[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.288 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Folkert1985 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:57:
Hallo! Nieuw hier en een vraagje over de Xbox One X. Misschien staat het ergens maar heb het nergens kunnen vinden. Wat is de HDMI standaard van de meegeleverde kabel bij de Xbox One X? En gebruiken jullie die kabel of moet ik echt een betere kabel kopen voor aansluiting op m'n UHD TV?
Het is een kabel waar de hdmi 2.0a standaard door heen gaat.

Dacht dat 1.4b met ethernet hetzelfde doet en het verder marketing is voor de nrs:)

De kabel die erbij zit is juist goed :)

Oh en welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graveyard keeper zit in gamepass. Ziet er enorm saai en tegelijk zeer ontspannen uit. Iemand al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:28

R.G

State of decay II wel vet , alleen de co op is niet goed uitgewerkt voor de 2e speler, die helpt alleen maar zelf niet echt progressie enzo.. waarom?? Xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10 20:24
R.G schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:25:
State of decay II wel vet , alleen de co op is niet goed uitgewerkt voor de 2e speler, die helpt alleen maar zelf niet echt progressie enzo.. waarom?? Xd
Daar was gears of war ultimate edition dan beter in. Kreeg je beide de insane achievement zolang speler 1 maar op insane speelde :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:26:
[...]

Daar was gears of war ultimate edition dan beter in. Kreeg je beide de insane achievement zolang speler 1 maar op insane speelde :P
Dat is bij alle Gears of War spellen zo ouwe booster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:49:
[...]

Dat is bij alle Gears of War spellen zo ouwe booster :)
Bij gears 4 niet. Aangezien mijn neef zoveel mogelijk op casual of normal speelde en ik op hardcore of insane :)

btw: ben een jonge booster he :9

Moet overigens weer kijken wat ik als volgende wil wegspelen van de backlog... AC ezio zet ik vanavond op de 100%..

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 18-08-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:45:
[...]

Bij gears 4 niet. Aangezien mijn neef zoveel mogelijk op casual of normal speelde en ik op hardcore of insane :)

btw: ben een jonge booster he :9

Moet overigens weer kijken wat ik als volgende wil wegspelen van de backlog... AC ezio zet ik vanavond op de 100%..
Oh wacht. Ik dacht dat je bedoelde dat je op casual kon spelen om de ander door insane te leiden. Super cheesy. (zo heb ik het natuurlijk ook gedaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deze is nu gratis (dan zijn ze als het goed is allemaal voorbij gekomen)..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HFB2imWxtrE]

en [~justifire had hem al...(was 's avonds niet beschikbaar) maar hier is de trailer:

moet zeggen dat tot nu de DLC niet echt iets bijzonders vindt... kom niet door dat Mars gebeuren heen, allemaal hetzelfde..

[ Voor 53% gewijzigd door quorumz op 18-08-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Vind de catoonesque verhaallijn leuk gedaan, evenals de grappige one-liners.
Gameplay zelf vond ik maar meh.... Mars dlc is imo de beste van de drie.
Geef Far Cry 5 een magere 4 en de dlc een 6
Verdict : bagger, ver bij weg blijven, just my 2 cents ;)
je kan wel met je mars wapens bij iemand joinen zonder dlc en dan alles oneshotten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:51:
[...]

Oh wacht. Ik dacht dat je bedoelde dat je op casual kon spelen om de ander door insane te leiden. Super cheesy. (zo heb ik het natuurlijk ook gedaan :P )
Dat klopt ook inderdaad. Maar bij de remaster van gears 1 krijg je beide de achievements :P
quorumz schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:48:
[...]

je kan wel met je mars wapens bij iemand joinen zonder dlc en dan alles oneshotten :)
Da's wel heel erg gemeen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij ben ik de enige Warframe fan hier :)

* Nieuwe Warframe: Revenant http://warframe.wikia.com/wiki/Revenant
* Elite alerts (als er hier spelers zijn moet je serieus wat warframes en wapens ge-relevelled hebben)
* Nieuwe open vlakte (er is al 1 op aarde, plains of eidolon) waar je ook kan "surfen" ...(destiny maar dan beter :) )

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 18-08-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:24
Ik kijk het meest uit naar Red Dead Redemption. Maar als die klaar is, dan ga ik hier ook zeker van genieten (al wordt dat wss pas in de kerstvakantie).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat rottige xbox berichtjes iets van vroeger waren. Sinds ik battlefront 2 speel, heb ik door dat al die gasten die boos worden om spelletjes daar zitten. Mijn hemel wat een woede. Drie fijne dingen:

-ik ben best slecht in star warsen
-ik hou er van om super lief en onbegrijpend te reageren waardoor ik nog meer post krijg.
-tof spel verder!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:37:
Ik dacht dat rottige xbox berichtjes iets van vroeger waren. Sinds ik battlefront 2 speel, heb ik door dat al die gasten die boos worden om spelletjes daar zitten. Mijn hemel wat een woede. Drie fijne dingen:

-ik hou er van om super lief en onbegrijpend te reageren waardoor ik nog meer post krijg.
-tof spel verder!
Had ik ook bij Gears of War. Triest dat mensen bewust domme berichten gaan sturen omdat je een slecht potje speelt of per ongeluk een kill jat oid. T is maar een spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:37:

-tof spel verder!
ik had het bij fortnite, mijn vrouw speelt onder mijn account dit spel... die dude begon zelfs chat invites te sturen naast de berichten of ze het wel snapte... ze liep gewoon rond zoals de meeste dat met de challenges doen.. kansloze figureren...als je er dan al druk om maakt (ik speel alleen af en toe om wat van die schatten te zoeken, erger me enorm aan het random vinden van goede wapens en al die schijt kleuters die je niet healen of de spullen van je vandaan rippen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@kevlar01 @quorumz met 'niet zo goed' bedoelde ik niet dat ik zonder handen speel. d:)b

Mijn livelingsberichten serie:

Hij:Get off me noob
Ik: What's up friend?
Hij: Stop fucking killing me you disgusting noob. Git gud.
Ik: Want some tips from a level 3? Happy to help!
Hij: Why would I need tips from a noob I'm a 50 git gud scrub.

Hilarisch. Hij was zo goed dat ik de regels overtrad door hem twee keer uit zijn hero ship te knallen. Had hem normaal niet daarna nog aangepakt maar je krijgt er een achievement voor. :)

Wat ik vooral fijn vind aan battlefront is dat ik me totaal niet druk maak om mijn score. Bij Cod wordt ik gestoord van slecht spelen, bij dit spel maakt het me helemaal niks uit. Phieuw phieuw.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2018 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:53:
@kevlar01 @quorumz met 'niet zo goed' bedoelde ik niet dat ik zonder handen speel. d:)b

Hilarisch. Hij was zo goed dat ik de regels overtrad door hem twee keer uit zijn hero ship te knallen. Had hem normaal niet daarna nog aangepakt maar je krijgt er een achievement voor. :)

Wat ik vooral fijn vind aan battlefront is dat ik me totaal niet druk maak om mijn score. Bij Cod wordt ik gestoord van slecht spelen, bij dit spel maakt het me helemaal niks uit. Phieuw phieuw.
Geweldig om te lezen dat dit nog steeds gebeurd, kinderen moeten hun frustratie ergens kwijt. Dan maar bij de betere spelers dan hun , heb zelf altijd de neiging om ze nog meer uit te gaan dagen als leedvermaak.

Deden we wel is als we met een paar vrienden waren, Cod opstarten en wachten tot er eentje een grote mond kreeg >:) .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Voor degene die in zwitserland zijn/komen: https://www.mydealz.de/de...r-digitec-galaxus-1221077

Xbox one X voor €281

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
Dat is een mooie prijs, je kan er gewoon bijna voor naartoe easy jetten en nog steeds goedkoper uit zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is echt zo fijn! Het gebrek aan irritatie :P

Dat heb ik nu met Doom. Of ik nu met 33 - 11 boven aan sta waar de overige 5 spelers van mijn team de overige 42 kills hebben gemaakt :+ of met 10 - 10 het potje eindig, ik irriteer me eigenlijk gewoon niet als ik het spel speel. Met Battlefield of CoD is dat toch wel echt anders :)

Nog 3 prestiges en dan vind ik het wel genoeg geweest :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stefmeister schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:33:
Dat is een mooie prijs, je kan er gewoon bijna voor naartoe easy jetten en nog steeds goedkoper uit zijn ;)
Ik heb een goede vriend die in Zürich woont. Maar die is juist deze week op vakantie :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
justifire schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:15:
Dinsdag 16.30 uur Microsoft live-stream vanaf Gamescom, incl. mixpot rewards.
Zal wel weer een hoop SoD2, SoT en een vleugje FH4 worden. En Injustice 2 voor GamePass, dat is dan wel weer nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:35
Er is geen presentatie, dus er zal weinig nieuws te zien zijn, jammer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-10 12:34
Notna schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Ik heb een goede vriend die in Zürich woont. Maar die is juist deze week op vakantie :F
Kan je hem niet nu bestellen en volgende week laten afleveren? Voor die prijs doe ik ook wel mee:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha. Maar speel je nu SWBF1 of 2?

Vind het wel een leuke game voor tussendoor. Als je op iemand aan het wachten bent of zo en je moet even een half uurtje vol maken. En dan liever Blast of andere kleine modus spelen dan met heroes erbij die je toch nooit te pakken krijgt en altijd bezet zijn. De jetpack-rocketlauncher-CTF mode van laatst was in ieder geval erg tof.

Geef maar een gil als je online wilt knallen. Overigens had ik zelf weinig messages gekregen. Ze zullen vast gedacht hebben dat ik gewoon pro elite was maar dan met een nieuwe account of zo :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:39
Lijkt al op te zijn geloof ik? Snap die website niet. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

Outer Wilds was een mooie mixpot voor het kijken naar E3.
Dat spel moet alles worden wat No Mans Sky nooit gelukt is >:)
we kennen de geschiedenis van uitstellen...eerst zien dat het uitkomt ... :)
we zijn met allen blij dat we iets gratis krijgen wat er nog niet is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:12:
[...]
Haha. Maar speel je nu SWBF1 of 2?

Vind het wel een leuke game voor tussendoor. Als je op iemand aan het wachten bent of zo en je moet even een half uurtje vol maken. En dan liever Blast of andere kleine modus spelen dan met heroes erbij die je toch nooit te pakken krijgt en altijd bezet zijn. De jetpack-rocketlauncher-CTF mode van laatst was in ieder geval erg tof.

Geef maar een gil als je online wilt knallen. Overigens had ik zelf weinig messages gekregen. Ze zullen vast gedacht hebben dat ik gewoon pro elite was maar dan met een nieuwe account of zo :P
Speel nu 2. Vond de mp van 1 ook al best aardig. Lekker oppervlakkig en simpel. In deel 2 lijkt het upgraden helaas net wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:05:
[...]

Speel nu 2. Vond de mp van 1 ook al best aardig. Lekker oppervlakkig en simpel. In deel 2 lijkt het upgraden helaas net wat belangrijker.
Mja maar als je je normale grunts gaat upgraden komt de rest vanzelf wel. Ik zou daar vrijwel alle punten in stoppen omdat je daar vooral mee bezig bent. Eventueel nog die rocketman of andere van pakken (omdat daar ook eigenlijk geen limiet op zit). Maar echt heel veel maakt het ook niet echt uit. Het grootste verschil is toch met de heroes en soms moet je gewoon daar je verlies pakken als er 1 aan komt.

Wel vind ik flanken in de game nog erg waardevol. Dat gaat me vaak beter af dan in Battlefield of COD. En jou kennende zal granaten tossen ook wel weer prima gaan >:)

In ieder geval kun je in blast e.d. wel goed je grunts upgraden en de rest een beetje in galactic assault. Singleplayer levert je ook nog wel wat puntjes op, maar vooralsnog is die niet echt het herspelen waard. Vooral een game die je moet doen tijdens free weekenden en veel korting met extra veel n00bs :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:51:
[...]

Mja maar als je je normale grunts gaat upgraden komt de rest vanzelf wel. Ik zou daar vrijwel alle punten in stoppen omdat je daar vooral mee bezig bent. Eventueel nog die rocketman of andere van pakken (omdat daar ook eigenlijk geen limiet op zit). Maar echt heel veel maakt het ook niet echt uit. Het grootste verschil is toch met de heroes en soms moet je gewoon daar je verlies pakken als er 1 aan komt.

Wel vind ik flanken in de game nog erg waardevol. Dat gaat me vaak beter af dan in Battlefield of COD. En jou kennende zal granaten tossen ook wel weer prima gaan >:)

In ieder geval kun je in blast e.d. wel goed je grunts upgraden en de rest een beetje in galactic assault. Singleplayer levert je ook nog wel wat puntjes op, maar vooralsnog is die niet echt het herspelen waard. Vooral een game die je moet doen tijdens free weekenden en veel korting met extra veel n00bs :P
Je upgrade alles los van elkaar met skillpoints per karakter/type he. Dus ik snap niet zo goed waar je verhaal heen gaat. :P

Flanken weet ik nog niet. Met die rode vlekken op de map valt er niet veel te flanken tot nu toe. Beetje rechtdoor knallen levert ook al wel wat kills op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En nu maar hopen dat de performance er sit keer niet onder lijdt.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:50

Sagat

Is pappa x2!

Notna schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:52:
[...]

Ben gister door Zland EN Liechtenstein heen gereden maar lees nu pas over deze deal 8)7
(Heb denk ik ook soort auto ‘jet lag’ vandaar wakker op dit mooie tijdstip)
Wat een bizarre korting zeg! Als ik dit op nl pepper gelezen had zeker een gekocht, misschien wel 2.
Aan de andere kant, neem aan dat je moet bestellen ofzo (ala ibood?). Dan houdt het ook op.
Wel goede hoop gekregen dat er dan ook nog wel mooie deals aankomen met bf of zelfs eerder dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ziet deze game er toch machtig mooi uit, bijna de enige van de E3 die zulke mooie graphics toont.
Je kan zien dat er veel tijd ingestoken is, naast F1 2018 & Rdr2 word dit denk ik de eerst volgende mustbuy.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 14:47

Ben ook wel erg benieuwd naar deze game, nog niet veel over gehoord eigenlijk ...

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detonatic schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:22:
[video]
Ben ook wel erg benieuwd naar deze game, nog niet veel over gehoord eigenlijk ...
Ziet er indd leuk uit,
Ben dan benieuwd waar de story om draait, word in de trailer niet erg duidelijk

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2018 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
detonatic schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:22:
[video]
Lijkt me weer een battle royal game met een futuristisch vleugje, niet echt mijn ding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

G_Dragon schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Ziet er indd leuk uit,
Ben dan benieuwd waar de story om draait, word in de trailer niet erg duidelijk
Er is geen story :o
Is de zoveelste battle royale game, want dat is de hype nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

Er is geen story :o
Is de zoveelste battle royale game, want dat is de hype nu.
Oh help dan laat maar zitten, die hype komt me de neus uit.
Zelfs Pokemon of Rdr2 heeft / krijgt het al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wow Gamepass wordt eigenlijk alleen maar beter,

Waarschijnlijk Shadow of the Tomb Raider EN Metro Exodus naar gamepass.

https://www.resetera.com/...oming-to-game-pass.63319/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Origins schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:07:
Wow Gamepass wordt eigenlijk alleen maar beter,

Waarschijnlijk Shadow of the Tomb Raider EN Metro Exodus naar gamepass.

https://www.resetera.com/...oming-to-game-pass.63319/
Lijkt tot nog toe gewoon ontzettend misleidende marketing.

De kleine letters: "Shadow Of The Tomb Raider is available September 14 at Xbox and Microsoft Digital Store - Play Rise of The Tomb Raider Now on Xbox Game Pass."

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

De kleine letters: "Shadow Of The Tomb Raider is available September 14 at Xbox and Microsoft Digital Store - Play Rise of The Tomb Raider Now on Xbox Game Pass."
Dat gedeelte niet gezien, zou jammer zijn, zeker omdat er laatste tijd het gerucht ging dat Microsoft Shadow naar gamepass zou brengen.

Te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:13:
[...]

Populaire multiplats die direct op gamepass verschijnen? Lijkt me nogal van niet inderdaad. Wat heeft de uitgever van het spel er aan? Die hebben nul interesse in het verminderen van het geld dat ze per spel krijgen. En nul interesse in het uitbreiden van Microsoft abonnementen.

Al die fora vol met speculerende mafketels. _O-

ik geloof wel dat de volgende Uncharted naar gamepass komt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:19
Komende week na 3 jaar geleden mijn PS4 te hebben verkocht nu een Xbox One aan de haak slaan. Mensen nog toffe suggesties naast de usual AAA games?

Zat even die "Games with Gold" wiki te checken maar Microsoft deelt wel prima games uit elke maand moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:37:
Komende week na 3 jaar geleden mijn PS4 te hebben verkocht nu een Xbox One aan de haak slaan. Mensen nog toffe suggesties naast de usual AAA games?

Zat even die "Games with Gold" wiki te checken maar Microsoft deelt wel prima games uit elke maand moet ik zeggen
Heb overlaatst al iets gepost wat misschien interessant voor je is :)
Wom schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:45:
[...]

Ben ook een echte SP speler, sporadisch speel ik online. Heb even export gemaakt van de games die ik tot nu toe op de Xbox heb gekocht/gespeeld vanaf Xbox.com. Wie weet zit er wat tussen voor je.

Assassin's Creed Unity - Niet lang gespeeld, niet mijn type game.
Batham Arkham Knight - Aanrader! Batman, batmobile en volledige vrijheid. Wat wil je nog meer?
Battefield 1 - Goeie shooter, toffe SP ook die veel afwisseling biedt.
Battlefield Hardline - Politieserie naspelen, leuk ter afwisseling feitelijk.
Call of Duty WW2 - Goeie shooter, prima SP ook hier in.
Call of Duty®: Ghosts - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
Call of Duty®: Infinite Warfare - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters - Neuh, leuk voor paar rondjes maar dan was Killer Instinct al leuker.
Destiny - Vooral multiplayer, dus was niet mijn ding.
Dishonored 2 - Moet ik nog aan beginnen.
DOOM - Singleplayer shooter. Aanrader!
F1 2016 - Mocht je F1-fan zijn, de 2018 versie komt er aan, wacht daar dan op.
F1 2017 - Als je F1 fan bent prima, maar wacht op de 2018 game.
Far Cry Primal - Snel weer verkocht, vond de setting helemaal niks. Ga dan voor Far Cry 5.
FlatOut 4 : Total Insanity - Is het nét niet. Wreckfest schijnt in het genre een betere game te zijn.
Forza Horizon 3 - Aanrader!
Forza Motorsport 6 - Semi-realistisch racen, dikke game.
Forza Motorsport 7 - Zoals hierboven maar dan in de laatste uitgave. Aanrader.
Gears of War 4 - Aanrader! Met One X eigenlijk must buy gezien de grafische pracht!
Gears of War: Ultimate Edition - Wanneer je deze nog nooit gespeeld hebt zeker doen!
Gravel - Matige racegame, ga dan voor Dirt Rally
HITMAN™ - Werd wat te lastig voor mij op een gegeven moment, maar zit wel goed in elkaar.
Just Cause 3 - Veel plezier aan beleefd en flink wat uren inzitten. Vierde deel is onderweg.
Killer Instinct - Beat 'm up, maar er zijn stiekem betere te verkrijgen
LEGO® MARVEL's Avengers - Te kinderlijk en lastige besturing.
Mad Max - Aanrader wat mij betreft. Just Cause gemixt met Arkham Knight in verwoest landschap.
Mafia III - Niet uitgespeeld, maar vond het een leukere game dan de reviews aangaven.
Marvel vs. Capcom: Infinite - Mijn vingers zijn niet snel genoeg meer om ale combos te doen :X
Need for Speed: Payback - Koop gewoon Forza Horizon 3 of 4, die zijn beter.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - Must Buy!
Overcooked - Leuke co-op game voor op de bank. Deel 2 is net uit, maar moet je wel stressbestendig voor zijn.
Pinball FX3 - Zitten hele leuke kasten in, maar is wel voor de liefhebber.
Project CARS 2 - Forza Motorsport bevalt mij beter.
Quantum Break - Beetje onderschatte titel. Heel goed verhaal en erg goed uitgewerkt tijd mechanisme. Voor SP spelers eigenlijk wel een must buy.
Rare Replay - Tof als je vroeger oude Nintendo games speelde. Aanrader!
ReCore - Begint veelbevolvend maar is een behoorljke grind op een gegeven moment. Zou wel iets voor je kunnen zijn gezien Tomb Raider interesse
Shadow Warrior - Vermakelijke shooter, maar niet niveau van Doom of Wolfenstein
Steep - Prima snowboardgame, maar wordt wel hééééél moeilijk.
Sunset Overdrive - Aanrader! Origineel en speelt zooo lekker.
Titanfall® 2 - Beter dan verwacht, leuke SP campaign. Niet te lang, maar wel uitdagend genoeg.
Tom Clancy's The Division - Kon mij niet blijvend boeien, maar is geen slechte game na alle updates.
Wolfenstein 2: The Last Collossues - Aanrader; enorm mee vermaakt! Bizar verhaal met momenten.
Wolfenstein: The New Order - Aanrader!
Wolfenstein: The Old Blood - Aanrader!

In vet de games waar ik de meeste tijd in gespendeerd heb en dus eigenlijk je het meest aanraadt van allemaal. Voordeel van tegenworodige tijd is dat je veel games goedkoop kunt kopen. Heb heel veel tweedehands opgepikt via Tweakers of andere kanalen.

Goed hopelijk heb je wat aan deze lijst.
:P
justifire schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Is dat al bevestigd door Phil ?
En zijn nu eindelijk de data al eens bekent voor wanneer Bloodborne, Street Fighter V en Horizon Zero Dawn in de game pass komen ??
Komt pas als men Minecraft en Fortnite cross-play richting PS4 voor elkaar heeft geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 21-08-2018 14:03 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:59:
[...]

Is dat al bevestigd door Phil ?
En zijn nu eindelijk de data al eens bekent voor wanneer Bloodborne, Street Fighter V en Horizon Zero Dawn in de game pass komen ??
Komen samen met 'Scribblenauts: Check your d/t adventures'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:18
Skinnyice schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:37:

Nog een tip met Games With Gold:

Japan/Zuid-Korea/Taiwan krijgen vaak andere games en die komen wel eens terug opnieuw.
Is gewoon even je console op die locatie zetten, dus geen ingewikkelde VPN-toestanden.

Deze maand zijn het gewoon dezelfde geweest. Vorige maand was het Zoo Tycoon en LocoCycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DlIgf1bU4AEUrxY.png

Voor de liefhebbers een X bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@quorumz

Ik ben meer een Fallout fan en ik heb Fallout 76 al in de preorder staan voor mijn X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze proppen gamepass wel vol.... Halo ook al

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 09:48
Tien minuten wauwelen over Halo MCC en nog steeds geen PC versie aankondigen. Wat een stel prutsers.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het aanstaan via Mixer maar het is wel een beetje "amateuristisch" om te zien/horen.

Ook ben ik nog niet helemaal onder de indruk van de geboden content / trailers; het is allemaal een extra toevoeging / trailer van eerder (groots) aangekondigd spul, over het algemeen.

Tijd voor avond-eten; ik lees de highlights later in het topic wel en/of in artikelen op de Frontpage?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik vond de show maar meh, helaas maar weinig boeiende trailers en info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klopt, veel foutjes in de show, maar boeide ook niet zo.... had er iets meer van verwacht... Ach jah, de games die ik wil spelen komen toch wel ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:35
Als ze het op deze manier doen is het wel te verwachten dat er weinig nieuws zal zijn.

Persoonlijk hoop ik op BF V en Division 2 gameplay de komende dagen. En wat meer CoD, al verwacht ik dat dat te snel zal zijn voor mij. Ben al een hele tijd geen 24 meer :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
hoe hebben jullie de xbox one x ingesteld op standby modus of inactief?

Hier nieuwe xbox one x en moet regelmatig de stroom er helemaal af gooien voordat ik weer beeld krijg . Lijkt wel of xbox in deep sleep gaat en niet eruit komt.

Nu even externe HDD losgekoppeld kijken als dat het probleem is.

[ Voor 12% gewijzigd door CallmeGod op 21-08-2018 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@CallmeGod mijne staat op helemaal uit. Ja, opstarten duurt langer maar met een One X is het aanzienlijk minder erg dan bij de eerste One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:03:
Ik heb het aanstaan via Mixer maar het is wel een beetje "amateuristisch" om te zien/horen.

Ook ben ik nog niet helemaal onder de indruk van de geboden content / trailers; het is allemaal een extra toevoeging / trailer van eerder (groots) aangekondigd spul, over het algemeen.

Tijd voor avond-eten; ik lees de highlights later in het topic wel en/of in artikelen op de Frontpage?
Ben m'n eten maar gaan klaarmaken in de tussentijd want het was niet veel soeps.. Had er meer van verwacht. Maar ach nu kon ik tenminste 3 2 dingen tegelijk doen :+

moet nu natuurlijk niet gaan overdrijven :9

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 21-08-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waar ik net naar heb zitten kijken maar het ziet er tof uit. De katten van Monster Hunter met de gameplay van een kruising van Arkham en Bayonetta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zijn die nieuwe controllers? Anders dan dat Design Lab eindelijk een paar extra kleurtjes kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MAX3400

Ik had ook gehoopt op meer info over de Elite Controller V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ziet er tof uit. Gaan ze die controller ook los verkopen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe racegame van de jongens van het oude Top Gear. Als het minder saai wordt dan de Forza Motorsport serie dan ga ik eens kijken. :)

Star Fighter in Battlefront 2 is eigenlijk best leuk. Ik ben bizar slecht in vliegen maar maak toch best wat plezier in deze modus. Al blijf ik het upgrade pad wel brak vinden in deze game. Spelers die verder zijn hebben daadwerkelijk voordeel. In de meeste games zie je mensen daarover zeuren maar is het gewoon niet waar. In deze heb je meer health, doe je meer damage en kun je sneller vliegen. Ik lach me rot als er weer een hero ship met alleen paarse kaarten me keihard overhoop schiet. Al was ik Bigglesworth had ik geen kans. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

Meneer iCy

swarma

Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:53:
Als ze het op deze manier doen is het wel te verwachten dat er weinig nieuws zal zijn.

Persoonlijk hoop ik op BF V en Division 2 gameplay de komende dagen. En wat meer CoD, al verwacht ik dat dat te snel zal zijn voor mij. Ben al een hele tijd geen 24 meer :)
Black Ops 4 is bij te benen. Deeltje 3 werd ik gek van

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Dark Souls: Prepare to milk' Las ik al online. Is dit wat anders dan de drie al bestaande spellen in 1 bundel verkopen zonder iets te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:07:
[...]

Zijn idd gewoon de drie spellen incl. DLC.
Ik ben super hyped nu. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:17:
[...]

Net zoals al die BF veteranen in het BFV topic zeker :P
Haha ja. Nieuw spel, iedereen blij.

Vanwege het MCC 4k, 60 FPS (was het al), HDR halleluja verhaal heb ik net even een missie gespeeld in Halo 3. Ik weet nog niet zo goed wat al die toeters gaan doen voor dit spel. Het ziet er gewoon echt niet meer uit. Of Carter zijn kop nou 8 pixels heeft of 64, een super goed ogend spelleke wordt het niet meer.

Kon wel binnen 10 seconden een potje multiplayer vinden overigens. Misschien zijn er meer mensen in blijde verwachting van 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thank you for watching Inside Xbox at Gamescom. The Forza Horizon 4 Pink and White Shirt is now yours!
Thank you for watching Inside Xbox at Gamescom. The Sea of Thieves Huntress Figurehead is now yours!

yeaahh.. zie je...blij als je wat krijgt voor iets wat nog niet uit is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:58

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is er een functie dat ik game in de bibliotheek kan zetten zonder de game te downloaden, zoals bij de Playstation?

De maandelijkse games wil ik niet direct spelen maar wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 00:03:
[...]

'Dark Souls: Prepare to milk' Las ik al online. Is dit wat anders dan de drie al bestaande spellen in 1 bundel verkopen zonder iets te wijzigen?
Drie beste spellen ooit inclusief alle dlc in één mooie bundel voor een leuke prijs.
Ziet er uit als het ideale cadeau om te geven tijdens kraamvisite, heck deze bundel zou verplicht moeten zijn in ieder studiepakket !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 07:54:
Is er een functie dat ik game in de bibliotheek kan zetten zonder de game te downloaden, zoals bij de Playstation?

De maandelijkse games wil ik niet direct spelen maar wel hebben.
Via de xbox store "kopen" (telefoon, tablet, laptop of pc), dan komt hij in je ready to instal lijst te staan.
Of gewoon via de xbox op 'Get' klikken en vervolgens op 'Cancel'

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-08-2018 08:09 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 ... 99 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.