Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Amazon Prime in Nederland

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

• UnMetal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08:49
JohanNL schreef op donderdag 20 november 2025 @ 10:27:
[...]

Dat Dragonfly vind ik ook maar waardeloos, maar dan om een andere reden: ze geven geen indicatie over wanneer ze langs komen.
Je kunt echter kiezen voor een geplande levering bij het afrekenen, dan komt het nog met DHL.
En daar moet je dan direkt extra voor betalen.

Zijn Dragonfly bezorgers asielimmigranten?

Ik kan er niet bij dat HR en depotmanagers het een goed idee vinden om tight-schedule werkt uit te besteden aan mensen met een zeer lage werkethiek/ervaring. Nederlanders hebben vaak al moeite met bezorgwerk van pakketten. Natuurlijk gaat dat fout. Wat een horror lees ik op Trustpilot over dit bedrijf.

Maar hier in Drenthe sinds een aaantal maanden nu ook problemen met DHL. Pakketten van Amazon komen half-open en afgetrapt riekend naar cigarettenlucht aan. En wat moet je dan als Amazon klant?

Nu zie ik dat een pakket zal worden geleverd met Dragonfly. Ik heb hier nu al geen zin!

• UnMetal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08:49
Ik begrijp overigens ook niet waarom Amazon voor collectors items papieren zakken gebruikt voor verzending. Komt te vaak heel beschadigd aan. En die stuur ik als klant dus direkt terug. Dit is toch zonde van al die spullen die ze dan via de outlet moeten verkopen?

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:13

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:48:
[...]

Ik verwacht niet dat het een soort van rebrand is, er is hier nog nooit een bezorgservice met het Amazon label op het voertuig aan de deur geweest.
Afhankelijk van het magazijn kwamen hier met enige regelmaat O-) Prime busjes voor de deur. Soms werd het via DHL Express verzonden.
Het voordeel van de Prime bezorging, was dat je ook kon zien waar ze waren en hoe laat ze ongeveer bij je zouden zijn. De bezorgers waren gewoon jonge gasten/studenten.

Ik ben natuurlijk geen miljarden CEO, dus ik begrijp niet zo goed waarom de prima lopende Prime bezorging veranderd is naar Dragonfly. Prime is in elk geval nog direct te koppelen aan Amazon als merk/marketing.
In elk geval lijkt het alsof de nieuwe bezorgdienst ook nieuwe bezorgers heeft en die nemen het minder nauw met netjes bezorgen. Een tijdsslot is helemaal niet te zien.

Maar ondertussen zit ik uiteraard deze dagen dagelijks te scrollen door de aanbiedingen }:O

Waiting on the world to change

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
• Discussie over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling in dit topic of in andere (nieuwe) topics op Tweakers.

Vragen en discussie over PrimeVideo mag in [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
Ervaringen met Amazon mogen gedeeld worden via de Shopreviews
Aanbiedingen mogen gedeeld worden in Aanbiedingen en Kortingscodes
Discussie over verwijderde shopreviews mag in een (nieuw) topic in Pricewatch worden gevoerd.