Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.664 views

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
justifire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:33:
[...]

Waarom zou je dat willen ?
Pak gewoon de Kodi app van jouw LG, die doet alles wat je wil en meer :)
Dit icm met VLC en je zit gebeiteld !
Die X krijg je geen spijt van, flink aantal stappen vooruit vanaf een PS4 >:)
Mijn LG oled tv heeft geen Kodi app.
Malandro schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:30:
Weet iemand of dat familyshare ook in Windows werkt? Zo ja, hoe dan?

Ik krijg het niet voor elkaar. De Microsoft helpdesk vertelde dat ik op de PC ingelogd moet zijn met mijn account, dan alleen wisselen gebruiker (dus zonder afmelden) en de ander kan dan mijn spellen onder zijn/ haar account spelen. Bij mij werkt dit echter niet..
volgens mij is dat hele familyshare nooit in gebruik genomen... (helaas want met meer dan 2 xbox'n is dat wel zo handig).. degene die de games koopt en gold heeft moet op die xbox als home ingesteld worden. Je kan er voor kiezen om dat account ook automatisch in te laten loggen (als je 2 xboxen hebt doe je dat niet, dat account laat je automsatisch op de 2e aanloggen). iedereen die aanlogt kan hetzelfde doen als degene die op de home xbox staat..

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-11 14:00
quorumz schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:47:
[...]

volgens mij is dat hele familyshare nooit in gebruik genomen... (helaas want met meer dan 2 xbox'n is dat wel zo handig).. degene die de games koopt en gold heeft moet op die xbox als home ingesteld worden. Je kan er voor kiezen om dat account ook automatisch in te laten loggen (als je 2 xboxen hebt doe je dat niet, dat account laat je automsatisch op de 2e aanloggen). iedereen die aanlogt kan hetzelfde doen als degene die op de home xbox staat..
Klopt, dat werkt ook, maar ik wil graag mijn zoon op de PC onder zijn Live Account mijn Play Anywhere spellen laten spelen.

• Malandro
quorumz schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:59:
[...]

goeie, dat kan niet...(kan je wel de hele buurt familie maken ;) )
Ah dat is erg jammer, stom dat ze dat bij de Microsoft helpdesk dan niet gewoon zeggen...

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-11 21:39
justifire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:31:
[...]

Niet ?!
Ook niet te installeren ?
Weet niet hoe het werkt bij LG, op mijn Sony 65A1 kon ik de kodi app zo uit de playstore halen en draait als een zonnetje.
Dat kan kloppen, jouw tv heeft Android TV erop zitten en een wereldse aanbod aan apps. Ik heb ook een LG en deze is gebonden aan WebOS3 welke een minimale app-aanbod heeft waar Kodi niet in zit.

Beetje offtopic erbij ... Maar de LG kan wel op netwerken zoeken bij de Video/Foto app, dus als je Nas/PC een share heeft vind de LG deze en kun je gewoon lekker probleemloos tot 4k 265 sharen.

• kardox
  • Laatst online: 20-11 00:20
Maar als je dus een mediaplayer zoals Nvidia shield hebt dan kan je wel weer 4k streamen vanaf Kodi? Ik doe dat momenteel met rasperrypi en gaat prima maar ik kan tot full hd streamen. Jamme dat met xbox x nog niet 4k kan streamen via Kodi anders had ik hem vandaag nog gekocht.

[ Voor 27% gewijzigd door kardox op 07-07-2018 16:23 ]

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 17:02

Convoy

g44p

justifire schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:31:
[...]

Niet ?!
Ook niet te installeren ?
Weet niet hoe het werkt bij LG, op mijn Sony 65A1 kon ik de kodi app zo uit de playstore halen en draait als een zonnetje.
Dat is Android Vs WebOS 8) Voor webOS is er geen Kodi beschikbaar he O-)
Malandro schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:32:
[...]

Ah dat is erg jammer, stom dat ze dat bij de Microsoft helpdesk dan niet gewoon zeggen...
ik lees net iemand zijn reactie onder dit filmpje:

You don't have to be a family member to share games you just have to sign in with the acount that has the APP/game and download it then just go to the other acount and you should be just fine playing/using the APP/game

ik weet niet of je dan beide tegelijk het spel kan spelen (1 op xbox en andere op windows 10 pc) ik weet ook niet of de andere dan los gold nodig heeft voor online gaan op windows 10...
En dat was Crash Bandicoot 3! Uiteindelijk is deel 2 wel echt de minste van de drie. Misschien omdat ik die wellicht nooit heb gespeeld (kan me deel 1 en 3 hel goed herinneren… maar deel 2 niet).

Nostalgie is toch een apart dingetje :)

Heb wat beelden gezien van de Resident Evil 2 remake gezien. Dat ziet er toch wel erg goed uit zeg. Resident Evil 2 met de engine van 7 en ook de camera van 7…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:59:
En dat was Crash Bandicoot 3! Uiteindelijk is deel 2 wel echt de minste van de drie. Misschien omdat ik die wellicht nooit heb gespeeld (kan me deel 1 en 3 hel goed herinneren… maar deel 2 niet).

Nostalgie is toch een apart dingetje :)

Heb wat beelden gezien van de Resident Evil 2 remake gezien. Dat ziet er toch wel erg goed uit zeg. Resident Evil 2 met de engine van 7 en ook de camera van 7…
Nog twee relics te gaan en ik heb 1 af. Ik ga je nog inhalen! :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:13:
[...]

Gisteren de update gedaan, werkt weer prima :)
Nou gister had ik de update nog niet. Misschien straks nog even kijken.

10 second ninja DONE

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, daarnet even een uitstapje genaakt naar mijn condo in Sao Paulo en meteen maar Jurassic World Evolution Deluxe opgepikt voor 28 euro :Y :+

Weet eigenlijk niet goed waarom, aangezien ik FC3 (remaster) nog moet uitspelen, Shadow of War,CoD WW II en State of Decay 2 :F :P

Overigens: Dat Android Cactus spel is best wel tof; doet mij denken aan de spellen van vroeger die je maar al te graag coop deed met je schoolvriendjes. Nu speel ik het alleen met mijn zoon van 9 :+

[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 07-07-2018 22:01 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:05:
[...]

Heb je dat wel een stuk sneller gedaan dan mij :)
Dat idee had ik ook. Moet alleen nog wel de dlc sizzle in speed mode doen. Daar heb ik een hard hoofd in.. Misschien een keer een week vrij nemen. :)

Edit: moet ik wel zeggen dat ik vroeger crash 1 helemaal grijs gespeeld heb op de ps. Dat ik er nu niet doorheen kom heeft vooral met ouderdom te maken. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2018 23:44 ]

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 18:35

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xbox live (12 maanden)voor 21,65 (via VPN Brazilie)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

DoctorV64

Cosmopoliet

Notna schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:46:
Zo, daarnet even een uitstapje genaakt naar mijn condo in Sao Paulo en meteen maar Jurassic World Evolution Deluxe opgepikt voor 28 euro :Y :+

Weet eigenlijk niet goed waarom, aangezien ik FC3 (remaster) nog moet uitspelen, Shadow of War,CoD WW II en State of Decay 2 :F :P

Overigens: Dat Android Cactus spel is best wel tof; doet mij denken aan de spellen van vroeger die je maar al te graag coop deed met je schoolvriendjes. Nu speel ik het alleen met mijn zoon van 9 :+
Mooie prijs! Ben wel benieuwd naar deze game eigenlijk. Mijn verhuizing naar Sao Paulo blijft ergens hangen de laatste tijd :?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
quorumz schreef op zondag 8 juli 2018 @ 14:05:
deze wil ik ooooooookkkkkkkkkkkkk

[video]
Dat is 99,99% zuiver goud. Aangeduid als 999.
Draait dat om en wil je het dan nog steeds haha.

Daarnaast ook een heel zachte xbox. Zou er niks tegen aan gooien want dan heeft ie wel een flinke deuk.

Ja mijn controllers willen wel eens vliegen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door TheNostra op 08-07-2018 19:59 ]

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Zijn er hier ook mensen die xbox one controllers sparen? Zag op Twitter een gast met een zieke collectie... Ook allemaal custom xbox one's.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Malandro
quorumz schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:27:
[...]

...

You don't have to be a family member to share games you just have to sign in with the acount that has the APP/game and download it then just go to the other acount and you should be just fine playing/using the APP/game

...
Helaas werkt het niet. Als je inlogt met je Microsoft account in kun je wel het spel installeren, maar de andere gebruiker heeft deze dan niet. Deze kan hem ook niet installeren zonder het aan te kopen. (ik laat mijn account gewoon ingelogd zoals omschreven.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[video]
Ik niet....De verticale stand is niet meegenomen in goud. Daar ga ik geheid opmerkingen over krijgen als ik die thuis zou neer zou zetten. Niet dat ik mijn huidige X vertikaal heb staan, maar het gaat om het idee... 8)

Wel een beetje slecht hoor..... :P

XBL: MRE Inc

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:05

Player1S

Probably out in the dark

[video]
Krijgen? Absoluut en dan gelijk verkopen.
Kopen? Al won ik morgen die 21 miljoen dan zou ik nog liever mn ex er volledig van onderhouden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DoctorV64 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Mooie prijs! Ben wel benieuwd naar deze game eigenlijk. Mijn verhuizing naar Sao Paulo blijft ergens hangen de laatste tijd :?
De review van Tweakers staat online over de game. Verder heb ik het gisteren even 2 uur gespeeld en het is echt leuk; met die muziek erbij pure nostalgie. Prachtig vormgegeven ook.

Maar het is wel redelijk onduidelijk. Kostte mij gisteren ruim 1.5 uur voordat ik doorhad waarom mijn shops en resturants maar geen bezoekers kregen en waarom niemand keek naar de dino's : je hebt daar aparte 'viewing stands' voor nodig.

Inkomsten gingen gelijk van 20k per minuut naar 160k per minuut :+

Xbox Live ID:Notna8310

Geen idee of het met de laatste update te maken heeft, maar de performance van mijn Xbox is er flink op vooruitgegaan. Waar ik bij Mad Max voorheen flinke framedrops had, is dit amper nog te merken. Ook bij Just Cause 3 is de performance er flink op vooruit gegaan. Nu waren dat de enige twee games waar ik merkbare drops in FPS had, maar het is opvallend te noemen.

Overigens denk ik dat het aantal uren wat ik in Mad Max aan het steken ben op gelijke hoogte gaat komen met Just Cause 3 en Forza Horizon 3. En dat is voor mijn doen veel!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Nu ik Crash klaar heb kan ik weer even beginnen aan NieR. Maar komende tijd zitten er helaas geen 48 uur in een dag voor mij, maar eerder 12. :) Dus NieR met maar even wachten… Heb wel The Station gekocht in de sale. Die kreeg best wel okeeje reviews dacht ik, ook al is het een erg korte game.

Maar in de tussentijd tot september wanneer het geweld los gaat barsten kan ik mijn non completion backlog een beetje wegwerken.

Verwijderd

Bbfreak schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Hoezo waardeloze sale :-) Scheelt weer geld...
Niet als je poepgames overslaat.

De grote games die er in zitten (alle een) zullen goedkoper zijn bij de onvermijdelijke summer sale.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:30:
Warhammer Vermintide 2 zit nu in de gamepass *O*

Progress van de beta wordt meegenomen, bij opstarten popten er maar liefst 18 achievements :o
Hier zit die er nog niet in 🤐

Lijkt me overigens wel een grappig spelletje

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Rocket League nu ook in Game Pass.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wom schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 00:11:
Rocket League nu ook in Game Pass.
En Bomber Crew.

• Bbfreak
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:03:
[...]

Niet als je poepgames overslaat.

De grote games die er in zitten (alle een) zullen goedkoper zijn bij de onvermijdelijke summer sale.
Wanneer is de Summer Sale meestal? Was dat niet de E3 sale?

Voor de F1 2018 fans onder ons, ik heb zojuist F1 2018 gekocht in de mexicaanse voor € 35.72 met livecards.
Het spel staat nog niet op xbox-storechecker, ben zelf op onderzoek uitgegaan.

Mocht iemand intresse hebben zou ik er snel bij zijn :)!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is het tegenwoordig niet genoeg om de Gamepass te hebben qua hoeveelheid en kwaliteit van games? Of kopen jullie dan alsnog geregeld games?
Recap van wat er via Inside Xbox is verschenen:
Rocket League and Warhammer: Vermintide 2 are Coming to Xbox Game Pass

The Xbox Game Pass catalog continues to grow this week, thanks to the addition of a couple of awesome titles. First up, the much-loved Rocket League, which blends elements of soccer, racing, and demolition derbies together to create a wonderful whole, hits Xbox Game Pass today. Then, tomorrow, Warhammer: Vermintide 2 brings its mix of over-the-top gore and first-person hacking and slashing to the service.

The Sport White Special Edition Xbox One Controller

Featuring beautiful, clean lines and a snazzy design, the latest addition to the Xbox One controller family is a looker. Inspired by sports and sneakers, the Sport White’s got mint green accents and grey and silver patterns to go along with its fresh white design. If you’re a sneaker head, you’ll definitely want one of these. You can snag this sporty beauty at the Microsoft Store and other retailers beginning July 31st in the U.S. and Canada, and then worldwide on August 7th.

A Closer Look at No Man’s Sky

The highly-anticipated space exploration game No Man’s Sky is hitting Xbox One on July 24, so we had Hello Games founder Sean Murray on to share a bit about how excited the team is to be bringing the game to our consoles. He also showed a new video created by the team that breaks down 11 new features, from freighters to alien sidekicks, added to the game since its initial launch, all of which will be available when the game launches on Xbox One.

We Happy Few Adds a Story Mode

The Inside Xbox team was joined by Guillaume Provost from Compulsion Games, the latest studio to join the Microsoft Studios family. Guillaume showed off We Happy Few’s new story mode for the first time, sharing that you’ll be able to see events in the game from multiple perspectives as you play. This is going to be one wild ride, and we can’t wait to see more when the game releases in August.

Surviving an Alien Invasion in Earthfall

Coming to join us from their studio just up the road in Bellevue, the team from developer Holospark gave us a closer look at the upcoming game Earthfall, which releases this coming Friday, July 13. Earthfall is a four-player co-op shooter that tasks players with surviving an alien invasion, and it looks like a blast. Even better, the guys announced that all maps and additions to the game will be absolutely free to anyone who purchases it. There will also be Mixer integration, so save up that Spark to help your friends!

Seasons Change in Forza Horizon 4

To close out the show, the team was joined by some familiar faces from Playground Games, who came on to give fans a closer at this highly-anticipated (and absolutely gorgeous) Xbox One racing game. This segment lead into a special live-stream on mixer.com/forzamotorsport , where the team at Playground Games highlighted the summer season, including interviews with the team and community Q&A.

Read more at https://news.xbox.com/en-...ecap/#M7CF8GQI7HJjb14y.99
Die controller ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/940x528-5-hero.jpg

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Homeland schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:04:
Is het tegenwoordig niet genoeg om de Gamepass te hebben qua hoeveelheid en kwaliteit van games? Of kopen jullie dan alsnog geregeld games?
Ligt eraan welke games je wilt spelen he. ;)
Niet alles komt in Game Pass.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

nieuws: Nederlandse Overlord-games nu speelbaar op Xbox One

Voor wie ze nog niet gespeeld had, erg vermakelijke games :)

• Bbfreak
Wom schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:05:
Recap van wat er via Inside Xbox is verschenen:

[...]

Die controller ziet er als volgt uit:

[afbeelding]
Ik vind het een mooie controller maar niet zo mooi als de base Xbox One S controller. Het sparen van controllers komt toch dichterbij zo :P

Bezit liever mijn games zelf , dat is de reden voor mij waarom ik gewoon blijf kopen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik vind zelf het idee van gamepass eigenlijk wel heel fijn. Meer games dan ik kan spelen en gewoon erg veel keuze. De echte pareltjes kan je dan altijd alsnog kopen, maar vrijwel altijd zal er bij echt goede grote games een remaster of sequel komen. Mocht ook dat niet werken dan is er ook heel veel keuze in 2e hands games.

(en laten we elkaar geen mietje noemen, als je een game ECHT graag wil spelen en al de opties die ik noem zijn geen opties. ja in een situatie waarin een console commercieel dood is, dan heb ik ook weinig moeite met minder legale opties qua gamen).

10 second ninja DONE

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik koop nog steeds games. De games die ik graag wil zitten niet in gamepass of ik heb ze al :p

Heb wel een maand gamepass klaar liggen voor mijn vakantie (met dank aan een mede-tweaker :) ). Wie weet raak ik er dan aangewend en blijft het bij gamepass.

Verwijderd

Bbfreak schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:41:
[...]

Wanneer is de Summer Sale meestal? Was dat niet de E3 sale?
Rond deze tijd meestal. Nog niks over gelezen. Maar gezien de super slechte deals van de laatste 2 weken zal het vast binnenkort zijn.
Ik koop nog best wel wat games. Maar dat is puur omdat ik gewoon volkomen bij ben met alle games die uitkomen. Als je nu zou instappen dan is game pass echt gewoon een ultiem product. Ik heb er een paar spellen eruit gespeeld, maar de grote klappers komen natuurlijk met bijv. Forza Horizon 4 die gratis in game pass komt. :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:50:
[...]

Ik koop nog best wel wat games. Maar dat is puur omdat ik gewoon volkomen bij ben met alle games die uitkomen. Als je nu zou instappen dan is game pass echt gewoon een ultiem product. Ik heb er een paar spellen eruit gespeeld, maar de grote klappers komen natuurlijk met bijv. Forza Horizon 4 die gratis in game pass komt. :)
Vermintide 2 is ook wel een vermakelijke game en net in de game pass gekomen.

Tot nu nog toe goede koop. Heb volgens mij 26 euro betaald voor 6 maanden via een site.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:07:
Bizar dat zoiets gewoon ff in de gamepass gezet wordt :o
Man, man wat is het weer een gigantisch hak- en zaagfestijn _/-\o_

[video]
Zeker vermakelijk, snap er nog niet veel van maar loop gewoon mee met het hak en zaag festijn :9

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:07:
Bizar dat zoiets gewoon ff in de gamepass gezet wordt :o
Man, man wat is het weer een gigantisch hak- en zaagfestijn _/-\o_

[video]
Wacht maar tot je de emotie van Gears, Halo en Forza voelt gieren. Echt bizar hoe stevig MS op gamepass inzet. Hartstikke goed voor gamers uiteraard!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:26:
[...]

Gamepass is echt gewoon aantrekkelijk en wordt steeds aantrekkelijker. For the players :P
Dirt 4 was ook al een leuke toevoeging en laatst die 3 andere games met de E3 zoals fall out.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:09:
[...]

En laten we State of Decay 2 niet vergeten !
Kom op MS, alle games uit de store in gamepass voor 5-6 tientjes in de maand, count me in !!
Dat wordt mij te gortig, maar alle games in de store en max 20 installs in de maand van de games waar je geen eigenaar van bent voor 20 euro per maand, count me in.

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
justifire schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:11:
[...]

Dit dus, zelfs voor 100 in de maand zou ik het nog overwegen :X
Voor dat bedrag inclusief xbox live gold. En dat games niet verdwijnen zou ik het doen.

Want dat ze soms verdwijnen net zoals films en series op netflix vind ik dan een beetje jammer.

• Chicane
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-11 14:56
Excuses als dit al eerder gezegd is, maar dit zie ik net voorbij komen zo vlak voor het slapen gaan en hier word ik nou echt vrolijk van:

One S en One X krijgen eindelijk Dolby Vision support!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wth!

Wou die al zo graag spelen maar pc is kaduuk. Baalde al dat hij niet op de xb was en nu inene bij de gamepass! Woopwoop! Thanks!

• Yaz
  • Laatst online: 25-10 20:55
quorumz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Alleen voor netflix he :) (en de LG tv's zullen dat met hun netflix app neem ik aan ook kunnen)
Dat is gewoon de eerste app die het ondersteund. de BR-Player komt er vast vlak achteraan en tegen de tijd dat deze update voor iedereen uitkomt kunnen ook spellen het gebruiken. Dit soort fasering is al vaker geweest in het insider programma.

Gamertag: YazNL

• Chicane
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-11 14:56
quorumz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Alleen voor netflix he :) (en de LG tv's zullen dat met hun netflix app neem ik aan ook kunnen)
Probleem van de 2016 LG tv's is dat je nu nog moet kiezen tussen of Dolby Vision via app op de tv en Dolby Digital, of je gebruikt Netflix op je Xbox One en dan heb je de optie uit HDR10 en Dolby Atmos. Met deze aanstaande update wordt het voor de 2016 modellen dan ook eindelijk mogelijk om een optie te hebben voor zowel Vision als Atmos. :)
Yaz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:19:
[...]

Dat is gewoon de eerste app die het ondersteund. de BR-Player komt er vast vlak achteraan en tegen de tijd dat deze update voor iedereen uitkomt kunnen ook spellen het gebruiken. Dit soort fasering is al vaker geweest in het insider programma.
kijk maar naar de 4k blurays.. die hebben HDR...

Earthfall is gereleased vandaag. Left 4 Dead met Aliens dus eigenlijk :D

Wom schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:58:
[video]

Earthfall is gereleased vandaag. Left 4 Dead met Aliens dus eigenlijk :D
Mja het is niet mijn ding, maar het ziet er ook wel echt uit als een game die niet meer dan 30 euro waard is. Lijkt me vooral snel saai...

Gister was het weer zover. Console in standby modus. Maar ik kon dus lekker wachten op de Fortnite download. Waarom de neuk download ie die weer niet automatisch dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2018 11:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Bij de aanschaf van mijn Xbox One X een aantal dagen geleden kreeg ik een code voor 1 maand gamepass (alleen voor nieuwe accounts) en 14 dagen Xbox live gold trial (werkt alleen als je nog geen gold hebt), dus aan die codes heb ik niks.

Mocht je een gratis code willen hebben stuur mij dan een bericht, laat wel weten in welke je interesse hebt.

Beschikbaarheid codes:
Gamepass - Weg
Xbox Live Gold 14 dagen - Beschikbaar

Wie het eerste een bericht stuurt krijgt dus een van de 2 codes, de rest van de berichten wordt genegeerd en de status zal hier worden aangepast.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@BlazeMuis
ik wil de gamepass wel :)

Maar, (en ik schiet mezelf waarschijnlijk in mijn schoenen nu :P ) kan je niet gewoon een 2e account maken op je xbox en daar dan gamepass op activeren, spellen installen en dan op je main account spelen?

Of heb je gewoon al een lopende gamepass tot sint juttemis?

[ Voor 86% gewijzigd door Sagat op 13-07-2018 13:11 ]

10 second ninja DONE

Voor de mensen met EA Access, The Sims 4 is nu gratis te downloaden en te spelen!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:36:

Maar, (en ik schiet mezelf waarschijnlijk in mijn schoenen nu :P ) kan je niet gewoon een 2e account maken op je xbox en daar dan gamepass op activeren, spellen installen en dan op je main account spelen?

Gamepass kan inderdaad gefamilyshared worden, tenminste de games :-)

Je moet ze dan wel installeren via het "nieuwe" accountje, maar de andere kunnen gewoon de games gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 13-07-2018 13:09 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Sagat schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:36:
@BlazeMuis

Ik heb niet echt zin om een 2e account te maken, en dat tientje boeit mij ook niet zo heel veel haha.

Je hebt een bericht :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:35:
[...]

Mja het is niet mijn ding, maar het ziet er ook wel echt uit als een game die niet meer dan 30 euro waard is. Lijkt me vooral snel saai...

Gister was het weer zover. Console in standby modus. Maar ik kon dus lekker wachten op de Fortnite download. Waarom de neuk download ie die weer niet automatisch dan?
Bij mij precies het zelfde op de oude Xbox die boven staan. Beneden gister niet gecheckt, maar zal vanavond eens kijken of Fortnite daarop is bijgewerkt. Schijnen meerderen hier last van te hebben dat in standby de updates niet geinstalleerd worden. Vraag had ik 2 weken geleden ook al gesteld, dus het speelt al wel een tijdje.

