Er wordt ruimer gekeken; niet per sé alleen FP3. Meestal maken ze daar geen probleem van.RobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:50:
Is het niet riskant om niet aan de Q mee te doen? Dan moet je dus vragen of je mag starten en wordt er o.a. gekeken of je FP3 tijd wel snel genoeg is. En juist in FP3 heeft hij ook al geen tijd gezet IIRC.
Dat ze moeten aanvragen om mee te mogen doen, stamt nog uit de jaren '80RobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:50:
Is het niet riskant om niet aan de Q mee te doen? Dan moet je dus vragen of je mag starten en wordt er o.a. gekeken of je FP3 tijd wel snel genoeg is. En juist in FP3 heeft hij ook al geen tijd gezet IIRC.
Toen waren er sowieso teveel startende teams, en ging de Quali erover wie er mee mochten doen, en waar.
Er zaten teams bij die helemaal niet kwamen om te racen, maar voor de feestjes.
Toen werd de 107% regel ingevoerd, en een minimaal aantal te starten races
Het minimum is vzv ik weet alweer verdwenen, de 107% regel is alleen maar papierwerk
( tenzij Connoly moet beslissen of Max mag starten
Ze zijn het hele seizoen gewoon competitief, dus dat gaat echt geen probleem worden. We hebben het hier niet over HRT of zoRobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:50:
Dat waren toch ook de teams die een F1 motor in een F2 chassis lepelden?FreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Er zaten teams bij die helemaal niet kwamen om te racen, maar voor de feestjes.
Toen werd de 107% regel ingevoerd, en een minimaal aantal te starten races
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Heeft iemand de long runs eigenlijk bij gehouden en een lijstje?
Haha, dat shot net van Vettel toen die monteur even de timingmonitor op z'n auto zette: hartstikke scheef. Ik vind dat met m'n OCD dus niet om aan te zien, maar gelukkig kwam daar een andere monteur om hem even recht te zetten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat zit er eigenlijk allemaal op die gordel bij RIC? Is volgens mij voor het eerst dat ik die zie.
De elektronica van de boordradio, mic en headsetUltraSub schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:59:
Wat zit er eigenlijk allemaal op die gordel bij RIC? Is volgens mij voor het eerst dat ik die zie.
Maar dat leek dus wel anders dan eerder. Niet spannend natuurlijk, maar het viel me gewoon op.FreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:01:
[...]
De elektronica van de boordradio, mic en headset
Hoor net op Sky dat ze expres hebben besloten om niet te overhaasten om die motor te fixen omdat ze toch al straf hebben gekregen..YakuzA schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:30:
[...]
Duurt 2 uur om een motor te wisselen dus mogelijk halen ze dat nog.
Leuk man die straf regels.
En dus dacht ik dat Q om 21:00 zou zijn*Let op! Wintertijd is ingegaan.
Mooie radiomessage van Perez.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Begin me langzaam af te vragen. Als je ziet hoe makkelijk de top 6 van achteruit terug rijdt naar de top 6. Waarom zou je niet gewoon net als vroeger een splinternieuw blok erin gooien wat gewoon max een race afstand loopt maar dus wel een bak meer vermogen mee brengt. Moet kunnen. Kost wat, heb je ook wat
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Als iedereen hier opeens gaat reageren, dan weet je wat er aan de hand is.RobertMe schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:05:
[...]
En dus dacht ik dat Q om 21:00 zou zijn. Gelukkig houd ik dit topic verder wel in de gaten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gasly gaat misschien toch rijden, werd rennend gezien om om te kleden
Werd zojuist vol in beeld gebracht in de pitbox in z'n race-outfit.Catmandos schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:09:
Gasly gaat misschien toch rijden, werd rennend gezien om om te kleden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad, toch wel. Sky verbaast zich ook, is nog twijfel maar lijkt er wel op.
Leek er wel op in het stadionTito129 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:09:
Ric traag.. opgehouden?
En valt buiten de kleurtjes ...Tito129 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:09:
Ric traag.. opgehouden?
Iedereen netjes bij elkaar, behalve RBR
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie ronde van Alonso, split mooi de Ferrari's
Dat wordt nog wat als daar volgend jaar een Renault achterin zit
Heeft alonso nu een tow van Stoffel gehad of?
2.5 tienden van de leiding is wel heel netjes
.
Ric er nog niet bij. 8ste tijd. Heeft de pace nog niet gevonden in kwali
Ik herinner me vorige week nogTito129 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:12:

