Bitcoin en overige cryptocurrencies #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:
  • 189.346 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Die "harassment campagne" tegen een app waar je op doelt betreft een Bitcoin-wallet van Bitcoin.com (site van Ver) die onaangekondigd BCH adressen als standaard instelling ging gebruiken, terwijl de app nog wel de naam "Bitcoin wallet" bleef gebruiken. Dit is pure misleiding en er zijn mensen geld kwijtgeraakt door de verwarring die dit oplevert.
Hoe zijn mensen dan geld kwijt geraakt?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Kain_niaK schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Hoe zijn mensen dan geld kwijt geraakt?
Door Bitcoins overmaken naar een niet Bitcoin adres.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Op welke manier dan? Door Bitcoin te kopen en die dan naar het adres op je Bitcoin.com app te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Kain_niaK schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:49:
Op welke manier dan? Door Bitcoin te kopen en die dan naar het adres op je Bitcoin.com app te sturen?
Ja, en die kun je natuurlijk recoveren. Maar het is en blijft misleiding.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Turbo Timmeh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Ja, en die kun je natuurlijk recoveren. Maar het is en blijft misleiding.
Hoewel recovery in dit geval inderdaad mogelijk is, is het geen eenvoudig proces. Zeker niet voor beginners.

Maar blijkbaar bevat de app ook de mogelijkheid om direct vanuit de app Bitcoin (Cash) te kopen. Als je denkt dat je met een Bitcoin wallet bezig bent, terwijl je eigenlijk in de default Bitcoin Cash modus zit, dan kan dat best lullig zijn als je via de app dingen gaat kopen (merk op dat ik niet weet of de handelsinterface in de app ook misleidend is of dat deze wel de juiste namen gebruikt, maar ik vermoed sterk dat er hoe dan ook geen duidelijke meldingen zijn die nieuwe gebruikers erop attenderen dat Bitcoin Cash geen Bitcoin is).

De Bitcoin Wallet app van Bitcoin.com is gewoon de zoveelste in het rijtje van pogingen van Roger Ver & co om verwarring te scheppen onder mensen die niet precise weten wat het verschil is tussen Bitcoin en Bitcoin Cash.

Als Bitcoin Cash zoveel beter is dan Bitcoin, waarom kan het dan niet op eigen kracht door en wordt er zo krampachtig geprobeerd om met de naamsbekendheid van Bitcoin mee te liften?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Anoniem: 942907 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 19:11:
Voor hen die zich gelicht voelen door de fijne en oprechte gemeenschap werkend vanuit het domein bitcoin punt com. https://bitcoincomlawsuit.info/
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jepahbsa9ov01.jpg

En dan totaal iets anders? Waarom kan ik nog altijd geen abo kopen en met Bitcoin of andere crypto betalen?

Blog postje over gemaakt --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Waarom kan ik geen abo kopen met Bitcoin?

[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 03-05-2018 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het oude Lighthouse project van Mike Hearn word weer terug leven in geblazen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wAkhy99rrZM]

http://lighthouse.cash/

Mike Hearn heeft in 2014 Lighthouse bedacht om het makkelijker te maken voor bitcoin devs om funding te krijgen.

Lightouse is een decentralised crowdfunding app waar nu terug aan ontwikkelt word, dit keer op de bitcoin cash blockchain.

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 04-05-2018 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk niet dat er op dit forum veel behoefte is aan dit soort Bcash promofilmpjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

We gaan het hebben over het gebruik van alle crypto, niet alleen bitcoin cash. Ik zelf gebruik 5 verschillende crypto, maar bitcoin cash het meeste. Met niet elke crypto kun je evenveel doen momenteel. Sommige crypto worden beter ondersteunt dan andere. Mischien kun jij zelf ook eens een filmpje maken over hoe jij crypto gebruikt, dat zullen de tweakers hier vast wel tof vinden, zeker de tweakers die mijn intenties niet vertrouwen.

[ Voor 78% gewijzigd door Kain_niaK op 04-05-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet. Dat geeft natuurlijk weer eens duidelijk aan dat Ver en z'n vriendjes heel duidelijk weten waar ze mee bezig zijn en dus aan bewuste misleiding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die "1000" mensen hebben 33 donaties gedaan van in totaal iets van 0.3 BTC aan een kerel die zich MoneyTrigz noemt en gezegd heeft dat hij de rechtszaak zou starten. Hij heeft een wordpress website gemaakt en een telegram group gestart. Hier kun je zien wat er allemaal gezegd is in die telegram groep.

Na een paar dagen heeft MoneyTrigz zijn website al weer gesloten.

Er staat nu: "The initiative has been cancelled due to lack of funding.
Thank you."

Het is nog maar de vraag of die 0.3 BTC terug gegeven wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 04-05-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
En ondanks dat die rechtzaak een loze dreiging lijkt, heeft Ver toch besloten de terminologie op de website aan te passen. Als dat geen signaal is, dan weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Die rechtzaak was vanaf het begin al onzinnig. Dergelijke crowdfund-rechtzaken leiden vrijwel nooit tot daadwerkelijke zaken. Niet alleen in crypto, maar in het algemeen.

Daar komt bij dat als er voldoende geld was binnengehaald voor een aanklacht, ze nog steeds weinig kans op success hebben. Ten eerste is er de vraag in welk land je de rechtzaak moet aanspannen, wat een flinke puzzel kan zijn. En daarna is er nog de vraag welke schade de participanten daadwerkelijk hebben opgelopen. Meestal kun je alleen een zaak aanspannen als je ook schade hebt opgelopen, niet alleen omdat je vindt dat iets niet klopt. De organisatie zou dus actief op zoek moeten gaan naar iemand die door de misleiding op de website geld is kwijtgeraakt en hier ook nog solide bewijs voor heeft. En dan kom je op het punt dat het voor Bitcoin.com waarschijnlijk veel goedkoper is om gewoon deze schade te vergoeden in plaats van het voor de rechter uit te vechten.

Maar goed, Bitcoin.com heeft z'n website sindsdien weer wat aangepast en is nu wat minder misleidend. Het heeft dus in ieder geval enig nut gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dan kunnen we allemaal tevreden zijn. Ik hoop dat Roger nu gewoon Bitcoin Cash (BCH) en Bitcoin (BTC) blijft gebruiken of Bitcoin Cash (BCH) en Bitcoin Core (BTC) als het echt moet.

edit: Volgens Roger is dit gebeurd.

En ook dat hij nu eindelijk zijn partnership met nChain en CSW stop zet. nChain is een parent troll en daar gaat de Bitcoin Cash community nog flink last mee krijgen. nChain krijgt momenteel de meest vage patenten toegewezen en dat is slecht nieuws voor iedereen in crypto.

https://worldwide.espacen...CC=TW&NR=201732706A&KC=A#

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 04-05-2018 20:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Kain_niaK schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:28:
of Bitcoin Cash (BCH) en Bitcoin Core (BTC) als het echt moet.
Dat moet juist niet.

Bitcoin en Bitcoin Cash zijn cryptocurrencies. Bitcoin Core en Bitcoin ABC zijn node-software voor deze cryptocurrencies (en in beide gevallen zijn er alternatieve implementaties).

"Bitcoin Core" gebruiken waar je "Bitcoin" bedoelt is gelijk aan "Bitcoin ABC" zeggen i.p.v. "Bitcoin Cash".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb het recht om het over Bitcoin Core en Bitcoin Cash te hebben, en ook om te zeggen: ik herken in Bitcoin Cash nog wel waar ik in 2011 hier op tweakers enthousiast over werd en in Bitcoin Core niet meer. Dan kan ik ook zeggen, ik zie minder en minder Bitcoin in Bitcoin Core. Ik heb het recht om mijn eigen taal te gebruiken. En Roger Ver ook. Taal is belangrijk. Mensen die willen dat ik het over Bitcoin en Bitcoin Cash heb die willen eigenlijk dat ik via mijn taal zeg: Er is Bitcoin en een aftreksel van Bitcoin en dat is Bitcoin Cash.
Terwijl ik Bitcoin-BTC een aftreksel van Bitcoin vind, door segwit, replace by fee en een hele kleine block size limiet.

Ik heb volledig het recht om zo te denken. Je kunt het mij opeens zijn en met argumentatie komen waarom (maar daar zjin we al geweest). Maar je kunt niet zeggen: Je misleid opzettelijk mensen, dat is waarom je die taal zo gebruikt.

Nu, ik ga het gewoon over Bitcoin en Bitcoin Cash hebben voor de vrede in het topic hier. Zoals jullie al gezegd hebben. Als Bitcoin Cash echt waarde toevoegt ... dan komt het vanzelf wel goed. Ook als ik er niet de hele tijd over ga zeuren.

Maar als mensen bitcoin.com aanvalen of Roger Ver gebaseerd om dingen die niet waar zijn dan ga ik daar zeker iets over zeggen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kain, met dit soort argumentatie komen we nergens natuurlijk, want je hebt van mijn part ook al het recht om de Euro de echte Dollar te noemen, maar dat betekent nog niet dat officiële websites (of in ieder geval websites die pretenderen dat te doen zoals bitcoin.com) dat ook maar moeten doen als ze een politieke agenda hebben en mensen willen misleiden. Maar als ik je geraas lees dan herinner ik me weer waarom ik al meerdere malen tegen mezelf gezegd heb om niet meer op je te reageren. Ik vermoed soms echt dat je dingen gewoon niet snapt, maar dat je vooral emotioneel heel erg vast zit aan Bitcoin Cash.

Bitcoin heet gewoon Bitcoin, dat is niet onze mening, maar dat is nou eenmaal het gevolg van het consensus-systeem. Bitcoin Cash heet gewoon zo, hoe heel erg vervelend jij dat persoonlijk ook vindt. Zo werken naamconventies niet, dat iedereen uiteindelijk zelf maar wat roept omdat dat beter in hun straatje past.
Ik snap ook niet waarom je wel de Bitcoin-kant als aggressief kenmerkt, maar al dit soort ongezonde misleiding prima vindt.

[ Voor 11% gewijzigd door Grotman op 05-05-2018 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ten eerste maak je de fout dat Bitcoin een officiele website heeft alsof het een bedrijf is. Ten tweede heeft Roger Ver Bitcoin.com gekocht ergens in 2013 of 2014 of zo, lang voor de fork.
Ten derde heeft roger het recht om te zeggen: ik zie in Bitcoin-BCH evenveel Bitcoin (of zelfs meer) als Bitcoin-BTC want hij is al sinds 2010 bij het project betrokken en zonder zijn investeringen zou zelfs Bitcoin-BTC momenteel niet zo veel waard zijn als het vandaag de dag is. Iets waar iedereen die er hier op tweakers vroeg bij was dankbaar voor zou moeten zijn.
Bitcoin heet gewoon Bitcoin, dat is niet onze mening, maar dat is nou eenmaal het gevolg van het consensus-systeem.
Wat een raar consensus systeem, want volgens mij heeft one CPU per vote helemaal niks met de naam van een project te maken en tussen de 10-20% van de hashrate zit bij Bitcoin-BCH dus als je alleen naar hashrate kijkt dat is volgens de "consensus" Bitcoin-BCH dus 10-20% "bitcoin" en heeft Bitcoin-BTC 20% aan "bitcoin" verloren.

Echter als je de hele geschiedenis kent van het proberen te vinden van miners consensus dan zou je dus ook moeten zeggen dat op het moment dat er 90% van de hashrate segwit2x signaleerde dat op dat moment segwit2x 90% "bitcoin was" en de andere segwit zonder blocksize verhoging heeft maar iets van 60% gekregen.

Het is niet eerlijk om te doen alsof een meerderheid van iedereen in Bitcoin heeft besloten dat Bitcoin-BTC de ware Bitcoin is en Bitcoin-BCH de valse.

