-
[ Voor 99% gewijzigd door Guus Leeuwis op 01-01-2018 13:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door Guus Leeuwis op 01-01-2018 13:07 ]
SubstratumMaStar schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:24:
in kader van 2018 lijstjes:
Wat is in 2018 volgens jullie op dit moment nog een "buy low" coin met grote potentie? Die dus nog relatief onbekend is maar wel groot potentieel.
Zelf zet ik in op ETN. Nog relatief laag in te kopen , met grote potentie qua waarde (1$?).
(andere kanshebbers XRB, TRX, Wabi - al zijn die al aardig gegroeid. Het gaat er hier echt om de "anonieme" stille slaper of opkomende)
Idd maar kan elke coin dat niet. Ik gok op Ripple en Sub gekocht voor 1$ en 0,75$.GibMaster schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:07:
[...]
Substratum
Is flink gestegen laatste weken. Echter nog steeds relatief lage market cap.
Veel potentie IMO
"Omdat de coin maar 0.05 usd kost." is een vrij slappe redenatie om in een munt te geloven; Ik vind de andere punten ook niet zo sterk.Worstkaas schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Omdat de coin maar 0.05 usd kost. Mensen houden ervan om veel coins te kopen.
Er wordt ook flink in gehandeld, dus er is veel belangstelling.
Deze maand moeten er ook wat toepassingen gereleased worden volgens de ceo.
Hoebedoel je, 'kan elke coin dat niet'?wetsteyn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Idd maar kan elke coin dat niet. Ik gok op Ripple en Sub gekocht voor 1$ en 0,75$.
Wordt dit een eerlijk gevecht? Wie gaat er winnen?Ranora schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:15:
[...]
Ze willen mijn inziens het opnemen tegen de ontzettend grote bedrijven zoals Facebook, Google, Amazone, Apple etc etc.
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat de grote bedrijven dit gaan winnen. Waarom? Omdat ze bv. alleen al Twitter nodig hebben om alles aan te kondigen en "volgers" te krijgen. De gevestigde orde is zo groot, zo immens, dat ze zich er misschien bij aan kunnen sluiten, maar "verslaan" dat kunnen ze niet. My 2 cents.vvilco schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Wordt dit een eerlijk gevecht? Wie gaat er winnen?
Als jij uitstapt stapt een ander dus in....madmaus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:51:
[...]
Dit nieuws zorgt nog niet voor stijging to the moon.
Volgens mij gaat Verge nergens meer heen behalve naar beneden. Ik ga er dan ook uitstappen.
De vraag was voor vandaag, komt Wraith of niet. Het antwoord is er nu; Ja Wraith is er en het werkt!Donstil schreef op maandag 1 januari 2018 @ 12:55:
[...]
En weer met uitstel.
Verge wordt niets meer.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
En jij wel dan? Jij zegt blijf er weg van maar geeft totaal geen argumenten of onderbouwing...ShyDolphin schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:35:
Die telegram/reddit communities zitten ook echt vol met mensen die totaal geen flauw idee hebben waar ze over praten
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2018 13:41 ]
Elke munt kan stijgen jawetsteyn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Idd maar kan elke coin dat niet. Ik gok op Ripple en Sub gekocht voor 1$ en 0,75$.
Je kunt het programma draaien, dat wil nog niet zeggen dat het Wraith-protocol werkt.Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:26:
[...]
De vraag was voor vandaag, komt Wraith of niet. Het antwoord is er nu; Ja Wraith is er en het werkt!
https://www.reddit.com/r/.../7ndtpy/verge_is_a_ponzi/Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:37:
[...]
En jij wel dan? Jij zegt blijf er weg van maar geeft totaal geen argumenten of onderbouwing...
Shipchain en Redpen wmb. Goede usecases en professioneel opgezet.leducw schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:42:
Afgelopen maanden heb ikzelf met de nodige ups en downs de crypto wereld ontdekt. Nu 2018 aangebroken is wil ik me meer verdiepen in aankomende coins of ico's. Zijn er ico's die aankomen die de moeite zijn om in me in te verdiepen.?
