Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik helaas die functie niet dus geen idee :/

Heb een volledige wipe gedaan... als hij zo blijft draaien zoals hij nu draait blijf ik blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:16
Bluetooth codec instellen is bij mij nog nooit gelukt, hij springt bij verlaten van het ontwikkelaarsmenu terug naar 'SBC' (de standaardinstelling), welke andere instelling ik ook kies. Denk dat het ook te maken heeft met het apparaat waar je aan koppelt (of gekoppeld bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
JdJtA schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:15:
Bluetooth codec instellen is bij mij nog nooit gelukt, hij springt bij verlaten van het ontwikkelaarsmenu terug naar 'SBC' (de standaardinstelling), welke andere instelling ik ook kies. Denk dat het ook te maken heeft met het apparaat waar je aan koppelt (of gekoppeld bent).
In mijn geval, kiest een 3T Automatisch AAC wanneer ik verbinding maakt met een X3, ook is on the fly switch mogelijk.

Met de Mate, kies ik AAC, als de BT uit is, zodra ik BT aanzet springt die inderdaad terug naar SBC, en on the fly switch is niet mogelijk.

Moet ik met een aptX apparaat proberen kijken als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 11:47
Bedankt voor het herinneren! ;)
Heb 131 nu een dag draaien, dus even afwachten hoe het zich gaat gedragen.
Maar persoonlijk heb ik nooit problemen gehad of dergelijke. Enige waaraan ik me stoor is dat ie toch redelijk wat verbruikt in de nacht.

Weet iemand trouwens wat Android Easter Egg (system app) doet?
Was dat niet een Android 7.0 spel?

En waarom gebruiken sommigen geen dark interface? Niet fijn? Geen Pro?

[ Voor 11% gewijzigd door jh26 op 06-03-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:21:

Het is een octopus... Je kunt het heen en weer door het scherm slepen. 😶

I speak for myself,
Ik heb zelfs een Pixel theme op... Daarnaast dark mode is leuk, maar zo vaak op de instellingen kom ik niet.

En ik gebruik geen Huawei apps.... Waar ik wel dark mode heb is bij edge (read mode is erg fijn) en bij Twitter, dan niet omdat het accu vriendelijker zou zijn, maar omdat ik last heb van die witte interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:02:
[...]

Het is een octopus... Je kunt het heen en weer door het scherm slepen. 😶

[...]

I speak for myself,
Ik heb zelfs een Pixel theme op... Daarnaast dark mode is leuk, maar zo vaak op de instellingen kom ik niet.

En ik gebruik geen Huawei apps.... Waar ik wel dark mode heb is bij edge (read mode is erg fijn) en bij Twitter, dan niet omdat het accu vriendelijker zou zijn, maar omdat ik last heb van die witte interface.
Dat dacht ik ook al hehe dan ga ik het gewoon verwijderen hoor onzinnig ding =p

Helaas gebruik ik wel huawei apps, want ik wil niet 2 apps hebben voor dezelfde functie.
Dus de apps die ik niet kan verwijderen of disablen van Huawei gebruik ik dan.
Vandaar dat dark theme wel een must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 15:47:
[...]

Helaas gebruik ik wel huawei apps, want ik wil niet 2 apps hebben voor dezelfde functie.
Dus de apps die ik niet kan verwijderen of disablen van Huawei gebruik ik dan.
Vandaar dat dark theme wel een must is.
Ik vind de Pixel navigatie knopjes wat strakker uitzien.

Ik gebruik al jaren de sms app van Google bijvoorbeeld, dus ik heb een backup van alle mijn sms'en, en die backup is niet gelinkt aan een fabrikant.

De mail app van Huawei vond ik best triest uitzien met dark mode, ik had iets als Windows phone verwacht.... Teleurstelling.

En calendar gebruik ik ook die van Google, al doe ik niet veel met calendar, gebruik Inbox liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor het herinneren! ;)
Heb 131 nu een dag draaien, dus even afwachten hoe het zich gaat gedragen.
Maar persoonlijk heb ik nooit problemen gehad of dergelijke. Enige waaraan ik me stoor is dat ie toch redelijk wat verbruikt in de nacht.

Ik had dus wel RAM problemen met .129 helaas... ik dacht gisteren nog dat hij eindelijk normaal bleef doen (4e dag na reboot) maar nee hoor net voor de update naar .131 was het ramgeheugen weer helemaal volgelopen.
Ben zelfs nog een paar keer van firmware geswitched (.128 etc) maar had geen baat...

Hij werkt nu echt perfect, dus hopen dat dit zo blijft }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jh26
ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:24:
[...]

Ik had dus wel RAM problemen met .129 helaas... ik dacht gisteren nog dat hij eindelijk normaal bleef doen (4e dag na reboot) maar nee hoor net voor de update naar .131 was het ramgeheugen weer helemaal volgelopen.
Ben zelfs nog een paar keer van firmware geswitched (.128 etc) maar had geen baat...

ik ga ook voor je duimen! maar als ik het zo hoor heb ik dan geluk met mijn mate 10 pro hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:24:

Hier bij mij nog steeds goed zoals met 129, Android OS gebruikt nog steeds 1,6GB, geen bit meer of minder :p

Dus inderdaad hopelijk gaat het nu beter voor jou ook 🤞
anders is de vervolg stap toch erecovery gebruiken? en echt alles volledig flashen... Ik weet niet hoe volledig een firmware installatie is.
jadenhau schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:04:
maar als ik het zo hoor heb ik dan geluk met mijn mate 10 pro hehe
Nou ja ik klaag ook graag.

Tot nu grootste probleem is BT audio bij mij.

Een keer een restart gehad en twee keer zelf opnieuw moeten starten, omdat de ene keer de telefoon helemaal vast aan het lopen was, alles was super langzaam, en de andere keer had Google Photos geen zin meer.

Tja, geef je me een iPhone en zou ik tegen net zo veel bugs lopen :p gewoon first world problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luinwethion schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:59:
[...]

Hier bij mij nog steeds goed zoals met 129, Android OS gebruikt nog steeds 1,6GB, geen bit meer of minder :p

Dus inderdaad hopelijk gaat het nu beter voor jou ook 🤞
anders is de vervolg stap toch erecovery gebruiken? en echt alles volledig flashen... Ik weet niet hoe volledig een firmware installatie is.
Ik heb dat laatste geprobeerd :P kreeg als melding dat dit toestel nog niet werd ondersteund 8)7
Maar goed het ram gebruik van Android OS zit nu al sinds gisteren stabiel op 1,6GB dus waarschijnlijk is het opgelost *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:59:
Nou ja ik klaag ook graag.

Tot nu grootste probleem is BT audio bij mij.

Een keer een restart gehad en twee keer zelf opnieuw moeten starten, omdat de ene keer de telefoon helemaal vast aan het lopen was, alles was super langzaam, en de andere keer had Google Photos geen zin meer.

Tja, geef je me een iPhone en zou ik tegen net zo veel bugs lopen :p gewoon first world problem.
Idd first world problems 8)7
Mijn BT doet het wel gelukkig gewoon goed en ik gebruik geen google photos dus kan niet meepraten.

Mijn Android OS zit gemiddeld op 1.7gb en mijn dag gemiddelde memory gebruik is 2.75gb

Edit:

Bug ontdekt in .131!
Auto rotate werkt niet naar behoren.
Auto potret naar landscape werkt niet, maar landscape naar Potret wel. Erg vervelend bij filmpjes kijken.
Na een keer rebooten is het gelukkig verholpen.

[ Voor 12% gewijzigd door jh26 op 07-03-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik zie dat .131 beschikbaar is in firmware finder.
Vanavond maar even updaten. 😎

Edit; Ik zie dat jullie me voor waren!

[ Voor 19% gewijzigd door Sveninho op 07-03-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:20:

Bug ontdekt in .131!
Auto potret naar landscape werkt niet, maar landscape naar Potret wel. Erg vervelend bij filmpjes kijken.
Ik kan het niet reproduceren. Auto rotate aan / uit werkt bij mij goed.

Wat ik wel (nog steeds) heb is:

Al paar keer gezien dat laden niet zo snel ging, kabel uit en weer in helpt dan niet, maar opnieuw starten wel.

Voor opnieuw starten >
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1dEF03H1JLBS8C2jhD2TOVlX/full.jpg

Na opnieuw starten >
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/743UYOsNxx5rAI6tctsD4m5j/full.jpg

Tweede is dat soms, wanneer ik Google Assistant handmatig opent (home knopje ingedrukt houden), dan daarna kleurt mijn home knop elke keer als ik op de knop drukt. Heeft niks met mijn theme te maken, want dat had ik ook met het originele theme. :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yneSBETuF1hfaoWa4xBAXnsl/full.jpg
heeft mij 3 pogingen gekost om de print op tijd te maken, animatie is super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jadenhau schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:20:
[...]

Idd first world problems 8)7
Mijn BT doet het wel gelukkig gewoon goed en ik gebruik geen google photos dus kan niet meepraten.

Mijn Android OS zit gemiddeld op 1.7gb en mijn dag gemiddelde memory gebruik is 2.75gb

Edit:

Bug ontdekt in .131!
Auto rotate werkt hier prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luinwethion
Couldn't resist :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KdeFzKjiqQRsutFQQB9KwZrV/full.png

Ik zal vanavond mijn XDA post updaten en mooier maken met de bugs en problemen op de Mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luinwethion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:33:

[afbeelding]

Ik zal vanavond mijn XDA post updaten en mooier maken met de bugs en problemen op de Mate.
Was het makkelijk te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:42
Hier eindelijk toch voor die Mate 10 Pro gegaan. Top apparaat. 1 klein vraagje, die Telefoonbeheer app, is die bij iemand ooit op de 100 gekomen? Maakt niet uit wat ik uit zet, ik blijf altijd op 90 hangen. ook na een virusscan en alles. Verder geen melding van wat er nog anders zou kunnen.

Niet dat die 100 een must is, maar als je 100 kan halen, wil ik 100 kunnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luinwethion
ArcticWolf schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Was het makkelijk te installeren?
Het is net zo makkelijk als met de Nexus *O*

Zodra je de bootloader geopent heb gewoon via fastboot.... Kon ik bijna niet geloven... Geen rare scripts of recoveries.

Hier een video van TKbay met instructies.

Terug gaan naar EMUI moet net zo makkelijk zijn, system.img uithalen van Huawei firmware en flashen.

Het blijft een rom die door twee (super) gasten in elkaar gezet is voor de View 10, maar werkt zeer goed, alleen de camera nog.

Zodra meer Kirin 970s devices op de markt komen en de LineageOS team officiële ondersteuning geven, verwacht ik een super werkende alternatief voor EMUI.

Daarnaast Honor heeft een open devices program, en hebben ze ook View 10s gratis aan devs gegeven. Dus er is hoop.

Edit

Oh ja face ID werkt ook.
TDCCBB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:33:
Hier eindelijk toch voor die Mate 10 Pro gegaan. Top apparaat. 1 klein vraagje, die Telefoonbeheer app, is die bij iemand ooit op de 100 gekomen? Maakt niet uit wat ik uit zet, ik blijf altijd op 90 hangen. ook na een virusscan en alles. Verder geen melding van wat er nog anders zou kunnen.

