Volgens mij zag ik de batman goty voor 15 euo bij ibood? veel goed gameplay voor zeer klein prijsje.Tk55 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:39:
Net een Xbox One S zonder games kunnen overnemen van een medetweaker en nu is er een sale, dat is fijn
Ik denk dat ik de volgende ga aanschaffen:
- FIFA 18 (€17,50)
- Titanfall 2 (€6)
- Rocket League (€20. Heb deze al op pc en deze is niet in sale, dus twijfel. Misschien ergens anders kopen.)
Edit: Ik zie dat Rocket League ook in de game pass zit, waarvan je 3 maanden voor 10 euro kan krijgen tijdens de sale.
Ik zoek met name games die ook leuk zijn met 2 personen, voor onder de 20 euro of een single player pareltje. Iemand nog aanraders?
2 players? Street fighter!!!!!!!!
Helaas nog steeds geen 5 op de xbox, maar 4 en sf30ani collection wel.
DBZ fighter en tekken 7 zijn natuurlijk ook fijne fighers en killer instinct is ook (weer) in de reclame.
trackmania is ook lollig in split screen.
Maar als je toch voor gamepass gaat, dan zit er in principe al een behoorlijk aantal leuke 2 player games, waaronder ook een paar klassieke2d fighters (kfo98 en garou MOW uit mijn hoofd) maar toegegeven die grafics zagen er toen al niet zo mooi uit vergeleken met de andere fighters van toen (x-men cota vs kof98) dus ja kan me voorstellen dat als je geen fan bent dat dit niet helpt, maar zijn wel goede games.
10 second ninja DONE