Heyo, m'n nieuwe rig nu 1 week in gebruik, en helemaal blij. De GTPlayer seat van Aliexpress was een prima tip! Voor degenen die het ook overwegen:
- Montage was wat lastig doordat enkele getapte gaten niet helemaal goed zijn, en de moeren met grote moeite vastgesdraaid kunnen worden.
- Ook het bevestigen van de Moza SRP lite pedalen verliep moeizaam, voor een goede positie zijn sommige bouten/moeren nauwelijks te bereiken/te bevestigen
- De wheelbase kan met slechts 2 bouten (voorzijde) worden bevestigd i.p.v. 4, doordat de wheel base plate niet voor de Moza R5 gemaakt lijkt te zijn. Die 2 bouten maakt voor het gebruik niet uit, wheelbase zit stevig genoeg
- de hendel onder de stoel/kuip voor het verstellen is van matige kwaliteit en klemt onhandig, zitdeel v/d stoel verstellen moet met grof geweld
Verder kwam ik erachter dat de zwenkarm van m'n monitor niet ver genoeg rijkt voor een prettige game-ervaring, de afstand oog-scherm is nog betrekkelijk groot (85-100 cm) voor de schermdiagonaal (27"). Nu overweeg ik om m'n monitor te upgraden naar 30" of meer, of een zwenkarm te kopen die verder komt. Zwenkarm lijkt me goedkoper, en voor normaal gebruik is m'n monitor echt prima. Hebben jullie nog tips voor zo'n zwenkarm?
Als tussenoplossing ga ik proberen de zwenkarm aan de zijkant van m'n bureau te bevestigen, in de hoop dat m'n monitor dan ook bij huis-tuin-en-keuken gebruik prettig/stabiel staat.
Wat een hobby, waar ben ik aan begonnen...