Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.665 views

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tits schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:14:
[...]

Waarom? Is dit goedkoper?
Het is een pun naar de WK finale :+

Xbox Live ID:Notna8310

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
Notna schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:20:
[...]

Het is een pun naar de WK finale :+
Ohja, offcourse. Damn, niet door!

Verwijderd

Tits schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:29:
[...]

Ohja, offcourse. Damn, niet door!
Kroatië ook niet. :o

Edit: Dacht ik ff de frustratie van Crash 2 te vermijden met human fall flat. Is dat minstens zo bloeddrukverhogend. Zo jammer dat ik tell games niet kan uitstaan. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2018 10:06 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Vraag je voor de disc spelers.......dit weekend mad geld uitgegeven en de doom uac collectors edition gekocht voor *drumroll* 6.98! :+
Ik ben totaal geen fan van fps op console, maar gezien mijn pc zwaar gedateerd is en ik toch wel benieuwd ben naar deze doom kon ik voor dit bedrag niet langer wachten.

Het is dus mijn eerste fysieke game voor de xb1 en ik weet nu iig dat mijn br-drive werkt maar......installeren duurde wel lang zeg! Ik heb mezelf nog even offline gezet om dus de disc te forceren ipv downloaden, maar dat ging ook langzaam en dan heb je dus ook nog de herrie van de br drive. De dl ging ook met 50Mb met uitschieten naar 90 (heb 200Mb-mbit verbinding) dus uiteindelijk die maar laten gaan.

Maar de vraag dus......gewoon disc erin en toch download laten lopen of doen jullie idd naar offline gaan zodat de disc gebruikt wordt? (en zo ja......wat voor verbinding heb je en welke snelheid haal je?)

10 second ninja DONE

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:52
Sagat schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:31:
Vraag je voor de disc spelers.......dit weekend mad geld uitgegeven en de doom uac collectors edition gekocht voor *drumroll* 6.98! :+
Ik ben totaal geen fan van fps op console, maar gezien mijn pc zwaar gedateerd is en ik toch wel benieuwd ben naar deze doom kon ik voor dit bedrag niet langer wachten.

Het is dus mijn eerste fysieke game voor de xb1 en ik weet nu iig dat mijn br-drive werkt maar......installeren duurde wel lang zeg! Ik heb mezelf nog even offline gezet om dus de disc te forceren ipv downloaden, maar dat ging ook langzaam en dan heb je dus ook nog de herrie van de br drive. De dl ging ook met 50Mb met uitschieten naar 90 (heb 200Mb-mbit verbinding) dus uiteindelijk die maar laten gaan.

Maar de vraag dus......gewoon disc erin en toch download laten lopen of doen jullie idd naar offline gaan zodat de disc gebruikt wordt? (en zo ja......wat voor verbinding heb je en welke snelheid haal je?)
Persoonlijk doe ik de disc altijd gelijk in de XB1 wanneer ik hem binnen krijg.

Zodra ik tijd heb om te gamen (vaak enkele weken later >.< ) is de download klaar en kan ik gelijk beginnen.

Download snelheid wisselt sterk. Soms 50Mbit/s, soms 160 Mbit/s. Gelukkig heb ik nooit echt haast, gezien de post vaak overdag komt en ik pas na 21:00 kan gamen als het al op dezelfde dag lukt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Áls ik al een disc heb, doe ik de disc erin, installeer ik (en haal ik meteen de update binnen) en laat ik het verder zijn beloop. Op een Ziggo 200/20 verbinding haal ik ~160 - 180 Mb/s (bedraad). Hiertoe heb ik wél de poorten in de router geforward voor Live en ik maak gebruik van de Google DNS servers (geen idee of het uitmaakt overigens). Locatie van de console staat op Nederlands, taal op GB

Zit altijd rond de 80Mb/s, wel draadloos :) Disc er in en dan wat anders toen. Uurtje later is alles meestal speelklaar :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

hmm meer mensen die splinter cell 360 versie van gold hem eerst voor 9,99 euro zagen staan en nu zelfs niet zichtbaar is?..

hmm via https://www.microsoft.com...llconviction/bp58jn2gvqs8 ook nog 9,99

oh denk grappig..death squared co-op proberen.. nee moet je eerst alleen 80 levels (oid) single player doen... 8)7 8)7 |:( 8)7 |:(

[ Voor 49% gewijzigd door quorumz op 16-07-2018 11:58 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:57
quorumz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:55:
hmm meer mensen die splinter cell 360 versie van gold hem eerst voor 9,99 euro zagen staan en nu zelfs niet zichtbaar is?..
Is een bug op dit moment.

https://www.reddit.com/r/...n_gwg_currently_not_free/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Die mad dollars heb ik ook nog wel liggen.

Mad dollar

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:19
Notna schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:59:
[...]

Áls ik al een disc heb, doe ik de disc erin, installeer ik (en haal ik meteen de update binnen) en laat ik het verder zijn beloop. Op een Ziggo 200/20 verbinding haal ik ~160 - 180 Mb/s (bedraad). Hiertoe heb ik wél de poorten in de router geforward voor Live en ik maak gebruik van de Google DNS servers (geen idee of het uitmaakt overigens). Locatie van de console staat op Nederlands, taal op GB
Hier mept ie normaal de volle 200 naar binnen (als gekijktijdige HDD installatie het bijhoud). Behalve als de Xbox wat anders staat te doen of m'n pc is ook al bezig :+

Gamertag: timmie271

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Werkt een PlayStation 4 controller op een Xbox one (bedraad)?
Fylax schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:42:
Nee.

Verwijderd

Fylax schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:42:
De tegenovergestelde vraag vind ik logischer. Maar ook dat werkt (helaas) niet zonder rare tussenoplossing.

• TheNostra
Kan je dan niet beter voor een xim apex gaan.
TheNostra schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:52:
[...]

Kan je dan niet beter voor een xim apex gaan.
Volgens mij kan je beter gewoon voor een Playstation 4 gaan als je die controller wilt gebruiken, ben geen voorstander van al die converters / emulators.

+++++++++++++

Controls en AI zijn net zo bagger als in Far Cry 5 zelf, maar de Lost on Mars DLC is stiekem best geinig.
Vooral de absurde wapens, perks en storyline zijn hilarisch _O-
Leuk stukje dlc !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Here are this week’s Deals With Gold and Spotlight Sale offers including a sale on a number of anime titles for anime month:

https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-130/

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

TheNostra schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:21:
[...]

Die mad dollars heb ik ook nog wel liggen.

[afbeelding]
Awesome!

Maar kan je ook een steen imiteren? ;)

10 second ninja DONE

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 23:42
Iemand mss ook problemen met zijn Pins bij de Xbox.Er staat nu elke keer: Deze groep bestaat niet meer.Als ik die dan verwijder en dan opnieuw toevoeg staat er weer gewoon hetzelfde,dat deze groep niet meer bestaat.Al een andere groep gemaakt maar krijg dezelfde melding elke keer.

Edit: Al opgelost,kreeg net een update en alles werkt weer.

[ Voor 10% gewijzigd door maurieske72 op 17-07-2018 12:47 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quorumz schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:06:
[...]

haha

ik heb vakantie dus vooruit :9 :P

ps: via de website is splinter cell conviction (eindelijk) gratis
Spliter Cell Conviction heb ik me op de 360 prima mee vermaakt. VOlgens mij ook coop te doen met iemand anders. Heb ik ook nog gedaan. Zeer vermakelijk....

Enne @uchiha tijntje hoe oud was je elite controller toen je die omwisselde bij de MM ? Op zich wel knappe service als dat ding als dat ding al in zijn 2e levensjaar zat..... Maar jou kennende zal dat ding wel 2 maand oud zijn gezien jouw game tijd itt mijne.... Mijn Elite wordt 2 in december en ziet er nog zo goed als nieuw uit. Alleen het rubber op de thumbsticks is versleten....

XBL: MRE Inc

• TheNostra
[quote]Sagat schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:20:
[...]

Awesome!

Maar kan je ook een steen imiteren?

Steen

[ Voor 139% gewijzigd door TheNostra op 17-07-2018 11:13 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Een vallende steen? :P

edit:
ah zo, not bad, al hoewel de nagellak me wat verraste :>

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 17-07-2018 12:34 ]

10 second ninja DONE

MRE-Inc schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:50:
[...]

Spliter Cell Conviction heb ik me op de 360 prima mee vermaakt. VOlgens mij ook coop te doen met iemand anders. Heb ik ook nog gedaan. Zeer vermakelijk....

Enne @uchiha tijntje hoe oud was je elite controller toen je die omwisselde bij de MM ? Op zich wel knappe service als dat ding als dat ding al in zijn 2e levensjaar zat..... Maar jou kennende zal dat ding wel 2 maand oud zijn gezien jouw game tijd itt mijne.... Mijn Elite wordt 2 in december en ziet er nog zo goed als nieuw uit. Alleen het rubber op de thumbsticks is versleten....
Had hem een half jaar. :) De eerste elite die ik had heb ik 2 jaar gehad met uiteindelijk dezelfde kuren. Denk dat dit gewoon een slechte batch was. Hoop dat ze dit soort fouten er inmiddels uit hebben weten te krijgen.

Misschien moet je eens wat moeilijke games gaan spelen. Dan lijdt je controller wat meer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2018 11:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:36:
[...]

Had hem een half jaar. :) De eerste elite die ik had heb ik 2 jaar gehad met uiteindelijk dezelfde kuren. Denk dat dit gewoon een slechte batch was. Hoop dat ze dit soort fouten er inmiddels uit hebben weten te krijgen.

Misschien moet je eens wat moeilijke games gaan spelen. Dan lijdt je controller wat meer ;)
Toch die zweethandjes tijdens Dark Souls he ?
Kan nu zowat een extra set grips uit het rubber snijden, man wat lubbert dat :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Tits
MRE-Inc schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:50:
[...]

Speelt er überhaupt iemand die gratis Xbox 360 games veel? Ik probeer vaak wel eens, maar grafisch toch wat te vaak achterhaald om mij te overtuigen verder te spelen. Conviction zag er, indertijd, wel goed uit volgens mij.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

Meneer iCy

swarma

Denk crosspost hem hier ook, gezien het om aanschaffen gaat mbt xbox store:

Als je ingame ga upgraden naar super deluxe foundaton pack, moet je dan (45-40)5 euro nu extra betalen of alsnog (90-40=) 50 of (45-20=)25?

mijn vriendin heeft de foundation pack gekocht toen die niet in de aanbieding was namelijk en we kunnen de home xbox van haar niet aanpassen, want naast fortnite foundation staat minecraft op haar account en minecraft speelt ons zoontje beneden. We willen samen tegelijkertijd STW gaan doen namelijk. Helaas kunnen we eind van de week pas het e.e.a. bekijken op de xbox wat de mogelijkheden zijn (en de kosten)

doel een upgrade naar deze: https://www.microsoft.com...ounders-pack/bwwg58n9hfkf

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tits schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Speelt er überhaupt iemand die gratis Xbox 360 games veel? Ik probeer vaak wel eens, maar grafisch toch wat te vaak achterhaald om mij te overtuigen verder te spelen. Conviction zag er, indertijd, wel goed uit volgens mij.
ik heb in september vorig jaar weer gold genomen, dit waren de xbox games tot nu toe en mijn opmerkingen

Hydro Thunder Hurricane - redelijke arcade game, maar had em all
Battlefield 3 - niet mijn genre maar kan me voorstellen dat dit nog even leuk is om te doen
Rayman 3 HD - grappig vanuit mijn retro love, maar nooit grote rayman fan geweest, dan liever legends of die andere nieuwe
Medal of Honor: Airborne zie bf3
NiGHTS into Dreams Misschien kans geven maar op de saturn pakte deze game me al niet
Deadfall Adventures geen idee. misschien nog keer proberen
Child of Eden goede game, niet echt mijn genre (op het eerste gezicht)
Marlow Briggs and the Mask of Death ken em nie
Tomb Raider Underworld: kan me voorstellen dat je hier na 2013 en TR geen zin meer in hebt, maar ook weliicht leuk genoem om voor 'gratis' om keer te starten
Army of Two niet mijn genre
Split/Second leek me tof, viel tegen mijn vond de gfx goed te pruimen, mischien ooit nog is wat langer spelen
Crazy Taxi vond het op de DC een erg leuke game, maar niet interessant genoeg om nogmaals te starten, wellicht een keertje voor achievents
Brave: The Video Game lijkt me echt een game voor de jongere gamers
Quantum Conundrum ken em niet, maar titel klinkt vaag bekend, wellicht leuk
Cars 2: The Video Game zie brave
Dead Space 2 volgens mij redelijk game, alleen 'moet' ik dan vanmezelf eerst deel 1 nog spelen
Sega Vintage Collection: Streets of Rage deze games zijn tijdloos imho, ik heb em echter al via een sega compilatie op x360 en toegegeven niet de meeste variate in de gameplay
Vanquish op zich goed game, maar had em al

dat gezegd hebbende, nee speel ze niet heel veel. Maar ik speel sowieso weinig. En ik ben ook retro gamer. Vermaak me ook prima met nes games, laatst zelfs nog een gameboy spel uitgespeeld :+

edit: het helpt als je de juist persoon quote |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 17-07-2018 15:17 ]

10 second ninja DONE

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 07:54:
[...]

Ojee, daar zal @quorumz niet blij mee zijn! Je hebt zijn ochtendritueel afgepakt :P
Te bedenken dat ik het nog een hele tijd heb gedaan :P eerste wat ik deed als ik wakker werd op de dinsdag was die linkjes hier plaatsen :+ is alleen weggevallen bij mij toen ik de xdoos ook rechts liet liggen....

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Voor diegene die vroeger (lees 2014) Hungry Shark Evolution hebben gespeeld op de tablet/telefoon, deze is nu ook beschikbaar op de XBox One echter heet het nu Hungry Shark World. Maar is wel van dezelfde ontwikkelaar FGOL als de mobiele versie ism Ubisoft....

Heb het destijds grijs gespeeld op mijn telefoon. Kost 9,99 euro. In Brazilie scheelde het 1 euro en 10 cent, dus heb de moeite niet genomen. Zal ongetwijffeld wel eens gratis zijn met GwG, maar had geen zin om daarop te wachten

Gewoon lekker dom RT/X of A button bashen :D

https://www.microsoft.com...ld/c3nhwklr94m9?source=lp

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 17-07-2018 23:50 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
A.s. Zaterdag kan je een xbox One X halen voor 419,- bij Gamemania in utrecht !
https://nl.pepper.com/aan...met-mooie-kortingen-72167
justifire schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 00:15:
Wat een spel, wat een actie en wat een graphics :9~ _/-\o_

[afbeelding]
Welk spel is dat?

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ziet eruit als warhammer vermintide 2 die ook bij gamepass zit.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Verwijderd

Zag net op pepper dat de ultimate game sale morgen begint.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:24:
Zag net op pepper dat de ultimate game sale morgen begint.
Jeej, nog meer backlog *O*

:F :+

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Guys (of girls) vraagje, ik zag gister bij forza 5 in mijn xbox app (iphone, wellicht relevant) dat forza 5 de optie gaf 'play on xbox one'.
Dit verbaasde me, want ik heb hem nooit gezien onder 'ready to install' op de console zelf.

Dus vanaf mijn one er naar toe gebrowsed in de store, krijg ik de melding this game is currently not available.......?

Hebben jullie dit ook?
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:
Maar met inmiddels 160+ games op de One gespeeld te hebben, zijn er volgens mij weinig pareltjes meer over die ik heb gemist :)
Megaman O-)
Zit zelfs in gamepass, deel 9&10 en beide collections dacht ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 18-07-2018 09:31 ]

10 second ninja DONE

justifire schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 00:15:
Wat een spel, wat een actie en wat een graphics :9~ _/-\o_

[afbeelding]
Ziet er grafisch zeker leuk uit, maar vind het zo jammer dat het allemaal fps is, 3rd person had ik misschien een stuk leuker gevonden. Vind alleen de laadtijden wel bijzonder lang als je een multiplayer join.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:
Ben wel benieuwd... In dat soort sales sla ik altijd mijn slag met de wat onbekendere titels. Dan heb ik altijd drie tabs open in mijn browser:

-Lijst met games
-Metacritic
-Trueachievements

Maar met inmiddels 160+ games op de One gespeeld te hebben, zijn er volgens mij weinig pareltjes meer over die ik heb gemist :)
Ik ken nog wel een parel die je gemist hebt. Tip: het bevat monsters. Tip2: je moet er op jagen. :)

Enige waar ik denk ik interesse in heb is farcry 5 met season pass. Voor de rest heb ik ook wel alles gespeeld wat ik wil.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:29:
Guys (of girls) vraagje, ik zag gister bij forza 5 in mijn xbox app (iphone, wellicht relevant) dat forza 5 de optie gaf 'play on xbox one'.
Dit verbaasde me, want ik heb hem nooit gezien onder 'ready to install' op de console zelf.

Dus vanaf mijn one er naar toe gebrowsed in de store, krijg ik de melding this game is currently not available.......?

Hebben jullie dit ook?

[...]
Forza 5 is "gratis" geweest met Games with Gold. Als je 'm toen hebt geclaimd, zou je 'm moeten kunnen vinden bij 'ready to install' of via de store moeten kunnen installeren.

In de store kun je Forza 5 en de DLC niet meer aanschaffen, omdat de licenties zijn verlopen en de game 'delisted' is. Daarom zie je daar 'not available' als je de game niet hebt geclaimd, of als je niet bent ingelogd.

De licenties schijnen bij Forza games exact na 4 jaar te verlopen. Horizon 2 is als volgende aan de beurt; verwacht wordt dan ook dat dat binnenkort een Game with Gold is.
Meestal is dan kort daarna alle DLC ook in de aanbieding. Dat is de laatste kans om die met korting aan te schaffen, waarna de game en DLC zonder verdere waarschuwing uit de store verwijderd worden.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MartijnS72 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:54:
[...]

Forza 5 is "gratis" geweest met Games with Gold. Als je 'm toen hebt geclaimd, zou je 'm moeten kunnen vinden bij 'ready to install' of via de store moeten kunnen installeren.

In de store kun je Forza 5 en de DLC niet meer aanschaffen, omdat de licenties zijn verlopen en de game 'delisted' is. Daarom zie je daar 'not available' als je de game niet hebt geclaimd, of als je niet bent ingelogd.

De licenties schijnen bij Forza games exact na 4 jaar te verlopen. Horizon 2 is als volgende aan de beurt; verwacht wordt dan ook dat dat binnenkort een Game with Gold is.
Meestal is dan kort daarna alle DLC ook in de aanbieding. Dat is de laatste kans om die met korting aan te schaffen, waarna de game en DLC zonder verdere waarschuwing uit de store verwijderd worden.
thanks, ik dacht ook dat ik idd het 'koop' window net gemest had.
Ik vond het echter vreemd dat er in mijn app dus stond 'play on xbox one'

Misschien toch maar idd is ip adres ingeven in app :P dan zou ik nog kunnen kijken of ik het idd kan spelen.

En delisten, wow, ik vind het logisch maar verbaasd me toch. Then again, ik vond het ook vaag dat dat ze gewoon de liedjes uit gta 4 gepatched hebben of binnenkort gaan doen. Ik begrijp het rechten verhaal, en als ze op de xb2 gta4 wilden heruitbrengen prima dan die muziek niet meer, maar ik heb de game toch compleet gekocht? Ook voor nieuwe users zou het eventueel zonder die muziek zijn dan of met vervangend. Zal juridish ongetwijfeld kloppen, maar ik vind het raar, misschien is in america kijken of we er een class lawsuit van kunnen maken ofzo :+

10 second ninja DONE

SinergyX schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Ziet er grafisch zeker leuk uit, maar vind het zo jammer dat het allemaal fps is, 3rd person had ik misschien een stuk leuker gevonden. Vind alleen de laadtijden wel bijzonder lang als je een multiplayer join.
Smaken verschillen.
Juist lekker spannend als je die rammelende armor hoort van een hookrat die achter je aan rent (of misschien wel 2 of 3 :o )
Die spanning heb je in 3rd person niet.

• TheNostra
MartijnS72 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:54:
[...]

Nog te verkrijgen op disk forza 5. Goty versie met dlc. Weet niet of dat alle dlc erop staat.

• TheNostra
Notna schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:02:
[...]

Jeej, nog meer backlog *O*

:F :+
Ja, die van mij is al een paar honderd games groot. Vraag me af waarom ik blijf kopen.

Elke sale koop ik vaak kleine arcade games maar die tikken bij elkaar toch een aanzienlijk bedrag aan en vervolgens speel ik er 2. :+

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheNostra schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 18:56:
[...]

Ja, die van mij is al een paar honderd games groot. Vraag me af waarom ik blijf kopen.

Elke sale koop ik vaak kleine arcade games maar die tikken bij elkaar toch een aanzienlijk bedrag aan en vervolgens speel ik er 2. :+
Support voor de developers _/-\o_

• TheNostra
harrytasker schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:24:
[...]

Support voor de developers _/-\o_
Zo kan je het ook zien ja.

Maar ben echt een sucker qua game sales. Helemaal als games rond de 10 euro zijn.

Het is maar goed dat je niet eerst alles in een virtuele winkelwagen kan gooien in de market place van xbox en dan alles in 1 keer betalen. Want dan had ik er heel wat meer gehad.
TheNostra schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:00:
[...]

Zo kan je het ook zien ja.

Maar ben echt een sucker qua game sales. Helemaal als games rond de 10 euro zijn.

Het is maar goed dat je niet eerst alles in een virtuele winkelwagen kan gooien in de market place van xbox en dan alles in 1 keer betalen. Want dan had ik er heel wat meer gehad.
Tweet van Major Nelson:

Heads up: The @Xbox Ultimate Game Sale starts this Thursday, July 19 at 3:01 AM ET / 12:01AM PT / 0701 GMT Savings up to 65% on more than 700 Xbox games plus Xbox Live Gold members save up to 10% more on games

Consolegaming is nog nooit zo goedkoop geweest :)

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Is echt waar ook. Ooit nog 225 gulden betaald voor Street Fighter 2 Turbo op de SNES. En nu speel ik al weken een game die ik voor 8 euro bij de Intertoys vandaan heb (Mad Max).

• TheNostra
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Tweet van Major Nelson:

Heads up: The @Xbox Ultimate Game Sale starts this Thursday, July 19 at 3:01 AM ET / 12:01AM PT / 0701 GMT Savings up to 65% on more than 700 Xbox games plus Xbox Live Gold members save up to 10% more on games

Mwa dit gaat mij toch echt wel paar honderd euro kosten.

Vorig jaar en jaar daar voor precies hetzelfde met deze sale. Maar er is een pluspunt dat ik steeds meer games al heb. Dus de kosten dalen al wat :+

Denk dat ik een verzamel probleem heb. Haha

[ Voor 3% gewijzigd door TheNostra op 18-07-2018 20:10 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Xbox Game Pass €9.99 voor 3 maand: https://www.microsoft.com...ox-game-pass/cfq7ttc0k6l8

Werkt alleen als je geen abonnement heb (opzeggen) ik had nog een aantal dagen over en heb het vorige abonnement opgezegd waardoor ik meteen de 3 maand voor 9.99 kon kopen.

Prima deal lijkt mij :)

En 12 maand Xbox Live Gold voor €39.99
https://www.microsoft.com...ve-gold/cfq7ttc0k5dj/000G

[ Voor 16% gewijzigd door BlazeMuis op 18-07-2018 20:22 ]

• timmie271
BlazeMuis schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:15:
Xbox Game Pass €9.99 voor 3 maand: https://www.microsoft.com...ox-game-pass/cfq7ttc0k6l8

Werkt alleen als je geen abonnement heb (opzeggen) ik had nog een aantal dagen over en heb het vorige abonnement opgezegd waardoor ik meteen de 3 maand voor 9.99 kon kopen.

En 12 maand Xbox Live Gold voor €39.99
https://www.microsoft.com...ve-gold/cfq7ttc0k5dj/000G
Heb ik net 3 maanden voor 20 euries gekocht :+ Echter is dat geen abbonement. Es kijken of bovenstaande dan toevallig ook werkt.

• timmie271

Verwijderd

Ultimate Game Sale runs from 19-30 July and features up to 65% off on more than 700 titles (XBL Gold members save additional 10% on select titles). See the full list of Xbox titles on sale here:

https://majornelson.com/2...timate-game-sale-is-back/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiciCU6UYAEjxMM.jpg

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:06:
[...]

Is echt waar ook. Ooit nog 225 gulden betaald voor Street Fighter 2 Turbo op de SNES. En nu speel ik al weken een game die ik voor 8 euro bij de Intertoys vandaan heb (Mad Max).
Bofkont! jouw versie had wel speed die in de buurt kwam van de arcade versie en 16 chars ipv de measly 8 waar ik het mee moest doen. Oh en mijn versie koste 250 gulden :o

eignelijk ben ik zelf de bofkont, volgens mij game van <+:) gekregen

Zelf 'jouw' versie gekocht toen deze al tijdje uit was, koste toen nog maar 80 gulden, daar was ik wel blij mee.
offtopic:
En nog versies voor de ps2, org xbox, hd remix.....en mogelijk komen de 30 anniversary collection en of de switch versie (2 nieuwe charss!) er ook nog wel :X

10 second ninja DONE

• Louw Post
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

BlazeMuis schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:15:

Iemand een idee hoe ik 3 maanden selecteer voor Game Pass. Als ik de link gebruik krijg ik alleen de optie "Kopen" en dat is 1 maand. ;( (heb nog wel 18 maanden staan, maar geen abo).

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Louw Post schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:15:
[...]

Iemand een idee hoe ik 3 maanden selecteer voor Game Pass. Als ik de link gebruik krijg ik alleen de optie "Kopen" en dat is 1 maand. ;( (heb nog wel 18 maanden staan, maar geen abo).
Blijvende klanten kunnen wederom niet profiteren van deze actie. :X

Zit te twijfelen tussen Fall Out 4 of Dark Souls 3. Ik neig meer naar DS3.

Sagat schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:13:
[...]

Bofkont! jouw versie had wel speed die in de buurt kwam van de arcade versie en 16 chars ipv de measly 8 waar ik het mee moest doen. Oh en mijn versie koste 250 gulden :o

Zelf 'jouw' versie gekocht toen deze al tijdje uit was, koste toen nog maar 80 gulden, daar was ik wel blij mee.
offtopic:
En nog versies voor de ps2, org xbox, hd remix.....en mogelijk komen de 30 anniversary collection en of de switch versie (2 nieuwe charss!) er ook nog wel :X
Was er niet ook een cheat code waarmee je die snelheid kon aanpassen? Staat me iets van bij dat toentertijd dat een hot item was. Turbo had vier standen maar waren er nog 5 of 6 die je kon vrijschakelen daarmee. Maar mijn geheugen is wat blurry.. was rond 1994, dus al even geleden :X

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Games voor mij die ik nog wil spelen:

Sniper Elite 4: rond de 13 euro
Far Cry 5 met de Vietnam uitbreiding: rond de 25 euro....

https://xbox-store-checke...iper-Elite-4/bz5vlvx84stw

Maar met mijn huidige tijd en de beta van BF5 begin september ben ik bang dat ik beide games niet eens voor 20% ga spelen.... Ghost Recon Wildlands ligt ook nog te wachten.....

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 19-07-2018 09:13 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:27

JSchut

.....

Werkt dat nog steeds met die Gift Cards? Of kan dit niet meer?

