Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.621 views

Onderwerpen

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

Koppensneller

winterrrrrr

JanW schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:51:
[...]

Almere is wel de eerste in de Jupiler League. De rest speelt daar allemaal op plastic.
Jong Ajax speelt ook op echt gras, vziw.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:48
D-e-n schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:38:
[...]

Het is niet dat de zakken van de heren leeg zijn.

En het erge vind ik nog dat ze het niet eens toegeven maar allerlei mooie verhalen gaan ophangen over iets wat eigenlijk gewoon een dictatuur is. Zie Gullit. Dat vind ik principieel gewoon 'fout' . Je verloochent de luxe positie waarin je je als vrije en rijke voetballer bevindt. Ze zijn echter waarschijnlijk te dom om het zich te beseffen.
Legen zakken zal Sneijder niet hebben nee, maar hij zal het er toch een behoorlijke tijd mee moeten doen, en het probleem met die gasten is dat ze hun huidige leven zo door willen zetten tot hun dood.
Engels onderzoek liet niet voor niks zien dat heel veel voetballers failliet raken na stoppen carriere en die hadden ook allemaal een flink zakcentje op zak. (Kon zo snel dit ervan vinden, 3 op de 5 failliet)

Ze moeten alleen niet doen alsof het zo fantastisch is daar nee, De Boer die zegt tenminste gewoon dat hij daar naar toe is geweest om zijn zakken te vullen, niets meer en niets minder. Niet voor de voetbalcultuur of het prachtige land of dat soort onzin.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 11-01-2018 09:10 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Almere is wel de eerste in de Jupiler League. De rest speelt daar allemaal op plastic.
Waar speelt Sparta dan volgend seizoen?

alles kan off-topic

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:19
Martinusz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:09:
[...]
Engels onderzoek liet niet voor niks zien dat heel veel voetballers failliet raken na stoppen carriere en die hadden ook allemaal een flink zakcentje op zak. (Kon zo snel dit ervan vinden, 3 op de 5 failliet)
Daar gaat Qatar dan weer niks aan veranderen. Dat geld verbrast dat soort types dan toch ook wel weer. :)
De Boer die zegt tenminste gewoon dat hij daar naar toe is geweest om zijn zakken te vullen, niets meer en niets minder. Niet voor de voetbalcultuur of het prachtige land of dat soort onzin.
Ronald? Ronald de Boer was onderdeel van het lobbyclubje voor het WK. Gevalletje "wir haben es nicht gewusst" .....

• Martinusz
D-e-n schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Daar gaat Qatar dan weer niks aan veranderen. Dat geld verbrast dat soort types dan toch ook wel weer. :)

[...]

Ronald? Ronald de Boer was onderdeel van het lobbyclubje voor het WK. Gevalletje "wir haben es nicht gewusst" .....
Frank ;) -> Al-Rayyan + Al-Shamal of zoiets ;) Ronald trouwens ook :P die heeft het nog wat langer uitgehouden daar ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 11-01-2018 10:11 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
D-e-n schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Inderdaad. Wat hij daar krijgt is leuk geld maar het is niet alsof hij er zijn spaargeld mee gaat verveelvoudigen.

Als hij zonder dat geld over een paar jaar failliet zal zijn dan zal het met dat geld een paar jaar langer duren.

Edit: hij kan altijd nog voor een paar ton bij Rondo gaan zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 11-01-2018 12:10 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:38:
[...]

Het is niet dat de zakken van de heren leeg zijn.

En het erge vind ik nog dat ze het niet eens toegeven maar allerlei mooie verhalen gaan ophangen over iets wat eigenlijk gewoon een dictatuur is. Zie Gullit. Dat vind ik principieel gewoon 'fout' . Je verloochent de luxe positie waarin je je als vrije en rijke voetballer bevindt. Ze zijn echter waarschijnlijk te dom om het zich te beseffen.
Dat.

Ignorance is bliss...

Als je er niet over na hoeft te denken, en de cash flow is meer dan uitstekend - niet gehinderd door enige kennis van zaken en/of een moraal / geweten.
Ankona schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Waar speelt Sparta dan volgend seizoen?
}:|

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 11-01-2018 12:25 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:01
[...]

Eagles spelen ook op gras...

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:52
Fortuna Sittard ook toch?

• Martinusz
Gaan we nu 1 voor 1 grasclubs noemen :P

Nou hier, gelijk alles, peildatum 2016:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Club       natuurgras/kunstgras   
   ADO Den Haag        kunstgras   
   Ajax        natuurgras   
   AZ          natuurgras   
   Excelsior       kunstgras   
   Feyenoord       natuurgras   
   Go Ahead Eagles         natuurgras   
   FC Groningen        natuurgras   
   SC Heerenveen       natuurgras   
   Heracles Almelo         kunstgras   
   NEC         natuurgras   
   PEC Zwolle          kunstgras   
   PSV         natuurgras   
   Roda JC         kunstgras   
   Sparta          kunstgras   
   FC Twente       natuurgras   
   FC Utrecht          natuurgras   
   Vitesse         natuurgras   
   Willem II       natuurgras   
   Achilles '29        kunstgras   
   Almere City         kunstgras   
   Cambuur         kunstgras   
   FC Den Bosch        kunstgras   
   FC Dordrecht        kunstgras   
   FC Eindhoven        kunstgras   
   FC Emmen        kunstgras   
   Fortuna Sittard         natuurgras   
   De Graafschap       natuurgras   
   Helmond Sport       kunstgras   
   Jong Ajax       natuurgras   
   Jong PSV        kunstgras   
   Jong FC Utrecht         natuurgras   
   MVV         kunstgras   
   NAC         natuurgras   
   FC Oss          kunstgras   
   RKC Waalwijk        kunstgras   
   Telstar         kunstgras   
   FC Volendam         kunstgras   
   VVV Venlo       kunstgras   

• Deadsy
Het K woord heeft geen 3 letters meer.
Vind het wel raar dat Jong PSV op Kunstgras speelt.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Deadsy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:57:
Vind het wel raar dat Jong PSV op Kunstgras speelt.
Natuurgras was een probleem bij het hoofdveld op de Herdgang, door de ligging (in het bos) en het intensieve gebruik was het natuurgras op het hoofdveld te snel te slecht. Daardoor heeft men het veld in 2014 vervangen door kunstgras.

Maar het plan is om met de verbouwingen op de Herdgang (o.a. een klein stadion) het kunstgras te vervangen door een hybride veld (natuurgras versterkt met kunstgras).

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...-jaar-terug-bij-feyenoord

Het is dus rond. Verwacht er vrij weinig van.
Vind het geen leider en vind nou niet dat hij veel gepresteerd heeft in Turkije.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zonde, weer een reden erbij om de Eredivisie te mijden. Meest overschatte speler van een zilveren generatie als je het mij vraagt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:51
Jij kijkt liever naar Kramer?

Regeren is vooruitschuiven

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nee, naar topclubs. :9

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-01-2018 18:53 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06

Vos

AFCA

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:48:
Zonde, weer een reden erbij om de Eredivisie te mijden. Meest overschatte speler van een zilveren generatie als je het mij vraagt.
In zijn tijd bij Arsenal en Utd toch genoeg geniaals laten zien. Helaas wel al tijd over zijn top heen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff. Hij was fantastisch. Mensen die hem overschat vinden hebben hem destijds niet gevolgd.

Nu echter, ben ik bang dat hij echt niets meer gaat toevoegen. Ik zie geen Kuyt rol voor hem als oppepper. En het is een speler die bediend moet worden, iets wat Feyenoords probleem nu is.

Nouja, goed voor shirtverkoop.

• Deadsy
Vos schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:07:
[...]

In zijn tijd bij Arsenal en Utd toch genoeg geniaals laten zien. Helaas wel al tijd over zijn top heen.
Heeft 2, misschien 3 top seizoenen gehad. Voor de rest vond ik het wisselvallig, tussen zeer goed naar matig.
De laatste jaren is het niets bijzonders, betwijfel dat hij echt iets gaat toevoegen want ik vind het geen vechter, werker of leider. En dat is toch iets wat je op die leeftijd nodig hebt als je echt iets wilt toevoegen.

V Persie vond ik vroeger alleen echt iets toevoegen als mensen in dienst van hem speelden, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren bij Feyenoord.
Mja dat is mijn mening.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:27:
[...]

Ben benieuwd, als hij daadwerkelijk komt, of ie dan bv Labyad en/of Ayoub meeneemt.
van vi.nl :(
In de zoektocht naar directe versterking is Ajax uitgekomen bij Zakaria Labyad. De Amsterdammers willen de 24-jarige aanvaller nog deze maand overnemen van FC Utrecht.

• Deadsy
Wat moet Ajax met Labyad?

• toolkist
  • Niet online
Ik gok als reserve linksbuiten, achter Kluivert.

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:48:
Ik gok als reserve linksbuiten, achter Kluivert.
Bande komt in de zomer en nu hebben ze al Younes en Johnson.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
1+1=2 lijkt me toch

• Gonadan
  • Laatst online: 18:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:52:
Ach we kunnen wel de moraalridder uithangen, maar mij maak je niet wijs dat wanneer iemand tegen je zegt je gaat 1 jaar hetzelfde werk doen als nu, alleen dan in Qatar en je krijgt er een miljoen voor, dat je dan nee zegt.

Qatar zou er echt niet wakker van liggen als Sneijder principieel nee gezegd zou hebben, er veranderd daar echt niets omdat een voetballer daar wel/niet z'n zakken nog vult. Dat moet van een heel ander niveau komen om daar verandering te krijgen.

De Boertjes hebben ook hun zakken daar gevuld, daar hoor je verder ook niemand over, toen werd gezegd goh dat is wel slim, zou ik ook doen.
Ach. Als het echt om mensenrechten gaat, waarom hoorden we dan niemand toen hij in Turkije speelde?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:07:
[...]
Zat geniale momenten, maar dat kan ook bijna niet anders met zoveel toppers/talenten om je heen.
Meer dan 2 a 3 topseizoenen heeft hij niet gespeeld, een echte topper speelt er toch echt meer dan dat.

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:09:
[...]

Zat geniale momenten, maar dat kan ook bijna niet anders met zoveel toppers/talenten om je heen.
Meer dan 2 a 3 topseizoenen heeft hij niet gespeeld, een echte topper speelt er toch echt meer dan dat.
Ja maar het is een Nederlander, ...
Een echte legende, wereldtopper etc is het niet. Zelfs in die twee/drie topseizoenen was hij niet van de klasse Messi/Ronaldo of Robben.
Hij zat er in die seizoenen net iets onder.

In de andere seizoenen zou je met de vinger naar zijn blessures kunnen wijzen maar zelfs toen hij blessure vrij was had hij periodes die niet zo bijzonder waren. Maar dit is denk ik zelf omdat het echt iemand is die pas kan schitteren wanneer een groot deel van het team in dienst van hem speelt.

• Vos

Vos

AFCA

Langs welke meetlat wil je Van Persie leggen is de vraag. Natuurlijk is hij geen Messi/Ronaldo. Echter in de Premier league heeft hij wel goed voetbal laten zien. Mijns inziens meer dan 2/3 jaar.

Maar mening he ;)

Hij gaat Feyenoord wel minder brengen dan een Kuyt.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 12-01-2018 20:32 ]

• Deadsy
Vos schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:31:
Langs welke meetlat wil je Van Persie leggen is de vraag. Natuurlijk is geen Messi/Ronaldo. Echter in de Premier league heeft hij wel goed voetbal laten zien. Mijns inziens meer dan 2/3 jaar.

Maar mening he ;)

Hij gaat Feyenoord wel minder brengen dan een Kuyt.
Klopt buiten die 2 of 3 jaar heeft hij ook goed voetbal laten zien, maar nooit echt langdurig.
En zoals ik al zei kun je dan met de vinger naar zijn blessures wijzen.

• Ankona
Ach, er zijn ook clubs blij met iemand als Huntelaar. Daarbij vergeleken is Van Persie toch wel een iets grotere naam.

Of hij veel toe zal voegen, geen idee. Eigenlijk staat die aanval best wel en zitten ze vast geroest aan een systeem dat voor Van Persie niet optimaal is en draait om de bewegelijkheid van Jorgensen. Van Persie is toch meer een type als Kramer, maar dan beter.

alles kan off-topic

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:39
Whataboutism bereikt ook GoT?

• Martinusz
Deadsy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Of gewoon voor rechts of centrum of links, zoveel aanvallers zijn er niet.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Inmiddels legt Ajax ook een 18 jarig 'talent' vast van RB Leipzig
Ajax heeft Nicolas Kühn gecontracteerd. Het achttienjarige aanvallend ingestelde talent komt over van RB Leipzig en kan op alle drie de posities voorin uit de voeten. Dit seizoen werkte hij zijn wedstrijd af bij Leipzig Onder 19.
11 wedstrijden bij Duitsland on 17 en daarin 7 doelpunten, dat is best prima.. Maar ken de speler verder niet, heeft de hoofdmacht in Duitsland niet behaald.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Deadsy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:51:
[...]

Younes wil het liefst weg omdat hij speeltijd moet hebben om kans te maken op WK-selectie. In nieuwe VI staat tevens dat er tussen Younes en Ajax gedoe is of de optie tot contractverlenging per einde seizoen wel eenzijdig door ajax gelicht kan worden. Johnson en Cassiera (samen goed voor nog geen 5 wedstrijden eredivisie-ervaring) zijn bij een vertrek van Younes de enige fitte aanvallers op de reservebank en dan lijkt Labayad misschien geen heel rare keuze als Ajax nog voor de titel mee wil doen.

• Deadsy
Sempy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Younes wil het liefst weg omdat hij speeltijd moet hebben om kans te maken op WK-selectie. In nieuwe VI staat tevens dat er tussen Younes en Ajax gedoe is of de optie tot contractverlenging per einde seizoen wel eenzijdig door ajax gelicht kan worden. Johnson en Cassiera (samen goed voor nog geen 5 wedstrijden eredivisie-ervaring) zijn bij een vertrek van Younes de enige fitte aanvallers op de reservebank en dan lijkt Labayad misschien geen heel rare keuze als Ajax nog voor de titel mee wil doen.
De ervaring van Jonhnson en Cassiera is genoeg voor een reserve speler. Al helemaal omdat ze op het moment misschien nog Younes voor zich hebben.

Als je nu al een vervanger haalt voor Younes dan moet de verkoop van Younes al zo goed als rond zijn.
Want als je nu al een vervanger haalt zal zijn waarde nog meer dalen dan dat deze al is gedaald door zijn bankplek.
En zal Labyad tevreden zijn met een bankplaats?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Was wellicht dus al langer bekend, Labyad die al eerder aangaf dat er wat rond zijn persoon zou gebeuren, net als dat Ajax al eerder de contacten met Ten Hag had gelegd en zat te wachten op een misstap van Keizer.

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:48:
Wat een dikke onzin. Robben is veruit de beste gebleken maar kort achter Sneijder komt toch gewoon van Persie. En dat hij geen tien jaar lang top was? Het is niet dat Sneijder geen dipjes gehad heeft in zijn carrière.

Het is sterk de vraag of hij nog fit is, net als je je dat bij Sneijder moet afvragen inmiddels. Maar hij was gedurende zijn jaren in Engeland toch gewoon een speler van internationale klasse.
Ankona schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:39:
Van Persie is toch meer een type als Kramer, maar dan beter.
Ik vergelijk hem eerder met Jorgensen. Sterk aan de bal, geen pure spits, alleen heeft van Persie dan een betere trap en individuele actie.
Deadsy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:55:
[...]
En zal Labyad tevreden zijn met een bankplaats?
Daarom snap ik het ook niet. Het is wel een klassieker: je trainer achterna. Een klassieke fout wellicht?

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 12-01-2018 22:14 ]

• Gonadan

Gonadan

Ankona schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:39:
Ach, er zijn ook clubs blij met iemand als Huntelaar. Daarbij vergeleken is Van Persie toch wel een iets grotere naam.
Ja dat heb ik nou nooit begrepen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
D-e-n schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Daarom snap ik het ook niet. Het is wel een klassieker: je trainer achterna. Een klassieke fout wellicht?
Begin het vermoeden te krijgen dat er iemand verkocht word deze winter en dat ze daarom misschien met hem bezig zijn. Misschien Younes maar misschien ook iemand anders.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:00:
[...]

Was wellicht dus al langer bekend, Labyad die al eerder aangaf dat er wat rond zijn persoon zou gebeuren, net als dat Ajax al eerder de contacten met Ten Hag had gelegd en zat te wachten op een misstap van Keizer.
Ik denk niet dat dat al bekend was, anders hadden ze echt wel gezorgd dat ie mee kon op trainingskamp.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De komst van Labyad staat in mijn ogen synoniem aan een vertrek van Younes. Anders zou ik het echt onbegrijpelijk vinden. Leuke speler die Labyad, maar niet het type wat Ajax moet nastreven, ben er niet kapot van. Een matige speler vertrekt en een wat mindere matige speler komt er voor terug. Ben benieuwd of een speler als Labyad genoegen neemt met de bank. Kluivert en Neres op de vleugels lijken mij onomstreden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Martinusz
Han schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:49:
De komst van Labyad staat in mijn ogen synoniem aan een vertrek van Younes. Anders zou ik het echt onbegrijpelijk vinden. Leuke speler die Labyad, maar niet het type wat Ajax moet nastreven, ben er niet kapot van. Een matige speler vertrekt en een wat mindere matige speler komt er voor terug. Ben benieuwd of een speler als Labyad genoegen neemt met de bank. Kluivert en Neres op de vleugels lijken mij onomstreden.
Maar je hebt er weinig achter, wat als kluivert en/of Neres geblesseerd raakt? Wat als Huntelaar geblesseerd raakt, Dolberg is het al, spoeling voorin is dun op 3 plekken.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:03:
Inmiddels legt Ajax ook een 18 jarig 'talent' vast van RB Leipzig
[...]
11 wedstrijden bij Duitsland on 17 en daarin 7 doelpunten, dat is best prima.. Maar ken de speler verder niet, heeft de hoofdmacht in Duitsland niet behaald.
https://www.fifa.com/u17w...y-into-semis-2916207.html
Wel voorbij zien vliegen op het WK O17 paar maanden terug maar was iig niet de speler die de aandacht trok ...; wel in de basis in kwartfinale tegen Brazilië.

Blijkbaar wel aardig in de groepsfase tegen Costa Rica (vlgns mij alleen de helft gezien) https://twitter.com/ScoutedFtbl/status/916657974625603584

En op 'transfermarkt' qua lengte al op 1.74m gezet inmiddels ...

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 13-01-2018 00:37 ]

• Vos

Vos

AFCA

Martinusz schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:03:
[...]

Maar je hebt er weinig achter, wat als kluivert en/of Neres geblesseerd raakt? Wat als Huntelaar geblesseerd raakt, Dolberg is het al, spoeling voorin is dun op 3 plekken.
Cerny? Johnsen? Al zie ik Cerny ook wel gaan.

En is ook lang geblesseerd natuurlijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-01-2018 00:30 ]

• Martinusz
Cerny....tja...zoveel zware blessures, ben bang dat we die kunnen afschrijven.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Vos schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:28:
[...]

Cerny? Johnsen? Al zie ik Cerny ook wel gaan.

En is ook lang geblesseerd natuurlijk ;)
Tot Dolberg begin maart terug is, zou je bij een vertrek van Younes enkel Johnsen en Cassiera achter de hand hebben. Prima als het om een invalbeurt gaat, maar als ze door nog meer blessures of schorsingen basisspeler worden, ga je er wel heel veel op achteruit en verspeel je de laatste titelkans met onnodige gelijke spelen.

Ik denk dat een vertrek van Younes aanstaande is en dat een deel van de opbrengst nu gebruikt wordt om met Labyad de selectie voor de 2e seizoenshelft op peil te krijgen. Niet voor niks komt de belangstelling nadat Mechelen weigerde om Bande al een half jaar eerder naar Amsterdam te laten komen.

Op zich met het oog op volgend seizoen ook een goede breedte-investering, ik acht de kans dat Neres voor een grote zak geld richting de PL gaat en als je Younes nu niet gaat dan gaat hij van de zomer. Met Bande en Labyad zou daar nu al op hebben ingespeeld.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Die oefenwedstrijd van Ajax is ook wel leuk, wordt de scheidsrechter door de portugese bond 20 min voor de wedstrijd weggeroepen 8)7 8)7

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:02
Terranova schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:28:
Die oefenwedstrijd van Ajax is ook wel leuk, wordt de scheidsrechter door de portugese bond 20 min voor de wedstrijd weggeroepen 8)7 8)7
Wtf zeg. Ze zijn nu begonnen met assistenten van beide ploegen als grensrechter :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ach het is maar een oefenwedstrijd, al had je iemand uit het publiek laten fluiten. ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Wtf zeg. Ze zijn nu begonnen met assistenten van beide ploegen als grensrechter :+
Zonder vlaggen :+

Doet mij echt heel erg aan verschillende wedstrijden in de kelderklasse die ik heb meegemaakt over de afgelopen jaren :o

• toolkist
  • Niet online
Wel een nette goal van Ziyech, die 1-0

• Vos

Vos

AFCA

Finidi maakte de 2-1 :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:08:
[...]Wat een dikke onzin. Robben is veruit de beste gebleken maar kort achter Sneijder komt toch gewoon van Persie. En dat hij geen tien jaar lang top was? Het is niet dat Sneijder geen dipjes gehad heeft in zijn carrière
Robben was veruit de beste van een zilveren generatie, maar ook hij faalde toen het er echt op aan kwam hopeloos.
Het is sterk de vraag of hij nog fit is, net als je je dat bij Sneijder moet afvragen inmiddels.
Zo goed was Sneijder nu ook weer niet, die had de talent wel maar de wil was er niet altijd.
Maar hij was gedurende zijn jaren in Engeland toch gewoon een speler van internationale klasse.
Dat is jouw mening, maar ik vind van niet. Zelfs als er niets beters is op een bepaald moment maakt het je niet automatisch een topper omdat je dan de beste bent. Toppers moet je met toppers vergelijken en wat dat betreft komt/kwam die hele generatie Nederlandse spelers veel tekort. Van der Vaart had een hele grote kunnen zijn/worden, maar die is/was ook liever lui dan moe.

• D-e-n
@OPSLAGHOND
Je bent een zeikerd. Welk referentiekader heb jij? Ook topspelers missen kansen. Robben heeft ondanks zijn blessures een geweldige carrière gehad. Ik zou niet weten welke speler er na het duo Messi/Ronaldo beter en beslissender is geweest van zijn generatie.

Sneijder en van Persie waren gewoon topspelers van internationale klasse. Bergkamp en van Basten waren beter maar die waren ook echt uitzonderlijk goed. Beide spelers hebben bij topclubs gespeeld en met respectievelijk Inter en Man Utd ook nog wat gewonnen. Waarom zou je daar laatdunkend over doen? Wat heeft het voor zin?

Het zijn dit soort spelers die wij nu missen en die de Belgen met De Bruyne en Hazard nu juist wel hebben.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:28:
en waarom eigenlijk dat is me nog niet duidelijk. En wie is nu die vervangende scheids dan?
Waarom moet er trouwens zo nodig een scheidsrechter met een licentie op het veld staan? Waarom kon l'Ami niet gewoon een fluit in zijn bek steken voor een oefenwedstrijd?

Overigens is de commentator lekker bezig, not.... Tagliafico tekent voor 4,5 jaar tot 2020 (huh). De Jong wordt regelmatig Van de Beek genoemd. Te zachte terugspeelbal van De Jong, ziet hij als fout van Tagliafico. Te zachte terugspeelbal van Ziyech wordt als fout van De Ligt aangemerkt. Grensrechter van Lyngby had een vlag, die van Ajax niet, maar hij benoemde dat precies andersom. Had pas na ruim een half uur door dat aan de Ajax kant ook inmiddels een echte grensrechter stond. Wellicht allemaal kleine dingen, maar het stoort me als het er zoveel zijn :)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

@D-e-n @OPSLAGHOND

En nu kan deze voorzichtig opflakkerende flamewar per direct verder gestaakt worden.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:47:
[...]

en waarom eigenlijk dat is me nog niet duidelijk. En wie is nu die vervangende scheids dan?
Waarom moet er trouwens zo nodig een scheidsrechter met een licentie op het veld staan? Waarom kon l'Ami niet gewoon een fluit in zijn bek steken voor een oefenwedstrijd?
Met een eigen trainer ofzo als coach zal het nog wel meevallen, maar met van die vage scheidsrechters loop je toch wel serieus het risico op matchfixing.
Die gok-gekke Aziaten wedden echt op alles wat los en vast zit, inclusief vriendschappelijke wedstrijden.

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:40:
@OPSLAGHOND
Je bent een zeikerd. Welk referentiekader heb jij? Ook topspelers missen kansen. Robben heeft ondanks zijn blessures een geweldige carrière gehad. Ik zou niet weten welke speler er na het duo Messi/Ronaldo beter en beslissender is geweest van zijn generatie.

Sneijder en van Persie waren gewoon topspelers van internationale klasse. Bergkamp en van Basten waren beter maar die waren ook echt uitzonderlijk goed. Beide spelers hebben bij topclubs gespeeld en met respectievelijk Inter en Man Utd ook nog wat gewonnen. Waarom zou je daar laatdunkend over doen? Wat heeft het voor zin?

Het zijn dit soort spelers die wij nu missen en die de Belgen met De Bruyne en Hazard nu juist wel hebben.
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel ;)

• LZ86
Wat een zaadpot is dat Feyenoord-Luzern. Ik ga m maar weer uitzetten.
Alvast gefeliciteerd met de overwinning a/s weekend Ajax :+

• Deadsy
Denk dat het er gewoon van afhangt hoe breed je de term ''internationale top speler'' ziet.
Bij de een zullen v Persie en Sneijder er net bij zitten en bij de ander net niet.

Bij mij zitten ze net niet in die categorie, want ik vind niet dat ze langdurig genoeg echt top geweest zijn voor de betreffende categorie.

• LZ86
Zo, Vermeer is gepasseerd ( fucking gio.......) en wilde dus de 2e helft niet spelen tegen Luzern en was hevig teleurgesteld.
Ergens wel terecht, want Jones is dit seizoen een regelrechte grabbelaar die al aardig wat punten heeft gekost.

Die ben je dus kwijt..... De betere van de 2 laat je gaan, schande Feyenoord!

• Ankona
Hopen dat de jonkies op tijd volwassen zijn.

(Ik kan me ergens voorstellen dat je voor de komende wedstrijd voor Jones kiest ivm spanningen/randzaken. Maar of Gio zo strategisch kan denken..... )

[ Voor 63% gewijzigd door Ankona op 13-01-2018 22:11 ]

alles kan off-topic

• Deadsy
Ankona schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:08:
Hopen dat de jonkies op tijd volwassen zijn.

(Ik kan me ergens voorstellen dat je voor de komende wedstrijd voor Jones kiest ivm spanningen/randzaken. Maar of Gio zo strategisch kan denken..... )
Denk inderdaad dat hij niet zo ver denkt. Hij is voorspelbaar, dat weten we toch nu wel.
Mja, hij kiest voor de doelman die het dit seizoen niet echt goed doet, misschien volgend jaar niet meer goed genoeg is en jaagt Vermeer weg.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:40
Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:59:
Zo, Vermeer is gepasseerd ( fucking gio.......) en wilde dus de 2e helft niet spelen tegen Luzern en was hevig teleurgesteld.
Ergens wel terecht, want Jones is dit seizoen een regelrechte grabbelaar die al aardig wat punten heeft gekost.

Ja onbegrijpelijk, tenzij Vermeer ook geen goede indruk maakt. Vermeer kan je nog jaren mee vooruit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ankona
Deadsy schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Denk inderdaad dat hij niet zo ver denkt. Hij is voorspelbaar, dat weten we toch nu wel.
Mja, hij kiest voor de doelman die het dit seizoen niet echt goed doet, misschien volgend jaar niet meer goed genoeg is en jaagt Vermeer weg.
Dat Jones het niet goed doet ligt m.i. wel wat genuanceerder. De verdediging die ervoor staat is door vele blessures veel minder betrouwbaar en constant, daar wordt elke doelman nerveus van.

alles kan off-topic

• Ankona
ph4ge schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Ja onbegrijpelijk, tenzij Vermeer ook geen goede indruk maakt. Vermeer kan je nog jaren mee vooruit.
Vermeer is ook niet de jongste, scheelt maar een paar jaar met Jones. Voor de toekomst staat Bijlow klaar. (Geen idee hoe Ten Hove speelt, die is ook nog jong)

alles kan off-topic

• Deadsy
Ankona schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Dat Jones het niet goed doet ligt m.i. wel wat genuanceerder. De verdediging die ervoor staat is door vele blessures veel minder betrouwbaar en constant, daar wordt elke doelman nerveus van.
Niet zo alsof hij onschuldig is aan tegen goals. En is toch 4 jaar verschil tussen de twee.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Vermeer is altijd een net-niet-geval geweest. Ik snap de keus juist volledig, want Jones is veel stabieler. Ondanks een mindere periode moet je gewoon vertrouwen houden. Het is geen kwestie van niet kunnen, maar gewoon even het vertrouwen oppoetsen. Vermeer vind ik sowieso een bron van onrust met zijn gejaagde spelhervattingen. Bovendien vind ik het heerlijk als die flopt bij Feyenoord. Wat een vies spelletje heeft die gespeeld met zijn zaakwaarnemer.

I don't have dreams, I have goals!!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 21:59:

Als ie weigert om te spelen is ie het shirt van Feyenoord niet waard.

• Redondo1982
toolkist schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:35:
[...]

Als ie weigert om te spelen is ie het shirt van Feyenoord niet waard.
Geen enkel shirt. Je bent prof en dan moet je jezelf professioneel opstellen.

• ph4ge
Redondo1982 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:33:
Vermeer is altijd een net-niet-geval geweest. Ik snap de keus juist volledig, want Jones is veel stabieler. Ondanks een mindere periode moet je gewoon vertrouwen houden. Het is geen kwestie van niet kunnen, maar gewoon even het vertrouwen oppoetsen. Vermeer vind ik sowieso een bron van onrust met zijn gejaagde spelhervattingen. Bovendien vind ik het heerlijk als die flopt bij Feyenoord. Wat een vies spelletje heeft die gespeeld met zijn zaakwaarnemer.
Vermeer heeft het tot aan z'n blessure gewoon geweldig gedaan bij Feyenoord en zich bij Ajax en Feyenoord ook uitstekend als prof gedragen toen hij op de bank belande.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Redondo1982
ph4ge schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Vermeer heeft het tot aan z'n blessure gewoon geweldig gedaan bij Feyenoord en zich bij Ajax en Feyenoord ook uitstekend als prof gedragen toen hij op de bank belande.
Het is maar wat je geweldig vindt. In die tijd had Feyenoord ook niet veel soeps lopen met Mulder, dus dan is iets al snel goed. Het gaat ook niet echt om het verleden mbt zijn houding, maar om het heden. Hij heeft geweigerd te spelen en dan is in één keer al je krediet verspeeld wat mij betreft.

• P.O. Box
  • Niet online
wie zegt dat hij "geweigerd' heeft te spelen. Misschien heeft Gio wel gezegd: "ok, jij bent niet eerste keeper. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Je kunt de tweede helft tegen Luzern spelen, maar ik zou het begrijpen als je dit even moet verwerken en daar geen behoefte aan hebt"... en dat Vermeer dan zegt "dat lijkt me inderdaad even verstandiger"...

Ik denk niet dat het letterlijk zo gegaan is, maar wel ongeveer zo, anders was Gio wel compleet uit zijn plaat gegaan hierover.

Ikzelf zou Vermeer altijd boven Jones verkiezen. Over het algemeen genomen gewoon een veel betere keeper. Ik gun hem het beste, maar het lijkt me verstandig dat hij deze zomer vertrekt. Wellicht naar het buitenland, maar een mooie subtopper a la PEC zou ook prima kunnen.

• ph4ge
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:57:
Het is maar wat je geweldig vindt. In die tijd had Feyenoord ook niet veel soeps lopen met Mulder, dus dan is iets al snel goed. Het gaat ook niet echt om het verleden mbt zijn houding, maar om het heden. Hij heeft geweigerd te spelen en dan is in één keer al je krediet verspeeld wat mij betreft.
Volgens mij zijn er wel vaker spelers die een nietszeggende oefenwedstrijd overslaan, je maakt van een mug een olifant.

Dat de tweede keeper in zn eerste seizoen bij Feyenoord niet super was doet niets af aan de prestaties van Vermeer, volgens mij werd hij door het Legioen verkozen tot speler van het seizoen en was hij ook de hoogst gewaardeerde keeper in de diverse klassementen. Prima dat je zuur bent van zn vertrek bij Ajax, maar dan hoef je niet zn kwaliteiten te bagatelliseren.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
P.O. Box schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:32:
wie zegt dat hij "geweigerd' heeft te spelen. Misschien heeft Gio wel gezegd: "ok, jij bent niet eerste keeper. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Je kunt de tweede helft tegen Luzern spelen, maar ik zou het begrijpen als je dit even moet verwerken en daar geen behoefte aan hebt"... en dat Vermeer dan zegt "dat lijkt me inderdaad even verstandiger"...

Ik denk niet dat het letterlijk zo gegaan is, maar wel ongeveer zo, anders was Gio wel compleet uit zijn plaat gegaan hierover.

Ikzelf zou Vermeer altijd boven Jones verkiezen. Over het algemeen genomen gewoon een veel betere keeper. Ik gun hem het beste, maar het lijkt me verstandig dat hij deze zomer vertrekt. Wellicht naar het buitenland, maar een mooie subtopper a la PEC zou ook prima kunnen.
Wat ik heb begrepen is dat Gio zowel met Jones als Vermeer heeft gesproken. Daaruit was het voor de een dus een positief gesprek, voor de ander een negatief gesprek. Daarnaast heeft Gio de keus gegeven aan Vermeer of hij wilt keepen of niet. Vermeer heeft daar van afgezien, omdat het toch geen effect heeft op zijn kans op een basisplaats.

• Redondo1982
ph4ge schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Volgens mij zijn er wel vaker spelers die een nietszeggende oefenwedstrijd overslaan, je maakt van een mug een olifant.

Dat de tweede keeper in zn eerste seizoen bij Feyenoord niet super was doet niets af aan de prestaties van Vermeer, volgens mij werd hij door het Legioen verkozen tot speler van het seizoen en was hij ook de hoogst gewaardeerde keeper in de diverse klassementen. Prima dat je zuur bent van zn vertrek bij Ajax, maar dan hoef je niet zn kwaliteiten te bagatelliseren.
Waarmee je eindigt is altijd wat je eigenlijk direct wilt zeggen. Ben overigens totaal niet zuur mbt het vertrek van Vermeer. Heb nooit begrepen waarom Ajax deze jongen eerste keeper heeft gemaakt. Leuke reservekeeper, maar meer ook niet. Feitelijk ook aan te tonen. Vermeer is reservekeeper bij een club die al jaren een stabiele topclub wilt zijn en Jasper reservekeeper bij één van de beste clubs ter wereld.

• Redondo1982
JST94 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat Gio zowel met Jones als Vermeer heeft gesproken. Daaruit was het voor de een dus een positief gesprek, voor de ander een negatief gesprek. Daarnaast heeft Gio de keus gegeven aan Vermeer of hij wilt keepen of niet. Vermeer heeft daar van afgezien, omdat het toch geen effect heeft op zijn kans op een basisplaats.
Dan ben je dus niks meer waard dan een reservekeeper en heeft Gio de juiste keus gemaakt. Je legt jezelf dan neer bij de keus van een trainer zonder het hem moeilijk te maken. Is ook de bevestiging voor Gio. Vermeer is het misschien ook wel zat dat hij altijd reservekeeper moet zijn en het wordt tijd dat ie een toontje lager gaat zingen, bijv. een Groningen, Zwolle etc.

Modbreak:Leer eens posts editen, in plaats van hele reeksen dubbelposts aan te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 14-01-2018 20:33 ]

• JST94
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:29:
[...]
Feitelijk ook aan te tonen. Vermeer is reservekeeper bij een club die al jaren een stabiele topclub wilt zijn en Jasper reservekeeper bij één van de beste clubs ter wereld.
Je moet niet vergeten dat Vermeer gewoon pech heeft gehad met blessures en daardoor op de bank zit. Als hij niet geblesseerd was geweest was Jones nooit gehaald natuurlijk.

Feitelijk gezien heeft Vermeer dus gewoon pech met zijn blessures en heeft Cillessen gewoon een keeper voor zich die beter is. :9 :9
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Dan ben je dus niks meer waard dan een reservekeeper en heeft Gio de juiste keus gemaakt. Je legt jezelf dan neer bij de keus van een trainer zonder het hem moeilijk te maken. Is ook de bevestiging voor Gio. Vermeer is het misschien ook wel zat dat hij altijd reservekeeper moet zijn en het wordt tijd dat ie een toontje lager gaat zingen, bijv. een Groningen, Zwolle etc.
Waarom zou je het de trainer moeilijk willen maken als hij de keus al gemaakt heeft? Het zou heel gek moeten lopen als je op basis van 45 minuten tegen de nummer 9 van Zwitserland alsnog verkozen wordt boven Jones.

Dat hij een toontje lager moet zingen en naar een club als Groningen of Zwolle moet gaan is onzin. Daar is Vermeer vééls te goed voor. Ik zou hem ook verkiezen boven Jones.

[ Voor 42% gewijzigd door JST94 op 14-01-2018 14:34 ]

• Redondo1982
JST94 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Je moet niet vergeten dat Vermeer gewoon pech heeft gehad met blessures en daardoor op de bank zit. Als hij niet geblesseerd was geweest was Jones nooit gehaald natuurlijk.

Feitelijk gezien heeft Vermeer dus gewoon pech met zijn blessures en heeft Cillessen gewoon een keeper voor zich die beter is. :9 :9

[...]

Waarom zou je het de trainer moeilijk willen maken als hij de keus al gemaakt heeft? Het zou heel gek moeten lopen als je op basis van 45 minuten tegen de nummer 9 van Zwitserland alsnog verkozen wordt boven Jones.

Dat hij een toontje lager moet zingen en naar een club als Groningen of Zwolle moet gaan is onzin. Daar is Vermeer vééls te goed voor. Ik zou hem ook verkiezen boven Jones.
Je moet altijd willen spelen en keuzes willen omdraaien. Anders ben je het profbestaan niet waard. Wat nou als Jones geblesseerd raakt? Dan zou ik als trainer geen vertrouwen hebben.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Je moet altijd willen spelen en keuzes willen omdraaien. Anders ben je het profbestaan niet waard. Wat nou als Jones geblesseerd raakt? Dan zou ik als trainer geen vertrouwen hebben.
Andersom heeft de trainer nu klaarblijkelijk toch al geen vertrouwen in Vermeer

• Ankona
Napo schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:00:
[...]

Andersom heeft de trainer nu klaarblijkelijk toch al geen vertrouwen in Vermeer
Ze hebben te maken met een trainer die alles altijd krampachtig hetzelfde wil houden. Ik denk dat het vooral die drang naar zekerheid van het vertrouwde waardoor de keuze op Jones is gevallen.

En laten we eerlijk zijn, Jones is beslist geen slechte keeper. Vermeer heeft een heel andere stijl van keepen maar heeft ook zijn zwakke plekken. Wil de komende weken wel weer eens zien of als de verdediging weer op sterkte is Jones weer de rust en zelfvertrouwen van vorig jaar terugvindt.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Ja want Gio stelt expres de slechtere van de twee keepers op, heel geloofwaardig verhaal dit. :Y

• JST94
Ik zou als ik Vermeer zou zijn gewoon lekker een transferverzoek indienen. Lijkt mij dat genoeg clubs interesse zouden hebben in een doelman met de kwaliteiten van Vermeer. Dan zou Jones zijn contract kunnen uitdienen en kan daarna Bijlow worden doorgeschoven als 1e keeper. Je moet hem ooit de kans geven.

• Redondo1982
JST94 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:07:
Ik zou als ik Vermeer zou zijn gewoon lekker een transferverzoek indienen. Lijkt mij dat genoeg clubs interesse zouden hebben in een doelman met de kwaliteiten van Vermeer. Dan zou Jones zijn contract kunnen uitdienen en kan daarna Bijlow worden doorgeschoven als 1e keeper. Je moet hem ooit de kans geven.
Dit is de hele insteek van Feyenoord. Vermeer weg pesten en zo is Jones de overbrugging voor Bijlow, waar veel vertrouwen in is.

• JST94
Waarom zou Feyenoord dan überhaupt Vermeer willen weg pesten? Je kan ook gewoon professioneel uit elkaar gaan natuurlijk. ;)

• toolkist
  • Niet online
Over het algemeen krijg je ook een hogere vergoeding als je met een goede verhouding uit elkaar gaat, dus hem bewust wegpesten zou alleen maar kapitaalvernietiging zijn. En je loopt op die manier altijd risico op onrust binnen de selectie

• ph4ge
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Waarmee je eindigt is altijd wat je eigenlijk direct wilt zeggen. Ben overigens totaal niet zuur mbt het vertrek van Vermeer. Heb nooit begrepen waarom Ajax deze jongen eerste keeper heeft gemaakt. Leuke reservekeeper, maar meer ook niet. Feitelijk ook aan te tonen. Vermeer is reservekeeper bij een club die al jaren een stabiele topclub wilt zijn en Jasper reservekeeper bij één van de beste clubs ter wereld.
Je zegt in een vorige post zelf al dat je het hem niet gunt vanwege de wijze waarop hij is vertrokken, dus ja je bent zuur. :) Je mening over zn kwaliteiten is ook alleen maar op die manier te verklaren.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Je zegt in een vorige post zelf al dat je het hem niet gunt vanwege de wijze waarop hij is vertrokken, dus ja je bent zuur. :) Je mening over zn kwaliteiten is door ph4ge ook alleen maar op die manier te verklaren.
Ftfy.
Prima lijnkeeper maar bron van onrust bij terugspeelballen en hoge ballen van de zijkant. Toen ie nog bij Ajax zat waren we ook erg blij toen ie moest gaan banken, dat heeft niks te maken met zn overstap naar Feyenoord.

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Ftfy.
Prima lijnkeeper maar bron van onrust bij terugspeelballen en hoge ballen van de zijkant. Toen ie nog bij Ajax zat waren we ook erg blij toen ie moest gaan banken, dat heeft niks te maken met zn overstap naar Feyenoord.
Wat jij zegt is iets heel anders. Natuurlijk heeft Vermeer zn gebreken anders had hij niet bij Feyenoord gekeept. Maar 'nooit begrepen dat hij eerste keeper werd' is gewoon onzin. De beste man heeft meer dan 100 wedstrijden voor Ajax gekeept en bijna 70 voor Feyenoord. Is international geweest, zelfs toen hij op de bank zat bij Ajax. Won prijzen met zn club en individueel, won concurrentiestrijden met goede keepers, verloor ze ook weleens, maar als je zegt dat hij niet meer is dan een reserve keeper ben je dus gewoon een zuurpruim. Iets wat hij ook gewoon zelf onderstreepte in zn eerste rant over Vermeer.

Hij valt hem aan omdat hij mocht kiezen om een helftje in een oefenwedstrijd niet te spelen. Dan kijk je gewoon door een zure bril.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-01-2018 16:26 ]

• Deadsy
toolkist schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Ja want Gio stelt expres de slechtere van de twee keepers op, heel geloofwaardig verhaal dit. :Y
Nou we denken niet dat hij het expres doet. En niemand beschuldigd hem ervan een goede trainer te zijn.

• LZ86
Ankona schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Ze hebben te maken met een trainer die alles altijd krampachtig hetzelfde wil houden. Ik denk dat het vooral die drang naar zekerheid van het vertrouwde waardoor de keuze op Jones is gevallen.

En laten we eerlijk zijn, Jones is beslist geen slechte keeper. Vermeer heeft een heel andere stijl van keepen maar heeft ook zijn zwakke plekken. Wil de komende weken wel weer eens zien of als de verdediging weer op sterkte is Jones weer de rust en zelfvertrouwen van vorig jaar terugvindt.
De goal van Luzern gezien gisteren? Die had Jones best mogen hebben tbh ( zoals gewoonlijk dit seizoen )
Dat we ondanks Jones nog steeds de minste tegengoals hebben is al een prestatie op zich.
Redondo1982 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:19:
[...]
De manier waarop hij is vertrokken zal inderdaad niet vergeten worden door de echte Ajacied. Daarom gun ik hem helemaal niks.
En hierom ben je dus wel best een zuurpruim. En een behoorlijk trieste ook. ;w Alsof ie je zus heeft verkracht. Jij nog nooit van baan gewisseld?

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 14-01-2018 18:31 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:39
[...]

De enige die zuur is ben jij als supporter van Feyenoord heb ik het idee. Ik niet hoor, ben blij dat ie niet meer keept bij Ajax. Is toch geen Ajax materiaal als eerste doelman.

De manier waarop hij is vertrokken zal inderdaad niet vergeten worden door de echte Ajacied. Daarom gun ik hem helemaal niks.
Als 't geen Ajax materiaal is, waarom ben je dan zo druk met 'm? Hij is weg, nooit onomstreden geweest bij Ajax en nu ook niet bij Feyenoord.

En ja, je bent wel zuur. Blij zijn dat iemand weg is maar 'm toch niks gunnen. Dan ben je gewoon zuur.

• P.O. Box
  • Niet online

Grappig, ik beschouw mezelf als echte Ajacied en ik gun hem alles. Op diverse Ajax-sites zijn er altijd nieuwsberichten te vinden met een samenvatting van hoe onze oud-spelers het doen bij hun huidige clubs. Blijkbaar zijn oud-spelers ook een soort godenzonen voor menig Ajacied. Nu is er eentje toevallig naar de zogenaamde aartsrivaal gegaan, en dan is dat ineens heel erg?

Ik zelf ben meer van het principe WZAWZDB. Kan mij andere clubs nou schelen, ik ga er vanuit dat Ajax altijd de beste is (op zijn minst van Nederland). En vind dat we ons als club dus ook altijd zo moeten gedragen. Verliezen van Utrecht thuis is dus geen optie. Het gebeurt wel, maar het mag dus niet gebeuren. Daar ben ik dan pissig over. Verder interesseren andere clubs me geen hol. Het enige verschil van Feyenoord t.o.v. andere clubs is in mijn ogen de zielige haat die een groot deel van "het legioen" heeft voor mijn club (diezelfde haat zie ik ook de andere kant op, bij bijvoorbeeld jou. Dat vind ik net zo zielig. Volgens mij is de algemene haat die kant op echter een stuk kleiner dan vice versa). Dat maakt dat ik nog net iets grager van hen win dan van bijvoorbeeld Groningen. Maar in de basis. Lekker boeien die clubs. Dus als Vermeer voor zijn carrière kiest, gun ik hem het beste. Van mij mag hij de sterren van de hemel spelen bij Feyenoord. WZAWZDB dus wij zouden gewoon boven ze moeten eindigen. En als dat niet gebeurt, dan ben ik boos (zoals na 34 wedstrijden vorige jaar). Maar spelers die zich ooit hebben ingezet voor onze club gun ik altijd het beste.

• JST94
Vermeer als 2e keeper of een keeper als Van Leer of Lamprou. Ik zou het wel weten. :o :+

• Gonadan

Gonadan

P.O. Box schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:52:
Grappig, ik beschouw mezelf als echte Ajacied en ik gun hem alles. Op diverse Ajax-sites zijn er altijd nieuwsberichten te vinden met een samenvatting van hoe onze oud-spelers het doen bij hun huidige clubs. Blijkbaar zijn oud-spelers ook een soort godenzonen voor menig Ajacied. Nu is er eentje toevallig naar de zogenaamde aartsrivaal gegaan, en dan is dat ineens heel erg?

Ik zelf ben meer van het principe WZAWZDB. Kan mij andere clubs nou schelen, ik ga er vanuit dat Ajax altijd de beste is (op zijn minst van Nederland). En vind dat we ons als club dus ook altijd zo moeten gedragen. Verliezen van Utrecht thuis is dus geen optie. Het gebeurt wel, maar het mag dus niet gebeuren. Daar ben ik dan pissig over. Verder interesseren andere clubs me geen hol. Het enige verschil van Feyenoord t.o.v. andere clubs is in mijn ogen de zielige haat die een groot deel van "het legioen" heeft voor mijn club (diezelfde haat zie ik ook de andere kant op, bij bijvoorbeeld jou. Dat vind ik net zo zielig. Volgens mij is de algemene haat die kant op echter een stuk kleiner dan vice versa). Dat maakt dat ik nog net iets grager van hen win dan van bijvoorbeeld Groningen. Maar in de basis. Lekker boeien die clubs. Dus als Vermeer voor zijn carrière kiest, gun ik hem het beste. Van mij mag hij de sterren van de hemel spelen bij Feyenoord. WZAWZDB dus wij zouden gewoon boven ze moeten eindigen. En als dat niet gebeurt, dan ben ik boos (zoals na 34 wedstrijden vorige jaar). Maar spelers die zich ooit hebben ingezet voor onze club gun ik altijd het beste.
Ik haat jegens een club sowieso niet. Natuurlijk heb je met meer de één dan met de ander zijn maar echte haat?

Zelfs als personen bij een club mijn beeld van die club danig verpesten dan heb ik meer aversie tegen hen dan de club zelf. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Modbreak:Totaal argument- of inhoudloos flamen en trollen gaat rücksichtslos de trashcan in.

En het voeren van de trol en erop reageren ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 14-01-2018 20:31 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:24
Gonadan schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Zelfs als personen bij een club mijn beeld van die club danig verpesten dan heb ik meer aversie tegen hen dan de club zelf. :P
Precies dat. Ik haat niets, maar dan ook niets aan de club Feyenoord, maar heb wel een aversie tegen zowat de complete onderste ring in de Kuip. En precies daarom win ik ook liever van Feyenoord dan van een andere club, zoals @P.O. Box al aan gaf.
Nu noem ik Feyenoord even als voorbeeld omdat het over Ajax en Feyenoord ging, maar ik heb het met meerdere "supporters"groepen. Clubs heb ik helemaal niks tegen, ik zou ook niet weten waarom ik iets tegen een club zou moeten hebben, maar sommige supporters..... brrr.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
dvdkiwi schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Precies dat. Ik haat niets, maar dan ook niets aan de club Feyenoord, maar heb wel een aversie tegen zowat de complete onderste ring in de Kuip. En precies daarom win ik ook liever van Feyenoord dan van een andere club, zoals @P.O. Box al aan gaf.
Nu noem ik Feyenoord even als voorbeeld omdat het over Ajax en Feyenoord ging, maar ik heb het met meerdere "supporters"groepen. Clubs heb ik helemaal niks tegen, ik zou ook niet weten waarom ik iets tegen een club zou moeten hebben, maar sommige supporters..... brrr.
Denk dat je daar de complete fanatieke aanhang van alle clubs, inclusief die van jezelf, onder kan scharen.
Dat zijn mafketels die het spelletje en de beleving in niets beter maken. Zou zonder de vak-P, Bunnikside, F-side, Z-side, Vak-S etc etc een stuk leuker zijn in en rond het stadion.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:24
Ja en nee.
Aan de ene kant schelden en tieren ze op alles wat een ander shirtje draagt, aan de andere kant zijn het meestal wel de lui die sfeer maken tijdens een wedstrijd. Zonder 410 bijvoorbeeld is het maar akelig stil in de Arena.
Als ze nou zelf eens door zouden krijgen dat ze met sfeer maken wél goed bezig zijn en met schelden, tieren en hooliganeren niét, dat zou een hoop rotzooi schelen.

Bij Feyenoord snap ik het wel; ik zou ook boos worden als je constant van Ajax verliest :+

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2018 22:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gonadan

Gonadan

Gewoon ja. Want als ik in de Arena sta ben ik soms bij als er nog een hekje of raampje tussen mij en die inteelt zit. Leuk voor de sfeer inderdaad, maar collectief het IQ van een winterpeen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 40 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!