Het is net zo makkelijk als met de Nexus
Zodra je de bootloader geopent heb gewoon via fastboot.... Kon ik bijna niet geloven... Geen rare scripts of recoveries.
Hier een video van TKbay met instructies.
Terug gaan naar EMUI moet net zo makkelijk zijn, system.img uithalen van Huawei firmware en flashen.
Het blijft een rom die door twee (super) gasten in elkaar gezet is voor de View 10, maar werkt zeer goed, alleen de camera nog.
Zodra meer Kirin 970s devices op de markt komen en de LineageOS team officiële ondersteuning geven, verwacht ik een super werkende alternatief voor EMUI.
Daarnaast Honor heeft een open devices program, en hebben ze ook View 10s gratis aan devs gegeven. Dus er is hoop.
Edit
Oh ja
face ID werkt ook.
TDCCBB schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:33:
Hier eindelijk toch voor die Mate 10 Pro gegaan. Top apparaat. 1 klein vraagje, die Telefoonbeheer app, is die bij iemand ooit op de 100 gekomen? Maakt niet uit wat ik uit zet, ik blijf altijd op 90 hangen. ook na een virusscan en alles. Verder geen melding van wat er nog anders zou kunnen.
Niet dat die 100 een must is, maar als je 100 kan halen, wil ik 100 kunnen halen.
Volgens mij als je alles doet wat Huawei wilt, dus locatie gegevens uit, Auto-Sync uit, scherm time out op 15 seconden, alle bestanden en apps verwijderen, kom je dan op 100... Maar ja kun je beter je telefoon uitzetten dan
[
Voor 29% gewijzigd door
Luinwethion op 08-03-2018 11:52
]