

De T300 is in basis al echt een prima stuur. Bij een overstap naar de Fanatec Gran Turismo zul je echt geen enorm verschil merken zoals tussen een goedkoop flutstuur en de T300. Of zoals van de controller naar een stuur.
Dus verwacht er geen gigantische stappen van.
NB: Misschien is dat verschil er wel bij de echt dure setups van €1200+ ? Maar dan is het prijsverschil ook al veel groter natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door bord4kop op 26-11-2025 09:58 ]

| Security Management |

• j.f.otten
Grappig toen reageerde ik ook al onder jou post @bord4kop ik was nieuwsgierig naar je ervaringen. En die heb ik nu gekregen. Ik ben heel benieuwd naar het verschil. omdat men zegt dat een DD toch beter zou moeten zijn met insturen en zo. Mijn Thrustmaster doet het met gamen en dan een half uur reageren mijn pedalen niet meer. Dus ik ben een beetje klaar met deze set en daarom was ik op zoek naar wat anders.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:05
Geplooid voor de black friday bij SimWear
- Simagic Alpha Neo Pro
- Simagic GT Neo
- Simagic P1000

Kan niet wachten oOo

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:04
bord4kop schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:54:
[...]Maar.. het is geen wereld van verschil!
Ik ben van een T300 naar een Fanatec CSW v2.5 gegaan (belt drive) en dat vond ik echt een wereld van verschil (in ACC). Ik reed dat seizoen in de onmogelijke Porsche GT3 en die auto overstuurde altijd en overal en kon met de CSW dit veel beter aanvoelen en counteren.
Daarna een upgrade gedaan naar de DD1 en daar merkte ik amper verschil (helaas).

Ik rijd echt zo weinig de laatste maanden / jaar. Wellicht 1x a 2x avonden per maand oid... ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Card Nox op 26-11-2025 13:49 ]

• j.f.otten
Ik heb de DD Pro besteld. Ik wou eigenlijk gelijk de 8nm. Maar omdat ik die toch los bestel, wil ik eerst kijken hoe dit bevalt. En dan kan ik rustig weer gaan rijden en upgraden. Ik ben al op leeftijd (50+) dus wie weet is die 5nm wel genoeg voor mijn armen.

• j.f.otten
Nou ik heb mijn stuur binnen en vanuit de doos zo op de playstation aangesloten en het is net alsof ik rij met een auto die hele sterke stuurbekrachtiging heeft. een oude Amerikaanse auto lijkt het wel als ik in Gran Turismo rijdt. Oke, ik ben nog niet zo ver dat ik in een sportwagen rijdt. Maar ik had wel wat meer gevoel gehad. de trillingen van overstuur en als ik naast de baan rij die voel ik wel. Dus ik denk dat het een en ander ingesteld moet gaan worden. Maar daar had ik nog geen tijd voor.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:36

Meneer iCy

swarma

Card Nox schreef op woensdag 26 november 2025 @ 13:47:
[...]

Ik ben van een T300 naar een Fanatec CSW v2.5 gegaan (belt drive) en dat vond ik echt een wereld van verschil (in ACC). Ik reed dat seizoen in de onmogelijke Porsche GT3 en die auto overstuurde altijd en overal en kon met de CSW dit veel beter aanvoelen en counteren.
Daarna een upgrade gedaan naar de DD1 en daar merkte ik amper verschil (helaas).

Ik rijd echt zo weinig de laatste maanden / jaar. Wellicht 1x a 2x avonden per maand oid... ;(
TMX (oftewel T150 maar dan de xbox versie), zelfde belt motor meen ik als de T300 en ben overgegaan naar een 2ehandse Fanatec CSL DD 8NM met formula stuur en ik vind het ook een wereld van verschil met F1 25.

ACC moet ik nog ontdekken. Wel aangeschaft.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:55
Oef, na de gratis raceweekend van F1 25 (aantal weken terug) was mijn zoontje into "racen". Dus ik heb de oude Logitech Momo van zolder gehaald. En ben zelf ook wat aan het rijden geslagen. Nu met de feestdagen in aantocht een mooie upgrade op zijn verlanglijstje gezet ;-) Dus deze week wordt de Moza R3 geleverd en een relatief goedkope Wheelstand erbij gekocht.

Dan begint de zoektocht naar een leuke geschikte racegame, wordt het F1 25. Of zal ik zelf meer richting iracing/assetto bewegen. Genoeg te doen komende kerstvakantie!
Ik hoop dus snel wat ervaringen te kunnen delen, thx voor het kunnen lurken tot heden.

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:19

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Bartvw schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:54:
Oef, na de gratis raceweekend van F1 25 (aantal weken terug) was mijn zoontje into "racen". Dus ik heb de oude Logitech Momo van zolder gehaald. En ben zelf ook wat aan het rijden geslagen. Nu met de feestdagen in aantocht een mooie upgrade op zijn verlanglijstje gezet ;-) Dus deze week wordt de Moza R3 geleverd en een relatief goedkope Wheelstand erbij gekocht.

Dan begint de zoektocht naar een leuke geschikte racegame, wordt het F1 25. Of zal ik zelf meer richting iracing/assetto bewegen. Genoeg te doen komende kerstvakantie!
Ik hoop dus snel wat ervaringen te kunnen delen, thx voor het kunnen lurken tot heden.
Met AC kun je icm mods al best een eind komen natuurlijk als het gaat om puur rijden of evt open lobbies.

Uplay: Red--Death

Pagina: 1 ... 139 140 Laatste

Let op:
Vraag & Aanbod in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.