Kijk, mooi forum. Ook al tijden overgestapt van W10M naar Android (S9+). Supertevreden. En toen kwam Microsoft Outlook vorige week met een update en waren mijn iconen van mijn e-mailaccounts ineens weg.
Ik gebruik ik Exchange van het werk. Daarnaast Microsoft Outlook app en Ziggo. Om de echt prachtige nieuwe iconen weer terug te krijgen Outlook en Ziggo verwijderd. Heb ik @@$%^^ domme, 2 keer Outlook. Is precies dezelfde als mijn Exchange account. Ik zoeken en zoeken maar door simpelweg in de instellingen bij accounts de overbodige onjuiste Outlook account te verwijderen, alles weer zoals het hoort.
Ik gebruik de Microsoft Launcher. Widgets vind ik een drama maar agendafunctie is prachtig. Meerdere apps, niet een met advertenties. Kortom, TOP. Razendsnel en binnen 'geen tijd' opgeladen.
Alle rommel van Google vermijd ik. Ook rotzooi van Samsung gebruik ik niet. Eigenlijk dus zo'n beetje alle Microsoft apps die iemand privé gebruikt en nog een app voor mijn auto (OBDeleven) en eentje buiten de store om: SequriX.
Wel baal ik er enorm van dat ABN-AMRO stopt met Wallet. Prachtige app. Lijstje met boodschappen maken voor AH, in de winkel scannen met de telefoon. Naar de betaalpaal. Wel jammer dat je bij de betaalpaal een bonnetje MOET kiezen om het hekje te openen. Kan ook met de app.
Volgens ABN AMRO omdat er te weinig gebruikers zijn (5%) maar het lijkt me veel aannemelijker dat ze het niet voor elkaar krijgen met Android 10. Want, voor zover ik weet, werkt het nog steeds niet met Android 10. En als het goed is gaat de S9(+) ook naar Android 10 en hebben ze nog minder gebruikers.
Oja, net de Ikea-app geïnstalleerd. Vrouwtje is naar Ikea gegaan en heeft daar lampen gekocht die je via de app kunt schakelen. Nu gaan we natuurlijk uitbreiden. Kost bijna geen drol en hetzelfde idee als Philips HUE.
EDIT: ik vind Microsoft Outlook de mooiste app die bestaat. Vervelende is dat de computerversie andere mogelijkheden heeft dan de mobiele app. Zo kun je in mobiel geen 'categorie' kiezen. Maar kies je die op de computer, dan verschijnt het wel in de mobiele app. En, van bijna alle contacten heb ik foto's. Die zie je niet altijd terug in de agenda. Er is dus nog wel het een en ander te sleutelen.
En .... het is natuurlijk wel bekend maar Android telt zo'n miljoenmiljard instellingen. Dat is wel lastig terugvinden.
[
Voor 17% gewijzigd door
GerCor op 15-12-2019 00:36
]