Dat werkt dus niet
Dan wil ze me route instructies geven voor campings in de buurt
"Ik vindt dit nummer leuk" levert een
"okay, ik zal het onthouden" op en ik neem aan dat hij dan random vaker voorbij komt ofzo, maar dat geeft hem dus geen hartje.
"Zet dit nummer in de afspeellijst Mijn gewone muziek" of
"in de Mijn gewone muziekafspeellijst" werkt ook niet want dan kan ze de afspeellijst
"gewone" niet vinden op Apple Music.
Maar dat is misschien een beperking van de naam van die afspeellijst. Al is
"speel de afspeellijst Mijn gewone muziek" nooit een issue.
Ik kan online verder ook geen Engelse commando's vinden om een nummer een hartje te geven, dus een logische vertaling daarvoor bedenken is ook geen optie.
Op dit moment moet ik dus de HomePod vragen wat er afgespeeld wordt, of op een ander apparaat kijken wat de HomePod speelt, dan dat nummer handmatig opzoeken en een hartje geven. En dat is gewoon lomp omslachtig.
"geef dit nummer een hartje" zou dit gewoon moeten doen lijkt me
[Edit]
Ik heb er vandaag nog eens actief mee zitten spelen, hiervoor was het vooral in the moment proberen en gefrustreerd raken omdat het niet werkte
Ik heb nu wat compleet andere nummers opgezocht om ze makkelijker te kunnen terugvinden, etc. En
"ik vind dit nummer leuk" lijkt ze wel degelijk een hartje te geven!
Alleen de slimme playlist update niet met die nummers.
Pas wanneer ik in de music app het nummer "toevoegen aan mijn bibliotheek" verschijnt hij in die playlist. Gelukkig kan dat ook via de HomePod.
Dus om dit werkend te krijgen moet ik twee commando's geven;
"Ik vind dit nummer leuk" en daarna (of ervoor

)
"voeg dit nummer toe aan mijn bibliotheek". Dan verschijnt hij wel in de slimme playlist en wordt hij naar m'n telefoon gedownload
Zo, blij dat ik toch even actief ben gaan experimenteren, want hier ergerde ik me al een tijd aan
[
Voor 67% gewijzigd door
Spike_wolf op 19-02-2022 22:19
]