Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:03
Heb deze dus van de week besteld en binnen gekregen. Het super snel opladen werk niet + de USBpoort van de kabel is niet paars zoals bij de meegeleverde kabel. Lijkt me dus geen originele en wacht nog op reactie van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:52
https://huawei.myactions....ang=HuaweiBodyFitScale-nl

Vanuit Huawei dus.
Altijd handig om te weten hoeveel ik verdik 😁😂
Sveninho schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Smart weegschaal? Vanuit Huawei of MM? Grappig aanbod.

Wellicht tot gauw. :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Anton2610 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:32:
Heeft iemand al ergens een originele 4.5A oplader bij kunnen kopen? Ben namelijk nog op zoek naar een extra oplader en kan 'm via de bekendere winkels nergens vinden.
Dat is de juiste. Zelf ook een 2e besteld en die doet wel aan super charging!
Ik vind Huawei wel heel gniepig moet ik zeggen. Alleen de originele kabel werkt voor SC! Ik heb een 2M Aukey kabel gekocht voor erbij en die doet helaas geen trucjes.
Snakefoodjah schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:47:
https://huawei.myactions....ang=HuaweiBodyFitScale-nl

Vanuit Huawei dus.
Altijd handig om te weten hoeveel ik verdik 😁😂

[...]
Aha vanuit de buurlanden! Ik had liever die weegschaal gehad dan dat Moleskine writing setje.
Thanks Huawei! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:22
Sveninho schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:13:
[...]

[...]

Dat is de juiste. Zelf ook een 2e besteld en die doet wel aan super charging!
Ik vind Huawei wel heel gniepig moet ik zeggen. Alleen de originele kabel werkt voor SC! Ik heb een 2M Aukey kabel gekocht voor erbij en die doet helaas geen trucjes.

[...]

Aha vanuit de buurlanden! Ik had liever die weegschaal gehad dan dat Moleskine writing setje.
Thanks Huawei! |:( |:(
Iets met een gegeven paard en zo :p

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Iets met een gegeven paard en zo :p
Volgens mij zitten de kosten van dat Moleskine setje gewoon in de prijs van het toestel verwerkt hoor, maar je hebt gelijk. :9~ :9~ :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
Ik begin toch echt te denken dat er iets niet helemaal goed is.. Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/khLYgk3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Anton2610 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:55:
Ik begin toch echt te denken dat er iets niet helemaal goed is.. [afbeelding]
Sorry, maar waar kijk ik naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
Sveninho schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Sorry, maar waar kijk ik naar?
Nog geen 24 uur (verwachte) accuduur bij enkel browsen/YouTube met een SOT van hooguit 3 a 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Anton2610 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Nog geen 24 uur (verwachte) accuduur bij enkel browsen/YouTube met een SOT van hooguit 3 a 4 uur.
Ja dat heb ik ook. Ik blijf het zeggen; firmware 127 is voor mij geen succes. Waar hij uit de doos mee kwam, 126, ging langer mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Sveninho op 08-01-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Zijn er mensen die hun telefoon in de auto via bluetooth verbinden? Zo ja, hebben jullie ook last van het feit dat hij niet altijd verbinding wilt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Sveninho schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Ja dat heb ik ook. Ik blijf het zeggen; firmware 127 is voor mij geen succes. Waar hij uit de doos mee kwam, 126, ging langer mee.
Zit op 127, maar het gedrag is heel verschillend.
Laad het toestel elke nacht op. Soms heb ik savonds laat nog 40% over, en soms is hij om in de middag al leeg.
En het gebruik is nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Sveninho schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:04:
Zijn er mensen die hun telefoon in de auto via bluetooth verbinden? Zo ja, hebben jullie ook last van het feit dat hij niet altijd verbinding wilt maken?
Geen last van, altijd direct verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:21
hansbkp schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Zit op 127, maar het gedrag is heel verschillend.
Laad het toestel elke nacht op. Soms heb ik savonds laat nog 40% over, en soms is hij om in de middag al leeg.
En het gebruik is nagenoeg hetzelfde.
Zit ook op 127, gedrag bij mij is behoorlijk constant.
Normaal gesproken rond de 46u met 6u SOT.

Doe standaard dingen, FB, browsen, appen, foto's maken, youtube, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
hansbkp schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Geen last van, altijd direct verbonden.
Oké ik zal wat specifieker zijn.
Ik gebruik Spotify ook in de auto.

M'n vriendin der iPhone is vlekkeloos in 1 keer verbonden inclusief alle auto opties.

M'n Huawei verbind ook wel, maar Android Car Play of whatever doe niet altijd mee. Ik moet de auto en het toestel een aantal keren vergeten. Vanmiddag kreeg ik het niet eens voor elkaar. Reguliere radio beluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Sveninho schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:04:
Bij mij gaat dat ook altijd goed.

Ik heb wel last van het volgende:
Ik heb een 3rd party wekker, maar die gaat eigenlijk niet, of te laat, af op het moment dat ik de telefoon niet aan de lader heb hangen. Ik gebruik deze app al jaren en op alle andere telefoons die ik had ging dat gewoon goed.

Ook heb ik een app van de gemeente die mij middels een push-melding meldt welke container aan de weg gezet moet worden, maar vaak krijg ik de push-melding niet.

Ik heb het idee dat de (push-)meldingen soms vanwege de vrij agressieve batterijbesparing niet altijd werken, ervaren jullie dat ook?

[ Voor 10% gewijzigd door Flimovic op 11-01-2018 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Flimovic schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Bij mij gaat dat ook altijd goed.

Ik heb wel last van het volgende:
Ik heb een 3rd party wekker, maar die gaat eigenlijk niet, of te laat, af op het moment dat ik de telefoon niet aan de lader heb hangen. Ik gebruik deze app al jaren en op alle andere telefoons die ik had ging dat gewoon goed.

Ook heb ik een app van de gemeente die mij middels een push-melding meldt welke container aan de weg gezet moet worden, maar vaak krijg ik de push-melding niet.

Ik heb het idee dat de (push-)meldingen soms vanwege de vrij agressieve batterijbesparing niet altijd werken, ervaren jullie dat ook?
Ik heb ook een app die op gezette tijden notificaties pushed. Dat werkte niet goed totdat ik handmatig de opstartopties voor deze app had ingesteld. Dat zit bij Settings>Battery>Launch. Mijn toestel is in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
dreester schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Ik heb ook een app die op gezette tijden notificaties pushed. Dat werkte niet goed totdat ik handmatig de opstartopties voor deze app had ingesteld. Dat zit bij Settings>Battery>Launch. Mijn toestel is in het Engels.
Betreffende apps heb ik al op 'handmatig beheren' staan in het Starten/Launch menu en hebben al alle mogelijke rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 17:05
De isseu met de push meldingen herken ik. Meestal komen deze wel binnen, maar soms moet je eerst de app openen, voordat de melding binnen komt. Kan helaas niet vinden hoe dit kan.

Even iets anders. Voor muziek gebruik ik Rocket Player. Deze heb ik in instellingen ingeschakeld als standaard app. Echter als ik via "mijn bestanden” naar muziek ga, staat hier het logo voor van de standaard muziek player. Als ik dan muziek af speel, opend de standaard app en niet rocket player. Als de Mate 10 verbonden wordt met de carkit, en deze staat op muziek via bluetooth, start weer de standaard app op. Iemand een idee hoe ik rocket player als standaard kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Aloysxda schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:09:
De isseu met de push meldingen herken ik. Meestal komen deze wel binnen, maar soms moet je eerst de app openen, voordat de melding binnen komt. Kan helaas niet vinden hoe dit kan.

Even iets anders. Voor muziek gebruik ik Rocket Player. Deze heb ik in instellingen ingeschakeld als standaard app. Echter als ik via "mijn bestanden” naar muziek ga, staat hier het logo voor van de standaard muziek player. Als ik dan muziek af speel, opend de standaard app en niet rocket player. Als de Mate 10 verbonden wordt met de carkit, en deze staat op muziek via bluetooth, start weer de standaard app op. Iemand een idee hoe ik rocket player als standaard kan krijgen ?
In geval van een wekker is 't tamelijk irritant als ie pas afgaat als ik m'n telefoon pak ipv op 't juiste tijdstip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ik gebruik zelf de app klok van Google. Deze gaat gelukkig altijd af. Nergens last van.
Wat betreft die push berichten; Dat is mij ook opgevallen. Gelukkig wacht ik niet op belangrijke dingen, maar ik merk wel eens dat apps beginnen te pushen op het moment dat ik de telefoon gebruik en er verbinding word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Ff een vraag. Ik heb op het beeldscherm rijen waar 5 apps op staan. Wel er maximaal vier hebben. Op mijn vorige telefoon een Oneplus 5 was dit standaard zo. Ik gebruik als launcher envie. Hoop gauw wat te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
aantal iconen die je kwijt kan op je scherm is een setting van je launcher, daarom gebruik ik Nova Launcher, 7x5 iconen past makkelijk op een 6 inch scherm :)

ik heb dus inmiddels ook een Mate 10 Pro, heel blij met m'n keuze, wat een batterij heeft dat ding zeg.

en ondanks dat er geen bluetooth 5.0 op zit, werkt m'n Sennheiser QC30 een stuk beter, nagenoeg geen audio happeringen meer

merkbaar zwaarder dan mijn P9 Plus, maar in plaats van dat ik m te zwaar vind, voelt de P9 nu een beetje goedkoop aan

de gewonnen OP 5T is ook binnen, kan m dus mooi vergelijken met de Mate 10 Pro

belangrijkste verschillen die ik tot nu toe gemerkt heb, de 5T voelt niet zo fijn in de hand, scherpe randen
maar het scherm is wel feller, wit is veel witter bij de 5T, met beide telefoons op 50% helderheid

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Tsja, bij de 5t krijg je wel vier I comment op een rij. How is this possible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
de 5T heeft met de standaard launcher al 5 icoontjes op 1 rij
als ik Envie installeer op mijn Mate 10 Pro krijg ik ook standaard 5 icoontjes op een rij

misschien heb je de defaults aangepast, als je scherm lang indrukt, krijg je settings van Envie te zien
onder de eerste optie kun je dan het aantal rijen en kolommen instellen
heeft dus niks met de Mate 10 Pro of de 5T te maken

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Thanks mate. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
En hoe zijn de verschillen tussen de Oneplus 5T en De Mate 10 Pro. Ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom wij dit niet hebben gekregen?
Face Unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Sveninho schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:07:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom wij dit niet hebben gekregen?
Face Unlock.
Voor de launch van de Mate 10, heeft Huawei de gehele iPhone X faceunlock belachelijk gemaakt...

Interessant te zien dat de V10 het nu ook heeft en lijkt net zo snel te werken als in de 5T, maar tbh ik denk niet dat die feature naar de Mate 10 pro zou komen :/

Huawei staat niet echt bekend om features toevoegen na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:45:
[...]

Voor de launch van de Mate 10, heeft Huawei de gehele iPhone X faceunlock belachelijk gemaakt...

Interessant te zien dat de V10 het nu ook heeft en lijkt net zo snel te werken als in de 5T, maar tbh ik denk niet dat die feature naar de Mate 10 pro zou komen :/

Huawei staat niet echt bekend om features toevoegen na de release.
Dat eerste gedeelte heb ik gemist, jammer. :9
Dit is ook een toevoeging na release? Honor valt onder de Huawei 'HQ' om het even zo te noemen als zijnde budget modellen van Huawei. Daarom snap ik ook niet dat het top of the line paardje is overgeslagen!

Het ziet er redelijk vlot uit. Hoe dit in de praktijk is weet ik natuurlijk niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Sveninho op 18-01-2018 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Sveninho schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:48:
[...]

Dat eerste gedeelte heb ik gemist, jammer. :9
Dit is ook een toevoeging na release? Honor valt onder de Huawei 'HQ' om het even zo te noemen als zijnde budget modellen van Huawei. Daarom snap ik ook niet dat het top of the line paardje is overgeslagen!

Het ziet er redelijk vlot uit. Hoe dit in de praktijk is weet ik natuurlijk niet.
http://www.idownloadblog.com/2017/09/18/huawei-face-id-dig/

Dat dus, destijds dacht ik dat ze voor de Mate een betere Face ID hadden, maar nee, de punt was dat de vingerafdruk sensor X keer sneller is dan Face ID.

Maand later had Honor de V10 met Faceunlock.

Die variant van de 5T en V10 is veel sneller dan die van Apple, maar misschien iets minder veilig? (Maakt voor mij niet zo veel uit, als iemand mijn telefoon meeneemt heeft hij/zij mijn foto toch niet).

Mijn punt was dat na de release van een mobieltje, komt niet vaak voor (in mijn ervaring/mening) dat Huawei nog leuke functies gaat toevoegen.

Maar hopelijk komt dat wel maar de Mate, zeer handig feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Luinwethion schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Dat dus, destijds dacht ik dat ze voor de Mate een betere Face ID hadden, maar nee, de punt was dat de vingerafdruk sensor X keer sneller is dan Face ID.

Die variant van de 5T en V10 is veel sneller dan die van Apple, maar misschien iets minder veilig? (Maakt voor mij niet zo veel uit, als iemand mijn telefoon meeneemt heeft hij/zij mijn foto toch niet).

Mijn punt was dat na de release van een mobieltje, komt niet vaak voor (in mijn ervaring/mening) dat Huawei nog leuke functies gaat toevoegen.

Meer features is natuurlijk altijd mooi. Ik heb nog nooit face-ID gebruikt, maar zou het zeker wel een keertje willen proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Minder veilig vind ik niet erg, immers blijft m'n vinger scanner beschikbaar.
En inderdaad wat jij zegt. Als je hem mee neemt weet je nog niet dat hij van mij was. Overigens zullen een hoop andere beveiligde functies toch niet functioneren so bring it on Huawei! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Oeh, er komt een nieuwe feature naar de Mate 10's oOo

nieuws: Huawei zet Googles sms-app met rcs-support op zijn smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Is dit dan de iMessage van Google? Moeten m'n ontvangers wel de Google SMS app hebben én laat het nou net zo zijn dat we in deze tijd en eeuw niet meer sms-en. :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Off-topic : begrijp echt niet waarom Google Allo, SMS en Duo in een integreert...

On-topic: Mijn Mate 10 pro net gekregen, 660€ met tele2, inclusief abonnementskosten voor een maand :)

Edit:
Meneer aan de andere kant van het lijn was verbaasd dat ik zo maar een toestel met korting kon kopen en toch binnen een maand opzeggen.

Edit 2:

Mate 10 lite krijgt blijkbaar face unlock, so there is hope

https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

[ Voor 52% gewijzigd door Luinwethion op 18-01-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Honor V10 krijgt Face Unlock

Als het dochtermerk van Huawei dit kan, moet de Mate 10 dit ook kunnen! Andere features in die update zijn ook nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
dreester schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:18:
Honor V10 krijgt Face Unlock

Als het dochtermerk van Huawei dit kan, moet de Mate 10 dit ook kunnen! Andere features in die update zijn ook nice!
Volgens Huawei Pakistan, de Mate 10 lite krijgt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Meer mensen die dit van Huawei hebben ontvangen?

Huawei-id-account wordt op 23 februari overgedragen aan Aspiegel, een Huawei-bedrijf in Ierland. Meer info op https://goo.gl/URh1N8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 23:14
Ja, ik ook. Op zich niks mis mee denk ik om de cloud gegevens e.d. te verplaatsen naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Aangezien ik geen accessoires topic kon vinden, hier maar vragen.

Iemand tips voor een goede audio adapter die niet te duur is? Zou graag die van Google willen kopen maar vind het hier in NL niet.

Een analoge passthrough (zoals geleverd wordt door Huawei) is ook een optie, AMP in de telefoon is niet zo slecht.

Ik zat ook te kijken naar de Xiaomi USB-C ANC oordopjes, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:35
@Flimovic

Kreeg ook net dit smsje. Beetje vreemd/kort bericht zo. Maar blijkbaar positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
sonsan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:14:
Ja, ik ook. Op zich niks mis mee denk ik om de cloud gegevens e.d. te verplaatsen naar Duitsland.
Zo te zien naar Ierland, maar de EU-wetgeving geldt daar, of als je nationale regelgeving strenger is, dan geldt die. Tenminste, dat begrijp ik uit het bericht.

Edit: Oh nee, toch duitsland, maar ze hebben het wel over Ierste en EU-wetgeving.
roda_djavulen schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:56:
@Flimovic

Kreeg ook net dit smsje. Beetje vreemd/kort bericht zo. Maar blijkbaar positief.
Volgens mij wel, maar ik vraag me altijd af wat het addertje onder het gras is :+

[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 23-01-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ff een vraag. Mijn mate 10 valt regelmatig spontaan uit en start dan weer op. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen? Hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:44
zuukie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:20:
Ff een vraag. Mijn mate 10 valt regelmatig spontaan uit en start dan weer op. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen? Hoor graag van jullie.
Misschien een app die zorgt voor een conflict?
Factory reset doen en dan stapsgewijs je apps installeren (trial & error) om te zien welke app voor problemen zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
zuukie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:20:
Wat ben je aan het doen op moment dat ie uitvalt? Is dat telkens wat anders? Of ben je telkens met dezelfde app bezig?

En verder wat @Qbic zegt, probeer eens een factory reset, wellicht zijn dan je problemen opgelost. Evt. stapsgewijs je apps weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Iemand nog een tip voor een goede wekker app? Liefst een waarbij je niet per ongeluk je Dismiss button kunt indrukken om vervolgens je compleet te verslapen.

Vanochtend ging mijn wekker weer eens niet af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Draait er al iemand de 129 of 130 firmware? Zag ze al wel in firmware finder maar kan ze nog niet instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Kenzi schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:28:
Draait er al iemand de 129 of 130 firmware? Zag ze al wel in firmware finder maar kan ze nog niet instaleren.
Nope, zit nog op 127, ook hier geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:53:
Iemand nog een tip voor een goede wekker app? Liefst een waarbij je niet per ongeluk je Dismiss button kunt indrukken om vervolgens je compleet te verslapen.

Vanochtend ging mijn wekker weer eens niet af :(
Google clock. Works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 22:58
Ik had vanmiddag last van een merkwaardig fenomeen, was een app aan het installeren en merkte dat het downloaden wel erg traag ging. Vervolgens een speedtest gedaan en daaruit bleek dat Wifi data throughput erg laag was terwijl 4G wel normaal functioneerde. Om uit te sluiten dat het probleem in mijn modem of internet verbinding zat ook een speedtest gedaan op mijn Nexus 6P en XPS13 notebook. Daarna heb ik de Mate 10 Pro een keer gereboot en toen was de Wifi throughput weer normaal.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2v9dv10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
kwiebus schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:50:
Ik had vanmiddag last van een merkwaardig fenomeen, was een app aan het installeren en merkte dat het downloaden wel erg traag ging. Vervolgens een speedtest gedaan en daaruit bleek dat Wifi data throughput erg laag was terwijl 4G wel normaal functioneerde. Om uit te sluiten dat het probleem in mijn modem of internet verbinding zat ook een speedtest gedaan op mijn Nexus 6P en XPS13 notebook. Daarna heb ik de Mate 10 Pro een keer gereboot en toen was de Wifi throughput weer normaal.

[afbeelding]
Dat is wel bijzonder inderdaad. Even in de gaten houden, soms loopt software gewoon een keer vast, dat is niet zo gek. Maar als het elke dag gebeurd is er wel wat aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Vanmorgen werd firmware 129 aangeboden. Nu aan het installeren. Schijnt hoofdzakelijk een verbetering van energieverbruik te zijn bij WiFi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
Is er een manier om updates te forceren bij Huawei? Zoals met OnePlus en gebruiken van VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Luinwethion schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:21:
Is er een manier om updates te forceren bij Huawei? Zoals met OnePlus en gebruiken van VPN?
Ook al geprobeerd via VPN, maar helaas :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
B-Art schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Ook al geprobeerd via VPN, maar helaas :N

Firmware finder!

Ik heb de check without IMEI gedaan, en voila .129 was available.

Nope, blijkbaar moet je echt via IMEI checken... Firmware kan niet geïnstalleerd worden.

Waarom dat filter per IMEI ffs?

[ Voor 23% gewijzigd door Luinwethion op 28-01-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Jullie je Moleskine set al verkocht? Wat hebben jullie er voor gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Flimovic schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:47:
Yep, 100,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op zondag 28 januari 2018 @ 23:47:
Ligt nog ergens te verstoffen. Goed dat je me eraan herinnert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt hier iemand toevallig van een Huawei P8? Vind de Mate 10 Pro echt een mooi toestel alleen denk dat hij (veel) te groot is voor mij... ook al is hij maar 3mm breder en 9mm hoger }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Ga even langs een phone shop, daar liggen ze gewoon. Kan je gelijk beoordelen of deze voor jou te groot is.
Voor mij in ieder geval niet.....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sonsan schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:21:
Ga even langs een phone shop, daar liggen ze gewoon. Kan je gelijk beoordelen of deze voor jou te groot is.
Voor mij in ieder geval niet.....:-)
Ja wil zo ff langs een shop lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
ArcticWolf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Ja wil zo ff langs een shop lopen :)
9mm langer is echt wel fors groter. Maar ligt er ook een beetje aan hoe je em vervoert. Bij mij past ie prima in mijn broekzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:02:
[...]

9mm langer is echt wel fors groter. Maar ligt er ook een beetje aan hoe je em vervoert. Bij mij past ie prima in mijn broekzak!
Ben net tijdens m'n pauze ff bij Belsimpel geweest en vond het verschil wel meevallen en kon hem kwa breedte in ieder geval goed vasthouden (al helpen die alarm dingen eromheen niet echt met proberen :+ )
Kwa lengte kan ik m'n huidige toestel ook niet goed met 1 hand bedienen dus daar zit het verschil niet in gelukkig ;)

Zo te zien past hij ook prima in mijn broekzakken... ga er nog even goed over nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
ArcticWolf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ben net tijdens m'n pauze ff bij Belsimpel geweest en vond het verschil wel meevallen en kon hem kwa breedte in ieder geval goed vasthouden (al helpen die alarm dingen eromheen niet echt met proberen :+ )
Kwa lengte kan ik m'n huidige toestel ook niet goed met 1 hand bedienen dus daar zit het verschil niet in gelukkig ;)

Zo te zien past hij ook prima in mijn broekzakken... ga er nog even goed over nadenken.
In dat geval kan ik je hem alleen maar van harte aanraden. Ben erg content met mijn Mate 10 Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Hier ook een tevreden gebruiker van de Mate 10 Pro.

Ik zit alleen met een dingetje en ik wil eens weten of meer mensen hier last van hebben.
Ik vind het touchscreen niet fijn werken, heel veel toetsaanslagen worden gemist en ik typ de meest vreemde woorden. Dit probleem had ik op mijn OnePlus 3T niet en ook niet op de iPhone 7 Plus van mijn vrouw. Het scherm is schoon en ik heb het zowel met de plastic screenprotector als met een nieuwe tempered glass protector.

Ook gebeurt het regelmatig dat ik een screenshot maak terwijl ik dit niet wil, hiervoor heb ik maar het knokkel gebeuren uitgeschakeld.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Macabre schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:58:

Ook gebeurt het regelmatig dat ik een screenshot maak terwijl ik dit niet wil, hiervoor heb ik maar het knokkel gebeuren uitgeschakeld.

Dat heb ik soms met fast app switch, als ik mijn duim gebruik om twee keer de multitasking knop te drukken, dan wordt soms een screenshot gemaakt. Dat probleem had ik met de P9+ niet.

Komt jou andere probleem niet door SwiftKey zelf? Sinds SwiftKey van 2 naar X is gegaan gebruik ik het echt niet meer, want imho is het supper laggy geworden.

Anyways, under smart assistance heb je een glove mode, dat zal het scherm gevoelige maken. Misschien kwestie van proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Macabre schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:58:
Hier ook een tevreden gebruiker van de Mate 10 Pro.

Ik zit alleen met een dingetje en ik wil eens weten of meer mensen hier last van hebben.
Ik vind het touchscreen niet fijn werken, heel veel toetsaanslagen worden gemist en ik typ de meest vreemde woorden. Dit probleem had ik op mijn OnePlus 3T niet en ook niet op de iPhone 7 Plus van mijn vrouw. Het scherm is schoon en ik heb het zowel met de plastic screenprotector als met een nieuwe tempered glass protector.

Nee, mijn scherm registreert gewoon al mijn aanslagen. Screenshots etc. maak ik eigenlijk nooit per ongeluk, ook niet met de knokkelfunctie.

Gebruik je nog Swiftkey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Ik gebruik Swiftkey nog wel, vind het wel een fijne aanvulling. Zijn er beter alternatieve dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
sonsan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:33:
Ik gebruik Swiftkey nog wel, vind het wel een fijne aanvulling. Zijn er beter alternatieve dan?
Tbh ik heb SwiftKey na de update naar X (lang tijd geleden) een paar keer geprobeerd en vond het maar niks, niet alleen door de laggyness, maar ook omdat ik destijds maar 3 talen kon kiezen.

Het kan zijn dat het nu prima werkt, maar ik ben blij met Gboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
sonsan schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:33:
Is een persoonlijke voorkeur, maar wellicht verhelpt het je probleem als je een ander toetsenbord probeert. Als je dan nog steeds dezelfde problemen ervaart, kan het misschien wijs zijn een keer een factory reset te proberen. Mocht je scherm dan nog steeds niet goed reageren, zou er misschien iets mis kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
Voor wie interesse heeft: ik kon vanmiddag de update naar 8.0.0.128 installeren via FF. Hogere versies zijn bij mij op IMEI-niveau (nog) niet goedgekeurd. Heb nu sinds een week mijn eerste Huawei en ben tot nu toe zeer tevreden. Snel, heerlijke ergonomie en geweldige batterij.

Ik kon bij Vodafone een gratis Moleskin bestellen maar nadat ik gisteren via de website heb geregistreerd niks meer vernomen. Meer mensen deze ervaring of moet ik contact zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
JdJtA schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:02:
Voor wie interesse heeft: ik kon vanmiddag de update naar 8.0.0.128 installeren via FF. Hogere versies zijn bij mij op IMEI-niveau (nog) niet goedgekeurd. Heb nu sinds een week mijn eerste Huawei en ben tot nu toe zeer tevreden. Snel, heerlijke ergonomie en geweldige batterij.

Ik kon bij Vodafone een gratis Moleskin bestellen maar nadat ik gisteren via de website heb geregistreerd niks meer vernomen. Meer mensen deze ervaring of moet ik contact zoeken?
Hier heb ik zelf .129 via FF binnen weten te halen. So far so good. Naar mijn idee iets vloeiender dan 127, kan ook placebo zijn.

Wat betreft de Moleskine; de actie vanuit Huawei was t/m eind december. Ik weet niet of Vodafone hun eigen actie heeft? Anders contact via hun opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Zal ik de Full or Delta OTA downloaden?

PS:

Vodafone heeft die actie nog lopen, dus even bellen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luinwethion schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Firmware finder!

Ik heb de check without IMEI gedaan, en voila .129 was available.

Nope, blijkbaar moet je echt via IMEI checken... Firmware kan niet geïnstalleerd worden.

Waarom dat filter per IMEI ffs?
Die imei check is irritant. Zit op 128 maar zie 129, 131 en nu 132 al klaar staan maar kan geen enkele installeren.
Dan kan je wel funky gebruiken maar ik weiger te betalen voor firmware updates

(C636)

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 01-02-2018 05:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
Luinwethion schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:
Zal ik de Full or Delta OTA downloaden?

PS:

Vodafone heeft die actie nog lopen, Dus even bellen?!
Zelf heb ik de beide keren de volledige bestanden gedownload en dat werkt prima. Met de OTA-bestanden nog geen ervaring...wat ik overigens wel vreemd vind is dat je de OTA ook nog via de systeemupdater moet downloaden. De 3gb die je met FF binnenhaalt is blijkbaar alleen ter verificatie. Na het installeren gooi ik deze bestanden dan ook direct weer weg. Alsof ik die ruimte nodig heb met rond de 100 gb vrije ruimte :+
Sveninho schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Hier heb ik zelf .129 via FF binnen weten te halen. So far so good. Naar mijn idee iets vloeiender dan 127, kan ook placebo zijn.

Wat betreft de Moleskine; de actie vanuit Huawei was t/m eind december. Ik weet niet of Vodafone hun eigen actie heeft? Anders contact via hun opnemen.
Vanochtend kon ik ook. 129 binnenhalen en installeren via FF, eens kijken of ik verandering merk t.o.v.. 127... Hopelijk niet teveel want was juist al zeer tevreden ;).

@beide: Dank voor het meedenken over de actie, ik loop tijdens de lunch wel even binnen bij een Vodafone-winkel.

[ Voor 13% gewijzigd door JdJtA op 01-02-2018 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Wat FF betreft; de proxy truc was voor mij de oplossing. Dan hoef vanuit de app niets te downloaden. Het update scherm van Huawei doet zelf het werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
Vanochtend was de B129 ook getekend voor mijn IMEI, de vpn ding gedaan en download via de system update.

Hopelijk komt Android 8.1 snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Wat is precies de FF (blijkbaar niet OTA :p)

Ik kon OTA vanochtend versie 129 binnenhalen, die is ie nu aan het downloaden en installeren.

Staan er ergens changenotes? Ik ben wel benieuwd naar wat veranderd is.

Edit:
FF lijkt Firmware Finder te zijn. Waar vind ik dit? Ik kan wel check updates te doen, maar dat bedoelen jullie vast niet :+

[ Voor 23% gewijzigd door Flimovic op 01-02-2018 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
Flimovic schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:29:
Wat is precies de FF (blijkbaar niet OTA :p)

Ik kon OTA vanochtend versie 129 binnenhalen, die is ie nu aan het downloaden en installeren.

Staan er ergens changenotes? Ik ben wel benieuwd naar wat veranderd is.

Edit:
FF lijkt Firmware Finder te zijn. Waar vind ik dit? Ik kan wel check updates te doen, maar dat bedoelen jullie vast niet :+
Firmware Finder is een apart programma, kan je onder andere vinden in de Playstore: klik. Na het opstarten zie je meteen jouw model staan waar je op kan klikken waarna je in een scherm komt met verschillende updates (zowel OTA als volledige firmware-bestanden).

Als je een van de firmwares kiest krijg je daarna een aantal opties waaronder een waarmee je kan controleren of de firmware als is vrijgegeven. In mijn ervaring kan je alleen installeren als de update op IMEI-niveau is vrijgegeven.

Als dit het geval is kan je via de proxy-optie je telefoon instellen (klikken op de optie en daarna handmatige proxy met als naam:localhost en poort: 8080 instellen). Daarna ga je naar de systeemupdater en als je dan controleert op updates staat er als het goed is een update klaar.

Tot slot haal je de proxy weer uit je systeem en kan je de update downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Iemand er overigens al in geslaagd de PiP van Google Maps uit te schakelen? Ik kom er middels een beetje Googelen niet uit :( T schijnt ergens in de App-toestemmingen te moeten zitten, maar kan t niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Flimovic schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:26:
Iemand er overigens al in geslaagd de PiP van Google Maps uit te schakelen? Ik kom er middels een beetje Googelen niet uit :( T schijnt ergens in de App-toestemmingen te moeten zitten, maar kan t niet vinden.
Bij Instellingen zoeken naar 'special access', daarna klikken op Picture in Picture :-)

Heb ook zonet een update doorgevoerd naar 129.
Wel jammer dat het auto dimmen van het scherm bij de meeste apps nog steeds niet opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Cr1ptkeeper schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:09:
[...]

Bij Instellingen zoeken naar 'special access', daarna klikken op Picture in Picture :-)

Heb ook zonet een update doorgevoerd naar 129.
Wel jammer dat het auto dimmen van het scherm bij de meeste apps nog steeds niet opgelost is...
_O_ held! Een grote ergernis minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Met B127 deed Google maps heel raar met PiP, gelukkig met B129 werkte het goed.

Dat was de enige bug die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Oh, misschien moet ik het dan weer even inschakelen, ik vond het enorm irritant namelijk (in tegenstelling tot PiP van Google Maps op mijn Nexus 6P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ik kan me niet voorstellen dat ze het hebben opgelost. Ik kon nergens meer klikken zonder dat PiP zich bemoeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzjan
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-01-2021
Goedemiddag allen, een newbie hier, dus excuus als ik eventueel in herhaling val, al denk ik niet dat ik bij het overlopen van het topic het probleem al ben tegen gekomen... 😉

Ik heb sinds een dikke week de Mate 10 pro. In principe een geweldig toestel, maar ik blijf constant tegen bluetooth problemen aanlopen.

1) Met de "MyPeugeot" app, waar ik op vertrouw voor mijn zakelijke rit-registratie in eerste instantie. Telefoon- & muziek streamen werken, maar de rit-registratie wordt niet in de app opgenomen.

2) Met de Nokia Steel HR (activity tracker/smartwatch). Ik kan verbinden met de app op de telefoon en ook synchroniseren, maar de meldingen komen niet door van de telefoon/app naar de horloge.

Het lijkt alsof in beide gevallen de bluetooth niet automatisch actief blijft op de achtergrond.

Heb de apps alsook de toestellen enkele malen opnieuw geïnstalleerd en aangesloten. Heb een factory reset gedaan. Bluetooth cache gewist,... Niets lijkt te helpen.

Iemand van de ervaringsdeskundigen hier een idee?

Alvast bedankt bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Elzjan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:22:
Goedemiddag allen, een newbie hier, dus excuus als ik eventueel in herhaling val, al denk ik niet dat ik bij het overlopen van het topic het probleem al ben tegen gekomen... 😉

Ik heb sinds een dikke week de Mate 10 pro. In principe een geweldig toestel, maar ik blijf constant tegen bluetooth problemen aanlopen.

1) Met de "MyPeugeot" app, waar ik op vertrouw voor mijn zakelijke rit-registratie in eerste instantie. Telefoon- & muziek streamen werken, maar de rit-registratie wordt niet in de app opgenomen.

2) Met de Nokia Steel HR (activity tracker/smartwatch). Ik kan verbinden met de app op de telefoon en ook synchroniseren, maar de meldingen komen niet door van de telefoon/app naar de horloge.

Het lijkt alsof in beide gevallen de bluetooth niet automatisch actief blijft op de achtergrond.

Heb de apps alsook de toestellen enkele malen opnieuw geïnstalleerd en aangesloten. Heb een factory reset gedaan. Bluetooth cache gewist,... Niets lijkt te helpen.

Er is een vrij agressieve accu-management, kan je deze processen ipv automatisch beheren op handmatig beheren zetten? Ik weet dat het bij apps mogelijk is, wellicht kan het ook voor een proces zoals bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Inderdaad de app op handmatig accu beheer laten en vervolgens alles aan laten.

Dat doe je bij Settings > Battery > Launch.

-

In other news:

Na een dag met B129, had ik liever de PiP issues met Google maps.

Bij dubbel tap op de multitasken knop, wordt soms de verkeerde app geopend :/

En soms bij reopenen van een app blijft die even hangen in een witte scherm.

Ik ga de cache partitie formateren Just in case maar hopelijk komt de B130 snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

129, 130 overgeslagen, kon gisteren 132 instaleren. Merk nog weinig verschil met 128 behalve dat de camera AI wat trager is / niet zo veel herkend en dat de Hi App nu ineens AppGalery heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fall3n
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:35
Zit te twijfelen tussen de S8+ en de mate 10 pro,

Kan iemand mij vertellen of het always on display nog steeds alleen de notificaties van de standaard Huawei apps laat zien of worden ondertussen ook 3rd party apps ondersteund (Whatsapp Facebook etc.)

Op oudere Posts op onder andere xda developers was dit namelijk nog niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
  • Laatst online: 17-09 17:17
Fall3n schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:31:
Kan iemand mij vertellen of het always on display nog steeds alleen de notificaties van de standaard Huawei apps laat zien of worden ondertussen ook 3rd party apps ondersteund (Whatsapp Facebook etc.)

Op oudere Posts op onder andere xda developers was dit namelijk nog niet het geval
Nope, nog steeds alleen de Huawei apps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fall3n
  • Laatst online: 13:35
Jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Zal toch de mate gaan en de samsung laten liggen. Heeft een slechte batterij. Krijg je spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Elzjan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:22:

Vaag, heel vaag. De enige problemen die ik (tot zover) heb met BT is de verbinding in de auto. Bellen gaat prima, maar Spotify werkt niet (altijd mee). Tegenwoordig heb ik gewoon Android Auto geinstalleerd en alles werkt prima.

Ik zou inderdaad de accu management nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:45:
129, 130 overgeslagen, kon gisteren 132 instaleren. Merk nog weinig verschil met 128 behalve dat de camera AI wat trager is / niet zo veel herkend en dat de Hi App nu ineens AppGalery heet.
Ik vind de camera juist beter op 129. Ik weet niet hoe jouw toestel in China is tegenover ons toestel hier. C636 uit mijn hoofd hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:22:
[...]

Ik vind de camera juist beter op 129. Ik weet niet hoe jouw toestel in China is tegenover ons toestel hier. C636 uit mijn hoofd hé?
C636 is International / Asia.
Met Google Play services.
Heb express die genomen ipv de Chinese versie.
Camera AI werkt nu goed, moest schijnbaar gewoon even rebooten.

Iemand nog een aanrader voor een goede screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Kenzi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:10:

Ik had zo graag gezien dat Huawei gewoon wat kleine service centers had en je daar voor 2 tientjes de OEM scherm film kon laten vervangen.
Want die krast erg snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Luinwethion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Ik had zo graag gezien dat Huawei gewoon wat kleine service centers had en je daar voor 2 tientjes de OEM scherm film kon laten vervangen.
Want die krast erg snel.
Er zit er eentje in Amsterdam. Ik weet alleen niet of ze daar ook dit soort service verlenen. Goeie vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Sveninho schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Er zit er eentje in Amsterdam. Ik weet alleen niet of ze daar ook dit soort service verlenen. Goeie vraag.
Klopt inderdaad, had ooit gezien.

Sammy heeft een paar service punten bij Tele2 winkels bijvoorbeeld... Zo iets zou Huawei ook kunnen doen.

Ik ben wel benieuwd als je straks inderdaad het scherm film kunnen vervangen. Een z'n harde glas vind ik helemaal niks, het gaat mij puur om kras bestendigheid.

Voor de achterkant heb ik een dbrand skin gekocht, wit met zwarte camera stripe... Geïnspireerd door de panda Pixel 2 XL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Kenzi schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:10:
[...]

C636 is International / Asia.
Met Google Play services.
Heb express die genomen ipv de Chinese versie.
Camera AI werkt nu goed, moest schijnbaar gewoon even rebooten.

Ik heb hier de "matte" versie besteld. Tot nu toe heel tevreden!

https://www.gadgetshieldz...tectors-covers-cases.html

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste