Ik heb er hier 1 naast me staan op mijn buro, volgende nummer afspelen tik ik twee keer die homepod aan. geluid harder en zachter ook. De andere in huis raak ik eigenlijk zeden of nooit aan alleen om af te stoffen.Scrtz schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:28:
[...]
Oei helder ik heb niks gezegd dan!
Is er eigenlijk iemand hier die dat touch paneel ooit gebruikt? Bij mij staan sowieso het gros van de homepods uit het zicht en bedien alles met de iPhone.
Veroordeel niet, verwonder u slechts