[F1 2017] Race 20 - GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 29.039 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:21:
[...]
Dat ze hier nog 5 minuten van konden maken...
4 minuten vuurwerkshow 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo jammer dat Will en zijn team het niet meer mogen doen. Het leukste stukje zit trouwens op het einde waar Will de jongens die de show rippen en op Youtube zetten nog even bedankt. :)

Deze start op 26:27.
[YouTube: https://youtu.be/D16f5nNfnls?t=26m27s]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 22:51
sjaool schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:34:
[...]

Zo jammer dat Will en zijn team het niet meer mogen doen. Het leukste stukje zit trouwens op het einde waar Will de jongens die de show rippen en op Youtube zetten nog even bedankt. :)

[video]
Ik denk dat die dame hem nog wel een afscheidscadeautje wilt geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

[...]

[video]
Ik zie nog wel gebeuren dat Liberty/FOM ze in dienst neemt om op het officiële kanaal meer post-race te doen. Het lijkt me eigenlijk vrij logisch dat die toch een deel van de post-race coverage will gaan maken om bv in de VS te verkopen maar ook in andere landen wat meer content te kunnen leveren. Will is prima in interviews en kan ook nog leuke pre en post-race content in elkaar draaien. En het is niet alsof het nou superveel kost daar. Als ze namelijk Sky aanhaken (zoals ESPN gaat doen), dan blijft Sky de eigenaar van de content (of het kost ze erg veel). En dan kun je er nog wat extra dingen bij doen e.d.

Ik zie ze volgend jaar dit wel erg uitbreiden. Hij doet sowieso al een aantal van de korte filmpjes van FOM de interview-samenvatting die erop komt, waarom dan ook niet een lange versie. Misschien samen met die dame van Mercedes, lijkt me prima.

Zeker als je bv in het buitenland zit en er wordt niets uitgezonden, is zo'n kanaal zinvol.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2017 00:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03
Dijkstraat schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:56:
Hebben Max en Red Bull toch nog wat gewonnen vandaag :+
[afbeelding]
De pitstop van VER was echt belachelijk snel. Knipper met me ogen en banden waren al omgewisseld. Volgens mij een van de snelste van het seizoen zelfs.

[ Voor 5% gewijzigd door Xepos op 27-11-2017 00:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Xepos schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:15:
[...]

De pitstop van VER was echt belachelijk snel. Knipper met me ogen en banden waren al omgewisseld. Volgens mij een van de snelste van het seizoen zelfs.
Nope :+
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/awards/dhl-fastest-pit-stop-2017/_jcr_content/featureContent/image_9.img.jpg/1500219211526.jpgIn Brazilië was Williams ook sneller. 2:10.
Desalniettemin blijft het rap.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Humma Kavula schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:22:
[...]

[afbeelding]In Brazilië was Williams ook sneller. 2:10.
Wel dus. Hij zegt één van de snelste, niet dé snelste... :) Wel kudos voor het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

Humma Kavula schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:22:
[...]

[afbeelding]In Brazilië was Williams ook sneller. 2:10.
Al met al toch erg netjes van zowel Mercedes als Red Bull om ze beiden zo dicht bij elkaar te leggen. Qua pitstops zijn ze nu in ieder geval gelijkwaardig aan Mercedes. Het is ook grappig om te zien dat Ferrari het toch niet altijd voor elkaar krijgt :P

Overigens blijf ik nog steeds twijfelen aan de juistheid, want ze lijken geen rekening te houden met of iemand langzaam rijdt om goed stil te staan, of dat ie er heel vlot in rijdt. Ik hoop dat ze volgend jaar ook de pitlane tijd erbij zetten. Dan kun je pas echt zien wie profiteert.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2017 10:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 10:42
Seizoen over, alles weer op 0. hup max en tot over 4 maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:32
[...]

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:06

LordKnox

Opperbaas.

Martinspire schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:23:
[...]
Overigens blijf ik nog steeds twijfelen aan de juistheid, want ze lijken geen rekening te houden met of iemand langzaam rijdt om goed stil te staan, of dat ie er heel vlot in rijdt. Ik hoop dat ze volgend jaar ook de pitlane tijd erbij zetten. Dan kun je pas echt zien wie profiteert.
Dat vind ik inderdaad ook wel interessant, de totaaltijd vanaf het moment dat je de lijn passeert aan het begint en de lijn aan het eind voorbij rijdt.

Overigens vind ik de pitlane-exit van Abu Dhabi wel echt heel gaaf. Die crossover onder de baan door is echt _/-\o_

Ook opmerkelijk te zien dat er deze rit erg veel fouten tijdens pitstops gemaakt werden. Rechtsachter bij (Gros?) ging niet soepel, Sainz die met een los wiel wegrijdt, Ricciardo had wat probleempjes.

[ Voor 12% gewijzigd door LordKnox op 27-11-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

LordKnox schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:54:
[...]
Dat vind ik inderdaad ook wel interessant, de totaaltijd vanaf het moment dat je de lijn passeert aan het begint en de lijn aan het eind voorbij rijdt.

Overigens vind ik de pitlane-exit van Abu Dhabi wel echt heel gaaf. Die crossover onder de baan door is echt _/-\o_

Ook opmerkelijk te zien dat er deze rit erg veel fouten tijdens pitstops gemaakt werden. Rechtsachter bij (Gros?) ging niet soepel, Sainz die met een los wiel wegrijdt, Ricciardo had wat probleempjes.
Bij Ric stonden de banden idd nog niet klaar omdat hij pas bij turn 19 aangaf dat hij al naar binnen kwam. ivm zun hydrolische probleem waardoor hij dacht dat hij een lekke band had.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:34

TommyGun

Stik er maar in!

Gelukkig, een van de meest saaie circuits van het jaar is ook weer gepasseerd. Op naar 2018!

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 27-11-2017 11:04 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 05-07 22:00
[...]

Ik had het idee dat bij GRO (was dat GRO ja?) 1 van de pitcrew de band nog volledig uit de bandenwarmer had gehaald.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59

mark-k

AKA markkNL

[...]

Dat gekut rechtsachter was bij hulkenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:06

LordKnox

Opperbaas.

mark-k schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:24:
[...]

Dat gekut rechtsachter was bij hulkenberg.
Dus twee keer bij Renault 8)7
Die hadden een goede dag dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:37
LordKnox schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:36:
[...]

Renault had zeker een goede dag, toch nog even lekker 6 miljoen opgepikt :+ Er zijn dagen dat ik minder fouten maak en ook nog eens minder verdien zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:39
LordKnox schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:36:
[...]

Het is de schuld van Sainz geweest, het licht stond nog op rood!
Dit was goed te zien in de herhaling dus de monteur had nog niet op het knopje gedrukt omdat hij nog niet klaar was.
Zodra op alle 4 de wheelguns een knopje is ingedrukt gaat het licht op groen en kan je wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
tlpeter schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:02:
[...]

Het is de schuld van Sainz geweest, het licht stond nog op rood!
Dit was goed te zien in de herhaling dus de monteur had nog niet op het knopje gedrukt omdat hij nog niet klaar was.
Zodra op alle 4 de wheelguns een knopje is ingedrukt gaat het licht op groen en kan je wegrijden.
Ik geloof je hoor. Maar heb je toevallig beeld hiervan? Ben wel nieuwsgierig naar een slow-mo oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:08
RobertMe schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:42:
[...]

Renault had zeker een goede dag, toch nog even lekker 6 miljoen opgepikt :+ Er zijn dagen dat ik minder fouten maak en ook nog eens minder verdien zeg maar.
Van die 6 miljoen kunnen ze dan deze boete betalen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h8dD96m5orM9TEiZ0bZDYQMI/full.png?nohitcount=1

Jasphur schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:09:
[...]

Ik geloof je hoor. Maar heb je toevallig beeld hiervan? Ben wel nieuwsgierig naar een slow-mo oid.
Volgens mij springt de lamp wel op groen, als je dit beeld YouTube: 2017 Abu Dhabi Grand Prix: Race Highlights stil zet op 3:46 zie je in de reflectie van de auto de lamp op groen springen.

[ Voor 35% gewijzigd door Dijkstraat op 27-11-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Jasphur schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:09:
[...]

Ik heb die niet maar ik heb het een aantal keer in de herhaling gezien. Rechtsboven in beeld was het licht te zien waar de coureur naar kijkt.
Het was een beeld gezien vanuit de richting van de garage zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

tlpeter schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:16:
[...]

Ik heb die niet maar ik heb het een aantal keer in de herhaling gezien. Rechtsboven in beeld was het licht te zien waar de coureur naar kijkt.
Het was een beeld gezien vanuit de richting van de garage zeg maar.
Weet niet waar je dat gezien hebt, maar in de race highlights is het licht voor Sainz groen als hij weg rijd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Groen dus. Wheelgun is ook al weg van de auto op dit punt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7rqsPCE7KEStzPgTWxTmy1DX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Hmmm, in het andere beeld ,van de zijkant,zag je duidelijk nog rood.
Misschien net buiten beeld op groen gegaan?
Dan is het raar of werkt Renault niet met zo'n knopje op de wheelgun. Hulkenberg noemde het al oud spul wat niet up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Zo jammer gister dat VER niet even in een DRS achter RAI komen kon .. je zag dat VER op het rechte stuk 330 reed en dichterbij kwam aan RAI .. 0,8s als ze het bochtige gedeelte in gingen, maar bij iedere bocht zag je de achterstand oplopen .. 0,9 .. 1,0 .. 1,2 .. 1,3 en dan gingen ze weer met 1,4s het rechte stuk op waar VER door de hogere topsnelheid weer dichterbij kwam .. 1,2 .. 1,1 .. 0,9 .. 0,8 .. maar daar koop je niks voor als je het bochtige gedeelte in gaat. :N
En dit ELKE ronde wéér. Ze hebben bij Redbull echt véél teveel op een hoge topspeed ingezet .. in het bochtige gedeelte zag je de Ferrari weglopen. En Hamilton bij Bottas eigenlijk idem dito ..

Zo zonde ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-11-2017 13:55 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 19:29
Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:55:
Zo jammer gister dat VER niet even in een DRS achter RAI komen kon .. je zag dat VER op het rechte stuk 330 reed en dichterbij kwam aan RAI .. 0,8s als ze het bochtige gedeelte in gingen, maar bij iedere bocht zag je de achterstand oplopen .. 0,9 .. 1,0 .. 1,2 .. 1,3 en dan gingen ze weer met 1,4s het rechte stuk op waar VER door de hogere topsnelheid weer dichterbij kwam .. 1,2 .. 1,1 .. 0,9 .. 0,8 .. maar daar koop je niks voor als je het bochtige gedeelte in gaat. :N
En dit ELKE ronde wéér. Ze hebben bij Redbull echt véél teveel op een hoge topspeed ingezet .. in het bochtige gedeelte zag je de Ferrari weglopen. En Hamilton bij Bottas eigenlijk idem dito ..

Zo zonde ;w
Ik betwijfel of dat echt de afstelling van RB was of gewoon de natuur van de baan. Je zag dat Ham de zelfde problemen had om bij Bot te komen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nouja, ze hadden iig 10kmh kunnen inruilen voor downforce ..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 23:28
Jasphur schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:23:
Groen dus. Wheelgun is ook al weg van de auto op dit punt.

[afbeelding]
Wheelgun heeft er tot dat moment nog niet opgezeten als ik het me goed herinner. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tackleberry op 27-11-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Die GAS. Radio Off. Wel begrijpelijk vanuit zijn kant gezien.
Zeer benieuwd naar zijn prestaties volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 21:18
Wat was daar gebeurd dan eigenlijk? Even niet meegekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:51
Die Alonso _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ProudElm schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:59:
Wat was daar gebeurd dan eigenlijk? Even niet meegekregen
Hij spinde en verloor daarmee plaatsen en eventueel punten. Wat er weer voor zorgde dat Renault de zesde plek in het constucteurskampioenschap ikreeg en dus 6 miljoen extra prijzengeld binnen harkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
ah.. ik had gezien dat die spinde, maar dacht dat die toch al buiten te punten reed.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 11:14
Practice donuts voor volgend jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ProudElm schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:30:
ah.. ik had gezien dat die spinde, maar dacht dat die toch al buiten te punten reed.. :)
Klopt, ver buiten de punten op een 14e plek voordat ie spinde. Beide STR rijders konden geen potten breken over een uitslag in de punten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
ah ja zie je wel. daarom snapte ik die boordradio niet. boeide niks dat die spinde.. Wel erg veel gescheld btw.. raar ventje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Niemand gaat dit topic denk ik missen dus slotje erop. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Helaas is dit de laatste race, dus het volgende GP-weekend-topic wordt pas in 2018 geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1