Niet dat die 100 een must is, maar als je 100 kan halen, wil ik 100 kunnen halen.
Volgens mij als je alles doet wat Huawei wilt, dus locatie gegevens uit, Auto-Sync uit, scherm time out op 15 seconden, alle bestanden en apps verwijderen, kom je dan op 100... Maar ja kun je beter je telefoon uitzetten dan :p

[ Voor 29% gewijzigd door Luinwethion op 08-03-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:23

Net een virusscan en opschonen gedaan. Ik zit nu op 98. Geen idee wat er nodig is om de 100 aan te tikken haha

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
98, hoe dan? Haha. Oh well, weer een cijfertje om me maar niet op dood te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien is m'n ram probleem nu echt opgelost (71:30u uptime) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n92tBGil.jpg

Blijft apart dat sommige toestellen niet goed werkte met .129 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:40:
[...]

Het is net zo makkelijk als met de Nexus *O*

Zodra je de bootloader geopent heb gewoon via fastboot.... Kon ik bijna niet geloven... Geen rare scripts of recoveries.

Hier een video van TKbay met instructies.

Terug gaan naar EMUI moet net zo makkelijk zijn, system.img uithalen van Huawei firmware en flashen.

Het blijft een rom die door twee (super) gasten in elkaar gezet is voor de View 10, maar werkt zeer goed, alleen de camera nog.

Zodra meer Kirin 970s devices op de markt komen en de LineageOS team officiële ondersteuning geven, verwacht ik een super werkende alternatief voor EMUI.

Daarnaast Honor heeft een open devices program, en hebben ze ook View 10s gratis aan devs gegeven. Dus er is hoop.

Edit

Oh ja face ID werkt ook.

[...]

Volgens mij als je alles doet wat Huawei wilt, dus locatie gegevens uit, Auto-Sync uit, scherm time out op 15 seconden, alle bestanden en apps verwijderen, kom je dan op 100... Maar ja kun je beter je telefoon uitzetten dan :p
Ik ben heel nieuwsgierig naar face id. Werkt het een beetje vlot?
En wat is er met de camera aan de hand? De AI die niet meer werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luinwethion
Sveninho schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:58:
[...]

Ik ben heel nieuwsgierig naar face id. Werkt het een beetje vlot?
En wat is er met de camera aan de hand? De AI die niet meer werkt?
Het is de trusted faces van Android. Werkt oké, je moet de screen lock swipen zodra je gezicht herkent is, de implementatie van Honor voor de V10 en Huawei voor de Mate 10 Lite, lijkt meer op de implementaties van OnePlus en Apple... Je kan kiezen tussen.
  • Raise to wake en dat zodra jou gezicht herkent is gaat je telefoon gelijk open
  • Rase to wake en dat de content van notificaties pas zichtbaar worden als je gezicht herkent is, om telefoon te openen moet je swipen
Het is niet alleen die "AI".

Je bent sowieso alle post-procesing software en optimalisaties van Huawei kwijt.

Daarnaast doet foto's opnemen met de selfie camera niet, flash van achter camera ook niet, en Snapchat is 100% kapot. my inner child cries .

Hier mijn ervaring met de ROM.

Een werkende Lock screen notificaties hebben is zo cool 8)7

edit
ArcticWolf schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:06:
Zo te zien is m'n ram probleem nu echt opgelost (71:30u uptime) _/-\o_

[afbeelding]

Blijft apart dat sommige toestellen niet goed werkte met .129 8)7
Cool, misschien was het een incompatibiliteit met een app.

[ Voor 14% gewijzigd door Luinwethion op 08-03-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

Beste forum leden,

Ik was al erg enthousiast geraakt over de Huawei mate 10 pro en na het lezen van dit topic is dit alleen maar versterkt.
Ik ben nameljk op zoek na een dual sim telefoon met een een grote opslag capaciteit en daarbij een goede batterijduur.
Ik heb op dit ogenblik een s6 die per dag tenminste 2x aan de lader moet!

Ik ben voornemens om deze telefoon dan ook te gaan kopen maar er is voor mij nog een vraag en ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen:

In hoeverre is deze telefoon compatibel met de samsung gear classic s3. De verbinding gaat via bluetooth dat is duidelijk. Maar is het mogelijk om gesprekken aan te nemen op de gear s3 als deze verbonden is met de pro 10 en krijg je ook berichten binnen. Uit de website van samsung blijkt dat bepaalde functies niet kunnen werken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Luinwethion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:33:

[afbeelding]

Gebruik jij toevallig een NFC betaal app? Ik heb een Treble ROM geprobeerd op mijn Mate 10 Pro maar ik kreeg in Vodafone Wallet en ABN Amro wallet een fout melding over NFC.

Werkt dit in deze build wel?

Met betrekking tot de camera kan je deze proberen:

https://forum.xda-develop...-app-treble-roms-t3735169

[ Voor 12% gewijzigd door ricjuh op 09-03-2018 09:21 ]

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
ricjuh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Gebruik jij toevallig een NFC betaal app? Ik heb een Treble ROM geprobeerd op mijn Mate 10 Pro maar ik kreeg in Vodafone Wallet en ABN Amro wallet een fout melding over NFC.

Werkt dit in deze build wel?

Met betrekking tot de camera kan je deze proberen:

https://forum.xda-develop...-app-treble-roms-t3735169
Ha, ik wist dat ik iet vergeten had, NFC.... ga ik straks testen met Bunq.

De camera had ik gezien ja, moet ik eerst LOS rooten, moet ik sowieso doen om iets met VPN en tethering te testen... als ik toch bezig ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:15:
[...]

Het is de trusted faces van Android. Werkt oké, je moet de screen lock swipen zodra je gezicht herkent is, de implementatie van Honor voor de V10 en Huawei voor de Mate 10 Lite, lijkt meer op de implementaties van OnePlus en Apple... Je kan kiezen tussen.
  • Raise to wake en dat zodra jou gezicht herkent is gaat je telefoon gelijk open
  • Rase to wake en dat de content van notificaties pas zichtbaar worden als je gezicht herkent is, om telefoon te openen moet je swipen
Het is niet alleen die "AI".

Je bent sowieso alle post-procesing software en optimalisaties van Huawei kwijt.

