Racesturen, servo's en pedalen

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste
Acties:

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:52
@rsnubje, ahh thanks!! Ik las al ergens iets over Simube, dacht het is een spelfout en moet SimuCube zijn en die zullen vast geen adapters voor Fanatec maken.

EDIT: nog een specifieke reden waarom je de versie met 70mm holes links ipv degene zonder 70mm holes?

[ Voor 41% gewijzigd door Card Nox op 14-08-2025 09:16 ]

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Card Nox schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 09:02:
@rsnubje, ahh thanks!! Ik las al ergens iets over Simube, dacht het is een spelfout en moet SimuCube zijn en die zullen vast geen adapters voor Fanatec maken.

EDIT: nog een specifieke reden waarom je de versie met 70mm holes links ipv degene zonder 70mm holes?
Dat dacht ik eerst ook altijd xD En nee, geen reden. Ik had geen idee wat je nodig had, dus ik heb 1 van de goedkopere gelinkt die leek op wat jij linkte

Uplay: Red--Death

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

FastForwardNL schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:56:
[...]

Deze kan ik ook aanbevelen. Heerlijke pedalen. Kom ook van V3’s af.
Ik kan ze ook aanbevelen. Heerlijke pedalen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Card Nox schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:34:
Iemand ervaring met QR2 wheelside van Ali?
https://nl.aliexpress.com...%210&gatewayAdapt=glo2nld

Reviews zijn goed en scheelt toch weer de helft. Ben geen grote fan van Ali maar moet er nog wat anders bestellen wat ik hier niet kan krijgen dus dacht wellicht zo'n ding meebestellen. Ik heb de base-side al sinds de release hier liggen maar rijd nog altijd met QR1 en heb maar 1 stuur dus wissel nooit...

Dus of QR2 base side verkopen of toch maar eens een QR2 wheelside kopen en dan kijken of ik iemand nog blij kan maken met een QR1.
Niet twijfelen, gewoon doen. Werkt echt prima!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Card Nox schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:34:
Iemand ervaring met QR2 wheelside van Ali?
https://nl.aliexpress.com...%210&gatewayAdapt=glo2nld

Reviews zijn goed en scheelt toch weer de helft. Ben geen grote fan van Ali maar moet er nog wat anders bestellen wat ik hier niet kan krijgen dus dacht wellicht zo'n ding meebestellen. Ik heb de base-side al sinds de release hier liggen maar rijd nog altijd met QR1 en heb maar 1 stuur dus wissel nooit...

Dus of QR2 base side verkopen of toch maar eens een QR2 wheelside kopen en dan kijken of ik iemand nog blij kan maken met een QR1.
Simube spul werkt hier dikke prima en is zo gemonteerd. Fanatec vraagt echt afzettersprijzen voor QR2 adapters.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Señor Sjon schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:52:
[...]

Simube spul werkt hier dikke prima en is zo gemonteerd. Fanatec vraagt echt afzettersprijzen voor QR2 adapters.
Klopt, ik had ooit de Fanatec wheelbase versie al tijdens black friday gekocht voor 8,-. Later via Ali-express QR2 adapters gehaald. Natuurlijk in het goud :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
https://traxion.gg/moza-l...g-sim-racing-wheel-bases/
Nieuwe Moza R21 (€ 799) en R25 (€ 999).

Ze beginnen wel allemaal dezelfde vorm te krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wel bizarre prijs eigenlijk voor een 25nm base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even dom vraagje.

Ik ken het verhaal dat je de sensitiviteit van je stuur hetzelfde (of Auto) in moet stellen als de game. Maar bij sommige auto's is de besturing dan zo indirect (vooral AC/AC Evo met 'consumentenauto's'), dat je dan eigenlijk weer een rond stuur nodig hebt. Aangezien ik alleen een Fanatec Formula stuur heb, is dat wel een dingetje, want die pak je niet makkelijk over. Behalve het stuur op ~400 graden zetten (en de armen/stuurwiel uit in de cockpit), zijn er nog andere tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huugje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 15:53
Señor Sjon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:44:
Even dom vraagje.

Ik ken het verhaal dat je de sensitiviteit van je stuur hetzelfde (of Auto) in moet stellen als de game. Maar bij sommige auto's is de besturing dan zo indirect (vooral AC/AC Evo met 'consumentenauto's'), dat je dan eigenlijk weer een rond stuur nodig hebt. Aangezien ik alleen een Fanatec Formula stuur heb, is dat wel een dingetje, want die pak je niet makkelijk over. Behalve het stuur op ~400 graden zetten (en de armen/stuurwiel uit in de cockpit), zijn er nog andere tips?
Je zou eens in de setup van een auto kunnen kijken of daar een steering ratio instelling bestaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Señor Sjon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:44:
Even dom vraagje.

Ik heb voor ACC (AC weet ik niet zeker), de ingame en software rotatie op 900 staan. Daarmee zet ie ze in de meeste gevallen gelijk met wat de auto moet doen. De rest in de setup van de auto als dat kan met de steering ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met steering rato blijft de ingame en mijn stuur dus wel gelijke tred houden. Ga ik dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15-09 23:59
rsnubje schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:41:
Wel bizarre prijs eigenlijk voor een 25nm base.
Vind hetzelf te duur voor de kwaliteit dat je krijgt.

Tot je problemen aankaart op hun discord. Had problemen met de R9. Poste een filmpje wat resulteerde in een ban. De QR zat mega vast.
En viel regelmatig uit (op xbox)

Zooi de deur uit, nu maar even met de controller totdat ik een andere set heb gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door eenhoorntje op 31-08-2025 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

eenhoorntje schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:27:
[...]

Vind hetzelf te duur voor de kwaliteit dat je krijgt.

Tot je problemen aankaart op hun discord. Had problemen met de R9. Poste een filmpje wat resulteerde in een ban. De QR zat mega vast.
En viel regelmatig uit (op xbox)

Zooi de deur uit, nu maar even met de controller totdat ik een andere set heb gevonden.
Dat klinkt wel een beetje raar ja. Zou toch moeten kunnen.
Binnenkort ook XBOX spul van Asetek met hun nieuwe lijn. Wellicht nog net duurder dan Fanatec, maar wel decent.

[ Voor 10% gewijzigd door rsnubje op 31-08-2025 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReGeX_
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:28
Hoi allemaal,

Na een aantal jaar niet gespeeld te hebben wil ik F1 weer oppakken op mijn PS5. Daarvoor ben ik op zoek naar een mooi stuur met pedalen. Mijn budget ligt rond de €500. Zelf heb ik al wat rondgekeken en de Thrustmaster T598 lijkt me een interessante optie.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of zijn er betere alternatieven in die prijsklasse? En is dit misschien het punt waarop je beter iets meer kunt investeren in een Fanatec-bundel?

Daarnaast wil ik er ook een Playseat Challenge bij aanschaffen. Andere stoelen zijn voor mij geen optie, omdat ik beperkt ruimte heb en de Challenge makkelijk kan opbergen. Dit hoeft verder niet in het budget meegenomen te worden.

Ik hoor graag jullie meningen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
ReGeX_ schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:29:
Hoi allemaal,

Na een aantal jaar niet gespeeld te hebben wil ik F1 weer oppakken op mijn PS5. Daarvoor ben ik op zoek naar een mooi stuur met pedalen. Mijn budget ligt rond de €500. Zelf heb ik al wat rondgekeken en de Thrustmaster T598 lijkt me een interessante optie.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of zijn er betere alternatieven in die prijsklasse? En is dit misschien het punt waarop je beter iets meer kunt investeren in een Fanatec-bundel?

Daarnaast wil ik er ook een Playseat Challenge bij aanschaffen. Andere stoelen zijn voor mij geen optie, omdat ik beperkt ruimte heb en de Challenge makkelijk kan opbergen. Dit hoeft verder niet in het budget meegenomen te worden.

Ik hoor graag jullie meningen! :)
Je vermeldt alleen hier niet wat je verwacht van het stuur en de pedalen. Voor dat geld wordt het lastig nuttige FF te krijgen (lees een Direct Drive stuur) en een load cell rem op de pedalen te krijgen.
Maar geen idee of jij dit graag wilt.
Als je F1 gaat rijden, kan ik dat wel aanraden, maar zul je wat dieper in de buidel moeten tasten en zal de playseat Challenge niet heel hoge Nm sturen aan kunnen en een load cell rem zal ook niet ideaal zijn.

Dus is het wel handig om te vermelden wat jij verwacht van het stuur en de pedalen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReGeX_
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:28
Koldur schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:01:
[...]

Je vermeldt alleen hier niet wat je verwacht van het stuur en de pedalen. Voor dat geld wordt het lastig nuttige FF te krijgen (lees een Direct Drive stuur) en een load cell rem op de pedalen te krijgen.
Maar geen idee of jij dit graag wilt.
Als je F1 gaat rijden, kan ik dat wel aanraden, maar zul je wat dieper in de buidel moeten tasten en zal de playseat Challenge niet heel hoge Nm sturen aan kunnen en een load cell rem zal ook niet ideaal zijn.

Dus is het wel handig om te vermelden wat jij verwacht van het stuur en de pedalen.
Dank je wel voor je feedback! Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet zoveel verstand van. Tot nu toe heb ik de F1-games altijd met een controller gespeeld, maar ik wil nu graag wat meer gevoel voor de auto krijgen. Online zag ik dat Fanatec vaak wordt aangeraden, daarom noemde ik dat merk.

Voor nu wil ik met een budget van ongeveer €500 vooral een zo realistisch mogelijke ervaring neerzetten. Het doel is vooral om het casual F1-spelen naar een wat hoger niveau te tillen qua beleving. Wat voor force feedback daar precies bij past en welke combinatie van stuur en pedalen dan goed is, durf ik zelf niet te zeggen. Vanuit daar ook de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:20

Rayzman

+31 Rayzman

Een Playseat challenge X is wat breder dan de originele die ik wat te smal vond en in mijn bovenbenen duwde met de uiteinden van de spanbanden.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
ReGeX_ schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:11:
[...]

Dank je wel voor je feedback! Eerlijk gezegd heb ik er zelf nog niet zoveel verstand van. Tot nu toe heb ik de F1-games altijd met een controller gespeeld, maar ik wil nu graag wat meer gevoel voor de auto krijgen. Online zag ik dat Fanatec vaak wordt aangeraden, daarom noemde ik dat merk.

Voor nu wil ik met een budget van ongeveer €500 vooral een zo realistisch mogelijke ervaring neerzetten. Het doel is vooral om het casual F1-spelen naar een wat hoger niveau te tillen qua beleving. Wat voor force feedback daar precies bij past en welke combinatie van stuur en pedalen dan goed is, durf ik zelf niet te zeggen. Vanuit daar ook de vraag :)
Die Thrustmaster heeft in ieder geval DD en met die stoel wil je ook niet teveel Nm hebben, dan heb je teveel flex. Dus het zou op zich moeten kunnen, de ervaring is instap DD, op zich leuk.
Wil je echt kracht tegen voelen, zullen de rig en het stuur niet voldoende zijn. Er zit standaard geen load cell rem pedaal bij. Dat is echt wel een must voor rem beleving, maar vooral goede dosering.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 23:53
[...]

De rempedaal is naast de force feedback één van de belangrijkste dingen om een goede en vooral consistente beleving te hebben tijdens het simracen. Een goede pedalen set heeft dus (bijna?) altijd een rem met loadcell, en ook daarin zit verschil tussen de merken maar dat is vooral persoonlijke voorkeur (ivm hardheid en instellingsmogelijkheden)

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:45
[...]

T300 (met open wheel) met T-LCM pedalen en een playseat om mee te beginnen is helemaal prima. Playseat zou ik zelf meteen geruild hebben met een GT1 evo rig als je de plek hebt, gaat zeker boven het budget dus je kan het aankijken met de playseat. Bij mij was die er naar 4 maanden alweer eruit. GT1 evo rig met stoel zit je al wel op 600 euro.

Je zult met 500 euro wel ergens op in moeten leveren. Zelf vind ik direct drive niet meteen nodig, vind de pedalen nog belangrijker maar load cells gaat niet werken op een playseat helaas.

Na mijn reis door sim gear en mocht he topnieuw doen zou ik beginnen met de rig, dan pedalen, dan het stuur.

Succes met zoektocht.

__/`\__/`\__

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:12
Koldur schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:08:
[...]

Die Thrustmaster heeft in ieder geval DD

Er zit standaard geen load cell rem pedaal bij. Dat is echt wel een must voor rem beleving, maar vooral goede dosering.
Van de Thrustmaster website: De pedaalset kan worden uitgebreid met een derde Load Cell-pedaal dankzij de Raceline Pedals Upgrade Kit (los en binnenkort verkrijgbaar).
Nu er ook een Xbox versie van de T598 is zal zo'n load cell pedaal hopelijk ook wat sneller verschijnen.

Beginnersvraagje: heeft het zin om ook een load cell pedaal voor het koppelingspedaal te hanteren? Doel: slippende koppeling simuleren. Maar ik weet niet of er sim's zijn die dat ondersteunen, F1, op PS5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistacal
mv_ak schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:45:
[...]

Van de Thrustmaster website: De pedaalset kan worden uitgebreid met een derde Load Cell-pedaal dankzij de Raceline Pedals Upgrade Kit (los en binnenkort verkrijgbaar).
Nu er ook een Xbox versie van de T598 is zal zo'n load cell pedaal hopelijk ook wat sneller verschijnen.

Beginnersvraagje: heeft het zin om ook een load cell pedaal voor het koppelingspedaal te hanteren? Doel: slippende koppeling simuleren. Maar ik weet niet of er sim's zijn die dat ondersteunen, F1, op PS5.
Nee positie sensor op koppeling is voldoende. Load cell is echt om remkracht na te bootsen (progressief remmen).

Ik zou nooi teen t598 kopen voor dat geld. Neem dan een moza r5 bundel

__/`\__/`\__

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:53
mv_ak schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:45:
[...]

Nee, dat heeft geen zin. Loadcel gebruik je om te gaan remmen op spiergeheugen en gaat je enorm helpen om scherper te remmen en te trailbraken.

Dat heeft 0-zin voor je koppeling, zonde van je centen.

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:12
Frontysco schreef op woensdag 10 september 2025 @ 14:54:
[...]

Nee, dat heeft geen zin. Loadcel gebruik je om te gaan remmen op spiergeheugen en gaat je enorm helpen om scherper te remmen en te trailbraken.

Dat heeft 0-zin voor je koppeling, zonde van je centen.
Ah ok, het gaat dus om de hoeveelheid kracht die je zet bij remmen. Klopt het dat bij koppeling het omgekeerd is - voor het simuleren van een slippende koppeling laat je de koppeling gecontroleerd opkomen en die nauwkeurigheid komt dan uit de H.E.A.R.T sensoren.

Overigens ervaar ik de T598 met DD als zeer krachtig en meer dan voldoende voor mij, bij bv rally, echt moeite om lekker in de bocht te blijven hangen en alle hobbels goed te nemen, maar kom van vroeger dan ook van een Microsoft Force Feedback stuur (Sidewinder).

Ik was trouwens voor 450,- klaar voor de set, Moza helaas niet voor PS5.

[ Voor 3% gewijzigd door mv_ak op 10-09-2025 15:23 ]

• Mistacal
Heb met plezier de ts-pc gebruikt (belt) en was ook rond 6-7Nm, ondanks dat het over het algemeen genoeg was. Miste ik de detailering (want geen DD). Daarnaast was/ben ik niet zeker van het eco systeem van thrustmaster en over de QR (van de t818) hoorde ik weinig goeds. Nu rij ik wel met veel meer Nm maar voel ik veel meer detail door headroom. Naast de 598 en 818 is er niets meer boven waardoor voor mij het ecosysteem(sturen) niet meegenomen kan worden als je dan toch meer details wilt.

Als het bevalt dan is het prima, kan het alleen lastig aanbevelen.

__/`\__/`\__

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:53
Loadcell gaat idd op spiergeheugen (dus kracht) die je zet, net zoals in echte auto's.
De goedkopere pedalen die gaan middels afstand, dus hoever je het pedaal intrapt.

Je kunt je voorstellen dat het voor een opkomende koppeling niet van belang is hoe hard die ingetrapt wordt. Daarnaast gebruik je die meestal alleen bij het wegrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
Mistacal schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:33:
Heb met plezier de ts-pc gebruikt (belt) en was ook rond 6-7Nm, ondanks dat het over het algemeen genoeg was. Miste ik de detailering (want geen DD). Daarnaast was/ben ik niet zeker van het eco systeem van thrustmaster en over de QR (van de t818) hoorde ik weinig goeds. Nu rij ik wel met veel meer Nm maar voel ik veel meer detail door headroom. Naast de 598 en 818 is er niets meer boven waardoor voor mij het ecosysteem(sturen) niet meegenomen kan worden als je dan toch meer details wilt.

Als het bevalt dan is het prima, kan het alleen lastig aanbevelen.
Die mening ben ik ook toebedeeld, maar hij is vrij duidelijk dat een andere rig niet tot de mogelijkheden behoort en er zeer weinig rek in het budget zit.

Mijn ervaring is ook dat je gewoon een echt stevige rig nodig hebt en het liefst 10Nm stuur wilt hebben met een stelbaar load cell rempedaal.
Maar niet iedereen zit er zo in en heeft dergelijke hoge eisen.

Wat ik echt afraad, is een belt/gear driven stuur, daar heb je te maken met lag en is de feedback gewoon te laat, de ervaring kan dan als leuk voelen, maar je kunt gewoon echt later en meestal te laat reageren op de feedback.
Dat is het grote voordeel van DD, de feedback komt het snelst aan, sneller is niet mogelijk.
Detail zit hem vooral in de kracht van een stuur, als de kracht te laag is, zal je detail een stuk lager liggen, met een boven en ondergrens natuurlijk. Als je heel zware feedback tegelijk krijgt met lichte feedback en de kracht van het stuur te laag is, voel je de lichte feedback niet of de zware niet (afhankelijk van instellingen), dus krijg je clipping.
Het ligt iets genuanceerder (meerdere factoren dan alleen Nm), maar van 9-14Nm zit je in een mooie bandbreedte met betrekking tot detail.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistacal
Koldur schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:52:
[...]

Die mening ben ik ook toebedeeld, maar hij is vrij duidelijk dat een andere rig niet tot de mogelijkheden behoort en er zeer weinig rek in het budget zit.

Mijn ervaring is ook dat je gewoon een echt stevige rig nodig hebt en het liefst 10Nm stuur wilt hebben met een stelbaar load cell rempedaal.
Maar niet iedereen zit er zo in en heeft dergelijke hoge eisen.

Wat ik echt afraad, is een belt/gear driven stuur, daar heb je te maken met lag en is de feedback gewoon te laat, de ervaring kan dan als leuk voelen, maar je kunt gewoon echt later en meestal te laat reageren op de feedback.
Dat is het grote voordeel van DD, de feedback komt het snelst aan, sneller is niet mogelijk.
Detail zit hem vooral in de kracht van een stuur, als de kracht te laag is, zal je detail een stuk lager liggen, met een boven en ondergrens natuurlijk. Als je heel zware feedback tegelijk krijgt met lichte feedback en de kracht van het stuur te laag is, voel je de lichte feedback niet of de zware niet (afhankelijk van instellingen), dus krijg je clipping.
Het ligt iets genuanceerder (meerdere factoren dan alleen Nm), maar van 9-14Nm zit je in een mooie bandbreedte met betrekking tot detail.
Check,

Als dat er echt geen alternatief inzit dan is de keuze ook al gemaakt.

Dan zou ik het nog wat extremer aanbevelen door helemaal geen rig-achtig iets te kopen. Dus ook geen playseat. Gebruik dan tijdelijk je bureau, ja klinkt stom maar het is echt zonde geld. Dat geld kan je beter in een DD base stoppen met een setje pedalen. Een Thrustmaster set op marktplaats is dan daarnaast de enige aanbeveling die gedaan kan worden (incl load cell pedalen) en zelf ervaren.

We kunnen maar tot een bepaalde hoogte ergens een richting aangeven. Ik heb zelf deze ervaring ook opgedaan. Lekker beginnen met een belt driven en na een paar maanden volledig alles nieuw. Er zijn ook meer dan genoeg mensen die prima met een g29 uit kunnen en dit al jaren doen. Er is geen goed of slecht

__/`\__/`\__

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RappeDoper
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:03
Naar verwachting komt Logitech volgende week ook met een mid-range DD, waarbij PS5 support niet onlogisch is. Niet gek om die aankondiging nog wat af te wachten.
Pagina: 1 ... 138 139 Laatste

Let op:
Vraag & Aanbod in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.