Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:04
Ik heb een probleem sinds de komst van een 2e homepod mini, stream via soundcloud app, apple music, youtube app, bbc sounds app gaat allemaal goed vóór 2e homepod EN na.
1 app werkte vóór de 2e altijd zonder problemen, Triple J (Australisch radiostation), na de 2e homepod mini echter niet meer..de show start en beide homepods spelen geluid maar na 5/6 seconden stoppen ze er mee. Via Google kan ik niet echt zinvolle oplossingen of uberhaupt het exacte probleem vinden.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unstable Element
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 18:29
Wij hebben sinds vandaag een HomePod. En het valt mij op dat als ik het geluid van onze ATV via de HomePod laat lopen de nlZIET app het beeld vast loopt. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:31

Toppe

Oké ✅

Unstable Element schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:38:
Wij hebben sinds vandaag een HomePod. En het valt mij op dat als ik het geluid van onze ATV via de HomePod laat lopen de nlZIET app het beeld vast loopt. Hebben meer mensen dit?
Yep, af en toe. Die hele app is gebouwd door een kleuter, zo slecht…

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unstable Element
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 18:29
Toppe schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 23:10:
[...]

Yep, af en toe. Die hele app is gebouwd door een kleuter, zo slecht…
Jammer. dan maar hopen op een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12U8HNetwv17xPSaNA7JNuPp4xg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ndcJGOS0ExZOHft0McbyKkqn.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand hoe ik deze notificatie uitzet (zonder woning in zijn geheel uit te zetten)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carcept2009
  • Laatst online: 15-05 20:26
Donstil schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:51:
[Afbeelding]

Weet iemand hoe ik deze notificatie uitzet (zonder woning in zijn geheel uit te zetten)
Probeer dit eens:
Ga in homekit naar je HomePod
Dan naar persoonlijke verzoeken.
Dan activiteitsmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carcept2009 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:57:
[...]

Probeer dit eens:
Ga in homekit naar je HomePod
Dan naar persoonlijke verzoeken.
Dan activiteitsmeldingen.
Aah perfect, ik zocht het binnen de algemene instellingen.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-05 18:44
HomePod Siri Nederlands echt bedroevend kut. Heb hem na twee weken uit pure frustratie weer naar Engels gezet. Wat werkt dat een pakweg matig tov Engels zeg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Ik heb even in dit topic gezocht maar kon het antwoord zo snel niet vinden.

Kan ik via mijn homepod in de keuken standaard muziek afspelen op mijn Apple TV in de huiskamer? Van mijn Google Home was ik gewend dat ik een standaard audio-output device op kon geven of het ding kon vertellen om naar een specifieke ruimte te casten. Ik zie hiervoor geen opties in het homepod configuratie menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

oef! schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:12:

Kan ik via mijn homepod in de keuken standaard muziek afspelen op mijn Apple TV in de huiskamer? Van mijn Google Home was ik gewend dat ik een standaard audio-output device op kon geven of het ding kon vertellen om naar een specifieke ruimte te casten. Ik zie hiervoor geen opties in het homepod configuratie menu.
Heb je in de Woning App ook een kamer aangemaakt?

Anders zou je de HomePod fysiek in de keuken kunnen zetten, maar in de woning app maak je dan een kamer aan waar je hem in de "huiskamer" plaatst samen met de Apple TV dan moet het gewoon werken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Heb je in de Woning App ook een kamer aangemaakt?

Anders zou je de HomePod fysiek in de keuken kunnen zetten, maar in de woonkamer maak je dan een kamer aan waar je hem in de "huiskamer" plaatst samen met de Apple TV dan moet het gewoon werken.
Verwarrend (maar zeker bedankt) maar ik zal even kijken, De Homepod staat fysiek en virtueel in de kamer "keuken" en mijn Apple TV is niet zichtbaar in de Woning app.

[ Voor 3% gewijzigd door oef! op 04-01-2022 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

oef! schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:21:
[...]

Verwarrend (maar zeker bedankt) maar ik zal even kijken, De Homepod staat fysiek en virtueel in de kamer "keuken" en mijn Apple TV is niet zichtbaar in de Woning app.
Dan moet je even bij je AppleTV naar instellingen gaan en toewijzen aan een kamer en geluidsuitvoer op die HomePod zetten. (dat laatste gaat automatisch als hij detecteert dat er een Homepod in dezelfde "kamer" is)

[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 04-01-2022 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:24:
[...]

Dan moet je even bij je AppleTV naar instellingen gaan en toewijzen aan een kamer ;)
Ai crap, dat wordt inpluggen in de tv :+ Ik gebruik het ding letterlijk als de duurste chromecast ooit, hij is ingeplugd in mijn receiver en heeft geen video out. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn originele HomePods zijn echt helemaal van het padje.
Eerst kreeg ik sowieso een instelling niet gefixt. Daarvoor heb ik het paar ontbonden, en toen weer als stereo paar gekoppeld maar nu heb ik continue deze error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EI7ppfOBeJEx0Jg0zyxJ8cpogk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pMuEOrmhflkdLdvjQcvJopWR.jpg?f=fotoalbum_large

Het resulteert dat Siri altijd zegt "er is iets aan de hand met je iCloud instellingen" als ik bijvoorbeeld vraag of de lichten aan kunnen. En dan is dit de oplossing:
1. Ik klik op mijn HomePod en de error gaat weg. Maar is niet opgelost.
2. Ik klik op voer wachtwoord in en het is al klaar maar niet opgelost.
3. Ik voer mijn wachtwoord volledig in en het is niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:24
iAR schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:27:
Eerst kreeg ik sowieso een instelling niet gefixt. Daarvoor heb ik het paar ontbonden, en toen weer als stereo paar gekoppeld maar nu heb ik continue deze error:

Het resulteert dat Siri altijd zegt "er is iets aan de hand met je iCloud instellingen" als ik bijvoorbeeld vraag of de lichten aan kunnen. En dan is dit de oplossing:
Ja, merk ik ook op mijn mini's, steeds vaker deze melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Laatst online: 11-05 22:34
DJGizbo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:38:
[...]

Ook een paar keer gehad, maar niet met mijn mini's maar met mijn OG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
DJGizbo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:38:
Hmm. Ik heb het niet op mijn mini maar alleen op mijn grote... :(
Op zich fijn dat ik niet de enige ben maar mega vervelend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:08
In 2022 komt er eindelijk Nederlands/Belgisch beschikbaar en hier te koop (evenals zweden en nog 2 landen)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:08:
In 2022 komt er eindelijk Nederlands/Belgisch beschikbaar en hier te koop (evenals zweden en nog 2 landen)
Heb je een linkje naar een artikel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lw.keizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:00
Hier wordt uit een Zweedse bron geciteerd: https://www.macrumors.com...lgium-netherlands-sweden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:08
Het artikel van @lw.keizer inderdaad op macromors.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

carpebios schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:08:
Worden toch echt al een behoorlijke tijd ook in NL verkocht door grote partijen.

Laatst bij Bol nog in de aanbieding geweest maar in Duitsland zitten vooralsnog de beste prijzen en aanbiedingen als je dagelijks Pepper in de gaten houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Greatsword schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Worden toch echt al een behoorlijke tijd ook in NL verkocht door grote partijen.

Laatst bij Bol nog in de aanbieding geweest maar in Duitsland zitten vooralsnog de beste prijzen en aanbiedingen als je dagelijks Pepper in de gaten houd.
En als je garantie nodig hebt dan wordt het een uitdaging aangezien het import is, met al het gezeik wat er bij komt kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wanneer ik in de buurt ben van m’n HomePod zie ik op m’n telefoon dat die in bereik is. Maar zodra ik op de HomePod iets aanraak speelt die altijd iets willekeurigs af uit Apple Music, vaak muziek waar ik een hekel aan heb. Alsof ze het weten :+ Hoe kan ik ervoor zorgen dat die gewoon muziek afspeelt die ook daadwerkelijk in m’n eigen lijst staan?of de playlist die nog open staat op m’n gsm?

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Fietsbel schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:08:
Wanneer ik in de buurt ben van m’n HomePod zie ik op m’n telefoon dat die in bereik is. Maar zodra ik op de HomePod iets aanraak speelt die altijd iets willekeurigs af uit Apple Music, vaak muziek waar ik een hekel aan heb. Alsof ze het weten :+ Hoe kan ik ervoor zorgen dat die gewoon muziek afspeelt die ook daadwerkelijk in m’n eigen lijst staan?of de playlist die nog open staat op m’n gsm?
Als je een recente iPhone dichtbij houd wordt de muziek overgezet die momenteel afspeelt op je iPhone.
https://support.apple.com...epod/apdfb81a72e4/homepod

Verder volgens mij vele muziek "Liken" zodat hij onthoud wat je leuk vind. Als je dan op een gegeven moment iets zegt als: Play Music, dan zegt Siri: This is a station just for you. (of iets in die trend)

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 09-01-2022 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:22
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die gewoon muziek afspeelt die ook daadwerkelijk in m’n eigen lijst staan?of de playlist die nog open staat op m’n gsm?
Hey Siri, play music from my library.
Of zoals gezegd wordt, je telefoon naast die HomePod houden, dan neemt ie over wat dat speelt.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-04 10:26
"Hey Siri, speel muziek af die ik leuk vind"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:57:
[...]

En als je garantie nodig hebt dan wordt het een uitdaging aangezien het import is, met al het gezeik wat er bij komt kijken
Eerste aanspreekpunt is de verkopende partij, dus hoe ze dat dan verder regelen zoekt bol dan maar uit. Mocht dat langer dan 2 weken duren krijg je van bol automatisch je geld terug kwam ik laatst achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Eerste aanspreekpunt is de verkopende partij, dus hoe ze dat dan verder regelen zoekt bol dan maar uit. Mocht dat langer dan 2 weken duren krijg je van bol automatisch je geld terug kwam ik laatst achter.
Wettelijk hebben ze 21 werkdagen dus na twee weken je geld terug, hulde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:47:
[...]

Wettelijk hebben ze 21 werkdagen dus na twee weken je geld terug, hulde!
Ja best netjes, ik kreeg een mailtje van bol (ging over een lamp die niet meer in productie is)
“Als de leverancier <datum> niet in staat is om je product te repareren krijg je het aankoop bedrag terug gestort “ en dat gebeurde ook.

(Stiekem wel blij mee, ging om led panelen voor de kinder kamer, dus nu alleen de module gekocht van 50,- I.p.v. de start kit van 250 en weer 200,- in mijn zak gestoken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:20
Joh...

https://www.macrumors.com...ni-denmark-norway-rumors/
....

It's also likely that Apple will release the HomePod mini in the Netherlands, Belgium, Switzerland, and Russia this year, as the speaker gained support for languages spoken in those countries as part of a software update released in December.

The full list of countries where the HomePod mini is rumored to launch this year so far:

Belgium
The Netherlands
Switzerland
Russia
Sweden
Denmark
Norway

[ Voor 24% gewijzigd door loekf2 op 12-01-2022 19:03 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:57

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ben ik de enige die de ‘Minder lage tonen’ heeft aangezet op de stereo OG HomePod? En eigenlijk is dat weer net te weinig laag.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
oef! schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:12:

Je met spraak de opdracht geven om de muziek te verplaatsen naar andere kamer. En je kan verschillende ruimtes met het group commando same voegen tot 1 dezelfde zone.

Apple Music heeft hier heel mooie uitleg album (hé Siri, speel ) voor online staan
https://music.apple.com/n...th-apple-music/1599620395

[Embed: https://music.apple.com/nl/album/how-to-use-siri-with-apple-music/1599620395?i=1599620396]

[ Voor 119% gewijzigd door xbeam op 17-01-2022 02:11 ]

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor mijn schoonvader 4 extra mini’s besteld (nadat hij voor de kerst zijn eerste kreeg heeft hij de smaak te pakken). Alleen die dingen komen met 1314.x uit de doos dus hebben waarschijnlijk een tijdje op de plank gelegen.

Kan ik ze nu gewoon aan mijn huidige woning toevoegen > updaten > los koppelen > toevoegen aan woning schoonvader? Of moet er nog iets anders gebeuren na het loskoppelen, i.v.m. ICloud ofz?

Mijn schoonvader is van het type “moet gewoon werken”, stekker erin en koppelen via iOS pop-up lukt nog net wel, alleen als hij eerst moet gaan updaten wordt dat niets schat ik zo in.

Edit: Ze stonden allemaal al een uur op “downloaden” overigens. Na de inschakeling van “geluidscontrole” waren ze ineens te updaten.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 23-01-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 05:57
Ik denk dat je ze daarna eerst moet resetten ivm andere woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:32:
Edit: Ze stonden allemaal al een uur op “downloaden” overigens. Na de inschakeling van “geluidscontrole” waren ze ineens te updaten.
Jemig, zit deze bug (en workaround) er nog steeds in? Dit al sinds het begin van de Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronvgs schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:12:
Ik denk dat je ze daarna eerst moet resetten ivm andere woning.
Ja dat heb ik nu gedaan. Volledig losgekoppeld, dat zou wel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:06:
[...]

Jemig, zit deze bug (en workaround) er nog steeds in? Dit al sinds het begin van de Mini.
Ja lijkt het wel op. Zelf nooit eerder gehad maar Google er even op en werkte direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
iAR schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]

Hier ook veel ellende de laatste tijd. Zie screenshot.
Er staat dan een uitroepteken bij met de (rode tekst) "account".

Meer mensen hier last van? Het lijkt soms uit zichzelf op te lossen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aege_ShctsaZ8i1fgaZZi-USQoA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EslgYdAR6btn9gFVGebUimZQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

smeerbartje schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:46:
[...]

[Afbeelding]
Wat is de foutmelding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
smeerbartje schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:46:
[...]

[Afbeelding]
Jep, exact dit. Maar enkel op OG. Niet op 2 mini’s.

Al meerdere keren opnieuw ingesteld.

Maar hij klaagt slechts sóms als ik via Siri muziek laat spelen, niet consequent. De home app toont dit inderdaad wel consequent (voor de OG dus).

Bizar.

Bijna alsof het een netwerk/serverprobleem bij Apple is …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Dat je niet ingelogd bent. En dat er daarom ook geen HomeKit Siri opdrachten of persoonlijke verzoeken gedaan kunnen worden. Het inloggen in de home app lost het niet op, want hij logt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

iAR schreef op maandag 24 januari 2022 @ 07:06:
[...]

Dat je niet ingelogd bent. En dat er daarom ook geen HomeKit Siri opdrachten of persoonlijke verzoeken gedaan kunnen worden. Het inloggen in de home app lost het niet op, want hij logt niet in.
Stekker er in en er uit? Uitloggen met iCloud op iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
Toppe schreef op maandag 24 januari 2022 @ 07:17:
[...]

Beiden al minstens vijf keer gedaan. Het blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Geen Homepod problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 24 januari 2022 @ 07:17:
Dan kun je beter de HomePod opnieuw instellen. Dat heeft bij mij tenminste geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lw.keizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:00
OS 15.3 is vanaf nu beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

15.3 software is a minor update that focuses on bug fixes rather than new features.

According to Apple's release notes, the update adds Siri voice recognition support for up to six users in a home in English (India) and Italian (Italy). It also includes performance and stability improvements.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gerucht: Apple event op 8 maart. Zal vanaf dan de HomePod Mini officieel in NL leverbaar worden?

[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 05-02-2022 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
meesje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:55:
Gerucht: Apple event op 8 maart. Zal vanaf dan de HomePod Mini officieel in NL leverbaar worden?
Coolblue levert ze nu ook.
Hoewel bol.com ze al langere tijd levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
carcept2009 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Inclusief de grote HomePod. Benieuwd of ze daar nog aan kunnen komen. :+

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

TheKerremenke schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:27:
[...]

Inclusief de grote HomePod. Benieuwd of ze daar nog aan kunnen komen. :+
Die worden niet meer gemaakt, dus dat gaat hem sowieso niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Staat toch op de site, wel met refurbished erbij.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

carcept2009 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:33:
[...]

“Inclusief USB-C kabel”

Ja gelukkig wel 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carcept2009
Gadget om je HomePod mini portable te maken
Schijnt best goed te werken.

https://www.amazon.nl/Mis...omepod%2Caps%2C149&sr=8-4

[ Voor 3% gewijzigd door carcept2009 op 07-02-2022 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28
Iemand die weet hoe ik bij de HomePod ervoor kan zorgen dat hij niet meer gesproken instructies geeft als ik het volume omhoog of omlaag zet? (Met het aanraken van de HomePod).

Heel irritant als er al Muziek afspeelt.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
jdiezrequejo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:11:
Iemand die weet hoe ik bij de HomePod ervoor kan zorgen dat hij niet meer gesproken instructies geeft als ik het volume omhoog of omlaag zet? (Met het aanraken van de HomePod).

Ik denk bij toegankelijkheid in de Home App.
VoiceOver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal offtopic reacties zijn verwijderd. Het is jammer dat er niet normaal gereageerd kan worden. Laten we dit topic houden voor een discussie over de HomePod en HomePod mini.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jdiezrequejo schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:11:

Mm dat hebben de mijne nog nooit gedaan. Nooit uit hoeven zeggen ook.

Zou je niet perongeluk de functie aangezet hebben die @Ronvgs aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28
Ronvgs schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:41:
[...]

Ik denk bij toegankelijkheid in de Home App.
VoiceOver
Aaah super!! Dit was hem inderdaad.
Staat ook zo heerlijk verstopt in de instellingen en had het ook nooit gezocht onder voice-over.

Thanks! Me weer happy 😆

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 17:44
Wanneer ik klik op:

Woning app -> 'Huisje' -> Woninginstellingen -> 'Jouw naam' (indien je eigenaar bent) -> Apple Music, zie ik Gebruik in Woning staan.

Deze staat uit. Iemand enig idee wanneer ik 'm aanzet?

Daaronder staat Lossless-audio en Dolby Atmos. bij de rest van mijn familie staan deze twee opties niet. Is deze ook voor hen automatisch geselecteerd maar staat ie er bij hen gewoonweg niet omdat ik de eigenaar ben en zij niet?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Stond hier ook uit.
Toch speel ik Apple Music op m’n HomePod.
Ook maar aangezet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:22:
Wanneer ik klik op:

Woning app -> 'Huisje' -> Woninginstellingen -> 'Jouw naam' (indien je eigenaar bent) -> Apple Music, zie ik Gebruik in Woning staan.

Deze staat uit. Iemand enig idee wanneer ik 'm aanzet?

Daaronder staat Lossless-audio en Dolby Atmos. bij de rest van mijn familie staan deze twee opties niet. Is deze ook voor hen automatisch geselecteerd maar staat ie er bij hen gewoonweg niet omdat ik de eigenaar ben en zij niet?

Bedankt!
Ik heb onder mijn naam 'Apple Music' helemaal niet staan, maar gebruik het wel dagelijks (hoofdvorm van music tegenwoordig).

En nu we het daar over hebben, ik heb een smart playlist waar alle nummers die ik een hartje geef in komen te staan. Is er een manier om via de HomePod een liedje een hartje te geven? "Hey Siri, ik vind dit nummer leuk" lijkt dat niet te doen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Spike_wolf schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:40:
[...]

Ik heb onder mijn naam 'Apple Music' helemaal niet staan, maar gebruik het wel dagelijks (hoofdvorm van music tegenwoordig).

En nu we het daar over hebben, ik heb een smart playlist waar alle nummers die ik een hartje geef in komen te staan. Is er een manier om via de HomePod een liedje een hartje te geven? "Hey Siri, ik vind dit nummer leuk" lijkt dat niet te doen.
Helaas weet ik dat niet.

Zie hier, voor meer context:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pADK8TJx8pT8qtIOWLkxnkyD8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BvUlxUf4tjGwtmwcYYj6SRHz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spike_wolf schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 09:40:
[...]

En de volledige Nederlandse vertaling. Dat werkt bij mij meestal het beste, al gebruik ik de hartjes functie niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:39:
[...]

Helaas weet ik dat niet.

Zie hier, voor meer context:
[Afbeelding]
Oh, interessant. Op mijn iPhone heb ik de 'Apple Music' optie wel. In de app op mijn mac niet.
Maar de "gebruik in woning" optie stond, en staat, hier wel aan.
Donstil schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:59:
[...]

En de volledige Nederlandse vertaling. Dat werkt bij mij meestal het beste, al gebruik ik de hartjes functie niet verder.
Ik vind het wel handig om makkelijk een playlist te bouwen die overal beschikbaar is, vooral voor gebruik in de auto ook.
Als er een nummer voorbij komt op mijn iPhone, iPad, iMac dat ik tof vindt, geef ik hem in de music app een hartje. Dan komt hij vanzelf in mijn smart playlist terecht, en alles in die playlist wordt gedownload naar mijn iPhone, zo kan ik al die muziek gewoon onderweg luisteren zonder continu data te slurpen.

Maar thuis gebruik ik het liefste de HomePods om naar muziek te luisteren. Vaak een "Hey Siri, speel nieuwe muziek" ofzo. Maar ik krijg het niet voor elkaar muziek die dan afgespeeld wordt een hartje te geven.
"Ik vindt dit nummer leuk" geeft een "okay, ik zal dit nummer vaker afspelen" reactie. Maar geen hartje, en dus wordt hij niet opgenomen in die playlist.

Ik weet niet of "zet dit nummer in mijn $naam afspeellijst" werkt met een smart playlist, maar dat valt natuurlijk even te proberen.

[ Voor 50% gewijzigd door Spike_wolf op 19-02-2022 11:18 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spike_wolf schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Oh, interessant. Op mijn iPhone heb ik de 'Apple Music' optie wel. In de app op mijn mac niet.

[...]

Ik vind het wel handig om makkelijk een playlist te bouwen die overal beschikbaar is, vooral voor gebruik in de auto ook.
Als er een nummer voorbij komt op mijn iPhone, iPad, iMac dat ik tof vindt, geef ik hem in de music app een hartje. Dan komt hij vanzelf in mijn smart playlist terecht, en alles in die playlist wordt gedownload naar mijn iPhone, zo kan ik al die muziek gewoon onderweg luisteren zonder continu data te slurpen.

Maar thuis gebruik ik het liefste de HomePods om naar muziek te luisteren. Vaak een "Hey Siri, speel nieuwe muziek" ofzo. Maar ik krijg het niet voor elkaar muziek die dan afgespeeld wordt een hartje te geven.
"Ik vindt dit nummer leuk" geeft een "okay, ik zal dit nummer vaker afspelen" reactie. Maar geen hartje, en dus wordt hij niet opgenomen in die playlist.

Ik weet niet of "zet dit nummer in mijn $naam afspeellijst" werkt met een smart playlist, maar dat valt natuurlijk even te proberen.
Nou ik bedoelde eigenlijk. Wat gebeurt er als je zegt “geef dit nummer een hartje”. Daarvan zou ik in eerste instantie verwachten dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Spike_wolf schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:13:
[...]

[...]

Ja, ik heb hem ook op mijn iPhone. Op mijn Mac geen idee, maar ben benieuwd wat het verschil is tussen aan en uit, daar mijne uitstaat.

Kan je niet iets zeggen als 'Voeg het toe aan mijn bibliotheek', of iets dergelijks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Donstil schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Nou ik bedoelde eigenlijk. Wat gebeurt er als je zegt “geef dit nummer een hartje”. Daarvan zou ik in eerste instantie verwachten dat het goed is.
Dat werkt dus niet :P
Dan wil ze me route instructies geven voor campings in de buurt :?

"Ik vindt dit nummer leuk" levert een "okay, ik zal het onthouden" op en ik neem aan dat hij dan random vaker voorbij komt ofzo, maar dat geeft hem dus geen hartje.

"Zet dit nummer in de afspeellijst Mijn gewone muziek" of "in de Mijn gewone muziekafspeellijst" werkt ook niet want dan kan ze de afspeellijst "gewone" niet vinden op Apple Music.
Maar dat is misschien een beperking van de naam van die afspeellijst. Al is "speel de afspeellijst Mijn gewone muziek" nooit een issue.

Ik kan online verder ook geen Engelse commando's vinden om een nummer een hartje te geven, dus een logische vertaling daarvoor bedenken is ook geen optie.

Op dit moment moet ik dus de HomePod vragen wat er afgespeeld wordt, of op een ander apparaat kijken wat de HomePod speelt, dan dat nummer handmatig opzoeken en een hartje geven. En dat is gewoon lomp omslachtig.
"geef dit nummer een hartje" zou dit gewoon moeten doen lijkt me :/

[Edit]
Ik heb er vandaag nog eens actief mee zitten spelen, hiervoor was het vooral in the moment proberen en gefrustreerd raken omdat het niet werkte :P

Ik heb nu wat compleet andere nummers opgezocht om ze makkelijker te kunnen terugvinden, etc. En "ik vind dit nummer leuk" lijkt ze wel degelijk een hartje te geven!
Alleen de slimme playlist update niet met die nummers.
Pas wanneer ik in de music app het nummer "toevoegen aan mijn bibliotheek" verschijnt hij in die playlist. Gelukkig kan dat ook via de HomePod.

Dus om dit werkend te krijgen moet ik twee commando's geven; "Ik vind dit nummer leuk" en daarna (of ervoor :P) "voeg dit nummer toe aan mijn bibliotheek". Dan verschijnt hij wel in de slimme playlist en wordt hij naar m'n telefoon gedownload :)

Zo, blij dat ik toch even actief ben gaan experimenteren, want hier ergerde ik me al een tijd aan :P

[ Voor 67% gewijzigd door Spike_wolf op 19-02-2022 22:19 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:04
Nederlandse ondersteuning voor Siri stem herkenning zit in de laatste beta.
Apple has added Dutch language voice recognition support for Siri in the latest HomePod 15.4 beta, further preparing the HomePod mini for release in the Netherlands in the near future.
Bron: MacRumors

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BeZaX schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:44:
Nederlandse ondersteuning voor Siri stem herkenning zit in de laatste beta.

[...]

Bron: MacRumors
Goed nieuws! Ik denk nu dat 8 maart de Mini wel officieel in NL geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 10:44
meesje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:55:
Die kans lijkt best aanwezig. Het lijkt erop dat sowieso meer landen worden toegevoegd.

Stiekem hoop ik nog steeds op een opvolger / vervanger van de originele HomePod dit jaar.
HomePod Max ofzo _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De Homepod in de Nederlandse store kan ik niet zo warm van worden. Iedereen die er eentje wil kan hem overal (behalve bij Apple) kopen.

Een Homepod max lijkt mij echter wel erg fijn. Vind de mini’s simpelweg niet fijn genoeg klinken om ze overal neer te zetten maar mijn originele zijn natuurlijk niet meer te vervangen als ze defect raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RFdeGroot schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:34:
[...]

Die kans lijkt best aanwezig. Het lijkt erop dat sowieso meer landen worden toegevoegd.

Stiekem hoop ik nog steeds op een opvolger / vervanger van de originele HomePod dit jaar.
HomePod Max ofzo _/-\o_
Mijn verwachting is dat we eerder een HomePod met scherm gaan zien dan een Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Laatst online: 14-05 15:08
Is er iemand die zijn platenspeler heeft weten te koppelen aan de Homepod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:20
Jasper1975 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:19:
Ik heb dat wel eens gedaan met AirFoil (https://rogueamoeba.com/airfoil/mac/). Dat is een programma op je Mac die audio (in mijn geval met een ADC, analog to digital converter) door kan sturen naar verschillende draadloze geluidsbronnen. Is alleen niet ideaal, omdat je nog wel een programma nodig hebt.

Er zijn ook programma's voor iPad, zoals AirChord, die hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
Fuwor schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:15:
[...]

Ik heb dat wel eens gedaan met AirFoil (https://rogueamoeba.com/airfoil/mac/). Dat is een programma op je Mac die audio (in mijn geval met een ADC, analog to digital converter) door kan sturen naar verschillende draadloze geluidsbronnen. Is alleen niet ideaal, omdat je nog wel een programma nodig hebt.

Er zijn ook programma's voor iPad, zoals AirChord, die hetzelfde doen.
Jammer dat Airfoil niet op een Raspberry pi draait. die zou ik nog wel naast mijn draaitafel willen hangen. om een complete computer te draaien naast mijn Draaitafel, lihjkt me overkill.

Nadeel van airchord is dat het op dit moment geen stereo paar Homepods ondersteund.

Tijd voor een nieuwe Homepod Max met aux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Waar gaat het heen met de jeugd? Dochterlief (2) loopt naar de HomePod en zegt dood leuk ‘Siri harder’. Gelukkig vergeet ze het stukje Hey er voor nog :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:24:
Waar gaat het heen met de jeugd? Dochterlief (2) loopt naar de HomePod en zegt dood leuk ‘Siri harder’. Gelukkig vergeet ze het stukje Hey er voor nog :')
Hahaha nice, die van mij is net drie en zegt als ze naar bed gaat altijd “Hey Siri hele kamer op <kleur van de dag>” en dan gaan al haar hue lampen op die kleur :P

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 28-02-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:29:
[...]

Hahaha nice, die van mij is net drie en zegt als ze naar bed gaat altijd “Hey Siri hele kamer op <kleur van de dag>” en dan gaan al haar hue lampen op die kleur :P
Nice. Wil best een HomePod op haar kamer zetten, maar kan je ze ook vergrendelen qua volume niveau, niet he? Heb geen zin dat ze hem vol kan aanzetten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:33:
[...]

Nice. Wil best een HomePod op haar kamer zetten, maar kan je ze ook vergrendelen qua volume niveau, niet he? Heb geen zin dat ze hem vol kan aanzetten…
Nou wij hebben hem op een plankje zodat ze er niet bij kan. Is meer zodat we wat muziek hebben als wij er bij zijn. Dat hij ook muziek speelt door “Het Siri speel” te zeggen weet ze (nog) niet, dat doen we om die reden altijd met de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:58:
[...]

Nou wij hebben hem op een plankje zodat ze er niet bij kan. Is meer zodat we wat muziek hebben als wij er bij zijn. Dat hij ook muziek speelt door “Het Siri speel” te zeggen weet ze (nog) niet, dat doen we om die reden altijd met de telefoon.
Ah ja, ook een optie maar als ze naar bed gaat is dat altijd even een offline momentje. Geen telefoons en horloges.

Ze zouden z’n maximaal volume niveau eens moeten ontwikkelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jasper1975 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:24:
[...]

Jammer dat Airfoil niet op een Raspberry pi draait. die zou ik nog wel naast mijn draaitafel willen hangen. om een complete computer te draaien naast mijn Draaitafel, lihjkt me overkill.

Nadeel van airchord is dat het op dit moment geen stereo paar Homepods ondersteund.

Kans op een speaker met externe audio ingang schat ik op nihil. Ze halen juist overal de aansluitingen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Ah ja, ook een optie maar als ze naar bed gaat is dat altijd even een offline momentje. Geen telefoons en horloges.

Ze zouden z’n maximaal volume niveau eens moeten ontwikkelen :+
Nou dan gebruiken wij hem ook niet idd. Al vind ik persoonlijk een “offline momentje” eerder iets met schermen, niet muziek wat speelt. Vroegah bij ons thuis had mijn vader ook vrijwel altijd een LP op staan bijvoorbeeld.

Maar over offline gesproken, wij hadden eerst een iPad voor haar maar merkte aan onszelf dat het streven van een half uurtje per dag al snel een uurtje werd en vervolgens nog langer.

De iPad is nu “stuk” en dat vind onze kleine eigenlijk wel prima. Tijdens het eten koken is er een half uurtje buurman en buurman op de AppleTV maar daarbuiten vind ik het veel fijner als ze creatief bezig is op een andere manier, kleuren, puzzelen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Kans op een speaker met externe audio ingang schat ik op nihil. Ze halen juist overal de aansluitingen uit.
Dat voelt niet als een realistische wens idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:22:
[...]

Nou dan gebruiken wij hem ook niet idd. Al vind ik persoonlijk een “offline momentje” eerder iets met schermen, niet muziek wat speelt. Vroegah bij ons thuis had mijn vader ook vrijwel altijd een LP op staan bijvoorbeeld.

Maar over offline gesproken, wij hadden eerst een iPad voor haar maar merkte aan onszelf dat het streven van een half uurtje per dag al snel een uurtje werd en vervolgens nog langer.

De iPad is nu “stuk” en dat vind onze kleine eigenlijk wel prima. Tijdens het eten koken is er een half uurtje buurman en buurman op de AppleTV maar daarbuiten vind ik het veel fijner als ze creatief bezig is op een andere manier, kleuren, puzzelen, enz.
Herkenbaar. Hier is het de zelfde manier, tijdens het koken mag ze een half uurtje op haar eigen iPhone. 9/10 keer wordt het YouTube Kids en soms gaat ze mensen lastig vallen via FaceTime :+

Wellicht straks een mooie gele HomePod mini op haar kamertje :+

Ok, ze wil een blauwe. Ook goed!😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Jasper1975 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:19:
https://www.belkin.com/nl...ith-airplay-2/p/p-auz002/

edit: dat is andersom blijkbaar |:(

[ Voor 6% gewijzigd door cwegh op 28-02-2022 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

offtopic:
Waarom nou weer de USB-C aansluiting aan de andere kant? Lekker handig voor je cable management..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Toppe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 07:23:
[...]

offtopic:
Waarom nou weer de USB-C aansluiting aan de andere kant? Lekker handig voor je cable management..
Ben allang blij dat ze dat gebruiken ipv Micro of mini usb. Tenminste een device met een up to date aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
Toppe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Al gooien ze alleen maar bluetooth open. Op dit soort momenten voelt het Apple ecosysteem wel als een walled-garden. Ik heb er zelden echt last van maar dit is wel een dingetje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jasper1975 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Al gooien ze alleen maar bluetooth open. Op dit soort momenten voelt het Apple ecosysteem wel als een walled-garden. Ik heb er zelden echt last van maar dit is wel een dingetje voor mij.
Zullen ze ook niet doen, dat is gewoon het systeem waar je voor gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 10:44
Jasper1975 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:24:
[...]

Airchord 2 toch wel?
Die kun je via TestFlight gebruiken.

Zie: https://www.reddit.com/r/...th_support_for_airplay_2/

[ Voor 9% gewijzigd door RFdeGroot op 04-03-2022 15:42 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nou voor die 4 geïnteresseerde die nog geen Mini van internet hadden, Apple verkoopt ze nu ook op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Zit zelfs zes maanden Apple Music bij.
Nog maar een mini met een kleurtje bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ronvgs schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:35:
Zit zelfs zes maanden Apple Music bij.
Nog maar een mini met een kleurtje bestellen.
Heb je al eens een periode gratis gehad? Dan even opletten, niet altijd kan je het dan nog een keer gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:18:
Nou voor die 4 geïnteresseerde die nog geen Mini van internet hadden, Apple verkoopt ze nu ook op de site
Levering eind Maart -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:41:
[...]

Heb je al eens een periode gratis gehad? Dan even opletten, niet altijd kan je het dan nog een keer gebruiken
Kan inderdaad een dingetje zijn, want bij * wordt specifiek nieuwe abonnees genoemd. Maar wellicht lukt het, want ooit had ik een proefmaandje Apple Arcade genomen. Bij aanschaf nieuwe iPad kreeg ik toch gratis drie maanden AA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-04 10:26
Misschien nog een leuk kleurtje erbij voor op de kinderkamer... :Y
Volgende week ook stemherkenning, daar ben ik wel benieuwd naar nu het hele huishouden hier op iOS zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Sunn0))) schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:02:
Misschien nog een leuk kleurtje erbij voor op de kinderkamer... :Y
Volgende week ook stemherkenning, daar ben ik wel benieuwd naar nu het hele huishouden hier op iOS zit.
Precies. Dochterlief wil ook altijd muziek aan. Straks maar eens een blauwe op haar kamer zetten!

offtopic:
Iemand toevallig een foto waar een blauwe in gewoon licht staat? Al die foto’s die ik online vindt zijn perfect uitgelicht en daar heb ik dus even niets aan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:48:
[...]

Precies. Dochterlief wil ook altijd muziek aan. Straks maar eens een blauwe op haar kamer zetten!

offtopic:
Iemand toevallig een foto waar een blauwe in gewoon licht staat? Al die foto’s die ik online vindt zijn perfect uitgelicht en daar heb ik dus even niets aan…
Je laatste vraag vind ik overigens niet off-topic. Om een kleur goed te kunnen beoordelen, lijkt me het handigst om deze in het echt te zien. Daarnaast verandert een kleur ook: space grey van nu is niet hetzelfde als van een paar jaar geleden.
Pagina: 1 ... 26 ... 44 Laatste

Let op:
Bestellingen en Levertijden mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9