Irritatie bij ziggo 
Volgend jaar aub die kale weg.
Volgend jaar aub die kale weg.
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 25-11-2017 15:18 ]
Hoezo? Doornbos en die kale waren aan het bekvechten of er nu in de 2e run wel of niet mensen waren die zich verbeterden, dat was wat ongemakkelijk. Het is geen commentaar op de vraagstelling in een interview of de kwaliteit van het beeldsjaool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:17:
@matthijst Commentaar op Ziggo etc. mag in deze thread.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 10% gewijzigd door Dijkstraat op 25-11-2017 16:13 ]
Best goed verhaal, maar ik vraag me af wat ik nu eigenlijk zie: hij verliest 3 tiende in 1 bocht? Ik krijg het idee dat het materiaal niet helemaal goed afgesteld staat, omdat wonderboy Hamilton voor Sky eigenlijk niks fout kan doen..ArnevdS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:34:
Hamilton verliest pole dus gewoon in de laatste bocht, waar hij een beetje wijd gaat. Analyse Anthony Davidson op Sky: https://streamable.com/w3y8f
ping 127.212.23.124
Welke agenda gebruik je die van vorig jaar, weinig gemist trouwens hoor.MikeyMan schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:26:
Damnit... M'n f1 agenda heeft de quali om 1800 erin staan... Alles gemist joh!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Testing, one, two ...
Het was ook om 1800. Lokale tijd...MikeyMan schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:26:
Damnit... M'n f1 agenda heeft de quali om 1800 erin staan... Alles gemist joh!
17.00 bedoel je, het is daar 3 uur later volgens mij
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nope, het was 1700 lokale tijd. Al eens eerder in dit topic langsgekomen dat een eerder in het jaar gedownloade kalender deze GP de verkeerde tijd gegeven. Hierzo ook, maar controleer het altijd wel even.
Ik zie Pirelli bij een speciale GP nog wel een een echte regenboogband gebruiken voor een soort pro-homorechten dingetje oid.1lau schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:48:
De regenboogband voor 2019
[afbeelding]
bron:https://www.reddit.com/r/formuladank/comments/7f2x66/my_compound_proposal_for_2019_midsuper_medium/
[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2017 18:15 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bummer. Had dat bericht gemist. Wilde Q3 kijken, bleek reeds afgelopen te zijn. Morgen dus ook de race om 17:00?ArnevdS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:48:
[...]
Nope, het was 1700 lokale tijd. Al eens eerder in dit topic langsgekomen dat een eerder in het jaar gedownloade kalender deze GP de verkeerde tijd gegeven. Hierzo ook, maar controleer het altijd wel even.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
17.00 in Abu Dhabi ja, 14.00u in NL...wcduck schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:00:
[...]
Bummer. Had dat bericht gemist. Wilde Q3 kijken, bleek reeds afgelopen te zijn. Morgen dus ook de race om 17:00?
Bedankt voor deze update! De f1 kalender zat er dan wel erg ver naast dit keer. Had erg balen geweest als ik de laatste f1 race had gemist.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik zeg McLaren op het podium morgenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:39:
Nou de race morgen, mijn voorspelling.
Mercedessen starten met bijna vol vermogen en houden P1 en P2. Ze lopen rustig weg, slaan een gat naar Ferrari, pitten een keertje als ze afdoende ruimte hebben en rijden op hun dode gemak naar de finish. Ferrari in de optocht erachteraan, misschien naaien ze Kimi nog eens een keertje om weet ik veel wat voor reden. Dan de RBR's, dan de FI's en dan de rest. Sauber zuigt dus laatste, minstens een STR ontploft want Renault en misschien nog een Renault motor, of weer eens een Honda om afscheid te nemen van McLaren.
Mea culpa, sinds september post ook ik inderdaad veel minder in de topics.P.O. Box schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:36:
[...]
Valt mij de laatste GP's sowieso al op dat het een stuk rustiger is in de topics. [•••] Maar wat ik vooral mis is de mensen die foto's en vooral video's van her en der in het topic plakken. Dat is toch een stuk minder geworden sinds de zomerstop.
[ Voor 41% gewijzigd door TinusTegengas op 26-11-2017 11:38 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Williams heeft een officiële reservecoureur en Red Bull nietDijkstraat schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:48:
[afbeelding]
Zoek de verschillen...
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[Conspiracy theory mode on]Wom schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:34:
Veelzeggende fotos inderdaad. En dan heb je het personeel in de fabrieken nog niet opgesteld staan.
Overigens doet Williams het wel slimmer door tussen de twee pitboxen in the staan. Mijn oog viel eerst op de naam Ricciardo door de plaatsing bij Red Bull.
Devil is in the details.
Zit het net terug te kijken maar dit is best wel leuk om te zien, met leuk commentaar erbij , lekker competitief ook:Martinspire schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:14:
Nog mensen die de e-sports volgen momenteel? https://www.twitch.tv/f1esports
Momenteel staat er een (sympathieke) Turk op 1, maar volgens mij komen er nog meer races.
Zo te horen is er morgen ook nog een race. Ben benieuwd of de winnaar nog op het podium komt.
Net de samenvatting nog even gekeken op Facebook. Best goed en spannend om te zien. Ook leuk reacties van de coureur rechtsonder in beeld. Dit is een heel goed initiatief en zeker voor herhaling vatbaar. Ik kijk al uit naar volgend jaar.Humma Kavula schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:43:
[...]
