Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.620 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:52:
Clubs heb ik helemaal niks tegen, ik zou ook niet weten waarom ik iets tegen een club zou moeten hebben, maar sommige supporters..... brrr.
Nou ja,Fc Twente is toch wel een geval apart ;)
Niks tegen die supporters (op z'n hoogst tegen die trommelfiguren op de tribune) want die houden zich toch alleen maar bezig met Heracles, maar de club zelf daarentegen :X

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
JST94 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:07:
Ik zou als ik Vermeer zou zijn gewoon lekker een transferverzoek indienen. Lijkt mij dat genoeg clubs interesse zouden hebben in een doelman met de kwaliteiten van Vermeer. Dan zou Jones zijn contract kunnen uitdienen en kan daarna Bijlow worden doorgeschoven als 1e keeper. Je moet hem ooit de kans geven.
Dat lijkt nu ook het geval, Vermeer wil weg. Lijkt me voor beide het beste.
Jones kun je achter de hand houden en dan Bijlow langzaam brengen.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

FreakNL

Well do ya punk?

Leon Zwiers schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:58:
[...]

Denk dat je daar de complete fanatieke aanhang van alle clubs, inclusief die van jezelf, onder kan scharen.
Dat zijn mafketels die het spelletje en de beleving in niets beter maken. Zou zonder de vak-P, Bunnikside, F-side, Z-side, Vak-S etc etc een stuk leuker zijn in en rond het stadion.
Wat een onzin.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hebben jullie dit al gezien?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o2pUgYUaFhs]

We klagen weleens over onze scheidsrechters, maar dit kan toch niet _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
dutchgio schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:00:
[...]

Dat lijkt nu ook het geval, Vermeer wil weg. Lijkt me voor beide het beste.
Jones kun je achter de hand houden en dan Bijlow langzaam brengen.
Helaas. Naast dat je Vermeer dit gewoon niet gunt.

Jones is bijna aan zijn pensioen toe, Vermeer zou er volgend jaar nog gewoon kunnen staan. Dat hij daarna opgevolgd kan worden door de jonge honden als Bijlow en Ten Hove zou gewoon gezond zijn.

Ook niets mis met Jones, lijkt me een prima vent en professional. Maar ik weet niet of die er volgend jaar nog wel bij zou willen zijn om in dienst van de jongere generatie het team te ondersteunen. Dan staan die twee jonkies er wel in eens helemaal zonder rugdekking.

alles kan off-topic

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Lekker inhoudelijke reactie ;w .

@Martinusz
Wat een held die scheids. Daar zijn Blom en Higler niks bij _O- .

Inmiddels blijkt dat eind vorig jaar Vermeer weg kon, maar is gebleven. Iedereen met 2 ogen kan zien dat Jones dit seizoen pure armoe is. Tegen Napoli keepte Vermeer prima. Nu wil ie in gesprek met de leiding en zal je zien dat je m alsnog kwijt bent. Vermeer is 30, Jones 35. Hoe dom kan je zijn als Feyenoord zijnde, zowel economisch als sportief..... 8)7 8)7

Oh, en een bod op Bilal wordt ook nog afgewezen :F. Maar niet gertreurt jongens! Wij krijgen een v Persie! die zal vast het verschil gaan maken :+

[ Voor 51% gewijzigd door LZ86 op 15-01-2018 09:44 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:40
Leon Zwiers schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:32:
Inmiddels blijkt dat eind vorig jaar Vermeer weg kon, maar is gebleven. Iedereen met 2 ogen kan zien dat Jones dit seizoen pure armoe is. Tegen Napoli keepte Vermeer prima. Nu wil ie in gesprek met de leiding en zal je zien dat je m alsnog kwijt bent. Vermeer is 30, Jones 35. Hoe dom kan je zijn als Feyenoord zijnde, zowel economisch als sportief..... 8)7 8)7
Het is een vreemde gang van zaken. Ik snap niet dat Vermeer niet in de beker mocht keepen en ik snap niet dat ze hem meedelen dat de keuze niet op hem valt voor de oefenwedstrijd. Het lijkt me ook een stukje miscommunicatie tussen V Geel en Gio als hij wel aan zn contract wordt gehouden terwijl hij niet nodig is, voor een reserve keeper is hij te duur en te goed.

Ik snap überhaupt niet dat je niet voor Vermeer kiest. Jones keept niet goed en met Vermeer kan je nog jaren vooruit. Maar Gio ziet hem dagelijks dus die weet misschien iets wat wij niet weten. Ik kan me wel voorstellen dat Vermeer hevig teleurgesteld is in Gio/Feyenoord. 2 keer is hij op de bank gaan zitten omdat hij nou eenmaal geblesseerd was en zn vervanger het goed deed, maar nu eist hij zn positie op en dat begrijp ik helemaal.
Oh, en een bod op Bilal wordt ook nog afgewezen :F. Maar niet gertreurt jongens! Wij krijgen een v Persie! die zal vast het verschil gaan maken :+
Laten we het er op dat houden dat een onderhandelingstactiek is, ik kan me ook niet voorstellen dat hij niet weg mag.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 15-01-2018 09:53 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Gonadan schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:47:
[...]

Ik haat jegens een club sowieso niet. Natuurlijk heb je met meer de één dan met de ander zijn maar echte haat?

Zelfs als personen bij een club mijn beeld van die club danig verpesten dan heb ik meer aversie tegen hen dan de club zelf. :P
Juist, goed verwoord! Het is eigenlijk gewoon zielig te noemen als je een club haat omdat het niet jouw clubje is (wat je vrijwillig hebt gekozen en waarvoor jezelf 0,0 voor doet en dus op het "succes" meelift, dus gevalletje golddigger om dat te doen). Ik zal wel eerlijk zijn dat de "haat" er soms wel is maar dat is meer richting de domme supporters die zich zo dom hatelijk opstellen naar een andere club dan dat het echt naar een club zelf is.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

ph4ge schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:52:
Het lijkt me ook een stukje miscommunicatie tussen V Geel en Gio als hij wel aan zn contract wordt gehouden terwijl hij niet nodig is, voor een reserve keeper is hij te duur en te goed.
Vermeer zal inderdaad vooral te duur zijn als reservespeler.
Hij hoort bij de grootverdieners en zou dus een basisspeler moeten zijn, inmiddels zit hij echter al 1,5 seizoen op de bank en dat is veel te veel. Daarbij helpt het natuurlijk niet dat hij al 2 langdurige blessures heeft gehad bij Feyenoord, waar Jones zelden een wedstrijd mist.
Ik snap überhaupt niet dat je niet voor Vermeer kiest. Jones keept niet goed en met Vermeer kan je nog jaren vooruit.
Dit vind ik ook opvallend.
Ik ben geen fan van Vermeer (prima lijnkeeper, maar erg onrustig en zwak met uitkomen), maar zeker in de Eredivisie hoort hij bij de betere keepers. Jones keepte vorig seizoen echt uitstekend en dat maakte de keuze voor hem begin dit seizoen logisch, maar ondertussen keept Jones al gedurende lange tijd erg matig. Het was eigenlijk wachten op de entree van Vermeer, wat Gio echter maar uit bleef stellen. En nu blijft hij dus kiezen voor Jones, apart.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:59
Ik vind het ook heel raar dat hij niet weg mag, maar je hem ook geen uitzicht op een basisplek geeft

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tja, Gio heeft gewoon moeite met het écht nemen van beslissingen. Ik durf ook te beweren dat hij het passeren van Kuyt ook niet helemaal op eigen houtje heeft gedaan. Daar vind ik hem veel te 'laf' voor.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
Gonadan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:49:
Tja, Gio heeft gewoon moeite met het écht nemen van beslissingen. Ik durf ook te beweren dat hij het passeren van Kuyt ook niet helemaal op eigen houtje heeft gedaan. Daar vind ik hem veel te 'laf' voor.
Dat laatste denk ik dan juist weer wel. het beeld dat ik heb is dat Gio het moeilijk vond om Kuyt naast zich te hebben met veel meer invloed op het team. Daarom moest die op een zijspoor (en liep het meteen een stuk minder de laatste maanden vorig seizoen).

alles kan off-topic

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33
Voor Vermeer hoop ik dat ie zo snel mogelijk weg kan; zo'n keeper hoort gewoon te spelen, zonde om hem zo lang op de bank te zien zitten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
  • Nu online
Ankona schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Dat laatste denk ik dan juist weer wel. het beeld dat ik heb is dat Gio het moeilijk vond om Kuyt naast zich te hebben met veel meer invloed op het team. Daarom moest die op een zijspoor (en liep het meteen een stuk minder de laatste maanden vorig seizoen).
Ik snap dat Kuyt iets speciaals is voor de Feyenoorder, maar het maakt ze ook wel blind hoor. Het elftal draaide zonder Kuyt uitstekend, maar blijkbaar verbloemd een paar goals in de kampioenswedstrijd een hoop ;)

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:25
Martinusz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Ik snap dat Kuyt iets speciaals is voor de Feyenoorder, maar het maakt ze ook wel blind hoor. Het elftal draaide zonder Kuyt uitstekend, maar blijkbaar verbloemd een paar goals in de kampioenswedstrijd een hoop ;)
Het elftal draaide prima zonder Kuyt, maar Kuyt was veel meer dan een speler van het team. Achter de schermen zorgde hij voor de juiste dynamiek en positiviteit.

• Martinusz
  • Nu online
demo31051987 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:22:
[...]

Het elftal draaide prima zonder Kuyt, maar Kuyt was veel meer dan een speler van het team. Achter de schermen zorgde hij voor de juiste dynamiek en positiviteit.
Dat geloof ik best, maar het ging erom dat het elftal slechte speelde toen Kuyt ging banken, volgens mij was het precies andersom :?
Het laatste seizoen was Kuyt in het veld gewoon matig, maar zoals ik zei volgens mij zijn er veel dat vergeten door de kampioenswedstrijd ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maher naar Twente toe. Ik hoop voor 'm dat ie weer een beetje de oude Maher laat zien, blijkbaar toch een verkeerde keus voor hem geweest om naar PSV te gaan. Die had destijds beter langer kunnen zitten bij AZ en wachten op andere clubs buiten NL (want bijna elke middenvelder was beter m.i.).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:37:
Maher naar Twente toe. Ik hoop voor 'm dat ie weer een beetje de oude Maher laat zien, blijkbaar toch een verkeerde keus voor hem geweest om naar PSV te gaan. Die had destijds beter langer kunnen zitten bij AZ en wachten op andere clubs buiten NL (want bijna elke middenvelder was beter m.i.).
Mwa, eerst maar eens zien bij FC Twente. Vraag is natuurlijk wel of het team om Maher gebouwt gaat worden zoals bij AZ of dat hij één van vele is zoals bij PSV. Dat laatste is juist hetgeen wat niet succesvol is geweest bij PSV.

• Extigo
Martinusz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:25:
[...]

Dat geloof ik best, maar het ging erom dat het elftal slechte speelde toen Kuyt ging banken, volgens mij was het precies andersom :?
Het laatste seizoen was Kuyt in het veld gewoon matig, maar zoals ik zei volgens mij zijn er veel dat vergeten door de kampioenswedstrijd ;)
Ik vond het wel meevallen. Tuurlijk, er waren momenten dat je zag dat hij oud was voor het spelletje, maar ik denk zeker dat hij nog zijn invloed heeft gehad op het spel over de hele competitie. Ik vind het zwaar om te zeggen dat hij slecht was.

• Martinusz
  • Nu online
demo31051987 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Ik vond het wel meevallen. Tuurlijk, er waren momenten dat je zag dat hij oud was voor het spelletje, maar ik denk zeker dat hij nog zijn invloed heeft gehad op het spel over de hele competitie. Ik vind het zwaar om te zeggen dat hij slecht was.
Dat zeg ik dan ook niet dat hij slecht was ;) matig <> slecht, ik denk wel dat de formatie zonder Kuyt het laatste jaar beter was dan met Kuyt, vast niet in alle wedstrijden, maar mijn inziens ging Kuyt toch terecht banken in die periode.

• Extigo
Martinusz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Dat zeg ik dan ook niet dat hij slecht was ;) matig <> slecht, ik denk wel dat de formatie zonder Kuyt het laatste jaar beter was dan met Kuyt, vast niet in alle wedstrijden, maar mijn inziens ging Kuyt toch terecht banken in die periode.
Dat zal ik ook niet ontkennen. Er waren zeker momenten dat ik ook van mening was dat het goed was dat Gio Kuijt slachtofferde i.p.v. iemand anders.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Hebben ze bij Ajax toen toch goed gezien.
Maar geen enkele buitenlandse club gaat hun team rondom Maher heen bouwen.
Als hij echt een carrière wil hebben dan moet hij iets kunnen laten zien zonder dat iedereen in dienst van hem speelt, anders zal hij van club naar club gaan.

• Deadsy
Denk wel dat Kuyt op de training en in de kleedkamer misschien een belangrijke rol speelde.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:16

On_E

Housemusic

Armenteros naar Utrecht. Toch een half jaar volgehouden in Italië. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Redondo1982
  • Laatst online: 16:31
Het elftal hoeft echt niet om Maher heen gebouwd te worden. Psv en Maher pasten gewoon niet bijelkaar. Ik kan mezelf een hele goede wedstrijd herinneren van Maher in het Nederlands elftal en toen was het team zeker niet om hem heen gebouwd. Ik heb hem zelfs van box-to-box zien spelen en toen dacht ik echt dat hij een het laatste stapje ook had gezet. Ik denk dat het ook een mentale kwestie is geweest naast de al eerder gesuggereerde verkeerde keus voor een club als Psv. Die spelen reactievoetbal en dit moet je wel liggen.

I don't have dreams, I have goals!!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

[...]

Lekker inhoudelijke reactie ;w .
Zo'n domme opmerking verdiende eigenlijk niet meer dan een simpele oneliner.

Maar okay;
Je scheert voor het gemak even de fanatiekere aanhang van ALLE betaald voetbalclubs over 1 kam. Okay, je benoemt specifiek vak-P, Bunnikside, F-side, Z-side en Vak S, maar je zegt:
Denk dat je daar de complete fanatieke aanhang van alle clubs, inclusief die van jezelf, onder kan scharen.
Dat slaat gewoon helemaal nergens op. En ja, ik voel me aangesproken.

<knip>

Doe 'es effe normaal?

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 16-01-2018 10:09 ]

• Martinusz
  • Nu online
FreakNL schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 03:09:
[...]

Maar okay;
Je scheert voor het gemak even de fanatiekere aanhang van ALLE betaald voetbalclubs over 1 kam. Okay, je benoemt specifiek vak-P, Bunnikside, F-side, Z-side en Vak S, maar je zegt:

[...]

<knip>
Nee andere clubs kleine kut clubjes noemen, dat is normaal :N

[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 16-01-2018 10:10 ]

• LZ86
  • Nu online
FreakNL schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 03:09:
[...]

Maar okay;

[...]

<knip>
Ook bij die door jou genoemde "kutclubjes" gebeurt veel gezeik met agressiviteit, bedreiging, mishandeling en meer van dat al bij de fanatieke aanhang. Hoor ze maar eens bij een derby, als het niet goed met de club gaat en ze besluiten dat de trainer/TD/koffiejuf de schuldige is of als Ajax langskomt. Dat hoort gewoon niet in een stadion (of in de samenleving) thuis.

Natuurlijk hoor je er minder over in de landelijke media, omdat het "ver weg is" en kleinere incidenten zijn qua aantallen. Maar de plaatselijke blaadjes verslaan er genoeg over.

In ander nieuws. Bilal wil nu zelf ook weg! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 16-01-2018 10:10 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:07
Dat vind ik ook zo jammer aan veel spelers. Bij de ene club ben je beslissender en bij de ander kom je niet aan de bak, maar verdient wel meer.. Maar goed, de keuze was sportief gezien ook niet helemaal onlogisch.
Ik ben wel benieuwd hoe hij onder Verbeek gaat presteren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 16-01-2018 09:38 ]

• dutchgio
  • Niet online
Contract voor een halfjaar, dus die kan zich in de kijker spelen en dan naar een middenmotor in Turkije of iets dergelijks.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Is het nou zo moeilijk om even tot 10 te tellen en vervolgens - en verstandiger - te besluiten géén vervelende post te plaatsen?

Houd het een beetje 'gezellig' hier.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Martinusz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:35:
[...]

Nee andere clubs kleine kut clubjes noemen, dat is normaal :N
Ik had mijn eigen club er ook bijgezet dus die modbreak is wat overdreven. Maar ok, ik laat het hierbij :)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
Ik als Groningen aanhanger hou mijn hart vast.
Fc Groningen is qua spelers al zozo maar als Mahi, Idrissi (az) en ook nog Reis(Ajax) weggaan... Tjonge
Waar moet ik ik dan nog naar kijken?
Dan wordt Groningen echt een degradatie kandidaat vrees ik.

Maar vrees dat Nijland niet veel anders kan.

• LZ86
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:09:
Ik als Groningen aanhanger hou mijn hart vast.
Fc Groningen is qua spelers al zozo maar als Mahi, Idrissi (az) en ook nog Reis(Ajax) weggaan... Tjonge
Waar moet ik ik dan nog naar kijken?
Dan wordt Groningen echt een degradatie kandidaat vrees ik.

Maar vrees dat Nijland niet veel anders kan.
Dealtje sluiten met Ajax om Veltman te huren? :+

Kuipers fluit de klassieker zondag..... Het was al een kansloze missie voor Feyenoord, en nu is het laatste beetje "zou het dan misschien toch" ook vakkundig om zeep geholpen :)

• Martinusz
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Dealtje sluiten met Ajax om Veltman te huren? :+

Kuipers fluit de klassieker zondag..... Het was al een kansloze missie voor Feyenoord, en nu is het laatste beetje "zou het dan misschien toch" ook vakkundig om zeep geholpen :)
Want Kuipers is pro-Ajax? :? Dat is nieuw voor mij in ieder geval, als het nou Blom was oke ;) en andersom Nijhuis, dan had het ook drama geworden.

• Ankona
Wees blij dat het Gözübüyük niet is geworden, dat is de enige die structureel laat merken dat betaald voetbal voor hem een te hoog niveau is. (geen idee of die het in de JL aan zou kunnen). Of Nijhuis, iemand die op eigen initiatief besloten heeft niet meer voor overtredingen te fluiten.

Alle andere doen gewoon hun best en maken allemaal fouten. Vervelend bij voetbal is dat een foutje van de scheids grote invloed op de wedstrijd kan hebben. In dat opzicht is het dan weer fijn dat Blom niet is aangesteld. Die maakt relatief veel beslissende foutjes.

alles kan off-topic

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Want Kuipers is pro-Ajax? :? Dat is nieuw voor mij in ieder geval, als het nou Blom was oke ;) en andersom Nijhuis, dan had het ook drama geworden.
Kuipers is in mijn ogen een beetje een thuisfluiter altijd. Dus voor Ajax niet ongunstig (zul je zien dat hij uit bij PSV ook de scheids is). (let wel, ik ga er vanuit (behalve bij Nijhuis, die bedenkt zijn eigen spelregels) dat iedere NL scheidsrechter zijn uiterste best doet onpartijdig te zijn. Maar ze zijn wel allemaal beinvloedbaar door externe invloeden zoals media, publiek, etc. Kuipers wordt in mijn ogen beinvloed door thuispubliek)

• loekf2
  • Laatst online: 09:04
Nog geen witte rook voor van Persie bij Feyenoord tijdens de nieuwsjaarsreceptie.

Schijnt om 3 miljoen te gaan. Denk dat ie zich moet vrijkopen of moet afzien van nog openstaande betalingen. Verdiende 6 miljoen per jaar.

Ik verwacht geen wonderen voor van Persie of minimaal een rol als Huntelaar bij Ajax.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Advocaat-effect bij Sparta?

We gaan het zien... :P

Na Blue Monday nu Fred Tuesday? :+

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 16-01-2018 19:42 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ayoub naar Feyenoord. Transfervrij opgepikt bij FC Utrecht. (Okè, het is nog niet helemaal rond. Maar hij is al medisch gekeurd volgens VI.nl)

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Wat is het Advocaat-effect? Voetbal wat niet om aan te gluren is en resultaten die iedere willekeurige passant ook zou kunnen behalen :?

• ph4ge
JST94 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:
Ayoub naar Feyenoord. Transfervrij opgepikt bij FC Utrecht. (Okè, het is nog niet helemaal rond. Maar hij is al medisch gekeurd volgens VI.nl)
Prima om gratis binnen te hengelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:39
ph4ge schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Prima om gratis binnen te hengelen.
Maar wie gaat er vertrekken? Je hebt met El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Ayoub vier spelers voor 2 posities. Er vanuitgaande dat je idealiter met één aanvallende middenvelder speelt.
En dan heb je ook Tapia achter de hand en is de naam van Clasie ook weleens genoemd.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Vilhena zal wel weg gaan/willen? En El Ahmadi wordt een dagje ouder en minder bepalend.

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 16-01-2018 20:54 ]

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Marmar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Maar wie gaat er vertrekken? Je hebt met El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Ayoub vier spelers voor 2 posities.
Vier spelers voor twee posities lijkt me weinig mis mee. Daarnaast zie ik Vilhena en/of El Ahmadi deze zomer (of wellicht eerder) wel vertrekken. Wanneer je Ayoub voor niets binnen kan halen, lijkt me dat een uitstekende keuze voor Feyenoord...

• ph4ge
Marmar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:51:
Maar wie gaat er vertrekken? Je hebt met El Ahmadi, Vilhena, Amrabat en Ayoub vier spelers voor 2 posities. Er vanuitgaande dat je idealiter met één aanvallende middenvelder speelt.
En dan heb je ook Tapia achter de hand en is de naam van Clasie ook weleens genoemd.
El Ahmadi is oud en Vilhena zal wel vertrekken en Tapia ook als hij een fatsoenlijk WK speelt. Toornstra zal ook wel verder kijken.

• LZ86
  • Nu online
[...]

Ben die onterechte vrije trap vorig jaar in de klassieker waaruit Schöne binnen de minuut de 1-0 maakte nog niet vergeten :+

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Nee joh. De laatste paar posts van @Leon Zwiers over die wedstrijd zijn niets dan indekken. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Nu online
Gonadan schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Nee joh. De laatste paar posts van @Leon Zwiers over die wedstrijd zijn niets dan indekken. :P
True, ik verwacht een kansloze afgang Van Ajax :+

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 16-01-2018 21:49 ]

• toolkist
  • Niet online
Wat is eigenlijk de reden dat Feyenoord en Utrecht deze midweek hun inhaalwedstrijd niet spelen?

• dutchgio
  • Niet online
De klassieker?
Lijkt me dat die inderdaad ook wel deze week had moeten kunnen...

Ayoub is voor Feyenoord een goede aankoop, transfervrij en kun je er goed bij hebben.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:52:
Wat is eigenlijk de reden dat Feyenoord en Utrecht deze midweek hun inhaalwedstrijd niet spelen?
ik vermoed dat de officiële reden (en ook de daadwerkelijke reden) is dat Utrecht - AZ al was ingepland voor komende vrijdag.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
dutchgio schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:12:
De klassieker?
Lijkt me dat die inderdaad ook wel deze week had moeten kunnen...

Ayoub is voor Feyenoord een goede aankoop, transfervrij en kun je er goed bij hebben.
Ayoub is wel een echte Feyenoord aankoop, eentje met een verleden in de Ajax jeugd :+

• ph4ge
Terranova schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:11:
Ayoub is wel een echte Feyenoord aankoop, eentje met een verleden in de Ajax jeugd :+
Ja, een vleugje rancune richting Ajax doet het meestal wel goed bij onze aankopen. >:) Overigens gingen er van de zomer sterke geruchten dat hij naar Ajax zou gaan en met Ten Hag bij Ajax had ik dat ook wel verwacht.

• Martinusz
  • Nu online
Feyenoord werkt aan een compleet Marokaans middenveld? :+

• Ankona
Martinusz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:42:
Feyenoord werkt aan een compleet Marokaans middenveld? :+
Idd, altijd handig bij interland verplichtingen.... Vilhena, Toornstra, Tapia, Hansson, allemaal Marokkanen.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:03:
[...]

ik vermoed dat de officiële reden (en ook de daadwerkelijke reden) is dat Utrecht - AZ al was ingepland voor komende vrijdag.
Dat zal het inderdaad zijn, had niet door dat Utrecht vrijdag alweer speelt.

• Martinusz
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Dat zal het inderdaad zijn, had niet door dat Utrecht vrijdag alweer speelt.
Hadden ze op zich best op maandagavond kunnen voetballen :)

• toolkist
  • Niet online
Dan houden ze helemaal geen winterstop over en dat zou niet fair zijn. Zie nu dat ie voor volgende week woensdag staat, dus dan loopt alles weee gelijk op.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:58
JST94 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:
Heb Ayoub altijd een goede speler gevonden, echt een dieselmotor op het middenveld. Denk dat het geen slechte stap is van Feyenoord om hem te halen..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ankona schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:
Idd, altijd handig bij interland verplichtingen.... Vilhena, Toornstra, Tapia, Hansson, allemaal Marokkanen.
Mjah.. handig inderdaad.

Wanneer dan de Afrika Cup is dan moeten ze naast Ayoub ook Abdalla Hansson, Muhammad Toornstra, Mostafa Vilhena en Yousuf Tapia missen. Houden ze helemaal niemand meer over :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
De Africa cup is voortaan toch in de zomer?

• dutchgio
  • Niet online
Ja, in juni start het dan inderdaad. Mis je ze eventuele voorrondes (?). :+

• Martinusz
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:04:
Dan houden ze helemaal geen winterstop over en dat zou niet fair zijn. Zie nu dat ie voor volgende week woensdag staat, dus dan loopt alles weee gelijk op.
Want die ene dag maakt uit? Gisteren hebben Sparta en Vitesse toch ook gespeeld :?
Maar goed boeien, hebben ze in ieder geval geen excuus :P

• Ankona
Martinusz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Want die ene dag maakt uit? Gisteren hebben Sparta en Vitesse toch ook gespeeld :?
Maar goed boeien, hebben ze in ieder geval geen excuus :P
die wedstrijd had ik dan weer in de afgelopen bekerronde verwacht.

Maar vergeet niet dat de agenda van de burgemeester ook leidend kan zijn. Als hem een dag niet zo goed uitkomt gooit hij het op veiligheid en verbied de datum.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Nu online
Ankona schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:30:
[...]

die wedstrijd had ik dan weer in de afgelopen bekerronde verwacht.

Maar vergeet niet dat de agenda van de burgemeester ook leidend kan zijn. Als hem een dag niet zo goed uitkomt gooit hij het op veiligheid en verbied de datum.
Dat is ook weer zo ja, daarom spelen de topclubs ook niet zo vaak op vrijdagavond (volgens mij zelfs nooit).

• Ankona
Martinusz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Dat is ook weer zo ja, daarom spelen de topclubs ook niet zo vaak op vrijdagavond (volgens mij zelfs nooit).
Dat zou ook een commerciele reden kunnen hebben. Door op vrijdag de minst interessante wedstrijd uit te zenden zorg je ervoor dat die clubs ook een keer aandacht krijgen.

alles kan off-topic

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Iemand Sparta v Vitesse gekeken gisteravond, hoe was het ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
  • Nu online
Ankona schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Dat zou ook een commerciele reden kunnen hebben. Door op vrijdag de minst interessante wedstrijd uit te zenden zorg je ervoor dat die clubs ook een keer aandacht krijgen.
Voor Ajax weet ik dat ze thuis alles op zondag willen spelen het liefst, i.v.m. politie inzet e.d. in de stad die op vrijdag + zaterdag natuurlijk ook elders in de stad meer nodig is.
Daarnaast houden ze bij de KNVB ook nog rekening met rivaliserende clubs dat ze niet te dicht bij elkaar spelen op dezelfde dag etc. Best ingewikkeld het speelschema opstellen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 17-01-2018 13:34 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Hackus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:27:
Iemand Sparta v Vitesse gekeken gisteravond, hoe was het ?
Ik zat er, het was geen slechte pot.

In elk geval meer pit, weinig echte kansen, maar dat kwam vooral door de beroerde aangevers...

Goodwin gaf in amper 6 minuten meer voorzetten dan de anderen in de rest van de tijd.

Friday is opvallend gretig, heeft spelinzicht, en iedereen zal zich verbijten over de trage handelingssnelheid en matige techniek van Mühren en Brogno.

Meerdere mogelijkheden totaal om zeep geholpen door pure onkunde.

Vitesse was niet beter, Mount helaas wel: 1 schot, 1 doelpunt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Al met al redelijk voor Sparta.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 23:19

rSNNN

Titel ondertitel

Als ze de bal netjes naar de medespeler weten te krijgen, kan het niveau omhoog

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

rSNNN schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:44:
[...]

Als ze de bal netjes naar de medespeler weten te krijgen, kan het niveau omhoog
Ze mogen het zondag tegen Excelsior nogmaals proberen.Ik denk dat ze wel in de eredivisie blijven, we zullen zien hoe, vanaf vrijdag met mooie kraker FC Utrecht v AZ.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:07
Ramzzz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:35:
[...]
Friday is opvallend gretig, heeft spelinzicht, en iedereen zal zich verbijten over de trage handelingssnelheid en matige techniek van Mühren en Brogno.
Ik was altijd wel fan van Mühren, omdat hij vaak wel op de goede plek stond. Bij AZ bewees hij dat wel eens.
Daar moet je team wel rekening mee houden, anders heb je er inderdaad niks aan.

• LZ86
  • Nu online
Sparta speelde best ok. Beter dan de rest van het seizoen tnt. Zonde dat er niet minimaal 1 punt overbleef voor ze.

De hand van Advocaat nu al zichtbaar?

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Martinusz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Wees blij !!! Ik heb al moeite om naar de woensdag wedstrijden te gaan ivm werk en reizen. Vindt het helemaal niets die maandag, woensdag, donderdag en vrijdag wedstrijden.

Edit: eigenlijk vind ik alleen zaterdag avond leuk ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door rikoos op 17-01-2018 15:21 ]

• Ankona
Al die doordeweekse rondes mogen ze direct afschaffen. Ook nergens voor nodig.

alles kan off-topic

• LZ86
  • Nu online
ben trouwens wel benieuwd of er hier iemand rondhangt die denkt dat Feyenoord zondag ook maar enige kans maakt. Valt me op dat de media de klassieker in de Arena weer aan het ophypen is, maar eigenlijk is Feyenoord daar al 12 jaar compleet kansloos. Laatste winst was in 2005(!!)

Zeker in de huidige vorm van Feyenoord heb ik er 0,0% vertrouwen in

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:39:
ben trouwens wel benieuwd of er hier iemand rondhangt die denkt dat Feyenoord zondag ook maar enige kans maakt. Valt me op dat de media de klassieker in de Arena weer aan het ophypen is, maar eigenlijk is Feyenoord daar al 12 jaar compleet kansloos. Laatste winst was in 2005(!!)

Vind zelf dat het slepende gedoe rond de transfer van v Persie ook niet helpt.
Zou het als ik hun was zoveel mogelijk uit de media houden tot het rond is.

• Martinusz
  • Nu online

Moet zeggen dat ik denk dat Ajax goed uit de winterstop komt, dus dan zal Feyenoord wel winnen :P Meestal als ik verwacht dat ze het moeilijk krijgen, winnen ze, nu precies andersom.

• D-e-n
  • Laatst online: 12:19

Die houding is tegelijk ook de reden dat de laatste winst dateert van 2005. Het slaat toch nergens op: zelfs in jaren dat je boven Ajax stond (of ongeveer gelijk) ging je met angst en beven daar naartoe.

Over vorm valt overigens niks te zeggen. Er is nog geen wedstrijd gespeeld.

• toolkist
  • Niet online

Welke vorm? Er is een maand geen serieuze wedstrijd geweest dus vorm van toen kan helemaal verdwenen zijn (en andersom). Ik verwacht in ieder geval een heel lastige wedstrijd en ben er absoluut niet zeker van dat we maar eventjes winnen

• LZ86
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:17:
[...]

