[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-10 17:52
Zijn neem ik aan alleen wat extra auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

Zijn neem ik aan alleen wat extra auto's?
nope, dit keer zit zelfs de dlc erbij (2 extra "kaarten"/ levels) wat bij de fh3 en fh2 er niet bij zat (wat ik triest vond voor het bedrag). je bent ook vip (normaal los kopen) (oa 2x sneller xp) de car pass (normaal los kopen maar aan de andere kant voor de autos doe ik het niet)

+ ik wil eigenaar zijn van het spel

https://www.gottabemobile...n-4-edition-should-i-buy/

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 14-08-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Jaguar645 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:19:
Ook leuk, wij hebben op het werk vanavond een game en movie night met de afdeling. Gisteren is er ook een One X besteld om op de gameroom ook te komen te staan :P

Zelf heb ik ook de One X mee zodat we op 2 schermen wat kunnen doen.

Dacht gisteren ook op tijd nog even kijken of Forza Horizon split screen kent maar helaas... Gelijk even Forza 7 weer aangezet te download... die is gewoon even 100GB tegenwoordig :o

Wel leuk dat het bedrijf dit doet in ieder geval! En ik gok zomaar bij succes vanavond dat we dit vaker zullen doen ;)
Gezellig hoor! Doen de dames ook mee?
Maar op wiens account draait die Forza 7 op de bedrijfs-Xbox? Ik neem aan dat je daar niet de demo op draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:17
@Fireshade Die staat op mijn eigen xbox ;) die wordt op een andere tv aangesloten.

Bedrijfs xbox gaat inderdaad een eigen account krijgen :) Zitten er ook over te denken om een gamepass/ea access erop af te nemen zodat we niet moeilijk games hoeven te kopen

[edit]
de dames doen ook mee! er zitten hier genoeg gamers op de afdeling ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Jaguar645 op 14-08-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:56:
[...]

nope, dit keer zit zelfs de dlc erbij (2 extra "kaarten"/ levels) wat bij de fh3 en fh2 er niet bij zat (wat ik triest vond voor het bedrag). je bent ook vip (normaal los kopen) (oa 2x sneller xp) de car pass (normaal los kopen maar aan de andere kant voor de autos doe ik het niet)

+ ik wil eigenaar zijn van het spel

https://www.gottabemobile...n-4-edition-should-i-buy/
Ok, ik heb sinds kort een Xbox en speel Forza 7 helemaal grijs... Wilde deze ook hebben, dacht met de pass heb ik hem sowieso. Begin nu dan wel te twijfelen of ik niet een andere versie moet halen (heb Horizon overigens nog nooit gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:40:
de 360 sales: https://www.trueachieveme...-roundup-august-14th-2018

de x1 sales: https://www.trueachieveme...-roundup-august-14th-2018

major nelson: https://majornelson.com/2...ublisher-and-add-on-sale/

hm ruk, volgens een medewerker van een website waar je gift cards koopt heeft MS de verkoop van turkse gift cards stop gezet...wellicht ivm die koersdaling.. zou vpn nog werken daar naar toe?
Of iemand charteren die naar Turkije op vakantie is en ze daar laten kopen.

Baal er ook van was mooi moment om even daar te gaan shoppen.

Ps: Vond nog turkey gift kaarten online. Prijs 30 euro voor 100 lira kaart. Haha ben gekke henkie niet

[ Voor 6% gewijzigd door TheNostra op 14-08-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 20:24
Protax schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Ok, ik heb sinds kort een Xbox en speel Forza 7 helemaal grijs... Wilde deze ook hebben, dacht met de pass heb ik hem sowieso. Begin nu dan wel te twijfelen of ik niet een andere versie moet halen (heb Horizon overigens nog nooit gespeeld).
Je kan ook gewoon beginnen en daarna met de korting van de gamepass het spel halen. Of zodra die in een sake komt en er toch nog wat extra vanaf gaat. Denk zelf dat ik dit keer voor het eerst de laatste optie kies. Heb tot nu toe alleen maar de ultimate's gekocht waarvan FH3 en FM7 (dit was de deluxe bedenk ik me net) pre-orders waren.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

f7 heb ik duurste versie ook, daar is het eigenlijk gewoon niet waard
TheNostra schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:44:
[...]

Of iemand charteren die naar Turkije op vakantie is en ze daar laten kopen.

Baal er ook van was mooi moment om even daar te gaan shoppen.

Ps: Vond nog turkey gift kaarten online. Prijs 30 euro voor 100 lira kaart. Haha ben gekke henkie niet
of zelfs > 100 dollar 8)7 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door quorumz op 14-08-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 22:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gisteren nog voor de daling van de koers(staat nog steeds hoog,maar alweer 6% minder)

Via vpn(Vypvpn) hotspot opzetten. Xbox regio veranderen naar regio Turkije en los gaan met je CC😀 Call of Duty 4 en Battlefield gehaald.

Heb ook een Turkse bankrekenig maar geld overmaken kost 25 euro🤔

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]

Heb je Gold Live abonnement?
Dan kan je nu Forza Horizon 2 gratis downloaden en kijken of de Horizon serie wat voor je is.
Heb ik ook gedaan. Persoonlijk kan ik dat "Fast and furious" lifestyle gebeuren om het racen heen in Horizon wel missen. En het rijden is me veel te onrealistisch. Gewoon racen pur sang in Motorsport, klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
sekeroglan schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:21:
Gisteren nog voor de daling van de koers(staat nog steeds hoog,maar alweer 6% minder)

Via vpn(Vypvpn) hotspot opzetten. Xbox regio veranderen naar regio Turkije en los gaan met je CC😀 Call of Duty 4 en Battlefield gehaald.

Ga vanavond Forza Horizon vier maar kopen, je zou bijna stom zijn om deze deal niet te pakken:

https://xbox-store-checke...mate-Edition/9p546hrq6stv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Moet toch wel lukken met een VPN ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3 is afgerond en binnenkort start seizoen 4 dus als er nog FM7-rijders zijn die de komende tijd willen kijken hoe goed ze kunnen rijden, laat het even weten in dat topic of via DM.

Komend weekend (zondag) rijden we voor de lol 21 ronden op de Nordschleife waar ook nog plek is om mee te doen dus ook hier van harte welkom om voor aan te melden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra

25 Euro. Is dat het start tarief qua kosten?

Ken ook banken die dan ook nog een percentage per 1k inhouden.

Ja dat is snel verdiend op die manier. Als bank .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 22:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

TheNostra schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:10:
[...]

25 Euro. Is dat het start tarief qua kosten?

Ken ook banken die dan ook nog een percentage per 1k inhouden.

Ja dat is snel verdiend op die manier. Als bank .
Kosten voor overmaken zijn 25 euro(ING) plus tussen de 6 euro e 50 euro aan kosten afhankelijke van de overgemaakt bedrag. Dus minimaal 31 euro aan kosten. Kan je gewoon een AAA game voor kopen ;)

Nu dus gewoon met CC gekocht. Wel met een wisselkoers va 7,53 YTL i.p.v. 7,91 YTL op dat moment.

Ben over een kleine maand in Turkije kijken of ik Turkse giftcard kan kopen bij een gamestore of gewoon bij de MM.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
sekeroglan schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Kosten voor overmaken zijn 25 euro(ING) plus tussen de 6 euro e 50 euro aan kosten afhankelijke van de overgemaakt bedrag. Dus minimaal 31 euro aan kosten. Kan je gewoon een AAA game voor kopen ;)

Nu dus gewoon met CC gekocht. Wel met een wisselkoers va 7,53 YTL i.p.v. 7,91 YTL op dat moment.

Ben over een kleine maand in Turkije kijken of ik Turkse giftcard kan kopen bij een gamestore of gewoon bij de MM.
Nog steeds de moeite waard met die wisselkoers.

En ik denk dat de koers over kleine maand nog gunstiger voor je uitpakt als je er ter plaatse kaarten koopt.

Want de clash tussen trump en Erdoğan is voorlopig nog niet voorbij. Gaat wel ten koste van de lokale bevolking. Maar goed dat is allemaal off topic.

En aan politiek doe ik niet meer. Krijg je alleen maar heibel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:57:
[...]

Thanks voor de tip, zou je willen laten weten of die nog werkt?
De laatste keer dat ik het probeerde lukte me het net niet om het werkend te krijgen
Heb net via VPN Forza Horizon 4 Ultimate editie besteld voor zo'n 48,50. (adres had ik al en credit card ook al ivm gift cards en in het verleden ook VPN al eens gebruikt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net nog Battlefield 1 Revolution besteld in de store voor €9,-.
Gewone NL store, geen bijzonderheden (behalve dat het een goede aanbieding is)
Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
janvanduschoten schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:10:
Net nog Battlefield 1 Revolution besteld in de store voor €9,-.
Gewone NL store, geen bijzonderheden (behalve dat het een goede aanbieding is)
Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen :)
It's a steal. Heb het zelf ook aangeschaft.

Ook al gaat die voorlopig even mijn backlog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
justifire schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:17:
Zeker na die 4K upgrade, een van de mooiste spellen deze generatie.
En speelt ook nog eens verdomd lekker weg d:)b
Solo bedoel je of multiplayer?
Op pc kon me mp niet echt bekoren.

Terwijl ik Battlefield 2142, Battlefield Bad company reeks grijs heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Hoe heb je die hotspot opgezet dan met VyprVPN? Waarop heb je deze ingesteld?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
Twijfel hem te halen voor me zoon van 6.
Hoop dat deze in de gamepass keer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt nu eens de RL 4K patch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:44:
[...]

Hoe heb je die hotspot opgezet dan met VyprVPN? Waarop heb je deze ingesteld?
op je laptop en windows 10. zet je vyprvpn aan naar turkse server. je zet een mobile hotspot aan (dan maakt hij een ssid met een ww). xbox laat je connecten ernaar, default heeft die nog een nederlands ip (check via je browser op de xbox whats my ip. Daarna via de netwerk settings op je laptop de tap v9 adapter zoeken en daar delen/share kiezen. (je hebt 2 keuzes maar je moet ethernet kiezen (oh ik ga er wel vanuit dat je laptop via wifi is aangesloten dan) en tadaa

zie ook stappenplan in deel 4 of deel 5 van Xbox One

ondertussen:

Rebellion got back to us today and we’re now able to confirm the developers are targeting 1440p rendering, larger draw distance and improved screen space reflections for the PlayStation 4 Pro compared to the base PlayStation 4 version of the game. The Xbox One X version will receive the same enhancements as well as higher quality texture filtering (presumably anisotropic) and 1800p rendering.

[ Voor 25% gewijzigd door quorumz op 15-08-2018 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:43:
[...]

Heb net via VPN Forza Horizon 4 Ultimate editie besteld voor zo'n 48,50. (adres had ik al en credit card ook al ivm gift cards en in het verleden ook VPN al eens gebruikt)
Netjes, dat is een mooie prijs!
SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:35:
[...]

https://www.amazon.de/Cru...ternes-NAND/dp/B0784SLQM6

87 euro :)

Ik heb zelf een 750GB SSD gekocht met Black Friday, buiten dat dingen inderdaad sneller laden, is het kopieren stuk sneller, stuiterproof en geen/amper spintime/geluid. (sommige HDD's maken herrie). In sommige games, zeker als je de interne schijf gebruikt, ben je zelfs van het microstutter af, FIFA had hier altijd enorme last van.

Note, dat sommige online games een load-ready sync hebben, zoals GTA, dat al het seller laden teniet gedaan wordt, andere games (zoals BF, Warframe, Wildlands) ben je veruit de snelste weer in een game.

Mijn PC is al SSD-only, dus ben ik em zat, gaat hij mijn PC in, heb ik meer nodig, trek ik er wel eentje uit mijn PC :P
Even hierop terug te komen, zal 1,5 TB genoeg zijn voor games? ik heb nu momenteel 3TB aangesloten en vind de 1TB SSD's wel extreem duur..

[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2018 08:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps dubbelpost ;)

[ Voor 97% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2018 08:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:10:

Even hierop terug te komen, zal 1,5 TB genoeg zijn voor games? ik heb nu momenteel 3TB aangesloten en vind de 1TB SSD's wel extreem duur..
Ligt beetje aan je games, ik heb mijn meest gespeelde games of games die beste profijt hebben van een SSD op de 750GB en die is meestal vol, overige games die ik minder speel staan op een losse 1TB HDD. Maar diverse AAA games tikken rustig 60-70GB, dan gaat je 750GB ook nog behoorlijk snel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:31:
[...]

Ligt beetje aan je games, ik heb mijn meest gespeelde games of games die beste profijt hebben van een SSD op de 750GB en die is meestal vol, overige games die ik minder speel staan op een losse 1TB HDD. Maar diverse AAA games tikken rustig 60-70GB, dan gaat je 750GB ook nog behoorlijk snel.
Het gaat inderdaad wel heel snel met de games van tegenwoordig, ik zat eraan te denken om een 500GB te halen vanwege de prijs. Alleen nu ik jou bericht lees denk ik dat het niet de juiste keus is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Het gaat inderdaad wel heel snel met de games van tegenwoordig, ik zat eraan te denken om een 500GB te halen vanwege de prijs. Alleen nu ik jou bericht lees denk ik dat het niet de juiste keus is.
Kan ook gewoon hoor, zeker met die game-move optie kan je best wat games heen en weer schuiven, UFC viel me op is niet bijzonder veel sneller op een SSD (tov HDD), je moet alleen wat kritischer zijn met wat op die 500 te zetten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Kan ook gewoon hoor, zeker met die game-move optie kan je best wat games heen en weer schuiven, UFC viel me op is niet bijzonder veel sneller op een SSD (tov HDD), je moet alleen wat kritischer zijn met wat op die 500 te zetten.
Ja precies, dan word het gewoon keuzes maken wat erop komt. Ik zag bijv dat Fallout 4 er een grote winst uit haalde, straks met RDR2 ben ik erg benieuwd hoe die het ermee doet. Ik ben momenteel het internet aan het afspeuren naar een 500gb of 750GB, alles daarboven word wel gelijk een mega bedrag :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Ja precies, dan word het gewoon keuzes maken wat erop komt. Ik zag bijv dat Fallout 4 er een grote winst uit haalde, straks met RDR2 ben ik erg benieuwd hoe die het ermee doet. Ik ben momenteel het internet aan het afspeuren naar een 500gb of 750GB, alles daarboven word wel gelijk een mega bedrag :P .
https://www.amazon.de/s/r...3+2.5%22+harddisk+seagate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de tip, zal er even tussenkijken.

Voor de mensen hier die nog een SSD willen, kwam als eerste deze tegen: https://www.amazon.de/Cru...ywords=Internal+SSD&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-10 17:01
Ik heb laatst om te testen een oude 1.5tb seagate hdd in zon usb 3.0 case gedaan en aan de Xbox gehangen.
Hierop alle games geinstalleerd en alles draait minstens net zo snel. Ideale budget oplossing voor de bulk. Ikzelf zie dan ook niet zo snel voordelen van een dure SSD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
G_Dragon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:06:
[...]

Thanks voor de tip, zal er even tussenkijken.

Voor de mensen hier die nog een SSD willen, kwam als eerste deze tegen: https://www.amazon.de/Cru...ywords=Internal+SSD&psc=1
Maar dit is een interne, stop je deze in een case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:14:
[...]

Maar dit is een interne, stop je deze in een case?
Haha ja klopt, ik wil gewoon de case van me huidige Externe HDD loshalen en deze vervangen voor een SSD.
Als je ook nog speciaal een Externe SSD wil gaan halen betaal je er nog meer voor, nu eerst nog even een beslissing maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarom zou je een externe SSD aan je Xbox willen hangen terwijl een goede/snelle HDD bijna de zelfde prestaties levert? Is een SSD dan geen overkill?

Begrijp me niet verkeerd, een SSD is echt wel sneller, zeker in een laptop als opstart medium, maar ik twijfel heel erg over het nu als secundaire schijf aan een Xbox One X.

Voor een Xbox One (eerste versie) heeft het sowieso geen zin omdat de controller niet snel genoeg is. met een eerste generatie Xbox heb je dus voldoende aan een externe 7200rpm schijf.

[ Voor 55% gewijzigd door Bullet NL op 15-08-2018 10:23 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-10 15:35

Meneer iCy

swarma

Bullet NL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:20:
Waarom zou je een externe SSD aan je Xbox willen hangen terwijl een goede/snelle HDD bijna de zelfde prestaties levert? Is een SSD dan geen overkill?

Begrijp me niet verkeerd, een SSD is echt wel sneller, zeker in een laptop als opstart medium, maar ik twijfel heel erg over het nu als secundaire schijf aan een Xbox One X.

Voor een Xbox One (eerste versie) heeft het sowieso geen zin omdat de controller niet snel genoeg is. met een eerste generatie Xbox heb je dus voldoende aan een externe 7200rpm schijf.
YouTube: XBOX One Internal vs External Hard Drive game loading tests - HDD, S...

SSD heeft zeker voordelen, maar ik kan best leven met mijn standaard external disk van 1TB :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:20:

euhmz .... we hebben het onderwerp al eens eerder besproken.. maar bij de x1 en x1s is de INTERNE controller langzaam. Extern gebruik je USB 3.0 wat 5gb/s kan halen. In beide gevallen is een usb 3.0 2.5" HD en een usb 3.0 2.5" SSD aanzienlijk sneller dan de interne HD. Daar bovenop is de SSD nog een stuk sneller!

Bij de X1X is de INTERNE controller eindelijk sneller, hier zie je dat er weinig verschil is met een Externe usb 3.0 2.5" HD maar ook hier is een SSD nog net iets sneller (alleen is het verschil minder groot als voorheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bovenstaande begrijp ik echt allemaal wel, maar wat ik bedoel is.... Weegt de prijs van een externe SSD op een Xbox One X nog op tegen die van een snelle externe HDD?

Zijn we nu niet een potje aan het verplassen? Een multiplayer potje COD, BF of zelfs World of Tanks zal echt niet sneller starten, de games wachten in veel gevallen gewoon dat de lobby goed gevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:40:
Bovenstaande begrijp ik echt allemaal wel, maar wat ik bedoel is.... Weegt de prijs van een externe SSD op een Xbox One X nog op tegen die van een snelle externe HDD?

Zijn we nu niet een potje aan het verplassen? Een multiplayer potje COD, BF of zelfs World of Tanks zal echt niet sneller starten, de games wachten in veel gevallen gewoon dat de lobby goed gevuld is.
Prijs is persoonlijk, de 1 vind een iPhone X het waard, ik vind het absoluut weggegooid geld, ergo YMMV.

SSD voor mij heeft meerdere voordelen van puur laadsnelheid, OS haperingen, hij is stuiterproof, geen geluid, geen spinon/off tijd, en ben ik hem zat wissel ik het zooitje om met de schijven in mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Jullie hebben het IMHO over verschillende Xboxen (XBox One S vs XBox One X), en praten langs elkaar heen :)
Op de XBox One S maakt een externe SSD meer uit, Op de One X weinig:
YouTube: SSD vs. HDD Game Load Benchmarks on Xbox One X
Persoonlijk vind ik de (nog stevige) SSD meerprijs op de One X voor die paar seconden langer wachten het niet echt waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Fireshade op 15-08-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Als je de harddisk vervangt in de Xbox One X voor een SSD, is je garantie dan weg? Zit er nog verschil qua performance tussen een interne SSD of een USB 3.1 SSD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 18:27
Op vakantie tegen een leuke aanbieding aangelopen in Italië. Eerste model Xbox one met extra headset en een Lego spel voor 120 euro.

Deze heb ik dus maar meteen gekocht.

Na de vakantie maar is aansluiten en spelen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gezien ik al jaren een PC gamer ben, ben ik gewend aan performance (ga toch maar eens een SSD testen).
Twijfel tussen:

categorie: Externe HDD/SSD behuizingen

En dan bijv.

pricewatch: Samsung 860 EVO 500GB

Of het makkelijk houden en gaan voor:

pricewatch: Samsung Portable SSD T5 500GB Blauw

Eerste optie is wel flexibeler, gezien je dan de SSD kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:24:
Als je de harddisk vervangt in de Xbox One X voor een SSD, is je garantie dan weg? Zit er nog verschil qua performance tussen een interne SSD of een USB 3.1 SSD?
Ja, je bent je garantie kwijt, dat is een ding wat zeker is. Deze garantie ben je al kwijt na dat je met een schroeven draaier zelf je Xbox open maakt. Een SSD inbouwen heeft zeer waarschijnlijk geen zin, de Xbox is een gesloten systeem waarbij het OS naar hardware kijkt als deze binnen de specificaties ligt. Het is dus geen PC. Overirgens, MS heeft hele ruime garantieperioden, de service is ook nog eens goed.

Het is dus maar de vraag als/of het verstandig is om je Xbox te tweaken!

Ik zou me kunnen voorstellen dat MS via de controller kijkt welke drive (HDD/SSD e.d.) is aangesloten, is een specifiek drive aangesloten die niet herkend wordt dat hij niet eens opstart.

Al was het maar om te voorkomen dat users een mogelijkheid tot cheaten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel met iemand die ook een ssd eraan heeft hangen.. samen lopen we vaak al een stuk verder in The Division voordat anderen joinen. Idem warframe. Het ligt dus een beetje aan het type spel waar dat mogelijk is (en je niet moet wachten op een timer, denk aan fortnite, ik loop daar alleen rond voordat anderen in het beginscherm er zijn maar je kan toch nix) Games als Sniper Elite 4 en r6 siege zijn ongelooflijk snel (als een 3e vriend joined zonder ssd moeten we idd op hem wachten :) )

het is net als met tv's of zelfs ps4 en xbox vergelijken..naast elkaar zie je verschillen.. zo in je 1tje thuis niet alleen is alles snel en als je dat gewent bent is veel ook vaak traag en komt er uiteindelijk op neer of men het het geld waard vindt..(meer prijs storage uitbreiding te kiezen voor een ssd ipv hdd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb maar even een item geplaatst op Reddit over mijn irritatie met Cortana. Zijn er meer mensen die popups krijgen tijdens het gamen?

Dus of je hebt cortana uitstaan en ziet deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2xZHwN7.png

Of je hebt Cortana aan staan en ziet deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZmQkFhZ.jpg

Gevolgd door een foutmelding of lijst met nutteloze onderwerpen omdat je totaal niet wilde zoeken. Heb het gemiddeld 1 tot 2 keer per avond en vaak op de meest verkeerde momenten.

Upvoten via link voor zichtbaarheid wordt gewaardeerd

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2018 14:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

ik speel met iemand die ook een ssd eraan heeft hangen.. samen lopen we vaak al een stuk verder in The Division voordat anderen joinen. Idem warframe. Het ligt dus een beetje aan het type spel waar dat mogelijk is (en je niet moet wachten op een timer, denk aan fortnite, ik loop daar alleen rond voordat anderen in het beginscherm er zijn maar je kan toch nix) Games als Sniper Elite 4 en r6 siege zijn ongelooflijk snel (als een 3e vriend joined zonder ssd moeten we idd op hem wachten :) )

het is net als met tv's of zelfs ps4 en xbox vergelijken..naast elkaar zie je verschillen.. zo in je 1tje thuis niet alleen is alles snel en als je dat gewent bent is veel ook vaak traag en komt er uiteindelijk op neer of men het het geld waard vindt..(meer prijs storage uitbreiding te kiezen voor een ssd ipv hdd)
Heeft dat ook niet vooral te maken met de internet verbinding?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:50:
Heb maar even een item geplaatst op Reddit over mijn irritatie met Cortana. Zijn er meer mensen die popups krijgen tijdens het gamen?

Dus of je hebt cortana uitstaan en ziet deze:
[afbeelding]

Of je hebt Cortana aan staan en ziet deze:
[afbeelding]

Gevolgd door een foutmelding of lijst met nutteloze onderwerpen omdat je totaal niet wilde zoeken. Heb het gemiddeld 1 tot 2 keer per avond en vaak op de meest verkeerde momenten.

En dan is ie geupvote zodat hij 6 uur gezien wordt. En dan?

Bij mij staat Cortana uit. Heb echt nog nooit gezien dat er iets gebeurde. Gebruik je insider dashboard?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Protax zoek even mijn meeste recente posts in dit topic; een externe SSD met de 3.1-controller is echt rap zat. Ja, kost mogelijk iets meer dan zelfbouw maar ik heb sowieso minder dan 500GB aan parate games op mijn console dus heb zat aan een SSD van nog geen €150.

@uchiha tijntje niet altijd; ook het laden van textures en andere zaken, in mijn geval voornamelijk FM7, is aanzienlijk sneller geworden. Op een single race (singleplayer) ben ik met laadtijden bijna 70s sneller dan een HDD user ergo veel sneller door mijn campaign heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:28
Zijn er nog ergens mooie xbox one x aanbiedingen? Valt me op dat ze nog steeds 479 kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

En dan is ie geupvote zodat hij 6 uur gezien wordt. En dan?

Bij mij staat Cortana uit. Heb echt nog nooit gezien dat er iets gebeurde. Gebruik je insider dashboard?
Gebruik geen insider dashboard maar ik heb dit al werkelijk een half jaar of wat. En cortana staat hier momenteel ook uit, maar op de 1 of andere manier komt die popup toch telkens voorbij of ik Cortana aan wil zetten. Zou niet weten welke commando dat moet zijn ook die hij denkt te herkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:55:
Zijn er nog ergens mooie xbox one x aanbiedingen? Valt me op dat ze nog steeds 479 kosten...
Game-Mania: 430 used
Goohoo: 399 linkje zonder controller

Geen idee hoe de overdracht / garantie gaat bij deze consoles; de enige aanbieding die je mogelijk kan verwachten is pas rond/na Black Friday in de aanloop naar het zogenaamde holiday season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:28
Dankje. Dan ga ik hem maar gewoon zo bestellen. Die 50€ maakt me dan ook niet enorm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Beperkende factor is USB 3.0 in dat geval (640 Mbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Martinspire schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:50:

Je hebt de verkeerde subreddit gepakt. Je moet deze hebben: https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Dat is de officiële feedback sub waar Microsoft feedback ophaalt. Hierop posten heeft 10x meer nut dan in de xboxone subreddit.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:00:
[...]

Je hebt de verkeerde subreddit gepakt. Je moet deze hebben: https://www.reddit.com/r/xboxinsiders/

Dat is de officiële feedback sub waar Microsoft feedback ophaalt. Hierop posten heeft 10x meer nut dan in de xboxone subreddit.
Had het zitten kijken maar behalve feedback op wat ze veranderen in de insider builds vond ik het niet echt heel boeiend. De feedback hub is ook niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-10 16:29
Voor de liefhebbers van de oude Lara Croft, de X360 versies van Tomb Raider Legend, Anniversary en Underworld zijn inmiddels allemaal BWC en deze week maar 2 euro p/st in de Microsoft store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:48:
Iemand dit al geprobeerd met twee SSD's in raid0 ?

[afbeelding]
pricewatch: Fantec mobiRAID X2 Zilver

Had destijds in mijn game-pc 4x 60GB OCZ Vertex II SSD's in raid0, was echt loeiend snel (windows 10 coldboot in 3 sec.)
Benieuwd of de XBox hier ook wat mee kan.
Aangezien een Xbox al moeite heeft echt voordeel uit een SSD te halen (sommige games een beetje, maar niet wat je zou verwachten uit het snelheidsverschil tussen een HDD en een SSD) lijkt het me zeer sterk dat je echt veel verschil gaat merken met zo'n Raid0 setup.
Het moet ook allemaal over dezelfde USB interface he... jouw 4 SSD's hadden waarschijnlijk allemaal hun eigen sata poortje dus hoefden niet direct bandbreedte te delen (mogelijk wel op de controller maar die ligt dan hopelijk hoger dan de sata bandbreedte).

edit: Sowieso is het grootste voordeel van een SSD dat hij snel blijft als je een boel kleine lees- en schrijfacties door elkaar gaat doen. Daar voegt RAID0 niks aan toe. Het enige wat dat kan toevoegen is nog meer seriële lees- en schrijfsnelheid (grote files lezen of schrijven), maar aangezien een beetje SSD zo'n 500 MB/s haalt op sequentieel lezen zou je als dat het probleem was in 10 seconden het beschikbare RAM volgeladen hebben. Dat is dus niet de beperkende factor als je game er langer over doet om iets te laden.

[ Voor 19% gewijzigd door Finraziel op 15-08-2018 19:46 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-10 20:18
justifire schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:20:
[...]

Geen dank voor de tip :)

Ik kom uit de tijd dat we nog een telefoon gebruikten om contact op te nemen.
En zolang er de mogelijkheid is om te bellen doe ik dat nog steeds.
Dus bel ik met MS-support, krijg meteen een opdrachtbevestiging van de medewerker en heb binnen 2 dagen een vervangend product in huis.
Laatste keer dat ik hierop terugkom. Vervang-Xbox is blijkbaar vandaag thuis al geleverd. 4 werkdagen in plaats van minimum 14, is wel een heel verschil! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
Gister een SSD aan de Xbox One X gehangen en wat games verplaatst naar deze disk.
Wat een verschil! Komt nu echt heel dicht bij de PC ervaring!
Misschien dat ik over een tijdje de interne disk gewoon vervang voor een SSD, mocht ik meer ruimte nodig hebben ;-)
Protax schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:24:
Gister een SSD aan de Xbox One X gehangen en wat games verplaatst naar deze disk.
Misschien dat ik over een tijdje de interne disk gewoon vervang voor een SSD, mocht ik meer ruimte nodig hebben ;-)
Domme vraag maar hoe zet je het OS erop dan?

Beter is een powered USB-hub en daarop verder prikken. Een beetje hub kan zonder issues 4 SSDs bedienen en je gebruikt ze toch nooit tegelijk.

• Protax
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:26:
[...]

Domme vraag maar hoe zet je het OS erop dan?

Beter is een powered USB-hub en daarop verder prikken. Een beetje hub kan zonder issues 4 SSDs bedienen en je gebruikt ze toch nooit tegelijk.
Zag op YouTube dat er scripts zijn voor de partities, en dat het goed te doen is:

YouTube: Xbox One X Hard Drive Replacement-How To
Protax schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Zag op YouTube dat er scripts zijn voor de partities, en dat het goed te doen is:

YouTube: Xbox One X Hard Drive Replacement-How To
Geen uitleg over het clonen van het OS naar SSD.... de X1X heeft toch 3 usb porten..zou niet het risico nemen op een apparaat van 500 euro dat er wat mee gebeurd en meerdere (grotere) externe ssd's aanhangen. de 1tb's gaan al richting 200,- (heb er 300,- voor betaald 8 maanden geleden)
Protax schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:24:
Bedankt voor je bericht, hoeveel 1tb heb je eraan gehongen?

• Protax
G_Dragon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:50:
[...]

Bedankt voor je bericht, hoeveel 1tb heb je eraan gehongen?
Nee, 512GB --> 1TB was me iets te prijzig! En speel toch maar 6 games of iets...
Protax schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:54:
[...]

Nee, 512GB --> 1TB was me iets te prijzig! En speel toch maar 6 games of iets...
Netjes en fijn om te horen dat het z'n verschil is, ik twijfel of 500GB niet te weinig is voor mij!

Heb deze op het oog : https://www.alternate.nl/.../product/1402337?lk=15379

Waar heb jij hem weg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Protax
G_Dragon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Netjes en fijn om te horen dat het z'n verschil is, ik twijfel of 500GB niet te weinig is voor mij!

Heb deze op het oog : https://www.alternate.nl/.../product/1402337?lk=15379

Waar heb jij hem weg?
Heb deze gehaald:
https://www.alternate.nl/...-SSD/html/product/1370039

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Heb zelf laatst deze gehaald:
https://www.megekko.nl/pr...t/Crucial-SSD-MX500-500GB
85€ + ook een externe case van 12 euro.
Werkt prima! Was de volgende dag in huis (op zaterdag)
Bedankt voor je bericht, je hebt gelijk een externe gehaald.
Zelf had ik een interne gekocht en die in een behuizing geplaatst, scheelt namelijk veel geld.
In welke games merk je verschil ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
G_Dragon schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:02:
[...]

Bedankt voor je bericht, je hebt gelijk een externe gehaald.
Zelf had ik een interne gekocht en die in een behuizing geplaatst, scheelt namelijk veel geld.
In welke games merk je verschil ?
Scheelt misschien twintig euro, probleem is dat er bijna nergens goede SSD's voorradig waren.
En wilde het snel hebben en Alternate zit bij mij om de hoek.
Protax schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:05:
[...]

Scheelt misschien twintig euro, probleem is dat er bijna nergens goede SSD's voorradig waren.
En wilde het snel hebben en Alternate zit bij mij om de hoek.
Dan moet ik je toch groot gelijk geven als het om de hoek zit! :)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-10 16:29
giantgiantus schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:55:
Bij gamemania in zwolle is hij a.s. zaterdag 419 euro ivm heropening winkel, dus niet online of hij andere filialen.
https://www.gamemania.nl/Articles/openingsacties-zwolle

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Die nieuwe transparante controller is wel vet hoor! https://www.xbox.com/en-G...controllers/phantom-black

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:20
Is er een manier om 'Avengers: Infinity War' in UHD te kopen in de Microsoft Store voor de Xbox One X?

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 16-08-2018 18:23 ]

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
ik heb sinds gisteren dat mijn xbox one x lastig op start. als ik m na dag gewerkt weer wil aanzetten lukt dat sinds gisteren niet meer met de controller, en als ik op de power button druk hoor ik wel het geluid maar gaat ie niet gelijk aan. vaak pas na 2/3 x gaat ie aan.

als ie eenmaal aan in gaat ie wel gewoon uit, en kan ik m daarna ook wel weer met controller aanzetten.

hij zou op standby staan maar opstarten duurt ook langer dan gewend en krijg nu ook het chip logo van de xbox one x.

meer mensen hier last van, of bekend mee?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-10 20:35
Geen presentatie van MS volgende week op de Gamescom? Kan er niets over vinden maar zou het wel jammer vinden als we het alleen met een uurtje per dag gebabbel moeten doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-10 13:56
Schut up!, and take mine money! _/-\o_

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:19
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar voor degene die naar de Gamescon gaan heeft de Mediamarkt in Köln wel een paar leuke deals.

http://flyer.redblue.de/D...DMK1/D_MM_K3_1508DMK1.pdf

Xbox one S 1tb + Forza 7 + Rocket league + 3 maanden gamepass + 3 maanden gold voor €199,-
Starwars Battlefront II 2017 €10,-
Sports white/ Armed forces 2 controller €45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
huntedjohan schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:54:
ik heb sinds gisteren dat mijn xbox one x lastig op start. als ik m na dag gewerkt weer wil aanzetten lukt dat sinds gisteren niet meer met de controller, en als ik op de power button druk hoor ik wel het geluid maar gaat ie niet gelijk aan. vaak pas na 2/3 x gaat ie aan.

als ie eenmaal aan in gaat ie wel gewoon uit, en kan ik m daarna ook wel weer met controller aanzetten.

hij zou op standby staan maar opstarten duurt ook langer dan gewend en krijg nu ook het chip logo van de xbox one x.

meer mensen hier last van, of bekend mee?
Wellicht even stroom er af halen? Stekker er uit, even eruit laten en er weer in pluggen? Bood mij ook een oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier kan je je inschrijven voor de beta: https://generationzero.com/en/

voor de arcade liefhebbers..(helaas): Ontwikkelaar stelt remaster van Spyro-trilogie uit tot 13 november

en nu nog een goede deal 2.5" ssd (naar aanleiding van alle hdd/ssd discussies, alleen hoesje kopen): https://www.alternate.nl/...509387&s2m_exaffid=177515

512gb voor 85 euro (en je krijgt er Far Cry 5 voor de pc bij)

[ Voor 63% gewijzigd door quorumz op 17-08-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-10 15:27
Hallo! Nieuw hier en een vraagje over de Xbox One X. Misschien staat het ergens maar heb het nergens kunnen vinden. Wat is de HDMI standaard van de meegeleverde kabel bij de Xbox One X? En gebruiken jullie die kabel of moet ik echt een betere kabel kopen voor aansluiting op m'n UHD TV?
Pagina: 1 ... 98 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.