Je moet wel iemand in 't veld hebben die er staat als die ballen wel goed komen, zoals met die voorzet met rechts vanaf rechts... Zet KJH erin en Ziyech gaat weer meer assists gevenDeadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:54:
[...]
Het is vooral omdat het al vrij lang geleden is dat ZIyech beslissend was of zelfs maar goed.
Nou als Veldman, Hendriks en Lozano eraf waren gestuurd had niemand echt iets kunnen zeggen.ephymerous schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:54:
[...]
Kijk net even de ruststand, is het weer zo verrr?
Dat is hij zeker, maar dat geldt ook voor Dolberg. Die speelt 100X slechter dan Ziyech, Ziyech vecht en werkt keihard.Deadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:54:
[...]
Het is vooral omdat het al vrij lang geleden is dat ZIyech beslissend was of zelfs maar goed.
Maar Dolberg heeft een compleet andere houding en gaat niet zeiken op de supporters.Qu3st schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:57:
[...]
Dat is hij zeker, maar dat geldt ook voor Dolberg. Die speelt 100X slechter dan Ziyech, Ziyech vecht en werkt keihard.
Blom bestraft de eerste overtreding van Lozano waardoor een overduidelijke 2de gele kaart overtreding van hendrikx er niet meer toe deed. een hoop tumult er omheeb en allemaal bijzonder veel onsportieve dingen als tijdrekken (zoet) proberen ieder handeling net over het randje te maken zonder dat Blom fluit etc. vooir de rest niet echt een boeiende eerste helft 1 schot richting doel geloof ik : en PSv staat met 11 man 80% op eigen helft :xephymerous schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:54:
[...]
Kijk net even de ruststand, is het weer zo verrr?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nou ik als supporter kan ik me meer ergeren aan de inzet van Dolberg dan die van Ziyech.Terranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:58:
[...]
Maar Dolberg heeft een compleet andere houding en gaat niet zeiken op de supporters.
Het vervelende van tijdrekken vind ik altijd dat de scheidsrechter pas om 85e minuut een keer geel geeft en dat is het dan... oftewel, tijdrekken loont altijd... sta het dan of toe, of ram gewoon bij de eerste de beste tijdrekactie een gele kaart in die gast z'n snoet...
LozanoDeadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:55:
[...]
Nou als Veldman, Hendriks en Lozano eraf waren gestuurd had niemand echt iets kunnen zeggen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat staat oerdom balverlies bij Ajax toch vaak aan de basis van gevaarlijke counters tegen. Dolberg mag foets voor KJH.
Doe mij dan maar diegene die (terecht) kritisch is op de uitfluiters maar wel hard werkt en probeert er wat van te maken. Dat onverschillige van Dolberg was in het begin wel lollig, maar het begint er onderhand wat apathisch uit te zien.Terranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:58:
[...]
Maar Dolberg heeft een compleet andere houding en gaat niet zeiken op de supporters.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Slaande beweging in het gezicht is geen geel maar rood.
Wanneer? Toen Veltman toneel aan het spelen was?Deadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:09:
[...]
Slaande beweging in het gezicht is geen geel maar rood.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat Veltman overdrijft is een ander punt. Dat hij hem niet vol raakt doet er voor de straf eigenlijk niet toe, het gaat om de intentie van Lozano.St@m schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:10:
[...]
Wanneer? Toen Veltman toneel aan het spelen was?
Jij ziet dingen die ik niet zie.Deadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:11:
[...]
Dat Veltman overdrijft is een ander punt. Dat hij hem niet vol raakt doet er voor de straf eigenlijk niet toe, het gaat om de intentie van Lozano.
Ik zag overigens dat iemand de intentie had alle tanden uit de mond te trappen met z'n knie bij lozano.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 10-12-2017 18:14 ]
Net als tegen Twente start Ajax echt veel zwakker in de 2e helft. Ongelooflijk.
Yup. Scheidsrechters gaan het pas bestraffen als het uitdelen van die straf meer tijd kost dan het tijdrekken op zich.P.O. Box schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:02:
Het vervelende van tijdrekken vind ik altijd dat de scheidsrechter pas om 85e minuut een keer geel geeft en dat is het dan... oftewel, tijdrekken loont altijd... sta het dan of toe, of ram gewoon bij de eerste de beste tijdrekactie een gele kaart in die gast z'n snoet...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ongelofelijk hoe Dolberg zn eigen “passlijn” afsnijdt net...
Er zit maar weinig geloof in de spelers dat ze kunnen winnen. Meer werk aan de winkel voor Marcel Keizer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hopelijk einde oefening Keizer ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De eer aan zichzelf houden bedoel je?Hackus schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:13:
Er zit maar weinig geloof in de spelers dat ze kunnen winnen. Meer werk aan de winkel voor Marcel Keizer
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weer zo’n ultra inzicht bij Ziyech...
en maar laten staan...
en maar laten staan...
De Ligt hangende spits ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jajajajjaja! BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verdiend!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Terecht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zoet is vandaag traag met alles, al vanaf de 2e minuuttoolkist schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:19:
Wow Zoet was wel heel traag met zn reactie
Al die Ajacieden zitten te zeiken op Keizer maar als ik PSV-er was zou ik me wel genaaid voelen door Cocu nu...
Neressssss
hij hoeft nog maar 3 weken vol te houden
En weer wil Hendrix een speler aanvallen na een overtreding...
Lekker!!!!!!!
schone
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hij hielp hem toch mooi om zeep?dutchgio schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:21:
Geniale bal van Ziyech. Ik meld het even...
Neres deed er alleen niks mee.
Zoals hij de hele wedstrijd al doet, jammer dat zijn goal dat maskeert.
★ What does that mean? ★
Achja tegen Twente stond Ajax ook 2-0 voor.
hehe jazeker. Was matige actie toch?
Lekker Lasse!
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 10-12-2017 18:23 ]
Angst is een slechte raadgever?dutchgio schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:22:
Je vraagt je toch af hoe het kan dat deze tegenstander 7 punten voor staat...
Ik heb iets vertraging
Van Neres wel jaQu3st schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:23:
[...]
hehe jazeker. Was matige actie toch?
Lekker Lasse!
Wat heeft Cocu voor een geit op z’n kin? Bad boy
Goed schot Dolberg (sarcasme)
Net zo goed als PSV!Hupske schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:24:
goed dat je dat tussen haakjes zet....Hupske schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:24:
Moet toch wel toegeven dat dit 3-4-3 eigenlijk best werkt tegen een tegenstander met deze speelwijze. De Jong brengt qua passing zoveel rust achterin
Ajax nu wel echt veel sterker sinds die opstekers.
Vraag is wie welke elf van de tegenstander verwachtte. 343 tegen de normale PSV-elf is vrij stupide. Je tegen dit Ajax zo aanpassen ook.toolkist schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:25:
Moet toch wel toegeven dat dit 3-4-3 eigenlijk best werkt tegen een tegenstander met deze speelwijze.
'Neres' is braziliaans voor balverlies? o_O
★ What does that mean? ★
https://www.knvb.nl/doe-m...pro-coach-betaald-voetbalD-e-n schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:27:
[...]
Vraag is wie welke elf van de tegenstander verwachtte. 343 tegen de normale PSV-elf is vrij stupide. Je tegen dit Ajax zo aanpassen ook.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BAM!
Nee Brazilliaans voor productiefMrMonkE schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:28:
'Neres' is braziliaans voor balverlies? o_O
Ai ai ai, nu wordt het ook nog 5-0 ook...
Volledig verdiend overigens, gefeliciteerd Ajacieden!
goed psv word dus terecht op een 3-0 gezet voor deze "opvatting" van het spelletje. ik snap dat 7 punten nog een hoop is maar imo op deze manier een terechte nederlaag in wording voor psv
Tja dat is Ajax dit seizoen, vrij moeilijk de 1e goal scoren, maar de goals daarna gaan altijd wel makkelijk
Verwijderd
Lekker hoor, eindelijk wordt PSV bestraft voor dat trieste geluk spel van afgelopen jaar.
Bedank je coach maar, vooropgesteld ben ik geen fan van alle drie de trainers van de topclubs maar Philip Cocu is een uilskuiken!RobbertC schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:30:
Ai ai ai, nu wordt het ook nog 5-0 ook...
Lijkt me trouwens vreselijk irritant als Ajax supporter dat ze dit alleen kunnen in grote wedstrijden, en dan tegen de (huidige) nummer 18 gelijk spelen
Maar psv scoort makkelijker, toch?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee, dank je. Ik wil niet dat mijn verstand wordt aangetast
Deze wedstrijd? Ja. Had ik Cocu aan het begin van dit jaar weg willen hebben? Ja. De rest van dit seizoen? Hmm, nee, dit seizoen ook tactisch al aardig goede dingen gedaan.Vincent Dave schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:32:
[...]
Bedank je coach maar, vooropgesteld ben ik geen fan van alle drie de trainers van de topclubs maar Philip Cocu is een uilskuiken!
Nou... de 4-0 en de 5-0 komt binnen de lijnen
alleen maar de 4 en 5
Veltman blesseert zichzelf bij die onnodig harde tackle langs de zijlijn bij Bergwijn?
Gelukkig ben ik niet zo goed in voorspellen 
PSV heeft het een beetje over zichzelf afgeroepen en Ajax speelt de goals prima uit.
PSV heeft het een beetje over zichzelf afgeroepen en Ajax speelt de goals prima uit.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmm De Ligt. In de 16 moet jij bij de spits staan en niet Frenkie...
Ja, ha speelde hem netjes aan bij die andere goal inderdaad.
Ik zeg al niks meer
★ What does that mean? ★
hmm zeefuik, laat het maar 3-0 blijven
Hoe laat zal de PSV selectie thuis zijn?
Hier in Brabant smelt de sneeuw al hoorDeadsy schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:44:
Hoe laat zal de PSV selectie thuis zijn?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het vervelende van resultaatvoetbal is dat het zo zuur is als er geen resultaat wordt behaald
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het goede nieuws is nu dat al die irritante statistiekjes over 'met Brenet heeft PSV nu xx keer gewonnen' & 'PSV op recordkoers met xx wedstrijden gewonnen' nu wel voorbij zijn
Ach ze moeten toch iets hebben om je af te leiden van het walgelijke commentaar van Leo D.RobbertC schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:47:
Het goede nieuws is nu dat al die irritante statistiekjes over 'met Brenet heeft PSV nu xx keer gewonnen' & 'PSV op recordkoers met xx wedstrijden gewonnen' nu wel voorbij zijn
Vooral de lokale media (ED bijv.) is daar goed inTerranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:48:
[...]
Ach ze moeten toch iets hebben om je af te leiden van het walgelijke commentaar van Leo D.
Drm kijk ik bij SkyTerranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:48:
[...]
Ach ze moeten toch iets hebben om je af te leiden van het walgelijke commentaar van Leo D.
Iemand nog commentaar op Neres? Productiefste speler van de eredivisie! (7 goals+ 7 assists)
Wie is Lozano dan?
Wie is Lozano dan?
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSV speelt echt onthutsend slecht de hele wedstrijd. Dat je de eerste helft overrompeld wordt kan dan nog wel. Maar je mag dan toch van Cocu verwachten dat hij het in de rust anders gaat neerzetten zodat je wat onder de druk uit komt. Snap daar niks van.
Zeker complimenten aan Ajax, lekker agressief en direct spelen daar weet PSV eigenlijk nooit raad mee. Volledig verdient
Zeker complimenten aan Ajax, lekker agressief en direct spelen daar weet PSV eigenlijk nooit raad mee. Volledig verdient
Zo... 3-0 thuis van PSV winnen, lekker hoor. Het anti-voetbal afgestraft.
Mooi, het kampioenschap is nu nog best te halen voor Ajax. Nog maar 4 puntjes inlopen en natuurlijk ook in Eindhoven winnen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!