Daarnaast doet foto's opnemen met de selfie camera niet, flash van achter camera ook niet, en Snapchat is 100% kapot. my inner child cries .

Hier mijn ervaring met de ROM.

Een werkende Lock screen notificaties hebben is zo cool 8)7

edit

[...]

Cool, misschien was het een incompatibiliteit met een app.
Raise 2 wake zou zeker mijn voorkeur hebben, maar momenteel niet ten behoeve van een kapotte camera. 😅
Duidelijk. Thanks voor de uitgebreide informatie!
JPZ schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:56:
Beste forum leden,

Ik was al erg enthousiast geraakt over de Huawei mate 10 pro en na het lezen van dit topic is dit alleen maar versterkt.
Ik ben nameljk op zoek na een dual sim telefoon met een een grote opslag capaciteit en daarbij een goede batterijduur.
Ik heb op dit ogenblik een s6 die per dag tenminste 2x aan de lader moet!

Ik ben voornemens om deze telefoon dan ook te gaan kopen maar er is voor mij nog een vraag en ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen:

In hoeverre is deze telefoon compatibel met de samsung gear classic s3. De verbinding gaat via bluetooth dat is duidelijk. Maar is het mogelijk om gesprekken aan te nemen op de gear s3 als deze verbonden is met de pro 10 en krijg je ook berichten binnen. Uit de website van samsung blijkt dat bepaalde functies niet kunnen werken.

S6 meteen de prullenbak in. Kom er zelf ook vandaan en wat een verademing is dit toestel zeg!!!
Wat betreft je Gear heb ik geen idee. Stap één Mediamarkt in, maak verbinding met een demo toestel en probeer het uit!
Bluetooth is bluetooth, zou je denken, maar Samsung is nog wel eens geneigd hun producten met als Apple alleen 1 op 1 te laten werken.
Try before you die buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Sveninho schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:15:
[...]

Raise 2 wake zou zeker mijn voorkeur hebben, maar momenteel niet ten behoeve van een kapotte camera. 😅
Duidelijk. Thanks voor de uitgebreide informatie!
Oh nee, maar dan heb ik mij verkeerd verwoord, de raise to wake zit dan niet in LineageOS of in andere AOSP ROMs, maar juist in EMUI voor mobieltjes met face unlock, zoals de Honor View 10.

Op XDA zei iemand dat Huawei Polen heeft gezegd dat face unlock ook zal komen voor de Mate 10 Pro.

Persoonlijk, mogen ze van mij de focus op 8.1 leggen ipv face unlock... Netflix PiP werkt super *O*

Lang geleden had ik een video gezien van Juan van Pocketnow, hij gebruikte de S3 met een Mate 9, niet alles werkt, maar hij gaat niet uitgebreid over het gebruiken van de Gear met een non-Samsung telefoon. YouTube: Samsung Gear S3 Frontier Review: The smartwatch final frontier!

Edit again

@ricjuh

NFC betaling gelukt :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Luinwethion op 09-03-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26

99% behaald dmv virus scan te doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ho6fsxpRboRBNvBB3fJKOplt/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door jh26 op 09-03-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Oh nee, maar dan heb ik mij verkeerd verwoord, de raise to wake zit dan niet in LineageOS of in andere AOSP ROMs, maar juist in EMUI voor mobieltjes met face unlock, zoals de Honor View 10.

Op XDA zei iemand dat Huawei Polen heeft gezegd dat face unlock ook zal komen voor de Mate 10 Pro.

Persoonlijk, mogen ze van mij de focus op 8.1 leggen ipv face unlock... Netflix PiP werkt super *O*

[...]

Lang geleden had ik een video gezien van Juan van Pocketnow, hij gebruikte de S3 met een Mate 9, niet alles werkt, maar hij gaat niet uitgebreid over het gebruiken van de Gear met een non-Samsung telefoon. YouTube: Samsung Gear S3 Frontier Review: The smartwatch final frontier!

Edit again

@ricjuh

NFC betaling gelukt :-) [afbeelding]
Daar zit ook weer wat in. Liever een 'echte' update dat een toevoeging van een gimmick.
Not sure what's new in 8.1, maar ik wil het. :9~ :9~
jadenhau schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]
Ik ga er ook maar eens aan de slag. Leuk spelletje dit haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
Sveninho schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Daar zit ook weer wat in. Liever een 'echte' update dat een toevoeging van een gimmick.
Not sure what's new in 8.1, maar ik wil het. :9~ :9~
Netflix Picture in Picture werkt in 8.1 ^^

Anyways, zag net ok XDA dat iemand de firmware van de P20 gelekt heeft.... Ga kijken als dat flashable is lol
Daarom wou ik niet beginnen met dat rom ding, ik ken geen stop 😅 heb een dual-boot telefoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:58:
[...]

Netflix Picture in Picture werkt in 8.1 ^^

Anyways, zag net ok XDA dat iemand de firmware van de P20 gelekt heeft.... Ga kijken als dat flashable is lol
Daarom wou ik niet beginnen met dat rom ding, ik ken geen stop 😅 heb een dual-boot telefoon nodig.
Ik ken het probleem. Ik was steeds in de weer met m'n Sammy's en ROMS. Heb mezelf voorgenomen dit toestel als maagd te laten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op m'n P8 had ik pas na 2 jaar een keer custom firmware erop gezet, zat te twijfelen bij deze maar sinds .131 werkt hij eindelijk goed. Dus ik laat het maar zo :) als ik eenmaal met custom roms begin, is er geen einde meer aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
In hoeverre is deze telefoon compatibel met de samsung gear classic s3.
ik heb een gear s3 classic gekoppeld met mijn Mate 10 Pro

notificaties werken zoals verwacht, al moet ik zeggen dat ik niks beantwoord op mijn horloge

s voice doet vervelend sinds de 3.0 update, geeft soms errors, maar een paar dagen later werkt het gewoon

gebruiken om mee te bellen werkt prima, ook opnemen als je gebeld wordt werkt
en als je met je telefoon opneemt gaat het geluid gewoon naar de telefoon, zoals het hoort

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jadenhau schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]
Ik kreeg net 100% zonder iets te doen :? 8)7

uptime 97:32h

Misschien dat het even duurt voordat het systeem in goede conditie blijft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
@Luinwethion speaking of the devil.
One Week Recap van Lineage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
Hahahah hij zei op Twitter dat hij bezig was met deze video.

System.img van P20 is niet compatibel, bootloop, en omdat ik morgen met paar vrienden die op bezoek komen naar Volendam ga, heb ik EMUI geflasht wegens de camera.

De EMUI camera port is niet zo goed vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10-2022

JPZ

JarlSX schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:50:
[...]

ik heb een gear s3 classic gekoppeld met mijn Mate 10 Pro

notificaties werken zoals verwacht, al moet ik zeggen dat ik niks beantwoord op mijn horloge

s voice doet vervelend sinds de 3.0 update, geeft soms errors, maar een paar dagen later werkt het gewoon

gebruiken om mee te bellen werkt prima, ook opnemen als je gebeld wordt werkt
en als je met je telefoon opneemt gaat het geluid gewoon naar de telefoon, zoals het hoort
Bedankt voor jullie reacties.
Het feit dat je gebeld kunt worden op de horloge als je de telefoon niet bij je hebt liggen en dat er notificaties binnenkomen zijn voor mij het belangrijkst.
De laatste onzekerheid is hiermee ook weggenomen.
Morgen ga ik het toestel kopen en mijn s6 definiief vaarwel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen deden m'n vingers abracadabra en toen kreeg ik een screenshot die je door (Twitter in dit geval) kon scrollen... zodat je lang screenshot krijgt. Maar kan het niet meer reproduceren, enig idee wat ik moet voor zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
was ik toevallig tegengekomen voor ik het toestel kocht:

"With gestures, taking screenshots on you phone is equally simple. With Smart Screenshot enabled, you can capture scrolling screenshots, record the screen, or even capture a section of the screen. To enable Smart screenshot open Settings > Smart assistance > Motion control > Smart screenshot. You can tap the screen with your knuckle twice to capture a screenshot quickly; if you want to capture just part of the screen, draw around the area with your knuckle. For scrolling screenshots, draw an S with your knuckle. A double knock with two knuckles will record your screen."

https://www.digitaltrends...e-10-pro-tips-and-tricks/

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
ArcticWolf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 18:11:
Vanmorgen deden m'n vingers abracadabra en toen kreeg ik een screenshot die je door (Twitter in dit geval) kon scrollen... zodat je lang screenshot krijgt. Maar kan het niet meer reproduceren, enig idee wat ik moet voor zoiets?
Dat doe je door middels van een S met je vinger knokkel (je snapt wat ik bedoel denk ik :P) te tekenen op je scherm. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sveninho op 13-03-2018 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sveninho schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Dat doe je door middels van een S met je vinger knokkel (je snapt wat ik bedoel denk ik :P) te tekenen op je scherm. :)
_/-\o_ dat werkt idd! thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
De C opent de camera en dubbel slaan doet gewoon een simpele screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Pinch to zoom in Youtube werkt op mijn Mate 10 Pro niet meer sinds enkele weken. Jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Freshnezz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:09:
Pinch to zoom in Youtube werkt op mijn Mate 10 Pro niet meer sinds enkele weken. Jullie daar ook last van?
werkt hier naar behoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Laatst online: 16-09 15:51
Freshnezz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:09:
Herstart de telefoon. Bij mij verhielp dat van de week autorotatie probleem. Ik had hem na dat ik hem voor het eerst gestart had niet meer uit gehad O-)

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

hood schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:01:
[...]

Herstart de telefoon. Bij mij verhielp dat van de week autorotatie probleem. Ik had hem na dat ik hem voor het eerst gestart had niet meer uit gehad O-)
Okayy dat werkte dus! Vaag want ik weet wel zeker dat m'n telefoon opnieuw is gestart in de afgelopen weken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
hood schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:01:
[...]

dus ik was niet de enige haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aOfhIgqCS7TcRO4ZoEBIpS9H/thumb.jpg

Windows XP Service Pack 1 is ready guys, rock and roll.

Maar iemand weet wat die SP voor staat?

-

In the meanwhile....

Ik doe een aantal tests met Better battery stats, kijken hoe reageert de telefoon als ik alle apps op manual launch zet en alles op allow set.

Eerste nacht, 8:30h 6% drain, veel vind ik, maar de Mate heeft altijd een hoge standby drain gehad.
Telefoon was maar 25 minuten waker, en gistsren was toevallig de SD maid maintenance.

Vanavond weer proberen, en ik zal ook de telefoon in de nachtkastje zetten, want Doze is also het goed is gevoelig voor bewening.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7jj2m1hTeWdCt0VLuZVCTZpc/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Iemand een idee hoe ik de pixel camera app van Google op mijn mate 10 Pro kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
zuukie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 07:12:
Iemand een idee hoe ik de pixel camera app van Google op mijn mate 10 Pro kan krijgen?
Voor een tijdje was de port voor de Exynos S8 werkbaar op de Kirin CPUs, maar volgens mij is het nu weer kapot.

Zoek op xda voor de port van IDan1109 , ik kon geen specifieke port voor de Mate/View 10 vinden.

Nu dat de portrait algorithm open source is, hopelijk gaan gaan OEMs daar gebruik van maken, want die van Google is veel beter dan die van Huawei.
De HDR+ interesseert mij niet echt, te veel post processing en noise reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:48:
[afbeelding]

Jeetje dit was mij niet eens opgevallen. Dus ik weet ook niet welke ik precies heb gekozen, maar ik DENK dat ik de eerste full rom heb gekozen.
Wat wel verschilt met die SP versie is dat bij de SP versie een changelog bij zit en Maart security patch (mijne heeft feb).

Kan jij volgens IMEI check beide versies updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luinwethion schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:48:
[afbeelding]

-

In the meanwhile....

Ik doe een aantal tests met Better battery stats, kijken hoe reageert de telefoon als ik alle apps op manual launch zet en alles op allow set.

Eerste nacht, 8:30h 6% drain, veel vind ik, maar de Mate heeft altijd een hoge standby drain gehad.
Telefoon was maar 25 minuten waker, en gistsren was toevallig de SD maid maintenance.

Vanavond weer proberen, en ik zal ook de telefoon in de nachtkastje zetten, want Doze is also het goed is gevoelig voor bewening.

[afbeelding]
Service Pack lijkt me :P

Batterij is sinds de 131 wat slechter geworden idd, maar de performance is veel beter dan bij 129.

edit;
kan die SP versie niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:00:
[...]

Kan jij volgens IMEI check beide versies updaten?
Nope, ik heb de normale B131 toen geïnstalleerd.

Nog niet beschikbaar voor mij IMEI.

Ik had het graag gedownloaded, uit elkaar gehaald en alles via fastboot geflasht, maar ik weet niet wat moet ik allemaal flash, als dat allen system is, of ramdisk ook, of alles...
ArcticWolf schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:01:
[...]

Service Pack lijkt me :P

Batterij is sinds de 131 wat slechter geworden idd, maar de performance is veel beter dan bij 129.

edit;
kan die SP versie niet installeren.
Ja hier ook niet.

Ik kan weinigs zinvol over de accu zeggen, ik gebruik mijn telefoon veel, echt veel en daarnaast doe ik geen trukjes om accu te besparen... Maar de standby verbruik vond ik altijd hoog bij de mate. Ga vanavond kijken als dat een radio probleem is.

[ Voor 39% gewijzigd door Luinwethion op 16-03-2018 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:13:
[...]

Nope, ik heb de normale B131 toen geïnstalleerd.

Nog niet beschikbaar voor mij IMEI.

Ik had het graag gedownloaded, uit elkaar gehaald en alles via fastboot geflasht, maar ik weet niet wat moet ik allemaal flash, als dat allen system is, of ramdisk ook, of alles...
Aah ok dus niemand heeft die sp versie kunnen installeren maar heb je wel een change log?
Want ik heb geen changelog momenteel.

Battery life is niet echt veranderd bij mij, maar het kan door mijn gebruik komen.
Ik probeer af en toe mijn drain tijdens de nachten te verminderen, maar zonder echte resultaten =/
Momenteel is dat 8-11%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:18:
[...]

Aah ok dus niemand heeft die sp versie kunnen installeren maar heb je wel een change log?
Want ik heb geen changelog momenteel.

Battery life is niet echt veranderd bij mij, maar het kan door mijn gebruik komen.
Ik probeer af en toe mijn drain tijdens de nachten te verminderen, maar zonder echte resultaten =/
Momenteel is dat 8-11%...
Huawei en change logs _O-

Maar op een Spaanse forum (HTCMania) heeft iemand het geïnstalleerd en de enige verandering lijkt de veiligheid patch te zijn, die is nu op 03/18.

En ja na veel denken en onderzoeken, kom ik op de conclusie dat SP security patch kan zijn *O*

Dus wanneer ze geen andere modificaties doen.

Had alleen gewild dat ze niet zo langzaam waren met vrij laten van de firmware |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Aan een ieder die de Moleskin set hebben ontvangen;
Miste er iemand een pen?

Ik heb mijn set gesealed verkocht en de koper verteld mij dat de pen mist.
Helaas ben ik de geloofwaardigheid kwijt van men op Marktplaats dus ik ben benieuwd of dit bij een ander ook is voorgevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jh26
Sveninho schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:47:
Miste er iemand een pen?

Helaas ben ik de geloofwaardigheid kwijt van men op Marktplaats dus ik ben benieuwd of dit bij een ander ook is voorgevallen?
Bij mij zat ie erin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Laatst online: 19:23
Sveninho schreef op zondag 18 maart 2018 @ 17:47:
Miste er iemand een pen?

Ik heb em verkocht een geen klachten gehad...

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:05
Flimovic schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Hier hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:13:
[...]

Thanks! Ik vind het ook moeilijk te geloven, maar goed hij zegt/zij zegt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Ik vind een moeilijk verhaal... Je kunt natuurlijk bij de leverancier aankloppen en kijken wat ze zeggen.

In other news, B138 met "performance improvements" ^_^
https://twitter.com/Funky...s/975639017487323136?s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jh26
Hmm er is een 137 versie in FF verschenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:16:
Hmm er is een 137 versie in FF verschenen..
Daamit had gisteren de "laatste" gedownload voor updaten en rooten, en dat was toen nog de 131SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

zie hier 134 en 135 in FF maar kan ze beide nog niet instaleren.

Nog steeds geen Face Unlock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:25:
[...]
Daamit had gisteren de "laatste" gedownload voor updaten en rooten, en dat was toen nog de 131SP1.
Hmm apart bij mij is de 131SP1 nog niet approved..
Kenzi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:07:
zie hier 134 en 135 in FF maar kan ze beide nog niet instaleren.

Nog steeds geen Face Unlock :(
Ik zie geen 134 of 135 bij mij.. vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

jadenhau schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:53:
[...]

[...]

Ik zit op C636 (Asia), niet de EU versie C432. Vandaar waarschijnlijk.

Hopelijk is het dev team een beetje ontwaakt van hun Chinees Nieuwjaar en komt die face unlock nog naar de Pro.
Iedereen om me heen zit er mee te spelen. (iphone, vivo, oppo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion

Ik heb het via de XDA methoden gedaan

Verschillende branding.

Daarnaast zijn de build niet synchroon, dus de B131 van C432 is veel nieuwer dan de B131 van C636... Ze zijn dan niet te vergelijken.

