Racesturen, servo's en pedalen

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste
Acties:

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:09
@rsnubje, ahh thanks!! Ik las al ergens iets over Simube, dacht het is een spelfout en moet SimuCube zijn en die zullen vast geen adapters voor Fanatec maken.

EDIT: nog een specifieke reden waarom je de versie met 70mm holes links ipv degene zonder 70mm holes?

[ Voor 41% gewijzigd door Card Nox op 14-08-2025 09:16 ]

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-08 13:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Card Nox schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:02:
@rsnubje, ahh thanks!! Ik las al ergens iets over Simube, dacht het is een spelfout en moet SimuCube zijn en die zullen vast geen adapters voor Fanatec maken.

EDIT: nog een specifieke reden waarom je de versie met 70mm holes links ipv degene zonder 70mm holes?
Dat dacht ik eerst ook altijd xD En nee, geen reden. Ik had geen idee wat je nodig had, dus ik heb 1 van de goedkopere gelinkt die leek op wat jij linkte

Uplay: Red--Death

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Mystikal

It never hurts to help!

FastForwardNL schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:56:
[...]

Deze kan ik ook aanbevelen. Heerlijke pedalen. Kom ook van V3’s af.
Ik kan ze ook aanbevelen. Heerlijke pedalen!

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Mystikal

It never hurts to help!

Card Nox schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:34:
Iemand ervaring met QR2 wheelside van Ali?
https://nl.aliexpress.com...%210&gatewayAdapt=glo2nld

Reviews zijn goed en scheelt toch weer de helft. Ben geen grote fan van Ali maar moet er nog wat anders bestellen wat ik hier niet kan krijgen dus dacht wellicht zo'n ding meebestellen. Ik heb de base-side al sinds de release hier liggen maar rijd nog altijd met QR1 en heb maar 1 stuur dus wissel nooit...

Dus of QR2 base side verkopen of toch maar eens een QR2 wheelside kopen en dan kijken of ik iemand nog blij kan maken met een QR1.
Niet twijfelen, gewoon doen. Werkt echt prima!

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste

Let op:
Vraag & Aanbod in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.