Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.665 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Tk55 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:39:
Net een Xbox One S zonder games kunnen overnemen van een medetweaker en nu is er een sale, dat is fijn :)

Ik denk dat ik de volgende ga aanschaffen:
- FIFA 18 (€17,50)
- Titanfall 2 (€6)
- Rocket League (€20. Heb deze al op pc en deze is niet in sale, dus twijfel. Misschien ergens anders kopen.)
Edit: Ik zie dat Rocket League ook in de game pass zit, waarvan je 3 maanden voor 10 euro kan krijgen tijdens de sale.

Ik zoek met name games die ook leuk zijn met 2 personen, voor onder de 20 euro of een single player pareltje. Iemand nog aanraders?
Volgens mij zag ik de batman goty voor 15 euo bij ibood? veel goed gameplay voor zeer klein prijsje.

2 players? Street fighter!!!!!!!! :Y
Helaas nog steeds geen 5 op de xbox, maar 4 en sf30ani collection wel.
DBZ fighter en tekken 7 zijn natuurlijk ook fijne fighers en killer instinct is ook (weer) in de reclame.

trackmania is ook lollig in split screen.
Maar als je toch voor gamepass gaat, dan zit er in principe al een behoorlijk aantal leuke 2 player games, waaronder ook een paar klassieke2d fighters (kfo98 en garou MOW uit mijn hoofd) maar toegegeven die grafics zagen er toen al niet zo mooi uit vergeleken met de andere fighters van toen (x-men cota vs kof98) dus ja kan me voorstellen dat als je geen fan bent dat dit niet helpt, maar zijn wel goede games.

10 second ninja DONE

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:39:
Net een Xbox One S zonder games kunnen overnemen van een medetweaker en nu is er een sale, dat is fijn :)

Ik denk dat ik de volgende ga aanschaffen:
- FIFA 18 (€17,50)
- Titanfall 2 (€6)
- Rocket League (€20. Heb deze al op pc en deze is niet in sale, dus twijfel. Misschien ergens anders kopen.)
Edit: Ik zie dat Rocket League ook in de game pass zit, waarvan je 3 maanden voor 10 euro kan krijgen tijdens de sale.

Ik zoek met name games die ook leuk zijn met 2 personen, voor onder de 20 euro of een single player pareltje. Iemand nog aanraders?
FIFA 18 en Titanfall 2 zijn, met nog heel wat andere spellen, ook beschikbaar via EA access voor €25 per jaar. Misschien zit daar nog wat leuks bij?

https://www.microsoft.com...-access/cfq7ttc0k5dh/0004
Wikipedia: EA Access

edit:
FIFA 18 is nog niet beschikbaar via EA access, ook al schijnt deze gisteravond wel even zo vermeld te hebben gestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door MartijnS72 op 19-07-2018 15:48 ]

Sale is niet zo heel denderend. Er staan nog aardig wat games in die ik nog best wil hebben, maar ik ga geen 15 euro betalen voor een game van een paar jaar oud. Valt me ook nog steeds op dat veel 360 DLC zo duur is. 15 euro voor wat Mass Effect 3 DLC is toch belachelijk?

Heb inderdaad ook maar weinig savegames over gezet naar online, dus daar ga ik wel wat missen, maar op zich is het ook niet erg om Burnout Revenge weer vanaf 0 te beginnen (wat overigens ook nog steeds een aanrader is, zeker voor multiplayer). Gewoon even goed kijken naar wat nog backwards compatible is.

Grafisch kan het niet allemaal mee komen, maar voor bv Conviction vind ik het nog wel mee vallen. En zo'n game wil ik toch wel weer vanaf het begin beginnen, dus dan maakt een verloren savegame me ook weinig uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Nou werd hier laatst gesproken over het installeren van games van schijf en of je ze gewoon vanaf internet laat installeren... Ik had Destiny met alle DLC voor een habbekrats op de kop getikt dus schuif die er in, heb de hond even eten gegeven en kom terug om te zien dat hij al gestart kon worden.

Ik denk "Cool! Toch fijn dat systeem waarbij je tegenwoordig al kan starten voordat alles klaar is omdat hij eerst de begin levels installeert!"

Accepteer de voorwaarden... ok... ennn.... ik krijg in de game alsnog een tellertje te zien hoe de rest geïnstalleerd wordt! 8)7 |:(

Ik weet niet wie hier nou achterlijk is, Microsoft of Bungie, maar dit slaat helemaal nergens op jongens... mensen blij maken met een dooie mus noemen we dat hier in Nederland ;w

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 19:47:
Nou werd hier laatst gesproken over het installeren van games van schijf en of je ze gewoon vanaf internet laat installeren... Ik had Destiny met alle DLC voor een habbekrats op de kop getikt dus schuif die er in, heb de hond even eten gegeven en kom terug om te zien dat hij al gestart kon worden.

Ik denk "Cool! Toch fijn dat systeem waarbij je tegenwoordig al kan starten voordat alles klaar is omdat hij eerst de begin levels installeert!"

Accepteer de voorwaarden... ok... ennn.... ik krijg in de game alsnog een tellertje te zien hoe de rest geïnstalleerd wordt! 8)7 |:(

Ik weet niet wie hier nou achterlijk is, Microsoft of Bungie, maar dit slaat helemaal nergens op jongens... mensen blij maken met een dooie mus noemen we dat hier in Nederland ;w
Op zich is twee uur wachten als je al bijna 4 jaar gewacht hebt om te spelen nog wel te overzien. :)

Maar ben het eens dat ready to start nergens op slaat. Net als de achievement tracker die erg vaak niet ingesteld is door de ontwikkelaars. Voor derest bevalt de One me wel. :+

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

Dat nieuwe systeem waarbij je games vroeger kan starten werkt toch alleen met games waarbij de developers de ondersteuning ervoor ingebouwd hebben?

Die 'oude' ready to start (/play?) bestaat al een tijd en slaat inderdaad nergens op. Alleen een menu is dan klaar voor je. :p

Verwijderd

Weet je wat we nodig hebben in Xbox land? Een goede, harde fps. Vroeger (toen alles briljant was) regende het Cod, BF (vooral BC2) Gears en Halo. Je kon helemaal tekeer in goed uitgewerkte knalfestijnen. Ik krijg steeds kriebels om eens lomp hard te gaan fraggen maar er is niet veel soeps voor mijn gevoel.

RB6 is een top spel maar ik vind het alleen leuk met anderen, net als BF spellen. En dan is het eigenlijk alweer niet leuk omdat je te veel easy potjes hebt. CoD is al jaren pet (muv BO3). Halo 5 ben ik klaar mee en Gears ben ik totaal niet goed in. (en wil ik ook geen tijd in stoppen om het wel te worden). Titan fall 1 was tiptop, maar de mp van 2 was niet heel boeiend.

Singleplayer was Doom een parel net als de eerste twee nieuwe Wolfensteins. Maar dat bevredigt de kriebel om anderen te ownen niet.

Mis ik briljante mp fps shooters of is het gewoon wat karig tot de nieuwe Halo?

tot een goede fps weet ik me wel te vermaken met platformers en de betere verzamelspellen van Ubisoft hoor

En moet ik nou Nier kopen of Farcry 5 met dlc?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2018 21:38 ]

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 18:35

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Schitterend ;-) Was in april 2 weken in Turkije.

Een rekening geopend(ben van Turkse afkomst) en 100 euro gestort. Net geprobeerd en kan zonder VPN via xbox store van Turkije me aankopen doen 8)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 21:36:
Weet je wat we nodig hebben in Xbox land? Een goede, harde fps. Vroeger (toen alles briljant was) regende het Cod, BF (vooral BC2) Gears en Halo. Je kon helemaal tekeer in goed uitgewerkte knalfestijnen. Ik krijg steeds kriebels om eens lomp hard te gaan fraggen maar er is niet veel soeps voor mijn gevoel.

RB6 is een top spel maar ik vind het alleen leuk met anderen, net als BF spellen. En dan is het eigenlijk alweer niet leuk omdat je te veel easy potjes hebt. CoD is al jaren pet (muv BO3). Halo 5 ben ik klaar mee en Gears ben ik totaal niet goed in. (en wil ik ook geen tijd in stoppen om het wel te worden). Titan fall 1 was tiptop, maar de mp van 2 was niet heel boeiend.

Singleplayer was Doom een parel net als de eerste twee nieuwe Wolfensteins. Maar dat bevredigt de kriebel om anderen te ownen niet.

tot een goede fps weet ik me wel te vermaken met platformers en de betere verzamelspellen van Ubisoft hoor

Nier !
Far Cry 5 is imho bagger (dlc is dan wel weer aardig maar ook het geld niet waard)
Kijk maar op metacritic of onder kopje best verkochte spellen in de store : Nier.

Hopelijk komt Quake Champions of de nieuwe Unreal ooit nog naar de consoles, man wat mis ik Q3A !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ben zelf niet zo'n multiplayert, maar volgens een collega is Doom in multi ook erg tof. Dat geprobeerd?

En ja was niet echt zo erg om een paar uur te wachten op Destiny, het was meer dat ik positief verrast was dat hij al gestart kon worden, om vervolgens de deksel op mijn neus te krijgen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 19-07-2018 23:16 ]

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 23:15:
[...]

Ben zelf niet zo'n multiplayert, maar volgens een collega is Doom in multi ook erg tof. Dat geprobeerd?

En ja was niet echt zo erg om een paar uur te wachten op Destiny, het was meer dat ik positief verrast was dat hij al gestart kon worden, om vervolgens de deksel op mijn neus te krijgen :P
Doom was zo vingerlikkend goed in single-player dat ik de mp geen kans heb gegeven eerlijk gezegd. Het haalde het niveau van de single player ervaring in elk geval niet. Doom was een van de weinige spellen dat ik nogmaals speelde toen ik alle achievements al had.

Snapte je punt mbt ready to play wel hoor. Wou gewoon een grap maken. :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat zijn twee totaal verschillende spellen dus kiezen wordt gewoon lastig. Ik vind Far Cry 5 in ieder geval wel vermakelijk en de DLC is wel de moeite waard maar totaal anders dan het spel zelf. Bonus bij de Season Pass is dan ook nog eens Far Cry 3. :P

"When you grow up your heart dies"

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe is Sniper Elite 4 tov Sniper Elite 3 ? Ik heb 3 dus gespeeld en vond het erg leuk. Heb zelf de stealth aanpak gedaan de hele game. Geeft mij meer voldoening dat in Rambo style erdoor heen, maar als het weerk compleet hetzelfde is maar dan iets andere setting, dan denk ik er nog wel even over na.

En wat @Martinspire zegt, ben ik het mee eens. Sommige 360 games en DLC voor 15+ euro. Echt games van 2010 en nog eerder. Daar begin ik niet meer aan. Zelfs RDR begin ik niet meer aan als BC game ondanks dat ik het in 2010 grijs heb gespeeld. Graphic wise komt het gewoon niet meer mee.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 00:57:
Hoe is Sniper Elite 4 tov Sniper Elite 3 ? Ik heb 3 dus gespeeld en vond het erg leuk. Heb zelf de stealth aanpak gedaan de hele game. Geeft mij meer voldoening dat in Rambo style erdoor heen, maar als het weer compleet hetzelfde is maar dan iets andere setting, dan denk ik er nog wel even over na.
Deel 3 was in Afrika, deel 4 is in Italië. Dat is wel het grootste verschil volgens mij.

Coop lijkt me nog wel leuk om te doen, maar heb ik voor beide games eigenlijk niet gedaan (geef maar een gil daarvoor trouwens). Het is wel weer wat beter afgewerkt, van wat ik gespeeld heb, maar op de 1 of andere manier heb ik hem niet verder gespeeld. Vond vooral rambo-manier wat te makkelijk werken eigenlijk (al speel ik dat soort games nooit moeilijk).

Sale is leuk voor mensen die de games nog niet hebben, maar echt goede aanbiedingen vind ik het eigenlijk niet. Maar voor de komende paar maanden is het waarschijnlijk voor de digitale versie de laagste prijs die je voorlopig gaat vinden.

Van die 360 titels heb ik de laatste maanden nog wel het 1 en ander aangeschaft omdat ik ze destijds op de 360 illegaal gespeeld heb en het zo even goed wil maken :>
Wat ik echter bedoelde was dat niet alleen de games nog vrij duur zijn, maar vooral de DLC nooit meer afgeprijsd wordt. 15 euro voor 10 jaar oude DLC van een 5 tal korte missies zie ik niet echt zijn geld nog waard.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 20-07-2018 01:49 ]

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 00:57:
Hoe is Sniper Elite 4 tov Sniper Elite 3 ? Ik heb 3 dus gespeeld en vond het erg leuk. Heb zelf de stealth aanpak gedaan de hele game. Geeft mij meer voldoening dat in Rambo style erdoor heen, maar als het weerk compleet hetzelfde is maar dan iets andere setting, dan denk ik er nog wel even over na.

En wat @Martinspire zegt, ben ik het mee eens. Sommige 360 games en DLC voor 15+ euro. Echt games van 2010 en nog eerder. Daar begin ik niet meer aan. Zelfs RDR begin ik niet meer aan als BC game ondanks dat ik het in 2010 grijs heb gespeeld. Graphic wise komt het gewoon niet meer mee.
Ik zie weinig verschil tov 3. Behalve dat snipen op de moeilijkste stand flink lastiger is. Je hebt nul hulp met schieten omdat je geenhud hebt. Ook is er nu een rangefinder op je gun. Dat maakt het stiekem ook lastiger omdat je vergeet waar hij staat. Althans ik.

Wel leuke dingen op de hoogste stand. Reload met kogels in magazijn? Kogels weg.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Louw Post schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:19:
Dat nieuwe systeem waarbij je games vroeger kan starten werkt toch alleen met games waarbij de developers de ondersteuning ervoor ingebouwd hebben?

Die 'oude' ready to start (/play?) bestaat al een tijd en slaat inderdaad nergens op. Alleen een menu is dan klaar voor je. :p
Hmmm bij doom kon ik op 30% al starten (maar niet gedaan nog :X ) bij trials rise of the blood dragon kon ik ook op zo'n percentage starten, en dat werkte precies zoals ik zou verwachten. Daar 3 levels ofzo gespeed en ging dus perfect.

10 second ninja DONE

Voordat iedereen "klaagt" over dat niet alles "FastStart" wat iets anders is dan "Ready to Start"...:

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/faststart

bovenstaand trieste rijtje wordt "al" gesupport...(hm en zo te zien met titels uit gamepass eerst)

During Microsoft's pre-E3 event, Xbox Game Pass exec Ashley Speicher hit the stage to announce several games newly available on the service today (Fallout 4, Elder Scrolls Online and The Division), plus a new feature. Called "FastStart" it's designed to get subscribers with playing their games even faster, by applying machine learning to download just the necessary parts of a game first, unlike the Ready to Start system configured manually by developers that has been a part of the system since it launched.

Speicher said it would get games going twice as fast as before (if launching a title used to take 30 minutes of downloading, you can expect it to take only 15 minutes now), and will launch in the June Xbox One update for application to "select" titles (there will be a list available on the FAQ here). Better yet, while it will start off on Xbox Game Pass titles in English, it will eventually expand to games in more languages, and other games on Xbox even if you're not using Game Pass.

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/faststart#faqSection

• MRE-Inc

MRE-Inc

quorumz schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:35:
Voordat iedereen "klaagt" over dat niet alles "FastStart" wat iets anders is dan "Ready to Start"...:
(if launching a title used to take 30 minutes of downloading, you can expect it to take only 15 minutes now),
Dit heeft dus niks met hogere downloadsnelheden te maken als ik het goed begrijp maar puur op basis van machine learning er voor zorgen dat echt datgene wat je nodig hebt om te spelen, ook daadwerkelijk gedownload wordt.

Dus ipv A - intro en B - cutscene filmpje - C - menu dingen - D - Multiplayer dingen - E - level 1 wordt dus nu direct E gedownload ?

Overigens haal ik bij digitale games nooit veel hoger dan 220mbit aan download snelheid. Vraag me af of daar een cap op zit aangezien ik veel meer bandbreedte heb. Ben wel benieuwd om anderen met bv 500mbit glasvezel de lijn wel dicht trekken.

MRE-Inc schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Dit heeft dus niks met hogere downloadsnelheden te maken als ik het goed begrijp maar puur op basis van machine learning er voor zorgen dat echt datgene wat je nodig hebt om te spelen, ook daadwerkelijk gedownload wordt.

Dus ipv A - intro en B - cutscene filmpje - C - menu dingen - D - Multiplayer dingen - E - level 1 wordt dus nu direct E gedownload ?

Overigens haal ik bij digitale games nooit veel hoger dan 220mbit aan download snelheid. Vraag me af of daar een cap op zit aangezien ik veel meer bandbreedte heb. Ben wel benieuwd om anderen met bv 500mbit glasvezel de lijn wel dicht trekken.
Aan het begin haalde ik soms 400 (toen ze dat eindelijk eens gefixed hadden in een update), het is idd al een tijd rond die 220 maar tot mijn verbazing haalde ik met far cry 5 dlc wel 320 oid. Ligt wellicht aan de drukte, hoeveel mensen dan ook nog eens dezelfde titel downloaden, of het een oudere of nieuwe titel is (wellicht verschillende storage tiers erachter)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hmmm, ik dacht dat voor een console 80-100 mb uit max 200 niet verkeerd was, maar als ik het zo lees kan het dus nog steeds beter. Hebben jullie allemaal portforwarding gedaan? en idd google dns? Ik moet toegeven dat ik na mijn verhuizing lui was en alles behoorlijk default heb laten staan :)

10 second ninja DONE

Ik heb Ziggo 200 Mbps, maar de downloadsnelheid van de Xbox zwabbert meer een beetje tussen de 50 en 100. Dat terwijl Steam de 200 Mbps wel zo goed als altijd dicht trekt, dus het ligt niet aan mijn verbinding. En ja, Xbox is bedraad aangesloten, zelfs direct op het modem waar de PC er nog een switch tussen heeft.

En duidelijk van die ready to start dan. Fast start is de nieuwe functie die eigenlijk vooral bij games die toch al in 2 minuten gedownload waren beschikbaar is (Pacman? really?), en bij games die zich er bijzonder voor lenen zoals sommige Telltale games... Ready to start... is een download scherm met een thema van de game die je download? :S Anyway, nu weten we dat, hoeven we daar niet meer door gefopt te worden :P

edit: Hmm ik heb ook niks aan port forwarding gedaan... Eerlijk gezegd vind ik het ook nogal onzin dat dat nodig zou zijn om hogere download snelheden te halen (ja misschien werkt het wel, maar ik vind het dan nogal een beetje krakkemikkige oplossing van Microsoft, zie niet waar dat nodig voor zou moeten zijn).

edit2: Trouwens, valt me ook een beetje tegen van Microsoft dat er nog maar zo weinig titels ondersteund zijn. Het lijkt me niet bepaald moeilijk te implementeren voor meer games. Microsoft kan lijkt me makkelijk in een dev omgeving een tracker mee laten lopen die bekijkt welke files benaderd worden terwijl iemand de game opstart en even door het eerste level heen speelt. Zet er één iemand op en je kan elke dag een paar games aan die lijst toevoegen lijkt me. Maar ja, machine learning he... klinkt alsof het een moeilijke oplossing is voor een makkelijk probleem (of het is onzin uit de duim van de marketing machine).

[ Voor 39% gewijzigd door Finraziel op 20-07-2018 08:28 ]

• Louw Post
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

MRE-Inc schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:06:
[...]
Zit hier met een 500mbit verbinding ook altijd tussen de 200-300mbit bij het downloaden van een game, aangesloten met kabel. Ben toch sneller gewend van bijvoorbeeld een Steam, Origin of zelfs Uplay. :-(

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:21:
Ik heb Ziggo 200 Mbps, maar de downloadsnelheid van de Xbox zwabbert meer een beetje tussen de 50 en 100. Dat terwijl Steam de 200 Mbps wel zo goed als altijd dicht trekt, dus het ligt niet aan mijn verbinding. En ja, Xbox is bedraad aangesloten, zelfs direct op het modem waar de PC er nog een switch tussen heeft.

En duidelijk van die ready to start dan. Fast start is de nieuwe functie die eigenlijk vooral bij games die toch al in 2 minuten gedownload waren beschikbaar is (Pacman? really?), en bij games die zich er bijzonder voor lenen zoals sommige Telltale games... Ready to start... is een download scherm met een thema van de game die je download? :S Anyway, nu weten we dat, hoeven we daar niet meer door gefopt te worden :P

edit: Hmm ik heb ook niks aan port forwarding gedaan... Eerlijk gezegd vind ik het ook nogal onzin dat dat nodig zou zijn om hogere download snelheden te halen (ja misschien werkt het wel, maar ik vind het dan nogal een beetje krakkemikkige oplossing van Microsoft, zie niet waar dat nodig voor zou moeten zijn).

edit2: Trouwens, valt me ook een beetje tegen van Microsoft dat er nog maar zo weinig titels ondersteund zijn. Het lijkt me niet bepaald moeilijk te implementeren voor meer games. Microsoft kan lijkt me makkelijk in een dev omgeving een tracker mee laten lopen die bekijkt welke files benaderd worden terwijl iemand de game opstart en even door het eerste level heen speelt. Zet er één iemand op en je kan elke dag een paar games aan die lijst toevoegen lijkt me. Maar ja, machine learning he... klinkt alsof het een moeilijke oplossing is voor een makkelijk probleem (of het is onzin uit de duim van de marketing machine).
Ik ben dan telfort glas 200/200 maar je omschrijving is spot on, het zwabbert idd tussen 50-100, wel gaat mijn xbox via een gigabit switch naar mijn experiabox.
Mijn pc wil ik het niet over hebben, want die gaat va een 100mbit poortje naar de ExpBox :( die die overgens dan wel weer zo goed als 100% dicht trekt via steam idd.

Heb jij wel gepoortforward en eveuteel google dns genomen? (al hoewel dat laatste theoretisch toch de snelheid niet zou mogen beinvloeden......toch?)

edit:
Aan de ene kant ook weer niet heel raar dat de xbox niet alles lijkt te kunnen pakken........hoewel mensen
zullen er echt nog met 40, 20 of zelf 10mbit met het internet connecten.....aan de andere kant, juist van ms verwacht je dat ze dit goed voor elkaar hebben.
Wellicht is het gewoon zo dat ze zorgen dat het 'out of the box' werkt. En dat als dat niet goed genoeg is je idd geacht word om goed te tweaken in de poorten........?

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 20-07-2018 08:43 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ik heb 400mb/s Ziggo en mijn One X download via WiFi AC 5Ghz met 200mb/s.

Mijn gaming consoles en laptop download snelheid:

Steam: 400mb/s via kabel

PS4 Pro: 400mb/s via kabel

Xbox One X: 200mb/s via 5Ghz WiFi

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11 23:19
Ben begonnen met Death Squared (van GwG) en moet zeggen dat ik me er best mee kan vermaken :9

Gamertag: timmie271

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
Doom, Prey, Wolfenstein 2 en Dishonored 2 voor ongeveer 20 euro allen in Rusland is anders wel een nette prijs.

Twijfel tussen GTA en Bioshock. Zijn al dikwijls in sale geweest, maar heb ze altijd laten passeren. Vind het altijd zonde om "remasters" te kopen. Zeker bij Bioshock, waar ik het vooral doe voor Infinite en die is al gratis geweest via gold én, zoals ze alledrie, BC is.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:38:
Doom, Prey, Wolfenstein 2 en Dishonored 2 voor ongeveer 20 euro allen in Rusland is anders wel een nette prijs.
Allemaal bij elkaar of per stuk?

Zat ook al naar die bundles te kijken.

En de Metro Redux bundle komt er sowieso voor $7,50. Lang genoeg uitgesteld want hij is al een paar keer $10 geweest.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
Ereaser schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Allemaal bij elkaar of per stuk?

Zat ook al naar die bundles te kijken.

En de Metro Redux bundle komt er sowieso voor $7,50. Lang genoeg uitgesteld want hij is al een paar keer $10 geweest.
Prey & Dishonored 2 -> 10,15 euro

Doom & Wolfenstein 2 -> 12,12 euro

Bundels dus;)
Toch maar Flatout 4 gekocht, kpn het niet laten. Wilde eigenlijk ook nog Super Lucky's halen, maar ergens bang dat die simpel en aan korte kant is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11 18:55
Zojuist bij intertoys "Dying light: the following enhanced edition" gekocht voor €10,-
Nog maar bij enkele winkels beschikbaar, gaat uit voorraad. Hun website geeft aan dat die €15 kost, maar ik heb net vernomen dat het dus nog wat verder is afgeprijsd. Goedkoper dan de Microsoft store nu.

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:50:
Toch maar Flatout 4 gekocht, kpn het niet laten. Wilde eigenlijk ook nog Super Lucky's halen, maar ergens bang dat die simpel en aan korte kant is.
SLT is simpel en kort. (Als je tenminste overweg kan met een vaste camera in 3d platformers. Anders is hij alleen kort.) Maar wel erg goed allemaal. Heb er met veel plezier doorheen gelopen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

m0h4life schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:21:
Zojuist bij intertoys "Dying light: the following enhanced edition" gekocht voor €10,-
Nog maar bij enkele winkels beschikbaar, gaat uit voorraad. Hun website geeft aan dat die €15 kost, maar ik heb net vernomen dat het dus nog wat verder is afgeprijsd. Goedkoper dan de Microsoft store nu.
FYI, voor degene die dat willen of kunnen: 7.86 in de TUR store.

Xbox Live ID:Notna8310

Wom schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:50:
SLT moet je gewoon een keer spelen met een maandje game pass (of 3 maandjes game pass met de actie nu) :)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sagat schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 07:29:
[...]

Hmmm bij doom kon ik op 30% al starten (maar niet gedaan nog :X ) bij trials rise of the blood dragon kon ik ook op zo'n percentage starten, en dat werkte precies zoals ik zou verwachten. Daar 3 levels ofzo gespeed en ging dus perfect.
Excuses voor self qoute maar.....wilde vandaag missie 3 starten (had dus missie 0, 1 en 2 uit) en kreeg toen de melding 'this has not been dowloaded'
aargh.
Acht ja even kijken hoe ver die dl dan is.........queque is leeg? vaag? wel een melding dat de ubisoft club dl niet gelukt is. Nou ja, ok dl vastgelopen.......dat kan, even kijken of ik ergens een resume kan aanklikken of een verify data optie ala steam.........maar die zag ik dus niet? Uiteindelijk maar het spel verwijderd en opnieuw dl gestart. Maar wel irritant, weten jullie wellicht waar ik moet zijn? Want dit spel is met zijn 16gb nog relatief klein maar doom tikt volgens mij bijna de 100 aan..........die starte overigens wel prima op, maar desondanks heb ik wel angst dat als ik daar ooit ver mee kom ik hetzelfde probleem dan krijg.

Oh en vervolg vraag......bij de ps4 heb je in rest mode die oranje kleur........en zelfs bij de 360 zag ik altijd de knipperende powerbutton zodat ik wist dat er nog 'achtergrond processen waren' maar bij mijn one s heb ik volgens mij alles zo ingesteld dat achtergrond dl's mogelijk zouden moeten zijn, maar toch lijkt hij direct uit te gaan.........?

Thanks!

10 second ninja DONE

En dat was Nier Automata. Een bijzonder spel, laat ik het zo maar noemen. :)

Precies wat je van een echte japanse game mag verwachten… Fucked up en weird storylines, maar toch intrigerend :)

Het heeft echt hele gave momenten, maar ik ben gewoon niet zo goed in de hack en slash gameplay ala Bayonetta. Speelde de eerste playthrough dan ook op hard, maar uiteindelijk de B en C storylines op easy gespeeld, omdat ik uiteindelijk vooral wilde weten hoe het verhaal zich ging ontvouwen. Op easy hoef je zeer weinig te doen aangezien de AI vooral het grote werk doet :P En ook bijzonder... Je kunt diverse achievements kopen :o Dus in plaats van dat @uchiha tijntje 10 uur moest grinden voor alle upgrades van de wapens kon je dergelijke grind achievements met ingame geld gewoon kopen… Apart :)

Het is wel echt heel warm in mijn woonkamer, want voor de eerste keer heb ik mijn X gehoord! :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:07:
[...]

Oh en vervolg vraag......bij de ps4 heb je in rest mode die oranje kleur........en zelfs bij de 360 zag ik altijd de knipperende powerbutton zodat ik wist dat er nog 'achtergrond processen waren' maar bij mijn one s heb ik volgens mij alles zo ingesteld dat achtergrond dl's mogelijk zouden moeten zijn, maar toch lijkt hij direct uit te gaan.........?

Thanks!
De Xbox One (S) heeft geen enkele indicatie dat de console nog actief is na het afsluiten! Alleen in een zeer stille ruimte is er nog geluid (van de harde schijf?) waarneembaar en dat kan soms meerdere minuten duren, zelfs als de bespaarstand is ingeschakeld.

Pas op dat je de stroom niet direct na afsluiten onderbreekt, in verband met synchroniseren van de cloudsaves. Ik heb zelf bijvoorbeeld voor iedere console een eigen voedingsschakelaar, maar ik ben op die manier waarschijnlijk een save deels kwijtgeraakt toen ik op een andere Xbox One verder wilde spelen.
(De synchronisatievraag vind ik nogal cryptisch: wil je de meest recente save synchroniseren? Nee, ik wil de meest uitgebreide save laden en verder spelen.
En syncs annuleren schijnt met Forza games al helemaal niet aan te raden te zijn. Er zou eigenlijk een soort versiehistorie moeten zijn, zodat je nooit opnieuw zou moeten beginnen al er iets misgaat met de laatste save).

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:12:
[...]

Het is wel echt heel warm in mijn woonkamer, want voor de eerste keer heb ik mijn X gehoord! :P
Heb je de X ergens los op staan dan?
De mijne zit in een open tv-meubel, met zo'n 10cm bovenruimte, maar stijgt na een paar minuten echt op. Hij maakt veel meer herrie dan de oude xbox one. Als ik de bovenliggende plank wat naar voren trek, zodat de warmte bovenlangs weg kan, dan zakt het volume wel weer. Maar hij blijft echt flink blazen.

Verwijderd

Trasos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:05:
[...]

De mijne zit in een open tv-meubel, met zo'n 10cm bovenruimte, maar stijgt na een paar minuten echt op. Hij maakt veel meer herrie dan de oude xbox one. Als ik de bovenliggende plank wat naar voren trek, zodat de warmte bovenlangs weg kan, dan zakt het volume wel weer. Maar hij blijft echt flink blazen.
De mijne heb ik nog nooit gehoord. Staat los op een bureau op 20 cm van de muur. Ik had een stopcontact erachter maar hij werd daardoor wel erg warm. Ook toen hoorde ik hem niet. Als hij zo veel lawaai maakt als je zegt, zou ik een ander plekje voor je one zoeken. Als is het alleen maar om hem langer mee te laten gaan.
Trasos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:05:
[...]

Hij staat bij mij ook in een tv meubel met iets van 15 cm ruimte aan de bovenkant en waarvan ik de achterzijde van het tv meubel weg heb gelaten zodat die aan de achterzijde helemaal vrij staat.

Probleem is denk ik dat de xbox eigenlijk direct achter de raam staat waardoor het gewoon warm kan worden.

• TheNostra
  • Laatst online: 09-08 11:30
Sagat schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:07:
[...]

Excuses voor self qoute maar.....wilde vandaag missie 3 starten (had dus missie 0, 1 en 2 uit) en kreeg toen de melding 'this has not been dowloaded'
aargh.
Acht ja even kijken hoe ver die dl dan is.........queque is leeg? vaag? wel een melding dat de ubisoft club dl niet gelukt is. Nou ja, ok dl vastgelopen.......dat kan, even kijken of ik ergens een resume kan aanklikken of een verify data optie ala steam.........maar die zag ik dus niet? Uiteindelijk maar het spel verwijderd en opnieuw dl gestart. Maar wel irritant, weten jullie wellicht waar ik moet zijn? Want dit spel is met zijn 16gb nog relatief klein maar doom tikt volgens mij bijna de 100 aan..........die starte overigens wel prima op, maar desondanks heb ik wel angst dat als ik daar ooit ver mee kom ik hetzelfde probleem dan krijg.
Heb precies hetzelfde op mijn xbox x en xbox one. Nu draai ik op beide beta software. Dus misschien ligt het daaraan.

Enigste wat bij mij werkt is eerst alles in zijn geheel downloaden en dan pas spelen.

Want anders stopt downloaden ook af en toe en wil het op geen enkele manier verder downloaden.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

TheNostra schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 21:38:
[...]

Heb precies hetzelfde op mijn xbox x en xbox one. Nu draai ik op beide beta software. Dus misschien ligt het daaraan.

Enigste wat bij mij werkt is eerst alles in zijn geheel downloaden en dan pas spelen.

Want anders stopt downloaden ook af en toe en wil het op geen enkele manier verder downloaden.
Thanks (ook @MartijnS72 )
Ja het probleem is juist grote games, daar wil je echt niet wachten, hoewel ik inderdaad dat aan kan zetten en dan op de ps4 of een andere console iets kan doen terwijl de xb dan de data binnenslurpt. grote digitale games kan je via de app nog pushen natuurlijk, maar doom is juist een disc game.