Die is opgehouden, kan niet anders.Tito129 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:12:
HAM heeft al 7 rondjes gereden in Q1, waarom?
VER doet er gewoon 3: outlap, hotlap, inlap... Meer zou je niet hoeven te doen
Zou Mercedes toch nog zoekende zijn qua setup / feel van de auto?
Yepthijszor schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:11:
Heeft alonso nu een tow van Stoffel gehad of?2.5 tienden van de leiding is wel heel netjes
.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
- DaniëlWW2
- Niet online
Ach, Max had echt een verschrikkelijke Q3. Tracklimits missen enz was langzamer.
* DaniëlWW2 rent
zenuwen voor het kampioenschap ?Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:13:
HAM heeft al 7 rondjes gereden in Q1, waarom?VER doet er gewoon 3: outlap, hotlap, inlap... Meer zou je niet hoeven te doen
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Met de hoeveelheid fuel wel de snelste ronde gereden.Grrrrrene schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:13:
HAM heeft al 7 rondjes gereden in Q1, waarom?VER doet er gewoon 3: outlap, hotlap, inlap... Meer zou je niet hoeven te doen
Wat zit Alonso er dichtbij trouwens?
Ah, daar is de no power al. Beetje vroeg in het weekend, maar wel vaste prik natuurlijk.
Ben benieuwd of Max ook Q2 op SS gaat doen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vermoedelijk Ultra, want geen straf te boekMalfunctions schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:17:
Ben benieuwd of Max ook Q2 op SS gaat doen.
RIC zal op SS starten, want die moet zijn straf inlopen
Mijn vrouw riep al, 'wil jij die ook'JeroenTheStig schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:18:
Ik moet ineens weer denken aan de tshirt van Van Gameren
plaatje, strijkijzer en shirt, 4€ en gaan
Wel op een zachtere compound dan de RBR's en Ferrari'sTito129 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:15:
[...]
Met de hoeveelheid fuel wel de snelste ronde gereden.
Edit: Ik heb de voorbeschouwing even gemist (was nog naar huis aan het rijden
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 28-10-2017 20:21 ]
Als ze toch bezig is, ik heb maat xlFreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:19:
[...]
Mijn vrouw riep al, 'wil jij die ook'
plaatje, strijkijzer en shirt, 4€ en gaan
Waarom gaan die Haasjes als een schildpad eigenlijk..
Bensimpel
Positieve meneer
Weinig downforce?Lensent schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:23:
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat staat er op zijn shirt dan?JeroenTheStig schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:18:
Ik moet ineens weer denken aan de tshirt van Van Gameren
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
https://www.123inkt.nl/Pa...transferfolie-p12488.htmlJeroenTheStig schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:22:
[...]
Als ze toch bezig is, ik heb maat xl
Vanwege GRO en MAG.Lensent schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:23:
-
Is wel opvallend ja. Helemaal omdat de Haas met een 2017 Ferrari rijdt en de Saubers met een 2016 versie. Netjes van Sauber.Lensent schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:23:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Geen idee wat de gangbare strategieën zijn, maar zou het niet handiger zijn om op de ultras te finishen? Weet niet of dat haalbaar is..FreshMaker schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:18:
[...]
Vermoedelijk Ultra, want geen straf te boek
RIC zal op SS starten, want die moet zijn straf inlopen
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je kan beter een toko zoeken die sublimatie printen doet, dit is snel niks meer na een paar wasbeurten.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Daarom is het altijd lastig, maar banden Q2 = race startenMalfunctions schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:26:
[...]
Geen idee wat de gangbare strategieën zijn, maar zou het niet handiger zijn om op de ultras te finishen? Weet niet of dat haalbaar is..
Vorige week ging VER op SS door Q2, om een lange stint te mogen maken en daarna naar US
Ric was net andersom
Voor dit soort shit ga ik niet veel centen wegleggen hoorThe-Priest-NL schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:27:
[...]
Je kan beter een toko zoeken die sublimatie printen doet, dit is snel niks meer na een paar wasbeurten.
* FreshMaker is troueens helemaal niet van de hypeshirtjes
Het was duidelijk dat het shirt van v Gameren deze 'minimale' kwaliteit was ( je zag de strijkvouwen, want plaatje niet strak genoeg )
[ Voor 36% gewijzigd door FreshMaker op 28-10-2017 20:30 ]
Als je vooraan start wil je gewoon op de zachtste compound staan. Anders rijden ze gewoon om je heen bij het wegrijden.Malfunctions schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:26:
[...]
Geen idee wat de gangbare strategieën zijn, maar zou het niet handiger zijn om op de ultras te finishen? Weet niet of dat haalbaar is..
-
Bummer, geen Quali op RTL
[ Voor 3% gewijzigd door BasvanS op 28-10-2017 20:30 ]
Oei. Dit gaat heel vervelend worden voor Max.
PSN: xMaurice93
Nah, Q2, tijd zat. Hoeft er alleen maar bij te zitten.Maurice079 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:31:
Oei. Dit gaat heel vervelend worden voor Max.
Goed, Renault is wel klaar met STR na de Honda deal
Sodeju!!!
0.5s eraf.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 28-10-2017 20:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Wow
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zo, een halve seconde. Kannonne
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoppa, even in 1 sector 0.4s eraf gehaald

Max 1.16:5
[ Voor 13% gewijzigd door iTeV op 28-10-2017 20:33 ]
Are you a one or a zero
- DaniëlWW2
- Niet online
OMG.
Dat kwalificeren gaat hem wel steeds beter af he?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Weet je meteen wat de mercedessen straks kunnen 
En damn, die blauwe lippenstift irriteert me maximaal.
En damn, die blauwe lippenstift irriteert me maximaal.
Poeh, en dit is nog maar Q2...
Kolere.... dat is een beste tijd...
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Man, man, blauwe lippenstift of staat de airco zo laag daar ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een vuig ding, die vriendin van Jos Verstappen.

Hmm, dank u Kvyat? Wordt dit weer zo'n weekend?

1.1s voor op RIC, wow, wat een verschil
Lijkt me ook, je bent het haast verplicht, de Q2 op de US.Edd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:29:
[...]
Als je vooraan start wil je gewoon op de zachtste compound staan. Anders rijden ze gewoon om je heen bij het wegrijden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<marquee>*O*
MAX!!!
</marquee>~[/html]
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1