Welke vorm? Er is een maand geen serieuze wedstrijd geweest dus vorm van toen kan helemaal verdwenen zijn (en andersom). Ik verwacht in ieder geval een heel lastige wedstrijd en ben er absoluut niet zeker van dat we maar eventjes winnen
Nouja, de wedstrijd van feyenoord 1 tegen die oefentegenstander was echt heel heel heel ( HEEL ) slecht.
Natuurlijk zegt het niet zoveel, maar ik vond Ajax een puike pot spelen in de oefenreeks.

Edit: Zie dat Ayoub binnen is vanaf de zomer. lekker gedaan van v Geel. De vervanger van El Ahmadi/Vilhena binnen.

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 17-01-2018 18:52 ]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Je bent je gewoon aan het indekken ;)

• LZ86
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:55:
Je bent je gewoon aan het indekken ;)
Zie jij Feyenoord kans maken dan? 8) Ik ben progressief in het verwerken van de klap :D

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Je hebt altijd kans ja! Ajax is wel favoriet, maar het is absoluut geen zekerheidje.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33
Het kan beide kanten op zondag.
Natuurlijk zijn de statistieken in ons voordeel, maar de bal is rond.

Zijn hier nog PSV'ers met rookbommetjes? Laat ze voortaan maar thuis; er gaat een rookverbod in het Philips Stadion gelden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Deadsy
Vind het toch wel amateuristisch van Fenerbahce.
De huur deal met Sparta is zo ongeveer rond en dan laten ze die speler gewoon spelen en loopt hij uiteindelijk een blessure op, weg huurdeal.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Vos schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:01:
Je hebt altijd kans ja! Ajax is wel favoriet, maar het is absoluut geen zekerheidje.
"De bal is rond."
"Het is 11 tegen 11."

• Deadsy
JanW schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:04:
[...]

"De bal is rond."
"Het is 11 tegen 11."
Dat laatste is afhankelijk van de scheids.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Deadsy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:06:
[...]

Dat laatste is afhankelijk van de scheids.
Vergeet de 12e man niet... :+
dvdkiwi schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:11:
Zijn hier nog PSV'ers met rookbommetjes? Laat ze voortaan maar thuis; er gaat een rookverbod in het Philips Stadion gelden :P
Ein-de-lijk, waarom het überhaupt toegestaan is in stadions... elke keer weer zit ik in die walm (ik heb het over rokers), nota bene op een familietribune.

[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2018 20:28 ]

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Nouja, de wedstrijd van feyenoord 1 tegen die oefentegenstander was echt heel heel heel ( HEEL ) slecht.
Natuurlijk zegt het niet zoveel, maar ik vond Ajax een puike pot spelen in de oefenreeks.

Edit: Zie dat Ayoub binnen is vanaf de zomer. lekker gedaan van v Geel. De vervanger van El Ahmadi/Vilhena binnen.
Tja, die tegenstander van Ajax stelde ook echt geen zak voor dus die 5-1 zei mij in ieder geval niks.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:00:
[...]

Ik ben progressief in het verwerken van de klap :D
Nee, dan zou je steeds meer gewend raken aan de klappen, oh wacht..

• loekf2
  • Laatst online: 09:04
Man, man, die Locadia moet wel een hele goeie zaakwaarnemer hebben. Wat lees ik, voor 15-20 miljoen naar Brighton ?

Klaassen was dus een koopje voor Everton.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:51
(jarig!)
loekf2 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:48:
Man, man, die Locadia moet wel een hele goeie zaakwaarnemer hebben. Wat lees ik, voor 15-20 miljoen naar Brighton ?

Mooi bedrag voor zo'n middelmatige voetballer, kon mij echt niet bekoren. Goed voor hem om naar deze niet al te grote club te gaan zodat hij zeker nog speeltijd krijgt.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:34

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Uhhu, die mag ook alweer vertrekken.

Steam ID = Ackerfiets

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:52

St@m

@ Your Service

Prima prijsje voor Locadia :D Ben benieuwd of die nog verder kan groeien.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Deadsy
Wow, heeft hij ooit wel eens een top seizoen gehad?

Dan valt de 10mln die Swansea op Younes geboden zou hebben nog mee.

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsy op 18-01-2018 22:15 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor 4 competitiewedstrijden?

Als er iemand door de mand gevallen is.... Helaas, ligt niet aan hem, hij was in NL wel degelijk goed.

• dutchgio
  • Niet online
Brighton wil m schijnbaar nogal graag, betalen flink en hij is nog herstellende van z'n blessure.
Pagina: 1 ... 41 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!