• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Voor cash drag maakt het niet uit of het geld bij Mintos staat te wachten of ergens anders.

Ik zou inderdaad bij een nieuwe cashback stiekem meer (= eerder) kunnen inleggen dan wat ik in mijn budget toesta, maar wat is dan nog de waarde van dat budget? Ik kan er dan niet meer van uit gaan dat het geld wat ik voor andere doelen heb gebudgetteerd daadwerkelijk beschikbaar is voor die doelen.

Verder heb ik ook het principe dat geld dat ik niet investeer geen rendement hoeft te maken bovenop dat wat een direct opneembare spaarrekening biedt.

• namliam_eht
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:44
Beetje spelen met je Cashflow moet kunnen toch, zeker binnen het budget en je marges van je buffer.
Ik heb ook iets meer afgelost en bijgestort dan eigenlijk binnen de cijfers had gekund, een paar weekjes een heel lage buffer gehad.... tot er in de eerste dagen van dit jaar weer wat geld tot mij kwam om die buffer weer op pijl te brengen.

Neem je wel een risico'tje/gokje mee, maar zeker wel binnen de marges denk ik.

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Dat klinkt als de veronderstelling dat de buffer die gehanteerd wordt eigenlijk te groot is, zonder dat op die manier hardop uit te spreken :P

Laat ik het zelf anders zeggen. Optimaliseren van het laatste restje van de liquide middelen hoeft echt niet te gebeuren. Het levert je nauwelijks iets op, maar je bent er wel continu mee bezig en het compromitteert je budget/buffer. Dat vind ik geen goede ruil :)

[Voor 20% gewijzigd door Zr40 op 07-01-2023 15:58]

• Lan1980
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:22
bregweb schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 12:32:
Wat vind je van een strategie om bij een Cashback geld bijstorten om mee te doen en je Strategies on hold te zetten. De vrijgekomen bedragen onttrek je aan Mintos tot het volledige bedrag weer in je buffer buiten Mintos staat.
ik pas dat wel toe, ik hoop dat ik de buffer dan tijdelijk niet volledig moet aanspreken. In geval van nood kan ik eventueel via esketit en moncera wel weer geld snel opvragen indien buffer toch nodig heb en daarna verdeel ik wel weer onder de platformen

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 22:32
Zijn er meer mensen bij wie de app niet meer werkt? Wilde even kijken wat de winst was van vandaag maar de hele dag krijg ik een error terug.

Carpe Diem

• Marchel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:14

Marchel

Buy the rumor, sell the news.

muppet99 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:12:
Zijn er meer mensen bij wie de app niet meer werkt? Wilde even kijken wat de winst was van vandaag maar de hele dag krijg een error terug.
Yep... hier werkt het ook niet.

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:24
muppet99 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:12:
Zijn er meer mensen bij wie de app niet meer werkt? Wilde even kijken wat de winst was van vandaag maar de hele dag krijg ik een error terug.
Even de update van de app installeren, Daarna deed 'ie het weer bij mij (Android)

• Marchel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:14

Marchel

Buy the rumor, sell the news.

dixet schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:58:
[...]

Even de update van de app installeren, Daarna deed 'ie het weer bij mij (Android)
Dit is inderdaad de oplossing. Om een of andere reden pushed Android de update niet.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 22:32
Ook op ios was dit blijkbaar de oplossing. DIe is vandaag ook beschilbaar gekomen. De omschrijving was Slight content improvements. Was dus wel iets meer dan dat ;)

Carpe Diem

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:49
Marchel schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:43:
[...]
Dit is inderdaad de oplossing. Om een of andere reden pushed Android de update niet.
Hier op iOS wordt de update nu wel gepushed, vanochtend niet.

Hattrick: Thorgal Eagles

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ik zie sinds deze week ineens weer betalingen in roebels op mijn portefeuille... hoewel deze wel binnenkomen, mag ik ze nog niet omwisselen naar andere valuta. Hebben jullie dit ook?

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Vziw is het omwisselen naar en van RUB naar een andere valuta zoals EUR niet mogelijk. Omdat de banken waarmee Mintos samenwerkt voor deze wisselservice on-demand geen RUB accepteren. Ook is de wisselkoers al lange tijd onbekend aangezien bijvoorbeeld de ECB geen wisselkoers meer publiceert voor dit valutapaar.
Owing to current trading activity in the EUR/RUB market, the European Central Bank (ECB) is not in a position to set a reference rate that is representative of prevailing market conditions. The ECB has therefore decided to suspend its publication of a euro reference rate for the Russian rouble until further notice. The ECB last published a EUR/RUB reference rate on 1 March 2022.
Wel werkt Mintos samen met een aantal banken (of wellicht 1?) om betalingen te kunnen ontvangen uit Rusland. Dus op de momenten dat het mogelijk is, dat je wel RUB kan ontvangen. Maar dat er vervolgens weinig tot niets mee gedaan kan worden. Wellicht wacht men tot er een voldoende bedrag is om het vervolgens in een grote transactie om te wisselen tegen een redelijke wisselkoers die dan beschikbaar is.

De belangrijkste informatie wordt gemeld in deze lange blog post waarbij de laatste update van 16 januari is. https://www.mintos.com/bl...ns-from-belarus-and-more/

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee