Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.623 views

Onderwerpen

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Hackus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:00:
Fraser zet Buttner buiten de selectie, weet iemand wat daar speelt ?
Zou Advocaat belang hebben bij Kramer ? Bij een club als Sparta past ie beter als bij Feyenoord lijkt mij.
Ze zijn er eindelijk achter dat het een waardeloze speler is?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:25:
[...]

Ze zijn er eindelijk achter dat het een waardeloze speler is?
Ik had hem liever bij ADO gehouden, heb de transfer nooit begrepen.

@ph4ge , wat maakt hem duur, ze verliezen er sowieso geld aan. Moet Advocaat maar wat loon inleveren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Hackus op 03-01-2018 17:30 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Hackus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:28:
[...]

@ph4ge , wat maakt hem duur, ze verliezen er sowieso geld aan. Moet Advocaat maar wat loon inleveren ;)
Ik doelde eigenlijk op Buttner.

Denk dat het logischer zou zijn als Sparta Maher een half jaar huurt en hem dan gratis overneemt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Ik doelde eigenlijk op Buttner.

Denk dat het logischer zou zijn als Sparta Maher een half jaar huurt en hem dan gratis overneemt.
ah ja, Buttner. disciplinair gestraft, daarom mijn vraag. Misschien zijn er Vitesse Fans die er meer van weten.
Maher zou ook kunnen, zijn ze die ook geschikt kwijt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Volgens mij gaat dat al langer niet goed, die vindt zichzelf te goed doordat hij bij MU onder contract heeft gestaan, maar op het veld zie je daar niks van terug.
Nu 'niet trainingsfit' bevonden.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dutchgio schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:56:
Volgens mij gaat dat al langer niet goed, die vindt zichzelf te goed doordat hij bij MU onder contract heeft gestaan, maar op het veld zie je daar niks van terug.
Ah oke, ster allures ;)

• Deadsy
Wow, hij is misschien wel de zwakste speler.

Denk dat hij eens de wedstrijden terug moet zien.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Hackus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:28:
[...]

Kramer is op een leeftijd dat hij zich financieel onafhankelijk moet spelen, was al een keer rond met een buitenlandse club voor een hoop geld en is zn Feyenoord salaris gewend. Een jongere speler zou misschien minder salaris accepteren om z'n carrière nieuw leven in te blazen.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 03-01-2018 18:59 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:42
Ajax heeft de nieuwe linksback zo goed als binnen, C.A. Independiente meldt het nu op Twitter.

https://twitter.com/Independiente/status/948637769701711872

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Gynnad schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:44:
Ajax heeft de nieuwe linksback zo goed als binnen, C.A. Independiente meldt het nu op Twitter.

https://twitter.com/Independiente/status/948637769701711872
Dat duurde ff zeg, man man man :9

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:04
Terranova schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Dat duurde ff zeg, man man man :9
Volgens Mike Verweij heeft ie sinds z'n 15e een Italiaans paspoort (niet zo heel verrassend voor een Argentijn) en kan dus meteen aansluiten en mee doen.

Ten Hag heeft er zin "an". Wilde al beginnen, maar spelers liggen op de stretcher in Dubai en Curacao. Nu een dag eerder de zweep er over.

Zonder Schreuder trouwens. Wel interessant dat ene Dennis Bergkamp nog steeds als indiviueel trainer genoemd staat:

http://www.ajax.nl/teams/ajax-1/staf.htm

Ajax kan / wil hem niet laten gaan ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:25:
[...]

Volgens Mike Verweij heeft ie sinds z'n 15e een Italiaans paspoort (niet zo heel verrassend voor een Argentijn) en kan dus meteen aansluiten en mee doen.

Ten Hag heeft er zin "an". Wilde al beginnen, maar spelers liggen op de stretcher in Dubai en Curacao. Nu een dag eerder de zweep er over.

Zonder Schreuder trouwens. Wel interessant dat ene Dennis Bergkamp nog steeds als indiviueel trainer genoemd staat:

http://www.ajax.nl/teams/ajax-1/staf.htm

Ajax kan / wil hem niet laten gaan ?
Hij staat op non actief, dus is nog niet weg. En heeft schijnbaar nog niet al te lang geleden een nieuw contract getekend, dus er zal nog wel even onderhandeld moeten worden over de afkoopsom

• Outerspace
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hackus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:00:
Fraser zet Buttner buiten de selectie, weet iemand wat daar speelt ?
Zou Advocaat belang hebben bij Kramer ? Bij een club als Sparta past ie beter als bij Feyenoord lijkt mij.
De 28-jarige linksback is wegens een te hoog vetpercentage uit de selectie gezet door trainer Henk Fraser en hij mag ook niet mee op trainingskamp naar Spanje.
Dat is dus de reden. Wie weet is de schorsing straks wel voorbij als hij flink traint, maar nu gooit hij zijn glazen in om publiekelijk te twijfelen of hij nog wel blijft.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Outerspace schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:52:
[...]