Zit het net terug te kijken maar dit is best wel leuk om te zien, met leuk commentaar erbij , lekker competitief ook: [video]
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 26-11-2017 11:49 ]
Drie bikkels zonder zonnebril.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Aah ninja edit
GMTA
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van de Kiwi en Aussi kan ik mij dat wel voorstellen die zijn wel enige zon gewend. Maar een Canadees zonder zonnebril?
En die foto is door een officiele fotograaf gemaakt? want onzettend slecht... even het bankje paar meter naar links en je hebt niemand in de schaduw.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Vreselijk commentaar. Net zoals die gasten bij Sky, altijd zo schreeuwend als de race begint.Humma Kavula schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:43:
[...]
Zit het net terug te kijken maar dit is best wel leuk om te zien, met leuk commentaar erbij , lekker competitief ook: [video]
Jawel hoor.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:44:
Wat is dit voor een dode boel zeg. Hebben we er gewoon geen zin meer in ofzo?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Smiling as the shit comes down...
Met de ziggo app (en de juiste vpn) kan je re-live kijken.Blik1984 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:11:
Balen, ik ga de eerste 30 minuten zeker missen. Ik zit op het vliegveld van Maleisië en ik kan mijn tas pas over 40 minuten inchecken. Daarna moet ik nog door immigratie en security voordat ik bij de lounge aankom en kan gaan kijken. Wel een beetje een bummer, want ik had mijn 5 uur wachttijd een beetje daarop ingedeeld...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Met een beetje mazzel krijgen we een mega crash voorin. Gebeurt er toch nog wat wezenlijks.ScrooLoose schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:27:
Eerste race in die paar jaar dat Max nu rijd dat ik niet zo veel zin heb om te kijken.
Er staat eigenlijk niks meer op het spel, de baan vind ik niks aan en ben eigenlijk wel klaar met F1 voor dit jaar.
Dat halve jaar vakantie wat dat betreft komt geen moment te laat
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Journalist/presentator Erik DijkstraBreezers schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:29:
Wie is die clown bij Ziggo met die krokodillen lederen laarzen ?
Yep. De kleuren lijken me ook een beetje 'off' bij de studiobeelden (de beelden uit Abu Dhabi zijn qua kleur wel ok)metallicattim schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:35:
Is het beeld bij meer mensen onscherp als de 3 gasten op de bank in beeld zijn? Alleen Tom is dan scherp die andere 2 echt ongemakkelijk onscherp!
Is dus maar bij 1 camerastandpunt dus ik neem aan een verkeerde AF ingesteld
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat doet Brundle wel vakerJasphur schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:44:
Op SKY. Jat hij nou het interview van die vrouw?
Hét zijn commentatoren van Sky Sports F1 waaronder onze Italiaanse vriend Davide Valsecchi.Ari Gold schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:13:
[...]
Vreselijk commentaar. Net zoals die gasten bij Sky, altijd zo schreeuwend als de race begint.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 26-11-2017 13:46 ]
Jan BoerenfluitjesBreezers schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:29:
Wie is die clown bij Ziggo met die krokodillen lederen laarzen ?
[ Voor 39% gewijzigd door Dijkstraat op 26-11-2017 13:47 ]
Tja, crashes kunnen leuk uitpakken voor Max of anderen wat verder achterin maar ik vind het altijd wat afbreuk doen aan de resultaten die daar uit voort komen.Spotmatic schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:35:
[...]
Met een beetje mazzel krijgen we een mega crash voorin. Gebeurt er toch nog wat wezenlijks.
Waiting on the world to change
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net op tijd die ninja editpinda powerrr schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:50:
Cool dat vliegtuig van Emirates Ethihad en die daarachter!
Verklaart een hoop.sjaool schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:45:
[...]
Hét zijn commentatoren van Sky Sports F1 waaronder onze Italiaanse vriend Davide Valsecchi.
Ik heb hetzelfde. VER (en waarschijnlijk RIC) komen er niet aan te pas, en waarschijnlijk gaan we in de top 3 na de eerste paar bochten geen inhaalacties meer zien. Ik ga ervoor zitten, maar zet er stiekem een voetbalwedstrijd bij aan op het tweede scherm.ScrooLoose schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:27:
Eerste race in die paar jaar dat Max nu rijd dat ik niet zo veel zin heb om te kijken.
Er staat eigenlijk niks meer op het spel, de baan vind ik niks aan en ben eigenlijk wel klaar met F1 voor dit jaar.
Dat halve jaar vakantie wat dat betreft komt geen moment te laat
Ja ook inderdaad! Het fatsoenlijke materiaal is vast al ingepakt voor dit jaarnoo schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:40:
[...]
Yep. De kleuren lijken me ook een beetje 'off' bij de studiobeelden (de beelden uit Abu Dhabi zijn qua kleur wel ok)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een ding is een zekerheidje bij deze race, er is altijd vuurwerk (aan het einde v/d raceRoD schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:56:
[...]
Maargoed, wie weet, laatste race, misschien krijgen we nog vuurwerk (wishful thinking).
Waiting on the world to change
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
DUGG
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 26-11-2017 14:07 ]
Die zijn er wel geweest maar door de twee DRS-zones kon iedereen zijn plek weer terugpakken.Vos schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:07:
Geen wisselingen in top 12, bijzonder.
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 26-11-2017 14:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq