[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 203 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.467.849 views

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Guus Leeuwis op 01-01-2018 13:07 ]

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
MaStar schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:24:
in kader van 2018 lijstjes:

Wat is in 2018 volgens jullie op dit moment nog een "buy low" coin met grote potentie? Die dus nog relatief onbekend is maar wel groot potentieel.

Zelf zet ik in op ETN. Nog relatief laag in te kopen , met grote potentie qua waarde (1$?).

(andere kanshebbers XRB, TRX, Wabi - al zijn die al aardig gegroeid. Het gaat er hier echt om de "anonieme" stille slaper of opkomende)
Substratum

Is flink gestegen laatste weken. Echter nog steeds relatief lage market cap.

Veel potentie IMO :)

www.covesting.io/?ref=12955

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
GibMaster schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Substratum

Is flink gestegen laatste weken. Echter nog steeds relatief lage market cap.

Veel potentie IMO :)
Idd maar kan elke coin dat niet. Ik gok op Ripple en Sub gekocht voor 1$ en 0,75$.

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Worstkaas schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Omdat de coin maar 0.05 usd kost. Mensen houden ervan om veel coins te kopen.
Er wordt ook flink in gehandeld, dus er is veel belangstelling.

Deze maand moeten er ook wat toepassingen gereleased worden volgens de ceo.
"Omdat de coin maar 0.05 usd kost." is een vrij slappe redenatie om in een munt te geloven; Ik vind de andere punten ook niet zo sterk.

Met TRON willen ze proberen de centralisatie van het internet tegen te gaan, waarbij ze aangeven dat de "uitvinder" van het internet het internet zoals het nu is niet zo bedoeld heeft. Hij wil niet dat grote bedrijven de eigenaren zijn van content (Zoals bv. Facebook eigenaar is van elke foto die je plaatst, elk bericht wat je deelt of elke felicitatie van Tante Truus).

Ze willen; door middel van hun eigen platform het internet teruggeven aan de gebruikers en makers van content. Erg leuk idee en een erg moeilijk te bereiken doel. Ze willen mijn inziens het opnemen tegen de ontzettend grote bedrijven zoals Facebook, Google, Amazone, Apple etc etc. Wat ik mij echter afvraag, wat is Peiwo wat hij ook heeft bedacht/gelanceerd? Kan er niet veel informatie over vinden.

In mijn ogen is dit een onrealistisch en bijna onmogelijk doel. Máár als je jezelf achter de beleving van de munt kan vinden en je hebt vertrouwen in de TRX? Dan is het een reden om de munt te kopen.

Maar wat wel een mooi doel is, waardoor het zeker potentieel heeft is dat ze TRX willen inzetten om te voorkomen dat overheden communicatie kanalen kunnen sluiten, zoals momenteel gaan de is in Iran.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
wetsteyn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Idd maar kan elke coin dat niet. Ik gok op Ripple en Sub gekocht voor 1$ en 0,75$.
Hoebedoel je, 'kan elke coin dat niet'?
Jij gokt op Substatum en Ripple? Ripple ook ondanks de relatief hoge stijging ?

• vvilco
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-08 09:22
Ranora schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:15:
[...]
Ze willen mijn inziens het opnemen tegen de ontzettend grote bedrijven zoals Facebook, Google, Amazone, Apple etc etc.
Wordt dit een eerlijk gevecht? Wie gaat er winnen?

• Ranora
vvilco schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:18:
[...]

Wordt dit een eerlijk gevecht? Wie gaat er winnen?
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat de grote bedrijven dit gaan winnen. Waarom? Omdat ze bv. alleen al Twitter nodig hebben om alles aan te kondigen en "volgers" te krijgen. De gevestigde orde is zo groot, zo immens, dat ze zich er misschien bij aan kunnen sluiten, maar "verslaan" dat kunnen ze niet. My 2 cents.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12 16:30
madmaus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Dit nieuws zorgt nog niet voor stijging to the moon.

Volgens mij gaat Verge nergens meer heen behalve naar beneden. Ik ga er dan ook uitstappen.
Als jij uitstapt stapt een ander dus in.... ;)
Niet zo somber, Verge heeft immers wel een release geleverd ook al is dit nog niet alles.
Gewoon geduld hebben, maar dat geldt voor alles.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Donstil schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:55:
[...]

En weer met uitstel.
Verge wordt niets meer.
De vraag was voor vandaag, komt Wraith of niet. Het antwoord is er nu; Ja Wraith is er en het werkt!

Ik weet het, alleen nog voor OSX, maar denk je nou werkelijk dat als ze een werkende Wraith hebben voor OSX dat het voor andere platformen niet meer gaat komen?

Wraith is een feit alleen moet het nog doordringen bij de mensen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• ShyDolphin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik kan echt alleen maar lachen om Verge.. ongelofelijk dat mensen na alles wat er rondom die coin gebeurt nog steeds zo gierig en totaal zonder enige kennis van zaken in die coin blijven hangen. Die telegram/reddit communities zitten ook echt vol met mensen die totaal geen flauw idee hebben waar ze over praten en wanhopig blijven roepen dat t allemaal wel goed komt. Pak je winst en blijf heel veel van Verge vandaan.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 14:01
Dat Wraith er is, is inderdaad een feit. MAar het feit is ook dat het ontzettend lang op zich heeft laten wachten. Het lijkt er op dat mensen ook niet meer zo happig zijn op het kopen van nieuwe coins; voorraad bij bijvoorbeeld LiteBit staat al geruime tijd op 9M (enkele weken terug werden het nog als warme broodjes over de toonbank verkocht). En de koers keldert tegelijkertijd.

Wraith is er, en het zal ongetwijfeld een erg goede stap zijn, maar wellicht is het voor een hoop mensen die wel echt in het project geloofden te laat geboren?

Only future will tell natuurlijk :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ShyDolphin schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:35:
Die telegram/reddit communities zitten ook echt vol met mensen die totaal geen flauw idee hebben waar ze over praten
En jij wel dan? Jij zegt blijf er weg van maar geeft totaal geen argumenten of onderbouwing...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Ik heb door het gedoe met XVG maar een gok gewaagd op XSH (shield). Daar loopt de dev volgens mij zelfs voor op z'n roadmap. En met een max supply 25 keer minder dan XVG is er ook lekker wat ruimte om te groeien. Nu ook alleen op een kleine exchange met coinexchange.io binnen enkele dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2018 13:41 ]

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
wetsteyn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Elke munt kan stijgen ja :P Dat klopt.

Het blijft een soort gevoel wat je erbij krijgt. En dat is met alle coins. Op het moment is het puur speculeren met alle coins.

Je moet gewoon even goed research doen.

Ik denk trouwens ook dat Ethereum de plek van bitcoin gaat overnemen. ;)

www.covesting.io/?ref=12955

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-12 08:08
Afgelopen maanden heb ikzelf met de nodige ups en downs de crypto wereld ontdekt. Nu 2018 aangebroken is wil ik me meer verdiepen in aankomende coins of ico's. Zijn er ico's die aankomen die de moeite zijn om in me in te verdiepen.?

• Msjl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-12 19:55
Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:26:
[...]

De vraag was voor vandaag, komt Wraith of niet. Het antwoord is er nu; Ja Wraith is er en het werkt!
Je kunt het programma draaien, dat wil nog niet zeggen dat het Wraith-protocol werkt.
Ik ben naarstig opzoek naar een voorbeeld/bewijs dat Wraith werkt en daadwerkelijk anoniem is, maar kan echt niets vinden. De nieuwe release lijkt meer te gaan om 'stealth addresses' ipv een nieuwe, revolutionaire technologie (je maakt ze aan via help -> debug -> console -> "getnewstealthaddress", want de interface hebben ze blijkbaar nog niet af).

Wel blijkt er iemand de IP's te kunnen koppelen aan de transacties...

Zoals iemand hier al zei, zie ik Verge ook meer als een daytrade/hype-coin op het moment, maar echt vertrouwen als privacy-coin heb ik meer in iets als NAVcoin.

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-12 21:48
Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:37:
[...]

En jij wel dan? Jij zegt blijf er weg van maar geeft totaal geen argumenten of onderbouwing...
https://www.reddit.com/r/.../7ndtpy/verge_is_a_ponzi/

Lees dit maar even door misschien dat het je mening doet veranderen.

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
leducw schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:42:
Afgelopen maanden heb ikzelf met de nodige ups en downs de crypto wereld ontdekt. Nu 2018 aangebroken is wil ik me meer verdiepen in aankomende coins of ico's. Zijn er ico's die aankomen die de moeite zijn om in me in te verdiepen.?
Shipchain en Redpen wmb. Goede usecases en professioneel opgezet.

• ShyDolphin
  • Laatst online: 22-12-2021
Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Ik geef geen argumenten omdat ik weet dat de enige mensen die Verge verdedigen gewoon wanhopig hopen op een stijging omdat ze nieuw zijn in crypto en blind ingestapt zijn.. Ga je eens verdiepen in de geschiedenis van de coin en de developers. Het is constant hetzelfde verhaal met niet gehaalde deadlines, fake commits op GitHub en een betaalde promotie van Meneer McAffee. Ondertussen heb je een enorme hoeveelheid wanhopige bagholders die maar blijven roepen dat het allemaal goedkomt terwijl de whales en de "developers" en t marketing team lachend rijk worden.

Ik zit als sinds 2014 in crypto en over t algemeen ben ik totaal niet kritisch op munten of communities rondom een munt. Maar Verge is wat mij betreft een coin waar je heel heel heel ver vandaan moet blijven.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:21

lasharor

7 december 2004

Al die verge FOMO en dan dit soort dingen: http://xvg.keff.org/

Grappig. Vraag me af hoe sommige tweakers dit weer zullen verklaren.

• Rene L
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 20:09
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:38:
Ik heb door het gedoe met XVG maar een gok gewaagd op XSH (shield). Daar loopt de dev volgens mij zelfs voor op z'n roadmap. En met een max supply 25 keer minder dan XVG is er ook lekker wat ruimte om te groeien. Nu ook alleen op een kleine exchange met coinexchange.io binnen enkele dagen.
Ik zie zelf persoonlijk wel toekomst in de privacy coins.
Wat zijn de verschillen met bijvoorbeeld NAV ?

Bij welke exchange heb je ze gekocht ?

• jesse111
  • Laatst online: 15-12 09:58
Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Ik weet het, alleen nog voor OSX, maar denk je nou werkelijk dat als ze een werkende Wraith hebben voor OSX dat het voor andere platformen niet meer gaat komen?

Wraith is een feit alleen moet het nog doordringen bij de mensen...
Onzin, Wraith is er niet en zal ook nooit komen. Heb je hun github gevolgd? Ik wel en de updates die daar gedaan zijn, zijn om te janken :+ :+ :+ :+ :+

Check deze post: https://www.reddit.com/r/...40_just_released/ds17kb4/

En mijn Engelse post (ik ben te lui vandaag om het te vertalen in het Nederlands):

"Wraith Protocol it makes Verge the only truly untraceable cryptocurrency" it's just OPTIONAL stealth adresses and a tor-wallet, this is neither new nor is Verge the only currency that uses them. In fact it is not enough to make anonymous transactions. Both are wallet functions and not even a real protocol.

Optional stealth addresses aren't sufficient for privacy. Even mandatory stealth addresses aren't enough alone. A lot of people are going to get burned on this hype since they don't do homework. They will think they are making private transactions when they are actually very transparent. Also, there is no explanation about HOW wraith exactly works, so they are keeping everyone purposefully in the dark so no one really knows what it does, this way their marketing can hype it up even more.

A coin like Nav Coin already has optional stealth implemented, just like Verge wants to do.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist ook mijn Verge verkocht (met wat loss helaas). Met al die valse beloftes, negativiteit op twitter en tweakers vond ik het wel prima.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-12 18:14
-Skyhawk- schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:25:
Ik heb zojuist ook mijn Verge verkocht (met wat loss helaas). Met al die valse beloftes, negativiteit op twitter en tweakers vond ik het wel prima.
Ik ook. Met helaas ook loss, maar goed dat maken we wel met een andere munt goed!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Ranora
madmaus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Ik ook. Met helaas ook loss, maar goed dat maken we wel met een andere munt goed!
-Skyhawk- schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:25:
Wanneer zijn jullie er in gestapt met welk doel? Was het jullie doel om snel winst te pakken, of om te houden en zaten jullie er al langer in?

Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie beweegreden, van het kopen en het verkopen.

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:53

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

och, noem me idioot maar ik denk echt wel dat het muntje niet zomaar verdwijnt.
Prima HODL dingetje als je er laag in bent gestapt.
Juist alle commotie trapt hem naar beneden maar ik zie hem echt wel weer omhoog komen de komende dagen.
Juist alle emotie moet er even uit zo te zien.
Wat een gezeik van mensen die zeggen dat ze een uur te laat waren met de release en dus niet betrouwbaar zijn.
Die zijn voor geld gegaan mijns inziens en verkochten hun deel en trappen daarbij na om zich goed te voelen.
Diezelfde schijnheiligers gaan vervolgens weer kopen naderhand want kijken toch alleen maar naar geld.
Het gaat allang niet meer om ondersteunen van projecten, het is puur geld en als mensen dan zich beter gaan voelen door schelden achteraf of de ongezouten mening op twitter uiten laten ze dat ook echt niet zo te zien.
Al die twitter berichten met shitcoin en fuck devs enzo... mooi hoor... echt een goede kleuterklas bij elkaar.

Maargoed, uitgeraged, ik hodl nog even :X

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Verwijderd

Ook uit verge gestapt.
Ingestapt 12 december op 103 sat.
Zojuist op 1205 uitgestapt.

Had gehoopt de 2000 te halen, Maarja nu de winst maar veilig gesteld. Vertrouwen is nu 100% weg na wederom slechte communicatie.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ranora schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:35:
Wanneer zijn jullie er in gestapt met welk doel? Was het jullie doel om snel winst te pakken, of om te houden en zaten jullie er al langer in?

Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie beweegreden, van het kopen en het verkopen.
Snelle winst omtrent het wraith protocol, daarvoor al diverse keren redelijke winst gemaakt met kopen en verkopen van Verge. Laatste keer op 1400 gekocht met de hoop dat wraith uit zou komen en hierdoor zou stijgen.Maar helaas.

Ik had echter op 0.28? cent het moeten verkopen en het hierbij laten. Maar dat is achteraf en we gaan weer vrolijk door.

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:45
Het lijkt wel of Verge Putins trolfabrieken heeft opgekocht. Wat een gehype op twitter, zelfs met zo'n daling wordt je nog omver gegooid met positieve berichten omtrent Verge.

Verwijderd

Rene L schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:13:
[...]

Ik zie zelf persoonlijk wel toekomst in de privacy coins.
Wat zijn de verschillen met bijvoorbeeld NAV ?

Bij welke exchange heb je ze gekocht ?
Ik heb mij niet in NAV verdiept, weet alleen dat de XSH dev goed actief is op bijv. discord. Link naar de website:
https://shieldcurrency.com/

Nieuwe logo is een paar dagen live, terwijl dat voor Q1 stond gepland. Dat soort kleine dingen geven wel vertrouwen.

stocks.exchange

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2018 14:50 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:58

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Na alle ophef en flinke daling van Verge besloten ze te verkopen.
Open de App van Binance.com om te zien dat ze nu <1100 sat opleveren. Ach, het is niet anders. Nog steeds iets van 100% winst.

Heb ik geen XVG op mn balance staan.
Kijk terug in mn history, heb ik blijkbaar om 0330 vannacht een sell order geplaats op 1550.

Nooit geweten dat ik een goede beslissing kon maken terwijl ik redelijk onder invloed was :+

En om nou te zeggen dat ik het me nog kan herinneren....

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 01-01-2018 14:56 ]

• Ranora
WishmasterNL schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:55:
Na alle ophef en flinke daling van Verge besloten ze te verkopen.
Open de App van Binance.com om te zien dat ze nu <1100 sat opleveren. Ach, het is niet anders. Nog steeds iets van 100% winst.

Heb ik geen XVG op mn balance staan.
Kijk terug in mn history, heb ik blijkbaar om 0330 vannacht een sell order geplaats op 1550.

Nooit geweten dat ik een goede beslissing kon maken terwijl ik redelijk onder invloed was :+

En om nou te zeggen dat ik het me nog kan herinneren....
Klinkt bekend. Ik heb vannacht ergens rond 6.00 uur ook verkocht. Blijkbaar is dronken-mij beter in vooruitzien dan nuchtere-mij. Want gisteravond vergeten een Stop-Limit te plaatsen.

• fhenny
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik volg deze thread nu al een paar maanden af en aan, en denk inmiddels voldoende informatie te hebben ingewonnen om voorzichtig aan een portfolio cryptocoins aan te gaan leggen.

In 2013 ooit al eens wat Bitcoin gekocht (en verloren aan een exchange). Een paar weken terug 0,1 Ethereum gekocht als experiment.

Ben nu van plan om elke maand mijn portfolio bij te stellen en dan te herverdelen op basis van wat verdiepend onderzoek, o.a. hier op tweaker.

Begin december had ik een hypothethisch portfolio samengesteld als volgt:
NXT 5%
OMG 5%
CDN 10%
ETN 5%
RDD 45%
XLM 5%
XEM 5%
EOS 20%
Hiermee had ik tot aan vandaag ca. 600% winst kunnen maken.

Nu dus bezig met het aanpassen van dit portfolio met o.a. TRX en REQ voordat ik daadwerkelijk instap.

Mijn plan is om via o.a. Binance en een aantal andere exhanges dit portfolio te managen en dan periodiek "af te romen" naar een paper-wallet (ETH of BTC).

Nu lijkt het me praktisch om dit alles te managen via een enkele interface, en overweeg hiervoor Coinigy.

Iemand nog tips op de bovenstaande aanpak (niet op mijn portfolio, meer de manier van handelen).

Ben wel erg huiverig voor het opsturen van scans van paspoort e.d. dus zoek naar een manier om via zo min mogelijk exchanges toch toegang te hebben tot interessante en kleinere coins.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Heb nog 75 raiblocks op mercatox staan maar kan die niet withdrawen. Er staat dat ik een email krijg om te confirmen maar die komt niet binnen. Ook niet in spam. Nu lees ik op reddit meerdere verhalen waarin withdraws van raiblocks dagen in pending staan. Iemand hier die de laatste dagen nog xrb of andere crypto van mercatox naar een exchange of wallet heeft gestuurd?

• Machlah
  • Laatst online: 22-10 00:06
lasharor schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:06:
Al die verge FOMO en dan dit soort dingen: http://xvg.keff.org/

Grappig. Vraag me af hoe sommige tweakers dit weer zullen verklaren.
Waar haal je deze link vandaan en heb je wat meer achtergrond info? Als ik de source code van de site bekijk zie ik simpel pure HTML code. Het lijkt niet op een site die automatisch data populate, terwijl de tekst anders doet vermoeden: 'Will show more and better data as the box gets more peers'.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:26

tomtom901

Moderator General Chat
RideWithUz schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:18:
Heb nog 75 raiblocks op mercatox staan maar kan die niet withdrawen. Er staat dat ik een email krijg om te confirmen maar die komt niet binnen. Ook niet in spam. Nu lees ik op reddit meerdere verhalen waarin withdraws van raiblocks dagen in pending staan. Iemand hier die de laatste dagen nog xrb of andere crypto van mercatox naar een exchange of wallet heeft gestuurd?
Heb net een withdrawal gedaan van XRB (goeie transactie fee trouwens, jezus) omdat ik het echt een shady exchange vind. Heb een e-mail gehad, hij staat ook in paid met een vinkje en een TX ID, kan hem alleen nog niet vinden op de blockchain. To be continued.

• jesse111
  • Laatst online: 15-12 09:58
Machlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Waar haal je deze link vandaan en heb je wat meer achtergrond info? Als ik de source code van de site bekijk zie ik simpel pure HTML code. Het lijkt niet op een site die automatisch data populate, terwijl de tekst anders doet vermoeden: 'Will show more and better data as the box gets more peers'.
Script hoeft toch niet op de website te draaien?... Als er een scriptje draait op z'n server en het in een DB gooit en die post op de website, dan kan het gewoon simpele HTML code zijn lol. Geloof niet dat zo'n gozer handmatig allemaal shit op z'n website zet ;)

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen rij 2 en 3 van het orderboek?

Orderbook

:>

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Machlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Statische HTML kan natuurlijk door dynamische PHP + MySQL gegenereerd worden als je de pagina laadt, dus dat zegt niets. Hij wil waarschijnlijk snel wat tonen, dus is gewoon puur functioneel.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Machlah
  • Laatst online: 22-10 00:06
jesse111 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:34:
[...]

Script hoeft toch niet op de website te draaien?... Als er een scriptje draait op z'n server en het in een DB gooit en die post op de website, dan kan het gewoon simpele HTML code zijn lol. Geloof niet dat zo'n gozer handmatig allemaal shit op z'n website zet ;)
Ik weet niet wie het is en waar de link vandaan komt, daarom vroeg ik om mee achtergrond info :)

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12 13:12
iNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:35:

[afbeelding]

price / amount / total

regel 2 is het aantal coins dat voor regel 1 prijs verkocht wil worden, regel 3 is het totaal bedrag in btc (of usd/eu afhankelijk van exchange) van die regel.

[ Voor 7% gewijzigd door Helza op 01-01-2018 15:42 ]

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-12 18:12
iNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:35:

[afbeelding]

Ik lul*

[ Voor 15% gewijzigd door dakka op 01-01-2018 15:43 ]

• Ferra
  • Niet online
Ik ben ook uitgestapt op XVG. Heb lang gehoopt dat de devs de boel op de rit zouden krijgen, maar helaas...

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De Wrat is gebarsten, dit amateurproject vergeat zo te zien definitief. Jammer voor de believergers, maar dit konden we natuurlijk zien aankomen :+

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 21:49
Helza schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:41:
[...]

price / amount / total

regel 2 is het aantal coins dat voor regel 1 prijs verkocht wil worden, regel 3 is het totaal bedrag in btc (of usd/eu afhankelijk van exchange) van die regel.
Bij Kraken is regel 3 zelfs cumulatief, vaak is het inderdaad het totaal van enkel die regel, in dit geval is het dus cumulatief waardoor het een optelling is van alle voorgaande totaalbedragen.

• MAX3400
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nog even een rekenvoorbeeldje voor degenen die het lastig(er) vinden om uit bepaalde data informatie te halen, ongeacht of deze data gebaseerd is op waarheden of geruchten.

Wat ik wil laten zien, zeker voor beginners, dat percentages tussen 2 posts in het topic inderdaad scherp kunnen verschillen maar dat het in een aantal gevallen absoluut niet erg is dat iemand roept "plus 14%" of "min 400SAT". Hou goed in de gaten wanneer je iets hebt aangekocht.

Coin 26 December 1 januari Winst/verlies
CoinonatX $0.01 $0.09 800%
BT2 [CST] $199 $47 -75%
Bitcoin Unlimited (Futures) $203 $54 -75%
Photon $0.001 $0.001 0%
CannabisCoin $0.098 $0.3 200%
Flash $0.005 $0.02 300%
Sexcoin $0.08 $0.23 200%
DopeCpoin $0.12 $0.22 80%
Dynamic Trading Rights $0.03 $0.08 166%
NAGA $1.38 @2.38 72%
(sorry voor de opmaak; die is wat weggevallen)

Bovenstaand zijn de coins die volgens Coinmarketcap bij de top-10 van "biggest losers last week" horen in procenten. Helaas laat die site niet precies zien waar die berekening vandaan komt maar ik vermoed dat het verschil tussen "hoogste koers" en "laagste koers daarna" ligt.

Anyhow, als je op 26 december in elk van de genoemde coins 100 Euro had geinvesteerd (als voorbeeld), is de gemiddelde (!!!) winst 166% geweest. Dus op de 10 coins had je in totaal 1000 Euro geinvesteerd en dat zou bij verkoop ongeveer 2600 Euro hebben opgebracht.

Na aftrek van je originele inleg, heb je dus een winst van ongeveer 1600 Euro geboekt ondanks dat "een random site" rode cijfers laat zien voor alle 10 de coins.

Moraal van het verhaal? Hou ontzettend goed in de gaten in welke valuta/currency je je initiele investering hebt gedaan, hou voor volalitele coins zeeer goed schommelingen in de gaten en, als je een breed portfolio hebt, maak een rekenmodel voor jezelf zodat je winst/verlies over de hele breedte inzichtelijk hebt en niet "per coin".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Machlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:38:
[...]

Ik weet niet wie het is en waar de link vandaan komt, daarom vroeg ik om mee achtergrond info :)
Iets meer info https://www.reddit.com/r/...a_database_linking_verge/

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Helza
Brainalyser1st schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Bij Kraken is regel 3 zelfs cumulatief, vaak is het inderdaad het totaal van enkel die regel, in dit geval is het dus cumulatief waardoor het een optelling is van alle voorgaande totaalbedragen.
even exchanges bekeken, ziet er idd uit als kraken :)

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 14:16
Men nog aan te schaffen crypto voor 2018 zag/ziet er zo uit:

Ada/xrp/ven

Echter zijn deze munten in 2 weken tijd zo enorm gestegen dat ik me afvraag of het nu nog een goed moment is om in te stappen..

XRP laat ik sowieso links liggen, omdat hier nu nog op instappen gekkenwerk is. Ook vind ik de groei onnatuurlijk waardoor ik sceptisch ben. (Mijn mening)

Ada/ven zijn ook gestaag gegroeid. Echter is de vraag of deze groei zal blijven aanhouden.. niemand weet het natuurlijk. Verder staan er ook geen belangrijke evenementen voor deze coins op de planning dus miss even afwachten tot er een dip komt?

Voorlopig dus wederom overal de boot gemist.

Edit; echter zie ik in railblocks nog een groei. Niet verkrijgbaar op bittrex & binance. Maw bij een aankondiging kan dit wel een mooie stijging veroorzaken.

Welke Exchange is meest aan te raden; bitgrzil of Mercatox?

[ Voor 24% gewijzigd door Rubberen op 01-01-2018 16:04 ]

• Tryharder
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 09:29
Ik weet dat hij niet populair is en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar McAfee dropt een hint dat misschien POWR z'n coin of the week is.. ?

https://twitter.com/officialmcafee/status/947828626044653568

• Tryharder
  • Laatst online: 29-11 09:29

• Helza
Tryharder schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:01:
Ik weet dat hij niet populair is en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar McAfee dropt een hint dat misschien POWR z'n coin of the week is.. ?

https://twitter.com/officialmcafee/status/947828626044653568
hahaha nee was dus factom FCT maar door de melding power hebben alle bots dus POWR gekocht ..lol :P

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Rubberen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:53:

Ada/xrp/ven
...
XRP laat ik sowieso links liggen, omdat hier nu nog op instappen gekkenwerk is. Ook vind ik de groei onnatuurlijk waardoor ik sceptisch ben. (Mijn mening)
...

Voorlopig dus wederom overal de boot gemist.
Zei iedereen ook al op 0.17 over XRP >:)

• The Redman
  • Laatst online: 23:32
bramb0 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Zei iedereen ook al op 0.17 over XRP >:)
Ook op troep kun je geld verdienen.

• Zhou
  • Niet online
Normaal heb ik het niet over belastingzaken, maar omdat het 1 jan is: Ik heb mijn portfolio reeds uitgerekend hoeveel ik op moet geven in 2019 over jaar 2018.

Ik ben pas in mei 2017 begonnen en hoef dus voor belastingaangifte van 2018 nog niet op te geven voor vermogensbelasting.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• GeeMoney
  • Nu online
Zhou schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:16:
Normaal heb ik het niet over belastingzaken, maar omdat het 1 jan is: Ik heb mijn portfolio reeds uitgerekend hoeveel ik op moet geven in 2019 over jaar 2018.

Ik ben pas in mei 2017 begonnen en hoef dus voor belastingaangifte van 2018 nog niet op te geven voor vermogensbelasting.
Of het nu crypto of spaargeld betreft, je moet je vermogen opgeven van 1 januari 2017.
En dat hoef je eigenlijk ook pas als dit meer is dan de vrijstelling van +- 25k per persoon.

• Zhou
  • Niet online
GeeMoney schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:19:
[...]

Of het nu crypto of spaargeld betreft, je moet je vermogen opgeven van 1 januari 2017.
En dat hoef je eigenlijk ook pas als dit meer is dan de vrijstelling van +- 25k per persoon.
Ik heb het uiteraard over mijn crypto vermogen. ;)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 08:17
Dat zei iedereen ook bij 1000$ voor de Bitcoin. Lees je post over 2 jaar eens terug ;) Als XRP op 5-10$ staat.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12 22:28
Wat me verbaast in dit topic dat het hier een week over alleen maar xrp kan gaan en een week later is het alsof xrp nooit bestaan heeft en gemeden wordt als de pest omdat het gezakt is.
Dan is het weer xvg en na vandaag zal het wel weer een andere hype zijn.
Niks ideologie of vertrouwen in een munt.
Net een stel sprinkhanen die van het ene naar het andere veld vliegen, en dat bedoel ik dan met een glimlach.
Maar kan me echt oprecht verbazen hoe hoe een coin het ene moment de hemel in geprezen wordt. En het andere moment nog minder is dat het vuil onder je nagels.
Waar komt die plotselinge omslag vandaan?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-12 09:43
ErikRo schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:24:
Wat me verbaast in dit topic dat het hier een week over alleen maar xrp kan gaan en een week later is het alsof xrp nooit bestaan heeft en gemeden wordt als de pest omdat het gezakt is.
Net een stel sprinkhanen die van het ene naar het andere veld vliegen, en dat bedoel ik dan met een glimlach.
Maar kan me echt oprecht verbazen hoe hoe een coin het ene moment de hemel in geprezen wordt. En het andere moment nog minder is dat het vuil onder je nagels.
Klopt helemaal, ICX is ook helemaal verdwenen uit dit topic. :P

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12 22:28
MaStar schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Dat zei iedereen ook bij 1000$ voor de Bitcoin. Lees je post over 2 jaar eens terug ;) Als XRP op 5-10$ staat.
Ik zie dit wel vaker staan maar je kunt echt beter naar BTC waarde kijken.
Als ik naar neo kijk is die idd van 30 naar 60 dollar gegaan joepie, maar had ik btc gehouden dan had ik op 100 dollar gestaan.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• DRuw

DRuw

Waarom is dure gaat nog steeds uit de gevangenis?
Hij koopt ze, dropt een tweet en binnen een kwartier dumpt hij ze met een verdubbeling...
Kijk maar naar het grafiekje om 16:00 typen hij de tweet deed...
Absurd

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-12 11:18
Hier verbaas ik me ook over, en dan valt het hier nog mee voor mijn gevoel. Ik denk dat mensen heel snel wennen aan de hoge gains. Als een coin dan wat minder presteert, raken mensen meteen in paniek.

Ik zit in verschillende Telegram-groepen van coins waar ik in heb geïnvesteerd en het is bizar om te zien hoe snel de stemming kan omslaan. Zo ben ik een tijd terug in Lend gestapt, in 10 dagen tijd heeft die X5 gedaan, nu heeft die even een dip, maar staat die nog altijd op X3. Op het hoogtepunt kwamen mensen met verwachtingen van 50 tot 100 dollar in 2018 (ja, echt) en nu het wat minder gaat is iedereen meteen zo negatief en raken mensen in paniek, heel apart om te zien hoe snel dat kan omslaan.

Verwijderd

GeeMoney schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:19:
[...]

In een nieuwsbrief van mijn bank las ik laatst dat het verhoogd is naar 30k per persoon

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 18:35
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:36:
[...]

In een nieuwsbrief van mijn bank las ik laatst dat het verhoogd is naar 30k per persoon
Voor zover ik weet is dat in 2018, maar de belastingaanslag die je dit jaar moet doen is natuurlijk over 2017, en toen was de limit wel 25k.

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:43
is het ook mogelijk om ergens dubbele sell order te plaats?
Bijvoorbeeld een stoploss als vangnet maar ook een hoge sell order mochten je targets gehit worden.

Dat zou echt ideaal zijn. blijf je altijd in een safe zone en kan je maximaal profiteren.

Ik handel zelf op Bittrex en Binance

• Groenie
  • Laatst online: 22-12 16:23
Allereerst gelukkig 2018.

Ik post weer even een korte update over CryptoTracky.
Sinds vandaag is het VIP deel open voor iedereen voor een korte tijd. :9
Hier kan je meerdere realtime charts op basis van bittrex data tegelijk zien, eerst moet je daarvoor meerdere tabs openen.

Andere grote punt is support voor Binance, tot nu toe was het alleen Bittrex.

Voor diegene die CryptoTracky al kennen kan je via http://www.cryptotracky.com/#!/vip op de nieuwe paginas komen.
Voor de rest raad ik aan gewoon op http://www.cryptotracky.com/#!/ te beginnen.

Bij deze ook mijn dank voor mede tweakers die pull requests hebben gemaakt met verbeteringen _/-\o_

Bij vragen ben ik te vinden op de bekende slack voor crypto van tweakers of twitter.
Veel plezier 8)

• Joostw24
  • Laatst online: 21-09 07:36

Ada/xrp/ven

Echter zijn deze munten in 2 weken tijd zo enorm gestegen dat ik me afvraag of het nu nog een goed moment is om in te stappen..

Ada/ven zijn ook gestaag gegroeid. Echter is de vraag of deze groei zal blijven aanhouden.. niemand weet het natuurlijk. Verder staan er ook geen belangrijke evenementen voor deze coins op de planning dus miss even afwachten tot er een dip komt?
Ik wilde net een soortgelijke vraag posten. Ben geïnteresseerd in ADA, maar is het nu nog een goed instapmoment vinden jullie? Hetzelfde geld voor ARK. Hoe bepalen jullie om ergens op een bepaald moment in te stappen of juist te wachten?

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
Joostw24 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Ik wilde net een soortgelijke vraag posten. Ben geïnteresseerd in ADA, maar is het nu nog een goed instapmoment vinden jullie? Hetzelfde geld voor ARK. Hoe bepalen jullie om ergens op een bepaald moment in te stappen of juist te wachten?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Uiteindelijk weet je nooit zeker wat een munt kan gaan doen. Kan alle kanten op gaan. Toen Bitcoin op 4000 dollar stond leek het me ook niet handig om in te stappen, maar die is ook boven de 20k geweest.
Wat ik mij dan ook afvraag; hoe bepaald je wat een munt waard zou kunnen worden. Ligt dat aan de beschikbare supply?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik wil graag investeren in FLP, maar ik kan nergens met ideal ETH's meer aanschaffen. Helaas heb ik geen account op Anycoindirect en is het hier niet meer mogelijk om te registreren. Iemand tips?

• MAX3400

MAX3400

Joostw24 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:58:
[...]

ADA instappen:
- 22 december rond 13:45
- 24 december rond 14:00
- 30 december rond 13:30
- 31 decemer rond 04:00
- 1 januari rond 07:00

Tja, wat is het goed antwoord? Dat is lastig; als we allemaal wisten wanneer we moesten instappen, was het geen interessant spelletje meer. Iedereen tegelijk all-in en de eerste die gaat verkopen, heeft de hoogste marge.

ADA staat nu al bijna 2 dagen geheel stabiel met kleine pieken/dalen. Elk moment kan 'ie dus dalen of stijgen. Het grappige is, als je naar het verhandeld aantal kijkt, dat is met 80% gedaald sinds het piekmoment. Wat betekent dat? Iedereen zit op zijn/haar ADA totdat "iets" de koers weer heel hard beinvloed. Dus, instapmoment om nu te adviseren: flip a coin & enjoy. Maar ik zou mijn vingers er nu niet aan branden; ergens zit een sell-wall en dat is waarschijnlijk omdat 80% van de coins onder water staat t.o.v. ATH.

/edit: sell-walls kan je zelf zien op de verschillende exchanges; je kan een buy-order op +1 SAT boven de sell-wall plaatsen. Zodra de eerste verkopen losbarsten, koop jij automatisch in. Alleen moet je dan wel een conditional trade kunnen plaatsen als je 6 minuten later weer 10% winst wil pakken. Ergo; erbovenop zitten handmatig of zeer goede tooling hebben voor automatische trades.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 01-01-2018 17:08 ]

Verwijderd

Goudstalen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Uiteindelijk weet je nooit zeker wat een munt kan gaan doen. Kan alle kanten op gaan. Toen Bitcoin op 4000 dollar stond leek het me ook niet handig om in te stappen, maar die is ook boven de 20k geweest.
Wat ik mij dan ook afvraag; hoe bepaald je wat een munt waard zou kunnen worden. Ligt dat aan de beschikbare supply?
Vraag en aanbod

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

MAX3400 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:05:
Maar ik zou mijn vingers er nu niet aan branden; ergens zit een sell-wall en dat is waarschijnlijk omdat 80% van de coins onder water staat t.o.v. ATH.
Op Bittrex staat een sell wall van maar liefst >8.3 miljoen stuks ADA rond de 0.68 Dollar. Reden voor mij geweest om er een paar uur geleden even uit te stappen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@MAX3400

Waar vindt je charts met volume over een langere periode? ik kan alleen de verhandelde volume van de laatste 24u zien.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• MAX3400

MAX3400

iNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:33:
@MAX3400

Waar vindt je charts met volume over een langere periode? ik kan alleen de verhandelde volume van de laatste 24u zien.
Voorbeeldje: https://coinmarketcap.com.../cardano/historical-data/

Let wel, ook een instinker; als er een zeeeeer statische prijs is die constant ping-pongt tussen 4 en 5 bijvoorbeeld, is het best mogelijk dat er meerdere bots constant verkopen bij 5 en weer inkopen bij 4. En omdat "anderen" daar intrappen, is het dus mogelijk dat 1 botje met maar 1% van alle coins, wel even 50% van het verhandelde volume voor zijn rekening neemt.

Hierdoor zou je kunnen beargumenteren; verhandeld volume is niet altijd een maatstaf voor mogelijke prijsontwikkelingen ;)

Verwijderd

Idanue schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Klopt helemaal, ICX is ook helemaal verdwenen uit dit topic. :P
Moet je over een paar weken even kijken hoe mensen straks in de rij staan om ICX te kopen. Dit is een van de HODL juweeltjes 2018.

• Joostw24
  • Laatst online: 21-09 07:36
Taro schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Op Bittrex staat een sell wall van maar liefst >8.3 miljoen stuks ADA rond de 0.68 Dollar. Reden voor mij geweest om er een paar uur geleden even uit te stappen.
Bedankt voor deze pointer! Ga de order book beter in de gaten houden.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-12 09:43
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Moet je over een paar weken even kijken hoe mensen straks in de rij staan om ICX te kopen. Dit is een van de HODL juweeltjes 2018.
Dat hoop ik ook. 8)

https://cointrackr.com/s/HcIV7ZHmuEIdM

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Die gaat wel wat doen in 2018 en LTC doe ik ook niet weg. Geduld, geduld..

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-12 22:46
Ik heb op bittrex.com 0.00000003 aan bitcoin gold. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb het niet gekocht. Is het zoiets als bitcoin cash? Ik heb nooit 0.00000003 bitcoin gehad of iets dergelijks. Waar zou dit vandaan kunnen komen?

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:35
Taro schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Op Bittrex is de ADA wallet al langer dan 24h in onderhoud. Je kan je ADA daar dus niet verkopen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Matadores schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:57:
[...]

Op Bittrex is de ADA wallet al langer dan 24h in onderhoud. Je kan je ADA daar dus niet verkopen?
Wel kopen/verkopen, maar niet withdrawen.

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-12 22:46
[...]

Ik had een keer een wallet in onderhoud. Toen kon ik op de pagina van het muntje wel verkopen leek het. Niet gedaan toen, maar tot de laatste stap geen waarschuwing of iets.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

[...]

De Wallet staat in onderhoud sinds het prijsverschil met binance is ontstaan... Binance heeft de prijs ~7% hoger staan...

My iRacing profile | Strava

• DaCoTa
  • Laatst online: 22-12 14:37
DRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:42:
Is iemand van jullie ook op HitBTC bezig toevallig?
ik bennu general user maar ik snap de tiers niet helemaal.
Ik kan nu onbeperkt cryptos storten en opnemen maar ik snap die verification thresholds niet helemaal...?
Weet iemand wat dit precies inhoud?
Volgens mij kan ik vrij handelen zonder verdere registratie (les paspoort etc) zolang ik maar geen FIAT op wil nemen... toch?
Bij HitBTC kan ik al in tijden geen BTC withdrawals meer doen. Het lijkt alsof het mag en volgens mij heb ik het eerder ook gedaan, maar bij de verification mail link krijg ik `Currency operations not available`. Geen idee of dat sowieso niet mag als je nog niet verified ben, dat is inderdaad erg onduidelijk. Heb een aantal dagen geleden wel de info gestuurd om mijn account verified te krijgen, maar dat zal wel een paar dagen duren gok ik zo. Heb al een ticket geopened en dat ligt nu bij 2nd line support, en ik ben niet de enige zo te lezen: https://forum.hitbtc.com/...s-not-available-all-coins
Dear Traders!

Please forgive us for the delays you've encountered.

Our team is researching the issue. We will get back to each trader with such an issue individually, through the Support Center: https://support.hitbtc.com/hc/en-us.

So, if you haven't filed a ticket to us - that's a reason to do it. We will get back to you shortly. Thank you for your patience.
Bij een withdrawal via de API krijg ik de volgende response:
code:
1
WithdrawResponse{error=Error{code=403, message=Action is forbidden, description=}}

Heb er geen goed gevoel bij.

[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 01-01-2018 18:04 ]

• GustavSan
  • Laatst online: 15-09 16:34
Misschien is de kans dat een fan van het project/product eerder hodl en dus ook niet zoveel mee waait met de wind op dag-/weekniveau?

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

borbit schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:55:
Ik heb op bittrex.com 0.00000003 aan bitcoin gold. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb het niet gekocht. Is het zoiets als bitcoin cash? Ik heb nooit 0.00000003 bitcoin gehad of iets dergelijks. Waar zou dit vandaan kunnen komen?
Dit heb je automatisch gehad bij de fork van Bitcoin Gold. Je had waarschijnlijk (heel weinig) BTC op Bittrex staan op het moment van de fork...

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen zo lyrisch is over Ripple ? Iedereen springt er heel enthousiast bovenop en ze staan al 2e op CoinMarketCap.
Van wat ik van mensen die al veel langer in de cryptowereld actief zijn begrijp ik dat ze het als een shitcoin zien en iedereen die er nu instapt dit puur doet omdat het omhoog gaat en ze snel mee willen liften zonder te weten wat de munt Ripple precies is. En dat Ripple Labs los moet worden gezien van de coin Ripple.

Ja je hoort steeds meer dat ze met allerlei banken gaan samenwerken maar is dat nu wel zo positief ? Alle voordelen die XRP zogenaamd zou hebben, hebben zat andere coins ook, behalve dat die wel gedecentraliseerd zijn en dus niet aantrekkelijk voor banken.

Er duiken ook steeds meer waarschuwingen op dat Ripple Labs en de banken de koersen kunstmatig pompen en hun XRP dumpen bij de schaapjes. Het is al lang bekend dat banken nooit RPX kopen op de exchanges maar direct bij Ripple Labs die nog 60 miljard XRP ergens heeft liggen en die voor 0.01 ct aan de banken verkoopt. En die verkopen het dan voor $2-3 aan de schaapjes voor ETH en BTC.

Het is wel symbolisch voor deze tijd waarin mensen op alles springen wat een beetje omhoog gaat zonder precies te weten wat het is.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Hoogie2004 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:01:
[...]

De Wallet staat in onderhoud sinds het prijsverschil met binance is ontstaan... Binance heeft de prijs ~7% hoger staan...
Er staan meerdere berichten op Twitter over dat Cardano er samen met Bittrex aan werkt om de ADA withdraw problemen op te lossen, dit komt volgens mij niet door het koersverschil. Dat verschil hoeft voor Bittrex ook helemaal niet uit te maken, dat corrigeert zich vanzelf. De meest recente update: https://twitter.com/InputOutputHK/status/947868162913169408

• GustavSan
Ik zie het kort door de bocht als een product dat grote kans maakt om een groot probleem (enorm dure sepa transacties) op te lossen. Daarbij is het een echt product met diverse bewezen cases. Dat het in de kern anders is dan bitcoin klopt, maar alleen anarchisten komen met het bs argument dat het niet decentraal is etc...alsof ze met de komst van bitcoin ineens verlost zijn of worden van al hun frustraties in hun wereld vanwege bemoeienissen van overheid of bedrijfsleven.

Ik vind het daarnaast een professioneel bedrijf, een beetje een vreemde eend vergeleken de andere coins maar met bestaansrecht desalniettemin.

[ Voor 4% gewijzigd door GustavSan op 01-01-2018 18:16 ]

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02 21:18
Beste wensen crypto Tweakers!

Ik kwam deze tegen:
https://coinmarketcap.com/currencies/deepbrain-chain/
https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html

Lijkt me een heel tof concept om AI toegankelijker/goedkoper te maken.

Iemand hier al naar gekeken?

Verder ICX, IOTA hodl 2018 O-), we zullen zien wat het gaat brengen.

• DRuw

DRuw

DaCoTa schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:02:
[...]

Bij HitBTC kan ik al in tijden geen BTC withdrawals meer doen. Het lijkt alsof het mag en volgens mij heb ik het eerder ook gedaan, maar bij de verification mail link krijg ik `Currency operations not available`. Geen idee of dat sowieso niet mag als je nog niet verified ben, dat is inderdaad erg onduidelijk. Heb een aantal dagen geleden wel de info gestuurd om mijn account verified te krijgen, maar dat zal wel een paar dagen duren gok ik zo. Heb al een ticket geopened en dat ligt nu bij 2nd line support, en ik ben niet de enige zo te lezen: https://forum.hitbtc.com/...s-not-available-all-coins

[...]

Bij een withdrawal via de API krijg ik de volgende response:
code:
1
WithdrawResponse{error=Error{code=403, message=Action is forbidden, description=}}

Heb er geen goed gevoel bij.
In welke zin withdrawals? naar FIAT? dan moet je verified zijn dacht ik.
cryptos heen en weer sturen zou wel moeten gaan.
Ik heb een deel van mijn digibyte erop gezet en ik krijg het er nu niet af zie ik?
Ik typ het aantal in wat op mijn account staat en hij haalt zelf de fee van 0,4 dgb eraf en laat zien wat er overblijft.
Dat verifieer ik per email en dan zegt hij insufficient funds?

na het herstellen van een typfout lukt het dus wel... en staat gelijk op litebit dus bij mij werkt het...
Weird

[ Voor 4% gewijzigd door DRuw op 01-01-2018 18:21 ]

• The Redman
  • Laatst online: 23:32
GustavSan schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:13:
Ik zie het kort door de bocht als een product dat grote kans maakt om een groot probleem (enorm dure sepa transacties) op te lossen. Daarbij is het een echt product met diverse bewezen cases. Dat het in de kern anders is dan bitcoin klopt, maar alleen anarchisten komen met het bs argument dat het niet decentraal is etc...alsof ze met de komst van bitcoin ineens verlost zijn of worden van al hun frustraties in hun wereld.

