✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
eumzz assassins creed origins & odessey zijn al gelijk 2 mooie voorbeelden..G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:31:
[...]
Zag er goed uit he, vind dat veel gamedesigners hier een voorbeeld aan mogen nemen.
Rockstar brengt tenminste nog games met een goede Single player uit en niet zoals tegenwoordig bijna alles een single player online/coop moet hebben.
Dit jaar waren er ook weinig games die op mijn aandacht trokken op de E3 vanwege dat de meeste een SP hadden met invloed van online.
Maar dat is mijn mening , mede tweakers zullen er vast anders over denken.
euhmz.. misschien zelf wat kritischer maar..het is echt niet "meer" mooier dan andere bestaande titels zoals bovengenoemde assassins creed titels en bv far cry 5 (of zelfs tom clancy's wildlands met enhanced x..)..BM schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:17:
Gisteravond de gameplay van RDR2 bekeken. Ziet er bizar goed uit. Voor het eerst in tijden dat ik weer echt op een game zit te wachten![]()
En Doom in Gamepass, cool. Volgens mij is dat een SP game waar ik me ook nog wel mee kan vermaken. Op dit moment ben ik wat zoekende naar welke games ik in de schaarse vrije tijd die ik heb kan oppakken
mag eerder hopen dat dit zowieso de standaard is voor aaa titels om deze grafische kwaliteit in games te leveren...
[ Voor 37% gewijzigd door quorumz op 10-08-2018 08:57 ]
Amenquorumz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:54:
[...]
eumzz assassins creed origins & odessey zijn al gelijk 2 mooie voorbeelden..
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 10-08-2018 08:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eerlijk? Ik denk dat ik de game niet eens ga kopen, puur vanuit de huidige 'visie' van R*.G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:31:
[...]
Zag er goed uit he, vind dat veel gamedesigners hier een voorbeeld aan mogen nemen.
Rockstar brengt tenminste nog games met een goede Single player uit en niet zoals tegenwoordig bijna alles een single player online/coop moet hebben.
Dit jaar waren er ook weinig games die op mijn aandacht trokken op de E3 vanwege dat de meeste een SP hadden met invloed van online.
Maar dat is mijn mening , mede tweakers zullen er vast anders over denken.
SP zal mooi zijn, maar liniair met fixed characters zijn (al bevestigd met arthur), online zal een extensie zijn van GTA Online, met maar de vraag tot welk niveau character-customisation bestaat en grote kans een enorme focus op 'yet again' PVP.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En Battlefield 1 is op de console ook tof om te spelen! Wordt deze nog door mensen gespeeld hier? want deze noob wil anders wel eens aanhaken
Alleen nog ff kijken welke versie het gaat worden.
Edit: twijfel erg over We Happy Few. Meeste conslusies tot nu toe is wachten op een sale. Aangezien ik nog een aardige backlog heb, denk ik dat ik dat ook m aar ga doen.
[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 10-08-2018 09:56 ]
Sinds kort overstap gedaan naar Xbox one X en me game pc verkocht.
Reden om naar Xbox i.v.m PlayStation is puur controller , De Xbox is veel fijner dit omdat ik ook via pc met de xbox360 controller speelde.
Puur gewend denk ik zo.
Ben zelf heel erg kieskeurig qua games.
Ben meer van een goeie solo game dan online gamen.
Wacht met smart ook op de nieuwe Tombraider en RDR2.
Zijn er nog aanbevelingen voor must have games voor solo game?
Jammer dat Last of Us en Uncharted PlayStation exclusief zijn.Want dat zijn echt wel meer mij stijl games.
Heb zelf niet zoveel problemen met lineare characters om eerlijk te zijn, liever een goede story en lineair chars in ruil voor geen coop of invloed van online in de story. Online zal zeker de focus weer liggen op PVP, juist door SP en MP gescheiden te houden is het aan JOU de keus wat je wil spelen en het word je niet gedwongen.SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:47:
[...]
Eerlijk? Ik denk dat ik de game niet eens ga kopen, puur vanuit de huidige 'visie' van R*.
SP zal mooi zijn, maar liniair met fixed characters zijn (al bevestigd met arthur), online zal een extensie zijn van GTA Online, met maar de vraag tot welk niveau character-customisation bestaat en grote kans een enorme focus op 'yet again' PVP.
Ik kan Fallout 4 / Skyrim / AC Orgins aanradenCallmeGod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:16:
Hallo alle,
Reden om naar Xbox i.v.m PlayStation is puur controller , De Xbox is veel fijner dit omdat ik ook via pc met de xbox360 controller speelde.
Puur gewend denk ik zo.
Jammer dat Last of Us en Uncharted PlayStation exclusief zijn.Want dat zijn echt wel meer mij stijl games.
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 10-08-2018 10:17 ]
Dat is natuurlijk geen keuze meer, het is geen 50/50 in SP en 50/50 in MP, het is liniair SP of PVP MP, dat is meer een keuze van offline/online, geen keuze in gameplay. Net zoals in GTA5 initieel groot deel ook co-op MP was (contact missions), de gehypte raids etc, is nu elk aspect wat uitkomt uitsluitend en alleen PVP.G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:16:
[...]
Heb zelf niet zoveel problemen met lineare characters om eerlijk te zijn, liever een goede story en lineair chars in ruil voor geen coop of invloed van online in de story. Online zal zeker de focus weer liggen op PVP, juist door SP en MP gescheiden te houden is het aan JOU de keus wat je wil spelen en het word je niet gedwongen.
Mijn keuze zou dus zijn: Of ik speel solo SP, of ik speel PVP MP, of ik koop de game gewoon niet
XBO heeft wel wat exclusive story-games, buiten Multi-plats zoals AC's en Skyrim, heb je ook Recore, quantum break, of zefls nog Ryse, voor de wat meer 'toegankelijke' zou ik deadrising en stateofdecay toch wel noemen.CallmeGod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:16:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Niet online
ik denk dat state of decay en daarna dead rising nog minder toegangkelijk zijn dan gewoon quantum break starten en gelijk spelen ipv van alles moeten uitvinden (state of decay) en qua moeilijkheid (dead rising, waar eigenlijk deel 3 de beste is,in coop haha) zelfs assassins creed origins is gewoon gaan zonder moeilijk doen..SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:28:
XBO heeft wel wat exclusive story-games, buiten Multi-plats zoals AC's en Skyrim, heb je ook Recore, quantum break, of zefls nog Ryse, voor de wat meer 'toegankelijke' zou ik deadrising en stateofdecay toch wel noemen.
maar zo zie ik deze games
Ik geloof er ook wel in dat de SP geen 50/50 zal zijn van RDR2 , denk eerder een goede lange single player zonder invloed van online. Als je dat tenminste bedoelde met 50/50? want snapte niet helemaal wat je precies bedoelde sorrySinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:28:
[...]
Dat is natuurlijk geen keuze meer, het is geen 50/50 in SP en 50/50 in MP, het is liniair SP of PVP MP, dat is meer een keuze van offline/online, geen keuze in gameplay. Net zoals in GTA5 initieel groot deel ook co-op MP was (contact missions), de gehypte raids etc, is nu elk aspect wat uitkomt uitsluitend en alleen PVP.
Mijn keuze zou dus zijn: Of ik speel solo SP, of ik speel PVP MP, of ik koop de game gewoon niet
[...]
XBO heeft wel wat exclusive story-games, buiten Multi-plats zoals AC's en Skyrim, heb je ook Recore, quantum break, of zefls nog Ryse, voor de wat meer 'toegankelijke' zou ik deadrising en stateofdecay toch wel noemen.
Single Player en Multiplayer moeten gescheiden blijven van elkaar, zodat het tenminste geen invloed heeft op de ander. Dat stuk over online Co-op en raids vond ik ook vreselijk, dat je niet de optie kreeg om de heists solo te kunnen doen.
Toegankelijk meer in de zin van 'meh doe maar wat leuks enzo, echt diepgaand is dit ook weer niet', zeker met DR3 over de top wapens. En SoD is ook zo'n semi-zandbak, heeft wat character verhaaltjes, paar random NPC missies.quorumz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:31:
[...]
ik denk dat state of decay en daarna dead rising nog minder toegangkelijk zijn dan gewoon quantum break starten en gelijk spelen ipv van alles moeten uitvinden (state of decay) en qua moeilijkheid (dead rising, waar eigenlijk deel 3 de beste is,in coop haha) zelfs assassins creed origins is gewoon gaan zonder moeilijk doen..
maar zo zie ik deze games
Ik bedoel meer de uitwerking van die 2, niet zozeer de keuze tussen SP/MP.G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:33:
Ik geloof er ook wel in dat de SP geen 50/50 zal zijn van RDR2 , denk eerder een goede lange single player zonder invloed van online. Als je dat tenminste bedoelde met 50/50? want snapte niet helemaal wat je precies bedoelde sorry.
Single Player en Multiplayer moeten gescheiden blijven van elkaar, zodat het tenminste geen invloed heeft op de ander. Dat stuk over online Co-op en raids vond ik ook vreselijk, dat je niet de optie kreeg om de heists solo te kunnen doen.
Bij SP kan je verschillende kanten op, zoals GTA5 is vrij liniair 'gescript'* verhaal is, maar bv een Wildlands is wel liniair maar de breedte waarin je het verhaal kan doen is veel groter (team, tactiek, style etc). Secondair kan je daar stukje co-op in toevoegen, zo heb je je 'gang' in RDR2, zou je bij missie 1 van de gangmembers even door een vriend laten spelen, of zoals in Wildlands je 3 AI teammaten door een ander speler. Jij kan daarin vervolgens zelf de keuze nemen, volledig zelf, of gecombineerd met andere 'storygenoten', dat was mijn eerste 50/50 keuze
Bij MP precies hetzelfde, neem bijvoorbeeld Division. Je kan of links blijven en missies/instances doen, of je kan rond gaan maaien in DZ, Fortnite kan je survival of juist co-op onslaught spelen, Guild wars 2 is daar nog een groter voorbeeld van mbt een freeroam wereld.
Zeker met je eens dat SP en MP gescheiden moeten blijven, maar het is dus de vervolgkeuze.. of beter, naar mijn idee het gebrek aan deze vervolgkeuze, dat is niet veel interesse heb in de game, gebaseerd op GTA5.
*er zijn veel mensen geweest die een 'what if' deden in de story van GTA5, om te kijken of je bepaalde dingen kan voorkomen, of anders kan laten gaan, maar het is 100% scripted dat de dingen die gebeuren, simpel moeten gebeuren.
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2018 10:57 ]
Ben ook een echte SP speler, sporadisch speel ik online. Heb even export gemaakt van de games die ik tot nu toe op de Xbox heb gekocht/gespeeld vanaf Xbox.com. Wie weet zit er wat tussen voor je.CallmeGod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:16:
Hallo alle,
Puur gewend denk ik zo.
Assassin's Creed Unity - Niet lang gespeeld, niet mijn type game.
Batham Arkham Knight - Aanrader! Batman, batmobile en volledige vrijheid. Wat wil je nog meer?
Battefield 1 - Goeie shooter, toffe SP ook die veel afwisseling biedt.
Battlefield Hardline - Politieserie naspelen, leuk ter afwisseling feitelijk.
Call of Duty WW2 - Goeie shooter, prima SP ook hier in.
Call of Duty®: Ghosts - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
Call of Duty®: Infinite Warfare - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters - Neuh, leuk voor paar rondjes maar dan was Killer Instinct al leuker.
Destiny - Vooral multiplayer, dus was niet mijn ding.
Dishonored 2 - Moet ik nog aan beginnen.
DOOM - Singleplayer shooter. Aanrader!
F1 2016 - Mocht je F1-fan zijn, de 2018 versie komt er aan, wacht daar dan op.
F1 2017 - Als je F1 fan bent prima, maar wacht op de 2018 game.
Far Cry Primal - Snel weer verkocht, vond de setting helemaal niks. Ga dan voor Far Cry 5.
FlatOut 4 : Total Insanity - Is het nét niet. Wreckfest schijnt in het genre een betere game te zijn.
Forza Horizon 3 - Aanrader!
Forza Motorsport 6 - Semi-realistisch racen, dikke game.
Forza Motorsport 7 - Zoals hierboven maar dan in de laatste uitgave. Aanrader.
Gears of War 4 - Aanrader! Met One X eigenlijk must buy gezien de grafische pracht!
Gears of War: Ultimate Edition - Wanneer je deze nog nooit gespeeld hebt zeker doen!
Gravel - Matige racegame, ga dan voor Dirt Rally
HITMAN™ - Werd wat te lastig voor mij op een gegeven moment, maar zit wel goed in elkaar.
Just Cause 3 - Veel plezier aan beleefd en flink wat uren inzitten. Vierde deel is onderweg.
Killer Instinct - Beat 'm up, maar er zijn stiekem betere te verkrijgen
LEGO® MARVEL's Avengers - Te kinderlijk en lastige besturing.
Mad Max - Aanrader wat mij betreft. Just Cause gemixt met Arkham Knight in verwoest landschap.
Mafia III - Niet uitgespeeld, maar vond het een leukere game dan de reviews aangaven.
Marvel vs. Capcom: Infinite - Mijn vingers zijn niet snel genoeg meer om ale combos te doen
Need for Speed: Payback - Koop gewoon Forza Horizon 3 of 4, die zijn beter.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - Must Buy!
Overcooked - Leuke co-op game voor op de bank. Deel 2 is net uit, maar moet je wel stressbestendig voor zijn.
Pinball FX3 - Zitten hele leuke kasten in, maar is wel voor de liefhebber.
Project CARS 2 - Forza Motorsport bevalt mij beter.
Quantum Break - Beetje onderschatte titel. Heel goed verhaal en erg goed uitgewerkt tijd mechanisme. Voor SP spelers eigenlijk wel een must buy.
Rare Replay - Tof als je vroeger oude Nintendo games speelde. Aanrader!
ReCore - Begint veelbevolvend maar is een behoorljke grind op een gegeven moment. Zou wel iets voor je kunnen zijn gezien Tomb Raider interesse
Shadow Warrior - Vermakelijke shooter, maar niet niveau van Doom of Wolfenstein
Steep - Prima snowboardgame, maar wordt wel hééééél moeilijk.
Sunset Overdrive - Aanrader! Origineel en speelt zooo lekker.
Titanfall® 2 - Beter dan verwacht, leuke SP campaign. Niet te lang, maar wel uitdagend genoeg.
Tom Clancy's The Division - Kon mij niet blijvend boeien, maar is geen slechte game na alle updates.
Wolfenstein 2: The Last Collossues - Aanrader; enorm mee vermaakt! Bizar verhaal met momenten.
Wolfenstein: The New Order - Aanrader!
Wolfenstein: The Old Blood - Aanrader!
In vet de games waar ik de meeste tijd in gespendeerd heb en dus eigenlijk je het meest aanraadt van allemaal. Voordeel van tegenworodige tijd is dat je veel games goedkoop kunt kopen. Heb heel veel tweedehands opgepikt via Tweakers of andere kanalen.
Goed hopelijk heb je wat aan deze lijst.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zal eens kijken vandaag waar ik mee ga starten.Gamepass heb ik 14 dagen trail dus pluk daar wat games vandaan.
Maar gamepass is toch wel makkelijk hoor.
Twijfel als ik abonnement erop neem.
Kan je btw opzeggen en als er iets leuks bijzit weer activeren?
Wow wat een lijst hier kan ik zeker iets mee!Wom schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:45:
[...]
Ben ook een echte SP speler, sporadisch speel ik online. Heb even export gemaakt van de games die ik tot nu toe op de Xbox heb gekocht/gespeeld vanaf Xbox.com. Wie weet zit er wat tussen voor je.
Assassin's Creed Unity - Niet lang gespeeld, niet mijn type game.
Batham Arkham Knight - Aanrader! Batman, batmobile en volledige vrijheid. Wat wil je nog meer?
Battefield 1 - Goeie shooter, toffe SP ook die veel afwisseling biedt.
Battlefield Hardline - Politieserie naspelen, leuk ter afwisseling feitelijk.
Call of Duty WW2 - Goeie shooter, prima SP ook hier in.
Call of Duty®: Ghosts - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
Call of Duty®: Infinite Warfare - Prima shooter om één keer de SP te doorlopen.
DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters - Neuh, leuk voor paar rondjes maar dan was Killer Instinct al leuker.
Destiny - Vooral multiplayer, dus was niet mijn ding.
Dishonored 2 - Moet ik nog aan beginnen.
DOOM - Singleplayer shooter. Aanrader!
F1 2016 - Mocht je F1-fan zijn, de 2018 versie komt er aan, wacht daar dan op.
F1 2017 - Als je F1 fan bent prima, maar wacht op de 2018 game.
Far Cry Primal - Snel weer verkocht, vond de setting helemaal niks. Ga dan voor Far Cry 5.
FlatOut 4 : Total Insanity - Is het nét niet. Wreckfest schijnt in het genre een betere game te zijn.
Forza Horizon 3 - Aanrader!
Forza Motorsport 6 - Semi-realistisch racen, dikke game.
Forza Motorsport 7 - Zoals hierboven maar dan in de laatste uitgave. Aanrader.
Gears of War 4 - Aanrader! Met One X eigenlijk must buy gezien de grafische pracht!
Gears of War: Ultimate Edition - Wanneer je deze nog nooit gespeeld hebt zeker doen!
Gravel - Matige racegame, ga dan voor Dirt Rally
HITMAN™ - Werd wat te lastig voor mij op een gegeven moment, maar zit wel goed in elkaar.
Just Cause 3 - Veel plezier aan beleefd en flink wat uren inzitten. Vierde deel is onderweg.
Killer Instinct - Beat 'm up, maar er zijn stiekem betere te verkrijgen
LEGO® MARVEL's Avengers - Te kinderlijk en lastige besturing.
Mad Max - Aanrader wat mij betreft. Just Cause gemixt met Arkham Knight in verwoest landschap.
Mafia III - Niet uitgespeeld, maar vond het een leukere game dan de reviews aangaven.
Marvel vs. Capcom: Infinite - Mijn vingers zijn niet snel genoeg meer om ale combos te doen![]()
Need for Speed: Payback - Koop gewoon Forza Horizon 3 of 4, die zijn beter.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - Must Buy!
Overcooked - Leuke co-op game voor op de bank. Deel 2 is net uit, maar moet je wel stressbestendig voor zijn.
Pinball FX3 - Zitten hele leuke kasten in, maar is wel voor de liefhebber.
Project CARS 2 - Forza Motorsport bevalt mij beter.
Quantum Break - Beetje onderschatte titel. Heel goed verhaal en erg goed uitgewerkt tijd mechanisme. Voor SP spelers eigenlijk wel een must buy.
Rare Replay - Tof als je vroeger oude Nintendo games speelde. Aanrader!
ReCore - Begint veelbevolvend maar is een behoorljke grind op een gegeven moment. Zou wel iets voor je kunnen zijn gezien Tomb Raider interesse
Shadow Warrior - Vermakelijke shooter, maar niet niveau van Doom of Wolfenstein
Steep - Prima snowboardgame, maar wordt wel hééééél moeilijk.
Sunset Overdrive - Aanrader! Origineel en speelt zooo lekker.
Titanfall® 2 - Beter dan verwacht, leuke SP campaign. Niet te lang, maar wel uitdagend genoeg.
Tom Clancy's The Division - Kon mij niet blijvend boeien, maar is geen slechte game na alle updates.
Wolfenstein 2: The Last Collossues - Aanrader; enorm mee vermaakt! Bizar verhaal met momenten.
Wolfenstein: The New Order - Aanrader!
Wolfenstein: The Old Blood - Aanrader!
In vet de games waar ik de meeste tijd in gespendeerd heb en dus eigenlijk je het meest aanraadt van allemaal. Voordeel van tegenworodige tijd is dat je veel games goedkoop kunt kopen. Heb heel veel tweedehands opgepikt via Tweakers of andere kanalen.
Goed hopelijk heb je wat aan deze lijst.
Ik zeg reuze bedankt voor je mening per game !
Forza Horizon ga ik zeker spelen maar denk dat ik dan even wacht op nummer 4.
Doom komt zoals ik las vandaag via gamepass dus daar kan ik al mee beginnen zodra deze erop staat.
Bedankt voor je uitleg,SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:39:
[...]
Toegankelijk meer in de zin van 'meh doe maar wat leuks enzo, echt diepgaand is dit ook weer niet', zeker met DR3 over de top wapens. En SoD is ook zo'n semi-zandbak, heeft wat character verhaaltjes, paar random NPC missies.
[...]
Ik bedoel meer de uitwerking van die 2, niet zozeer de keuze tussen SP/MP.
Bij SP kan je verschillende kanten op, zoals GTA5 is vrij liniair 'gescript'* verhaal is, maar bv een Wildlands is wel liniair maar de breedte waarin je het verhaal kan doen is veel groter (team, tactiek, style etc). Secondair kan je daar stukje co-op in toevoegen, zo heb je je 'gang' in RDR2, zou je bij missie 1 van de gangmembers even door een vriend laten spelen, of zoals in Wildlands je 3 AI teammaten door een ander speler. Jij kan daarin vervolgens zelf de keuze nemen, volledig zelf, of gecombineerd met andere 'storygenoten', dat was mijn eerste 50/50 keuze
Bij MP precies hetzelfde, neem bijvoorbeeld Division. Je kan of links blijven en missies/instances doen, of je kan rond gaan maaien in DZ, Fortnite kan je survival of juist co-op onslaught spelen, Guild wars 2 is daar nog een groter voorbeeld van mbt een freeroam wereld.
Zeker met je eens dat SP en MP gescheiden moeten blijven, maar het is dus de vervolgkeuze.. of beter, naar mijn idee het gebrek aan deze vervolgkeuze, dat is niet veel interesse heb in de game, gebaseerd op GTA5.
*er zijn veel mensen geweest die een 'what if' deden in de story van GTA5, om te kijken of je bepaalde dingen kan voorkomen, of anders kan laten gaan, maar het is 100% scripted dat de dingen die gebeuren, simpel moeten gebeuren.
Ik begrijp je een stuk meer , sorry het was vroeg vanmorgen
Je bedoeld met 50/50 dat je graag zelf de keus hebt of je een missie met een vriend samen wil doen of het met de story chars te doen & dat de je missies via verschillende wegen kan halen en niet maar op 1 manier.
Persoonlijk denk ik dat er in Rdr2 wel keuzes gaan zitten, alleen niet op de manier die jij zou willen zien.
Ik ben juist bang dat Online net zoals die van Gta 5 gaat worden, omdat Rockstar er helaas teveel aan heeft verdiend.
Voordeel wel, RDR2 speelt in een tijd waar 99% van GTA5 niet kan, geen over de top vliegtuigen, wagens, huizen en alles, dat ze lang geen grote moneysink zouden maken met zulke dingen. Huisje, paard, huifkar, misschien nog een mobiele gatling gun, dat ik weinig dingen zie die echt een moneycow zou kunnen worden (sharkcards).G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:07:
Persoonlijk denk ik dat er in Rdr2 wel keuzes gaan zitten, alleen niet op de manier die jij zou willen zien.
Ik ben juist bang dat Online net zoals die van Gta 5 gaat worden, omdat Rockstar er helaas teveel aan heeft verdiend.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:28
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Ziet er grafisch mooi uit, maar gameplay spreekt me totaal niet aan (mag ik zeggen saai ?
Vind het op een The Witcher rip-off lijken maar dan met geweren en stoffige cowboys....
Heb RDR1 of GTAV nooit gespeeld, hopelijk brengen ze een demo uit want zoals het er nu voor staat sla ik hem mooi over.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het is dus maar net wat voor type spel je leuk vindt. Zelf speel ik eigenlijk alleen GTA. Heb voor RDR zelfs een xbox one X aangeschaft, en speel nu de oude RDR naast GTA Online.
Dus ja daar zit de hype (voor mij dan)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mij is vooral het verhaal en de sfeer bijgebleven in ieder geval. Was toch een beetje een overwachte topper die mensen die de game speelde liet hunkeren naar meer. En daar wacht je dan 8 jaar mee zodat de hype alleen maar erger wordt.
Dan maar PC versie gaan spelen
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 20:49
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Een Witcher rip-off met geweren en cowboys?!? Count me in!justifire schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:37:
Kan iemand mij de hype voor RDR2 uitleggen ?
Ziet er grafisch mooi uit, maar gameplay spreekt me totaal niet aan (mag ik zeggen saai ?)
Vind het op een The Witcher rip-off lijken maar dan met geweren en stoffige cowboys....
Heb RDR1 of GTAV nooit gespeeld, hopelijk brengen ze een demo uit want zoals het er nu voor staat sla ik hem mooi over.
Gisteren trouwens in Dead Cells wederom aanbeland bij de eindbaas (voor de 2e keer), maar helaas weer niet meer dan de helft van zijn health weg kunnen bashen. Stop mijn Cells dan ook niet meer in normale upgrades, maar ik spaar voor de Forge, waardoor je meer kans maakt op + wapens. En als je erg veel spaart, dan zelfs voor ++ of S wapens. Daarmee vlieg je op normal difficulty volgens mij door het spel. Nu alleen nog een keer de eindbaas verslaan
Flipping Death is trouwens echt een heel toffe game. Het is van dezelfde makers als Stick it to the Man. Het ziet er geweldig tof uit en erg komisch. Als je Stick it to the Man leuk vond is Flipping Death echt een aanrader.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2018 12:46 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- quorumz
- Niet online
ik blijf me verbazen over de riedel indy game titels die je steeds noemtuchiha tijntje schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:43:
[...]
Een Witcher rip-off met geweren en cowboys?!? Count me in!![]()
Flipping Death is trouwens echt een heel toffe game. Het is van dezelfde makers als Stick it to the Man. Het ziet er geweldig tof uit en erg komisch. Als je Stick it to the Man leuk vond is Flipping Death echt een aanrader.
De hype zelf snap ik ook niet helemaal, geef niet voor niets aan dat de graphs echt niet super spectaculairder overkomen als andere bestaande en komende games..justifire schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:37:
Ziet er grafisch mooi uit, maar gameplay spreekt me totaal niet aan (mag ik zeggen saai ?)
Nu heb ik zelf RDR nooit uitgespeeld (volgens mij al na een uur gestopt omdat ik het lopen zat was..staat me iets van bij..)
Ik heb mixed feelings met dit spel..ga ik het leuk vinden..en zo ja pre order ik hem dan nog snel als special edition (ultimate edition klinkt als bullshit) zodat je die geld locaties nog krijgt bij je pre-order..
aan de andere kant...assassins creed odessey komt er aan, tombraider, life is strange 2, forza horizon 4, battlefield...
ga ik hem pre-orderen met een grote kans dat ik hem maanden niet aanraak omdat ik weet dat ik die games zowieso al leuker ga vinden...
[ Voor 55% gewijzigd door quorumz op 10-08-2018 12:49 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Haha, ik houd op zich wel van relatief korte spellen (en nee niet alleen voor de achievementsquorumz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:45:
[...]
ik blijf me verbazen over de riedel indy game titels die je steeds noemt
De tijd dat ik 100en uren in 1 game stop is voorbij. In een echte goede SP wil ik dat nog wel stoppen (the Witcher 3, wellicht straks RDR2), maar ook MP kan me vaak niet heel lang boeien zoals vroeger wel het geval was met Gears of War 1 en Modern Warfare 1.
Met al die twijfels, gewoon niet preorderen. Klaar. Er zijn vast zaken met een hogere prioriteit dan je energie in die twijfel stekenquorumz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:45:
[...]
ik blijf me verbazen over de riedel indy game titels die je steeds noemt
[...]
De hype zelf snap ik ook niet helemaal, geef niet voor niets aan dat de graphs echt niet super spectaculairder overkomen als andere bestaande en komende games..
Nu heb ik zelf RDR nooit uitgespeeld (volgens mij al na een uur gestopt omdat ik het lopen zat was..staat me iets van bij..)
Ik heb mixed feelings met dit spel..ga ik het leuk vinden..en zo ja pre order ik hem dan nog snel als special edition (ultimate edition klinkt als bullshit) zodat je die geld locaties nog krijgt bij je pre-order..
aan de andere kant...assassins creed odessey komt er aan, tombraider, life is strange 2, forza horizon 4, battlefield...
ga ik hem pre-orderen met een grote kans dat ik hem maanden niet aanraak omdat ik weet dat ik die games zowieso al leuker ga vinden...
Maar dat preorderen heb ik nooit begrepen - wat heb je er nou aan? Misschien uit fandom om dat product te steunen, maar zelfs dan... dat debacle met Star Wars Battlefront van EA was toch echt een duidelijk signaal dat je zelfs als fan ook beter even kan wachten
Daar ging ik al vanuit, lijkt me toch stiekem wel apart als de game geen 4K is Rockstar kennendeVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:56:
Zolang RDR maar in 4K gespeeld kan worden.
Native 4K aldus Aaron Greenberg: https://twitter.com/aaron...tatus/1027684096623828993G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:11:
[...]
Daar ging ik al vanuit, lijkt me toch stiekem wel apart als de game geen 4K is Rockstar kennende
- quorumz
- Niet online
Heb nu ongeveer 8-9 games al pre-ordered. (fh4, lego harry potter year 1-7 (jaa geruchten voor november na een ps4 release in 2014), the division 2 en team sonic racing moeten nog)Fireshade schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:05:
[...]
Met al die twijfels, gewoon niet preorderen. Klaar. Er zijn vast zaken met een hogere prioriteit dan je energie in die twijfel steken
Maar dat preorderen heb ik nooit begrepen - wat heb je er nou aan? Misschien uit fandom om dat product te steunen, maar zelfs dan... dat debacle met Star Wars Battlefront van EA was toch echt een duidelijk signaal dat je zelfs als fan ook beter even kan wachten
1) In het algemeen krijg je bij een pre-order vaak extra dingen (xp boosters, goodies, of zelfs complete missies zoals bij Sniper Elite 4 en de missie van The Fuhrer (die je later anders los moest kopen) (wil niet zeggen dat het goed is, sterker nog veel deluxe versies zoals mass effect krijg je een wapen en bij de 1e drop is je wapen al beter, idem bij destiny maar dan heb ik het over versie verschillen)
2) op dit moment werkt de manier van gift cards in het buitenland nog, je weet maar nooit of dat ineens stopt, het scheelt soms 35%-50% (tombraider croft editie scheelt denk ik 30% bv, strange brigade scheelde 50%)
3) gespreid betalen, als ik elke maand vast een pre-order doe, hoef ik straks niet in 1 maand 4-5 games te kopen
is er risico? zeker..dat het troep is (gelukkig met het type titels die ik koop heb ik dat misschien 2-3x gehad, battleborn anyone
[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 10-08-2018 13:59 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Gisteren drie runs gedaan en nog geneens bij de concierge aangekomenuchiha tijntje schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:43:
[...]
Een Witcher rip-off met geweren en cowboys?!? Count me in!![]()
Gisteren trouwens in Dead Cells wederom aanbeland bij de eindbaas (voor de 2e keer), maar helaas weer niet meer dan de helft van zijn health weg kunnen bashen. Stop mijn Cells dan ook niet meer in normale upgrades, maar ik spaar voor de Forge, waardoor je meer kans maakt op + wapens. En als je erg veel spaart, dan zelfs voor ++ of S wapens. Daarmee vlieg je op normal difficulty volgens mij door het spel. Nu alleen nog een keer de eindbaas verslaan
Twee runs kom ik een elite tegen terwijl ik dat net niet kon gebruiken en een run spring ik naar beneden om er achter te komen dat er geen bodem is, dat is niet handig om te doen al je cursed bent
Wel de Assassins Dagger vrijgespeeld, icm met Iceblast echt een moordwapen !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- quorumz
- Niet online
haal denk ik alleen niet voor die tijd de complete collection... kost toch serieus wat tijd "even" al die seizoenen opnieuw doorspelen..
en oh wee als ze dood gaat na episode 5....
[ Voor 13% gewijzigd door quorumz op 10-08-2018 14:48 ]
Een 500 GB SSD zit rond de 100-150 €, en vind ik vrij veel geld.
Denk dat ik hem ook nog snel ga preorderen voor die gratis andere levels.quorumz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:47:
aftellen...(best nice die graphs)
[video]
haal denk ik alleen niet voor die tijd de complete collection... kost toch serieus wat tijd "even" al die seizoenen opnieuw doorspelen..
en oh wee als ze dood gaat na episode 5....
Ik heb seizoen 1 en 2 via GwG. 3 zal ook wel eens bij komen, maar ik denk dat je dan die grafische upgrade niet hebt?
Ik lees mee, zit er namelijk ook over te twijfelen of het echt wel merkbaar verschil maakt.kevlar01 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:58:
Ben aan het twijfelen om een externe SSD te halen voor mijn XBOX One (1st gen). Heb er nu een 'gewone' externe HDD van 500 GB aan hangen, zou dit veel snelheidswinst opleveren?
YouTube: XBOX One Internal vs External Hard Drive game loading tests - HDD, S...G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:07:
[...]
Ik lees mee, zit er namelijk ook over te twijfelen of het echt wel merkbaar verschil maakt.
Zie vooral dit stukje. Ja zeker merkbaar, maar heb ik het er voor over? Nee ik draai gewoon op mijn normale ext hd
YouTube: XBOX One Internal vs External Hard Drive game loading tests - HDD, S...
[ Voor 27% gewijzigd door Meneer iCy op 10-08-2018 15:27 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
- quorumz
- Niet online
ja en best veel ook. (in warframe of the division bv sta je als 1e al klaar of ren je al weg)kevlar01 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:58:
Ben aan het twijfelen om een externe SSD te halen voor mijn XBOX One (1st gen). Heb er nu een 'gewone' externe HDD van 500 GB aan hangen, zou dit veel snelheidswinst opleveren?
ja en best veel ook. (in warframe of the division bv sta je als 1e al klaar of ren je al weg)G_Dragon schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:07:
[...]
Ik lees mee, zit er namelijk ook over te twijfelen of het echt wel merkbaar verschil maakt.
volgens mij hebben we heel wat bladzijdes terug hier al eens discussies over gehad
en heel simpel: de crucials m2 mx500 zijn het goedkoopste: https://www.amazon.de/Cru...keywords=crucial+mx500+m2
maar als deze uitkomen zullen deze dat zomaar kunnen zijn als instap nvme ssds: https://nl.hardware.info/...512-gb-nvme-voor-114-euro
[ Voor 55% gewijzigd door quorumz op 10-08-2018 15:46 ]
https://www.amazon.de/Cru...ternes-NAND/dp/B0784SLQM6kevlar01 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:58:
87 euro
Ik heb zelf een 750GB SSD gekocht met Black Friday, buiten dat dingen inderdaad sneller laden, is het kopieren stuk sneller, stuiterproof en geen/amper spintime/geluid. (sommige HDD's maken herrie). In sommige games, zeker als je de interne schijf gebruikt, ben je zelfs van het microstutter af, FIFA had hier altijd enorme last van.
Note, dat sommige online games een load-ready sync hebben, zoals GTA, dat al het seller laden teniet gedaan wordt, andere games (zoals BF, Warframe, Wildlands) ben je veruit de snelste weer in een game.
Mijn PC is al SSD-only, dus ben ik em zat, gaat hij mijn PC in, heb ik meer nodig, trek ik er wel eentje uit mijn PC
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2018 15:36 ]
Bedankt voor de reacties.SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:35:
[...]
https://www.amazon.de/Cru...ternes-NAND/dp/B0784SLQM6
87 euro
Ik heb zelf een 750GB SSD gekocht met Black Friday, buiten dat dingen inderdaad sneller laden, is het kopieren stuk sneller, stuiterproof en geen/amper spintime/geluid. (sommige HDD's maken herrie). In sommige games, zeker als je de interne schijf gebruikt, ben je zelfs van het microstutter af, FIFA had hier altijd enorme last van.
Note, dat sommige online games een load-ready sync hebben, zoals GTA, dat al het seller laden teniet gedaan wordt, andere games (zoals BF, Warframe, Wildlands) ben je veruit de snelste weer in een game.
Mijn PC is al SSD-only, dus ben ik em zat, gaat hij mijn PC in, heb ik meer nodig, trek ik er wel eentje uit mijn PC
€87 is nog wel te overwegen :)Misschien toch maar eens doen, vooral Forza 7 heeft tergend lange wachtschermen...
Ben namelijk aan het wachten om Doom te kunnen spelen.
Maar je hebt nog niet je Xbox interne HDD vervangen door een interne SSD?SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:35:
[...]
https://www.amazon.de/Cru...ternes-NAND/dp/B0784SLQM6
87 euro
hmm sata II intern vs usb 3.0 extern..
Nee, buiten dat je niet makkelijk zo'n kast open krijg, is het met de tijd wel makkelijker geworden met partities maken etc (of gewoon clonen), ben je ook je garantie kwijt. Ik heb nu gewoon alles niet-OS op schijven staan, zodat interne schijf enkel bezig is met OS.Fireshade schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:59:
[...]
Maar je hebt nog niet je Xbox interne HDD vervangen door een interne SSD?
hmm sata II intern vs usb 3.0 extern..
Zeker bij de X is de snelheid van de interne schijf een stuk sneller, dat het me niet meer waard is om de oude fat nog een upgrade te geven.
Ik heb RDR1 wel gespeeld, maar vind hem zwaar overgewaardeerd... Dat verhaal vond ik juist helemaal niet zo goed. Misschien dat het richting het einde beter werd of zo? Ik heb het drie keer geprobeerd (omdat iedereen altijd zegt hoe goed hij wel niet is) maar ben steeds ergens halverwege het verhaal afgehaakt omdat het zo'n enorme snoozefest werd (voor de kenners, ben 2 keer in Mexico en een keer net er voorbij afgehaakt).justifire schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:37:
De sfeer vond ik wel erg cool en het begin van de game beviel me enorm, maar halverwege het verhaal vond ik de hoofdpersoon gewoon compleet ongeloofwaardig worden met hoe naïef hij doet en verloor ik iedere keer alle drive om nog verder te spelen.
Deel 2 zal ik dan ook hooguit ooit in een sale eens meepikken...
GTA V vond ik overigens wel super, net als 3, Vice City en vooral San Andreas. IV vond ik weer nogal crap (misschien niet geheel toevallig uit ongeveer dezelfde periode als RDR1). Maar bovenstaand dus als tegengeluid tegen al het gejubel over wat een geweldige game het wel niet was...
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Over 2 minuten begint de Quakecon presentatie, dan zal hij wel aangekondigd worden / beschikbaar zijn.CallmeGod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:59:
Is er een bepaalde tijdsstip en datum wanneer nieuwe games worden toegevoegd op gamepass?
Ben namelijk aan het wachten om Doom te kunnen spelen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Veel plezier. Een van de tofste games van vorig jaar!Yonix schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:54:
Afgelopen woensdagavond voor het eerst 'Cuphead' gespeeld. Best pittig, veel 'trial-and-error', maar ook erg leuk!
3 miljoen exemplaren verkocht van Cuphead.
https://www.eurogamer.net...head-sells-over-3m-copies
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2018 18:41 ]
Sinds ik die SSD heb, heb ik in Forza 7 absoluut geen haperingen meer bij het bladeren in mijn garage. Ondanks dat T10 dit zou hebben opgelost in juni, zijn er toch nog hordes mensen die de haperingen wel hebben.
MAX3400 in "[Multi] Forza Motorsport 7"
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 10-08-2018 18:37 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Grappig; ik vind GTAV weer een enorm snoozefest. Nooit uitgespeeld ook en dat switchen tussen characters haalde alle lol voor mij eruit. RDR 1 vond ik dan juist weer geweldig.Finraziel schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:46:
[...]
Ik heb RDR1 wel gespeeld, maar vind hem zwaar overgewaardeerd... Dat verhaal vond ik juist helemaal niet zo goed. Misschien dat het richting het einde beter werd of zo? Ik heb het drie keer geprobeerd (omdat iedereen altijd zegt hoe goed hij wel niet is) maar ben steeds ergens halverwege het verhaal afgehaakt omdat het zo'n enorme snoozefest werd (voor de kenners, ben 2 keer in Mexico en een keer net er voorbij afgehaakt).
De sfeer vond ik wel erg cool en het begin van de game beviel me enorm, maar halverwege het verhaal vond ik de hoofdpersoon gewoon compleet ongeloofwaardig worden met hoe naïef hij doet en verloor ik iedere keer alle drive om nog verder te spelen.
Deel 2 zal ik dan ook hooguit ooit in een sale eens meepikken...
GTA V vond ik overigens wel super, net als 3, Vice City en vooral San Andreas. IV vond ik weer nogal crap (misschien niet geheel toevallig uit ongeveer dezelfde periode als RDR1). Maar bovenstaand dus als tegengeluid tegen al het gejubel over wat een geweldige game het wel niet was...
Gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde
Verwijderd
Zo ja, dan koop ik 'm. Heb namelijk de PS4 maar wil heel graag nuttig gebruik maken van mijn QLED tv :-).
En voordat de PS5 uitkomt zijn we wel weer 2-3 jaar verder, dus dan maar naar de XBOX, die zijn nu verder.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat werkt inderdaad! ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:42:
Een aar pagina's terug werd aangeraden om smoth transitions uit e zetten bij settings>themes en nog wat. Het werkt als een tiet!
Denk dat ik een nieuwe externe HDD moet kopen met minimaal 3.0 Usb aansluiting.
Iemand een tip voor welke?
- quorumz
- Niet online
https://www.amazon.de/Sea...rds=seagate+4tb+2.5+usb+3CallmeGod schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:20:
Ik had nog een externe HDD 2TB liggen en aangesloten maar bij installatie van Doom loopt hij vast ook kom ik niet meer bij me instellingen. Externe HDD losgekoppeld en alles werkt weer naar behoren.
Denk dat ik een nieuwe externe HDD moet kopen met minimaal 3.0 Usb aansluiting.
Iemand een tip voor welke?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hing nog vast aan twee puntjes zodat ik hem als een taco om de grip kon vouwen.
Wat schetst mijn verbazing : er zit mooi glad plastic onder.
Niets mis mee, de andere rubberen grip ook maar van zijn laatste puntje houvast ontdaan en nu dus twee gladde babybilletjes in de handen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
En nu zonder te lachenuchiha tijntje schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:59:
De Doom multiplayer is verbazingwekkend leuk. Good old times.
SP is geweldig, MP mwah.
Hopelijk wordt Q3A nog een keer BC
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 11-08-2018 17:43 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zonder te lachen!justifire schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:41:
[...]
En nu zonder te lachen![]()
SP is geweldig, MP mwah.
Hopelijk wordt Q3A nog een keer BC
Geen rare kill streaks. Gewoon ouderwetse pick ups. Lekker snel zonder campers.
Oja. Ook nog een pluspunt. Ik word niet geïrriteerd als ik gekilled word. In tegenstelling tot in BF of CoD
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2018 19:00 ]
Doom vandaag Solo gespeeld 2 missies verder en zeker wel een aanrader.uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:27:
[...]
Zonder te lachen!Wat is er niet leuk aan n00bies killen met een grenade launcher!
Geen rare kill streaks. Gewoon ouderwetse pick ups. Lekker snel zonder campers.
Oja. Ook nog een pluspunt. Ik word niet geïrriteerd als ik gekilled word. In tegenstelling tot in BF of CoD
Alleen soms niet duidelijk welke weg je in moet slaan, en weer helemaal terug loop.
Verder speelt het lekker weg.
Multiplayer kan me niet bekoren, dit ook direct weer afgezet.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://www.windowscentra...rts-4k-and-hdr-xbox-one-x
Nu nog wat interessante gameplay
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-08-2018 01:05 ]
Alles wordt super traag bij aansluiten.
pricewatch: Seagate Expansion Desktop (v1) 2TB Zwart
Ja , maybe is deze wel defect aan het raken lange tijd niet gebruikt.Maar wordt wel herkend en installatie werkt prima voor applicaties maar als ik spelen erop wil installeren wordt deze xbox traag en loopt alles vast.
Ziet er vet uit, had eerst me twijfels bij de eerste twee trailers als het teveel borderlands zou worden.
Ergens volgend jaar maar is kijken om deze game misschien te halen,
https://www.psx-sense.nl/...er-voor-bethesdas-rage-2/
Met zulke berichten maken ze me nou blij in een tijd waar multiplayer tegenwoordig belangrijker is of voorrang krijgt op een lange goede campain.
De kracht van de Xbox One Xjustifire schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 01:02:
Xbox One X delivers !! 💪
https://www.windowscentra...rts-4k-and-hdr-xbox-one-x
Nu nog wat interessante gameplay
[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2018 09:09 ]
Daarbij, ik dacht dat het een vrij lineaire shooter zou zijn, maar ik heb me in die 1e 2 missies al het schompes moeten zoeken soms om te bepalen waar ik heen moest. Verder alleszins vermakelijke shooter trouwens
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- quorumz
- Niet online
ik vond hem net als de 1e wolfenstein standaard eigenlijk wat te moeilijk (de 2e wolfenstein lijkt makkelijker) en door al het heen en weer gebanjer in de levels heeft er voor gezorgd dat ik hem nooit heb uitgespeeld.BM schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:37:
Gisteravond de 1e 2 SP missies van Doom gespeeld. Dat was een pijnlijke exercitieDamn wat ben ik slecht (geworden) in shooters.
Daarbij, ik dacht dat het een vrij lineaire shooter zou zijn, maar ik heb me in die 1e 2 missies al het schompes moeten zoeken soms om te bepalen waar ik heen moest. Verder alleszins vermakelijke shooter trouwens
heeft er iemand de call of duty IIII beta gespeeld? wat ik er nu van terug zie in filmpjes lijkt verdomd veel geript van Rainbow 6 Siege (wat niet slecht hoeft te zijn want ik speel het nog steeds)
en voor de Forza Horizon 4 fans: (haha ook hier net als onder andere fortinate weekly's en daily's...)
Verwijderd
Heb het 3 potjes gespeeld. BO4 is hetzelfde als bo3 qua echt alles behalve dat je niet meer leuk kan springen. Qua gameplay lijkt het in niks op siege.quorumz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:39:
[...]
ik vond hem net als de 1e wolfenstein standaard eigenlijk wat te moeilijk (de 2e wolfenstein lijkt makkelijker) en door al het heen en weer gebanjer in de levels heeft er voor gezorgd dat ik hem nooit heb uitgespeeld.
heeft er iemand de call of duty IIII beta gespeeld? wat ik er nu van terug zie in filmpjes lijkt verdomd veel geript van Rainbow 6 Siege (wat niet slecht hoeft te zijn want ik speel het nog steeds)
[video]
en voor de Forza Horizon 4 fans: (haha ook hier net als onder andere fortinate weekly's en daily's...)
[video]
Eindelijk een grote game release die mijn voornemen om niks meer te kopen dit jaar niet in de weg zit! Echt een poep spel.
Vrijdag de Beta gespeeld op de Xbox X. Echt waardeloos idd.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:38:
[...]
Heb het 3 potjes gespeeld. BO4 is hetzelfde als bo3 qua echt alles behalve dat je niet meer leuk kan springen. Qua gameplay lijkt het in niks op siege.
Eindelijk een grote game release die mijn voornemen om niks meer te kopen dit jaar niet in de weg zit! Echt een poep spel.
Ik heb het 70 minuten volgehouden en dit als liefhebber van de serie sinds 2007.
Mappen zonder inspiratie, heel slecht vorm gegeven. Performance was ook niet best.
TTK (Time to kill) was veel te lang.
Het nieuwe menu was ook irritant. Gewoon moeilijk en onlogisch om doorheen te navigeren.
Wel apart dat Treyarch deze kant op is gegaan, BO3 speelde vanaf de eerste beta wel gewoon goed.
Ook na het weglaten van de SP campaign zou je een beter produkt verwachten.
Oktober is vol genoeg met de releases dus blij dat ik deze kan overslaan.
Omdat ik moeilijk een doos vond, ben ik hier op het forum komen vragen voor wat tips.
Iemand zei toen dat je een vervangtoestel kunt krijgen bij Microsoft en dat je dan die doos kan gebruiken.
Nogmaals bedankt aan diegene voor die tip, maar...
Eerst heeft het al een week geduurd eer ik die order kon aanmaken. Problemen met mijn adresgegevens, mijn eerdere order, hun COMPUTERsysteem, enz.
Allemaal oké, het kan eens mislopen. Op 2 augustus 2018 kon ik eindelijk de order aanmaken. Hele week aan het wachten op de xbox One X, niets vernomen en nog eventjes teruggebeld. Het kan 8 werkdagen duren eer ze hem versturen. Ik belde natuurlijk net op dag 8, waardoor ik moest wachten tot vandaag. Nu krijg ik de melding dat de Xbox One X verzonden is, met een geschatte levertijd van 14 tot 21 WERKDAGEN!
Toch ongelovelijk hoe lang dat dat allemaal moet duren? Als ik meteen mijn Xbox One X verzonden had, zou ik hem terug gehad hebben op 2 weken, zeggen ze op de website.
Nog iemand zoveel problemen hiermee gehad?
Ik heb nog nooit een Xbox hoeven terug sturen, ooit mijn Xbox One S die doorgebrand was en er rook uitkwam. Die kon ik omruilen bij de dichtbijzijnste Intertoys waar de One S wegkwam, uiteindelijk stond ik met een one x thuis. Lang verhaal..Tits schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:33:
Ik had een tijdje terug een probleem met mijn Xbox One X.
Omdat ik moeilijk een doos vond, ben ik hier op het forum komen vragen voor wat tips.
Iemand zei toen dat je een vervangtoestel kunt krijgen bij Microsoft en dat je dan die doos kan gebruiken.
Eerst heeft het al een week geduurd eer ik die order kon aanmaken. Problemen met mijn adresgegevens, mijn eerdere order, hun COMPUTERsysteem, enz.
Allemaal oké, het kan eens mislopen. Op 2 augustus 2018 kon ik eindelijk de order aanmaken. Hele week aan het wachten op de xbox One X, niets vernomen en nog eventjes teruggebeld. Het kan 8 werkdagen duren eer ze hem versturen. Ik belde natuurlijk net op dag 8, waardoor ik moest wachten tot vandaag. Nu krijg ik de melding dat de Xbox One X verzonden is, met een geschatte levertijd van 14 tot 21 WERKDAGEN!
Toch ongelovelijk hoe lang dat dat allemaal moet duren? Als ik meteen mijn Xbox One X verzonden had, zou ik hem terug gehad hebben op 2 weken, zeggen ze op de website.
Ik vind het wel heel erg dat het inderdaad allemaal zolang moet duren en ook hoe het allemaal in communicatie verloopt, het is een professioneel groot bedrijf. Dan denk je toch op zijn minst dat ze hun zaakjes op orde hebben en professioneel te hulp staan, vind deze werkwijze ver van professioneel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik wil alle resident evil spellen op de X kopen zoals origins, RE5, RE5 worden deze ook geupscaled naar 4K of moet je op een patch wachten zoals op de ps4 pro ?
Verwijderd
De lijst met enhanced spellen:
https://www.xbox.com/en-u.../xbox-one-x-enhanced-list
Anders wachten op patch net zoals op de PS4 Pro.
Verwijderd
Netflix gebruikers klagen hier ook over, maar dat geldt ook voor de PS4
Xbox One X/ S & PS4 Pro Netflix HDR Always On - Why It S*cks
- quorumz
- Niet online
Op plex kan je dat (gelukkig) uitzetten alleen werkt het niet haha. Super vervelend wat mijn Sony tv wordt steeds zwart van het HDR mode verspringen.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:06:
Wie heeft ook de HDR functie uitgezet, want op onze Sony 65XD7505ziet er allemaal (games) wat flets uit. Aan de TV zelf is weinig tot niets veranderd.
Netflix gebruikers klagen hier ook over, maar dat geldt ook voor de PS4![]()
Xbox One X/ S & PS4 Pro Netflix HDR Always On - Why It S*cks
Jouw Sony model haalt maar 350 cd/m2 (direct-led) dus ik weet niet of je echt veel verschil ziet
- quorumz
- Niet online
misschien nu antwoord op je vraag:Hamazaki schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:30:
ik heb een vraagje, ik heb nooit een xbox gehad en wil een X kopen. De voornaamste reden is dat ik oudere spellen in de beste kwaliteit wil spelen zoals red dead redemption 4K.
Ik wil alle resident evil spellen op de X kopen zoals origins, RE5, RE5 worden deze ook geupscaled naar 4K of moet je op een patch wachten zoals op de ps4 pro ?
https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one
When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console—Home, games, and apps—will display at 4K. On Xbox One X, 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like games encoded for 1080p) is upscaled to 4K. Games on Xbox One S also get upscaled to 4K. While typically smoother and more detailed than native 720p or 180p, upscaled 4K is not as rich and detailed as native 4K.
dus ja wordt geupscaled
Nu begonnen aan beyond eyes.
Maar Jesus wat gaat dat spel langzaam. Voel me 80 met een rollator ofzo.
Snap dat het komt omdat het meisje blind is maar iets meer loopsnelheid zou toch echt wel fijn zijn.
Geef in elkgeval de keus ofzo. Ik sla hem voorlopig over.
- quorumz
- Niet online
Ja idd, DareDevil is toch ook snelTheNostra schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:15:
Gisteren 2 spellen uitgespeeld. ( the turing test. En the fall. Beide zeer vermakelijk.
Nu begonnen aan beyond eyes.
Maar Jesus wat gaat dat spel langzaam. Voel me 80 met een rollator ofzo.
Snap dat het komt omdat het meisje blind is maar iets meer loopsnelheid zou toch echt wel fijn zijn.
Geef in elkgeval de keus ofzo. Ik sla hem voorlopig over.
en hoe mooi werk dit met oudere spellen ? komt het crap over of zie je een duidelijke verschil ?quorumz schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:59:
[...]
misschien nu antwoord op je vraag:
https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one
When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console—Home, games, and apps—will display at 4K. On Xbox One X, 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like games encoded for 1080p) is upscaled to 4K. Games on Xbox One S also get upscaled to 4K. While typically smoother and more detailed than native 720p or 180p, upscaled 4K is not as rich and detailed as native 4K.
dus ja wordt geupscaled
- quorumz
- Niet online
ik vind oudere 360 spellen er crap uit zien maar dat ligt aan de 360 kwaliteit. Geen idee hoe nu dan een red dead redemption 1 360 titel er nu uit ziet want die zou wel opgeknapt zijn.Hamazaki schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:16:
[...]
en hoe mooi werk dit met oudere spellen ? komt het crap over of zie je een duidelijke verschil ?
in het algemeen ziet het er gewoon mooi uit (ook assassins creed origins op een normale xbox one ziet er mooi uit)
Brothers in arms: hell's way.
Archievement die je alleen op 17 september kan halen.
Meld het even ik vergat dat vele jaren achtereen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zit er nog wat volk?uchiha tijntje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:58:
Zo jammer dat ik Doom MP pas nu heb ontdektVelen zullen mij voor gek verklaren, maar dit is na Titanfall de leukste MP shooter die ik deze generatie heb gespeeld. Ik zeg bewust leukste en niet beste, grootste of mooiste. Want dat is het namelijk niet. Maar na een uurtje of 10 MP gespeeld te hebben heb ik er enorm veel plezier in. Met mijn heavy assault rifle en grenade launcher own ik redelijk
Beetje dezelfde reactie heb ik voor de MP van Bioshock 2. Vond die ook gigantisch leuk, jammer dat ze die eruit gehaald hebben met de remaster.
Ook nooit mijn console terug hoeven sturen, maar mijn elite controller laat ook goed op zich wachten... Op 1 augustus bij Microsoft aangekomen en zelfde dag verwerkt. Hij staat nu nog steeds met een klokje op 'your replacement device has been sent'. Geen idee of dat betekent dat hij gestuurd is of dat het klokje betekent dat we nog wachten op het verzenden. Als hij verzonden is zou ik ook iets van een bericht verwachten of dat de controller er al zou zijn want hij was ook met 1 of 2 dagen van mij naar Microsoft.Tits schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:33:
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Geen dank voor de tipTits schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:33:
Ik kom uit de tijd dat we nog een telefoon gebruikten om contact op te nemen.
En zolang er de mogelijkheid is om te bellen doe ik dat nog steeds.
Dus bel ik met MS-support, krijg meteen een opdrachtbevestiging van de medewerker en heb binnen 2 dagen een vervangend product in huis.
Verwijderd
Nope. Advanced exchange aangevraagd en binnen twee dagen geregeld.Tits schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:33:
Wel brak hoe het via 'reguliere' garantie loopt.
- quorumz
- Niet online
de x1 sales: https://www.trueachieveme...-roundup-august-14th-2018
major nelson: https://majornelson.com/2...ublisher-and-add-on-sale/
hm ruk, volgens een medewerker van een website waar je gift cards koopt heeft MS de verkoop van turkse gift cards stop gezet...wellicht ivm die koersdaling.. zou vpn nog werken daar naar toe?
[ Voor 46% gewijzigd door quorumz op 14-08-2018 08:30 ]
Hele Battlefield 1 collectie voor 9€ en voor Battlefield 4 heb je de game nodig a la 17,99 + Premium 12,50.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zou gaaf zijn als het via een vpn zou werken, ik lees even meequorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:40:
hm ruk, volgens een medewerker van een website waar je gift cards koopt heeft MS de verkoop van turkse gift cards stop gezet...wellicht ivm die koersdaling.. zou vpn nog werken daar naar toe?
- quorumz
- Niet online
het heeft ook gewerkt maar dankzij de gift cards scheelt dat hoop geklooi maar heb het zelf al een tijd niet gebruikt dus wellicht iemand anders nog wel (naar turkije)G_Dragon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Zou gaaf zijn als het via een vpn zou werken, ik lees even mee
Heb de afgelopen week veel gekocht via Windows Store (Argentinië), dat werkt prima via VPN.G_Dragon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:41:
[...]
Zou gaaf zijn als het via een vpn zou werken, ik lees even mee
Scheelt een hoop centjes!
- quorumz
- Niet online
zal vanmiddag eens pielen met turkije want ondertussen is zelfs forza horizon 4 ultimate editie 47 euro geworden door die koersvalProtax schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:44:
[...]
Heb de afgelopen week veel gekocht via Windows Store (Argentinië), dat werkt prima via VPN.
Scheelt een hoop centjes!
Welke gratis vpn gebruik je als ik vragen mag ?quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:43:
[...]
het heeft ook gewerkt maar dankzij de gift cards scheelt dat hoop geklooi maar heb het zelf al een tijd niet gebruikt dus wellicht iemand anders nog wel (naar turkije)
- quorumz
- Niet online
geen gratis vpn.. de gratis vpns die ik had kregen ineens een jaar limiet ipv een maand limiet en een heleboel gratis vpns hebben geen turkse server. ik gebruik vyprvpn (straks even kijken of die nog werktG_Dragon schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:
[...]
Welke gratis vpn gebruik je als ik vragen mag ?
Thanks voor de tip, zou je willen laten weten of die nog werkt?quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:55:
[...]
geen gratis vpn.. de gratis vpns die ik had kregen ineens een jaar limiet ipv een maand limiet en een heleboel gratis vpns hebben geen turkse server. ik gebruik vyprvpn (straks even kijken of die nog werkt)
De laatste keer dat ik het probeerde lukte me het net niet om het werkend te krijgen
Die komt toch ook in de game pass?quorumz schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:52:
[...]
zal vanmiddag eens pielen met turkije want ondertussen is zelfs forza horizon 4 ultimate editie 47 euro geworden door die koersval
Zelf heb ik ook de One X mee zodat we op 2 schermen wat kunnen doen.
Dacht gisteren ook op tijd nog even kijken of Forza Horizon split screen kent maar helaas... Gelijk even Forza 7 weer aangezet te download... die is gewoon even 100GB tegenwoordig
Wel leuk dat het bedrijf dit doet in ieder geval! En ik gok zomaar bij succes vanavond dat we dit vaker zullen doen
- quorumz
- Niet online
niet de ultimate versie..
Dit topic is gesloten.
![]()
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.