We gaan maar onderzoeken wat nieuws is want zo op het eerste gezicht zie ik niet zo veel
:strip_exif()/f/image/oXrhiLVa2xOghyYeFoztK8Zg.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu gaan de HomePod wel altijd traag maar gewoon op auto zetten de ochtend na het uitbrengen van een update staat hij er op, scheelt een hoop frustratie
:strip_exif()/f/image/oXrhiLVa2xOghyYeFoztK8Zg.jpg?f=fotoalbum_large)
Update iets wat normaal op achtergrond gebeurt en je eigenlijk gewoon moet negeren net zo als je air pods in eens staat het op. Bij andere devices (Apple TV ) merk ik dat momenteel druk is met update. Normaal download deze een update en paar min nu duurt het 45 tot meer dan uur.Tomba schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:13:
Vandaag mijn eerste HomePod (Mini) binnen gekregen en wil hem graag updaten. Nu staat hij al ruim een uur op dit scherm:
[Afbeelding]
Hoe lang zou dit moeten duren?
Btw wat ontzettend irritant dat t ding direct na koppelen iets uit Apple Music gaat spelen :-/
Nu gaan de HomePod wel altijd traag maar gewoon op auto zetten de ochtend na het uitbrengen van een update staat hij er op, scheelt een hoop frustratie
Ik heb al jaren hue sensor in met een negative ip rating badkamer hanger. En dat gaat al jaren goed en nu sinds al aantal maanden ook een HomePod. Merk tot nu toe nog niets van vocht maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. I know, hier doucht iemand (wil niet wijzen) ook op 💯 graden en de HomePod lijkt zich in dat stoombad prima te houden.Tomba schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:02:
[...]
Bij ons in de badkamer loopt de luchtvochtigheid nog wel eens op richting die 90-95% (s nachts staat de luidruchtige ventilator uit maar er wordt dan toch nog wel eens gedoucht) dus dan hou ik het wel bij mijn IP44 BT boxje daar
[ Voor 71% gewijzigd door xbeam op 18-12-2021 11:17 ]
Lesdictische is mijn hash#