Alletwee de forks hebben evenveel recht op de naam. En het is erg moeilijk om er betrouwbare data over te vinden door de aard van het project.
Vermits miners de enige zijn met voting power ... teminste volgens Satoshi zijn idee ... zijn de signaling flasg per hashrate nog het meeste betrouwbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7putyzz1flv01.png
Ik snap ook niet waarom je wel de Bitcoin-kant als aggressief kenmerkt, maar al dit soort ongezonde misleiding prima vindt.
Omdat vanuit de Engelstalige bitcoin community gedachten overwaaien naar de nederlandse zonder dat Nederlanders weten waar wat vandaan komt. Als je dichtbij het hele process en geschiedenis had gevolgt op bitcointalk.org en /r/bitcoin dan zou je er anders over nadenken.

Het Bitcoin Cash project word neergezet als een kleine minderheids groep die het niet eens is met de grote meerderheid. En dat is een leugen. Terwijl als je in de geschiedenis kijkt, wil practisch iedereen een bitcoin met een grotere blocksize .... maar dat is nooit gebeurd. En nu is er een bitcoin met een grotere blocksize en die mag ze dan geen bitcoin noemen omdat er zogezegd een minderheid is die daar voor gezorgd heeft terwijl bitcoin uit elkaar gevallen is in 10 minderheden (Ethereum, monero, etc etc) en er 1 minderheid is die nog met bitcoin-btc bezig is en een minderheid die met bitcoin-bch bezig is.

Vroeger was bitcoin maximalisme helemaal niet iets slechts want het is beter als er 1 currencies is en niet 20.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 05-05-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliso
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 16:05
Begint deze onzin nu ook al hier. Deze discussie tussen de BTC en BCH aanhangers is wel 1 van de meest schadelijke voor cryptocurrencies ooit. Beide kampen zijn volstrekt idioot bezig. Als je echt voorstander van cryptocurrencies bent zou ik hier grote afstand van nemen. We zitten uiteindelijk allemaal in hetzelfde kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

De wiskunde aanvallen is onmogelijk, de code aanvallen te moeilijk. Twist zaaien tussen alle mensen die bitcoin een tof idee vinden en het willen gaan gebruiken is het makkelijkste. Dan versplinter het ene betaalmiddel in 100 betaalmiddelen en het netwerk effect van 100 verschillende betaalmiddelen vorm minder een bedreiging voor het huidige financiële systeem dan 1 alternatief betaalmiddel.

Some believe that Bitcoin needs to limit onchain tx to remain Bitcoin.We cannot take away their right to those beliefs by stripping the name Bitcoin away from them. But they also don't have the right to strip the name away from us that believe that Bitcoin should not limit onchain to remain Bitcoin.

Sommige geloven dat Bitcoin een limiet moet hebben op transacties op de blockchain om zo Bitcoin te blijven. We kunnen het recht van deze mensen om dat te geloven niet van hun afpakken door de naam Bitcoin van hun af te pakken. Maar die mensen hebben ook niet het recht om de naam bitcoin af te pakken van mensen (zoals mij) die geloven dat bitcoin geen limiet moet hebben op de transacaties op de blockchain om bitcoin te blijven.

[ Voor 85% gewijzigd door Kain_niaK op 05-05-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliso
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 16:05
Iets met verdeel en heers + brood en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zijn er hier nog meer mensen die al een account op blockpress.com of memo.cash hebben aangemaakt?
Net op Gavin Andressen (ooit lead developer van Bitcoin-qt) zijn Twitter gezien dat hij het een goed idee vind en ook een account heeft aangemaakt.
En zijn tweet op de Bitcoin Cash blockchain.
Mijn memo is https://memo.cash/profile/1HVrhNN6rrwABQnyxDERJKBypfqQeUh2qD
En mijn blockpress is https://www.blockpress.co...43l0nt5sk2rpw8y25u69cj22g
En als je op https://txhighway.com/ je adres in geeft dan zie je een gele auto voorbij komen en hoor je een toeter als er je eigen adresjes voor bij komen. :P

_/-\o_

Wel oppassen met wat post, kan nooit meer gewijzigd worden zolang Bitcoin Cash bestaat. >:)

[ Voor 87% gewijzigd door Kain_niaK op 05-05-2018 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb Roger Ver vandaag gevraagd of hij een video interview met mij wil doen en hij heeft ja gezegd.

Dus plaats je vragen in het Nederlands op mijn blog.

Ik ga deze vragen vertalen naar het Engels en ze dan emailen naar Roger Ver.

Dan kan hij zich voorbereiden op het video interview. Na het video interview zal ik Nederlandse ondertitels voor de video maken en dan de video hier en op mijn blog plaatsen.

Als er dus mensen hier zijn die zich grote vragen stelen en denken dat Roger Ver een slecht persoon is en dat bitcoin.com oplichterij is. Hier is je kans om persoonlijk wat vragen te stellen die hij dan zal beantwoorden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:27
Je kan rekenen op weinig bijval denk ik in dit forum.
Mijn gevoel zegt me dat je reacties over het algemeen niet positief bijdragen aan begrip voor je standpunten.

Ondanks dat BTC wellicht niet volmaakt is heeft de massa nu eenmaal gekozen. Dat is niet nieuw in de geschiedenis en verliezen doet nu eenmaal even pijn.
Ik herinner je even aan: VHS/Betamax en Blu-Ray/HD-DVD of de CD/MiniDisc etc. etc.

Nieuwer of beter betekend niet per definitie dat de massa dit zal accepteren.
Schijnbaar ziet de massa geen (voldoende) redenen om BCH groots te accepteren en als je zoveel campagne en discussie moet voeren om mensen te overtuigen is je product blijkbaar niet simpel/goed genoeg...

[ Voor 17% gewijzigd door GeeMoney op 09-05-2018 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Deze tweet vat het goed samen: https://twitter.com/spudowiar/status/993571833625612288
Do you use the cryptocurrency Bitcoin Core? Because I like to browse the Internet Explorer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vanavond Bitcoin een docu van PowNed op NPO3 (20:25 - 21:35) genaamd Bitcoin naar de maan! En terug.

Op Youtube staat al een soort mini-serie (preview?).
YouTube: Bitcoin naar de maan! En terug.
YouTube: Bitcoin naar de maan! En terug. Aflevering #2
YouTube: Bitcoin naar de maan! En terug. Aflevering #3

Lijkt wel weer vooral te focussen op het geld verdienen met traden ipv de techniek.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Yep, het is allemaal day trading en de techniek gebruiken als speculatief instrument. Dat kan lang leuk zijn maar zal niet eeuwig zo door blijven gaan. Leuk spelletje voor de young adults. Ipv op de beurs aandelen te komen waar je een mede-eigenaar word van een bedrijf kopen ze nu digitale muntjes op, waarvan de toegevoegde waarde of nut voor de mens volledig afhangt van wat er mee gedaan word en hoe groot het netwerk is en hoe veel mensen er mee doen. Als iedereen alleen maar blijft speculeren is die waarde 0 en gaat het ooit fout.

Daarom dat ik zo veel met adoptie bezig ben. Speculeren kan al honderden jaren, wat een verspilling van de techniek.

Ik heb BCHpizza.org gemaakt.

http://www.bchpizza.org/

Op BCHpizza.org kunnen mensen een beloning plaatsen voor pizza verkopers per stad, om zo plaatsen warmen pizza verkoopt te overhalen om Bitcoin Cash te accepteren als betaalmiddel.

Stel dat er 20 mensen zijn in Leuven, die Bitcoin Cash hebben, en daar graag pizza mee willen zouden kopen.

Die mensen gaan naar de website, en selecteren Leuven uit te lijst van steden. Vervolgens onderteken je het bericht "Leuven" met je Bitcoin Cash software. En dan verstuur je de beloning. (minimaal 0.01 BCH).

De beloning per stad word samengevoegd ... en de eerste pizza plaats in die stad die Bitcoin Cash als betaalmiddel accepteert (en het kan bewijzen met een video) die krijgt de beloning.

Voor Leuven zou het dan kunnen dat de beloning een lange tijd 100 euro is, en dan 200 euro en dan 300 euro. En uiteindelijk zal er wel een pizza plaats in Leuven zijn die zegt: Hey, wij willen die beloning graag ontvangen. Die pizza plaats kan ons dan contacteren met video bewijs. En dan krijgt de pizza plaats de beloning.

Ik heb een video gemaakt om te laten zien hoe je dit kunt doen met Electron Cash.

Voor nu ondersteunen we 100 verschillende steden verspreid over de wereld, maar later gaan dat er meer worden. Dit project heb ik samen met het Bitcoin Cash Fund ontwikkelt.

Als je graag ook actief wil worden en mee wilt werken aan adoptie van Bitcoin Cash dan kun je mij een PM sturen en ik zal je een link sturen naar de Bitcoin Cash Fund discord server.

Daar bedenken we projecten om meer adoptie te krijgen en we dan werken we het samen met de community uit. We hebben programmeurs, grafische designers, web developers, etc etc om het samen in elkaar te knutselen en te lanceren.

[ Voor 58% gewijzigd door Kain_niaK op 13-05-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

https://purse.io/ heeft net aangekondigd op de Coingeek 2018 HK conference dat ze Bitcoin Cash native gaan ondersteunen. Ze betalen hun werknemers al een tijdje uit in Bitcoin Cash door de hoge transactie kosten met Bitcoin. Met purse.io kun je 15% besparen op je Amazon bestelling.

Ze gaan ook een eigen full node implementatie schrijven in javascript die ze bcash gaan noemen. (dus naast Bitcoin ABC, Bitcoin Unlimited en Bitcoin XT)

Dit is echt tof want dan hoef ik https://cryptonize.it niet meer te gebruiken. Ik hoop dat ze ook instant payments gaan accepteren met Bitcoin Cash. https://cryptonize.it was super handig voor gift cards. Je betaald en je hebt meteen je gift kaart code. Alleen moet je wel uitermate goed opletten voor scammers.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0vrYFH8.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1sGiLTT.png

[ Voor 51% gewijzigd door Kain_niaK op 18-05-2018 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ging jij niet een BCash topic openen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geen tijd voor momenteel. Te druk bezig met adoptie.

https://twitter.com/YumenoIwasaki/status/997356799656263680

En dan een zeik Skype interviews met de gevestigde namen in bitcoin land.

Wanneer ga jij het thema forum hernoemen naar Crypto Speculatie ipv Cryptocurrency?

[ Voor 43% gewijzigd door Kain_niaK op 18-05-2018 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 18:59
Ik heb hier al een tijdje niet gelezen maar wat is dit voor bcash shillfest geworden man? Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Bitcoin Cash en overige cryptocurrencies #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:26:
Wanneer ga jij het thema forum hernoemen naar Crypto Speculatie ipv Cryptocurrency?
Didn't you get the memo? Je vriend Roger Ver vindt tegenwoordig dat Bcash een betere store of value is dan BTC. Grappig hoe het volgens hem totaal niet relevant was toen BCH harder aan het dalen was dan BTC.

Maar om je vraag te beantwoorden: nooit, want die rechten heb ik niet :Y).

Maar goed, de beslissing was genomen dat we het op gingen splitsen. Laten we daar ook werk van maken. Het feit dat jij geen tijd hebt om een nieuw topic te openen is geen reden om die zooi dan maar hier te blijven posten, dus ik ga deze nu op slot gooien en een nieuw Bitcoin topic openen die louter voor bitcoin is. Aan jouw de taak om dan een nieuw Bcash topic te openen (met een fatsoenlijke topicstart) als je Bcash nieuws wil posten.

.edit: Hier verder: Bitcoin-topic #4

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2018 10:50 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Het grote cryptocurrency handelstopic (#6). Slowchatten niet hier maar in Het grote cryptocurrencies slowchat topic

Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede. Goede vragen verdienen bovendien hun eigen topic!