Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 189.784 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
@dj_tjerk oo maar ik begrijp het dus niet helemaal. NEO kun je alleen als geheel verkopen. Als ik er een wil verkopen uit m’n eigen hardware wallet dat gaan er dus transactiekosten af van die ene NEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Bitcoin is nog steeds aan het pieken. Ondanks dat men aangeeft dat het niet meer rendabel is om Bitcoins te minen, blijf ik het toch gewoon af en toe even doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MUfs9LqCk9PiEMu6n16SEWvD/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n2vQKB54Z4AzGpNiXQ0czv9U/thumb.png <-klikbaar

Alhoewel Kryptex een fee rekent van 0,0001BTC heb ik nu net iets meer staan dan 0,0002BTC, dus ik laat em gewoon lekker door hobbelen. Zelfs al staat in Kryptex de videokaart in full-mode ik werk er weinig van tijdens normaal computer gebruik. Uiteraard kan een potje BF1 tussendoor niet, maar zo gaat het wel goed. Ik hou de temperatuur van de kaart regelmatig in de gaten maar die blijft steeds schommelen tussen de 69 en 70 graden. Ook zeer acceptabel. Hij wordt vast warmer als ik een paar uurtjes Battlefield. :)
En wat stroomverbruik betreft, mijn computer staat sowieso al elke dag verscheidene uren (6 tot 10 uur per dag aan) dus het zal misschien iets meer zijn met dit minen. Maar het is gewoon leuk om te proberen.

Wellicht heeft het allemaal geen zin, maar ik heb nu volgens de balans iets meer dan 4 euro bij elkaar gemined. Als ik dat uit laat betalen gaat daar de helft aan fee aan op. Dus dat doe ik dus bij lange na nog niet. En in hoeverre Exodus (de wallet die ik gebruik) ook weer een fee gebruikt om BTC als geld over te maken naar je bankrekening moet ik nog even checken. Het is gewoon leuk, er voor bij. En mocht BTC wel ineens gaan springen, ik bedoel kijk eens naar die sprongen de laatste maanden, dan is het niet ondenkbaar dat de cryptomunt naar de 100,000 euro kan stijgen, of zelfs een miljoen, zoals sommige analisten voorspellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 18-12-2017 18:56 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:22:
Bitcoin is nog steeds aan het pieken. Ondanks dat men aangeeft dat het niet meer rendabel is om Bitcoins te minen, blijf ik het toch gewoon af en toe even doen.
Je mined dus geen Bitcoins he. Je mined een andere munt en je word uitbetaald in Bitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
PilatuS schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:25:
[...]

Je mined dus geen Bitcoins he. Je mined een andere munt en je word uitbetaald in Bitcoin :)
Die een bepaalde waarde vertegenwoordigen. (overigens had ik in de screenshot hierboven de valuta nog in dollars staan), even gecorrigeerd naar euro's.

Maar doet niet iedereen feitelijk dat?

Je hebt met bitcoin minen twee items nodig:
- De mining software
- En een wallet

De software doet het softwarematige werk en maakt 'saldo' aan, dat vervolgens later als zijnde BTC naar je wallet kan worden gestuurd. En vanuit je wallet kun je ze dan laten uitbetalen als cash.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 20:39

gws24

Thinking is hard!

Tourniquet schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:14:
Het valt me op dat sinds vrijdag de gemiddelde blocksize van BCH-blokken aan het toenemen is, maar het aantal transacties niet.

....

Is dit nu puur iemand die bezig is om veel adressen met veel dust op te ruimen? Of is er iets anders aan de hand?
Las gisteren op reddit dat het waarschijnlijk Xapo is die inderdaad allemaal dust aan het opruimen is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 21:39
Beste forumleden,

Wil binnenkort beginnen met het handelen in cryptocurrencies.

Ik heb een ledger nano s besteld voor als ik na oefenen met kleine bedragen op de exchange, grotere bedragen waaronder altcoins voor langere tijd wil Hodlen.

Ik ben momenteel aan het kiezen waar ik bitcoins ga aanschaffen/opslaan/exchangen.

1. Voor exchange twijfel ik tussen: Binance en Bittrex. Binance heeft lagere fees als ik goed begrijp maar Bittrex draait langer mee en wordt meer vertrouwd?

2. Het meest lastige vind ik waar ik in eerste instantie het beste bitcoins kan kopen met fiat. Coinbase, Kraken zijn het populairst. Bevelen jullie p2p aan via Localbitcoins.com? En CEX.IO?

3. Voor een online wallet wil ik er graag eentje die ook via mijn android telefoon bereikbaar is: Mycelluim dacht ik zelf aan. Echter als ik Coinbase of Kraken gebruik om bitcoins in te kopen kan ik ze dan ook niet beter als wallet gebruiken als het toch om niet te grote bedragen gaat? Ik begrijp dat cryptocurrency van Coinbase/Kraken naar je wallet sturen ook kosten met zich meebrengt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:53
1. Ik ben vorige week begonnen op Binance, het is op dit moment zelfs niet mogelijk om een account aan te maken bij Bittrex vanwege de drukte, blijkbaar. Binance heeft lagere fees, iets minder keuze in altcoins (niet belangrijk als cryptohandel ''noob'') en staat naar mijn mening iets beter aangeschreven, en groeit daardoor ook, ondanks dat het een chinese exchange is. Interface is ook erg prettig.

Eigenlijk kun je het beste een weekje van te voren accounts aan te maken, zodat je zeker weet dat je kunt gaan handelen en je de exchange(s) een beetje leert kennen voordat je geld in gaat brengen.

2. Ik heb ervoor gekozen om bij litebit.eu Neo aan te schaffen om zo niet op een overvol netwerk te hoeven wachten. Ik zocht een Nederlandse exchange met een ruime keuze aan altcoins en betalen met Ideal vandaar dat ik bij litebit uitkwam. Je kunt natuurlijk ook eerst bitcoins kopen, overzetten naar een wallet etc en vervolgens paniek omdat ze nergens meer te vinden zijn (voor een bepaalde tijd, ligt aan het netwerk), dat zie je hier ook vaak zat langs komen. Had ik geen zin in. Neo had ik beter kunnen houden, kocht ik toen voor 50,- dollar, staat nu veel hoger. Afijn. Maar daarom ben ik ook met 100,- dollar begonnen, al doende leert men en het kost je de kop niet als je verlies maakt op de exchange.

3. Ik gebruik zelf nog niet overal een wallet voor omdat het inderdaad tientjes-werk is, dat kun je ook op de exchange laten staan. Een android wallet voor ERC20 tokens is Eidoo, een andere waar ik van gehoord heb is Coinomi. Ik heb met beide geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:54:
[...]

Die een bepaalde waarde vertegenwoordigen. (overigens had ik in de screenshot hierboven de valuta nog in dollars staan), even gecorrigeerd naar euro's.

Maar doet niet iedereen feitelijk dat?

Je hebt met bitcoin minen twee items nodig:
- De mining software
- En een wallet

De software doet het softwarematige werk en maakt 'saldo' aan, dat vervolgens later als zijnde BTC naar je wallet kan worden gestuurd. En vanuit je wallet kun je ze dan laten uitbetalen als cash.
Het heeft niets met Bitcoin minen te maken. Bitcoin minen met GPU's is dus al jaren niet meer te doen. Wat er gebeurt is het volgende: Jij mined een coin die op dit moment met GPU's wel goed te minen is en wat jij gemined hebt gaat naar een partij. Daar worden die munten verkocht voor BTC en dat krijg jij dan. Je zegt dat je Bitcoins mined, maar dat is dus niet zo. Je mined iets compleet anders en krijgt betaald in Bitcoins :)

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 18-12-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Iemand hier toevallig al iets gelezen over Credits of hier een mening over? Is een ICO die ik tegenkwam. Maar zoals altijd klinkt op hun eigen site alles natuurlijk fantastisch. Benieuwd wat men er hier van denkt: https://credits.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd mn oude BTC transaction te abandonen, wat op zich goed ging - mn wallet gaf daarna na volledige sync weer mn BTC waarde weer - maar kan nu geen nieuwe transactie uitzenden.

Krijg dan onderstaande foutmelding. Betekend dat dat ik nu gewoon vast zit aan die oude transactie totdat het BTC netwerk hem vergeet of een monster-fee betaal om hem te versnellen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c3Y2UUvOBun1oaKvguu0RFu3/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
PilatuS schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:24:
[...]

Het heeft niets met Bitcoin minen te maken. Bitcoin minen met GPU's is dus al jaren niet meer te doen. Wat er gebeurt is het volgende: Jij mined een coin die op dit moment met GPU's wel goed te minen is en wat jij gemined hebt gaat naar een partij. Daar worden die munten verkocht voor BTC en dat krijg jij dan. Je zegt dat je Bitcoins mined, maar dat is dus niet zo. Je mined iets compleet anders en krijgt betaald in Bitcoins :)
In ieder geval het netto resultaat is hetzelfde, ik verschaf mezelf Bitcoins, ook al is het op een wat indirectere manier. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:34:
[...]

In ieder geval het netto resultaat is hetzelfde, ik verschaf mezelf Bitcoins, ook al is het op een wat indirectere manier. :)
Dat klopt natuurlijk. Het klink alleen zo vreemd als je zegt Bitcoin te minen terwijl dat niet zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik heb zojuist een paperwallet(adres) proberen aan te maken aangemaakt voor mijn Verge (want die staan nog bij Litebit), maar het adres krijg ik niet zichtbaar in blockchain.info of prohashing.com/explorer/Verge/

Not found.

Wordt dat adres pas "actief" na een eerste transactie of zo?

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 18-12-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
PilatuS schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:38:
Dat klopt natuurlijk. Het klink alleen zo vreemd als je zegt Bitcoin te minen terwijl dat niet zo is :P
Het ligt wat makkelijker in de mond dan exact uit te leggen wat het proces precies is, en daarom denk ik, dat anderen dat ook wel doen, dat ze gewoon zeggen "Ik ben bitcoins aan het minen". :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.heightcare.nl/verge/

NL bedrijf wil wel betaald worden in Verge :P
Rannasha schreef op maandag 18 december 2017 @ 01:08:
[...]

Het gaat ergens over, maar het hele verhaal heeft een vrij hoge "ja, duh" factor.

Je kunt achterhalen met welke nodes je verbonden bent als je een Monero client draait. Dat is volkomen normaal, dat werkt met iedere p2p dienst, cryptocurrencies, torrents, enz... Door de op deze manier verzamelde IP adressen slim te filteren, kun je met redelijke zekerheid server-nodes uitsluiten en een lijst opbouwen van gewone gebruikers met een Monero-wallet. Dit wordt gedaan door te kijken naar de whois-info van het IP adres om zo consumenten-ISPs te scheiden van hosting-providers.

Dus je kunt een lijst opbouwen van IP adressen die een Monero-wallet draaien en als je weet wie er bij een bepaald IP adres hoort, dan weet je wie er Monero gebruikt. Dat is allemaal niet heel spannend en nieuw. Ik neem aan dat iedereen die Monero gebruikt voor privacy-redenen, dat doet via TOR, een VPN of een andersoortige oplossing die je IP adres verbergt.
Thanks!
Dan snap ik alleen nog niet helemaal wat de USP van Monero is, maar ik zal hun site eens doorpluizen :)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
KleineJoop schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:24:
[...]

1. Ik ben vorige week begonnen op Binance, het is op dit moment zelfs niet mogelijk om een account aan te maken bij Bittrex vanwege de drukte, blijkbaar. Binance heeft lagere fees, iets minder keuze in altcoins (niet belangrijk als cryptohandel ''noob'') en staat naar mijn mening iets beter aangeschreven, en groeit daardoor ook, ondanks dat het een chinese exchange is. Interface is ook erg prettig.

Eigenlijk kun je het beste een weekje van te voren accounts aan te maken, zodat je zeker weet dat je kunt gaan handelen en je de exchange(s) een beetje leert kennen voordat je geld in gaat brengen.

2. Ik heb ervoor gekozen om bij litebit.eu Neo aan te schaffen om zo niet op een overvol netwerk te hoeven wachten. Ik zocht een Nederlandse exchange met een ruime keuze aan altcoins en betalen met Ideal vandaar dat ik bij litebit uitkwam. Je kunt natuurlijk ook eerst bitcoins kopen, overzetten naar een wallet etc en vervolgens paniek omdat ze nergens meer te vinden zijn (voor een bepaalde tijd, ligt aan het netwerk), dat zie je hier ook vaak zat langs komen. Had ik geen zin in. Neo had ik beter kunnen houden, kocht ik toen voor 50,- dollar, staat nu veel hoger. Afijn. Maar daarom ben ik ook met 100,- dollar begonnen, al doende leert men en het kost je de kop niet als je verlies maakt op de exchange.

3. Ik gebruik zelf nog niet overal een wallet voor omdat het inderdaad tientjes-werk is, dat kun je ook op de exchange laten staan. Een android wallet voor ERC20 tokens is Eidoo, een andere waar ik van gehoord heb is Coinomi. Ik heb met beide geen ervaring.
Bedankt voor je reactie!

1. Ik was zelf ook al meer geneigd naar Binance.

2. Mag ik vragen waarom je bijvoorbeeld geen Coinbase gebruikt? Al hoor ik dat deze ook veel lag heeft op dit moment.

Ik zit zelf te twijfelen of het handig is om:
- Bitcoins te kopen op coinbase en ook als hot wallet te gebruiken voor bitcoins. Vervolgens Bitcoins wisselen in andere currencies op Binance. Vervolgens altcoins op mijn Ledger zetten en een aparte hot wallet voor altcoins voor dagelijkse trading.

- Bitcoins kopen op een andere website, zetten op een aparte hot wallet die altcoins en bitcoins support en vervolgens bitcoins omwisselen naar altcoins op Binance. En voor HOLDen op Ledger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Vinny1 schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:18:
[...]

Bedankt voor je reactie!

1. Ik was zelf ook al meer geneigd naar Binance.

2. Mag ik vragen waarom je bijvoorbeeld geen Coinbase gebruikt? Al hoor ik dat deze ook veel lag heeft op dit moment.

Ik zit zelf te twijfelen of het handig is om:
- Bitcoins te kopen op coinbase en ook als hot wallet te gebruiken voor bitcoins. Vervolgens Bitcoins wisselen in andere currencies op Binance. Vervolgens altcoins op mijn Ledger zetten en een aparte hot wallet voor altcoins voor dagelijkse trading.

- Bitcoins kopen op een andere website, zetten op een aparte hot wallet die altcoins en bitcoins support en vervolgens bitcoins omwisselen naar altcoins op Binance. En voor HOLDen op Ledger zetten.
Kopen op een exchange die SEPA accepteert (of iDeal). Coinbase is geen exchange maar een broker, wat betekent dat je een premiumprijs betaalt en bizarre fees moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Weet iemand een exchange waar ik geen webcam voor nodig heb om in te kopen? dus waar ik gewoon mijn ID kan uploaden.

Coinbase, Poloniex, GDAX is allemaal webcam :(

Thanks!

[ Voor 22% gewijzigd door iNSANiTi op 19-12-2017 01:21 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
iNSANiTi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:20:
Weet iemand een exchange waar ik geen webcam voor nodig heb om in te kopen? dus waar ik gewoon mijn ID kan uploaden.

Thanks!
Coinbase (dus ook GDAX) heb je geen webcam nodig. Kan je gewoon bestand uploaden.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb net 0,1 bitcoin gekocht. Ben benieuwd of het nog dik gaat stijgen. Ik volg het bitcoin nieuws sinds 2013 maar kocht bijna nooit iets.. heel soms voor blackmarkets....

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 19-12-2017 02:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

iNSANiTi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:20:

Thanks!
= kijk hier mee uit. met ID's etc kan je frauderen;
Word ook voor gewaarschuwd al jaren lang op de site van politie etc.. al lang voor de tijd van coins.

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 19-12-2017 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 02:44:
[...]

= kijk hier mee uit. met ID's etc kan je frauderen;
Word ook voor gewaarschuwd al jaren lang op de site van politie etc.. al lang voor de tijd van coins.
En wie zijn schuld is dat? Het was namelijk helemaal niet nodig om zoveel informatie te geven.

Dan maken ze maar een ID waarmee je niet mee kan frauderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:10
Ik zag dat ik bij Binance een aantal forks (bijv. Super Bitcoin) in mijn portfolio heb staan. Deze forks zie ik niet in de app maar wel als ik inlog m.b.v. de PC.
Moet ik hier nog iets mee doen of gaan deze automatisch mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

MrBlueEyes schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 02:20:
[...]

Coinbase (dus ook GDAX) heb je geen webcam nodig. Kan je gewoon bestand uploaden.
Je bedoelt dat ik het met een mobieltje kan uploaden?
Ik heb namelijk een mega oud ding :X
LGe400 ;)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Gebruiken jullie een wallet voor de coins XVG, ADA en XLM?

Vooral voor XVG (Verge) ben ik op zoek naar een wallet die zonder problemen werkt onder Windows 7/10. Ik las namelijk op Reddit dat de Electrum wallet voor Verge soms connection problemen heeft, aangezien ik geen coins wil hebben die niet meer terug te sturen naar een Exchange zijn nadat je ze in een wallet hebt geplaatst, vraag ik mij af of er echt betrouwbare wallets zijn voor XVG en ook voor ADA en XLM. Heeft iemand een idee welke wallet(s) te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
MrBlueEyes schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 02:20:
[...]

Ik zit met hetzelfde, mijn macbook kan blijkbaar geen goede foto's maken dus kom ik bij coinbase uit. Echter de upload van de foto's werkt niet. Dus loop beetje vast zeg maar.

Doel is om direct te handelen met verschillende currencies in 1 pakket. Dus ik vermoed dat ik dan bij een exchange moet zijn ipv allemaal losse wallets aan te maken.

<beginner>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Sahara schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:17:
Gebruiken jullie een wallet voor de coins XVG, ADA en XLM?

Vooral voor XVG (Verge) ben ik op zoek naar een wallet die zonder problemen werkt onder Windows 7/10. Ik las namelijk op Reddit dat de Electrum wallet voor Verge soms connection problemen heeft, aangezien ik geen coins wil hebben die niet meer terug te sturen naar een Exchange zijn nadat je ze in een wallet hebt geplaatst, vraag ik mij af of er echt betrouwbare wallets zijn voor XVG en ook voor ADA en XLM. Heeft iemand een idee welke wallet(s) te gebruiken?
Ik had dit ook met de windows wallet, gebruik nu de android app via tor netwerk, werkt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Met betrekking tot fees en vertraging Is het beter om:

ETH coins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar bitcoins --> met bitcoins NEO kopen op exchange

of

Bitcoins met fiat kopen --> op exchange omwisselen naar NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:30:
Ik heb geprobeerd mn oude BTC transaction te abandonen, wat op zich goed ging - mn wallet gaf daarna na volledige sync weer mn BTC waarde weer - maar kan nu geen nieuwe transactie uitzenden.

Krijg dan onderstaande foutmelding. Betekend dat dat ik nu gewoon vast zit aan die oude transactie totdat het BTC netwerk hem vergeet of een monster-fee betaal om hem te versnellen?

[afbeelding]
Je kunt hem proberen te pushen: https://blockchain.info/pushtx

https://www.reddit.com/r/...c6/18_txnmempoolconflict/
https://www.reddit.com/r/...9/258_txnmempoolconflict/

Overigens de Multibit wallet wordt niet meer doorontwikkeld en ondersteund, ben zelf een tijdje terug overgegaan naar Bitpay wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
iNSANiTi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:14:
[...]

Je bedoelt dat ik het met een mobieltje kan uploaden?
Ik heb namelijk een mega oud ding :X
LGe400 ;)
Ik kreeg via de pc gewoon de optie een bestand te uploaden na het selecteren welk document ik wilde gebruiken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dannx1986 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:17:
[...]

Je kunt hem proberen te pushen: https://blockchain.info/pushtx

https://www.reddit.com/r/...c6/18_txnmempoolconflict/
https://www.reddit.com/r/...9/258_txnmempoolconflict/

Overigens de Multibit wallet wordt niet meer doorontwikkeld en ondersteund, ben zelf een tijdje terug overgegaan naar Bitpay wallet.
I know - daarom was ik hem juist aan het legen. Maar het is uiteindelijk toch gelukt met een double-spend, ze zijn er vannacht door gegaan. En ongelofelijk snel ook, dat klote-multibit heeft een slider voor sat/KB, maar doet dan vervolgens effe doodleuk sat/transaction ervan maken. De fee eindigde zo hoog dat die transactie er binnen een minuut door was volgens mij :P

Fee / KB 0.01032448 BTC :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 20:39

gws24

Thinking is hard!

MrBlueEyes schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:18:
[...]

Ik kreeg via de pc gewoon de optie een bestand te uploaden na het selecteren welk document ik wilde gebruiken.
Die optie krijg je niet meer. Het is of met de webcam of via je mobiel waar een link naar toe word gestuurd. Zelf heb ik het probleem dat mijn webcam ruk is dus die werd niet geaccepteerd en mijn mobiel ontvangt wel de 2fa sms maar niet de verificatie sms met link dus kom ik ook niet verder

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mies8901
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-12-2023
Hi, ik heb even een acc aangemaakt omdat ik een vraag heb die jullie misschien kunnen beantwoorden.

Ik heb vrijdag voor ong 300 eu ripples, gekocht op litebit, met een nieuw litebit acc. Dit acc is geverifieerd en nu moest ik nog mijn iban verifieren door er geld naar over te maken (1 eu geloof ik) dat heb ik gedaan via de link. Ik heb alleen nog steeds mijn ripples niet binnen en bij 'bestellingen' staat bij status in het rood 'verifieer uw iban' terwijl ik dat net heb gedaan.

Met een ander account heb ik voor ong 250 eu waves gekocht. en nu staat er bij status 'verkeerde wallet' terwijl ik 100 x gecheckt heb en het de goede wallet is... ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, maar misschien weet 1 van jullie wat het kan zijn?

begin een beetje bang te worden dat ik 550 eu kwijt ben 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mies8901
mies8901 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:26:
Hi, ik heb even een acc aangemaakt omdat ik een vraag heb die jullie misschien kunnen beantwoorden.

Ik heb vrijdag voor ong 300 eu ripples, gekocht op litebit, met een nieuw litebit acc. Dit acc is geverifieerd en nu moest ik nog mijn iban verifieren door er geld naar over te maken (1 eu geloof ik) dat heb ik gedaan via de link. Ik heb alleen nog steeds mijn ripples niet binnen en bij 'bestellingen' staat bij status in het rood 'verifieer uw iban' terwijl ik dat net heb gedaan.

Met een ander account heb ik voor ong 250 eu waves gekocht. en nu staat er bij status 'verkeerde wallet' terwijl ik 100 x gecheckt heb en het de goede wallet is... ik heb hiervoor een ticket aangemaakt, maar misschien weet 1 van jullie wat het kan zijn?

begin een beetje bang te worden dat ik 550 eu kwijt ben 8-)
ah toevallig zijn de ripples net binnengekomen, nu de waves nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:36:
[...]

Ethereum heeft nog meer schalingsproblemen dan Bitcoin.
Kun je dat alstublieft even toelichten?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-41
  • Registratie: September 2016
  • Nu online

WD-41

Ik smeer hem!

Ik probeer ook al, als beginner, de hele ochtend coins te kopen, maar het lukt nog niet echt. Litebit heeft geen voorraad BTC of TLC, en NXT, ARDR, Monero, Ethereum zijn uitgeschakeld.

Dan maar coinbase, maar die hangt al meer dan een uur op de validatie van mijn ID.

Ik geloof dat het druk is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Monkeydancer schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:40:
[...]

Kun je dat alstublieft even toelichten?
Als een app met een enkele tienduizenden gebruikers het netwerk al plat kan leggen, dan heb je best een probleem. Ik neem aan dat ik CryptoKitties hier niet hoef te noemen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mies8901
WD-41 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:41:
Ik probeer ook al, als beginner, de hele ochtend coins te kopen, maar het lukt nog niet echt. Litebit heeft geen voorraad BTC of TLC, en NXT, ARDR, Monero, Ethereum zijn uitgeschakeld.

Dan maar coinbase, maar die hangt al meer dan een uur op de validatie van mijn ID.

Ik geloof dat het druk is :)
je kan het ook proberen op https://anycoindirect.eu/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Djès1698 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:13:
Heeft er nog iemand problemen met senden vanaf gatehub? Krijg constant foutmelding.... had graag xrp verkocht maar kan het niet verzenden....
Ja hier nu ook! Kon mn ripple enkel verzenden in 1.000 en 500 batches. :(
Veel mensen hebben problemen met withdrawls bij Gatehub (zie ik online nu staan). Laat staan bij een evt. crash/bubbel. Wees gewaarschuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Edman op 19-12-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 14-09 21:09
.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:46:
[...]
Als een app met een enkele tienduizenden gebruikers het netwerk al plat kan leggen, dan heb je best een probleem. Ik neem aan dat ik CryptoKitties hier niet hoef te noemen?
En als je een dezelfde soort app toepast op het bitcoin netwerk, wat gebeurt er dan?

Ethereum heeft zich al bewezen dat het werkt, maar dat er schaalbaarheidsproblemen zijn. Het bitcoinnetwerk kent nog niet zulke toepassingen. Maar in de achtergrond zijn mensen al hard aan het werk om deze performance problemen op te lossen.

Dat je cryptokitties aanhaalt; op zich begrijpelijk en de problemen zijn erkent. Maar ik ben zelf benieuwd hoeveel belasting het bitcoinnetwerk aankan met dezelfde toepassingen.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Monkeydancer schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:
[...]

En als je een dezelfde soort app toepast op het bitcoin netwerk, wat gebeurt er dan?
Dat is natuurlijk een zinloze vraag. Het bitcoin netwerk kent dergelijke toepassingen niet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:09:
[...]

BTC loopt al vast bij het verwerken van simpele transacties. Waarvan het Ethereum platform er gister meer dan een miljoen heeft verwerkt.
Dat is helemaal waar. En daar wordt aan gewerkt. Ze kunnen natuurlijk heel simpel de block size omhoog gooien, maar dat is geen schaalbare oplossing. Ik zie alleen heil in off-chain transacties.

Kijk, ik zeg verder niet dat Ethereum geen bestaansrecht heeft. Maar ik zie het bitcoin niet snel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:01:
[...]

Dat is natuurlijk een zinloze vraag. Het bitcoin netwerk kent dergelijke toepassingen niet.
De vraag van jou was ook zinloos, als een nieuw spel uitkomt wat opeens flink hype krijgt en iedereen wilt erop dan falen de servers ook. Dit gebeurde het zelfde bij ethereum. Buiten dat werkt ethereum stukken beter op het gebied waarvoor bitcoin was gemaakt, transacties. Ik ben geen uur aan het wachten totdat mijn ethereum is overgezet. Ik ben ook niet 7 euro kwijt aan het overmaken van mijn ethereum.
Verder is het enigste wat bitcoin overeind houdt de hype en naamsbekendheid. het is nu niet meer geworden dan een "aandeel" of investerings methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
[...]

De vraag van jou was ook zinloos
Ik stelde geen vraag :?
als een nieuw spel uitkomt wat opeens flink hype krijgt en iedereen wilt erop dan falen de servers ook. Dit gebeurde het zelfde bij ethereum
Sorry, maar nee, die twee dingen die je daar noemt zijn compleet onvergelijkbaar :)
Verder is het enigste wat bitcoin overeind houdt de hype en naamsbekendheid
Understatement of the year. Het enige wat een cryptocurrency overeind moet houden is het mining netwerk. Het feit dat bitcoin die naamsbekendheid en die koers heeft, impliceert dat enorm veel miners aan het minen zijn en dus de boel overeind houden. Je stipt hier een heel essentieel punt aan waarom Bitcoin niet snel van de troon zal worden gestoten. Nee, het is niet technologisch het beste. Maar zoals met veel dingen in de geschiedenis zijn degene die uiteindelijk doorbreken dat vaak niet.

[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na je opmerking stel je een vraag en verwijs je daar in naar cryptokitties oftewel de problemen die er toen mee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matadores schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:20:
[...]

Wat is dat toch met de Bitcoin de laatste week, alles blijft maar stijgen, behalve bitcoin. Of zit nou echt iedereen te wachten op hun kerstbonus om die om te zetten in bitcoin? Zou haast mijn bitcoin omzetten in een altenatief.
1 januari is natuurlijk peildatum voor alle vermogens. Ik denk dat er velen wachten tot na deze datum. Scheelt voor velen heel wat vermogensbelasting. En zeker in Nederland :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:19:
[...]

Dat is helemaal waar. En daar wordt aan gewerkt. Ze kunnen natuurlijk heel simpel de block size omhoog gooien, maar dat is geen schaalbare oplossing. Ik zie alleen heil in off-chain transacties.

Kijk, ik zeg verder niet dat Ethereum geen bestaansrecht heeft. Maar ik zie het bitcoin niet snel vervangen.
Maar bij Ethereum wordt daar toch net zo goed aan gewerkt? micro-Raiden, Raiden etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:23:
[...]

Als je je Bitcoins verzilverd naar euro's op de bank, moet je (afhankelijk van de hoogte van je vermogen) vermogensbelasting gaan betalen. Laat je ze nog even zitten tot januari dan kun je ze buiten het beeld van de belastingdienst houden.

Het mag niet, maar ik denk dat er veel mensen zijn die om deze reden nog even niets verzilveren.
Waarom denken velen de laatste dagen hier toch continue alsof alleen de Nederlanders de bitcoin koers beinvloeden ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49

RvV

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:23:
[...]

Als je je Bitcoins verzilverd naar euro's op de bank, moet je (afhankelijk van de hoogte van je vermogen) vermogensbelasting gaan betalen. Laat je ze nog even zitten tot januari dan kun je ze buiten het beeld van de belastingdienst houden.

Het mag niet, maar ik denk dat er veel mensen zijn die om deze reden nog even niets verzilveren.
En dan? In januari staat er ineens bedrag xxxxx op je rekening en mag je gaan uitleggen waar het ineens vandaan gekomen is. Veel plezier met het uitleggen, kansloos lijkt mij. |:(

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:22:
na je opmerking stel je een vraag en verwijs je daar in naar cryptokitties oftewel de problemen die er toen mee waren.
Guttegut, als je zo gaat beginnen houdt het snel op, want ik heb geen zin in woordspelletjes. Zie trouwens mijn edit in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:25:
[...]

Waarom denken velen de laatste dagen hier toch continue alsof alleen de Nederlanders de bitcoin koers beinvloeden ?!
1 januari is niet alleen in Nederland peildatum voor het vermogen. Dus zitten er genoeg mensen te wachten tot na 1 januari om te cashen. Of juist nu heel snel BTC gaan kopen van hun kerstbonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:25:
[...]

En dan? In januari staat er ineens bedrag xxxxx op je rekening en mag je gaan uitleggen waar het ineens vandaan gekomen is. Veel plezier met het uitleggen, kansloos lijkt mij. |:(
Zou je in dit geval niet aan kunnen geven dat je er na 1-1 een klein bedrag op hebt gezet en een enorme winst hebt gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Understatement of the year. Het enige wat een cryptocurrency overeind moet houden is het mining netwerk. Het feit dat bitcoin die naamsbekendheid en die koers heeft, impliceert dat enorm veel miners aan het minen zijn en dus de boel overeind houden. Je stipt hier een heel essentieel punt aan waarom Bitcoin niet snel van de troon zal worden gestoten. Nee, het is niet technologisch het beste. Maar zoals met veel dingen in de geschiedenis zijn degene die uiteindelijk doorbreken dat vaak niet.
Nee, het is niet technologisch het beste. Maar zoals met veel dingen in de geschiedenis zijn degene die uiteindelijk doorbreken dat vaak niet
hier geef ik je volledig gelijk in, het is wat de gek ervoor betaald, maar als bitcoin zo door blijft gaan en alleen maar hardforks uitvoerd ipv hun echte problemen op te lossen (wat ze de afgelopen jaren nauwelijks gedaan hebben.) dan zie ik de kans er heel groot in dat mensen overstappen. Ethereum heeft de laatste 24 uur de 1 miljoen transacties aangetikt terwijl het niet eens gemaakt is als betaalmiddel / transactie middel. bitcoin die daarvoor gemaakt is zie ik dit nog niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:25:
[...]

Ik weet niet hoe het in alle (westerse) landen werkt, maar als je in Nederland niet door de FIOD e.d. in de gaten wordt gehouden en het niet om een ton ofzo gaat, dan heb je een jaar de tijd om het geld er door heen te jagen totdat het weer 1 januari wordt. Alleen beter geen dikke auto kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:28:
[...]

1 januari is niet alleen in Nederland peildatum voor het vermogen. Dus zitten er genoeg mensen te wachten tot na 1 januari om te cashen. Of juist nu heel snel BTC gaan kopen van hun kerstbonus ;)
<moraalriddermodus>
Sterker nog, ondanks dat het niet op je rekening staat is het wel onderdeel van je vermogen en hoor je op te geven.
Zelfde geldt voor het kopen van een duur schilderij op 30 december, dat blijft vermogen maar dan in een andere vorm.
</moraalriddermodus>

MSX 2 rulez more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:28:
[...]

Dat snijdt echt compleet geen hout. Of je nou op 31 december of op 2 januari je 10 btc inlevert voor $200,000, je vermogen op 1 januari is in beide gevallen $200,000. Bovendien is Nederland vrij uniek met onze vermogenrendementsheffing. De meeste landen hanteren een vorm van rendementsbelasting waarbij je dus belasting over je daadwerkelijke rendement betaalt.

Of het dan gunstig is om dat rendement in 2017 of 2018 te behalen hangt natuurlijk ook van andere factoren af, en is voor iedereen persoonlijk.

Wat je wel zou kunnen stellen is dat het eventueel voordelig is om juist in dit jaar nog te cashen, zodat je dat geld in je huis of je pensioen kunt steken, waar doorgaans jaarlijkse limieten op zitten.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:31:
maar als bitcoin zo door blijft gaan en alleen maar hardforks uitvoerd ipv hun echte problemen op te lossen (wat ze de afgelopen jaren nauwelijks gedaan hebben.)
Deze zin snap ik niet helemaal. Hard forks heb je nodig om bepaalde features te implementeren. Miners moeten namelijk updaten, en als ze dat niet doen dan blijven ze de oude chain doorminen. Bitcoin maakt niet hard forks om nieuwe coins te creëren. Er is tot nu toe 1 daadwerkelijke hard fork uit bitcoin komen rollen die nog bestaat: bitcoin cash. Vanwege onvrede over bepaalde oplossingen. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Bitcoin zelf nog steeds de onbetwiste winnaar is, maar natuurlijk zou dat in de toekomst eventueel kunnen veranderen.

Dan heb je al die user forks als Bitcoin Gold, Super Bitcoin en weet ik veel wat voor onzin er nog is. Dat zijn user forks en hebben geen enkele vorm van betekenis. Niet veel anders dan de shitcoins die in 2013 massaal gelanceerd werden.
Ethereum heeft de laatste 24 uur de 1 miljoen transacties aangetikt terwijl het niet eens gemaakt is als betaalmiddel / transactie middel. bitcoin die daarvoor gemaakt is zie ik dit nog niet doen.
Maar wat ik al zei, de block size kan makkelijk omhoog (en in de originele WP van Satoshi had bitcoin helemaal geen vaste blokgrootte). Van mij mag hij dat ook, hoor, het zal de boel behoorlijk verlichten. Maar momenteel concentreert men zich op Lightning die de druk van de ketel zou moeten halen.

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:34:
[...]

Dat snijdt echt compleet geen hout. Of je nou op 31 december of op 2 januari je 10 btc inlevert voor $200,000, je vermogen op 1 januari is in beide gevallen $200,000. Bovendien is Nederland vrij uniek met onze vermogenrendementsheffing. De meeste landen hanteren een vorm van rendementsbelasting waarbij je dus belasting over je daadwerkelijke rendement betaalt.

Of het dan gunstig is om dat rendement in 2017 of 2018 te behalen hangt natuurlijk ook van andere factoren af, en is voor iedereen persoonlijk.

Wat je wel zou kunnen stellen is dat het eventueel voordelig is om juist in dit jaar nog te cashen, zodat je dat geld in je huis of je pensioen kunt steken, waar doorgaans jaarlijkse limieten op zitten.
Dit, bezit is bezit, crypto of euro's of dollars maak de fiscus geen zak uit. Gewoon aangeven die hap, als het écht ontploft in 2018 heb je ten minste altijd netjes aangifte gedaan en de vermogensrendementsheffing in NL op Box 3 is écht helemaal NIKS vergeleken met de VS of Frankrijk of andere landen. Gewoon lekker aangeven, kan er makkelijk af met je winst :) Zo niet, dan heb je onjuist aangifte gedaan en kan je zo wat boetes aan je broek hebben met pech en dat is helemaal stom van je. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Weet iemand waar nog voorraad is? Ik loop constant tegen het probleem aan dat ZEC, ETH en BTC niet op stock is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:34:
[...]

Heb ik wel eens over nagedacht, kan best sneu uitpakken in sommige landen. Stel je hebt een waarde van 100.000 in crypto en moet daarover 20.000 aftikken. Vervolgens hodl je een hele poos en stel dat het een keer in elkaar klapt heb je nog verlies geleden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 13:08
LiteBit heeft al een tijdje serieus problemen met alles. Nu hebben ze ook het portfolio uitgezet zodat ze meer capaciteit hebben ofzo.

Ik snap zelf vrij weinig waarom dit allemaal zo'n probleem voor die gasten is:

- Je kunt bijna geen nieuwe klant meer worden bij ze
- Je kunt bijna geen aankopen meer doen
- Je kunt niks meer verkopen behalve wat in je eigen wallet zit
- Je kunt je portfolio niet meer bekijken

Dit zijn toch enorme kansen voor ze, ik zou zeggen: schakel een blik ontwikkelaars bij, autoscaling bij AWS en gaan met die banaan.

Maar he, wat weet ik er nou van.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WD-41
  • Registratie: September 2016
  • Nu online

WD-41

Ik smeer hem!

Nu net toch gelukt om BTC te kopen bij litebit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:40:
Heb ik wel eens over nagedacht, kan best sneu uitpakken in sommige landen. Stel je hebt een waarde van 100.000 in crypto en moet daarover 20.000 aftikken. Vervolgens hodl je een hele poos en stel dat het een keer in elkaar klapt heb je nog verlies geleden ook.
Maar als je dat doet dan heb je dus lopen gokken met geleend geld :). Op 1 januari weet je namelijk al hoeveel belasting je moet gaan betalen over je vermogen voor dat jaar. Het is dus verstandig om dat deel alvast uit te cashen en apart te zetten, helemaal als je niet genoeg fiat hebt om die mogelijke klap op te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greyfox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:33:
[...]

<moraalriddermodus>
Sterker nog, ondanks dat het niet op je rekening staat is het wel onderdeel van je vermogen en hoor je op te geven.
Zelfde geldt voor het kopen van een duur schilderij op 30 december, dat blijft vermogen maar dan in een andere vorm.
</moraalriddermodus>
Tuurlijk, we horen allemaal belasting te betalen over ons vermogen. Ik denk alleen dat er veel mensen zijn die het op die manier weghouden van de belastingdienst en daarom hun BTC nog even vasthouden of juist snel gaan kopen.

Als we nu onze belastingaangifte invullen zien we daar ons vermogen van bankrekening, aandelen, etc. staan. Zal me niets verbazen als er binnen een paar jaar toch ook cryptogeld vermeld staat. Maw niet zo anoniem meer. De G20 heeft het al op de agenda gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Daarom moet je de belasting betalen met de winst die je hebt. Je zet het om in fiat geld. Zo ontloop je het risico dat je uiteindelijk de belasting uit eigen zak hebt betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:43:
[...]

Tuurlijk, we horen allemaal belasting te betalen over ons vermogen. Ik denk alleen dat er veel mensen zijn die het op die manie weghouden van de belastingdienst en daarom hun BTC nog even vasthouden of juist snel gaan kopen.

Als we nu onze belastingaangifte invullen zien we daar ons vermogen van bankrekening, aandelen, etc. staan. Zal me niets verbazen als er binnen een paar jaar toch ook cryptogeld vermeld staat. Maw niet zo anoniem meer. De G20 heeft het al op de agenda gezet.
Als jij midden in het jaar gaat fiatteren en die transactie zit boven de 10k of meerdere transacties vanaf een source volgen elkaar op binnen het jaar en vormen meer dan 10k dan gaat er al een belletje af bij de banken die dit weer doorzetten naar de BD.
Ontwijken heeft dus geen enkele zin en werkt alleen maar tegen je.

Mijn accountant zegt altijd: Je kunt beter belasting betalen over iets dat je hebt, dan dat je het niet hebt.

Oftewel, opgeven en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
KaiseRRuby schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:40:
LiteBit heeft al een tijdje serieus problemen met alles. Nu hebben ze ook het portfolio uitgezet zodat ze meer capaciteit hebben ofzo.

Ik snap zelf vrij weinig waarom dit allemaal zo'n probleem voor die gasten is:

- Je kunt bijna geen nieuwe klant meer worden bij ze
- Je kunt bijna geen aankopen meer doen
- Je kunt niks meer verkopen behalve wat in je eigen wallet zit
- Je kunt je portfolio niet meer bekijken

Dit zijn toch enorme kansen voor ze, ik zou zeggen: schakel een blik ontwikkelaars bij, autoscaling bij AWS en gaan met die banaan.

Maar he, wat weet ik er nou van.. :)
Ik snap ook wel dat met deze hype het opschalen een uitdaging is maar als ze het aanbod van handel niet aankunnen hebben ze ook ergens een verkeerde inschatting gemaakt. Echt niets functioneert nog op die pagina inderdaad.

Bij Bitonic heb ik nog wat kunnen scoren maar de transactie komt niet door lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:43:
[...]

Tuurlijk, we horen allemaal belasting te betalen over ons vermogen. Ik denk alleen dat er veel mensen zijn die het op die manier weghouden van de belastingdienst en daarom hun BTC nog even vasthouden of juist snel gaan kopen.

De box voor crypto bestaat al onder overige bezittingen (laatste punt):

https://www.belastingdien...ngen/overige_bezittingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve moraalridders 8)

Jullie hebben allemaal gelijk en ook ik geef alles netjes op (mijn boekhoudster houdt het goed bij :)), maar je zal ze de kost moeten geven hoeveel mensen dit niet doen. Misschien denk ik te negatief over de medemens, maar ik schat het in dat de helft van de mensen met cryptogeld dit gewoonweg niet opgeven. Hetzelfde geldt voor al die mensen die een paar K van de bank contant opnemen om vervolgens in januari weer doodleuk te gaan storten, om zo binnen de vermogens vrijstelling te blijven.

En ja dat is niet gunstig voor de schatkist, dus ook niet voor onze portemonnee.

Dus onder het mom van 'begin bij jezelf' inderdaad allemaal netjes opgeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:53:
Lieve moraalridders 8)

Jullie hebben allemaal gelijk en ook ik geef alles netjes op (mijn boekhoudster houdt het goed bij :)), maar je zal ze de kost moeten geven hoeveel mensen dit niet doen. Misschien denk ik te negatief over de medemens, maar ik schat het in dat de helft van de mensen met cryptogeld dit gewoonweg niet opgeven. Hetzelfde geldt voor al die mensen die een paar K van de bank contant opnemen om vervolgens in januari weer doodleuk te gaan storten, om zo binnen de vermogens vrijstelling te blijven.

En ja dat is niet gunstig voor de schatkist, dus ook niet voor onze portemonnee.

Dus onder het mom van 'begin bij jezelf' inderdaad allemaal netjes opgeven O-)
klopt allemaal wat je zegt.
Maar de overheid is zelf tegenstrijdig.
Dat is een ander discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb het tot op heden nog niet doorgegeven, omdat ik bij lange na niet in in de buurt kwam van de vrijstelling. Nu het huidige jaar deze ongekende groei heeft gehad tot op heden, ga ik dit wel doen. Voor 2017 geldt sowieso nog de lage koers van 1-1-2017, voor 2018 zien we over een jaar wel weer.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davu
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:48:
[...]

Ik onderschrijf je punt maar je voorbeeld is wat ongelukkig gekozen. Kunst is vrijgesteld van vermogen, en is dus een mogelijke investering om je vermogen belastingvrij in te parkeren ;)
Om het dan helemaal compleet te maken:
https://www.belastingdien...ittingen_zijn_vrijgesteld

"voorwerpen van kunst en wetenschap, behalve als u deze vooral als belegging hebt"

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Tja maar het blijft pijn doen. Temeer omdat ik elk jaar te waarde van een luxe keuken aan belasting moet betalen maarja. Liever dat dan de boetes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
[...]

Vanwaar 20%? Vermigensrendementsheffing over zo'n bedrag is nog steeds 0,87% Ongeveer 870 euro dus.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Greyfox schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:06:
"voorwerpen van kunst en wetenschap, behalve als u deze vooral als belegging hebt"
Ik denk dat de meeste hier best een leuk schilderijtje kunnen kopen zonder dat dat meteen als een belegging wordt gezien door de BD. We hoeven geen tientallen miljoenen te stallen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:53:
Even voor de goede orde, toen ik zei dat het argument geen houdt sneed doelde ik niet per se op jou. Ik denk idd ook dat er mensen zijn die zo denken, wat ontzettend dom is want ze komen zichzelf alleen maar tegen als ze die crypto's willen gebruiken om hun hypotheek af te betalen. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat dat argument van die mensen ("dus dan hoef je niet te betalen") geen hout snijdt :)

Overigens is geloof ik tot €1400 in cash vrijgesteld? Dus dat kan je dan nog opnemen. Scheelt je toch weer een tientje VRH :')

[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:07:
[...]

Vanwaar 20%? Vermigensrendementsheffing over zo'n bedrag is nog steeds 0,87% Ongeveer 870 euro dus.
Volgens mij 1,2%, valt dus hartstikke mee..

https://bitcoin.nl/nieuws/bitcoin-en-belasting-106

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:56
Hier de Bitcoins uitgeprint en de muur mee behangen, ik kan er niets aan doen als het straks meer waard is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Regels zijn gewijzigd in 2017.

Ik heb ooit eens berekend dat als je onder de €140k €216k blijft, je nu minder betaalt dan voorgaande jaren, anders meer. Ná aftrek van de belastingvrije voet overigens (€25k alleen, €50k met partner)

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zo als traden je hoofdinkomen is dat dit aangemerkt kan worden als beroepsmatig handelen. Dan moet je het wel in box 1 opgeven. Maar hoe dat te controleren valt? Dit is ooit bepaalt uit jurisprudentie van iemand die met de optiehandel erg veel had verloren en dit juist als kosten wilde opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
dangerpaki schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:41:
@dj_tjerk oo maar ik begrijp het dus niet helemaal. NEO kun je alleen als geheel verkopen. Als ik er een wil verkopen uit m’n eigen hardware wallet dat gaan er dus transactiekosten af van die ene NEO?
Ik quote even mezelf omdat ik dit nog niet begrijp.

Als ik een NEO heb op m'n hardware wallet, en ik wil deze verkopen, waar worden dan de transactiekosten van af gehaald, van die ene NEO of van de GAS die ik ontvangen heb omdat ik NEO in m'n wallet heb? Ik vraag dit omdat je NEO alleen als geheel kunt verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:14:
Het is wel zo als traden je hoofdinkomen is dat dit aangemerkt kan worden als beroepsmatig handelen. Dan moet je het wel in box 1 opgeven. Maar hoe dat te controleren valt? Dit is ooit bepaalt uit jurisprudentie van iemand die met de optiehandel erg veel had verloren en dit juist als kosten wilde opgeven.
haha de 'gokkosten' verhalen op de belasting. ja why not. als wij moeten betalen op winst, mogen ze ons betalen op verlies >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Goed...na lang twijfelen mijn 2de crypto gekocht...Uiteindelijk voor Vechain gekozen. Fingers crossed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
.oisyn schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:10:
[...]

Regels zijn gewijzigd in 2017.

Ik heb ooit eens berekend dat als je onder de €140k blijft (geloof ik), je nu minder betaalt dan voorgaande jaren, anders iets meer.
percentage is onzin.
Ze zouden de spaarpercentage moeten nemen en die is nagenoeg 0.
Maar gaan ervan uit dat je gaat beleggen. Spaarzame burgers betalen hierdoor meer dan ze aan rente ontvangen. En dat is bijna 1.2%.

Is dat dan maar eigen schuld? nee want met beleggen loop je risico dat je vermogen vele malen minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:02
Railgunner schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:21:
[...]

Het percentage wordt vanaf 2018 jaarlijks herzien en inderdaad (deels) gekoppeld aan de actuele spaarrente. Dus het wordt langzaam maar zeker een realistischer percentage.
Ja, lager dus gunstiger voor de meeste mensen. Nu wordt er nog vanuit gegaan dat je iets van 4% rendement haalt over spaargeld, terwijl de rentes vaak nog geen 0,1% zijn. In box 3 betaal je 30% belasting over die 4% dus kom je uit op 1,2% meende ik. Nog niet veel maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:17:
[...]

percentage is onzin.
Maar gaan ervan uit dat je gaat beleggen. Spaarzame burgers betalen hierdoor meer dan ze aan rente ontvangen. En dat is bijna 1.2%.

Is dat dan maar eigen schuld? nee want met beleggen loop je risico dat je vermogen vele malen minder wordt.
Tja, het word gestimuleerd om geld uit te geven. Belastingtechnisch hebben we niets aan spaarders, en het was gewoon meer geluk dat je een aantal jaar geleden makkelijk dat rendement kon halen door te sparen.

Kijk, nog eerlijker zou zijn als ze gewoon het rendement direct belasten. Maar ik ben blij dat het niet zo werkt, want mijn rendement is 2000%, terwijl de BD slechts ongeveer 4% rekent. Tel uit je winst :7.

Ben gelukkig zo verstandig geweest om de BTC in januari van dit jaar uit het bedrijf te trekken, anders had ik daar wel gewoon IB over mogen betalen :X. Het feit dat ik ze zakelijk had gekocht was eigenlijk al een domme keuze.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Jpjedi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:38:
Weet iemand waar nog voorraad is? Ik loop constant tegen het probleem aan dat ZEC, ETH en BTC niet op stock is...
Exchanges zoals binance en bittrex meer dan voldoende en betere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Rebbelx schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:16:
Goed...na lang twijfelen mijn 2de crypto gekocht...Uiteindelijk voor Vechain gekozen. Fingers crossed :-)
WTC al gekocht? Ik had 5 Guardian Masternodes veiliggesteld. Top rfid crypto voor 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:17:
[...]

percentage is onzin.

Het VRH-percentage is gebaseerd op een combinatie van spaarrente en beleggingsrendement. Daarom zijn er meerdere schalen: Hoe hoger de schaal, hoe groter het aandeel beleggingsrendement in de berekening.

Er wordt aangenomen dat mensen die voldoende vermogen hebben om een niet verwaarloosbare hoeveelheid aan VRH schuldig te zijn, een deel van dit vermogen belegd hebben en niet alles op een spaarrekening hebben staan. Geen onredelijke aanname, lijkt mij.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Rannasha schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:47:
[...]

Het VRH-percentage is gebaseerd op een combinatie van spaarrente en beleggingsrendement. Daarom zijn er meerdere schalen: Hoe hoger de schaal, hoe groter het aandeel beleggingsrendement in de berekening.

Er wordt aangenomen dat mensen die voldoende vermogen hebben om een niet verwaarloosbare hoeveelheid aan VRH schuldig te zijn, een deel van dit vermogen belegd hebben en niet alles op een spaarrekening hebben staan. Geen onredelijke aanname, lijkt mij.
die aanname is nooit in het begin geweest.
Dat is er pas gekomen toen de rentes dramatisch zakten en ze de 4% volhielden.
Het levert nu 4 mld euro belasting centen op en daarom een grote makkelijke melkkoe geworden.
Wacht maar tot je aandelen en cryptos dalen met 50%
Eens kijken of iedereen nog zo blij is.

Belastingen moeten niet op aannames gebaseerd zijn. Zullen ze dat ook eens doen op je salaris enzo

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 19-12-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Laatst online: 08:48
iemand hier ervaring met de daedalus wallet om ADA (Cardano) coins in te stoppen? Heb een wallet aangemaakt en een withdrawal vanaf Bittrex gedaan. Op bittrex staat alles op finished, maar niets te zien in de wallet. Edit: tx hash gechecked en hij zou in de wallet moeten zitten. Address ook correct maar nog niets in de client te zien... Zal hem eens opnieuw opstarten (een reload had niet niet geholpen). edit2: een herstart van de wallet heeft wel geholpen. Duurt wel zijn tijdje voordat weer alles gesyned is en opgestart is, terwijl hij daarstraks continu zij dat alles in sync was..Dus geen paniek ;-)

[ Voor 49% gewijzigd door jack_ op 19-12-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
lighting_ schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:07:
[...]

die aanname is nooit in het begin geweest.
Dat is er pas gekomen toen de rentes dramatisch zakten en ze de 4% volhielden.
Het levert nu 4 mld euro belasting centen op en daarom een grote makkelijke melkkoe geworden.
Wacht maar tot je aandelen en cryptos dalen met 50%
Eens kijken of iedereen nog zo blij is.

Belastingen moeten niet op aannames gebaseerd zijn. Zullen ze dat ook eens doen op je salaris enzo
Jij wilt liever belasting betalen op behaalde winsten? Capital gains tax 10-35% over je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Belasting op werkelijk rendement. Ik heb daar ooit het volgende over geschreven:
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:24:
Voorbeeld:

Ik begin met 1000 euro. Via Forex zet ik 500 euro om in 600 dollar door een piek mee te pakken.

Met die 600 dollar koop ik 2 ETH (Ethereum). 1 ETH stop ik in een pre-sale van een ICO die in februari 2018 maar liefst 16 TweakTokens uitkeert en vervolgens 5 procent dividend per jaar. De andere ETH verkoop ik met verlies voor 290 dollar. Vervolgens koop ik voor 290 dollar 0.06 BTC. Dit wordt opgesplitst in BCG (Bitcoin Gold) waardoor ik 0.06 BTC en 0.06 BCG heb. De BTC zakt in waarde waardoor ik hier maar 250 dollar voor krijg maar de BCG is inmiddels 100 dollar waard geworden. De BCG ruil ik bij een particulier voor een Playstation 3 met twee games en twee controllers.

De overige 500 euro heb ik opgesplitst, 250 euro in crowdfunding voor een slager die in april 2018 begint met zijn zaak en waar ik iedere maand twee pond gehakt als dividend krijg met daarnaast 3 procent op jaarbasis over de lening.

De andere 250 euro maak ik over naar een Amerikaanse e-Gaming website. Na een intensief potje Counterstrike heb ik 2000 GamePoints die ik inruil voor een gloednieuwe iPhone X die vanuit Amerika verzonden wordt, waar ik keurig BTW en importheffing over betaal.

Wat is mijn rendement over 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Mirved schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:41:
[...]

Jij wilt liever belasting betalen op behaalde winsten? Capital gains tax 10-35% over je winst.
Hier ga jij de mist in. Belasting in Nederland is al hoog genoeg. Ik weet niet waar jij dit soort percentages vandaan haalt. Een belasting van bijv. 2% op je winst is veel eerlijker dan je vermogen die daardoor slinkt. Ik neem aan dat je erfbelasting ook onrechtmatig vind. Dit is voor spaarders EN voor beleggers die verlies maken precies hetzelfde.

[ Voor 30% gewijzigd door lighting_ op 19-12-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Laatst online: 07:58

Crazy-

Best life ever

Ik ga het toch even vragen, daar ik niet 1,2,3 het antwoord kon vinden

Mijn broer meldde me gisteren dat hij nog ‘ergens’ 7 stuks LiteCoin zou moeten hebben

Al met al wat gezocht uitgekomen bij the Rock Trading waar hij zn coins kocht in 2013.

Transactie historie gaf aan dat er wat heen en weer gezonden was naar zijn privé wallet en eind 2013 alle 7 Litecoin naar ... een ‘onbekend adres’

Wat zoek en denkwerk : oh ja ik had een BTC-e wallet adres!

Het volgen van de transactie etc kom ik inderdaad ook daar uit.

Ai begin 2014 BTC-e ten einde....

Snelle conclusie : dag litecoin ?

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Welke exchange adviseren jullie voor uitbetalen op je bankrekening? Ik gebruik Bitonic en jaxx maar die kunnen dat blijkbaar niet. Ik zoek iets betrouwbaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Jpjedi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:24:
Welke exchange adviseren jullie voor uitbetalen op je bankrekening? Ik gebruik Bitonic en jaxx maar die kunnen dat blijkbaar niet. Ik zoek iets betrouwbaars.
Kraken, GDAX, BL3P, Bitstamp.
Crazy- schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 18:09:
Ik ga het toch even vragen, daar ik niet 1,2,3 het antwoord kon vinden

Mijn broer meldde me gisteren dat hij nog ‘ergens’ 7 stuks LiteCoin zou moeten hebben

Al met al wat gezocht uitgekomen bij the Rock Trading waar hij zn coins kocht in 2013.

Transactie historie gaf aan dat er wat heen en weer gezonden was naar zijn privé wallet en eind 2013 alle 7 Litecoin naar ... een ‘onbekend adres’

Wat zoek en denkwerk : oh ja ik had een BTC-e wallet adres!

Het volgen van de transactie etc kom ik inderdaad ook daar uit.

Ai begin 2014 BTC-e ten einde....

Snelle conclusie : dag litecoin ?
Er is hoop! Probeer WEX.nz
Volgens mij een doorstart van BTC-e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Poll: Hoeveel Bitcoin transacties ben jij verantwoordelijk voor in December?
100+
50 -100
<50
<25
<10
<5
0
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399801&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als je vermogen onder 25k ligt hoef je niets op te geven aan belasting qua coins....... daarnaast mag je standaard zwart 5K per jaar verdienen ook al heb je een uitkering

Bij stortingen boven 10-15K op je rekening kan je gezeik krijgen en de Fiod achter je aan.. weer een nadeel van echt geld al die controle die er achter zit, enkel grote bdragen..

het is hier geen america dus je zal niet snel in de cel belanden.

[ Voor 56% gewijzigd door A87 op 19-12-2017 19:00 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Het grote cryptocurrency handelstopic (#6). Slowchatten niet hier maar in Het grote cryptocurrencies slowchat topic

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede. Goede vragen verdienen bovendien hun eigen topic!