Ik geef geen argumenten omdat ik weet dat de enige mensen die Verge verdedigen gewoon wanhopig hopen op een stijging omdat ze nieuw zijn in crypto en blind ingestapt zijn.. Ga je eens verdiepen in de geschiedenis van de coin en de developers. Het is constant hetzelfde verhaal met niet gehaalde deadlines, fake commits op GitHub en een betaalde promotie van Meneer McAffee. Ondertussen heb je een enorme hoeveelheid wanhopige bagholders die maar blijven roepen dat het allemaal goedkomt terwijl de whales en de "developers" en t marketing team lachend rijk worden.Swerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:37:
[...]
En jij wel dan? Jij zegt blijf er weg van maar geeft totaal geen argumenten of onderbouwing...
Ik zie zelf persoonlijk wel toekomst in de privacy coins.Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:38:
Ik heb door het gedoe met XVG maar een gok gewaagd op XSH (shield). Daar loopt de dev volgens mij zelfs voor op z'n roadmap. En met een max supply 25 keer minder dan XVG is er ook lekker wat ruimte om te groeien. Nu ook alleen op een kleine exchange met coinexchange.io binnen enkele dagen.
Onzin, Wraith is er niet en zal ook nooit komen. Heb je hun github gevolgd? Ik wel en de updates die daar gedaan zijn, zijn om te jankenSwerfer schreef op maandag 1 januari 2018 @ 13:26:
[...]
De vraag was voor vandaag, komt Wraith of niet. Het antwoord is er nu; Ja Wraith is er en het werkt!
Ik weet het, alleen nog voor OSX, maar denk je nou werkelijk dat als ze een werkende Wraith hebben voor OSX dat het voor andere platformen niet meer gaat komen?
Wraith is een feit alleen moet het nog doordringen bij de mensen...
Ik ook. Met helaas ook loss, maar goed dat maken we wel met een andere munt goed!-Skyhawk- schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:25:
Ik heb zojuist ook mijn Verge verkocht (met wat loss helaas). Met al die valse beloftes, negativiteit op twitter en tweakers vond ik het wel prima.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
madmaus schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:30:
[...]
Ik ook. Met helaas ook loss, maar goed dat maken we wel met een andere munt goed!
Wanneer zijn jullie er in gestapt met welk doel? Was het jullie doel om snel winst te pakken, of om te houden en zaten jullie er al langer in?-Skyhawk- schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:25:
Ik heb zojuist ook mijn Verge verkocht (met wat loss helaas). Met al die valse beloftes, negativiteit op twitter en tweakers vond ik het wel prima.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Snelle winst omtrent het wraith protocol, daarvoor al diverse keren redelijke winst gemaakt met kopen en verkopen van Verge. Laatste keer op 1400 gekocht met de hoop dat wraith uit zou komen en hierdoor zou stijgen.Maar helaas.Ranora schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:35:
Wanneer zijn jullie er in gestapt met welk doel? Was het jullie doel om snel winst te pakken, of om te houden en zaten jullie er al langer in?
Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie beweegreden, van het kopen en het verkopen.
Verwijderd
Ik heb mij niet in NAV verdiept, weet alleen dat de XSH dev goed actief is op bijv. discord. Link naar de website:Rene L schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:13:
[...]
Ik zie zelf persoonlijk wel toekomst in de privacy coins.
Wat zijn de verschillen met bijvoorbeeld NAV ?
Bij welke exchange heb je ze gekocht ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2018 14:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 01-01-2018 14:56 ]
Klinkt bekend. Ik heb vannacht ergens rond 6.00 uur ook verkocht. Blijkbaar is dronken-mij beter in vooruitzien dan nuchtere-mij. Want gisteravond vergeten een Stop-Limit te plaatsen.WishmasterNL schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:55:
Na alle ophef en flinke daling van Verge besloten ze te verkopen.
Open de App van Binance.com om te zien dat ze nu <1100 sat opleveren. Ach, het is niet anders. Nog steeds iets van 100% winst.
Heb ik geen XVG op mn balance staan.
Kijk terug in mn history, heb ik blijkbaar om 0330 vannacht een sell order geplaats op 1550.
Nooit geweten dat ik een goede beslissing kon maken terwijl ik redelijk onder invloed was
En om nou te zeggen dat ik het me nog kan herinneren....
Waar haal je deze link vandaan en heb je wat meer achtergrond info? Als ik de source code van de site bekijk zie ik simpel pure HTML code. Het lijkt niet op een site die automatisch data populate, terwijl de tekst anders doet vermoeden: 'Will show more and better data as the box gets more peers'.lasharor schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:06:
Al die verge FOMO en dan dit soort dingen: http://xvg.keff.org/
Grappig. Vraag me af hoe sommige tweakers dit weer zullen verklaren.
Heb net een withdrawal gedaan van XRB (goeie transactie fee trouwens, jezus) omdat ik het echt een shady exchange vind. Heb een e-mail gehad, hij staat ook in paid met een vinkje en een TX ID, kan hem alleen nog niet vinden op de blockchain. To be continued.RideWithUz schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:18:
Heb nog 75 raiblocks op mercatox staan maar kan die niet withdrawen. Er staat dat ik een email krijg om te confirmen maar die komt niet binnen. Ook niet in spam. Nu lees ik op reddit meerdere verhalen waarin withdraws van raiblocks dagen in pending staan. Iemand hier die de laatste dagen nog xrb of andere crypto van mercatox naar een exchange of wallet heeft gestuurd?
Script hoeft toch niet op de website te draaien?... Als er een scriptje draait op z'n server en het in een DB gooit en die post op de website, dan kan het gewoon simpele HTML code zijn lol. Geloof niet dat zo'n gozer handmatig allemaal shit op z'n website zetMachlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Waar haal je deze link vandaan en heb je wat meer achtergrond info? Als ik de source code van de site bekijk zie ik simpel pure HTML code. Het lijkt niet op een site die automatisch data populate, terwijl de tekst anders doet vermoeden: 'Will show more and better data as the box gets more peers'.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Statische HTML kan natuurlijk door dynamische PHP + MySQL gegenereerd worden als je de pagina laadt, dus dat zegt niets. Hij wil waarschijnlijk snel wat tonen, dus is gewoon puur functioneel.Machlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Waar haal je deze link vandaan en heb je wat meer achtergrond info? Als ik de source code van de site bekijk zie ik simpel pure HTML code. Het lijkt niet op een site die automatisch data populate, terwijl de tekst anders doet vermoeden: 'Will show more and better data as the box gets more peers'.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik weet niet wie het is en waar de link vandaan komt, daarom vroeg ik om mee achtergrond infojesse111 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:34:
[...]
Script hoeft toch niet op de website te draaien?... Als er een scriptje draait op z'n server en het in een DB gooit en die post op de website, dan kan het gewoon simpele HTML code zijn lol. Geloof niet dat zo'n gozer handmatig allemaal shit op z'n website zet
price / amount / totaliNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:35:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen rij 2 en 3 van het orderboek?
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Helza op 01-01-2018 15:42 ]
Ik lul*iNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:35:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen rij 2 en 3 van het orderboek?
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door dakka op 01-01-2018 15:43 ]
Bij Kraken is regel 3 zelfs cumulatief, vaak is het inderdaad het totaal van enkel die regel, in dit geval is het dus cumulatief waardoor het een optelling is van alle voorgaande totaalbedragen.Helza schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:41:
[...]
price / amount / total
regel 2 is het aantal coins dat voor regel 1 prijs verkocht wil worden, regel 3 is het totaal bedrag in btc (of usd/eu afhankelijk van exchange) van die regel.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Iets meer info https://www.reddit.com/r/...a_database_linking_verge/Machlah schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:38:
[...]
Ik weet niet wie het is en waar de link vandaan komt, daarom vroeg ik om mee achtergrond info
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
even exchanges bekeken, ziet er idd uit als krakenBrainalyser1st schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Bij Kraken is regel 3 zelfs cumulatief, vaak is het inderdaad het totaal van enkel die regel, in dit geval is het dus cumulatief waardoor het een optelling is van alle voorgaande totaalbedragen.
[ Voor 24% gewijzigd door Rubberen op 01-01-2018 16:04 ]
hahaha nee was dus factom FCT maar door de melding power hebben alle bots dus POWR gekocht ..lolTryharder schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:01:
Ik weet dat hij niet populair is en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar McAfee dropt een hint dat misschien POWR z'n coin of the week is.. ?
https://twitter.com/officialmcafee/status/947828626044653568
Zei iedereen ook al op 0.17 over XRPRubberen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:53:
Men nog aan te schaffen crypto voor 2018 zag/ziet er zo uit:
Ada/xrp/ven
...
XRP laat ik sowieso links liggen, omdat hier nu nog op instappen gekkenwerk is. Ook vind ik de groei onnatuurlijk waardoor ik sceptisch ben. (Mijn mening)
...
Voorlopig dus wederom overal de boot gemist.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Of het nu crypto of spaargeld betreft, je moet je vermogen opgeven van 1 januari 2017.Zhou schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:16:
Normaal heb ik het niet over belastingzaken, maar omdat het 1 jan is: Ik heb mijn portfolio reeds uitgerekend hoeveel ik op moet geven in 2019 over jaar 2018.
Ik ben pas in mei 2017 begonnen en hoef dus voor belastingaangifte van 2018 nog niet op te geven voor vermogensbelasting.
Ik heb het uiteraard over mijn crypto vermogen.GeeMoney schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:19:
[...]
Of het nu crypto of spaargeld betreft, je moet je vermogen opgeven van 1 januari 2017.
En dat hoef je eigenlijk ook pas als dit meer is dan de vrijstelling van +- 25k per persoon.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dat zei iedereen ook bij 1000$ voor de Bitcoin. Lees je post over 2 jaar eens terugRubberen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:53:
XRP laat ik sowieso links liggen, omdat hier nu nog op instappen gekkenwerk is. Ook vind ik de groei onnatuurlijk waardoor ik sceptisch ben. (Mijn mening)
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Klopt helemaal, ICX is ook helemaal verdwenen uit dit topic.ErikRo schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:24:
Wat me verbaast in dit topic dat het hier een week over alleen maar xrp kan gaan en een week later is het alsof xrp nooit bestaan heeft en gemeden wordt als de pest omdat het gezakt is.
Dan is het weer xvg en na vandaag zal het wel weer een andere hype zijn.
Niks ideologie of vertrouwen in een munt.
Net een stel sprinkhanen die van het ene naar het andere veld vliegen, en dat bedoel ik dan met een glimlach.
Maar kan me echt oprecht verbazen hoe hoe een coin het ene moment de hemel in geprezen wordt. En het andere moment nog minder is dat het vuil onder je nagels.
Waar komt die plotselinge omslag vandaan?
Ik zie dit wel vaker staan maar je kunt echt beter naar BTC waarde kijken.MaStar schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:23:
[...]
Dat zei iedereen ook bij 1000$ voor de Bitcoin. Lees je post over 2 jaar eens terugAls XRP op 5-10$ staat.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Waarom is dure gaat nog steeds uit de gevangenis?Tryharder schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:04:
Pardon, het is Factum (FCT)
https://twitter.com/officialmcafee/status/947845669213147136
Hier verbaas ik me ook over, en dan valt het hier nog mee voor mijn gevoel. Ik denk dat mensen heel snel wennen aan de hoge gains. Als een coin dan wat minder presteert, raken mensen meteen in paniek.ErikRo schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:24:
Wat me verbaast in dit topic dat het hier een week over alleen maar xrp kan gaan en een week later is het alsof xrp nooit bestaan heeft en gemeden wordt als de pest omdat het gezakt is.
Net een stel sprinkhanen die van het ene naar het andere veld vliegen, en dat bedoel ik dan met een glimlach.
Maar kan me echt oprecht verbazen hoe hoe een coin het ene moment de hemel in geprezen wordt. En het andere moment nog minder is dat het vuil onder je nagels.
Verwijderd
In een nieuwsbrief van mijn bank las ik laatst dat het verhoogd is naar 30k per persoonGeeMoney schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:19:
[...]
Of het nu crypto of spaargeld betreft, je moet je vermogen opgeven van 1 januari 2017.
En dat hoef je eigenlijk ook pas als dit meer is dan de vrijstelling van +- 25k per persoon.
Voor zover ik weet is dat in 2018, maar de belastingaanslag die je dit jaar moet doen is natuurlijk over 2017, en toen was de limit wel 25k.Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:36:
[...]
In een nieuwsbrief van mijn bank las ik laatst dat het verhoogd is naar 30k per persoon
Ik wilde net een soortgelijke vraag posten. Ben geïnteresseerd in ADA, maar is het nu nog een goed instapmoment vinden jullie? Hetzelfde geld voor ARK. Hoe bepalen jullie om ergens op een bepaald moment in te stappen of juist te wachten?Rubberen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 15:53:
Men nog aan te schaffen crypto voor 2018 zag/ziet er zo uit:
Ada/xrp/ven
Echter zijn deze munten in 2 weken tijd zo enorm gestegen dat ik me afvraag of het nu nog een goed moment is om in te stappen..
Ada/ven zijn ook gestaag gegroeid. Echter is de vraag of deze groei zal blijven aanhouden.. niemand weet het natuurlijk. Verder staan er ook geen belangrijke evenementen voor deze coins op de planning dus miss even afwachten tot er een dip komt?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Uiteindelijk weet je nooit zeker wat een munt kan gaan doen. Kan alle kanten op gaan. Toen Bitcoin op 4000 dollar stond leek het me ook niet handig om in te stappen, maar die is ook boven de 20k geweest.Joostw24 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Ik wilde net een soortgelijke vraag posten. Ben geïnteresseerd in ADA, maar is het nu nog een goed instapmoment vinden jullie? Hetzelfde geld voor ARK. Hoe bepalen jullie om ergens op een bepaald moment in te stappen of juist te wachten?
ADA instappen:Joostw24 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Ik wilde net een soortgelijke vraag posten. Ben geïnteresseerd in ADA, maar is het nu nog een goed instapmoment vinden jullie? Hetzelfde geld voor ARK. Hoe bepalen jullie om ergens op een bepaald moment in te stappen of juist te wachten?
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 01-01-2018 17:08 ]
Verwijderd
Vraag en aanbodGoudstalen schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:02:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Uiteindelijk weet je nooit zeker wat een munt kan gaan doen. Kan alle kanten op gaan. Toen Bitcoin op 4000 dollar stond leek het me ook niet handig om in te stappen, maar die is ook boven de 20k geweest.
Wat ik mij dan ook afvraag; hoe bepaald je wat een munt waard zou kunnen worden. Ligt dat aan de beschikbare supply?
Op Bittrex staat een sell wall van maar liefst >8.3 miljoen stuks ADA rond de 0.68 Dollar. Reden voor mij geweest om er een paar uur geleden even uit te stappen.MAX3400 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:05:
Maar ik zou mijn vingers er nu niet aan branden; ergens zit een sell-wall en dat is waarschijnlijk omdat 80% van de coins onder water staat t.o.v. ATH.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Voorbeeldje: https://coinmarketcap.com.../cardano/historical-data/iNSANiTi schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:33:
@MAX3400
Waar vindt je charts met volume over een langere periode? ik kan alleen de verhandelde volume van de laatste 24u zien.
Verwijderd
Moet je over een paar weken even kijken hoe mensen straks in de rij staan om ICX te kopen. Dit is een van de HODL juweeltjes 2018.Idanue schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:27:
[...]
Klopt helemaal, ICX is ook helemaal verdwenen uit dit topic.
Bedankt voor deze pointer! Ga de order book beter in de gaten houden.Taro schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Op Bittrex staat een sell wall van maar liefst >8.3 miljoen stuks ADA rond de 0.68 Dollar. Reden voor mij geweest om er een paar uur geleden even uit te stappen.
Dat hoop ik ook.Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:44:
[...]
Moet je over een paar weken even kijken hoe mensen straks in de rij staan om ICX te kopen. Dit is een van de HODL juweeltjes 2018.
Verwijderd
Die gaat wel wat doen in 2018 en LTC doe ik ook niet weg. Geduld, geduld..Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:44:
[...]
Moet je over een paar weken even kijken hoe mensen straks in de rij staan om ICX te kopen. Dit is een van de HODL juweeltjes 2018.
Op Bittrex is de ADA wallet al langer dan 24h in onderhoud. Je kan je ADA daar dus niet verkopen?Taro schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Op Bittrex staat een sell wall van maar liefst >8.3 miljoen stuks ADA rond de 0.68 Dollar. Reden voor mij geweest om er een paar uur geleden even uit te stappen.
Wel kopen/verkopen, maar niet withdrawen.Matadores schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Op Bittrex is de ADA wallet al langer dan 24h in onderhoud. Je kan je ADA daar dus niet verkopen?
Ik had een keer een wallet in onderhoud. Toen kon ik op de pagina van het muntje wel verkopen leek het. Niet gedaan toen, maar tot de laatste stap geen waarschuwing of iets.Matadores schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Op Bittrex is de ADA wallet al langer dan 24h in onderhoud. Je kan je ADA daar dus niet verkopen?
De Wallet staat in onderhoud sinds het prijsverschil met binance is ontstaan... Binance heeft de prijs ~7% hoger staan...Matadores schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Bij HitBTC kan ik al in tijden geen BTC withdrawals meer doen. Het lijkt alsof het mag en volgens mij heb ik het eerder ook gedaan, maar bij de verification mail link krijg ik `Currency operations not available`. Geen idee of dat sowieso niet mag als je nog niet verified ben, dat is inderdaad erg onduidelijk. Heb een aantal dagen geleden wel de info gestuurd om mijn account verified te krijgen, maar dat zal wel een paar dagen duren gok ik zo. Heb al een ticket geopened en dat ligt nu bij 2nd line support, en ik ben niet de enige zo te lezen: https://forum.hitbtc.com/...s-not-available-all-coinsDRuw schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:42:
Is iemand van jullie ook op HitBTC bezig toevallig?
ik bennu general user maar ik snap de tiers niet helemaal.
Ik kan nu onbeperkt cryptos storten en opnemen maar ik snap die verification thresholds niet helemaal...?
Weet iemand wat dit precies inhoud?
Volgens mij kan ik vrij handelen zonder verdere registratie (les paspoort etc) zolang ik maar geen FIAT op wil nemen... toch?
Bij een withdrawal via de API krijg ik de volgende response:Dear Traders!
Please forgive us for the delays you've encountered.
Our team is researching the issue. We will get back to each trader with such an issue individually, through the Support Center: https://support.hitbtc.com/hc/en-us.
So, if you haven't filed a ticket to us - that's a reason to do it. We will get back to you shortly. Thank you for your patience.
1
| WithdrawResponse{error=Error{code=403, message=Action is forbidden, description=}} |
[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 01-01-2018 18:04 ]
Misschien is de kans dat een fan van het project/product eerder hodl en dus ook niet zoveel mee waait met de wind op dag-/weekniveau?ErikRo schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:24:
Dit heb je automatisch gehad bij de fork van Bitcoin Gold. Je had waarschijnlijk (heel weinig) BTC op Bittrex staan op het moment van de fork...borbit schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:55:
Ik heb op bittrex.com 0.00000003 aan bitcoin gold. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb het niet gekocht. Is het zoiets als bitcoin cash? Ik heb nooit 0.00000003 bitcoin gehad of iets dergelijks. Waar zou dit vandaan kunnen komen?
Verwijderd
Er staan meerdere berichten op Twitter over dat Cardano er samen met Bittrex aan werkt om de ADA withdraw problemen op te lossen, dit komt volgens mij niet door het koersverschil. Dat verschil hoeft voor Bittrex ook helemaal niet uit te maken, dat corrigeert zich vanzelf. De meest recente update: https://twitter.com/InputOutputHK/status/947868162913169408Hoogie2004 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:01:
[...]
De Wallet staat in onderhoud sinds het prijsverschil met binance is ontstaan... Binance heeft de prijs ~7% hoger staan...
[ Voor 4% gewijzigd door GustavSan op 01-01-2018 18:16 ]
In welke zin withdrawals? naar FIAT? dan moet je verified zijn dacht ik.DaCoTa schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:02:
[...]
Bij HitBTC kan ik al in tijden geen BTC withdrawals meer doen. Het lijkt alsof het mag en volgens mij heb ik het eerder ook gedaan, maar bij de verification mail link krijg ik `Currency operations not available`. Geen idee of dat sowieso niet mag als je nog niet verified ben, dat is inderdaad erg onduidelijk. Heb een aantal dagen geleden wel de info gestuurd om mijn account verified te krijgen, maar dat zal wel een paar dagen duren gok ik zo. Heb al een ticket geopened en dat ligt nu bij 2nd line support, en ik ben niet de enige zo te lezen: https://forum.hitbtc.com/...s-not-available-all-coins
[...]
Bij een withdrawal via de API krijg ik de volgende response:
code:
1WithdrawResponse{error=Error{code=403, message=Action is forbidden, description=}}
Heb er geen goed gevoel bij.
[ Voor 4% gewijzigd door DRuw op 01-01-2018 18:21 ]
Sorry hoor, maar het enige bs hieraan is dat je anarchist bent als je Ripple niks vindt. Het probleem dat je oplost wordt door ongeveer 199 van de 200 topcoins opgelost, alleen dan gedecentraliseerd zonder vertrouwde derde partijen die transacties censureren (banken/Ripple), coins bijdrukken (ECB/Fed/Ripple) en extreem scheve welvaartsverdeling heeft (Ripple bezit belachelijk veel XRP).GustavSan schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:13:
Ik zie het kort door de bocht als een product dat grote kans maakt om een groot probleem (enorm dure sepa transacties) op te lossen. Daarbij is het een echt product met diverse bewezen cases. Dat het in de kern anders is dan bitcoin klopt, maar alleen anarchisten komen met het bs argument dat het niet decentraal is etc...alsof ze met de komst van bitcoin ineens verlost zijn of worden van al hun frustraties in hun wereld.
Ik vind het daarnaast een professioneel bedrijf, een beetje een vreemde eend vergeleken de andere coins maar met bestaansrecht desalniettemin.
[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 01-01-2018 18:23 ]
Nee, BTC withdrawal naar mijn wallet. Fiat heb ik niet eens geprobeerd, dat mag idd niet volgens https://hitbtc.com/settings/verification.DRuw schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:17:
[...]
In welke zin withdrawals? naar FIAT? dan moet je verified zijn dacht ik.
cryptos heen en weer sturen zou wel moeten gaan.
Ik heb een deel van mijn digibyte erop gezet en ik krijg het er nu niet af zie ik?
Ik typ het aantal in wat op mijn account staat en hij haalt zelf de fee van 0,4 dgb eraf en laat zien wat er overblijft.
Dat verifieer ik per email en dan zegt hij insufficient funds?
Weird
10 miljard coins aan 0.13 ... . Dat is voor mij een no go. Kans op vingers branden is te groot.Wilco88nl schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:15:
Beste wensen crypto Tweakers!
Ik kwam deze tegen:
https://coinmarketcap.com/currencies/deepbrain-chain/
https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html
Lijkt me een heel tof concept om AI toegankelijker/goedkoper te maken.
Iemand hier al naar gekeken?
Verder ICX, IOTA hodl 2018, we zullen zien wat het gaat brengen.
Weird, misschien FIAT plus de BTC, ETH, BCH en USDT?DaCoTa schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:20:
[...]
Nee, BTC withdrawal naar mijn wallet. Fiat heb ik niet eens geprobeerd, dat mag idd niet volgens https://hitbtc.com/settings/verification.
Ik zie vooral de komende 10 jaar een logische transitieperiode voor me waarbij een product als ripple prima volstaat voor weer een flinke sprong aan innovatie. Daarbij kostenbesparend voor banken maar ook voor de gebruiker (zo betaal ik bv vele euro's aan transactiekosten voor een betaling naar bv Singapore, steek ik liever in mijn zak).The Redman schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:19:
[...]
Sorry hoor, maar het enige bs hieraan is dat je anarchist bent als je Ripple niks vindt. Het probleem dat je oplost wordt door ongeveer 199 van de 200 topcoins opgelost, alleen dan gedecentraliseerd zonder vertrouwde derde partijen die transacties censureren (banken/Ripple), coins bijdrukken (ECB/Fed/Ripple) en extreem scheve welvaartsverdeling heeft (Ripple bezit belachelijk veel XRP).
Als je het whitepaper van Bitcoin hebt gelezen, druist Ripple tegen alles in: een vertrouwde derde partij die belachelijk veel invloed uitoefent op wat je hebt. Precies waarvoor ik - en veel cryptoliefhebbers - NIET in crypto zijn gestapt. Weinig verrassend is Ripple dan ook geen crypto maar een bank en gelijknamige shitmunt.
Ik heb ook wat DBC ingekocht. Ziet er uit als een mooi product en prijs is (nog) laag. Het enige vreemde is dat ik op de site zelf het team niet duidelijk wordt weergegeven. Heb jij dit onderzocht? Het lijkt op dit moment nog te missen aan marketing, maar dat staat wel op de 'development plan' voor 2018 Q2.TRK schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:16:
Een nieuwe coin die gisteren beschikbaar is gemaakt op KuCoin, DeepBrain Chain (DBC), een AI cloud platform die zich focust op audio en onderwijs voor kinderen. NEO heeft hier al 1mil in gepompt. Wat denken jullie hierover? Ik heb zelf de whitepaper nog niet volledig doorgenomen.
https://www.deepbrainchain.org/pc/indexEnglish.html#yj
Vroeg inslaan?
https://coinmarketcap.com/currencies/deepbrain-chain/
Ik ontdek hem pas net, dus niet heel veel onderzoek kunnen doen. Kwa marketing is het allemaal nog erg matig, maar dat staat inderdaad voor Q2. Ik koop wat in en zie het wel.FreeShooter schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb ook wat DBC ingekocht. Ziet er uit als een mooi product en prijs is (nog) laag. Het enige vreemde is dat ik op de site zelf het team niet duidelijk wordt weergegeven. Heb jij dit onderzocht? Het lijkt op dit moment nog te missen aan marketing, maar dat staat wel op de 'development plan' voor 2018 Q2.
Koop een andere munt en zet die om naar ETH? Je kan eventueel ook met BTC betalen, maar dat is duur en duurt lang.radem205 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:04:
Ik wil graag investeren in FLP, maar ik kan nergens met ideal ETH's meer aanschaffen. Helaas heb ik geen account op Anycoindirect en is het hier niet meer mogelijk om te registreren. Iemand tips?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq