Yep, het is allemaal day trading en de techniek gebruiken als speculatief instrument. Dat kan lang leuk zijn maar zal niet eeuwig zo door blijven gaan. Leuk spelletje voor de young adults. Ipv op de beurs aandelen te komen waar je een mede-eigenaar word van een bedrijf kopen ze nu digitale muntjes op, waarvan de toegevoegde waarde of nut voor de mens volledig afhangt van wat er mee gedaan word en hoe groot het netwerk is en hoe veel mensen er mee doen. Als iedereen alleen maar blijft speculeren is die waarde 0 en gaat het ooit fout.
Daarom dat ik zo veel met adoptie bezig ben. Speculeren kan al honderden jaren, wat een verspilling van de techniek.
Ik heb BCHpizza.org gemaakt.
http://www.bchpizza.org/
Op BCHpizza.org kunnen mensen een beloning plaatsen voor pizza verkopers per stad, om zo plaatsen warmen pizza verkoopt te overhalen om Bitcoin Cash te accepteren als betaalmiddel.
Stel dat er 20 mensen zijn in Leuven, die Bitcoin Cash hebben, en daar graag pizza mee willen zouden kopen.
Die mensen gaan naar de website, en selecteren Leuven uit te lijst van steden. Vervolgens onderteken je het bericht "Leuven" met je Bitcoin Cash software. En dan verstuur je de beloning. (minimaal 0.01 BCH).
De beloning per stad word samengevoegd ... en de eerste pizza plaats in die stad die Bitcoin Cash als betaalmiddel accepteert (en het kan bewijzen met een video) die krijgt de beloning.
Voor Leuven zou het dan kunnen dat de beloning een lange tijd 100 euro is, en dan 200 euro en dan 300 euro. En uiteindelijk zal er wel een pizza plaats in Leuven zijn die zegt: Hey, wij willen die beloning graag ontvangen. Die pizza plaats kan ons dan contacteren met video bewijs. En dan krijgt de pizza plaats de beloning.
Ik heb een video gemaakt om te laten zien hoe je dit kunt doen met Electron Cash.
Voor nu ondersteunen we 100 verschillende steden verspreid over de wereld, maar later gaan dat er meer worden. Dit project heb ik samen met het
Bitcoin Cash Fund ontwikkelt.
Als je graag ook actief wil worden en mee wilt werken aan adoptie van Bitcoin Cash dan kun je mij een PM sturen en ik zal je een link sturen naar de Bitcoin Cash Fund discord server.
Daar bedenken we projecten om meer adoptie te krijgen en we dan werken we het samen met de community uit. We hebben programmeurs, grafische designers, web developers, etc etc om het samen in elkaar te knutselen en te lanceren.
[
Voor 58% gewijzigd door
Kain_niaK op 13-05-2018 08:00
]