Yaz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:19:
[...]

Echter gaat dit afgezien van cutscenes in spellen niet werken.
Dolby Vision gebruikt gegevens van vooraf vastgestelde frames om het beeld te optimaliseren.
In games bewegen we alle kanten op, zijn de frames dus niet te voorspellen en is Dolby Vision niet in staat om te werken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

MRE-Inc schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Bij mij precies het zelfde op de oude Xbox die boven staan. Beneden gister niet gecheckt, maar zal vanavond eens kijken of Fortnite daarop is bijgewerkt. Schijnen meerderen hier last van te hebben dat in standby de updates niet geinstalleerd worden. Vraag had ik 2 weken geleden ook al gesteld, dus het speelt al wel een tijdje.
Na een dag of 2 wordt een update vaak wel geinstalleerd, maar ik heb dat ding aanstaan zodat ie in de afgelopen 4 uur dat ding gaat bijwerken zodat als een update uit komt, deze erop staat zodra ik thuis kom of wakker wordt.

En als je dan gaat kijken of er updates zijn, dan duurt het ook al een minuut of 5 voordat ie iets toont, terwijl als je de game opstart, dan gaat het wel meteen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:42:
[...]

Na een dag of 2 wordt een update vaak wel geinstalleerd, maar ik heb dat ding aanstaan zodat ie in de afgelopen 4 uur dat ding gaat bijwerken zodat als een update uit komt, deze erop staat zodra ik thuis kom of wakker wordt.

En als je dan gaat kijken of er updates zijn, dan duurt het ook al een minuut of 5 voordat ie iets toont, terwijl als je de game opstart, dan gaat het wel meteen.
Ik heb de tijd niet bijgehouden hoe lang het duurt, of dat dus 2 dagen of meer is weet ik niet. 2 weken geleden had ik op de Xbox boven dus 16 updates staan van games en apps. Oa COD WW2, Super Lucky's tale en volgens mij ook nog Ghost Recon Wildlands. Daarnaast dus nog een stuk of 12 apps. Bij elkaar aardig wat gigabytes waar ik op moest wachten.

Je gaat mij niet vertellen dat die allemaal tegelijkertijd vrij gegeven worden als update. Ik heb dus sterk het idee dat het niet allemaal lekker loopt met die updates van games en apps en dat het ook wel langer dan 2 dagen kan duren.

Ter info, die 16 apps en games.....de xbox had toen ruim een week, wellicht 2 weken niet aangestaan, maar zag in de logs van de wifi controller dat hij wel al 11 dagen een actieve verbinding had met mijn access point. (ja geen utp op die kamer, dus via wifi aangesloten)

Volgens mij is het aantal Happy Dungeons spelers hier zeeeeer laag maar blijkbaar trekken ze begin 2019 de stekker uit het spel en de servers.

Dat je het even weet; tot die tijd zijn in ieder geval alle XP triple dus de achievements zijn nog makkelijk te halen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• timmie271
  • Laatst online: 23:19
MAX3400 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:05:
Volgens mij is het aantal Happy Dungeons spelers hier zeeeeer laag maar blijkbaar trekken ze begin 2019 de stekker uit het spel en de servers.

Dat je het even weet; tot die tijd zijn in ieder geval alle XP triple dus de achievements zijn nog makkelijk te halen.
Had je hem zelf al eigenlijk op 100% gezet? Heb daar niet meer op gelet :+ weet alleen dat je lang bezig bent om level 50 te worden :P

Gamertag: timmie271

timmie271 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:10:
[...]

Had je hem zelf al eigenlijk op 100% gezet? Heb daar niet meer op gelet :+ weet alleen dat je lang bezig bent om level 50 te worden :P
Allang. Maar zelfs als je nu nog zou willen en je hebt een vast maatje om mee te gamen (die al level 50 is), is het niet onmogelijk om snel 100% te halen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

MAX3400 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:05:

Een van de eerste chievos glitchte bij mij (equip exotic weapon)
Vond het wel een leuk spel op release maar daardoor was ik er toen ook meteen klaar mee.
Best jammer want is echt een hilarisch coop spel :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:46:
Gisteren mijn elite controller omgeruild bij de Mediamarkt. Hopen dat de handvatten het nu langer volhouden :). Vermoed zelf dat het te maken heeft met de warmte icm wellicht zweethandjes?

Erg fijne service trouwens. Bonnetje bij, no questions asked. Heb wel anders meegemaakt. :)
Bekend probleem. Heb ook een nieuwe gekregen van Coolblue, maar daarna meteen verkocht. Gebruik nu weer de standaard controller. Misschien ga ik ooit nog voor een custom controller met grip (waarop het niet op de kwetsbare plek zit).

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
@uchiha tijntje Ligt ook een beetje aan wat voor games je speelt. Bij shooters vind ik het heerlijk (paddles ingesteld als indrukken thumbsticks), maar gezien ik voornamelijk ben van de racegames, heb ik daar niet zo'n hinder van.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Juist race games zou ik de paddles enorm missen... Ik krijg het met een reguliere controller echt niet voor mekaar om handmatig te schakelen maar met die paddles is het een peuleschil.
Edit: trouwens sturen werkt ook stukken beter voor mij met de hoge stick. Mis dat heel erg met drive club op de PS4 nou...

Overigens @uchiha tijntje, 2 seconden proberen en dan zeggen dat je er niet meer aan kan wennen klinkt meer alsof je het ook niet serieus wil proberen :+ (ik ook niet hoor)

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 15-07-2018 08:36 ]

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op zondag 15 juli 2018 @ 08:35:
Juist race games zou ik de paddles enorm missen... Ik krijg het met een reguliere controller echt niet voor mekaar om handmatig te schakelen maar met die paddles is het een peuleschil.
Edit: trouwens sturen werkt ook stukken beter voor mij met de hoge stick. Mis dat heel erg met drive club op de PS4 nou...

Overigens @uchiha tijntje, 2 seconden proberen en dan zeggen dat je er niet meer aan kan wennen klinkt meer alsof je het ook niet serieus wil proberen :+ (ik ook niet hoor)
Hahaha, je hebt gelijk misschien is 2 seconden ook wel overdreven. Het was eerder 10 seconden. ;) Bij de normale controller heb ik gewoon het gevoel dat ik een stuk plastic speelgoed vast heb, terwijl ik bij de release het de fijnste controller ooit vond.. moet je nagaan hoe goed ik de elite vind :)

uchiha tijntje schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:32:
[...]

Hahaha, je hebt gelijk misschien is 2 seconden ook wel overdreven. Het was eerder 10 seconden. ;) Bij de normale controller heb ik gewoon het gevoel dat ik een stuk plastic speelgoed vast heb, terwijl ik bij de release het de fijnste controller ooit vond.. moet je nagaan hoe goed ik de elite vind :)
Absoluut, ik zorg als ik een enkele keer eens couch coop ook wel er voor dat ík de elite controller heb :+
Als dan blijkt dat we verkeerd om zitten ten opzichte van het scherm dan is het eerder gewoon maar er aan wennen, of we wisselen van plaats, dan dat ik mijn controller af geef })

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:22:
Ik ga vanaf nu alle software uit Frankrijk boycotten... :+
Moet je wel Dishonored gaan missen. En alles van Ubisoft. En dat om een potje voetbal. :)

Verwijderd

En dan terugkrabbelen. Je zou bijna zeggen dat je een nepsupporter bent. :)

• timmie271
  • Laatst online: 23:19
uchiha tijntje schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:39:
[...]

Hahaha. :)

Ik zit nu even te denken wanneer ik voor het laatst een Ubisoft game heb gespeeld naast Trials Fusion. Alle grote franchises van hen heb ik al een paar jaar laten liggen. :)

Jammer dat ze niet verder zijn gegaan met hun pareltjes bij de release van de xbox, zoals Valiant Hearts en Child of Light.
Voor zover ik het weet alleen maar de assassins die ik gespeeld heb :9

Gamertag: timmie271

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
justifire schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:13:
Beetje water bij de wijn ?
Vanaf nu Ubisoft titels enkel nog kopen vanuit de Kroatische store.
Waarom? Is dit goedkoper?
Pagina: 1 ... 91 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.