Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ric was on it deze sessie. Bijzonder hoe hij en Max stuivertje lijken te wisselen qua pace tot nu toe.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[YouTube: https://youtu.be/idLN3EDLZWI]Bansheeben schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:41:
[...]
Ric was on it deze sessie. Bijzonder hoe hij en Max stuivertje lijken te wisselen qua pace tot nu toe.
Ook een mooi RIC momentje.
En duidelijk andere setup bij Max dan in FP1 (of een goede tow gehad?)

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 24-11-2017 15:55 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hier een overzicht van alle 'battles' die nog gestreden kunnen worden deze GP

https://www.formula1.com/...ium.jpg/1511526874045.jpg

[ Voor 137% gewijzigd door Jasphur op 24-11-2017 16:05 ]

(bron: twitter McLaren)
[ Voor 9% gewijzigd door Tleilaxu op 24-11-2017 16:25 ]
Wauw!Tleilaxu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:21:
Mooie plaatjes levert het altijd wel op...
[afbeelding]
Ze lijken vooralsnog te moeten vechten om de scraps achter de top4 teams.
De Haas komt voorlopig niet eens in de buurt en de Renaults mogen in de clinch met de McLarens en Massa voor p9 en p10.
[ Voor 24% gewijzigd door YakuzA op 24-11-2017 16:44 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zijn alle quali-battles gestreden?Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:59:
Hier een overzicht van alle 'battles' die nog gestreden kunnen worden deze GP
Volgens mij niet. Maar de battles in het artikel zijn battle die gestreden worden tijdens de race dus waarschijnlijk maken ze daarin een onderscheid.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
hm wel dus helaas. tenzij je HUL-SAI echt mee wil tellen:Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:28:
[...]
Volgens mij niet. Maar de battles in het artikel zijn battle die gestreden worden tijdens de race dus waarschijnlijk maken ze daarin een onderscheid.
https://m.gpupdate.net/en...ula-1-qualifying-battles/
Haha die curbs.TinusTegengas schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:57:
Abu Dhabi track guide met Max en Daniël![]()
http://www.redbullracing.com/video/your-bike
YES NO met Horner.
Dat soort mensen geeft mij tóch wel een glimlach hoor.
Max over de halo.... Ik zaag dat ding er gewoon af
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8XafxP7-nKo]
[ Voor 36% gewijzigd door TinusTegengas op 25-11-2017 07:33 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hier vier uur later dusJasphur schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:10:
Niet vergeten heren. FP3 11:00 en Q is om 14:00
[ Voor 72% gewijzigd door CrazyFool op 25-11-2017 10:09 ]
14u Nederlandse tijdCrazyFool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:07:
laat maar, antwoord op mijn vraag staat hier 3 Posts boven mij:+
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
de vlaggetjes zijn niet duidelijk?CrazyFool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:07:
laat maar, antwoord op mijn vraag staat hier 3 Posts boven mij
Ik had inderdaad problemen om ze te begrijpen. Maar ik was ook nog niet helemaal wakker
Nu ik er zo op terug kijk zijn ze logisch!
goede morgen dan !CrazyFool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:23:
[...]
Ik had inderdaad problemen om ze te begrijpen. Maar ik was ook nog niet helemaal wakker
Nu ik er zo op terug kijk zijn ze logisch!
veel plezier vandaag bij FP3 en Q... ik heb er zin in !
Gaaf om die auto's te zien glijden en los te komen van de grond.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Best handig in dat landEdd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:33:
Ik had eigenlijk verwacht dat VER wel even zou stoppen en de parasol mee zou nemen..
[afbeelding]

[ Voor 8% gewijzigd door ArnevdS op 25-11-2017 11:58 ]
Goedemorgen, 3 bericht erboven staat die ook al
[ Voor 88% gewijzigd door Dijkstraat op 25-11-2017 12:24 ]
Is ook niet echt de snelste manier om die bochten door te komen volgens mijArnevdS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:17:
Meer springende en glijdende auto's, Hartley: https://streamable.com/ft6wr
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En volgens mij is dit het rustigste GP topic ooit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ah-ZgP24noM]
Wennen aan de 'nieuwe' tijd weer? Daarnaast is het vaker rustig tijdens de VT. Vooral tijdens een weekend zoals deze, wanneer er weinig controverse is, en de winnaars eigenlijk al bekend zijn.Jasphur schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:08:
Nog minder dan een uur en dan de Q.
Het zal mij in ieder geval benieuwen wat Red Bull, Ferarri of McLaren nog klaar kunnen spelen op dit circuit. De afgelopen dagen een beetje - als een noob - geoefend op dit circuit in F1 2016 en met de lange rechte stukken is het erg lastig voor teams zonder Mercedes PU.
Valt mij de laatste GP's sowieso al op dat het een stuk rustiger is in de topics. Ik zat me vanmorgen nog te bedenken om eens na te gaan hoeveel posts ieder topic had om 10:00 op Q-day. Maar daar ben ik te lui voorJasphur schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:08:
Nog minder dan een uur en dan de Q.
Vind het wel jammer. Maar wat ik vooral mis is de mensen die foto's en vooral video's van her en der in het topic plakken. Dat is toch een stuk minder geworden sinds de zomerstop.
Als ik voor mij praat komt het omdat het niet meer leuk is in het topic.P.O. Box schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:36:
[...]
Valt mij de laatste GP's sowieso al op dat het een stuk rustiger is in de topics. Ik zat me vanmorgen nog te bedenken om eens na te gaan hoeveel posts ieder topic had om 10:00 op Q-day. Maar daar ben ik te lui voorIk verwacht in ieder geval een sterk dalende lijn.
Vind het wel jammer. Maar wat ik vooral mis is de mensen die foto's en vooral video's van her en der in het topic plakken. Dat is toch een stuk minder geworden sinds de zomerstop.
Altijd dat gezever over Max wel/geen fanboy. Alles moet 1000x opnieuw geanalyseerd worden. Het houdt gewoon niet op.
Voor mij een reden om zeker tijdens een race het topic niet te volgen, scheelt veel ergenis.

bron:https://www.reddit.com/r/formuladank/comments/7f2x66/my_compound_proposal_for_2019_midsuper_medium/
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Samenvatting van 50 seconden van FP3
YouTube: 2017 Abu Dhabi Grand Prix | FP3 Summary
Ik neem de moeite niet meer. Het valt me heel erg op dat er zodra het goed gaat met Max er hordes nieuwe mensen de topics bezoeken die F1 anders beleven/zien. Daar volgen steevast "conflicten" uit. Daarmee zeg ik niet dat iemand (welk kamp ook) gelijk heeft, maar het is niet meer leuk in de topics inderdaad zoals hier al eerder gezegd.P.O. Box schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:36:
[...]
Valt mij de laatste GP's sowieso al op dat het een stuk rustiger is in de topics. Ik zat me vanmorgen nog te bedenken om eens na te gaan hoeveel posts ieder topic had om 10:00 op Q-day. Maar daar ben ik te lui voorIk verwacht in ieder geval een sterk dalende lijn.
Het is dat ik dit topic toevallig langs zag komen in active topics lijst, anders had ik het niet eens meer gezien, waar ik eerder altijd behoorlijk actief was in de F1 topics. Jammer.
P.O. Box schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:36:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het valt de laatste tijd mee maar in het begin toen Max net bij Torro Rosso reed had je ook een paar hier die er een beetje een elitaire houding op na hielden ten opzichte van de nieuwe fans, dat helpt ook niet.UltraSub schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:52:
[...]
Ik neem de moeite niet meer. Het valt me heel erg op dat er zodra het goed gaat met Max er hordes nieuwe mensen de topics bezoeken die F1 anders beleven/zien. Daar volgen steevast "conflicten" uit. Daarmee zeg ik niet dat iemand (welk kamp ook) gelijk heeft, maar het is niet meer leuk in de topics inderdaad zoals hier al eerder gezegd.
Smiling as the shit comes down...
Een 'all-season' band?1lau schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:48:
De regenboogband voor 2019
[afbeelding]
bron:https://www.reddit.com/r/formuladank/comments/7f2x66/my_compound_proposal_for_2019_midsuper_medium/
Ben bang dat het niet beter wordt.
PSN: xMaurice93
Hopelijk alleen dit weekend en niet volgend jaar weer met een seconde achterstand beginnen.Maurice079 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:08:
Bizar hoeveel tijd ze telkens in de 3e sector verliezen. Mercedes lijkt echt oppermachtig dit weekend.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gaat leuk worden als het echt Kubica wordt volgend seizoen.TheBrut3 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:20:
Gewoon weer bijna een seconde tussen STR en MAS... Wat triest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja erg matig, en lucky door naar Q2.TheBrut3 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:20:
Gewoon weer bijna een seconde tussen STR en MAS... Wat triest.

[ Voor 39% gewijzigd door ArnevdS op 25-11-2017 14:22 ]
Waarschijnlijk compensatie? Dat is in ieder geval het enige wat ik kan verzinnen.Wom schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:20:
S3 is het meest technische stuk, snap niet goed dat Red Bull daar verliest.
(Vrij) lage downforce setup gaf waarschijnlijk toch iets beter gemiddelde.
Ik ook niet helemaal, maar ik verwacht dat het komt door een compromis in de afstelling. Dit vanwege de lange rechte stukken.Wom schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:20:
S3 is het meest technische stuk, snap niet goed dat Red Bull daar verliest.
-
Q2, McLaren

Max heeft ook nog best wel een goed met Ricciardo
Hij zit er nu wel beter bij, maar nog steeds achter RIC. Hopen op een betere Q3.sjaool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:40:
Een P7 zal Max echt niet tevreden mee zijn. 0.6s op RIC moet haast wel een foutje zijn geweest.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Motorproblemen bij Sainz waarschijnlijk melden ze bij sky

- DaniëlWW2
- Niet online
Nogal ja. Ferrari is ook helemaal zoek gereden...
Ferrari werd aan het begin van het seizoen juist niet zoek gereden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:54:
[...]
Maar dit zijn grote verschillen inderdaad.
Bizar. Gewoon weer 1,5 seconden. Mag echt hopen dat dit geen voorbode is voor volgend seizoen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:54:
[...]
Very close gapsjaool schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:54:
VER nu toch sneller dan RIC.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nog niet zo klein als de 0.06s in Q1.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zeg ik niet.yorkick schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:54:
[...]
Ferrari werd aan het begin van het seizoen juist niet zoek gereden?
Maar dit zijn grote verschillen inderdaad.

Smiling as the shit comes down...

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vergeet niet dat het hier maar om een ronde gaat in de Q-stand. In de race zal het gelukkig weer dichter bij elkaar zitten. Ook al blijft het gat natuurlijk wel groot.
Bot
Ham
Vet
Ric
Rai

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Helaas is dit de laatste race, dus het volgende GP-weekend-topic wordt pas in 2018 geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1