Je kan ook de goedkopere broertje de T150 proberen. Heb hetzelfde gedaan maar dan met de xbox variant. Heb de TMX gekocht en deze 3-4 weken geprobeerd en om te kijken of ik het echt leuk vind. Daarna gaat het upgraden al erg snel overigens :-).Oxigeon schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 16:58:
Hij raad me eigenlijk aan om een T300 (indien ik meteen wat beter wil beginnen)
Nu heb ik een fanatec csl dd 8nm icm formula 2.5x stuur+podium paddles en een CSL Steering Wheel P1 V2, fanatec csl pedals met een brake/throttle mod. Gemonteerd op een GT Player cockpit. Ik ben ook overgestapt naar PC gaming door de fanatec stuur.
Sequentieel shifter en handrem via ali express om te kijken of ik rally rijden echt leuk vind en ja bevalt mij erg goed.
Heb nu de QR2 van fanatec besteld en heb 1 QR2 wheelbase bij ali besteld, als die bevalt bestel ik er nog 1 voor mijn andere stuur. Bevalt die niet, dan ga ik naar de simube variant van de QR2 wheelside. Dit zodat ik makkelijker de stuurtjes kan wisselen ipv QR1 icm schroefje voor de formula stuur, want zonder schroefje voelt het toch af en toe wat minder, soort klikje zeg maar. Het ronde stuur heeft uberhaupt geen QR, maar zo'n draai schijf op de QR1.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
:strip_exif()/f/image/Xth45xBwnHPPtx1EU85Es2jb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8XWI8rogDU7njQebZtkvknk7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zJKd7aelgmqKFO2tyHddlrMv.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vd9lp3GUyKQyoKpYRXxdk0u9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SOuYgBlETkOt2zTmmNFHRAm0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XJd0SLh0F0ZG9LFqYQHDjG0A.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HAGy9vUMFaWuP87aaUfUapyZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3SR4EdBoexs2RCzpz7jQplHB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g34SjsOcQJ6Kj8TBA7AHFTTG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z7FZOiVdVqbOTo7TZbMUWljj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MYpCqs8A7DN0jUoiIbgeVAQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uSQWvPLZPxNQjUNaIFhhOtxJ.jpg?f=fotoalbum_large)