Klopt, maar op dit moment. Is alsnog bijzondersjaool schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:08:
[...]
Die zijn er wel geweest maar door de twee DRS-zones kon iedereen zijn plek weer terugpakken.
Klopt, maar op dit moment. Is alsnog bijzondersjaool schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:08:
[...]
Die zijn er wel geweest maar door de twee DRS-zones kon iedereen zijn plek weer terugpakken.
Is het al.PWM schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:08:
Dit gaat treintje rijden worden....
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 26-11-2017 14:09 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
"When you grow up your heart dies"
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hahah, de Trulli-train
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kwalitatief blaten
Daar kunnen ze bij Sauber en Williams nu alleen maar van dromen, in gevecht zijn met Mercedes en Red Bull
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij deze de stand danLamSchaap schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:14:
In China zijn we weer aan het prutsen... LeTV heeft alleen eerste lap laten zien en daarna bleef het beeld hangen om paar seconden. En ook alleen voice over en geen geluid van de race zelf... En nu zie ik allemaal oude samenvatting van de vorige races te kijken.
Zal even opsommen wat je tot nu toe gemist hebt:LamSchaap schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:14:
In China zijn we weer aan het prutsen... LeTV heeft alleen eerste lap laten zien en daarna bleef het beeld hangen om paar seconden. En ook alleen voice over en geen geluid van de race zelf... En nu zie ik allemaal oude samenvatting van de vorige races te kijken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anoniem: 338166
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GRO heeft straks last van hete remmen en schuift daardoor in de achterkant van STRSpotmatic schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:19:
Gaat VER RAI nog pakken? En GRO STR?
Waiting on the world to change
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaat een beetje heen en weer.Spotmatic schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:19:
En GRO STR?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet opgepikt wordt door een andere zender die wel F1 heeft volgend jaar...
baguette du jour
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dan ga ik wel naar de pc en zet ik het op mn 3e scherm wel aan 😂😂DaniëlWW2 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:24:
Het is nog saaier dan gevreesd.
Als de enige actie tussen Stroll en Grosjean is dan weet het het wel...
Gamertag: timmie271
Kan mee eerlijk gezegd geen leuke race op dit circuit herinneren. Vorig jaar was het wel spannend, maar leuk? Niet echt.Tk55 schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:23:
Serieuze vraag: waarom gebeurt er zo weinig? Circuit?
Bottas is gewoon een slak...Spotmatic schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:27:
Racepace in de top 6 is gewoon vergelijkbaar...
Idd, als je de auto gister nog op pole hebt gezet ben je echt niet geschikt voor formule 1
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Scherp, niet gezien.The_Scarabial schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:28:
max zn front wing werd aangepast
Dat was dan het spannende moment
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vrij slecht getimed ja. Nu verlies je weer tijd op Kimi mSeñor Sjon schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:30:
Waarom nou niet 2/3 ronden later? Nu ziet ie achter de 2 FI's ipv ervoor.
[ Voor 58% gewijzigd door Wom op 26-11-2017 14:32 ]
Die van RAI ook toch?The_Scarabial schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:28:
max zn front wing werd aangepast
Klopt, daar zaten ook 2 mannetjes bij te schroeven
[ Voor 16% gewijzigd door The_Scarabial op 26-11-2017 14:34 ]
Het is geen Max.metallicattim schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:33:
Ik zie toch constant wagens met 4 wielen over de witte lijn gaan... ALO deed het en zojuist een FI meen ik. Waarom mag dat nu opeens wel weer?
Not gaining an advantage. Ze winnen er geen plaats mee.
Linksachter ging niet lekker..Ari Gold schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:37:
Wat ging er mis bij RIC?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Had hele late call, bij Sky verwacht men platten band oid. En dan ging de bandenwissel zelf niet foutloos.Ari Gold schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:37:
Wat ging er mis bij RIC?
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 26-11-2017 14:42 ]
Bij HUL ook al... ik zie een patroon.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
DUGG
Dat was rechtsachter
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Klopt. Maar ook achter.
Leek er niet op. Dat was een hele lichte touché, lijkt me niet dat dat een hydraulisch probleem kan veroorzaken?Mach schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:39:
Vanwege de touche met de muur ?
YupThe_Scarabial schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:42:
is dit een 1 stop race?
Kan het zijn inderdaad.The_Scarabial schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:42:
is dit een 1 stop race?
YepThe_Scarabial schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:42:
is dit een 1 stop race?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waiting on the world to change
Hydraulisch probleem zal waarschijnlijk los van Renault staan
Dat vroeg ik mij ook af. Bemoedigend voor Toro Rosso volgend jaar!pinda powerrr schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:44:
Wat is er met de Honda's gebeurt, dat ALO zo maar ff een Merc powered wagen inhaalt?
Tikte ie nou de muur aan?Ari Gold schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:37:
Wat ging er mis bij RIC?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
het DRS voordeel is niet zo groot als het motorvermogen-nadeel.... dus ik denk dat het heel heel moeilijk gaat worden voor VER... maar het zou wel leuk zijn natuurlijkSpotmatic schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:44:
VER gaat RAI pakken...
Yup, hetzij lichtjes maar hij raakte daar de barrière.
Kleine touche lijkt mij. Er vliegt wel wat van af.
Die Honda mannen ontwikkelen wel door het heeft even geduurd maar uiteindelijk wil men van Honda uiteraard ook wereldkampioen worden!pinda powerrr schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:44:
Wat is er met de Honda's gebeurt, dat ALO zo maar ff een Merc powered wagen inhaalt?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq