Amazon Prime in Nederland

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:50:
maar is je account ooit overgezet geweest naar nederland?
Geforceerd destijds, maar uiteindelijk teruggedraaid door Amazon. Voor mij en diverse anderen in ieder geval.

Testing, one, two ...

• Oliebolleke
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 01:10
hardware-lover schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:56:
[...]

Geforceerd destijds, maar uiteindelijk teruggedraaid door Amazon. Voor mij en diverse anderen in ieder geval.
hoe krijg je dat voor elkaar, asking for a friend :*)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:03:
hoe krijg je dat voor elkaar, asking for a friend :*)
Als eenling, niet. Maar het was een "foutje" van Amazon zelf, en er kwam zoveel heisa van, dat ze het "foutje" hebben teruggedraaid.

Er zal vast nog wel het e.e.a. over terug te vinden zijn hier in dit topic, en op onze FP daarover.

Edit: nieuws: Amazon zet Duitse Prime-abonnementen ongevraagd over naar Nederlandse...

nieuws: Amazon draait omzetting van Duitse Prime-abonnementen naar Amazon NL ...

@Oliebolleke 👆

[ Voor 44% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2026 23:18 ]

Testing, one, two ...

• Oliebolleke
hardware-lover schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:07:
[...]

Als eenling, niet. Maar het was een "foutje" van Amazon zelf, en er kwam zoveel heisa van, dat ze het "foutje" hebben teruggedraaid.

Er zal vast nog wel het e.e.a. over terug te vinden zijn hier in dit topic, en op onze FP daarover.
dan ga ik even zoeken. Wist ik dit maar eerder ;(

• Oliebolleke
hardware-lover schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:07:
[...]

Edit: nieuws: Amazon zet Duitse Prime-abonnementen ongevraagd over naar Nederlandse...

nieuws: Amazon draait omzetting van Duitse Prime-abonnementen naar Amazon NL ...

@Oliebolleke 👆
dankjewel *O*

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:41
Is alweer een paar jaar geleden. Weet niet of je dat nu nog voor elkaar krijgt. De helpdesk was toen goed geïnformeerd en kon snel duidelijkheid bieden omdat het zo actueel was.

Hier moet alle shit staan die ik heb.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28

Gaitman

The Real One

Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:50:
[...]

maar is je account ooit overgezet geweest naar nederland?
Nee nooit overgezet.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
• Discussie over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling in dit topic of in andere (nieuwe) topics op Tweakers.

Vragen en discussie over PrimeVideo mag in [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
Ervaringen met Amazon mogen gedeeld worden via de Shopreviews
Aanbiedingen mogen gedeeld worden in Aanbiedingen en Kortingscodes
Discussie over verwijderde shopreviews mag in een (nieuw) topic in Pricewatch worden gevoerd.