[ Voor 44% gewijzigd door Luinwethion op 21-03-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
bedankt voor het ophelderen heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Kenzi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:58:

Hopelijk is het dev team een beetje ontwaakt van hun Chinees Nieuwjaar en komt die face unlock nog naar de Pro.
Iedereen om me heen zit er mee te spelen. (iphone, vivo, oppo)
Vind je dat niet erg gimmicky? Ik bedoel met de snelle vingerprint scanner, heb ik niet zo veel aan.

Ja om notificaties te beschermen is het wel handig ja, maar je merkt ook dat het een "slechte kopie" van de systeem van Apple is, ook non-sensitive informatie wordt verborgen -.-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gY2nWxXhDy2BocolyLItfHGy/thumb.jpg

Naast dat in het donker moet je de scherm op vol herderheid zetten zodat het als een flash werkt, en ik heb mijn twijfels nog over de veiligheid daarvan, niet erg belangrijk voor mij, want een boef zou geen foto van mij hebben, maar in geval van historisch GF/BF en zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luinwethion schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:10:
[...]

Vind je dat niet erg gimmicky? Ik bedoel met de snelle vingerprint scanner, heb ik niet zo veel aan.

Ja om notificaties te beschermen is het wel handig ja, maar je merkt ook dat het een "slechte kopie" van de systeem van Apple is, ook non-sensitive informatie wordt verborgen -.-
Deels gimmicky ja.
Maar wel handig als je telefoon in een houder zit en je handen bezig zijn.

Op de Vivo vind ik het wel lekker werken, evensnel als mijn vriendins IphoneX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Misschien stomme vraag, maar welke downloaden jullie altijd uit FF? OTA of Full OTA?

En welke box vinken jullie aan?

Heb bij de .131 inmiddels alles geprobeerd, maar zodra ik de update wil downloaden en installeren geeft hij foutmelding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Kenzi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Deels gimmicky ja.
Maar wel handig als je telefoon in een houder zit en je handen bezig zijn.

Op de Vivo vind ik het wel lekker werken, evensnel als mijn vriendins IphoneX
Nee, langzaam is het niet, als de verlichting goed is, is het vrij snel...

Alleen de checks vind ik minder veilig/intensief, bijvoorbeeld ik kan mijn mate unkocken ook wanneer ik niet naar kijkt. Maar goed we kunnen Beiden technologieën ook niet vergelijken.
B-Art schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:49:
Misschien stomme vraag, maar welke downloaden jullie altijd uit FF? OTA of Full OTA?

En welke box vinken jullie aan?

Heb bij de .131 inmiddels alles geprobeerd, maar zodra ik de update wil downloaden en installeren geeft hij foutmelding aan.
Full OTA altijd.

Ik gebruik de DNS optie, zeg je get update through DNS, click op register update, change DNS (een vpn verbinding wordt geopend), ga je naar de instellingen van je telefoon en zoek naar nieuwe firmware.

Zodra 1% gedownloaded is, kun je de VPN uitzetten en door gaan met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B137 (C432) staat nu ook op FW finder, alleen nog niet te installeren :X

[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 22-03-2018 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
ArcticWolf schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:24:
B137 (C432) staat nu ook op FW finder, alleen nog niet te installeren :X
Ik heb het geïnstalleerd, en accu lijkt erg goed, misschien eindelijk

Maar somehow mijn computer herkent de telefoon niet in recovery ADB :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Luinwethion schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Full OTA altijd.

Ik gebruik de DNS optie, zeg je get update through DNS, click op register update, change DNS (een vpn verbinding wordt geopend), ga je naar de instellingen van je telefoon en zoek naar nieuwe firmware.

Zodra 1% gedownloaded is, kun je de VPN uitzetten en door gaan met downloaden.
Helaas, dat werkt ook niet, zodra ik vpn uitzet, op downloaden en installeren druk geeft ie meteen aan, download mislukt. Vervolgens zoekt ie weer naar update en kan hem niet meer vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
B-Art schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Helaas, dat werkt ook niet, zodra ik vpn uitzet, op downloaden en installeren druk geeft ie meteen aan, download mislukt. Vervolgens zoekt ie weer naar update en kan hem niet meer vinden 8)7
En als je de VPN verbinding aan laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Luinwethion schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:57:
[...]

En als je de VPN verbinding aan laat?
Hetzelfde helaas. Wacht wel op 137, hopen dat die wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
B-Art schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:42:
[...]

Hetzelfde helaas. Wacht wel op 137, hopen dat die wel lukt.
Raar :/
Heb je via hisuite ook geprobeerd?

Zelfde proces, kijken als update vrij voor je imei is, get through DNS, register update, en dan wijzig je de DNS op je router en verbind je je telefoon aan je computer en zoek naar updates via hisuite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ff een vraag. Zit er standaard vanuit de fabriek een screenptotector op de mate 10 Pro? Zo ja, heeft iemand hem al vervangen? Hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Laatst online: 16-09 15:51
zuukie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:31:
Ff een vraag. Zit er standaard vanuit de fabriek een screenptotector op de mate 10 Pro? Zo ja, heeft iemand hem al vervangen? Hoor graag van jullie.
Ja zit erop en nee niet vervangen. Er zitten al wel wat krassen op de protector maar daar stoor ik me niet aan.

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Thanks. Een reactie misschien van iemand die hem al wel vervangen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:19:
[...]

Zou je misschien de link naar XDA kunnen delen hoe je het hebt gedaan?
(Want ik kan het niet vinden namelijk)
Ja en ja (zovaak helaas)! En mijn advies is gewoon de fabrieks af protector erop laten.
Heb er al zoveel geld aan uitgegeven, maar er is naar mijn mening geen een die goed is.
Zowel tempered glass als non glass versies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedankt. Duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:04:

Zou je misschien de link naar XDA kunnen delen hoe je het hebt gedaan?
(Want ik kan het niet vinden namelijk)
https://forum.xda-develop...o-update-package-t3716814

Het is makkelijker dan wat daar beschreven is.

Je download de zip met de tool, pack je uit.

Ga je naar dele Russische website, download de 3 full Ota bestanden voor je device (je ziet 2 keer Full_hw. Zip, eentje is voor de single sim en de andere is voor de dualism denk ik, neem diegene voor je model).

Alle 3 zips hernoemen zoals beschreven en kopiëren naar de repack map binnen de tool, click je repack, zodra klaar, ga je naar de Ota map en click je op Ota.bat.

Volg instructies en je telefoon zou up to date moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zuukie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:03:
Ik heb de standaard screenprotector vervangen, deze plakte al niet goed langs de gehele rechterzijde. Mijn scherm is waarschijnlijk dan niet helemaal vlak. Maar omdat de screenprotector al krassen had, heb ik deze vervangen voor tempered glass van Nilkin. Zoals verwacht wilt de rechterzijde niet helemaal plakken, maar ik ben tevreden omdat het beter onder m'n vinger voelt en niet krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
Luinwethion schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:14:
[...]

https://forum.xda-develop...o-update-package-t3716814

Het is makkelijker dan wat daar beschreven is.

Je download de zip met de tool, pack je uit.

Ga je naar dele Russische website, download de 3 full Ota bestanden voor je device (je ziet 2 keer Full_hw. Zip, eentje is voor de single sim en de andere is voor de dualism denk ik, neem diegene voor je model).

Alle 3 zips hernoemen zoals beschreven en kopiëren naar de repack map binnen de tool, click je repack, zodra klaar, ga je naar de Ota map en click je op Ota.bat.

Volg instructies en je telefoon zou up to date moeten zijn.
Thanks! Vanavond maar even doornemen en proberen, maar weet je misschien of je dan nog OTA updates binnen krijgt als je het op deze manier doet?

edit: Na 187u up time maar even een reboot gedaan, omdat het af en toe lijkt te haperen? =/

[ Voor 4% gewijzigd door jh26 op 23-03-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
jadenhau schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:49:
[...]

Thanks! Vanavond maar even doornemen en proberen, maar weet je misschien of je dan nog OTA updates binnen krijgt als je het op deze manier doet?
Als het goed is wel, moet je wel je BL dicht gooien denk ik.

Bij repacken van de update wordt gevraagd als je wilt dat het systeem jou BL open laat of dicht maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenprotector is er hier binnen 5 min vanaf gegaan. Geen behoefte aan de extra bescherming. Ik ga in ieder geval niet zuinig om met telefoons maar na 2 weken is de telefoon nog krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Heb de Matte screenprotector hier besteld:

https://www.gadgetshieldz...tectors-covers-cases.html

Zeer tevreden over! Ook makkelijk te plaatsen ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
ricjuh schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:36:
[...]
Heb de Matte screenprotector hier besteld:

https://www.gadgetshieldz...tectors-covers-cases.html

Zeer tevreden over! Ook makkelijk te plaatsen ;)
Been there done that! Ik raad niet aan om de body erbij te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Die battery optimiser van Huawei begin ik me lichtelijk aan te ergeren. Zelfs als ik aanvink dat die tool een app niet moet monitoren, blijf ik pop ups krijgen dat een app veel verbruikt. Zoals Flitsmeister en WhatsApp bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
TDCCBB schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:13:
Die battery optimiser van Huawei begin ik me lichtelijk aan te ergeren. Zelfs als ik aanvink dat die tool een app niet moet monitoren, blijf ik pop ups krijgen dat een app veel verbruikt. Zoals Flitsmeister en WhatsApp bijvoorbeeld.
Er zijn twee verschillende notificaties, de power intensive prompt en de it's running on the background.

Welke heb je het over?

De power intensive prompt zet je uit in de app instellingen > battery

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jre6KM7cdQF07XoFPbKhYirG/thumb.jpg

@jadenhau gelukt?

Ik dacht trouwens dat ik iets fout had gedaan, want mijn pc mijn telefoon niet meer herkende, maar dat is blijkbaar een windows ding... Op Ubuntu werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
@Luinwethion die running in the background prompt. Kan die ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
ArcticWolf schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:33:
[...]

wtf 8)7 dat je daar een app voor nodig hebt |:(
Lol een van de beste features van oreo ^^

Tbh ik vind dat notificatie niet zo irritant, en help je ook om te zien als iets in het achtergrond zomaar draait of blijft draaien.

Zo ben ik achtergekomen dat Google Play movies paar keer per dag waker wordt, terwijl ik het niet eens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luinwethion schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:45:
[...]

Lol een van de beste features van oreo ^^

Tbh ik vind dat notificatie niet zo irritant, en help je ook om te zien als iets in het achtergrond zomaar draait of blijft draaien.

Zo ben ik achtergekomen dat Google Play movies paar keer per dag waker wordt, terwijl ik het niet eens gebruik.
Heb al die Google meuk die ik niet gebruik gewoon uit gezet (die functie heeft Android gelukkig wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:19:
[...]

Dan heb je het niet vanuit Firmware Finder. Jaloers. :P
Zit erop en hij komt er binnenkort af! Dat ding is ongelovelijk gekrast in 4 maanden tijd en ik doe niet geks. Gooi er een andere op! |:(
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:46:
[...]

Screenprotector is er hier binnen 5 min vanaf gegaan. Geen behoefte aan de extra bescherming. Ik ga in ieder geval niet zuinig om met telefoons maar na 2 weken is de telefoon nog krasvrij.
Had je er zoveel last van?
jadenhau schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Been there done that! Ik raad niet aan om de body erbij te bestellen.
Mag ik vragen waarom? Het pakket wacht al een maand op me, ben te lui, maar was wel van plan het nu écht te gaan plakken.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste