Wom schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Ben ook een echte SP speler, sporadisch speel ik online. Heb even export gemaakt van de games die ik tot nu toe op de Xbox heb gekocht/gespeeld vanaf Xbox.com. Wie weet zit er wat tussen voor je.
Assassin's Creed Unity - Niet lang gespeeld, niet mijn type game.
Batham Arkham Knight - Aanrader! Batman, batmobile en volledige vrijheid. Wat wil je nog meer?
Battefield 1 - Goeie shooter, toffe SP ook die veel afwisseling biedt.
Battlefield Hardline - Politieserie naspelen, leuk ter afwisseling feitelijk.
Call of Duty WW2 - Goeie shooter, prima SP ook hier in.
Call of Duty®: Ghosts - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
Call of Duty®: Infinite Warfare - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters - Neuh, leuk voor paar rondjes maar dan was Killer Instinct al leuker.
Destiny - Vooral multiplayer, dus was niet mijn ding.
Dishonored 2 - Moet ik nog aan beginnen.
DOOM - Singleplayer shooter. Aanrader!
F1 2016 - Mocht je F1-fan zijn, de 2018 versie komt er aan, wacht daar dan op.
F1 2017 - Als je F1 fan bent prima, maar wacht op de 2018 game.
Far Cry Primal - Snel weer verkocht, vond de setting helemaal niks. Ga dan voor Far Cry 5.
FlatOut 4 : Total Insanity - Is het nét niet. Wreckfest schijnt in het genre een betere game te zijn.
Forza Horizon 3 - Aanrader!
Forza Motorsport 6 - Semi-realistisch racen, dikke game.
Forza Motorsport 7 - Zoals hierboven maar dan in de laatste uitgave. Aanrader.
Gears of War 4 - Aanrader! Met One X eigenlijk must buy gezien de grafische pracht!
Gears of War: Ultimate Edition - Wanneer je deze nog nooit gespeeld hebt zeker doen!
Gravel - Matige racegame, ga dan voor Dirt Rally
HITMAN™ - Werd wat te lastig voor mij op een gegeven moment, maar zit wel goed in elkaar.
Just Cause 3 - Veel plezier aan beleefd en flink wat uren inzitten. Vierde deel is onderweg.
Killer Instinct - Beat 'm up, maar er zijn stiekem betere te verkrijgen
LEGO® MARVEL's Avengers - Te kinderlijk en lastige besturing.
Mad Max - Aanrader wat mij betreft. Just Cause gemixt met Arkham Knight in verwoest landschap.
Mafia III - Niet uitgespeeld, maar vond het een leukere game dan de reviews aangaven.
Marvel vs. Capcom: Infinite - Mijn vingers zijn niet snel genoeg meer om ale combos te doen
Need for Speed: Payback - Koop gewoon Forza Horizon 3 of 4, die zijn beter.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - Must Buy!
Overcooked - Leuke co-op game voor op de bank. Deel 2 is net uit, maar moet je wel stressbestendig voor zijn.
Pinball FX3 - Zitten hele leuke kasten in, maar is wel voor de liefhebber.
Project CARS 2 - Forza Motorsport bevalt mij beter.
Quantum Break - Beetje onderschatte titel. Heel goed verhaal en erg goed uitgewerkt tijd mechanisme. Voor SP spelers eigenlijk wel een must buy.
Rare Replay - Tof als je vroeger oude Nintendo games speelde. Aanrader!
ReCore - Begint veelbevolvend maar is een behoorljke grind op een gegeven moment. Zou wel iets voor je kunnen zijn gezien Tomb Raider interesse
Shadow Warrior - Vermakelijke shooter, maar niet niveau van Doom of Wolfenstein
Steep - Prima snowboardgame, maar wordt wel hééééél moeilijk.
Sunset Overdrive - Aanrader! Origineel en speelt zooo lekker.
Titanfall® 2 - Beter dan verwacht, leuke SP campaign. Niet te lang, maar wel uitdagend genoeg.
Tom Clancy's The Division - Kon mij niet blijvend boeien, maar is geen slechte game na alle updates.
Wolfenstein 2: The Last Collossues - Aanrader; enorm mee vermaakt! Bizar verhaal met momenten.
Wolfenstein: The New Order - Aanrader!
Wolfenstein: The Old Blood - Aanrader!
In vet de games waar ik de meeste tijd in gespendeerd heb en dus eigenlijk je het meest aanraadt van allemaal. Voordeel van tegenworodige tijd is dat je veel games goedkoop kunt kopen. Heb heel veel tweedehands opgepikt via Tweakers of andere kanalen.
Goed hopelijk heb je wat aan deze lijst.