Ik zag wel dat er voor attached storage een standaard optie is om deze uit te zetten als de xbox uit gaat........zou dat dan het probleem zijn? dat je dus in low power mode gaat en dat de externe media dan uit gaat, terwijl ik daar dus default mijn zut installeer (want 2tb vs 500gb en vermoeddelijk nog snellere access ook).

En er is dus simpelweg geen verify data opties? Ik las al wel dat je je cache kan opschonen door de xbox err ' enige tijd; van de stroom te halen.......mogelijk triggered dat een automatische verificatie ofzo.

Mocht doom idd vaag doen dan ga ik dat wel proberen.

10 second ninja DONE

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Ik heb boven een extra XBO staan voor de Playseat. Dat is mijn oude XBO, een 1ste generatie. Die is aangesloten op mijn 4 jaar oude Sony HD TV maar ik word gestoord van het korrelige beeld. Ben natuurlijk verwend met de 4K TV die beneden staat maar zou een S een duidelijk beter beeld geven of moet ik dan toch voor een X gaan? Of zal dat beide geen groot verschil maken?

Iemand die ervaring heeft met een X op een HD TV?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• TheNostra
Lekker Ventje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:17:
Ik heb boven een extra XBO staan voor de Playseat. Dat is mijn oude XBO, een 1ste generatie. Die is aangesloten op mijn 4 jaar oude Sony HD TV maar ik word gestoord van het korrelige beeld. Ben natuurlijk verwend met de 4K TV die beneden staat maar zou een S een duidelijk beter beeld geven of moet ik dan toch voor een X gaan? Of zal dat beide geen groot verschil maken?

Mijn oude xbox one zit momenteel ook aangesloten op een hd tv en merk niks van korrels. Maar zie wel een groot verschil met mijn oude panasonic plasma en LG oled tv met zelfde console.

Oude xbox 360 spellen tel ik dan niet mee.

Denk dat het komt omdat je 4k met alle toeters en bellen gewend bent dan is een stap terug zeker te zien.

Of je moet echt met je neus boven op je Sony zitten maar bij een 4ktv kan je dan ook korrels tellen.

Maar een X op een hd tv is zeker een verschil. Vind het zelf scherper qua kleuren en contrast. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door TheNostra op 22-07-2018 13:07 ]

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:17:
[...]

Thanks (ook @MartijnS72 )
Ja het probleem is juist grote games, daar wil je echt niet wachten, hoewel ik inderdaad dat aan kan zetten en dan op de ps4 of een andere console iets kan doen terwijl de xb dan de data binnenslurpt. grote digitale games kan je via de app nog pushen natuurlijk, maar doom is juist een disc game.

Ik zag wel dat er voor attached storage een standaard optie is om deze uit te zetten als de xbox uit gaat........zou dat dan het probleem zijn? dat je dus in low power mode gaat en dat de externe media dan uit gaat, terwijl ik daar dus default mijn zut installeer (want 2tb vs 500gb en vermoeddelijk nog snellere access ook).

En er is dus simpelweg geen verify data opties? Ik las al wel dat je je cache kan opschonen door de xbox err ' enige tijd; van de stroom te halen.......mogelijk triggered dat een automatische verificatie ofzo.

Mocht doom idd vaag doen dan ga ik dat wel proberen.
Uhhm. Ik denk dat je prima je probleem zelf gevonden hebt.

Er is geen verify cache zoals op Steam. Normaal gesproken lost de One het zelf op. Alleen waren downloads een beetje stuk de afgelopen dagen.

Wat noem jij HD? Bedoel je FHD (1080P), of is het een 720P TV? Want dat willen fabrikanten nog wel eens HD ipv FHD noemen...
Als het 720P is dan vind ik het niet raar dat je pixels kunt tellen en dan gaat geen enkele console daar een verschil in kunnen maken denk ik.

• Lekker Ventje
Nope, het is full HD. Denk dat het probleem gewoon is wat TheNostra zegt, de stap is groot van 4K HDR naar gewoon beeld.

Heb net nog getest met PC2, die ziet er met de X ook veel beter uit dan op de 1ste generatie, idem met Assetto Corsa.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• timmie271
Death Squared uitgespeeld :)
Best wel een leuk spelletje eigenlijk. Laatste achievement was de 999 deaths halen :+

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:32:
Death Squared uitgespeeld :)
Best wel een leuk spelletje eigenlijk. Laatste achievement was de 999 deaths halen :+
Ben er vanmiddag aan begonnen. Eerste twintig levels gedaan. Vrij vermakelijk ja! Werd wel flink pittig vond ik (ben heel slecht in puzzle games) dus ben benieuwd of ik hem uitgespeeld krijg. :)

Ook begonnen aan Far Cry 5. Prologue is in ieder geval dik in orde. Ziet er ook verdomd goed uit.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:51

R.G

Hoe vind men hier de bc van alle saints row? Ik lees dat de sr iv elected frame rate issues heeft en dat in het water springen bij sr2 van 30 fps naar 12 fps knalt?

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 20:39

Je kunt elf je X eens aansluiten op je andere tv... 8)7

• Lekker Ventje
Tuurlijk, zou kunnen. Maar als anderen er ervaring mee hebben hoef ik niet te gaan kloten.

Nou... mijn elite controller mag ook terug naar Microsoft. Hopen dat ze hem fixen en niet denken dat ik hem tegen een muur gegooid heb of zo. Het plastic van de rechter trigger is gewoon ineens gebroken:
Elite cracked
Moet gewoon tijdens het spelen gebeurd zijn denk ik. Heb op zich niks gemerkt, alleen op een gegeven moment viel het me op dat ik iets vreemds voelde aan de trigger. Hij doet het op zich nog prima, maar ja ik ga er maar niet mee doorspelen.
Hij is nét twee jaar oud, hopen dat zij hem op serienummer gewoon nog repareren (of nou ja, vervangen), en zoals gezegd het niet gooien op zelf mishandeld of zo. Wordt wel afkicken zonder mijn elite controller ;( ;w
Jammer dat er nog geen nieuwe is anders denk ik dat ik daar toch gelijk een van zou bestellen, maar ik ga niet nu de oude nog opnieuw kopen.

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:22:
[...]

Ben er vanmiddag aan begonnen. Eerste twintig levels gedaan. Vrij vermakelijk ja! Werd wel flink pittig vond ik (ben heel slecht in puzzle games) dus ben benieuwd of ik hem uitgespeeld krijg. :)

Ook begonnen aan Far Cry 5. Prologue is in ieder geval dik in orde. Ziet er ook verdomd goed uit.
Ik kan je alvast verklappen dat level 80 de allermakkelijkste is van alle levels :+

Het is soms wel wat lastiger idd. Kwam zelf al tot bijna 500 deads toen ik alle levels gespeeld had :P
Je kent eigen krachten gewoon niet op het moment dat je die flikker een headshot wilde geven :+

• Notna

Notna

Where are you?®

Woops; ik had Minecraft voor de XBO gekocht, nu heeft mijn zoon deze ook per ongeluk aangeschaft op mijn oude 360 :X Even kijken of MS aan een refund wilt (long shot maar je weet het nooit! ) Beetje vaag; ik stond er namelijk naast en zag helemaal geen purchase venster tevoorschijn komen? Dacht dat het wellicht deel was van de XBO aankoop...

(en ik moet de settings nog eens nalopen blijkbaar :X )

Edit: Ah, goedgekeurd oOo . Toch weer 20 euro

Finraziel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:01:
Nou... mijn elite controller mag ook terug naar Microsoft. Hopen dat ze hem fixen en niet denken dat ik hem tegen een muur gegooid heb of zo. Het plastic van de rechter trigger is gewoon ineens gebroken:
[afbeelding]
Moet gewoon tijdens het spelen gebeurd zijn denk ik. Heb op zich niks gemerkt, alleen op een gegeven moment viel het me op dat ik iets vreemds voelde aan de trigger. Hij doet het op zich nog prima, maar ja ik ga er maar niet mee doorspelen.
Hij is nét twee jaar oud, hopen dat zij hem op serienummer gewoon nog repareren (of nou ja, vervangen), en zoals gezegd het niet gooien op zelf mishandeld of zo. Wordt wel afkicken zonder mijn elite controller ;( ;w
Jammer dat er nog geen nieuwe is anders denk ik dat ik daar toch gelijk een van zou bestellen, maar ik ga niet nu de oude nog opnieuw kopen.
Het is wel een bekend kwaaltje volgens mij, dus met een beetje geluk gaan ze het gewoon fixen. Beste is volgens mij gewoon een chat starten met MS.

• m0h4life
Notna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:22:
Woops; ik had Minecraft voor de XBO gekocht, nu heeft mijn zoon deze ook per ongeluk aangeschaft op mijn oude 360 :X Even kijken of MS aan een refund wilt (long shot maar je weet het nooit! ) Beetje vaag; ik stond er namelijk naast en zag helemaal geen purchase venster tevoorschijn komen? Dacht dat het wellicht deel was van de XBO aankoop...

(en ik moet de settings nog eens nalopen blijkbaar :X )

Edit: Ah, goedgekeurd oOo . Toch weer 20 euro
Afgelopen week ongeveer hetzelfde gehad, met een van de GWG games uit een andere regio. op het laatste moment is die versprongen naar NL en had ik 'm gekocht. Zonder dat er ergens een betaalvenster naar voren kwam..
Ook die was gelukkig vergoed door microsoft, ik heb het spel raar genoeg nog wel in mn account :?

• Reefun
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:01:
[afbeelding]
Heb hetzelfde gehad. Maar dan de LB welke gewoon afbrak. Hij was nog geen jaar oud.

Ze hebben hem vervangen. Moest hem heel secuur verpakt versturen. Sturen ze hem terug in een simpele bubbeltjes envelop 8)7

Verwijderd

m0h4life schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:13:
[...]

Afgelopen week ongeveer hetzelfde gehad, met een van de GWG games uit een andere regio. op het laatste moment is die versprongen naar NL en had ik 'm gekocht. Zonder dat er ergens een betaalvenster naar voren kwam..
Ook die was gelukkig vergoed door microsoft, ik heb het spel raar genoeg nog wel in mn account :?
Zo werkt dat met refunds vanuit MS voor Xbox spul. Je houdt wat je gekocht hebt ondanks de refund.
____
Het is overigens wel heel stil over doe het zelf refunds aanvragen. Bestaat dat nog? Komt het er aan?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:47:
[...]

Zo werkt dat met refunds vanuit MS voor Xbox spul. Je houdt wat je gekocht hebt ondanks de refund.
____
Het is overigens wel heel stil over doe het zelf refunds aanvragen. Bestaat dat nog? Komt het er aan?
Serieus? Dat lijkt mij een redelijk onhoudbaar bussinessmodel? Of laten ze alleen X aantal refunds per account (per jaar?) toe?

Edit: Net even gekeken en idd: het spel staat als reeds eerder gekocht maar ik heb wel een refund binnen.... Vage actie...

• m0h4life
Notna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:54:
[...]
Serieus? Dat lijkt mij een redelijk onhoudbaar bussinessmodel? Of laten ze alleen X aantal refunds per account (per jaar?) toe?

Edit: Net even gekeken en idd: het spel staat als reeds eerder gekocht maar ik heb wel een refund binnen.... Vage actie...
Wat ik heb begrepen van de support is dat je inderdaad maar een paar keer de mogelijkheid krijgt tot refunds.
FF uit m'n hoofd
"After inspecting your account I've found that your account is applicable for a refund, this is a one-time request and future refund requests may not be accepted"

Hopelijk gaat Microsoft door met het zelf refunds aanvragen zoals bij Valve/Steam ook mogelijk is.

Verwijderd

Notna schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Ik heb maar een paar keer een refund aangevraagd in de 360 tijd. Toen was het 1 keer per jaar.
Ooooh, dus bij een refund houd je wel het spel?... Dan ga ik de duurste versie kopen van BFV en vraag ik een refund aan... :P

Maar nu even serieus... Zou dit in de praktijk mogelijk zijn? Zou ik wel heel bijzonder vinden...

Ik zat gisteren even in de store te kijken, maar mijn god wat komt er dit najaar nog best veel uit zeg wat mijn interesse heeft.

Augustus:
The Walking Dead final season

September:
Shadow of the Tomb Raider
Spryo Reignited Trilogy
Life is Strange S2
Forza Horizon 4

Oktober
Battlefield V
Red Dead redemption 2

November
Fallout 76

Heb een maand of 2 om mijn backlog met games die ik perse wil completen weg te werken, anders gaat dat er nooit meer van komen. :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:50:
Ooooh, dus bij een refund houd je wel het spel?... Dan ga ik de duurste versie kopen van BFV en vraag ik een refund aan... :P

Maar nu even serieus... Zou dit in de praktijk mogelijk zijn? Zou ik wel heel bijzonder vinden...

Ik zat gisteren even in de store te kijken, maar mijn god wat komt er dit najaar nog best veel uit zeg wat mijn interesse heeft.

Augustus:
The Walking Dead final season

September:
Shadow of the Tomb Raider
Spryo Reignited Trilogy
Life is Strange S2
Forza Horizon 4

Oktober
Battlefield V
Red Dead redemption 2

November
Fallout 76

Heb een maand of 2 om mijn backlog met games die ik perse wil completen weg te werken, anders gaat dat er nooit meer van komen. :)
Is 100% mogelijk. Net als je verzekeraar bellen en zeggen dat je zonnebril gestolen is, terwijl je hem op je kop hebt. Pakkans nihil, morele verwerpelijkheid: heel erg.

Vroeger belde je MS dat je 360 controller stuk was. Toen kreeg je binnen een week een nieuwe. De oude mocht je houden. Goedkoop garantie afhandelen voor MS, fijne service voor klanten. Toen gingen allemaal mensen hier misbruik van maken en was het duur voor MS en hebben we het huidige gezeik rondom controller vervanging waarbij je hem op moet sturen en weken moet wachten op vervanging.

Dus ja het kan, maar doe maar ff niet anders. :)
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:20:
[...]

Is 100% mogelijk. Net als je verzekeraar bellen en zeggen dat je zonnebril gestolen is, terwijl je hem op je kop hebt. Pakkans nihil, morele verwerpelijkheid: heel erg.

Vroeger belde je MS dat je 360 controller stuk was. Toen kreeg je binnen een week een nieuwe. De oude mocht je houden. Goedkoop garantie afhandelen voor MS, fijne service voor klanten. Toen gingen allemaal mensen hier misbruik van maken en was het duur voor MS en hebben we het huidige gezeik rondom controller vervanging waarbij je hem op moet sturen en weken moet wachten op vervanging.

Dus ja het kan, maar doe maar ff niet anders. :)
Ik wist niet dat dit zo met die refunds ook kon. Eigenlijk belachelijk. Als je je geld terug wilt moet je ook gewoon je game kwijt zijn in mijn optiek. Dus ik zal het ook zeker niet doen...

Dat controller verhaal kende ik wel inderdaad. Een paar rotte appels die het voor de rest ook weer verpest hadden.

Hoe bevalt Far Cry 5?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:43:
[...]

Ik wist niet dat dit zo met die refunds ook kon. Eigenlijk belachelijk. Als je je geld terug wilt moet je ook gewoon je game kwijt zijn in mijn optiek. Dus ik zal het ook zeker niet doen...

Dat controller verhaal kende ik wel inderdaad. Een paar rotte appels die het voor de rest ook weer verpest hadden.

Hoe bevalt Far Cry 5?
Het zal wel lastiger zijn om het spel terug te nemen dan dat het is om geld terug te storten.

FC5 is tot nu toe erg tof! Lekker relaxed rondschieten. Niet te veel gedoe rondom collectibles.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 20:23

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:48:
[...]

Het zal wel lastiger zijn om het spel terug te nemen dan dat het is om geld terug te storten.

FC5 is tot nu toe erg tof! Lekker relaxed rondschieten. Niet te veel gedoe rondom collectibles.
Het is een digitale licentie. Dus geen probleem om te revoken.
Had Hitman 2 gepreordered. Deze na 1 dag gerefund, ivm een collectors edition die dag later aangekondigd werd..
Hitman 2 is uit mijn lijst. Wel heb ik nog de gratis Hitman game die er bij kwam, wanneer je preorderd.

Kan natuurlijk zijn dat ze preorders anders behandelen. Maar in principe kunnen ze zeer eenvoudig je licentie terugnemen.

Verwijderd

Vae Victis schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:53:
[...]

Het is een digitale licentie. Dus geen probleem om te revoken.
Had Hitman 2 gepreordered. Deze na 1 dag gerefund, ivm een collectors edition die dag later aangekondigd werd..
Hitman 2 is uit mijn lijst. Wel heb ik nog de gratis Hitman game die er bij kwam, wanneer je preorderd.

Kan natuurlijk zijn dat ze preorders anders behandelen. Maar in principe kunnen ze zeer eenvoudig je licentie terugnemen.
Dat kan. Maar dat doen ze niet. :P

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:54:
[...]

Prey & Dishonored 2 -> 10,15 euro

Doom & Wolfenstein 2 -> 12,12 euro

Bundels dus;)
Wow, das bijna de helft vergeleken met de US store! Dat is wel de moeite waard.

• TheNostra
Werkt kopen via de app op je telefoon met turkey gift card nog? Wel land op turkey store zetten in de app anders werkte het niet.

Deed dit vroeger altijd op die manier hoef je niet je xdoos op land te zetten. En vpn ook niet nodig dan.

Voor ik shitload aan kaarten ga kopen.

Online is info wat gedateerd namelijk.

• m0h4life
TheNostra schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:17:
Werkt kopen via de app op je telefoon met turkey gift card nog? Wel land op turkey store zetten in de app anders werkte het niet.

Deed dit vroeger altijd op die manier hoef je niet je xdoos op land te zetten. En vpn ook niet nodig dan.

Volgensmij is dit een discussie die de lievve mods van Tweakers liever niet zien.
Maar, zo ver ik weet is het nu nodig om ook een creditcard uit dat land toe te voegen om een gift-card te gebruiken.
m0h4life schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:18:
[...]

Volgensmij is dit een discussie die de lievve mods van Tweakers liever niet zien.
Maar, zo ver ik weet is het nu nodig om ook een creditcard uit dat land toe te voegen om een gift-card te gebruiken.
adres is ook nodig. maar of het via een telefoon werkt (dat is wat hij vroeg :) ) geen idee. ik zet xbox op land, reboot, koop wat, tijdens kopen redeem ik code, weer op nederland en rebooten, klaar
quorumz schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:24:
[...]

adres is ook nodig. maar of het via een telefoon werkt (dat is wat hij vroeg :) ) geen idee. ik zet xbox op land, reboot, koop wat, tijdens kopen redeem ik code, weer op nederland en rebooten, klaar
Werkt gewoon via telefoon, tablet, laptop of dikke game-pc.
Even linksonderaan de pagina het land selecteren en verder jouw volgorde aanhouden.

Volgens mij hebben modjes hier nooit aanstoot aan gevonden ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• m0h4life
Hmm, ik dacht echt dat je een creditcard aan je microsoft account moest koppelen daarvoor. Zo niet dan weet ik ook wat me te doen staat 😎

• mikkelodeon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04-2024
Vandaag maar weer eens de one X aangedrukt, ondanks het héérlijk weertje. Dacht laat ik eens verder gaan met de oneindige lijst cheevo's die ik nog heb openstaan. De meeste in FM7 zijn goed te doen, echter voor enkele kun je toch wel wat hulp gebruiken van de community😁
Iemand interesse om bij te springen?
GT: Kromestar88

Verwijderd

m0h4life schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:29:
Hmm, ik dacht echt dat je een creditcard aan je microsoft account moest koppelen daarvoor. Zo niet dan weet ik ook wat me te doen staat 😎
CC is niet nodig bij de One. (bij de 360 is een geldig betalingsmiddel nodig voor elke aankoop.)

Gek genoeg is alleen piraterij hier niet gewenst. Belastingontduiking en kopen van criminelen via schimmige keysites kan hier prima besproken worden. Ik doe beide niet en omdat het niet netjes is en omdat ik liever geen ban op mijn broek krijg waardoor ik honderden spelletjes niet meer kan spelen. Een van voor regio wissel zal wel meevallen maar via keysites loop je zeker risico ivm doorverkoop gestolen keys/creditcards.
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:48:
[...]

CC is niet nodig bij de One. (bij de 360 is een geldig betalingsmiddel nodig voor elke aankoop.)

Gek genoeg is alleen piraterij hier niet gewenst. Belastingontduiking en kopen van criminelen via schimmige keysites kan hier prima besproken worden. Ik doe beide niet en omdat het niet netjes is en omdat ik liever geen ban op mijn broek krijg waardoor ik honderden spelletjes niet meer kan spelen. Een van voor regio wissel zal wel meevallen maar via keysites loop je zeker risico ivm doorverkoop gestolen keys/creditcards.
Belastingontduiking is natuurlijk onzin.
Prijsverschil is vaak veel groter dan een beetje deftige belasting.
Bovendien ga ik er van uit dat MS gewoon netjes hun belasting afdraagt aan het land waar zij hun goederen verkopen.
Immers als ik op vakantie ergens iets koop ga ik daar ook van uit.
Een ban ? Waarom ? Omdat ze geld aan je verdienen ?

Keysites ben ik het wel mee eens, is bekend dat dat een grote witwasserij van de maffia is ! :o

Verwijderd

justifire schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:16:
[...]

Belastingontduiking is natuurlijk onzin.
Prijsverschil is vaak veel groter dan een beetje deftige belasting.
Bovendien ga ik er van uit dat MS gewoon netjes hun belasting afdraagt aan het land waar zij hun goederen verkopen.
Immers als ik op vakantie ergens iets koop ga ik daar ook van uit.
Een ban ? Waarom ? Omdat ze geld aan je verdienen ?

Keysites ben ik het wel mee eens, is bekend dat dat een grote witwasserij van de maffia is ! :o
Martinspire-achtige wall of text incoming:

Bedrijven zijn bij online aankopen van digitale diensten verplicht om BTW af te dragen aan het land waar de aankoop werd gedaan. Op vakantie doe je je aankoop in dat land. Nul probleem. BTW etc blijft daar. Als je achter je Xboxje in Nederland lekker in Turkije gaat shoppen, gaat jouw BTW (en afhankelijk van MS hun afspraken met belastingdiensten mogelijk een stuk vennootschapsbelasting) naar Turkije. Dat vindt Nederland niet zo leuk. En de EU ook niet echt. En daarover kan de EU/NL moeilijk gaan doen bij MS. En dat vindt MS niet tof. Dus vinden ze jou niet tof. Als een bedrijf jou niet tof vindt, willen ze geen geld meer van je. En hoe los je dat het beste op? Via het enforcement team! *O*

Het is natuurlijk wel lekker het probleem van MS. Moeten ze de boel maar afsluiten. Daarom zei ik al dat een ban voor buiten je regio online aankopen doen waarschijnlijk wel mee gaat vallen. Ook omdat, wat je terecht zei, ze lekker aan je verdienen. Edit: en natuurlijk omdat de EU en NL belastingdienst niet bepaald uitblinken in snappen hoe belastingheffing hoort te werken.
Voorbeeld
Btw op digitale inhoud wordt geheven in het land van verblijf
Senta woont in Zweden en koopt e-books bij een Finse onlineboekwinkel. De Finse leverancier moet haar het Zweedse btw-tarief in rekening brengen, niet het Finse.
Van https://europa.eu/youreur...shopping/vat/index_nl.htm

Dit is natuurlijk enorm on topic omdat het gaat over het wel of niet aankopen in buitenlandse MS stores en wat dat voor gevolgen kan hebben. -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2018 19:41 ]

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 14:45
TheNostra schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:17:

Ik doe het via de xbox zelfs. Alles werkt ook cc.

Voor cc heb je een vpn nodig en dus ip adres uit het land en vervolgens zet je ook je xbox locale settings (taal hoeft niet) op betreffende land en het werkt.

Kaarten is nog makkelijker. Geen vpn nodig, gewoon regio (locale settings) op xbox aanpassen en redeemen.

Wel oppassen waar je kaarten koopt. Er zijn sites zoals g2a waar fraudeurs zitten. Dus mensen met codes die gekocht zijn met gestolen kaarten etc. Is op reddit ook genoeg over te vinden.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:49:
[...]

Wordt een gegarandeerde buy :)
idd :) heb al tijdje de Croft edition pre-ordered. Ben ook benieuwd naar Strange Brigade deluxe edition van de makers van Sniper elite 4. The walking dead final season (kreeg je gratis alle voorgaande als remaster waar ik niet door heen kom voor ondertussen de 3e keer) ook al in de pre-order net als Life is Strange 2 (grr waarom heeft dat gratis spel van hun geen achievements!) en assassins creed odyseys ultimate edition. Oh Just Cause 4 natuurlijk ook met Kingdom hearts 3 en nog een Lego game.

ik kan mijn tijd wel weer vol maken :P (forza horizon 4 ultimate edition komt natuurlijk ook en zo gauw ik the division 2 kan pre orderen die ook)
Battlefield V weet ik nog niet eigenlijk..ben niet zo van de MP (wel de coop) en weet niet of single player de moeite waard is....(van BF I heb ik die ook niet eens uitgespeeld)

grr de wifi hiero is dramatisch.. zelfs mijn meegenomen xbox kan niet eens normaal aangelogt blijven..(oh en echt heel handig als het niet je home xbox is 8)7 )
.

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 24-07-2018 10:22 ]

Waarom was dit niet de E3 demo van die game? Maakt toch veel meer indruk (al mag ie wel wat korter maar toch).

Nog even kijken welke editie ik ga aanschaffen.
quorumz schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:20:
[...]

Ben ook benieuwd naar Strange Brigade deluxe edition van de makers van Sniper elite 4.
Ziet er wel aardig uit, net als die andere 4 player coop game die laatst is uitgekomen. Maar probleem is vooral dat je niemand die game ziet doen en zoiets echt veel leuker is als je hem met wat mensen kunt doen dan wat randoms of bots. Ik denk dat die game daarom ook gaat floppen, ook al ziet het er verder prima uit. Overigens heb ik het wel een beetje gehad met dit soort titels met hele simpele/makkelijke tegenstanders. Zombies vind ik qua AI namelijk gewoon lui programmeren. En heb er genoeg gezien dat het ook totaal niet meer indruk maakt.

• Reefun
  • Niet online
Vandaag zou als het goed is No Man Sky uitkomen op de Xbox. Maar op dit moment kan ik hem enkel nog pre-orderen :?

Andere mensen hier last van? Of gaat niemand hem halen hier vanwege de hele poespas erom heen paar jaar geleden? :+

*Edit : Ah. Vanmiddag om 15u pas. Nevermind :)

[ Voor 9% gewijzigd door Reefun op 24-07-2018 12:22 ]

Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:00:
[...]
Waarom was dit niet de E3 demo van die game? Maakt toch veel meer indruk (al mag ie wel wat korter maar toch).

[...]

Ziet er wel aardig uit, net als die andere 4 player coop game die laatst is uitgekomen. Maar probleem is vooral dat je niemand die game ziet doen en zoiets echt veel leuker is als je hem met wat mensen kunt doen dan wat randoms of bots. Ik denk dat die game daarom ook gaat floppen, ook al ziet het er verder prima uit. Overigens heb ik het wel een beetje gehad met dit soort titels met hele simpele/makkelijke tegenstanders. Zombies vind ik qua AI namelijk gewoon lui programmeren. En heb er genoeg gezien dat het ook totaal niet meer indruk maakt.
Ze hebben na de kritiek op de E3 presentatie flink aan de graphics lopen poetsen, die zag er echt een heel stuk minder uit (tegen cel shader aan)

Croft Edition staat hier ook al weer enige maanden ge-preordered.
Na de laatste twee Tomb Raiders had ik daar wel vertrouwen in.

Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:00:
[...]

[...]

Ja zij hadden ook zombie trilogy gemaakt. Dat is serieus alleen maar leuk met anderen. Je gaat in je 1tje met je controller gooien want zo makkelijk is die niet. Had graag een sniper elite 5 gezien in 4k en met een echt goede werking op realistic. ( denk dat er serieuze bugs zitten met het op realistisch schieten)

En strange brigade.. de 36 euro voor de deluxe versie en een maat die het dan ook koopt geeft vast genoeg lol om er door heen te gaan...

Zoveel coop games komen er niet aan... the division 2 denk ik pas de volgende. (Samen racen in fh4 niet meetellen)

Mag het hopen dat graphs van tombraider opgepoetst zijn. Na de 1e twee delen vond ik de graphs er bedroevend uit zien in de e3 demo in het bos en dat ze op vijanden springt etc etc.

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 24-07-2018 13:34 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gefixed ;) :P
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:48:
[...]

Gek genoeg is alleen piraterij hier niet gewenst. Belastingontduiking en kopen van criminelen via schimmige keysites kan hier prima besproken worden. Ik doe beide niet en omdat het niet netjes is en omdat ik liever geen ban op mijn broek krijg waardoor al mijn achievements kwijt raak en @timmie271 me toch nog inhaalt. Een van voor regio wissel zal wel meevallen maar via keysites loop je zeker risico ivm doorverkoop gestolen keys/creditcards.

Stiekem is Flatout 4 niet zo leuk als zijn voorgangers :X

Wom schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:52:
Stiekem is Flatout 4 niet zo leuk als zijn voorgangers :X
Correctie ik las Fallout 4 whaha oeps :9

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 24-07-2018 14:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:17:
[...]

Je had ook moeten wachten tot Wreckfest eind dit jaar (November volgens mij komt ie)
Daar zit wel de originele developer achter zie ik (Bugbear).

Het is vooral jammer dat online er geen publieke games te vinden zijn. Heb weer een paar weken Live Gold en dacht wat Arena's af te gaan om wat te rammen. Koude kermis.

Wom schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:34:
[...]

Daar zit wel de originele developer achter zie ik (Bugbear).

Het is vooral jammer dat online er geen publieke games te vinden zijn. Heb weer een paar weken Live Gold en dacht wat Arena's af te gaan om wat te rammen. Koude kermis.
En dat terwijl ie nu weer in de sale is. Maar inderdaad, bij dit soort games is dat al snel een anticlimax. Is voor mij ook de reden om die game niet te halen. In de reviews was de SP ook al redelijk matig.

Ik kan je dan beter Burnout aanraden. Paradise is op 360 of X1 verkrijgbaar (en op X1 is ie pas verschenen) en Revenge is ook laatst backwards compatible. Al weet ik niet helemaal hoe het online zit, maar daar kun je je langer mee bezig houden denk ik.

De lokale multiplayer is wel goed te doen, dus daarvoor hou ik hem nog wel even geinstalleerd. Burnout serie ken ik heel goed, heb ze allemaal gehad op de Xbox en X360. Grijsgespeeld, vandaar dat ik ze ook niet snel terug zal oppakken denk ik. Moet Mad Max (fucking race voor die Big Chief... argh) en Arkham Origines ook nog uitspelen van mijzelf.

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Ik hoop dat ik vandaag mijn nieuwe voeding binnenkrijg. Een tijd geleden begon m'n OG Xbox One het op te geven bij games als COD:WW2 en FC5. Boem, alle stroom eruit. Deed het weer nadat ik de power cycle gedaan had maar dan kon ik max 30 minuten verder voordat hetzelfde gebeurde.

Edit: open gemaakt en met air duster gedaan, voeding had redelijk wat stof - xbox zelf niet. De ventilator in de voeding deed het ook nog gewoon..

toen begon het te gebeuren bij andere games.. Kan nog geen potje FIFA afmaken zeg maar.

Ik hoop echt dat dit het euvel is en het dan gewoon klaar is even. Moest wel een neppe voeding bestellen want kon hem nergens op de microsoft website vinden... Lees nu pas de reviews op bol.com (had 'm bij de winkel direct gevonden) en schijnbaar maakt dat ding super veel herrie. Blegh, naja zolang hij 't maar doet.

[ Voor 9% gewijzigd door krosis op 24-07-2018 16:45 ]

Verwijderd

krosis schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:40:
Ik hoop dat ik vandaag mijn nieuwe voeding binnenkrijg. Een tijd geleden begon m'n OG Xbox One het op te geven bij games als COD:WW2 en FC5. Boem, alle stroom eruit. Deed het weer nadat ik de power cycle gedaan had maar dan kon ik max 30 minuten verder voordat hetzelfde gebeurde.

Edit: open gemaakt en met air duster gedaan, voeding had redelijk wat stof - xbox zelf niet. De ventilator in de voeding deed het ook nog gewoon..

toen begon het te gebeuren bij andere games.. Kan nog geen potje FIFA afmaken zeg maar.

Ik hoop echt dat dit het euvel is en het dan gewoon klaar is even. Moest wel een neppe voeding bestellen want kon hem nergens op de microsoft website vinden... Lees nu pas de reviews op bol.com (had 'm bij de winkel direct gevonden) en schijnbaar maakt dat ding super veel herrie. Blegh, naja zolang hij 't maar doet.
Van die goedkope, namaakvoedingen kunnen best link zijn. Geen idee wat je besteld hebt maar brand en doorbrandingen kunnen best gebeuren als je iets slechts aansluit.

Weet ook niet wat je hebt uitgeven maar een OG One is niet super duur tweedehands he. :)

Edit: om via MS een nieuwe power brick/voeding te bestellen moet je volgens mij je xbox registreren en door de support pagina's gaan. Onderaan staat reperatie en service (daar kun je registreren).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2018 17:29 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.