Ben voornamelijk geinteresseerd in:
- F1 2017
- Flatout 4
- Micro Machines

Had iets gelezen dat het nog wel kan maar dat je dan een CC moet toevoegen aan je account in dat land. Maarja ik heb natuurlijk geen Turkse CC :P

[ Voor 34% gewijzigd door JSchut op 19-07-2018 09:15 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:54:
[...]

Was er niet ook een cheat code waarmee je die snelheid kon aanpassen? Staat me iets van bij dat toentertijd dat een hot item was. Turbo had vier standen maar waren er nog 5 of 6 die je kon vrijschakelen daarmee. Maar mijn geheugen is wat blurry.. was rond 1994, dus al even geleden :X
Yup: standaad tot en met 4 sterren, met cheat tot en met 10 (pin me niet vast op een speed ster meer of minder, is inderdaad tijdje terug :P )

Ik heb de cart en de snes nog liggen. Speel echter meestal hd remix als ik zin heb in sf2.
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:12:
Mijn duurste game was denk ik Final Fantasy 8 voor op de PSX voor 139 gulden. :) Had het hoesje laatst nog gevonden met daarop de verkoopsticker die je er alleen afkreeg met nucleaire middelen :P

Ik verbaasde me er toen al over dat de Nintendo games zo verschrikkelijk duur konden zijn. Volgens mij kwam dat voornamelijk door de cartridges?
Yup, en dan aantal Mbits. sf2 was destijds de grootste game, vandaar dat deze zo achterlijk duur was (plus toendertjd de populairste arcade game, dus ze wisten dat mensen graag de game wilden.
Maar 250 is niets, neo game carts waren destijds helemaal belachlijke prijzen (en nu nog erger omdat ze schaars zijn!) , maar goed dit is meer een discussie voor het retro forum.

[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 19-07-2018 09:31 ]

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:13:
[...]

offtopic:
Heb bij Future Zone Kruiskade nog Street Fighter The Movie gekocht, inclusief Sega Saturn Fightstick en Japanse importkosten voor een schappelijke 550 gulden :*)

justifire schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:37:
[...]

No brainer, DS3 !
De DLC is trouwens ook zeker de moeite waard, dus indien mogelijk ga voor de deluxe version.
Hangt nogal van je smaak af zou ik zeggen, die twee games zijn in de verste verte niet te vergelijken. Genoeg mensen die dark souls in frustratie aan de kant gooien maar honderden uren in fallout door kunnen brengen.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Hangt nogal van je smaak af zou ik zeggen, die twee games zijn in de verste verte niet te vergelijken. Genoeg mensen die dark souls in frustratie aan de kant gooien maar honderden uren in fallout door kunnen brengen.
Meeste hier op het forum weten mijn smaak wel ondertussen ;)

Geef dan ook mijn persoonlijke mening op zijn vraag.
Zelf Fallout 4 tot halverwege gespeeld, toen werd het me echt te saai, weet niet wat het is maar vond Fallout 3 en New Vegas stukken beter.

Darks Souls 3 heb ik daarintegen drie keer uitgespeeld (1000G) incl. DLC
Speel af en toe nog wel eens een stukje, blijft erg vet :)
En de multiplayer kan voor sommigen ook een goede replayability reden zijn.

justifire schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:50:
[...]

Geef dan ook mijn mening op zijn vraag.
Zelf Fallout 4 tot halverwege gespeeld, toen werd het me echt te saai, weet niet wat het is maar vond Fallout 3 en New Vegas stukken beter.

Darks Souls 3 heb ik darintegen drie keer uitgespeeld (1000G) incl. DLC
Op naar Sekiro, shadow dies twice! 8)

De sale is volgens mij online. Op trueachievements staat de lijst (browser blocked de website, dus directe link kan ik niet geven)

Oeeeeeeeeeh. Giana Sisters, Twisted Dreams, met 75% korting voor 3,75 dollar! Buy it now! Buy it now!

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2018 09:56 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

justifire schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:50:
[...]

Geef dan ook mijn persoonlijke mening op zijn vraag.

Darks Souls 3 heb ik daarintegen drie keer uitgespeeld (1000G) incl. DLC
Hier hetzelfde. Echt kunnen genieten van Fallout 3 en New Vegas, maar 4 kan me echt niet vasthouden.

Dark Souls 3 heb ik op de pc en daar kon ik al niet voorbij de eerste boss komen met een vijftal keer proberen, dus die had ik uit frustratie al laten liggen, terwijl het me wel een erg coole game lijkt. Is het met controller misschien wat makkelijker te spelen?

Tot nu toe in de sale al 4 games gekocht:
AereA en The Adventure Pals om co-op te spelen met m'n vriendin.
Hellblade: Senua's Sacrifice en Rise of the Tomb Raider: 20-jarig jubileum voor de volgens mij goede singleplayer. :)

Zit nog te twijfelen over Scribblenauts Showdown, maar lijkt me nog een beetje prijzig voor een simpel spelletje om af en toe eens co-op te doen.

• Tits
Sale al bekend?:-)
Louw Post schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Hier hetzelfde. Echt kunnen genieten van Fallout 3 en New Vegas, maar 4 kan me echt niet vasthouden.

Dark Souls 3 heb ik op de pc en daar kon ik al niet voorbij de eerste boss komen met een vijftal keer proberen, dus die had ik uit frustratie al laten liggen, terwijl het me wel een erg coole game lijkt. Is het met controller misschien wat makkelijker te spelen?

Hellblade: Senua's Sacrifice en Rise of the Tomb Raider: 20-jarig jubileum voor de volgens mij goede singleplayer. :)

Zit nog te twijfelen over Scribblenauts Showdown, maar lijkt me nog een beetje prijzig voor een simpel spelletje om af en toe eens co-op te doen.
Als je na vijf keer proberen opgeeft is de Dark Souls serie gewoonweg niets voor jou :)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 08:00:
Ultimate Game Sale runs from 19-30 July and features up to 65% off on more than 700 titles (XBL Gold members save additional 10% on select titles). See the full list of Xbox titles on sale here:

https://majornelson.com/2...timate-game-sale-is-back/

[afbeelding]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Finraziel schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Ik speel cuphead zo nu en dan dus weet alles van frustatie games :+

Weet alleen niet of deze game mij zo lang blijft boeien en dan is 32 euro wel voor gevoel veel meer als 17,50 euro voor de game zonder DLC.

icy schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:21:
[...]

Ik speel cuphead zo nu en dan dus weet alles van frustatie games :+

Weet alleen niet of deze game mij zo lang blijft boeien en dan is 32 euro wel voor gevoel veel meer als 17,50 euro voor de game zonder DLC.
Ik zou de base game gewoon kopen. DS3 is echt een briljante game en heb me er echt enorm mee vermaakt. Het is echter wel een lastige game. Niet zozeer alleen vanwege de difficulty, maar ook vanwege dat je hand totaal niet wordt vastgehouden. :)

Cuphead is natuurlijk ook een moeilijke game, maar het is gewoon een platformer met een heel duidelijk en helder doel. Daarmee is het totaal niet te vergelijken met DS3.

Ik heb in de sale twee games gekocht waar ik altijd wel naar heb gekeken, maar ze gewoonweg te duur vond voor het aantal uur wat ze aan gametijd bieden. Dat zijn Tacoma en Black the Fall. Verder zit er weinig voor mij bij.

Edit:

Ik zat toevallig ook bij de 360 games te kijken, maar wat ik me afvroeg... Als ik digitaal een 360 game koop (Blue Dragon), kan ik dan verder gaan waar ik ooit gebleven was met mijn discversie in de jaren stilletjes?

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2018 10:44 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:38:
[...]

Edit:

Ik zat toevallig ook bij de 360 games te kijken, maar wat ik me afvroeg... Als ik digitaal een 360 game koop (Blue Dragon), kan ik dan verder gaan waar ik ooit gebleven was met mijn discversie in de jaren stilletjes?
Als je je save game in de cloud storage hebt opgeslagen wel. Dat gebeurde volgens mij niet automatisch vroeger. Hij kan niet op afstand je oude hdd uitlezen voor je save helaas. :o

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]
Ik zou de base game gewoon kopen. DS3 is echt een briljante game en heb me er echt enorm mee vermaakt. Het is echter wel een lastige game. Niet zozeer alleen vanwege de difficulty, maar ook vanwege dat je hand totaal niet wordt vastgehouden. :)
Ah, daar heb je wel meer games van.

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Als je je save game in de cloud storage hebt opgeslagen wel. Dat gebeurde volgens mij niet automatisch vroeger. Hij kan niet op afstand je oude hdd uitlezen voor je save helaas. :o
ja dat is wel jammer, heb een usb stick met veel xbox 360 saves.. maar ms geeft geen mogelijkheid om dat naar de cloud te moven (via je xbox one s/x)...

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 16:59
quorumz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:20:
[...]

ja dat is wel jammer, heb een usb stick met veel xbox 360 saves.. maar ms geeft geen mogelijkheid om dat naar de cloud te moven (via je xbox one s/x)...
Kan je dat niet ergens via een 360 proberen dan? Als het echt veel belangrijke saves zijn zou ik zelfs tweedehands een optie vinden.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

sigmundfreund schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:22:
[...]

Kan je dat niet ergens via een 360 proberen dan? Als het echt veel belangrijke saves zijn zou ik zelfs tweedehands een optie vinden.
Dat heeft toch geen zin ? Die save games stonden/staan waarschijnlijk lokaal op zijn oude 360 en die moet je verplaatsen naar de cloud. Ik heb dat destijds ook gedaan met mijn eigen account en die van mijn zoon. Gewoon één voor één alle save games langs gegaan op de 360 en een move gedaan.

Je kan dus wel op een andere xbox 360 inloggen, maar dan heb je dus niet de save games op je hdd staan.

Verwijderd

quorumz schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:20:
[...]

Toen ik mijn 360 weg deed ben ik een uur bezig geweest met saves uploaden. Toevallig heb ik geen enkel spel die ik nu wil spelen overgezet. :)

Nu BC wat leuker wordt (RDR bijvoorbeeld) vind ik het ergens jammer. Aan de andere kant, heb ik nog best wat moderne spellen waar ik niet eens aan begonnen ben. :)
sigmundfreund schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:22:
[...]

nah, niet dat het zo belangrijk is, hm had het wel via mijn zus haar 360 erin kunnen prikken, aanloggen en moven naar cloud. scheelt gewoon bij sommige x360 titels voor gold waar ik helft van de achievements heb maar geen zin/tijd om er opnieuw door te lopen.

Gelukkig is de xbox sale ook niet spectaculair (heb al veel en het vaak hetzelfde in de aanbieding, misschien shadow of war story expansion pass cheap halen hoewel dat een game is waar ik zowat geen tijd voor heb)... en had stiekem de hoop dat the bunker gewoon in de game pass zou komen
MRE-Inc schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Dat heeft toch geen zin ? Die save games stonden/staan waarschijnlijk lokaal op zijn oude 360 en die moet je verplaatsen naar de cloud. Ik heb dat destijds ook gedaan met mijn eigen account en die van mijn zoon. Gewoon één voor één alle save games langs gegaan op de 360 en een move gedaan.

Je kan dus wel op een andere xbox 360 inloggen, maar dan heb je dus niet de save games op je hdd staan.
heb nog een jtagged xbox 360 rondslingeren, zou 'moeite" moeten doen om die aan sluiten, hopen dat die nog start en zooi even naar usb moven.."even" ..en dan op een normale 360 uploaden.. ja ach...
360 tijd is beetje over..zie ik met elk spel wat ik start ondertussen... als ik splinter cell conviction start denk ik ook..ja ik zie dat het toen erg nice was maar het ziet er gewoon niet meer uit en controls zouden ook wel beter mogen..dus ubisoft e3 2019, kom op met die nieuwe splinter cell!

[ Voor 38% gewijzigd door quorumz op 19-07-2018 11:30 ]

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Was dat zo? Ik heb hier nog een 360 staan (nooit weggedaan), maar daar deed hij wel alle saves automatisch, mogelijk in de eerste jaren dat dit niet zo was (ik zat ps3), maar met die laatste interface update ging dat wel automatisch.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Was dat zo? Ik heb hier nog een 360 staan (nooit weggedaan), maar daar deed hij wel alle saves automatisch, mogelijk in de eerste jaren dat dit niet zo was (ik zat ps3), maar met die laatste interface update ging dat wel automatisch.
nee dat was absoluut niet zo (saven naar cloud), wellicht dat je later de default opslag locatie voor saves hebt aangepast? Denk dat voor een heleboel toen "cloud" iets aparts was terwijl het nu "normaal" is..

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Volgens mij moest je het handmatig omzetten als je gold had toen cloud storage werd geïntroduceerd. Weer volgens mij: zat het in de dialoog als je gold activeerde nadat cloud storage was geïntroduceerd.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:42:
[...]

Volgens mij moest je het handmatig omzetten als je gold had toen cloud storage werd geïntroduceerd. Weer volgens mij: zat het in de dialoog als je gold activeerde nadat cloud storage was geïntroduceerd.
Even opgezocht, was inderdaad pas 6 jaar later.
https://www.groovypost.co...rage-save-games-and-more/

Ik heb geen idee wanneer ik mijn X360 gekocht heb, zal dan wel rond die periode zijn geweest :P

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:44:
[...]

Even opgezocht, was inderdaad pas 6 jaar later.
https://www.groovypost.co...rage-save-games-and-more/

Ik heb geen idee wanneer ik mijn X360 gekocht heb, zal dan wel rond die periode zijn geweest :P
Toch mooi dat we allemaal een stukje xbox geschiedenis krijgen. Alleen jammer voor @uchiha tijntje dat hij opnieuw kan beginnen met zijn blauwe draak. :(
[...]

Cuphead is natuurlijk ook een moeilijke game, maar het is gewoon een platformer met een heel duidelijk en helder doel. Daarmee is het totaal niet te vergelijken met DS3.

Ik heb in de sale twee games gekocht waar ik altijd wel naar heb gekeken, maar ze gewoonweg te duur vond voor het aantal uur wat ze aan gametijd bieden. Dat zijn Tacoma en Black the Fall. Verder zit er weinig voor mij bij.

Edit:

Get Even ?

Vind het een heerlijke sale, goed voor de portemonnee !
Veel mooie titels die ik al heb en verders niets interessants :9

Ben dit jaar nog wel zoet met Vermintide 2.
Tussendoor maar proberen om Nier Automata af te maken, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield 5, Ashen te spelen en alle nog uitkomende dlc's af te werken :+

[...]

Ik vond op bepaalde vlakken FO3 en NV ook beter, maar toch heb ik bijna 400 uur in de PC versie van FO4 zitten, nog een playthrough op de Xbox, en ben hem nu weer in VR aan het spelen. Maar ieder zijn smaak :)

DS1 vond ik leuk, maar DS2 ben ik echt een beetje op afgeknapt, ik vond sommige dingen echt cheap en kreeg veel minder voldoening van verkennen dan in DS1. Ik weet dat DS3 beter zou moeten zijn, maar toch heeft me dat tot nu toe een beetje tegengehouden.

Wat oude saves betreft ben ik zelf trouwens iemand die als ik een game een tijdje niet gespeeld heb echt veel moeite heeft met een oude save oppakken. Dan heb ik het gevoel dat ik maar liever gewoon weer vanaf het begin start, hoewel dat dus ook weer extra tijd kost en ik kom toch al niet door mijn backlog heen :+

Gamertag: FinrazielNL

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:27

JSchut

.....

[...]

Ben benieuwd of AereA je bevalt. Kijk ook altijd met een schuin oog naar deze game. 10 euro is wel een mooi prijsje.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Net een Xbox One S zonder games kunnen overnemen van een medetweaker en nu is er een sale, dat is fijn :)

Ik denk dat ik de volgende ga aanschaffen:
- FIFA 18 (€17,50)
- Titanfall 2 (€6)
- Rocket League (€20. Heb deze al op pc en deze is niet in sale, dus twijfel. Misschien ergens anders kopen.)
Edit: Ik zie dat Rocket League ook in de game pass zit, waarvan je 3 maanden voor 10 euro kan krijgen tijdens de sale.

Ik zoek met name games die ook leuk zijn met 2 personen, voor onder de 20 euro of een single player pareltje. Iemand nog aanraders?

[ Voor 15% gewijzigd door Tk55 op 19-07-2018 13:47 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Op iBood nu een aantal Xbox One games te koop, met best wel scherpe prijzen:
http://www.ibood.com/elec...39291/4102/ps4-xb1-games/

Zat te twijfelen over Scribblenauts in de sale, maar die heb ik nu maar op iBood besteld hehe :)
Pagina: 1 ... 92 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.