@DW23 Dit is momenteel mijn setup in m'n werkkamer. Ik hoef alleen maar m'n bureaustoel om te wisselen met de Playseat en de Logitech aan te sluiten op de PS5.FlowDesign schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 00:06:
[...]
Laat je niet gek maken, sommigen hier geven duizenden euro's uit aan hun setup. Als jij gewoon casual af en toe een beetje wil racen en een budget hebt van €800, koop dan gewoon die RS50 (PS/PC versie) met de RS pedalen van hierboven voor €700 en tweedehands Playseat Challenge stoeltje voor €100 via Marktplaats. Ik heb precies hetzelfde gedaan en dat werkt prima, ook met 8 Nm. Heb er superveel lol van.
Toevallig vandaag ook tweedehands een PSVR2 per post ontvangen (via Marktplaats voor €250) maar nog geen tijd gehad om uit te proberen, maar schijnt fantastisch te zijn voor GT7
M'n 32" curved Samsung scherm kan ik evtl. ook dichterbij het stuur zetten, maar gisteren heb ik voor het eerst met de PSVR2 geracet, dus dan is het niet nodig. M'n bureau is overigens in hoogte verstelbaar (zit/sta).
:strip_exif()/f/image/Vd9lp3GUyKQyoKpYRXxdk0u9.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is trouwens wel ff wennen zo'n VR bril 😅
Gisteren dus voor het eerst gebruikt, bij GT7.
In het begin is het een beetje zo'n achtbaangevoel, maar werd er gelukkig niet misselijk van. Kunst is vooral de bocht doorkijken. Kan me wel goed voorstellen dat sommige mensen er misselijk van worden.
Wel heel gaaf
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S
:strip_exif()/f/image/SOuYgBlETkOt2zTmmNFHRAm0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XJd0SLh0F0ZG9LFqYQHDjG0A.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HAGy9vUMFaWuP87aaUfUapyZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3SR4EdBoexs2RCzpz7jQplHB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g34SjsOcQJ6Kj8TBA7AHFTTG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z7FZOiVdVqbOTo7TZbMUWljj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MYpCqs8A7DN0jUoiIbgeVAQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uSQWvPLZPxNQjUNaIFhhOtxJ.jpg?f=fotoalbum_large)