Ik vind het daarnaast een professioneel bedrijf, een beetje een vreemde eend vergeleken de andere coins maar met bestaansrecht desalniettemin.
Sorry hoor, maar het enige bs hieraan is dat je anarchist bent als je Ripple niks vindt. Het probleem dat je oplost wordt door ongeveer 199 van de 200 topcoins opgelost, alleen dan gedecentraliseerd zonder vertrouwde derde partijen die transacties censureren (banken/Ripple), coins bijdrukken (ECB/Fed/Ripple) en extreem scheve welvaartsverdeling heeft (Ripple bezit belachelijk veel XRP).

Als je het whitepaper van Bitcoin hebt gelezen, druist Ripple tegen alles in: een vertrouwde derde partij die belachelijk veel invloed uitoefent op wat je hebt. Precies waarvoor ik - en veel cryptoliefhebbers - NIET in crypto zijn gestapt. Weinig verrassend is Ripple dan ook geen crypto maar een bank en gelijknamige shitmunt. Crypto hebben bepaalde eigenschappen: in eigen beheer te brengen; volgens vooraf vastgelegde regels gegenereerd op basis van werk of inzet (PoW/PoS); zonder noodzakelijk gebruik van, keuring door of afhankelijkheid van vertrouwde derde partijen (zoals banken die je transactie kunnen tegenhouden :+). Ripple voldoet aan geen enkele.

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 01-01-2018 18:23 ]

• DaCoTa
  • Laatst online: 22-12 14:37
DRuw schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:17:
[...]

In welke zin withdrawals? naar FIAT? dan moet je verified zijn dacht ik.
cryptos heen en weer sturen zou wel moeten gaan.
Ik heb een deel van mijn digibyte erop gezet en ik krijg het er nu niet af zie ik?
Ik typ het aantal in wat op mijn account staat en hij haalt zelf de fee van 0,4 dgb eraf en laat zien wat er overblijft.
Dat verifieer ik per email en dan zegt hij insufficient funds?
Weird
Nee, BTC withdrawal naar mijn wallet. Fiat heb ik niet eens geprobeerd, dat mag idd niet volgens https://hitbtc.com/settings/verification.

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:11
Wilco88nl schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:15:
Beste wensen crypto Tweakers!

Ik kwam deze tegen:
https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html

Lijkt me een heel tof concept om AI toegankelijker/goedkoper te maken.

Iemand hier al naar gekeken?

Verder ICX, IOTA hodl 2018 O-), we zullen zien wat het gaat brengen.
10 miljard coins aan 0.13 ... . Dat is voor mij een no go. Kans op vingers branden is te groot.

• DRuw

DRuw

DaCoTa schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Nee, BTC withdrawal naar mijn wallet. Fiat heb ik niet eens geprobeerd, dat mag idd niet volgens https://hitbtc.com/settings/verification.
Weird, misschien FIAT plus de BTC, ETH, BCH en USDT?
die staan ook in een apart vakje in je wallet....

• GustavSan
The Redman schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:19:
[...]

Sorry hoor, maar het enige bs hieraan is dat je anarchist bent als je Ripple niks vindt. Het probleem dat je oplost wordt door ongeveer 199 van de 200 topcoins opgelost, alleen dan gedecentraliseerd zonder vertrouwde derde partijen die transacties censureren (banken/Ripple), coins bijdrukken (ECB/Fed/Ripple) en extreem scheve welvaartsverdeling heeft (Ripple bezit belachelijk veel XRP).

Als je het whitepaper van Bitcoin hebt gelezen, druist Ripple tegen alles in: een vertrouwde derde partij die belachelijk veel invloed uitoefent op wat je hebt. Precies waarvoor ik - en veel cryptoliefhebbers - NIET in crypto zijn gestapt. Weinig verrassend is Ripple dan ook geen crypto maar een bank en gelijknamige shitmunt.
Ik zie vooral de komende 10 jaar een logische transitieperiode voor me waarbij een product als ripple prima volstaat voor weer een flinke sprong aan innovatie. Daarbij kostenbesparend voor banken maar ook voor de gebruiker (zo betaal ik bv vele euro's aan transactiekosten voor een betaling naar bv Singapore, steek ik liever in mijn zak).

Ik stapte in crypto vanwege innovatieve oplossingen en in welke vorm ze zijn boeit me niet zo. Blijkbaar zijn 99% van die vergelijkbare coins niet in staat om het soort partnerships aan te gaan die ripple aangaat en blijkbaar is ripple precies goed voor de banken om ermee in zee te gaan. Wat er precies zo shit aan is begrijp ik niet. Ook niet wanneer mensen het een scam vinden. Het is anders maar daarom dus shit en een scam? Je kunt ook besluiten de coin aan je voorbij te laten gaan, net zoals dat waarschijnlijk het geval is met honderden andere coins...

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
TRK schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:16:
Een nieuwe coin die gisteren beschikbaar is gemaakt op KuCoin, DeepBrain Chain (DBC), een AI cloud platform die zich focust op audio en onderwijs voor kinderen. NEO heeft hier al 1mil in gepompt. Wat denken jullie hierover? Ik heb zelf de whitepaper nog niet volledig doorgenomen.

https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html#yj

Vroeg inslaan?

Ik heb ook wat DBC ingekocht. Ziet er uit als een mooi product en prijs is (nog) laag. Het enige vreemde is dat ik op de site zelf het team niet duidelijk wordt weergegeven. Heb jij dit onderzocht? Het lijkt op dit moment nog te missen aan marketing, maar dat staat wel op de 'development plan' voor 2018 Q2.

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02 21:18
FreeShooter schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:28:
[...]

Ik heb ook wat DBC ingekocht. Ziet er uit als een mooi product en prijs is (nog) laag. Het enige vreemde is dat ik op de site zelf het team niet duidelijk wordt weergegeven. Heb jij dit onderzocht? Het lijkt op dit moment nog te missen aan marketing, maar dat staat wel op de 'development plan' voor 2018 Q2.
Ik ontdek hem pas net, dus niet heel veel onderzoek kunnen doen. Kwa marketing is het allemaal nog erg matig, maar dat staat inderdaad voor Q2. Ik koop wat in en zie het wel. :+

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:34
radem205 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:04:
Ik wil graag investeren in FLP, maar ik kan nergens met ideal ETH's meer aanschaffen. Helaas heb ik geen account op Anycoindirect en is het hier niet meer mogelijk om te registreren. Iemand tips?
Koop een andere munt en zet die om naar ETH? Je kan eventueel ook met BTC betalen, maar dat is duur en duurt lang.

De goal is bereikt en staat al op 201%! Als het goed is gaat het nu nog max 72 uur door met de main sale.
Als je er echt niet uitkomt, pm me dan even, wellicht kan ik wat ETH naar jouw wallet sturen.
Een mede-FLP investeerder help ik natuurlijk wel eff ;)
Pagina: 1 ... 203 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]