Lang niet meer hier geweest, ik ben dus niet de enige die dit is overkomen. ik ken al de epische codes niet dus beetje copy/paste
maandelijks betalen ✅
Geen DE adres ✅
.com mail (eigen com domein) ✅
Heel veel bestellen en abbos ✅
met hetzelde e-mailadres ook bestellingen geplaatst bij amazon.nl✅
Amazon prime video is na de omzetting gewoon blijven werken
Gisteren kreeg ik een voucher van 5,99 van amazon.nl tijdens contact met amazon.nl (tweede contact met nu die datum van 20 januari en excuses)
Toen ik 11 januari met amazon.de had gebeld hadden ze nog werkelijk geen idee waar ik het over had. In zijn scherm had ik prime.de opgezegd en moest ik contact met amazon.nl opnemen waar ze mij doodleuk vertelden dan zegt u prime.nl op en neemt toch gewoon weer prime.de, ik heb dus toen niks gedaan en een paar dagen gewacht en toen bleek dat er geen dossier was aangemaakt.
29 dec 5,99 prime.de afgeschreven, 11 januari ongevraagd 2,99 prime.nl afgeschreven, hier staat in de app van de kaart dan een sterretje bij en 5,99 teruggestort prime.de
Ik heb wel ooit contact gehad met amazon.de over het feit dat ik voortdurend email van ze kreeg om over te stappen naar prime.nl. Ze konden daar niks aan doen toen heb ik dat maar mijn spambox eruit laten filteren.
Ik vraag mij af of de mensen die
niet zijn omgezet ook deze mails kregen?
20 januari gaan we het dan horen, ben benieuwd
[
Voor 44% gewijzigd door
Spice op 18-01-2022 11:29
]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.