[...]

Dat is dus de reden. Wie weet is de schorsing straks wel voorbij als hij flink traint, maar nu gooit hij zijn glazen in om publiekelijk te twijfelen of hij nog wel blijft.
Dank je, zit het net te lezen. Dit was gister nog niet bekendgemaakt. In de tijd dat de selectie op trainingskamp is, zou ik als de donder gaan trainen in gym. Ik denk zelf dat er meer speelt en dit als (excuus) speelt. PSV zit denk ik niet te wachten op een speler met disciplinaire aanmerkingen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:48
Het is ook gewoon een hele slechte verdediger geworden, zeker de laatste maanden. Van mij mag die naar PSV :P al zou dat wel heel dom zijn van PSV :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Niet online
Schreuder is nu ook rond:
https://www.telegraaf.nl/...im-akkoord-over-schreuder

PSV zal Buttner nu niet meer willen lijkt me. Komt sportief niet mee en disciplinair schorsen + uitsluiten van trainingskamp doe je ook niet zomaar.

• Martinusz
In hoeverre is Schreuder trouwens een keuze van Ten Hag zelf? Of wilde Ajax graag Schreuder?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo was hij eigenlijk al voordat hij naar Manchester ging, dus echt verrassend is het niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Inmiddels staat op VI.nl dat Alex verhuurd mag worden. Voor zijn vertrek naar MU was hij nog best goed, komt vervolgens veel te zwaar terug bij Vitesse, en gaat op kosten van de club eerst een half jaar afvallen en fit worden.

Begin van het seizoen begon hij nog aardig, maar al snel speelde hij alsof hij strak stond onder de drugs. Zo opgefokt en ongecontroleerd (dieptepunt volgens mij de wedstrijden tegen zulte en PSV thuis).

Inmiddels dus weer te zwaar en niet fit. Als Vitesse fan kan ik alleen maar zeggen: zo snel mogelijk weg doen.

• Outerspace

Outerspace

Martinusz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
In hoeverre is Schreuder trouwens een keuze van Ten Hag zelf? Of wilde Ajax graag Schreuder?
Volgens VI is het een keuze van Ten Hag en niet zo zeer van Ajax.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

de keuze voor de assistent lijkt me ook niet meer dan normaal dat dit voor rekening van de hoofdtrainer komt. dat ze daar soms zo spastisch over doen snap ik ook helemaal niet: je wilt als hoofdtrainer toch je eigen mensen om je heen die je visie delen en waarvan je kunt uitgaan dat ze doen wat je wilt op het trainingsveld.....

• Deadsy
thobe schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:45:
Inmiddels staat op VI.nl dat Alex verhuurd mag worden. Voor zijn vertrek naar MU was hij nog best goed, komt vervolgens veel te zwaar terug bij Vitesse, en gaat op kosten van de club eerst een half jaar afvallen en fit worden.

Begin van het seizoen begon hij nog aardig, maar al snel speelde hij alsof hij strak stond onder de drugs. Zo opgefokt en ongecontroleerd (dieptepunt volgens mij de wedstrijden tegen zulte en PSV thuis).

Inmiddels dus weer te zwaar en niet fit. Als Vitesse fan kan ik alleen maar zeggen: zo snel mogelijk weg doen.
Loopt ook vrijwel nooit mee en als er dan iets fout gaat dan gaat hij wijzen naar anderen of doet alsof hij er niets mee te maken heeft.
Vind het raar dat het zolang geduurd heeft. Had van Fraser wel verwacht dat hij eerder zou ingrijpen.

Volgens VI zouden zich er al clubs gemeld hebben, wie dat dan?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

thobe schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:45:
... dieptepunt ... PSV thuis ...
Daarmee is toch lijkt mij duidelijk dat hij daar niet heen zal gaan. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:00:
Alsof Amrabat het Nederland elftal uit het slop haalt, aardige voetballer hoor, maar niet meer dan dat.
Ik denk dat zelfs Guardiola op dit moment de handen in zijn haar zou wrijven moet hij ze weer naar de top moeten loodsen :)

• Martinusz
Deadsy schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:57:
[...]

Loopt ook vrijwel nooit mee en als er dan iets fout gaat dan gaat hij wijzen naar anderen of doet alsof hij er niets mee te maken heeft.
Vind het raar dat het zolang geduurd heeft. Had van Fraser wel verwacht dat hij eerder zou ingrijpen.

Volgens VI zouden zich er al clubs gemeld hebben, wie dat dan?
Sparta? :+
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:22:
[...]

Ik denk dat zelfs Guardiola op dit moment de handen in zijn haar zou wrijven moet hij ze weer naar de top moeten loodsen :)
WoW je bent het topic aan het teruglezen tot in november? _/-\o_

• toolkist
  • Niet online
Zal wel Cyprus/Turkije zijn, maar Sparta was ook 't eerste wat mij te binnen schoot ;)

• loekf2
  • Laatst online: 09:04
Sneijder naar Qatar voor 1.5 jaar.

Ik lees ook op het oog voor het WK in 2022, om dan daar iets te gaan doen ? Zoals ... sjeiks entertainen met sterke verhalen in de VIP boxen of Jolanthe die kan gaan gidsen ?

Serieus dit is toch gewoon een laatste stuiptrekking van een voetballer die op z'n retour is ?

[ Voor 24% gewijzigd door loekf2 op 05-01-2018 09:05 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
loekf2 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:02:

Ik lees ook op het oog voor het WK in 2022, om dan daar iets te gaan doen ? Zoals ... sjeiks entertainen met sterke verhalen in de VIP boxen of Jolanthe die kan gaan gidsen ?

Serieus dit is toch gewoon een laatste stuiptrekking van een voetballer die op z'n retour is ?
Dat is de manier waarop ze hun pensioen regelen. Kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.

alles kan off-topic

• ph4ge
  • Nu online

Als oud-topvoetballer kan hij nog even zn zakken vullen en connecties maken waar hij na zn carrière veel plezier van heeft. Ronald de Boer is ook een soort ambassadeur en Zidane had er ook een mooi erebaantje. Daarnaast is het leven daar heerlijk luxe zolang je je aan de regels houdt en dat is voor mevrouw Sneijder natuurlijk ook niet onbelangrijk. Zn actieve carrière is voorbij, al langer dan dat we ons in Nederland realiseren.

Geef ze eens ongelijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan

Gonadan

Weet je hoe duur die Jolanthe is? Ik snap hem wel.
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:22:
Welk haar? :?

[ Voor 72% gewijzigd door Gonadan op 05-01-2018 09:47 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy

Sneijder is al jaren op zijn retour.
Vanaf dag 1 niet goed genoeg voor Nice.
Denk dat de interesse vanuit de mls niet echt was of dat het salaris in de verste verte niet in de buurt kwam.

Puur een keuze voor het geld.
Zou zelf voor minder geld in een leuk land afbouwen.

Mja Qatar laat de jaren flink wat geld rollen voor positieve aandacht rondom hun WK.

• Outerspace

Outerspace

https://www.vi.nl/nieuws/vvcs-spelers-achilles-zijn-belazerd

Dat krijgt ook een leuk staartje... Spelers mogen nog niet weg, omdat de proftak van Achilles (de BV, niet de vereniging) failliet is en de curator de contracten nog niet heeft opgezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 05-01-2018 10:55 ]

• Ankona
Gonadan schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:45:
Weet je hoe duur die Jolanthe is? Ik snap hem wel.

[...]

Welk haar? :?
Vraag maar aan Joachim Löw, die weet vast nog wel wat te vinden.

alles kan off-topic

• Ankona
Outerspace schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:55:

Dat krijgt ook een leuk staartje... Spelers mogen nog niet weg, omdat de proftak van Achilles (de BV, niet de vereniging) failliet is en de curator de contracten nog niet heeft opgezegd.
Typisch, volgens mij is het niet betalen van loon een gegronde reden om als werknemer ontslag op staande voet te nemen.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Typisch, volgens mij is het niet betalen van loon een gegronde reden om als werknemer ontslag op staande voet te nemen.
In ieder geval niet als de curator dat niet toestaat.
UWV zal normaliter nu ook gewoon voor loondoorbetaling zorgen, zo lang de curator nog vindt dat het niet opzeggen van de contracten een positieve bijdrage heeft aan de verwachte opbrengsten voor de boedel.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:37
Ankona schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Nee, want salaris gegarandeerd door UWV. Zit zelfs behoorlijk risico aan wat betreft verwijtbaar werkloos zijn en geen recht op WW. Dus dat risico is enkel te nemen als je zeker weet dat je ergens anders een contract voor minimaal een half jaar kan scoren en dat is lang niet voor elke speler van Achilles een zekerheidje. ;)

• Ankona
Sempy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Nee, want salaris gegarandeerd door UWV. Zit zelfs behoorlijk risico aan wat betreft verwijtbaar werkloos zijn en geen recht op WW. Dus dat risico is enkel te nemen als je zeker weet dat je ergens anders een contract voor minimaal een half jaar kan scoren en dat is lang niet voor elke speler van Achilles een zekerheidje. ;)
Maar in dat geval is er ook niet zoveel aan de hand. Het verhaal spreekt over achterstallige loon betaling etc.
Maar de wedstrijden gaan gewoon door en de spelers krijgen hun centen. Wat is dan voor die spelers het verschil met een situatie zonder faillissement? Waarover klagen ze dan?

alles kan off-topic

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:55:

Logisch toch? Zolang de curator de contracten niet opzegt is er nog een kans dat een andere club de speler wil overnemen tegen een transfervergoeding wat derhalve een positief effect heeft op de restschuld. Dit gaat je niet lukken als de contracten worden ontbonden.

Vanuit de BV en dus de curator is het niet meer logisch dat je in ieder geval wacht tot de eerst volgende transferperiode.

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:20
Napo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Logisch toch? Zolang de curator de contracten niet opzegt is er nog een kans dat een andere club de speler wil overnemen tegen een transfervergoeding wat derhalve een positief effect heeft op de restschuld. Dit gaat je niet lukken als de contracten worden ontbonden.

Vanuit de BV en dus de curator is het niet meer logisch dat je in ieder geval wacht tot de eerst volgende transferperiode.
Probleem zal alleen zijn dat andere clubs liever afwachten tot een speler transfervrij is. Deze maand is het window open, vanaf februari mogen alleen nog transfervrije spelers worden bijgeschreven (in nederland, that is). Ik kan me voorstellen dat clubs rustig afwachten tot 1 februari i.p.v. nu de knip trekken. In de tussentijd zal het UWV loon moeten doorbetalen, en hoe langer dit duurt des te eerder zal het UWV medewerking verlenen aan het ontbinden van de contracten.

[ Voor 8% gewijzigd door MA®K op 05-01-2018 15:10 ]

Life to is short, not too

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MA®K schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Probleem zal alleen zijn dat andere clubs liever afwachten tot een speler transfervrij is.
Dat is de keuze die de clubs moeten maken, ga je wachten tot de speler transfervrij is en er derhalve meer concurrentie is of maak je nu een bod en haal je hem eerder binnen :)

• MA®K
Napo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Dat is de keuze die de clubs moeten maken, ga je wachten tot de speler transfervrij is en er derhalve meer concurrentie is of maak je nu een bod en haal je hem eerder binnen :)
Klopt. Het zijn echter geen Messi's en Ronaldo's kwa niveau, dus de vijver van clubs die vissen naar de spelers zullen meestal niet het grootste budget hebben. Die gaan liever voor transfervrij gok ik 8)

• toolkist
  • Niet online
MA®K schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Klopt. Het zijn echter geen Messi's en Ronaldo's kwa niveau, dus de vijver van clubs die vissen naar de spelers zullen meestal niet het grootste budget hebben. Die gaan liever voor transfervrij gok ik 8)
De curator zal ook geen hoofdprijs vragen voor zo'n speler. Liever 5k wel vangen dan 10k niet.

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:33:
[...]

De curator zal ook geen hoofdprijs vragen voor zo'n speler. Liever 5k wel vangen dan 10k niet.
Als hij dat soort bedragen zou vragen waren ze al weg geweest.
En over een paar weken zal het UWV geloof ik het salaris niet meer doorbetalen en mogen ze gratis weg.

• Ankona
Eigenlijk best een vreemde situatie. UWV draagt de kosten maar de curator heeft belang bij de opbrengsten. Kan het UWV de curator niet dwingen een speler te laten gaan?

alles kan off-topic

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Ankona schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:
Eigenlijk best een vreemde situatie. UWV draagt de kosten maar de curator heeft belang bij de opbrengsten. Kan het UWV de curator niet dwingen een speler te laten gaan?
Volgens mij is dan het UWV nu de schuldeiser ipv de spelers/werknemers die geen geld hebben gekregen. Dus als er opbrengsten zijn van transfers dan zou het UWV ook weer eerder hun geld terug krijgen.

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:
Dat is niet zomaar even de beslissing van de curator, die moet daar ook weer verantwoording over afleggen. Het is ook niet dat een curator bv tonnen door het UWV door kan laten betalen om 50k opbrengst te realiseren.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:07
Dat liep goed af, Nigel de Jong naar FSV Mainz, niet naar Ajax *O*

• Deadsy
JanW schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:39:
Dat liep goed af, Nigel de Jong naar FSV Mainz, niet naar Ajax *O*
Zegt veel over de scouting van Mainz want die zal daar echt niet minder dan 1mln vangen.

• toolkist
  • Niet online
Van Ajax Netwerk:
Volgens De Telegraaf zet Marc Overmars zijn schoonmaak in de staf van Ajax door. Keeperstrainer Caro L'Ami zou moeten vrezen voor zijn positie. Anton Scheutjens is volgens de ochtendkrant in beeld als zijn opvolger. Scheutjens werkte eerder samen met Ten Hag bij PSV, nu is hij keeperstrainer bij FC Kopenhagen.
Lekker bezig Marc! d:)b

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Nouri en de recente berichtgeving kunnen gewoon in De situatie rond Ajacied Abdelhak Nouri besproken worden :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Outerspace

Outerspace

naitsoezn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:23:
[mbr]Nouri en de recente berichtgeving kunnen gewoon in De situatie rond Ajacied Abdelhak Nouri besproken worden :) [/]
Heel goed, helemaal vergeten :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:02
Dolberg er tot maart uit. Niet dat ie erg gemist zal worden in de huidige vorm

• Gonadan

Gonadan

Misschien had Ten Hag wel een heel goed plan voor hem. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 12:19
Ik vind dat daar best wat tegenin te brengen. Prima als hij nog wat geld wil binnenhalen met voetbal maar dat kan ook in de Verenigde Staten of zelfs in China. We hebben hier altijd onze mond vol over de mensenrechten, over moslims en onderdrukking van vrouwen maar vinden het wel prima als iemand popie-jopie gaat zitten doen met een sjeik die daar mede de oorzaak van is.

Ik zie er ook de lol niet van in. Je zit in feite in een soort van reservaat.

• Ankona
Gonadan schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:03:
Misschien had Ten Hag wel een heel goed plan voor hem. :P
Schijnt dat Kramer te koop is, vergelijkbaar type speler.

alles kan off-topic

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:12:
Ik vind dat daar best wat tegenin te brengen. Prima als hij nog wat geld wil binnenhalen met voetbal maar dat kan ook in de Verenigde Staten of zelfs in China. We hebben hier altijd onze mond vol over de mensenrechten, over moslims en onderdrukking van vrouwen maar vinden het wel prima als iemand popie-jopie gaat zitten doen met een sjeik die daar mede de oorzaak van is.

Voor mij, en volgens mij velen hier, ging het om de keuze om in een niet-voetballand nog geld te verdienen. Niet het midden Oosten op zich.
Over het WK in Qatar en wat dat omheen speelt las ik namelijk genoeg verontwaardiging.

Overigens ben ik het met je eens dat als je gaat cashen ik ook liever in China of nog liever, de VS zou zitten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Dat jij er een andere moraal op nahoudt dan hij wil nog niet zeggen dat hij niet vrij is daar zijn zakken te vullen. Je hebt nu in een reactie aan de ene kant je mond vol over mensenrechten en onderdrukking en tegelijk ontneem je iemand zijn rechten om te doen en laten wat hij wil.

Dat hij voor jou mogelijk als idool naar beneden dondert is wat anders. Het is niet verboden om in de zandbak te gaan spelen en daar voor jezelf heel veel binnen te harken. Hij is ook niet de enige die dat doet.

alles kan off-topic

• D-e-n
Ankona schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Dat jij er een andere moraal op nahoudt dan hij wil nog niet zeggen dat hij niet vrij is daar zijn zakken te vullen. Je hebt nu in een reactie aan de ene kant je mond vol over mensenrechten en onderdrukking en tegelijk ontneem je iemand zijn rechten om te doen en laten wat hij wil.

Dat hij voor jou mogelijk als idool naar beneden dondert is wat anders. Het is niet verboden om in de zandbak te gaan spelen en daar voor jezelf heel veel binnen te harken. Hij is ook niet de enige die dat doet.
Natuurlijk is hij vrij dat te doen. Maar is het feit of het juridisch gezien wel of niet mag het enige referentiekader? Ook al mag het: ik mag hem daar moreel gezien op aanspreken. Ik vind het je reinste hypocrisie in elk geval.

• toolkist
  • Niet online
Maar om dan China als alternatief aan te dragen? Daar is het echt niet veel beter gesteld met de mensenrechten.

• Ankona
D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:05:
[...]

Natuurlijk is hij vrij dat te doen. Maar is het feit of het juridisch gezien wel of niet mag het enige referentiekader? Ook al mag het: ik mag hem daar moreel gezien op aanspreken. Ik vind het je reinste hypocrisie in elk geval.
Het is hypocriet als hij zich in het verleden hierover uitgesproken heeft. Daar kun je hem op veroordelen. Niet op dat hij er een andere moraal op nahoudt dan jij.

alles kan off-topic

• D-e-n
Ankona schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Het is hypocriet als hij zich in het verleden hierover uitgesproken heeft. Daar kun je hem op veroordelen. Niet op dat hij er een andere moraal op nahoudt dan jij.
Het punt is: het wordt door vrijwel iedereen "normaal" gevonden. Maar ondertussen hebben we allemaal wel een grote mond over de Islam en de regimes aldaar. De vluchtelingen willen we niet maar we gaan wel daar onze zakken vullen. Het is een dubbele moraal.

• Ankona
D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:22:
[...]

Het punt is: het wordt door vrijwel iedereen "normaal" gevonden. Maar ondertussen hebben we allemaal wel een grote mond over de Islam en de regimes aldaar. De vluchtelingen willen we niet maar we gaan wel daar onze zakken vullen. Het is een dubbele moraal.
Niet allemaal hebben we daar zo onze mond van vol, enkel de PVV aanhang is er dagelijks mee bezig maar dat is slechts 13% van de bevolking (gemeten naar de laatste verkiezingen)

ok, wat kort door de bocht. Maar nogmaals ik vind niet dat je een ander jouw moraal op kunt dringen. Hij gaat daar gewoon heen om zijn zakken te vullen, waarschijnlijk zonder verdere politieke bedoelingen (als hij daar al iets van zou begrijpen) Dat hij de kans krijgt daar flink binnen te lopen en die kans pakt, daar ga ik hem niet om veroordelen. Niet iedereen hoeft roomser dan de paus te zijn. Persoonlijk vind ik het veel kwalijker aan hem dat hij een aantal jaar voor Ajax gespeeld heeft.

alles kan off-topic

• D-e-n
@Ankona
Ik dring niks op. Ik kan hem niks opdringen. Ik kan en mag wel uitspreken dat ik vind dat we met zijn allen wel wat meer principes zouden mogen hebben. Dat zou de wereld ten goede komen denk ik :)

• ph4ge
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:22:
Ik had er zelf geen enkele moeite mee om in Saudi-Arabië te harken (vast niet op de schaal van Sneijder, maar toch). Je spreekt mij aan op een dubbele moraal maar je kan beter zeggen gebrek aan moraal. :+

• Deadsy
Dus hun hoop is dat tijdens het WK de media te druk bezig zal zijn met het interviewen van Neymar, Sneijder en andere ambassadeurs van Qatar inplaats van dat ze vragen gaan stellen over de slavenarbeid die nodig was om de stadions te bouwen en de gruwelijke omstandigheden?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:51
D-e-n schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:50:
@Ankona
Ik dring niks op. Ik kan hem niks opdringen. Ik kan en mag wel uitspreken dat ik vind dat we met zijn allen wel wat meer principes zouden mogen hebben. Dat zou de wereld ten goede komen denk ik :)
We kunnen allemaal wel heel principieel zijn, maar zolang vrijwel alle auto's nog steeds op diesel/benzine rijden moeten we niet gaan zuren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:50:
[...]

We kunnen allemaal wel heel principieel zijn, maar zolang vrijwel alle auto's nog steeds op diesel/benzine rijden moeten we niet gaan zuren.
En? dus mag men geen principes hebben? Verder is het niet zo alsof alle olie uit Qatar of Saudi Arabie komt.
OPEC heeft steeds minder macht omdat er steeds meer grote olie producerende landen zijn die niets met OPEC te maken hebben.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Witschge bij technische staf Ten Hag

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:37
Hackus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:13:
Witschge bij technische staf Ten Hag
Nog net op tijd om voor de klassieker op hooghouden te trainen. ;)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Sempy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Nog net op tijd om voor de klassieker op hooghouden te trainen. ;)
;)

• LZ86
"4-3-3 is heilig" aldus Ten Hag......
Daar gaat de droom, Ajax fans ;)

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:30:
Nja, met de spelers die ze nu hebben is 433 de logische optie.
Maar misschien gaat hij anders spelen en noemt het gewoon 433.

• Martinusz
Want :? Ik snap hem geloof ik niet.

• Deadsy
Martinusz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Want :? Ik snap hem geloof ik niet.
Omdat het nu zo slecht gaat met die waardeloze speler op links, Kluifert ofzo, en die andere sukkel op rechts nerez ofzo.
Nul rendement.

• dutchgio
  • Niet online
Een iets andere toon: Ten Hag wil vernieuwen bij Ajax: "Het moet dynamisch zijn". :)
Hele item:
https://www.foxsports.nl/...-het-moet-dynamisch-zijn/

• Martinusz
Oh wacht het verhaal van internationaal kun je niet 4-3-3 spelen natuurlijk :) laten we daar dit jaar toch niet aan mee doen ;)

• LZ86
Meer het verhaal van alle "kenners van de NOS en Fox". Die jubelden al dat het klaar was met 4-3-3 want daar kwam je internationaal nergens meer mee en veel te voorspelbaar. Ten Hag gaat dat wel eventjes aanpakken.

1e interview ten Hag: 4-3-3 is heilig.

Ik vond m wel grappig ;)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Leon Zwiers schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:22:
Meer het verhaal van alle "kenners van de NOS en Fox". Die jubelden al dat het klaar was met 4-3-3 want daar kwam je internationaal nergens meer mee en veel te voorspelbaar. Ten Hag gaat dat wel eventjes aanpakken.

Ik vond m wel grappig ;)
Lijkt wel of dat zo afgesproken is met de Ajax leiding als ik dat interview zo hoor..

• toolkist
  • Niet online

Ik vond m wel grappig ;)
Dus je bedoelde eigenlijk "Daar gaat de droom, kenners van de NOS en Fox"?
Zeg dat dan gewoon, er zijn volgens mij bar weinig Ajax fans die hopen dat we nu ineens 4-4-2 of iets dergelijks gaan spelen.

Verwijderd

Ben altijd graag op de hoogte :)

• Gynnad

Ik vond m wel grappig ;)
Je moet nu wel eens ophouden Leon, elke keer lees ik het Ajax nieuws hier eerder door jouw posts dan dat ik ze zelf kan lezen via de andere kanalen... :+

• MA®K
Martinusz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:08:
Oh wacht het verhaal van internationaal kun je niet 4-3-3 spelen natuurlijk :) laten we daar dit jaar toch niet aan mee doen ;)
Dan heeft 'ie ook gelijk toch, KUNNEN we inderdaad internationaal geen 4-3-3 spelen nu :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:58:
Je moet nu wel eens ophouden Leon, elke keer lees ik het Ajax nieuws hier eerder door jouw posts dan dat ik ze zelf kan lezen via de andere kanalen... :+
Mjah... irritant fanboy gedrag :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:08:
Alsof het uitmaakt welk systeem je speelt als je tegenstanders een bedrag ter waarde van jouw hele begroting voor 2 jaar kunnen uitgeven aan 1 speler. :P

Ik zeg niet dat Nederlandse clubs nooit meer kunnen winnen van een Europese topclub, maar meer dan geneuzel in de marge zal het niet meer worden natuurlijk.

• Deadsy
Gisteren even Rondo gezien.
Begint steeds eenvoudiger te worden om te zien wanneer Gullit onzeker is of het niet weet.

Hij is ook ambassadeur van het WK in Qatar. Toen men daar negatief over praatte (wegens slavenarbeid etc) direct in de verdediging met niets zeggende uitspraken zoals : jullie zijn er nog nooit geweest etc.

Als noord Korea hem een zak met geld bied om daar iets te doen zit hij direct op het eerste vliegtuig.

• D-e-n
Gaius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Alsof het uitmaakt welk systeem je speelt als je tegenstanders een bedrag ter waarde van jouw hele begroting voor 2 jaar kunnen uitgeven aan 1 speler. :P

Ik zeg niet dat Nederlandse clubs nooit meer kunnen winnen van een Europese topclub, maar meer dan geneuzel in de marge zal het niet meer worden natuurlijk.
Het gaat er ook niet om dat we weer gaan winnen van Manchester City of Barcelona. Het gaat er om dat we niet meer afgaan tegen clubjes uit Noorwegen en dat we ons kunnen meten met pakweg Benfica.

• Deadsy
Romeo Castelen gaat naar VVV.
Altijd als ik iets over hem lees vind ik het zo jammer.

• Martinusz
Na HSV is het wel snel bergafwaarts gegaan met hem geloof ik.

• Deadsy
Martinusz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:47:
Na HSV is het wel snel bergafwaarts gegaan met hem geloof ik.
Heeft toen zware blessure na zware blessure gehad.
Heeft zich na elke blessure terug geknokt maar was telkens minder dan ervoor. Dat heeft de carriere de nek omgedraaid.

Had hij die blessures niet gehad was het denk ik wel anders gegaan, want de wilskracht was er.

• Gynnad
Ajax schijnt al een half miljoen extra te hebben geboden op Bande om hem deze winter al naar Amsterdam te halen. Vermoedelijk met het oog op de blessure van Dolberg en het vertrek van Younes om wat meer opeties te hebben?

• Martinusz
Gynnad schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:41:
Ajax schijnt al een half miljoen extra te hebben geboden op Bande om hem deze winter al naar Amsterdam te halen. Vermoedelijk met het oog op de blessure van Dolberg en het vertrek van Younes om wat meer opeties te hebben?
Sowieso om wat extra opties te hebben op de vleugels, want je hebt alleen nog Neres en Kluivert dan over (als Younes vertrekt). Je hebt dan eigenlijk 0 backup dus -O-

• Gynnad
Martinusz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Sowieso om wat extra opties te hebben op de vleugels, want je hebt alleen nog Neres en Kluivert dan over (als Younes vertrekt). Je hebt dan eigenlijk 0 backup dus -O-
Dat sowieso en lees nu net ook dat Huntelaar geblesseerd de training verlaat. Hopelijk is het niet ernstig maar uit voorzorg.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:07
Deadsy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:17:
Gisteren even Rondo gezien.
Begint steeds eenvoudiger te worden om te zien wanneer Gullit onzeker is of het niet weet.

Hij is ook ambassadeur van het WK in Qatar. Toen men daar negatief over praatte (wegens slavenarbeid etc) direct in de verdediging met niets zeggende uitspraken zoals : jullie zijn er nog nooit geweest etc.

Als noord Korea hem een zak met geld bied om daar iets te doen zit hij direct op het eerste vliegtuig.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Zag die aflevering ook.
Ik vind het maar een rare kwast hoor. Hoe kun je nu zo leuk gaan doen over de rug van al die mensen die daar gestorven zijn aan het bouwen van voetbal stadions :F

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ankona schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:11:
[...]

Dat is de manier waarop ze hun pensioen regelen. Kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.
Lijkt me niet. Ik kan me niet voorstellen dat hij in zijn voetbalcarriere nog niet genoeg verdiend heeft om zich de rest van zijn leven zich financieel geen zorgen meer te hoeven maken.

Elect a clown, expect a circus.

• Ankona
Slasher schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Lijkt me niet. Ik kan me niet voorstellen dat hij in zijn voetbalcarriere nog niet genoeg verdiend heeft om zich de rest van zijn leven zich financieel geen zorgen meer te hoeven maken.
Hij heeft een vrouw....

alles kan off-topic

• Martinusz
Ach we kunnen wel de moraalridder uithangen, maar mij maak je niet wijs dat wanneer iemand tegen je zegt je gaat 1 jaar hetzelfde werk doen als nu, alleen dan in Qatar en je krijgt er een miljoen voor, dat je dan nee zegt.

Qatar zou er echt niet wakker van liggen als Sneijder principieel nee gezegd zou hebben, er veranderd daar echt niets omdat een voetballer daar wel/niet z'n zakken nog vult. Dat moet van een heel ander niveau komen om daar verandering te krijgen.

De Boertjes hebben ook hun zakken daar gevuld, daar hoor je verder ook niemand over, toen werd gezegd goh dat is wel slim, zou ik ook doen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:19
Kijk, Almere City geeft het goede voorbeeld door weer over te willen stappen op gewoon gras ipv kunstgras

https://www.vi.nl/nieuws/...-doet-kunstgras-in-de-ban

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

FreakNL

Well do ya punk?

Sparta gaat ook terug naar gras, is al een maandje bekend ofzo...

• D-e-n
Martinusz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
Ach we kunnen wel de moraalridder uithangen, maar mij maak je niet wijs dat wanneer iemand tegen je zegt je gaat 1 jaar hetzelfde werk doen als nu, alleen dan in Qatar en je krijgt er een miljoen voor, dat je dan nee zegt.

Qatar zou er echt niet wakker van liggen als Sneijder principieel nee gezegd zou hebben, er veranderd daar echt niets omdat een voetballer daar wel/niet z'n zakken nog vult. Dat moet van een heel ander niveau komen om daar verandering te krijgen.

De Boertjes hebben ook hun zakken daar gevuld, daar hoor je verder ook niemand over, toen werd gezegd goh dat is wel slim, zou ik ook doen.
Het is niet dat de zakken van de heren leeg zijn.

En het erge vind ik nog dat ze het niet eens toegeven maar allerlei mooie verhalen gaan ophangen over iets wat eigenlijk gewoon een dictatuur is. Zie Gullit. Dat vind ik principieel gewoon 'fout' . Je verloochent de luxe positie waarin je je als vrije en rijke voetballer bevindt. Ze zijn echter waarschijnlijk te dom om het zich te beseffen.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:07
FreakNL schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:36:
Sparta gaat ook terug naar gras, is al een maandje bekend ofzo...
Almere is wel de eerste in de Jupiler League. De rest speelt daar allemaal op plastic. Excuus, er spelen er 14 op kunstgras, inclusief Almere City.

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 11-01-2018 12:52 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!